Het is 3 maanden herfst geweest...quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Slaan de we de herfst gewoon over? Of draait het alleen maar om winter en zomer? Want overal begint het gespeur naar kou e. Sneeuw alweer terwijl het nog november moet worden joh.
Omdat het vorige week zomers was is iedereen dat blijkbaar al weer vergeten. Augustus en september waren inderdaad een drama, zelfs hier. Niet eens qua nattigheid, dat viel hier wel mee, maar de temperatuur bleef zwaar achter. 10 augustus had ik een verjaardag van iemand. Wat een tuinfeest had moeten worden was 11 graden en de hele dag regen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 3 maanden herfst geweest...
Dat vorige week 90% van de zomer overtrof was wel een farce jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat het vorige week zomers was is iedereen dat blijkbaar al weer vergeten. Augustus en september waren inderdaad een drama, zelfs hier. Niet eens qua nattigheid, dat viel hier wel mee, maar de temperatuur bleef zwaar achter. 10 augustus had ik een verjaardag van iemand. Wat een tuinfeest had moeten worden was 11 graden en de hele dag regen.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Winterjassen mogen uit de kast.
ijzel mag wegblijven idd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:34 schreef Hexx. het volgende:
Alsjeblieft geen ijzel, ik kan niet op ijs lopen.
Van vorig jaar dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog niet eens een winterjas.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:17 schreef Berjanus1986 het volgende:
[..]
Het weer in Frankrijk boeit niet, het gaat om Nederland
Heb ik al 8 jaar nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit de winter al in de kaarten?
Ik ga voor het 9e seizoen met dezelfde jas doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
nog goed te doen daar zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga voor het 9e seizoen met dezelfde jas doen
Maar vandaag nog een dagje in Andalusië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |