Interessante column, dank voor 't delen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:22 schreef Fascination het volgende:
Sid Lukkassen is ook zo'n figuur:
[..]
Waarom vallen niet alle mannen en vrouwen op exact hetzelfde type als "smaken verschillen" een mythe is en schoonheid objectief aantoonbaar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
Nope, hoe vaak gaat deze mythe nog herhaald worden.
Is wel eens onderzocht en ja, een meerderheid vind een bepaald type gezicht, met regelmatige trekken, aantrekkelijk. Dat zegt echter niet veel over relationeel bij elkaar passen maar is meer van nut voor adverteerders.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vallen niet alle mannen en vrouwen op exact hetzelfde type als "smaken verschillen" een mythe is en schoonheid objectief aantoonbaar?
Bovendien zegt uiterlijk láng niet alles over aantrekkelijkheid natuurlijk. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is wel eens onderzocht en ja, een meerderheid vind een bepaald type gezicht, met regelmatige trekken, aantrekkelijk. Dat zegt echter niet veel over relationeel bij elkaar passen maar is meer van nut voor adverteerders.
Precies. Gewoon zorgen dat je veel geld hebt, dan maakt uiterlijk niet meer uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bovendien zegt uiterlijk láng niet alles over aantrekkelijkheid natuurlijk. Verre van zelfs.
P'cies, dat had alleen betrekking op het gezicht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bovendien zegt uiterlijk láng niet alles over aantrekkelijkheid natuurlijk. Verre van zelfs.
Wtf, ik vond het al een enorm enge extreemrechtse autist, maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
En stem je FvD.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:04 schreef Tchock het volgende:
Veel van wat er hier gezegd wordt lijkt me vooral onzekerheid. Onzekerheid van mannen over hun uiterlijk, onzekerheid of vrouwen je wel aantrekkelijk vinden. Als een soort zelfverdedigingsmechanisme zeg je dan maar dat je geen vrouwen wil en het allemaal aan "hun" ligt.
Sid lijkt niet te begrijpen dat je seks kunt hebben met iemand die dat ook met jou wil. En dat je daarvoor niet door "hoepeltjes van de gefeminiseerde maatschappij" hoeft te springen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Syndroom ben jij dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ik denk dat er grofweg twee categorieën bestaan: zij die na enige ervaring oprecht klaar zijn met het relatiespel en zij die als ongewenst (en maagd) achtergebleven zijn. Bij wie het fenomeen begonnen is weet ik niet, maar ik denk dat het (als afgebakend als 'MGTOW') vooral de laatste aantrekt. Dat betekent echter niet dat de oorspronkelijke punten van MGTOW volledig ongegrond zijn. Ik denk dat we allemaal wel mannen kennen die op enige wijze geleden hebben onder het feminisme of/i.c.m. het onrechtvaardige rechtssysteem waarin het belang van de vrouw (moeder) vooropgesteld is.
Kinderen van een ander opvoedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Oh gelukkig, het topic is vanwege groot succes verlengd. Had ik al verteld dat bij 30 de ommeslag begint en het dan echt een mens´s world wordt. Want vrouwen worden ouder, manner interessanter. En op een met kinderen van een ander zit ook niemand te wachten. Niet zozeer omn die ander maar als die wat groter worden mag jij als "nieuwe pa" wel betalen, zorgen, boterhammensmeren enz maar als je ook maar iets durft te zeggen is het.... jij bent mijn vader niet.
Heb dat zelf als volgt opgelost bij een 14 jarige tiener (meisje). Twee verhuisdozen gehaald en haar die gegeven. Zij vraagt verwonderd wat is dat. Antw: Dat zijn 2 dozen, als je nog een keer een grote mond opzet en geld eist van je moeder dan kun je in een doos je spullen pakken en op de andere doos kun je op de stoep slapen.
Oh zo !!
![]()
![]()
Ach een leuke dochter, die niet echt je dochter is, is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:27 schreef wuuht het volgende:
[..]
Kinderen van een ander opvoedende ultieme hoorndrager
Woody Allen, ben jij het?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ach een leuke dochter, die niet echt je dochter is, is zo gek nog niet.
Exact.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:04 schreef Tchock het volgende:
Veel van wat er hier gezegd wordt lijkt me vooral onzekerheid. Onzekerheid van mannen over hun uiterlijk, onzekerheid of vrouwen je wel aantrekkelijk vinden. Als een soort zelfverdedigingsmechanisme zeg je dan maar dat je geen vrouwen wil en het allemaal aan "hun" ligt.
Holy shitquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoiets als 'leagues/niveau's' bestaan in dating. Iedereen wilt wel die hete chick of hunk, maar als je er zelf niet zo uit ziet, dan zul je je verwachtingen bij moeten stellen en met minder voldoening moeten nemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vallen niet alle mannen en vrouwen op exact hetzelfde type als "smaken verschillen" een mythe is en schoonheid objectief aantoonbaar?
Omdat er sneue figuren zijn die hun entitlement willen verklaren met hokjes en afstreeplijsten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoiets als 'leagues/niveau's' bestaan in dating.
En daar is mis mee..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoiets als 'leagues/niveau's' bestaan in dating. Iedereen wilt wel die hete chick of hunk, maar als je er zelf niet zo uit ziet, dan zul je je verwachtingen bij moeten stellen en met minder voldoening moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |