abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:15:50 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174626544
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, want dit alles heeft natuurlijk niks te maken met mijn post van gisteren waarin ik tegen Samzz zei dat ik me zorgen maak om haar beïnvloedbaarheid :)
Misschien moet je dat soort patronizing shit dan ook gewoon voor je houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174626910
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij niet echt verantwoordelijkheid neemt voor het feit dat hij vaak als enige de werkelijke aanval aangaat, zonder dat door te hebben (vermoed ik).
Ja, eens ... dat ook (idd vermoedelijk zonder dat zelf door te hebben; wat dat aangaat jammer, maar helaas ergens ook wel 'logisch' dat hij daarvoor verantwoordelijkheid weigert te nemen)!

Overigens vond ik persoonlijk, dat hij in het geval van Kamina best lange tijd wel gelijk had ... echter, dat is nu (gelukkig) gestopt volgens mij en het zou erg fijn zijn als MK dat nu achter zich laat, achter zich kán laten. Maar helaas, in plaats daarvan is HIJ nu degene die vervelend blijft doen ...
Tails tell tales
pi_174626927
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik stem voor ^O^
Ik ook (alleen als STING dat zelf ook zou willen, natuurlijk)! :Y
Tails tell tales
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:14:33 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174628083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, eens ... dat ook (idd vermoedelijk zonder dat zelf door te hebben; wat dat aangaat jammer, maar helaas ergens ook wel 'logisch' dat hij daarvoor verantwoordelijkheid weigert te nemen)!

Overigens vond ik persoonlijk, dat hij in het geval van Kamina best lange tijd wel gelijk had ... echter, dat is nu (gelukkig) gestopt volgens mij en het zou erg fijn zijn als MK dat nu achter zich laat, achter zich kán laten. Maar helaas, in plaats daarvan is HIJ nu degene die vervelend blijft doen ...
Het is ook niet dat er naar Kamina toe nooit actie is ondernomen (kan hij vast bevestigeb als hij dat wil), dat deze voor MK misschien onzichtbaar/niet voldoende was, sja. Ik kan moeilijk persoon 1 een DM gaan sturen wanneer er een bericht van persoon 2 genote of verwijderd wordt of wanneer ik iemand aanspreek op gedrag. Als je me snapt.

Overigens is het gedrag waarop gedoeld wordt idd al lange tijd gestopt en wordt het nu weer opgerakeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:25:12 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174628372
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is ook niet dat er naar Kamina toe nooit actie is ondernomen (kan hij vast bevestigeb als hij dat wil), dat deze voor MK misschien onzichtbaar/niet voldoende was, sja. Ik kan moeilijk persoon 1 een DM gaan sturen wanneer er een bericht van persoon 2 genote of verwijderd wordt of wanneer ik iemand aanspreek op gedrag. Als je me snapt.

Overigens is het gedrag waarop gedoeld wordt idd al lange tijd gestopt en wordt het nu weer opgerakeld.
Plus dat het de ene user niets aangaat wat met de andere user is afgesproken.
Maar sommige mensen genieten er nou eenmaal van zich in hun slachtofferrol te blijven wentelen, en als ze dan al een tijdje geen "slachtoffer" meer zijn, moeten ze dat of weer proberen te worden, of oude koeien uit de sloot halen.

Het is hoe dan ook weinig constructief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174630897
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is ook niet dat er naar Kamina toe nooit actie is ondernomen (kan hij vast bevestigeb als hij dat wil), dat deze voor MK misschien onzichtbaar/niet voldoende was, sja. Ik kan moeilijk persoon 1 een DM gaan sturen wanneer er een bericht van persoon 2 genote of verwijderd wordt of wanneer ik iemand aanspreek op gedrag. Als je me snapt.

Overigens is het gedrag waarop gedoeld wordt idd al lange tijd gestopt en wordt het nu weer opgerakeld.
Ik snap je en het ging mij ook even puur om dat gedrag zelf (dat ik dat wel erg vervelend t.o.v. MK vond, ondanks dat ik het puur inhoudelijk bekeken best vaak met Kamina eens was en mijn 'weerzin' vooral zat in de manier waarop eea verliep). Ik bedoelde niet te zeggen dat ik vind dat jij en/of andere mods tekort zijn geschoten in jullie reacties daarop ... Uiteindelijk is het nu dus ook gestopt ^O^ (maar blijft MK zelf in eea hangen).
Tails tell tales
pi_174631450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:17 schreef STING het volgende:

[..]

Je geheugen is echt dik in orde, maar wellicht handig als we de oude koeien even laten voor wat ze zijn en het op here & now focussen,
Ik onderbreek je nu even :)

Oude koeien impliceert dat het zinloos is om van het verleden te leren. Dit is echter niet het geval.
Je vergeet even dat dit R&P is en niet zomaar een ander subforum. Hier lopen mensen rond die vaak al jaren met problemen kampen en die hier zijn om steun te zoeken. Soms zelfs de wanhoop nabij :{
En R&P staat ook voor dit:
quote:
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
In R&P komen mensen die echt hulp nodig hebben en voor wie dit forum vaak hun enige uitweg is. Dit vergt een hele andere vorm van beheer, een hele andere aanpak dan subfora zoals bijvoorbeeld CUL of ONZ.
Het is ook een beetje de bedoeling dat users hier -elkaar- kunnen steunen, ongeacht je afgrond of je problematiek :)
Het zijn ook vaak users die wat minder belastbaar zijn en die bezig zijn met hun herstel en in verschillende stadia van hun herstel zitten. En dat je ook mensen kunt ontmoeten die hetzelfde hebben meegemaakt want alleen al de gedachte dat je er niet alleen voor staat, betekent soms zo ongelooflijk veel!! En dat je ook mensen hebt die hun ervaring kunnen gebruiken om anderen weer uit het slop te trekken. Je komt nu op me over alsof je niet beseft dat dit feitelijk ook vrijwilligers zijn hier op fok. Ze hebben alleen geen speicaal kleurtje :)

En op het moment dat jullie vrijwilligers maanden lang lastiggevallen wordt omdat deze moderater blijkbaar vatbaar is voor het geslijm van deze lastigval-users, jaag je je eigen vrijwilligers weg, vermindert de slagkracht van een subforum waar juist die ervaring essentieel is voor het functioneren van R&P.

Deze abusievelijke users wordt niet gevraagd of hun beweringen ook kloppen, ze mogen gewoon deze vrijwilligers blijven zwartmaken en met maandenlange bans opschepen, wat ook nog eens de bestaande contacten op fok (waar zij zich dus vrijwillig voor inzetten) beschadigt.

Over je visie dat het slechts "ouwe koeiuh" zouden zijn, kan ik volgende zeggen:
Dat een dak niet meer lekt omdat het al een tijd niet meer geregend heeft, betekent nog niet dat dat lek dus een oude koe is. Dat gat zit er dan nog steeds en eind 2015 werd mij ook gezegd "oude koeiuh bla bla!" en werd mij beloofd dat er beter opgelet zou worden. En wat gebeurde er? Blijkbaar kwamen die koeien weer tot leven "with a vengeance" en werd het nog erger. En waarom? Omdat jullie elke keer weer blijven zeggen "ouwe koeiuh!" :)

Ten slotte is een herstelproces gewoonlijk ook een langdurig proces en het is ook nog eens een kwetsbaar proces.
Daarbij kan je je niet permiteren dat serieuze subfora zoals R&P met een vloedgolf aan lollertrollers geconfronteerd wordt, omdat dan het hele fundament van wat R&P succesvol maakte, stuk wordt gemaakt.

Ik vraag jullie ook niet om iedereen tevreden te houden, ik weet zelf natuurlijk ook wel dat dat onmogelijk is, dat -is- superlogisch :).
Wat ik wel vraag is zelfreflectie en dat mensen die zich vrijwillig inzetten voor een subforum als R&P en de fokkers die van R&P gebruik maken, niet meerdere malen maandenlang met dit soort posters geconfronteerd hoeven te worden alleen maar omdat zij minder slijmen bij de mods. Niet iedereen die vrijwillig werk doet voor fok, is een moderator.

En voor die vrijwilligers zie ik, gezien het moderatiegedrag van bijvoorbeeld Samzz, maar ook van oud-R&P modjes zoals bijvoorbeeld copycat, te weinig waardering en die krijgen niet de erkenning die jullie zelf wel al krijgen. Maar dat betekent niet dat deze users minder waardevol zouden zijn maar dit is wel hoe ze door jullie behandeld worden. En als ze iets te zeggen hebben, negeren jullie het gewoon totdat er een jaar verstreken en waarna "ouwu koeiuh!" :N

En als ik iemand krijg die dit soort dingen tegen me zegt:
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Niemand waardeert je aanwezigheid, en iedereen weet dat je mods negeert, dus klagen in fb geen zin heeft. Bovendien kom je er in andere topics op terug, soms maanden later. Omdat je geen humor en zelfreflectie hebt, schiet je bij het minste geringste in de verdediging en laat je topics ontsporen. Je bent een beruchte topickiller op FOK, en een van de voornaamste redenen dat mensen wegblijven uit topics.
dan voel ik me niet gesteund om in topics zoals bijvoorbeeld D&A te (blijven) posten en users die iets meer steun nodig hebben, die ook te bieden :)

En ik vind dat ik best mag weten waarom deze users beschermd worden (tegenwoordige tijd ja) en waarom ik (en de mensen die van mijn steun afhankelijk waren) minder belangrijk waren dan users zoals de hier door mij gequote user :)

En mijn punt is dus ook dat wanneer er wordt toegegeven aan geslijm, dit uitnodigt tot nog meer geslijm en daar zit ik niet op te wachten :)
(misschien anderen wel, maar ik dus niet)

R&P gaat toch ook een beetje om dit: "Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen."
Op 't moment dat ik vanwege faal-moderatie maandenlang gebanned wordt en users die de hand boven het hoofd gehouden wordt en die users die zich als helpende vrijwilliger voor R&P-isten inzetten, belemmeren hun ding op fok te doen, die nemen jullie nu nog steeds in bescherming.

Of kunnen jullie me vertellen wat voor maatregelen jullie alles bij elkaar genomen hebben omtrent het gedrag van deze bepaalde user? Helemaal niks toch? En dat komt dus misschien omdat moderators zoals Samzz te makkelijk andere users een hand boven het hoofd houden als die naar Samzz slijmen en ik wil wel weten of Samzz nog steeds voor dit soort geslijm vatbaar is :)

Dat het "lang geleden" gebeurd is, is een drogreden. De gevolgen daarvan zijn nog schadelijk dus heeft jullie houding naar wat toen gebeurde nog steeds invloed. En als je -dat- niet gelooft, dan vraag je Yvonne maar :)

En nu even de rest bijlezen :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:36:58 #108
456432 Kamina
Tenacious!
pi_174632134
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je user-zijn als vrijwilliigerswerk ziet, dan moet je misschien wat minder posten, want dat lijkt me niet goed voor een mens. De mods zijn vrijwilligers, wij zijn doodgewone users. Met alle rechten en plichten die daarbij komen kijken.

Als je daarvoor respect tonen omschrijft als slijmen, dan weet je duidelijk niet wat dat inhoudt. Maar misschien doel je op iemand anders zijn posts.

Maatregelen als bannen waren bij mij niet nodig, want ik weet wanneer te stoppen en niet zaken uit het verleden naar het heden te brengen. Als jij dat nou ook zou doen, dan hoef je ook niet zoveel werk te stoppen in deze posts. En anderen al helemaal niet.

Ik hou mijzelf hier verder uit, want ik heb belangrijkere problemen om me op te richten. Het ga je goed in je leven.
1 + 1 = blauw
pi_174633238
Ziet MK zich nou als vrijwilliger die zich inzet voor anderen? Bijzonder.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174634031
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


Je vergeet even dat dit R&P is en niet zomaar een ander subforum. Hier lopen mensen rond die vaak al jaren met problemen kampen en die hier zijn om steun te zoeken. Soms zelfs de wanhoop nabij :{
Mensen die de wanhoop nabij zijn moet gewezen worden op het feit dat er professionele hulp is. Niet meer, niet minder, dat staat er ook in de policy.

Ervaringen over behandelingen kunnen uitgewisseld worden, maar niet meer dan dat.

quote:
In R&P komen mensen die echt hulp nodig hebben en voor wie dit forum vaak hun enige uitweg is.
En wat ik hierboven zei, geld ook voor dit.

quote:
Ik vraag jullie ook niet om iedereen tevreden te houden, ik weet zelf natuurlijk ook wel dat dat onmogelijk is, dat -is- superlogisch :).
Dat is fijn.

R&P is verder een open forum: iedereen, met of zonder problemen moet hier terecht kunnen. De moderators zelf zijn ook mensen van divers pluimage, geen professionele hulpverleners.

Het is wat dat betreft meer vergelijkbaar met een café, dan een professioneel begeleide praatgroep.

Het is fijn natuurlijk als mensen steun aan je ervaringen en tips hebben, maar dat maakt niet dat wij jou zien als een vrijwilliger. Dat ik in het café een tip krijg over een goed biertje, maakt de tipgever geen vrijwillige barman.

De taak van ons simpele zielen, die het modschap toe bedeelt hebben gekregen, is de sfeer, net als in een kroeg gemoedelijk te houden. Niet meer en niet minder.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174634238
Tja MK, hier in R&P is niet iedereen begenadigd met geraffineerde soft-skills. Is toch alleen maar goed dat Samzz en andere mods daar begrip voor tonen door tolerant te zijn, en soms mensen in bescherming nemen?

Je bericht komt op mij een beetje jaloersig over en dat doet afbreuk aan je inhoudelijke boodschap. Niet iedereen vindt inhoud even belangrijk. Andere mensen hebben meer oog voor de menselijke relatie.

Met de toon die je af en toe hanteert bereik je eerder het tegenovergestelde en is je communicatiestijl niet erg effectief. Dan blijft het al snel steken bij gelijk willen hebben in plaats van gelijk krijgen. Je legt het af op 'meerderheid' en 'hierarchie'.

Ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, zonder dat het autoritair overkomt (en ik heb dan nog het geluk dat ik geen vrouw ben want zo te lezen trek je dat nog slechter) maar kun je niet gewoon eens proberen wat aardiger te zijn?
^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mojo.jojo op 24-10-2017 20:07:57 ]
pi_174634562
Deja Vu!
Ja doei.
pi_174635000
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
Deja Vu!
Echt hè :')
pi_174635559
Wat is ranja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:05:24 #115
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174638137
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel te weinig online ben om daar ook maar iets van mee te krijgen.

Zou je dat, als dat weer voorkomt eens kunnen TR'en? Misschien heeft ie er zelf ook nog wat over te zeggen. Zal eens contact opnemen.
Ik zit ongeduldig te wachten..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:52:46 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174647047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik zit ongeduldig te wachten..
Ik begreep dat STING je al een berichtje had gestuurd en twee mods op je dak is een beetje veel van t goede he :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174678747
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor wat betreft de posts waar je net op doelde, een aantal zijn niet geTR'd, een aantal wel, maar zijn volledig gemist (stonden nu nog open). Ik weet anderhalf jaar na dato niet waarom ik of mijn collega's die TR's niet gezien hebben, ik kan enkel mijn excuses aanbieden voor het niet afhandelen van die TR's.
Volledig gemist?
Ze stonden gewoon in die mail die je me (achteraf gezien dus voor niks) liet schrijven. Maar feit is dus dat je deze hebt laten staan, al dan niet ook met TR.

Dit staat er in de fok!policy:
quote:
Naar aanleiding van de discussie Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden en een discussie over dit onderwerp achter de schermen is besloten om in de eerste plaats het vele gebagger in de vorm van kutreacties op bv openingsposts, het persoonlijke geflame, onzinreacties in serieuze topics en bashen op crew en FOK! aan te pakken. Dat alles omdat wij - de FOK!kers én de crew - vinden dat FOK! te veel een plek is waar flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics inmiddels gemeengoed is geworden en verre van stimulerend werkt.

Hetzelfde geldt voor het doelbewust flamen in topics of forums die niet jouw interesse hebben. Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.

Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen.

Dan is er nog het flamen.
Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling.
En dit zijn de posts van kamina die ook in m'n mail stonden en deze zijn ook allemaal blijven staan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:56 schreef Kamina het volgende:
"Weh weh weh, ben zo extravert, maar waarom zou ik nieuwe mensen ontmoeten?"

Stop met aandacht zoeken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 03:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het is een rare gedachtegang dat je denkt meer extravert te worden, maar geen nieuwe mensen wil leren kennen, wat een onderdeel is van extravert zijn.

Net als jezelf voorhouden (hoog)begaafd te zijn, ben je wederom tegen jezelf aan het liegen, door anderen pogen te overtuigen van je leugens.

Succes daarmee. Wanneer denk je uit de bijstand te komen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:57 schreef Kamina het volgende:

[..]

Egocentrisme.

[..]

Ontkenning.

[..]

Eenzaamheid.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:19 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je schrijft onbegrijpelijk en dat ligt toch echt aan jou.

Natuurlijk doen er twee mee aan communicatie, maar dat is geen reden voor het schrijven van zulke lange, onlogische zinnen.

Het zullen de emoties wel zijn. En de ASS. En iedereen zonder ASS, oftewel normale mensen. Niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Minder, niet minderwaardig.

[..]

Slechter, niet slecht.

[..]

Minder, niet minderwaardig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:11 schreef Kamina het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Wat een zuignap, zeg.

Mensen hebben een hekel aan je om wie je bent.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat jouw leven al tientallen jaren in de soep liep, en niet alleen sinds begin dit jaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het gaat wel degelijk twee kanten op. Hij heeft zelf een hekel aan autisme. Ik heb gewoon een hekel aan mensen als hij.

Waarom voer ik deze discussie met jou? Je bent z'n verzorgster toch niet meer?
Ik was het niet met je eens dat deze posts volgens jou niet tegen de policy waren, maar volegns mij zijn deze dat wel. Zijn posts zijn nodeloos kwetsend, maar als ik gekwetst wordt, vind je dat blijkbaar niet erg. Ik vind dat deze posts wel flamend, trollend, zuigend, drammend, zeurend en verziekend van topics zijn. Maar jij deed maandenlang niks.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ik echt zo beïnvloedbaar zou zijn, zouden alle posts die Kamina ooit heeft gepost zonder verdere beoordeling blijven staan. Dat is niet het geval.
Dat is toch ook een beetje zo?

Kijk maar naar de feedback die je hier van anderen kreeg:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Scary_Mary het volgende:
De definitie van feedback is ook lastig. Ik zou het prettiger vinden als er iets meer balans in zou kunnen komen, door bijvoorbeeld het bashen van MK ook te wissen. Dat laten staan wekt best een double standard gevoel imo en dat zou je juist in een topic als deze willen voorkomen lijkt me.

Verder denk ik dat je duidelijker kan zijn. Je ziet al in de reacties hier dat zo een situatie niet alleen jouw beleidsuitvoering en de user in kwestie betreft.
Als je iemands post wist, lijkt het me prettiger overkomen als je wel een zichtbare bevestiging van ontvangst geeft, desnoods (nogmaals) inclusief de reden(en) van verwijderen, vervolgstappen en de eventuele consequentie(s) van doorposten. Lijkt me voor iedereen duidelijker gemotiveerd waarom enzo.
Dus ipv nu alleen aangeven dat het geen feedback zou zijn, aangeven dat deze situatie alleen intern besproken mag en kan worden en je daarom derhalve post met betrekking daartoe zal verwijderen. Indien men daarmee door blijft gaan en niet de gewezen weg op wil pakken, dat er dan een ban volgt.
Nu zien mensen jou een lange post wissen, alsof het er niet was en als er dan iemand op reageert is zo een vraagteken denk ik niet een gewenste reactie. Omdat het over kan komen als mooi weer spelen, ontkenning ditdat. Niet echt een stimulans om men zich gehoord te kunnen laten voelen, denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je niet alles kan lezen, maar ik verwees naar het staartje van het vorige feedbacktopic. Waar gezeur over Kamina wel verwijderd werd, maar waar MK wel als slachtoffer spelend weg gezet mag worden inclusief bijval door anderen en met voorspellingen over backlash en alles. De discussie zou mi moeten gaan over de terechtheid van mod-acties en die zouden niet alleen gebaseerd moeten zijn op usergedrag. Nu wordt die suggestie anders gewekt, want van de één wordt er gewist en anderen hebben vrij spel. En dat tijdens afwezigheid van de besproken user in kwestie, die zich volgens de geldende spelregels waarschijnlijk ook niet zou mogen verdedigen. Want feedback is niet voor dergelijke discussies toch?
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:09 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Dit precies.

Ik was echt onaardig richting magnetronkoffie. geen waarschuwing en niks verwijderd.
Maar bij een ander is het gelijk:ophouden of slotje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Begrijpelijk, jammer genoeg niet voor iedereen. Het vervelende is dat dit soort dingen wel gewoon mee kunnen spelen in een bepaalde suggestie en beeldvorming, dat krijg je extra terug helaas.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk dat hier ook meespeelt dat men soms meer of minder snel op een TR inzet afhankelijk van hun beeld bij een bepaalde user, naast dat er ook echt megalappen tekst voorbij kwamen wat het modden niet bepaald vergemakkelijkt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Maar waarom doe je dan onaardig :? Moet je echt wachten op een waarschuwing dan? Je kan toch ook zelf de beslissing nemen -oh nu ga ik te ver, ik neem een stapje terug- daar heb je toch geen mod voor nodig :?

Kamina heeft ook al vaker toegegeven dat hij bewust MK dwars zit en uitzoekt. Ik (en anderen) zien niet dat daar tegen wordt opgetreden (notes en zulks zien wij natuurlijk niet). Dus komt het over als een 'free for all' wat MK betreft;"Pak hem maar, want de mods doen toch niks". Ik kan me voorstellen dat het je dan wel eens teveel wordt, en als je dan regelmatig de hulp in roept van een mod of FA en die doen nog steeds niks maar wissen wel zijn vragen en roep om hulp... Daar kan je toch niks mee :')
Kamina (en anderen) vinden het alleen maar prachtig, die hebben ook totaal geen zelfbeheersing lijkt wel. Ik snap dat mensen soms het bloed onder je nagels kunnen halen, ik heb dat zelf met D. en syndroom, maar ik kan ook wegstappen uit een topic en ik loop ze niet achterna om ze eens lekker een hak te zetten.

Ik spreek Samzz wel aan als ik denk dat ze een andere beslissing had kunnen nemen, of iets anders had kunnen aanpakken maar ik denk niet dat ik daarmee aanvallend ben :? Ik bedoel het niet aanvallend in ieder geval; ik geef feedback en het is aan haar of ze er iets mee doet. Ik probeer mn feedback in ieder geval zo goed mogelijk te onderbouwen.
Ik weet ook wel dat mensen denken dat ik MK voortrek, maar ik ben het ook lang niet altijd met hem eens ;) Geloof me :') We vechten het alleen niet uit op Fok.
Als het een andere user was geweest had ik ook dezelfde feedback gegeven.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Ik was hem niet bewust aan het aanvallen omdat ik 'm wou pakken ofzo. Maar ik ben wel zo eerlijk om toe te geven dat ik niet vriendelijk was naar hem toe. En ik vind het apart dat het naar hem toe gericht wel kan, maar naar een ander niet.
En dat doe je nu ook door posts jegens DP wel weg te halen, maar posts jegens mij te laten staan. En dit gaat maar om enkele posts geschreven in een periode van 1 of 2 dagen, maar het is wel tekenend voor je beïnvloedbaarheid. DP en kamina zitten (of zaten) tegen je te slijmen en ik niet en je moderatiegedrag weerspiegelt dit.

In dit topic staan er ondertussen ook alweer een paar.

Je zou het mee naar achter nemen, je beloofde beterschap, dit dat. Maar posts die vervelend zijn jegens mensen die je schijnbaar mag, die haal je wel gelijk weg.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als er gebashed wordt, dan wordt dat verwijderd. Mits ik dat ook zie/in TR gemeld krijg :). Ik kan niet alles lezen natuurlijk, dus het kan best zijn dat er posts doorheen glippen.

Ik heb regelmatig gecommuniceerd met de user(s) in kwestie, uitleg gegeven waarom iets gebeurt op een manier en hoe verder, maar op gegeven moment is het ook gewoon klaar.
Ik werd gebashed, je zag het, je koos ervoor om niks te doen (maar gebash jegens kamina haalde je wel weg). Je kreeg feedback dat je dingen liet staan, je gaf aan dit nu wel weg te gaan halen en weer liet je het staan. Maandenlang. Heel simpel. Selectieve moderatie.
Je hebt naar mij gecommuniceerd met beloftes en toezeggingen die je herhaaldelijk niet nakwam en daar kijk je overheen en geeft de indruk af alsof ik onredelijk zou zijn in wat ik van jouw moderatiegedrag verwacht. Ik heb zelfs letterlijk gezegd dat ik niet door bepaalde users lastiggevallen wilde worden, maar de berichten die je van kamina liet staan, daarvan zei je dat deze iet tegen de policy waren.
Ik heb het idee dat ik je echt met een zilveren pincet benaderen moet voordat je wat doet. Verder is het wel duidelijk dat je heel selectief bent ik wiens en wat voor posts je weghaald, schijnbaar zonder dat je zelf beseft dat je selectief bent.

Het is ook niet zo dat ik als een soort nazi-drillsergeant van jou wil dat je alleen nog maar JA EN AMEN voor mij doet, maar dat is wel een beetje de indruk die je met je moderatiegedrag bij anderen achterlaat. En blijkbaar kunnen jullie dit best wel regelen, aangezien je de admins wel redelijk makkelijk kon overtuigen dat kamina mij niet lastigviel en met een paar klikken en een swipe mij maandenlang van fok liet bannen, terwijl ik hier nota bene om hulp kwam vragen om bepaalde issues waar R&P volgens mij gewoon voor bedoeld is.

Iemand bannen met kamina's policybrekende postgedrag had mij zeker wel geholpen! :)
Dan had ik geen last van hem gehad en had ik veel minder stress ervaren, wat mijn gedrag op dit forum ten goede was gekomen want zolang ik niet wordt lastiggevallen, is er verder weinig aan de hand! :Y

Verder is zijn gedrag jegens mij alleen maar gestopt omdat kamina dat zelf besliste en niet omdat jij/jullie iets gedaan zouden hebben. Maar -dat- besliste hij eind 2015 ook al en kwam een half jaartje later met een kloontje terug. Ik heb alles gedaan wat je me toen vroeg en het resultaat is nu dat je mij liet bannen, waarbij je alleen maar voor nog meer backlash zorgde.

Je hebt mijn feedback nooit echt serieus genomen, maar hebt wel feedback tegen mij meegenomen naar achteren. De admins waren op basis van het bewijsmateriaal dat jij aanleverde, ervan overtuigd dat ik de boosdoener was en dat kamina mij niet lastig viel. Jij regelde een ban van bijna een half jaar voor iemand die nisk heeft gedaan om die ban te verdienen en iemand die maandenlang de policy breekt die laat jij lekker gaan.

Je beroept je op dingen als geen tijd, maar je bent ondertussen wel #1 poster in relaties slowchat met meer dat 21000 posts in 1 jaar. je doet alsof ik jou wat aangedaan zou hebben, maar je hebt nooit empathie of medeleven getoond waarbij je aangaf kamina's posts kwetsend of onpassend te vinden. Je hebt de admins met jouw moderatiebeleid misleid waardoor zij beslissingen moesten nemen gebaseerd op de feedback die jij ze gaf. Je wist dat de admins in die tijd hun handen vol hadden aan zichzelf en toch koos je ervoor hun tijd te verbrassen terwijl iemand als jij veel eenvoudiger kamina had kunnen laten stoppen met mij en mijn ex en anders users zoals Pullzar lastig vallen, maar je hebt in je moderatiegedrag jegens kamina nooit de policy erbij gehaald want volgens de admins brak hij die niet en die admins heb jij geïnformeerd.

En je hebt geen greintje berouw of spijt of bedenkingen gehad jegens je eigen moderatiegedrag. het was volgens jou allemaal stomme pech of je kwam met een miljoen redenen en excuusjes.

Maar als je echt beïnvloedbaar zou zijn, dan zou je iemand maandenlang zijn gang laten gaan met het breken van de policy en een verder totaal onschuldige user het mikpunt van spot en pesterijen laten zijn en als dit slachtoffer vervolgens om hulp komt vragen, schuif je de straf van die lastigvallerij op een onschuldig iemand af, zet je dat slchtoffer zelf voor schut door selectief posts wel of niet weg te halen en wel of niet te noten. En zorg je ervoor dat een persoon zonder eigen schuld voor bijna een half jaar van fok gemieterd, zonder daar zelf bij schuldgevoelens te hebben en zonder dat het slachtoffer ook maar -echt- gehoord wordt. En dat is je gelukt.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:10:24 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174679092
Echt, hou op jezelf in de slachtofferrol te wentelen, zit je hier nou werkelijk te miepen over posts van anderhalf jaar (!!!!) geleden? Get a grip and get over it.
Dit is waarmee je mensen tegen je in het harnas jaagt, en nee dat ligt niet aan die mensen, dat ligt aan jou.

Maar goed, kennelijk geniet je vooral van de slachtofferrol, anders zou je niet nu nog drammen over posts van mei 2016 (!), je mag je dus eens af gaan vragen wat je uit de slachtofferrol haalt, want ogenschijnlijk vind je het prettig er in te blijven hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174679100
Hey Koffie, relaxed ff man. Fok is de meest slechte uitvoering van de virtuele wereld, dat weten we allemaal hier. maak je daar niet druk over. Boek ff een vakantie ofzo en lever je lijst voor de games top 100 nog ff in voor je aan het strand gaat liggen.
pi_174679238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Echt, hou op jezelf in de slachtofferrol te wentelen, zit je hier nou werkelijk te miepen over posts van anderhalf jaar (!!!!) geleden? Get a grip and get over it.
Dit is waarmee je mensen tegen je in het harnas jaagt, en nee dat ligt niet aan die mensen, dat ligt aan jou.

Maar goed, kennelijk geniet je vooral van de slachtofferrol, anders zou je niet nu nog drammen over posts van mei 2016 (!), je mag je dus eens af gaan vragen wat je uit de slachtofferrol haalt, want ogenschijnlijk vind je het prettig er in te blijven hangen.
Jij hebt wat beters te doen dan dit ook.
pi_174679314
Anders krijg je even een quote-alert van een post van een jaar geleden... Waarom bewaar je in godsnaam posts zo lang.

Als ik toen had geweten dat jij deze persoon zou worden had ik het nooit voor je opgenomen.
pi_174679374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Echt, hou op jezelf in de slachtofferrol te wentelen, zit je hier nou werkelijk te miepen over posts van anderhalf jaar (!!!!) geleden? Get a grip and get over it.
Dit is waarmee je mensen tegen je in het harnas jaagt, en nee dat ligt niet aan die mensen, dat ligt aan jou.

Maar goed, kennelijk geniet je vooral van de slachtofferrol, anders zou je niet nu nog drammen over posts van mei 2016 (!), je mag je dus eens af gaan vragen wat je uit de slachtofferrol haalt, want ogenschijnlijk vind je het prettig er in te blijven hangen.
Zo dit

En je kunt ook altijd nog weg gaan van fok he. Je hoeft het niet steeds weer te openen
pi_174679424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

Iemand bannen met kamina's policybrekende postgedrag had mij zeker wel geholpen! :)
Dan had ik geen last van hem gehad en had ik veel minder stress ervaren, wat mijn gedrag op dit forum ten goede was gekomen want zolang ik niet wordt lastiggevallen, is er verder weinig aan de hand! :Y

Serieus? Posts van anderhalf jaar geleden nu nog aanhalen? :X

Geen zin om verder het hele gedram door te lezen, maar tijdens het scrollen viel deze passage me op. Je weet dat je ook een dagje uit kunt loggen van een online forum?
Als je serieus stress krijgt van Fok lijkt me dat het meest verstandige om te doen ^O^
A mind with a heart of it's own
pi_174679470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:10 schreef Beathoven het volgende:
Hey Koffie, relaxed ff man. Fok is de meest slechte uitvoering van de virtuele wereld, dat weten we allemaal hier. maak je daar niet druk over. Boek ff een vakantie ofzo en lever je lijst voor de games top 100 nog ff in voor je aan het strand gaat liggen.
Maar in dat geval kan R&P toch misschien beter wel meteen opgedoekt worden?
Ik meen dat Danny himself daar weleens iets over gezegd had?

Tis niet alsof Café R&P überhaupt nog zo goed loopt.
Afgelopen 3 jaar is de activiteit van alle serieuze topics in R&P met 70% afgenomen, een stuk harder zelfs dan fok als gemiddelde. Tis gewoon jammer dat het op deze manier leegbloeden moet.

Ik heb dat topic wel in myat staan, maar nog niets mee gedaan :)
pi_174679479
Kunnen jullie deze bijbel aan geschiedenis ook als ebook aanleveren?. Dan ligt er in elk geval een boek dat niemand wil lezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')