abonnement Unibet Coolblue
pi_174841103
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Nog wel ff squeezen tussen T2, Albukamal en Al-Qaim. De Iraakse troepen en milities zijn al in die laatste stad gearriveerd.
No sweat. Paar maandjes max.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174841200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:18 schreef Jaroon het volgende:
De komende 40 jaar weer ellende tussen allerlei groepen. Het stopt nooit.
Voor Irak heb ik wel hoop dat het potentieel anders, beter zou kunnen. Post baath en post isis. Hoewel daar uiteraard de potentie ook aanwezig is dat het eindeloos door blijft gaan als de centra overheid niet in staat blijkt om alle bevolkingsgroepen mee te krijgen in het nieuwe Irak.

Voor Syri ben ik niet zo hoopvol aangezien de tirannie van baath nooit een goed alternatief kan zijn anno 2017. Neemt niet weg dat het een beter alternatief is dan Isis of eindeloos chaos. Wat het sdf mogelijk zou kunnen klaren is nog steeds koffiedik kijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174841323
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Voor Irak heb ik wel hoop dat het potentieel anders, beter zou kunnen. Post baath en post isis. Hoewel daar uiteraard de potentie ook aanwezig is dat het eindeloos door blijft gaan als de centra overheid niet in staat blijkt om alle bevolkingsgroepen mee te krijgen in het nieuwe Irak.

Voor Syri ben ik niet zo hoopvol aangezien de tirannie van baath nooit een goed alternatief kan zijn anno 2017. Neemt niet weg dat het een beter alternatief is dan Isis of eindeloos chaos. Wat het sdf mogelijk zou kunnen klaren is nog steeds koffiedik kijken.
Ook in Irak heb je te maken met stammen en andere krachten. Er is geen eensgezind gevoel van wederopbouw.
pi_174845345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook in Irak heb je te maken met stammen en andere krachten. Er is geen eensgezind gevoel van wederopbouw.
hierin ligt een grote verantwoordelijkheid/uitdaging voor het iraakse leiderschap om daar iets mee te doen, vooralsnog ziet er naar uit dat abadi het best goed doet en hij heeft ook de backing van veel internationale spelers iets wat ook heel belangrijk is uiteraard.

QalaatAlMudiq twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 13:01:21 NEW THREAD. Battle for #ISIS-held #AbuKemal. Pro-Regime forces advancing from 2 axes: #Euphrates and W. desert from T-2 Station. #Syria https://t.co/5Z8xShSt7A reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174845407
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

hierin ligt een grote verantwoordelijkheid/uitdaging voor het iraakse leiderschap om daar iets mee te doen, vooralsnog ziet er naar uit dat abadi het best goed doet en hij heeft ook de backing van veel internationale spelers iets wat ook heel belangrijk is uiteraard.

QalaatAlMudiq twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 13:01:21 NEW THREAD. Battle for #ISIS-held #AbuKemal. Pro-Regime forces advancing from 2 axes: #Euphrates and W. desert from T-2 Station. #Syria https://t.co/5Z8xShSt7A reageer retweet
[ afbeelding ]
Die gaan gewoon voor zichzelf en geld.
pi_174845560
:')

tweet reeks

DannyNis twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 11:32:55 An IDF message is being circulated that (for the 1st time) the army will intervene against Syrian rebels to prevent the capture of Khadr reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:15:52 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174852612
Al Qaim: check ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174853069
not very likely, but that would be hilarious though :P

ReutersWorld twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 19:28:40 Syrian government forces will advance on Raqqa soon, Iranian official says https://t.co/1WMAbiczEX reageer retweet
wat is deze :')

QalaatAlMudiq twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 17:39:24 #Pt. Druze "reinforcements" crossed the fence built by #Israel btwn Majdal Shams (Golan) & Hader (N. #Quneitra). https://t.co/pYerWLr4ni reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174853746
Meer dan negentig procent van de 3,2 miljoen Syrirs in Turkije woont niet in vluchtelingenkampen, maar in Turkse steden. Zij bouwen zelf aan hun toekomst.

In de Istanbulse wijk Fatih adverteren veel bedrijven niet in het Turks, maar in het Arabisch. Van restaurants tot reisbureau's, van verzekeringsmaatschappijen tot aan de vuilnisdienst: Syrirs regelen alles onder elkaar. Er is dan ook een grote markt: in Istanbul alleen al wordt het aantal Syrische vluchtelingen geschat op een half miljoen.

Deze enorme groep is vooral op zoek naar werk. Aanvankelijk ging dat vaak via via, maar zes jaar na het begin van de Syrische burgeroorlog is de Syrische arbeidsmarkt in Turkije big business geworden. Sommige Turkse bedrijven huren zelfs speciale diensten in om Syrirs te rekruteren. Een voorbeeld daarvan is Rizk, een bemiddelingsbureau dat Turkse werkgevers koppelt aan Syrische werknemers, en dat gerund wordt door Syrirs.
..............
Voor Ward is het dan ook duidelijk: "Als ik de kans krijg, vertrek ik morgen nog naar Europa. Maar het is gevaarlijk en smokkelaars kosten geld." Zeizoun twijfelt: "Sommige mensen zeggen dat het in Europa nog erger is. Ze stoppen je in een opvangcentrum waar je niet uit mag."

Dat is precies het scenario dat de manager van Rizk wil voorkomen. "In Europa zitten veel Syrische vluchtelingen gewoon thuis en dat heeft grote psychologische gevolgen." In Turkije moet je hard werken, geeft El Shihab toe, maar ben je ook vrijer. "Je registreert jezelf, vindt een baan en kan dan je eigen boontjes doppen."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174855257
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef Slayage het volgende:
Meer dan negentig procent van de 3,2 miljoen Syrirs in Turkije woont niet in vluchtelingenkampen, maar in Turkse steden. Zij bouwen zelf aan hun toekomst.

In de Istanbulse wijk Fatih adverteren veel bedrijven niet in het Turks, maar in het Arabisch. Van restaurants tot reisbureau's, van verzekeringsmaatschappijen tot aan de vuilnisdienst: Syrirs regelen alles onder elkaar. Er is dan ook een grote markt: in Istanbul alleen al wordt het aantal Syrische vluchtelingen geschat op een half miljoen.

Deze enorme groep is vooral op zoek naar werk. Aanvankelijk ging dat vaak via via, maar zes jaar na het begin van de Syrische burgeroorlog is de Syrische arbeidsmarkt in Turkije big business geworden. Sommige Turkse bedrijven huren zelfs speciale diensten in om Syrirs te rekruteren. Een voorbeeld daarvan is Rizk, een bemiddelingsbureau dat Turkse werkgevers koppelt aan Syrische werknemers, en dat gerund wordt door Syrirs.
..............
Voor Ward is het dan ook duidelijk: "Als ik de kans krijg, vertrek ik morgen nog naar Europa. Maar het is gevaarlijk en smokkelaars kosten geld." Zeizoun twijfelt: "Sommige mensen zeggen dat het in Europa nog erger is. Ze stoppen je in een opvangcentrum waar je niet uit mag."

Dat is precies het scenario dat de manager van Rizk wil voorkomen. "In Europa zitten veel Syrische vluchtelingen gewoon thuis en dat heeft grote psychologische gevolgen." In Turkije moet je hard werken, geeft El Shihab toe, maar ben je ook vrijer. "Je registreert jezelf, vindt een baan en kan dan je eigen boontjes doppen."

Ik vraag het me vaker af: zijn Syriers beter af in Turkije of NL? In eerste instantie zou je NL denken. Maar anderzijds ken ik van de Syrische families die ik ken er geen n waar de man werkt bijvoorbeeld od gewerkt heeft al. De Nederlandse welvaarstaat en omgang (of gebrek aan integratieplan) met vluchtelingen zorgt ervoor dat een deel zeer waarschijnlijk nooit werk gaat vinden. Waar men in Turkije de eigen boontjes moet doppen en dat haalt het creatieve in de mens naar boven.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_174855348
De meeste immigranten in Nederland uit islamitische landen die ik ken zijn over het algemeen weinig gelukkig, op de langere termijn is het merendeel denk ik in Turkije gelukkiger.
Buiten de goed opgeleide echt daadwerkelijk Westers georinteerde mensen tenminste.
pi_174858996
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:02 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ik vraag het me vaker af: zijn Syriers beter af in Turkije of NL? In eerste instantie zou je NL denken. Maar anderzijds ken ik van de Syrische families die ik ken er geen n waar de man werkt bijvoorbeeld od gewerkt heeft al. De Nederlandse welvaarstaat en omgang (of gebrek aan integratieplan) met vluchtelingen zorgt ervoor dat een deel zeer waarschijnlijk nooit werk gaat vinden. Waar men in Turkije de eigen boontjes moet doppen en dat haalt het creatieve in de mens naar boven.
Het is maar hoe je het bekijkt denk ik en waar je waarde aan hecht. De Nederlandse "integratie beleid" zorgt ervoor dat mensen worden aangeleerd om hun buikje vol te eten zonder dat je ervoor werkt, wat per definitie ongezond is. Werk is in allerlei opzichten gezond en niet werken is ongezond. Dit terwijl mensen nu jaren uit het arbeidsproces worden gepusht tegen hun wil en zo gedrag krijgen aangeleerd die ze straks moeten afleren.
In Turkije worden ze gedwongen om te werken waardoor ze binnen nog time de taal macht zijn en hun eigen boontjes kunnen doppen, omdat ze simpelweg wel moeten. Er is immers geen vangnet als hier in Nederland. Vergelijk dat met die Somalirs die hier in de jaren 90 zijn gekomen. Ik meen dat zij de bevolkingsgroep zijn die het laagste percentage arbeidsdeelname hebben.
Ervan uitgaande dat de Syrirs in Nederland en Turkije zullen blijven. Is het de vraag of je je kleinkinderen wilt opvoeden in een voornamelijk islamitische omgrving of niet. In Turkije is de kans aannemelijk dat men na een paar generaties moslim blijft. In Nederland is het aannemelijk dat je na een paar generaties al de secularisering ziet toeslaan. Ook moslims zijn mensen ook moslims zijn sociale dieren ook molsims passen zich van nature aan hun veranderende omgeving aan. Ik zie dat nu al gebeuren bij de tweede generatie moslims. Dat men de Turkse cultuur dicht bij de Syrische cultuur ziet wordt door veel Syrirs ook als argument gebruikt om juist niet naar Europa te gaan.
Daarnaast is Turkije nog steeds een ontwikkelingsland op alle fronten. Economie, rechtstaat, politiek klimaat, die vergelijking met Nederland loopt uiteraard mank.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174859018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
De meeste immigranten in Nederland uit islamitische landen die ik ken zijn over het algemeen weinig gelukkig, op de langere termijn is het merendeel denk ik in Turkije gelukkiger.
Buiten de goed opgeleide echt daadwerkelijk Westers georinteerde mensen tenminste.
Wat ik bij met name de Turkse gemeenschap zie is dat ze nog steeds in hun hoofd hebben dat ze hier te gast zijn, dat ze hier tijdelijk zijn en dat ze hier vreemdelingen zijn. Zelfs derde vierde generatie Turken hoor ik dit soort onzin zeggen. Terwijl ze allemaal Nederlanders zijn, wat hun gedachten over het onder werp is maakt weinig uit. Ze zijn simpelweg een product van deze maatschappij wat hen een Nederlander maakt.
Zolang deze mensen hun realiteit niet accepteren zullen ze altijd ongelukkig blijven en dan maakt het niet zo veel uit of ze hoog of laag opgeleid bent.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:19:43 #265
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_174859311
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 08:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat ik bij met name de Turkse gemeenschap zie is dat ze nog steeds in hun hoofd hebben dat ze hier te gast zijn, dat ze hier tijdelijk zijn en dat ze hier vreemdelingen zijn. Zelfs derde vierde generatie Turken hoor ik dit soort onzin zeggen. Terwijl ze allemaal Nederlanders zijn, wat hun gedachten over het onder werp is maakt weinig uit. Ze zijn simpelweg een product van deze maatschappij wat hen een Nederlander maakt.
Zolang deze mensen hun realiteit niet accepteren zullen ze altijd ongelukkig blijven en dan maakt het niet zo veel uit of ze hoog of laag opgeleid bent.
Wat mij ook opvalt is dat Turken veel meer dan Marokkanen altijd Turks met elkaar praten, ook jonge ouders met hun kinderen. Het lijkt me dat die ouders hier gewoon geboren zijn. Dat houdt zoiets wel in stand.
pi_174859462
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat mij ook opvalt is dat Turken veel meer dan Marokkanen altijd Turks met elkaar praten, ook jonge ouders met hun kinderen. Het lijkt me dat die ouders hier gewoon geboren zijn. Dat houdt zoiets wel in stand.
Klopt. Sterke identiteitsbesef gekoppeld aan taal. Dat versterkt elkaar. Ons kent ons, bekend, warm veilig. Valt me ook op dat Mocros ook vaker Nederlands praten met hun kinderen dan de Turken. Hoewel in mijn omgeving met Turken het weer heel erg gemixt is.

Maar dat je meer talig bent is bij de Turken niet het probleem, denk ik. Het is een mentaliteit dat ze van hun ouders hebben meegekregen dat hun excursie naar Nederland van tijdelijke aard was en dat het simpelweg nooit de bedoeling was dat ze zich hier permanent zouden vestigen. Als je die oudjes nu na meer dan 50 jaar zou spreken, kom je geluiden tegen waaruit je kan herleid dat ze eigenlijk nog steeds niet hebben geaccepteerd dat ze hier permanent zullen blijven. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze weer terug gaan tussen de cargo van Turkish airlines.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:01:11 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174860221
Milities schijnen de Iraakse grens over te zijn gestoken om richting Albukamal te gaan. Zo wordt de stad van drie kanten genaderd en worden de Amerikaanse kolonialisten buitenspel gezet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174860880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:01 schreef Szura het volgende:
Milities schijnen de Iraakse grens over te zijn gestoken om richting Albukamal te gaan. Zo wordt de stad van drie kanten genaderd en worden de Amerikaanse kolonialisten buitenspel gezet.
welke route precies?

bedoel je dit?

badly_xeroxed twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 19:56:37 Iraqi #PMU enter #Syria on al-#Bukamal front and clash w/ #ISIS at al-Hari village #DeirEzZorhttps://t.co/80sJS3oBok reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174860990
Voor 2018 is IS waarschijnlijk van de kaart geveegd.
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:50:52 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174861003
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke route precies?

bedoel je dit?

badly_xeroxed twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 19:56:37 Iraqi #PMU enter #Syria on al-#Bukamal front and clash w/ #ISIS at al-Hari village #DeirEzZorhttps://t.co/80sJS3oBok reageer retweet
Ja dat, zag het ook bij oa Sidorenko
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174861198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:50 schreef vyftienletterig het volgende:
Voor 2018 is IS waarschijnlijk van de kaart geveegd.
in het oosten misschien, in het westen worden ze door het regime gekoesterd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174861245
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:50 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja dat, zag het ook bij oa Sidorenko
de amerikanen juichen dat isis aan een einde komt, maar huilen wel dat irans invloed wordt vergroot, wat wil je precies?

LizSly twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 20:59:37 CENTCOM announces that Iraqi security forces have liberated al-Qaim on the Syrian border. The "caliphate" is nearly over. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174861366
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

in het oosten misschien, in het westen worden ze door het regime gekoesterd.
Nog een ander punt, wat ik me zojuist gerealiseerd, naarmate meer gebied van IS veroverd wordt, wordt de bevolkingsdichtheid in het IS-gebied groter.
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:51 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174861475
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

de amerikanen juichen dat isis aan een einde komt, maar huilen wel dat irans invloed wordt vergroot, wat wil je precies?

LizSly twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 20:59:37 CENTCOM announces that Iraqi security forces have liberated al-Qaim on the Syrian border. The "caliphate" is nearly over. reageer retweet
De Amerikanen? Die weten helemaal niet wat ze willen, dat is nou net hun grootste probleem in deze Syrische oorlog.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174861485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:09 schreef vyftienletterig het volgende:

[..]

Nog een ander punt, wat ik me zojuist gerealiseerd, naarmate meer gebied van IS veroverd wordt, wordt de bevolkingsdichtheid in het IS-gebied groter.
omdat er enorme vierkante meters woestijn van ze wordt afgepakt. hierdoor stijgt de bevolkingsdichtheid.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174861522
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:14 schreef Szura het volgende:

[..]

De Amerikanen? Die weten helemaal niet wat ze willen, dat is nou net hun grootste probleem in deze Syrische oorlog.
prcs.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:17:14 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174861524
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:14 schreef Szura het volgende:

[..]

De Amerikanen? Die weten helemaal niet wat ze willen, dat is nou net hun grootste probleem in deze Syrische oorlog.
Weet je dat ik nog geen enkele goede Westerse analyse heb gelezen over het optreden van de VS/het Westen in de Syrisch/Irakese oorlog van de afgelopen paar jaar?
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174861548
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Weet je dat ik nog geen enkele goede Westerse analyse heb gelezen over het optreden van de VS/het Westen in de Syrisch/Irakese oorlog van de afgelopen paar jaar?
omdat het te pijnlijk is om het kapitale falen onder ogen te zien?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:18:31 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174861554
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat het te pijnlijk is om het kapitale falen onder ogen te zien?
Ik vermoed het idd :{
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174861783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vermoed het idd :{
tot op de dag van vandaag zegt obama dat hij goed gehandeld heeft omtrent syrie. dat maakt duidelijk dat hij niet in staat is de catastrofe onder ogen te zien die zij (mede) hebben veroorzaakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174862195
abandon ship!!!

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 12:39:56 E. #Syria: as some #ISIS fighters are leaving #Euphrates region, #FSA Maghaweer Thawra arrested 5 of them after tried to reach Al-Tanf zone.https://t.co/CIYLO8Cmpj reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 12:47:54 #Pt. #ISIS members (also high-level profiles) leaving #Euphrates are divided btwn those leaving country & others repositioning in new areas. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:45:03 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174862931
Zonder plakbaard op weg naar Albukamal

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:54:31 #283
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_174865317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:45 schreef Szura het volgende:
Zonder plakbaard op weg naar Albukamal

[ afbeelding ]
Met die gare baard lijkt hij wel een heel ander persoon. Waar is zijn schandknaapje personal assistant?
pi_174866766
quote:
Wtf! Weer een term geleerd overigens, "spiritual fitness" :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2017 @ 21:17:22 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174871021
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Met die gare baard lijkt hij wel een heel ander persoon. Waar is zijn schandknaapje personal assistant?
Deze?

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174875179
Wat hebben de Syrirs in Turkije het goed zeg.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174875339
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef alilami het volgende:
Wat hebben de Syrirs in Turkije het goed zeg.

xenofobie is waar dan ook van alle tijden. ja dit soort gebeurtenissen vinden plaats in turkije. nee dit soort gebeurtenissen zijn niet de norm.

moet jij je niet druk maken over "koerdistan" of wat ervan over is althans?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174875358
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:17 schreef Szura het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
met baard ziet ie er toch beter uit :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174879637
Hij lijkt wel een prop van Madam Tusseaud zo.
pi_174882017
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef alilami het volgende:
Wat hebben de Syrirs in Turkije het goed zeg.

Hier is de tweede grootste partij er n die alle moslims weg wil hebben en regelmatig ophitsende oorlogsretoriek gebruikt tegen hen.

Daar zijn die paar restaurantjes niets bij.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 5 november 2017 @ 15:31:18 #292
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_174884857
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 13:25 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hier is de tweede grootste partij er n die alle moslims weg wil hebben en regelmatig ophitsende oorlogsretoriek gebruikt tegen hen.

Daar zijn die paar restaurantjes niets bij.
Mensen die werkelijk aangevallen worden, is minder erg dan iemand die roept dat ie sommige mensen niet leuk vindt?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_174886015
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:31 schreef SillyWalks het volgende:
Mensen die werkelijk aangevallen worden, is minder erg dan iemand die roept dat ie sommige mensen niet leuk vindt?
Als een volksvertegenwoordiger met miljoenen stemmen herhaaldelijk oorlogsretoriek gebruikt tegen n groep en in het centrum van de macht zit is dat vele malen gevaarlijker dan wat "turkse kaalkoppies" die op een land van 80 miljoen een paar restaurants aanvallen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 5 november 2017 @ 16:36:03 #294
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_174886035
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 16:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Als een volksvertegenwoordiger met miljoenen stemmen herhaaldelijk oorlogsretoriek gebruikt tegen n groep en in het centrum van de macht zit is dat vele malen gevaarlijker dan wat "turkse kaalkoppies" die op een land van 80 miljoen een paar restaurants aanvallen.
Werkelijke slachtoffers vind ik altijd erger dan virtuele slachtoffers.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_174889070
Stammofoben galore in de regio :Y
pi_174893387
Waar zijn ze?

p_vanostaeyen twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 22:58:31 The Islamic State’s foreign fighters ... where on earth are they? Mosul, almost none. Raqqa, a few. Deir ez-Zor, none reported yet reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 5 november 2017 @ 22:40:41 #297
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_174894799
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 21:52 schreef alilami het volgende:
Waar zijn ze?

p_vanostaeyen twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 22:58:31 The Islamic State’s foreign fighters ... where on earth are they? Mosul, almost none. Raqqa, a few. Deir ez-Zor, none reported yet reageer retweet
In de vluchtelingenstroom? Aangesloten bij andere groeperingen? Dood? Zeg het maar.
  maandag 6 november 2017 @ 08:44:01 #298
365082 IPA35
Patriarch
pi_174898209
Nieuwste doelwit: Libanon
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_174898707
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:44 schreef IPA35 het volgende:
Nieuwste doelwit: Libanon
Wie de laatste move van Saudi in Libanon begrijpt mag het uitleggen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174898725
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 21:52 schreef alilami het volgende:
Waar zijn ze?

p_vanostaeyen twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 22:58:31 The Islamic State’s foreign fighters ... where on earth are they? Mosul, almost none. Raqqa, a few. Deir ez-Zor, none reported yet reageer retweet
Hier in de gevangenis. Die mosul kok :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')