SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
You sound reasonable...Time to up my medication.
Mijn uitgang, is zal, zal nooit anders zijn dan datquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En misschien bedoelde hij jouw achteruitgang er mee in dit geval?
da's niet duur nee. Ik eet alleen maar jonge kaasquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga ff naar de kaasboer, ¤ 3,49 voor een pondje belegen kaas
Kan de Appie niet tegen op
En bij de kaasboer heb je tenminste kaas zoals kaas hoort te zijn. Niet met caramelkleuring als "extra kleuring omdat het er anders niet uitziet als kaas"quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
Yumm.. gatenkaas van de kaasboer, mijn lievelingsquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
Had laatst "meester" meegenomen, een brokkelkaas dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
En bij de kaasboer heb je tenminste kaas zoals kaas hoort te zijn. Niet met caramelkleuring als "extra kleuring omdat het er anders niet uitziet als kaas"
Duh?
Ik begon even te kwijlen hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had laatst "meester" meegenomen, een brokkelkaas dus.
Wel iets duurder, maar volgens mij nog onder de supermarkt prijs voor belegen.
Maar zo lekker, met echt die zout kristallen er in.
Ja jij moet het doen met de half afgekloven burgers met questionable content uit je vuilnisbakquote:
Tijd voor koffie danquote:
checkquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tijd voor koffie dan
Vocht moet bijgevuld worden
Cheeseburgers gooi ik daarom ook altijd weer op straat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja jij moet het doen met de half afgekloven burgers met questionable content uit je vuilnisbak![]()
Hoe denkt u over kopkaas?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Cheeseburgers gooi ik daarom ook altijd weer op straat.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had laatst "meester" meegenomen, een brokkelkaas dus.
Wel iets duurder, maar volgens mij nog onder de supermarkt prijs voor belegen.
Maar zo lekker, met echt die zout kristallen er in.
Ja, verdomde SC ook altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
Jullie houden me tegen, haha. Topic zo vaak dood en wil ik weg is er ineens activiteit
Quick chatquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:41 schreef Fogel het volgende:
Als de slow chat snel gaat is het geen slow chat.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:41 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:42 schreef Fogel het volgende:
Oh, mijn schoenenkast staat vol met cider. Literflessen passen perfect. En het aantal schoenen in huis is nu toch zoveel lager dat die ruimte over was
.... let it be....quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Words of wisdom are spoken here.
Symph zou heeel veel ruimte overhouden zonder mijn schoenen, ik heb zeker 60 paar en da's een heel voorzichtige schatting. Inmiddels heeft hij ook iets van 10 paarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:42 schreef Fogel het volgende:
Oh, mijn schoenenkast staat vol met cider. Literflessen passen perfect. En het aantal schoenen in huis is nu toch zoveel lager dat die ruimte over was
WTF?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zou heeel veel ruimte overhouden zonder mijn schoenen, ik heb zeker 60 paar en da's een heel voorzichtige schatting. Inmiddels heeft hij ook iets van 10 paar
Daar zit dan ook goedkope cheddar overheen die naar plastic smaakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Cheeseburgers gooi ik daarom ook altijd weer op straat.
Ja, rustig aan gewoon es. Allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:41 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar zit dan ook goedkope cheddar smeltkaas overheen die naar plastic smaakt.
Maar kaas is verder
elke dag twee maanden lang een ander paar aantrekken. Dat zes keer per jaar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zou heeel veel ruimte overhouden zonder mijn schoenen, ik heb zeker 60 paar en da's een heel voorzichtige schatting. Inmiddels heeft hij ook iets van 10 paar
Was het niet gewoon plastic met wat caseïne voor de smaak?quote:
Moet het weer op cafeïne rijmen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was het niet gewoon plastic met wat caseïne voor de smaak?
inclusief afgetrapte Nikes, 4 paar. Ik had er 5 maar die clownsschoenen zaten toch echt niet lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:49 schreef Rafeiro het volgende:
Sloffen meegerekend die ik van sint of de kerstman heb gehad en veiligheidsschoenen via werk heb ik denk ik zes paar, inclusief mijn compleet afgetrapte favo schoenen
Oeh. Cafeïnequote:
Whatever, die 'kaas' is gewoon niet te vreten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was het niet gewoon plastic met wat caseïne voor de smaak?
Clowntje ben je toch welquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
inclusief afgetrapte Nikes, 4 paar. Ik had er 5 maar die clownsschoenen zaten toch echt niet lekker
De vriendin van mijn broer heeft er volgens mij onderhand ook wel zeker 40 paar gekocht, in die 1,5 jaar dat ze hier in Nederland woont. Het aantal kan ook wel redelijk wat hoger liggen inmiddels.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Truth be told, het was een impulsaankoop uit de voordeelbak van de Deka. Dat heb ik gewetenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Mad, je had het een tijdje terug over een oude kaas van Jersey melk.
Weet je zo nog welke?
Das aardig, geen cent te makken en er nog als clown bijlopen ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Truth be told, het was een impulsaankoop uit de voordeelbak van de Deka. Dat heb ik gewetenBij de schoenenbak gedumpt voor de minderbedeelden
Beggars can't be choosers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das aardig, geen cent te makken en er nog als clown bijlopen ook
Wellicht krijgen ze geld omdat mensen denken dat het straatartiesten zijnquote:
Terwijl dat dat toch wel meer iets is voor de rijkeren onder ons.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das aardig, geen cent te makken en er nog als clown bijlopen ook
Ik ga er inderdaad vanuit dat die lui DIK betaald krijgen om zo rond te lopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl dat dat toch wel meer iets is voor de rijkeren onder ons.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga ook spuuglelijke mode ontwerpen denk ik. Als je mensen zo gek kan krijgen om dat aan te trekken EN op de foto te gaan, dan kan ik dat nog veel bizarder
Dit vind ik meer performance art dan iets wat je op speciale gelegenheden aantrekt. Misschien op een thpethial gelegenheidquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga ook spuuglelijke mode ontwerpen denk ik. Als je mensen zo gek kan krijgen om dat aan te trekken EN op de foto te gaan, dan kan ik dat nog veel bizarder
Remeker...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Mad, je had het een tijdje terug over een oude kaas van Jersey melk.
Weet je zo nog welke?
Zo even vragen dan, weet dat ik toen 1 zaak in de "buurt" gevonden had die het verkocht. Maar eigenlijk te ver weg.quote:
Is wel iets duurder dan ¤3,49 per pond...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo even vragen dan, weet dat ik toen 1 zaak in de "buurt" gevonden had die het verkocht. Maar eigenlijk te ver weg.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:11 schreef knokkels het volgende:
Hmm, Remeker zit redelijk dichtbij mijn tante. Opent perspectieven
*crush*quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is wel iets duurder dan ¤3,49 per pond...
Dat weet ik, 10-20 euro per pond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is wel iets duurder dan ¤3,49 per pond...
meek it reenquote:
Is te koop bij de betere kaaswinkel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:11 schreef knokkels het volgende:
Hmm, Remeker zit redelijk dichtbij mijn tante. Opent perspectieven
Vroegah hadden we een goede kaaswinkel hier. Alleen die is met pensioen. De eigenaar dan. De winkel zelf kan niet met pensioen, it being a buildingquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is te koop bij de betere kaaswinkel.
Zoals hier: http://lamuse.nl/ in IJmuiden
Oh maar winkels kunnen ook met pensioen. Worden gesloopt of aan hun lot overgelaten tot verval.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroegah hadden we een goede kaaswinkel hier. Alleen die is met pensioen. De eigenaar dan. De winkel zelf kan niet met pensioen, it being a building
Net Golfoorlogveteranen in Amerika. Worden ook aan hun lot overgelatenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh maar winkels kunnen ook met pensioen. Worden gesloopt of aan hun lot overgelaten tot verval.
In Amerika wordt iedereen aan z'n lot overgelaten. Wat een pauperland is het toch ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Net Golfoorlogveteranen in Amerika. Worden ook aan hun lot overgelaten
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In Amerika wordt iedereen aan z'n lot overgelaten. Wat een pauperland is het toch ook.
quote:Programma van vandaag
15:00 - 16:00 MadMaster - Hoofdzakelijk Een Test...
18:30 - 20:30 DJ Symph
quote:
En voor mij opmeetmuziekquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:58 schreef just me het volgende:
Oh mooi, lekkere zwabber, sop en dweilmuziek 😉
Zwabber ook al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:58 schreef just me het volgende:
Oh mooi, lekkere zwabber, sop en dweilmuziek 😉
Oké dan; was een lekker mixje zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik draag jullie zo weer over aan GUP, moet onverwachts even op pad...
quote:
Jeujquote:
Ik zie wel of ik het tot 18:30 uur vol krijg... geen idee welke muziek ik ga draaien, maar ach...quote:
Dat lukt jou altijd welquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik het tot 18:30 uur vol krijg... geen idee welke muziek ik ga draaien, maar ach...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |