Mijn radiostream is er ook mee gekapt. Ben maar overgeschakeld op FM.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:20 schreef remlof het volgende:
Hmmm, geen een van mijn NPO-audiostreams werkt nog, op geen enkel apparaat. Q-music en Sky enzo wel.
Hebben jullie daar ook last van?
Neem het maar gewoon zoals het komt,doet het t toevallig is het mooi meegenomen, als niet niks van aantrekken. Kusje erop?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:20 schreef remlof het volgende:
Hmmm, geen een van mijn NPO-audiostreams werkt nog, op geen enkel apparaat. Q-music en Sky enzo wel.
Hebben jullie daar ook last van?
DAB+ doet het hier nog en ook de stream via de KPN-settopbox. Maar beide heb ik niet op m'n werkkamer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn radiostream is er ook mee gekapt. Ben maar overgeschakeld op FM.
Via TuneIn doet radio 1 het prima.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:22 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie ook problemen met NPO-audiostreams?
Oh, effe proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via TuneIn doet radio 1 het prima.
Ze vragen exorbitante lonen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:29 schreef LA_niner het volgende:
Over het lerarentekort: hoe kan het dat er tegelijkertijd over een lerarentekort wordt gesproken maar leraren moeite hebben met het vinden van een relevante baan en vooral voltijdbanen en dat vaste contracten veelal niet aan de orde zijn?
Lonen worden toch geregeld via een cao en zo exorbitant zijn die toch niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ze vragen exorbitante lonen.
Toch wel frappant als ze toch niet kunnen rekenen of misschien juist daarom.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ze vragen exorbitante lonen.
Niet alle leraren zijn hetzelfde. Wiskundeleraren voor het vwo zijn veel moeilijker om te vinden dan een basisschooljuf.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:29 schreef LA_niner het volgende:
Over het lerarentekort: hoe kan het dat er tegelijkertijd over een lerarentekort wordt gesproken maar leraren moeite hebben met het vinden van een relevante baan en vooral voltijdbanen en dat vaste contracten veelal niet aan de orde zijn?
Niet echt relevant voor een leraar Engels.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch wel frappant als ze toch niet kunnen rekenen of misschien juist daarom.
Hmm goed punt. Maar vergeleken met verplegers wellicht.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:31 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Lonen worden toch geregeld via een cao en zo exorbitant zijn die toch niet?
Hoe kan het dan dat er gepraat wordt over een tekort aan leraren in het basisonderwijs? En de situatie is vgm van toepassing op vrijwel alle leraren in het bo en vo.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet alle leraren zijn hetzelfde. Wiskundeleraren voor het vwo zijn veel moeilijker om te vinden dan een basisschooljuf.
36%quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:36 schreef john2406 het volgende:
Als ik vraag en krijg 5% van iets ik vraag okay, echter kinderen die vragen krijgen toch niks?
Of worden overgeslagen.
Geeft bij mij een "Stream Error".quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via TuneIn doet radio 1 het prima.
Modaal in Schubbekutteveen is anders leven dan modaal in Haarlem.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat er gepraat wordt over een tekort aan leraren in het basisonderwijs? En de situatie is vgm van toepassing op vrijwel alle leraren in het bo en vo.
Zelfs daar wordt het moeilijker.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Modaal in Schubbekutteveen is anders leven dan modaal in Haarlem.
Er is niet overal een tekort, in vergrijsde regio's zijn er meer dan genoeg docenten.
Hebben ze daar goede koffie en leuke receptionistes?quote:
Vreemd:quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij via de Android App doet ie het gewoon.
twitter:NPORadio1 twitterde op woensdag 18-10-2017 om 15:25:11Door een storing is online luisteren/kijken momenteel niet mogelijk. We werken aan een oplossing. reageer retweet
Geen idee, daarom vraag ik naar ervaringen 😎quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben ze daar goede koffie en leuke receptionistes?
Wat gaan al die leraren doen? Is dat geen prangendere vraag dan het salaris van de leraren die wel een baan hebben?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Modaal in Schubbekutteveen is anders leven dan modaal in Haarlem.
Er is niet overal een tekort, in vergrijsde regio's zijn er meer dan genoeg docenten.
Ah yep, mijn macOS app ook weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:53 schreef Tchock het volgende:
De stream op http://radioplayer.npo.nl/radio1/# doet het weer.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:53 schreef Tchock het volgende:
De stream op http://radioplayer.npo.nl/radio1/# doet het weer.
Impliciet is er natuurlijk gewoon een opdracht gegeven om de kapers dood te schieten, mariniers worden niet getrained om te verwonden, of dat expliciet zo is gezegd door de regering? Denkelijk niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:57 schreef skysherrif het volgende:
Is hier eigenlijk al eens gediscussieerd over de treinkaping en het wel of niet schuldig zijn van de mariniers
Ik blijf het grappig, maar ook wel irritant, vinden dat ze dat aan Molukse zijde niet willen, of kunnen snappen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Impliciet is er natuurlijk gewoon een opdracht gegeven om de kapers dood te schieten, mariniers worden niet getrained om te verwonden, of dat expliciet zo is gezegd door de regering? Denkelijk niet.
Maar goed, de andere kant is dat als je terrorist word en mensen gijzelt je niet raar moet opkijken als dat niet goed afloopt.
Ja, het is wel een nivo van "maar er waren ook goede mensen onder de gijzelnemers!"quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig, maar ook wel irritant, vinden dat ze dat aan Molukse zijde niet willen, of kunnen snappen.
Alle Molukkers terug naar Marokko!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:57 schreef skysherrif het volgende:
Is hier eigenlijk al eens gediscussieerd over de treinkaping en het wel of niet schuldig zijn van de mariniers
Mooi hoe je de zijde van (familie van) een stel terroristen omschrijft als de 'Molukse zijde'.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig, maar ook wel irritant, vinden dat ze dat aan Molukse zijde niet willen, of kunnen snappen.
Wat die docenten doen is ofwel in dezelfde sector blijven, ofwel iets anders. Idem voor vastgoed & makelaardij-typetjes. Als je afstudeert terwijl het moeilijk aan werk komen is, neem je ofwel genoegen met minder, ofwel je gaat een andere sector in. Dan ga je doen wat al die andere types met hbo commerciele economie doen; werken in een call center, de ICT of ergens waar nog wel behoefte aan personeel is.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat gaan al die leraren doen? Is dat geen prangendere vraag dan het salaris van de leraren die wel een baan hebben?
En meer in het algemeen: wat gaan al die mensen met een diploma met weinig waarde zoals commerciële economie doen? Meer in het bijzonder aan jou gericht: wat doen al die hbo vastgoed-alumni tijdens de crisis? Bestaat er überhaupt nog wel zoiets als werkzekerheid voor de niet-top? Er zijn zelfs geneeskundestudenten die zonder baan zitten, of piloten die veel geld hebben uitgegeven aan hun opleiding.
Die opmerkingen vallen nog wel mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:19 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het bizar en ook onbegrijpelijk dat als mensen de wet overtreden, dat voor sommigen betekent dat zij vogelvrij zijn. Als je terrorist wordt moet je niet raar kijken als dat niet goed afloopt. Als je inbreker bent is het een risico van het vak.
We leven in een rechtstaat, mensen. Die geldt ook voor terroristen en inbrekers.
Niet vogelvrij maar je moet wel met een maat meten, de terroristen waren bewapend, en er was een situatie waarin de terroristen uitgeschakeld moesten worden. Dat kan dan tot gevolg hebben dat de terroristen het leven laten. Zij waren alleen vogelvrij omdat ze een misdaad aan het plegen waren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:19 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het bizar en ook onbegrijpelijk dat als mensen de wet overtreden, dat voor sommigen betekent dat zij vogelvrij zijn. Als je terrorist wordt moet je niet raar kijken als dat niet goed afloopt. Als je inbreker bent is het een risico van het vak.
We leven in een rechtstaat, mensen. Die geldt ook voor terroristen en inbrekers.
Ja, dat is al helemaal onbegrijpelijk. Sommige mensen wensen een strafsysteem waar de Sharia bij verbleekt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die opmerkingen vallen nog wel mee.
Veel raarder zijn al die types met sadistische fantasieen over wat pedofielen moet overkomen. Onverdoofd castreren enzo. Ik ben blij dat we de rechtstaat niet hebben gedemocratiseerd.
Ja maar dankzij Deugen66 rechters komt de dader er met een middagje schoffelen vanaf, terwijl het slachtoffer levenslang heeft!!!11!EINZ!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die opmerkingen vallen nog wel mee.
Veel raarder zijn al die types met sadistische fantasieen over wat pedofielen moet overkomen. Onverdoofd castreren enzo. Ik ben blij dat we de rechtstaat niet hebben gedemocratiseerd.
Sharia is vooral onwenselijk vanwege de ongelijkheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is al helemaal onbegrijpelijk. Sommige mensen wensen een strafsysteem waar de Sharia bij verbleekt.
Meh. Zodra je andermans rechten aantast moet je toch echt even flink in de spiegel kijken voordat je gaat klagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:19 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |