quote:RTL komt in 2018 met seniorenversie van The Voice
John de Mol werkt aan een seniorenversie van zijn internationale tv-hit The Voice. Deze show met deelnemers van 65 jaar en ouder heeft als Engelstalige werktitel The Voice Senior. Nederland krijgt de wereldpremière van de familieshow, die in het najaar van 2018 te zien is op RTL 4.
Producent Talpa presenteert het tv-format in Cannes op de tv-beurs Mipcom om nog meer landen te enthousiasmeren, zegt de woordvoerster van John de Mol.
The Voice is al in 180 landen te zien in 67 verschillende versies. De andere spin-off The Voice Kids kent bijna veertig edities in verschillende landen.
The Voice of Holland was in 2010 voor de eerste keer te zien op de Nederlandse tv. Vervolgens werd het format, waarvan ook een kinderversie bestaat, aan tientallen landen verkocht. Momenteel wordt The Voice in 150 landen uitgezonden. John de Mol bedacht de talentenjacht samen met Roel van Velzen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:55 schreef Lunatiek het volgende:
Dus als senior mag je niet aan de gewone Voice meedoen?
Als je gelijk hebt dan komen in The Voice Senior dus tweederangsmuzikanten. Wie wil dat dan zien? Is ook niet leuk om ze uit te lachen, seniele mensen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]bij de gewone voice mogen alleen de beste muzikanten meedoen, dus geen kids en senioren
Het is maar wat je "beste muzikanten" noemt, een beetje een nummer van een andere artiest nazingen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]bij de gewone voice mogen alleen de beste muzikanten meedoen, dus geen kids en senioren
Net alsof het grootste deel van de winnaars van andere ' talentenjachten' een carrière van meer dan luttele maanden hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:56 schreef teenboy1 het volgende:
En een cariere? Waarom zou je een persoon van 75 jaar met nog ongeveer 5 jaar te leven uberhoud een platen contract geven? Kom op senioren zijn toch helemaal niet interessant voor de industrie?
Bij de normale Voice, iDols, Popstars etc. vrijwel allemaal jonge mensen.
Geloof me van elke winnaar van The Voice Senior hoor je niks meer....
O, en ook nog tijdens de show zelf: Sorry beste kijkers, maar .... is helaas afgevallen want deze is helaas overleden? Want de kans dat dit een keer gaat voorkomen is best groot.
Nee, dat ook niet nee, dat had ik ook niet gesteld. Maar die gaan in principe niet over enkele jaren dood.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Net alsof het grootste deel van de winnaars van andere ' talentenjachten' een carrière van meer dan luttele maanden hebben.
Verder is de creativiteit natuurlijk ver te zoeken.
Dat zal dus lachen zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:56 schreef teenboy1 het volgende:
Hoe zullen ze trouwens omgaan met muziek keuze? Moeten de senioren Justin Bieber gaan zingen ofzo?
Aan online tracklisten gezien is mij geen verschil opgevallen tussen The Voice Kids en de volwassen Voice. Deze logica aangehouden zou dit bij The Voice Senior dan ook zo moeten zijn.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kom op meer uitmelken die zooi. Meer meer meer!!
De zoon van zn zus tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:42 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat isnhet probleem van die zoon
Het is amper begonnenquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:54 schreef teenboy1 het volgende:
Ik kijk het niet maar is iemand een verschil opgevallen tussen het repotoire van Kids en gewone Voice? Zijn er bepaalde nummers of soort muziek die wel in Kids te horen zijn maar niet in de gewone Voice en andersom?
Iedere deelnemer is vast seniel, oh kijk een hippe zestiger.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje denigrerend .. om eerlijk te zijn
Kan maar desalniettemin een erg vreemde snuiter.quote:
Neef, misschien autistisch of heel verlegen.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:42 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat isnhet probleem van die zoon
Daarom draaien we bij iedereen , anders is het zielig .. Maar ondertussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iedere deelnemer is vast seniel, oh kijk een hippe zestiger.....
Leen ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:16 schreef PinkLow het volgende:
De kensington man, was de eerste artiest die mij wist te raken! Tof dat hij door is.
Indien er een adoptietopic is, wil ik hem!! (Ben alleen nu al zijn naam kwijt)
Ohja zoiets kan best kloppen. Leen van pinkpopquote:
Ik ben dan wel geen senior, maar ben misschien wel net zo'n driftkikker in het het verkeer. En ze heeft gelijk. Bumperklevers afstraffen, rem erop (of veiliger je lichten aanzetten)quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:35 schreef ijs. het volgende:
[..]
Trots zijn op het feit dat je een gevaar op de weg bent
Ik word ook gek van bumperklevers, maar de rem erop is echt levensgevaarlijk. Ik ga vaak gewoon nog langzamer rijden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen senior, maar ben misschien wel net zo'n driftkikker in het het verkeer. En ze heeft gelijk. Bumperklevers afstraffen, rem erop (of veiliger je lichten aanzetten)
Ik ook hoor. Heb in geen jaren van die talenten programma's gekeken maar dit is leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:40 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind de seniorversie leuk
Schaam je diepquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:40 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind de seniorversie leuk
en rokersstemquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:42 schreef woxxel het volgende:
Ik vind dit zoooo leuk! Die vrouw met dat tijgerjurkje!
ik ken het niet maar klinkt niet onaardigquote:
Hoe heet dit nummer?quote:
Dank je. Dan was ik net te laat met inschakelen helaas en ga ik zo even terugkijken!quote:
Thnxquote:
Oh ik dacht dat die vraag een grapje was...... Ben je ook blind?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je. Dan was ik net te laat met inschakelen helaas en ga ik zo even terugkijken!
steek er een kaarje bij opquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Die man met die liefde voor zijn vrouw. Ik word er serieus emotioneel van.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die vraag een grapje was...... Ben je ook blind?
Ja maar echt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:06 schreef lrishCassidy het volgende:
De achtergrondverhaaltjes zijn nu ook echt leuk
Beter dan voetbal?? denk ikquote:
Dat zei ie volgensmij welquote:
Maar er is toch genoeg entertainment te vinden?quote:
Jaarlijks meerdere talentenshows is leuk?quote:
Muziek is leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er is toch genoeg entertainment te vinden?
[..]
Jaarlijks meerdere talentenshows is leuk?
Dacht dat het de bedoeling was dat de winnaar ook echt door zou breken maar die is voor de nieuwe editie begonnen is alweer vergeten opzoek naar een nieuwe winnaar.
Goede muziek wel ja.quote:
Leeftijd hoeft niet persé iets te zeggen over levenservaring toch? Iemand van 30 kan bij wijze van spreken meer hebben meegemaakt / moeten doorstaan dan iemand van 70 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:16 schreef PinkLow het volgende:
Stomme opmerking van Marco! Tuurlijk hebben ze levenservaring... ze zijn ouder dan de coaches..![]()
Hangt ervan af. Er zit inderdaad, zeker tegenwoordig, veel rotzooi tussen (mijn mening), maar dan heb je soms ineens die parel. En dat vind ik dus mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede muziek wel ja.
Al die talentenshows draaien over het algemeen echter op pure middelmaat (hoogstens) en is vooral entertainment.
Persoonlijk snap ik echt niet wat zoveel mensen nog leuk vinden aan die talloze "talentenshows". Dat uitgemolken concept heb ik überhaupt nooit leuk gevonden maar vind ik met de dag stompzinniger worden.
Ze waren te laat voor de resterende kandidaten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Het zijn maar 4 afleveringen toch? Soort van proefjaar?
Ik heb niet alles gezien maar er zat weinig fouts tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:37 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb genoten. Geweldig genoten.![]()
En dan schakel ik over naar F1cafe en dan zie ik Tom Coronel in beeld....pffff
True!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft niet persé iets te zeggen over levenservaring toch? Iemand van 30 kan bij wijze van spreken meer hebben meegemaakt / moeten doorstaan dan iemand van 70 bijvoorbeeld.
Ik kom dagelijks oppervlakkige mensen tegen die al bijna de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt of inmiddels al ruimschoots hebben bereikt en hele levenswijze mensen van rond de 30 bijvoorbeeld.
Volgens mij is het echt een soort van testjaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren te laat voor de resterende kandidaten...
Maar zijn er wel veel reacties of laten mensen het sowieso een beetje links liggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een soort van testjaar.
Slaat het wel aan, zijn kijkers okay met deze leeftijden. Dat soort dingen.
Als ik Twitter zo eens lees. Ja. Ik zie weinig negatiefs en dat zegt wel iets, want Twitter.
(Tip: Nostalgie werkt altijd ^^)
Ik ben ook afgehaakt net als ik deed bij the voice kids.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar zijn er wel veel reacties of laten mensen het sowieso een beetje links liggen?
Ik ben halverwege afgehaakt, het kan mij niet echt boeien...
Daar kijken ook veel kinderen naar en bij Senior is dat vermoedelijk een stuk minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:
The voice kids opende afgelopen seizoen met 1.7 miljoen. Ben benieuwd naar volgende week!
Kids kijk ik niet meer door de problemen van deelnemers in eerdere seizoenen. Ik vind dat RTL kinderen zou moeten beschermen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:36 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt net als ik deed bij the voice kids.
Ik zie er niet het nut van in.
Hansje Ravenstijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind het wel stom dat de NLse Blondie niet door was maar dat was een typisch voorbeeld van een verkeerd nummer.
Allemaal inwisselbare meuk.quote:
Dat zijn de programma's allang niet meer, ik prik door deze meuk heen en ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Allemaal inwisselbare meuk.
Erg vernieuwend kan ik het allemaal niet meer noemen.
Yepsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:51 schreef Aspergermeisje het volgende:
Er zijn dus maar twee auditierondes, dan knock-outs en dan al finale?!
Vorige week ook. Ook bij een Nederlandstalig nummer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef Disana het volgende:
Niemand gedraaid. Is dat niet de eerste keer? Ze zijn allemaal zo goed.
Oh echt. Ik zal er eens op letten. Maar over het algemeen zijn ze allemaal heel goed, dat moet je ze nageven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Vorige week ook. Ook bij een Nederlandstalig nummer.
Altijd tricky auditie doen met een NLtalig lied.
net als pretty woman en dirty dancing triljoen keer gezien en blijft mooiquote:
Precies dit, de 3 films die ik het vaakst heb gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
net als pretty woman en dirty dancing triljoen keer gezien en blijft mooi
je loopt achter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:11 schreef DKUp het volgende:
Grapjes over hoertjes op de wallen tegen een vrouw die er niet op zit te wachten
Zo'n lieve man. Jammer dat hij niet door is, maar hij vond de ervaring al geweldig. Sip de Jong heeft hééél vroeger bij de Skymasters gezongen.quote:
ik ookquote:
Heb me toen kapot gelachen bij Paul de Leeuw, link staat ergens hierbovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:30 schreef Mrmime het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent. Geen wonder dat niemand is komen kijken.
Ik las “overlijden”quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:37 schreef lrishCassidy het volgende:
Ben benieuwd wie er overblijven voor de liveshow.
Ben ik eigenlijk wel blij mee, in de laatste versie van de normale Voice zag je amper mannen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:52 schreef Eightyone het volgende:
Er doen relatief weinig vrouwen mee. Hoe komt dat?
Ja, hoe vind je em?quote:Op zondag 2 september 2018 00:39 schreef RipCity het volgende:
Harrie Engels is echt a living legend.
Nee vond ik niet.quote:
60. Dat is volgens mij het jongst ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind hem zo jong ineens hahaha. Hij is de jongste toch die meedoet?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit zou zomaar eens de winnaar kunnen zijn
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit zou zomaar eens de winnaar kunnen zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
zitten we naar de soundmixshow te kijken?
Dat commentaar zie ik vaker voorbij komen. Maar. Waar ik zelf geen voorstander van ben is dat artiesten maar alles moeten kunnen zingen (want dat is onhaalbaar). Als een Joe Cocker stem bij je past is het logisch dat je iets van die man zingt en niet ineens een nummer van Beyonce gaat zingen. Dat is waar het ook zo vaak fout gaat voor sommige kandidaten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
zitten we naar de soundmixshow te kijken?
wie heeft t over beyonce?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat commentaar zie ik vaker voorbij komen. Maar. Waar ik zelf geen voorstander van ben is dat artiesten maar alles moeten kunnen zingen (want dat is onhaalbaar). Als een Joe Cocker stem bij je past is het logisch dat je iets van die man zingt en niet ineens een nummer van Beyonce gaat zingen. Dat is waar het ook zo vaak fout gaat voor sommige kandidaten.
Ja klopt, maar ze laten bijvoorbeeld een Eddy (man met erg lage stem) een uptempo nummer zingen van Lionel Richie. De songkeuze (""keuze"') is zo vaak zo fout in dit programma.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft t over beyonce?
deze man is nota bene te boeken als joe cocker imitator
zijn genoeg andere nummers te vinden die bij zijn hese stem passen
Gedeeltelijk mee eens, bij deze ouderen ben ik het mee eens. Daar kan je niet in 1 keer hun stem veranderen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat commentaar zie ik vaker voorbij komen. Maar. Waar ik zelf geen voorstander van ben is dat artiesten maar alles moeten kunnen zingen (want dat is onhaalbaar). Als een Joe Cocker stem bij je past is het logisch dat je iets van die man zingt en niet ineens een nummer van Beyonce gaat zingen. Dat is waar het ook zo vaak fout gaat voor sommige kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |