Volgens mij heeft hij neger in dit geval uit de vingers geschud.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:53 schreef Rangono het volgende:
[..]
Wil je dat laatste woord niet in de mond nemen.
Die 7 diedat niet deden hebben een kogel gevangen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:53 schreef Rangono het volgende:
[..]
Dat deden ze niet en als gevolg zijn ze afgeslacht.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:53 schreef Rangono het volgende:
[..]
Wil je dat laatste woord niet in de mond nemen.
ja soort vanquote:Op woensdag 18 oktober 2017 02:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij neger in dit geval uit de vingers geschud.
Dat zou wel hoogst ironisch zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:22 schreef Szura het volgende:
Berichten dat Zahreddine is omgekomen, op een landmijn gereden in Saqr Island (Deir ez-Zor).
To live and die in deir ezzor. Een passende dood.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:22 schreef Szura het volgende:
Berichten dat Zahreddine is omgekomen, op een landmijn gereden in Saqr Island (Deir ez-Zor).
Slecht nieuws. Iran meer invloed in Irakquote:Op woensdag 18 oktober 2017 02:17 schreef Stabiel het volgende:
How Iran helped Baghdad seize back Kirkuk
[..]
http://www.al-monitor.com(...)e-eqbalpour.amp.html
Juist beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Slecht nieuws. Iran meer invloed in Irak
Iran is niet te stoppen in de regio. Dat zou inmiddels al duidelijk moeten zijn. Alles wat het naar de hoofd toegeslingerd heeft gekregen (sancties, proxy-oorlogen, cyber-aanvallen, etc) heeft het land alleen maar sterker gemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:43 schreef vigen98 het volgende:
Slecht nieuws. Iran meer invloed in Irak
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:22 schreef Szura het volgende:
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 18-10-2017 om 12:09:39Terrible news: Major General Issam Zahreddine has been martyred
reageer retweet
Hij verdient wel een standbeeld in het centrum van Deir.twitter:hamza_780 twitterde op woensdag 18-10-2017 om 15:08:20The arrival of the body of the martyr Major General Essam Zahreddine to #Damascus airport https://t.co/2CiSDBkJAp reageer retweet
Iran is Sjietisch, de Iraakse overheid is grotendeels Sjietisch over het algemeen. Ik verwacht dan ook meer stabiliteit en rust in het land dan het alternatief waarbij Israël en de VS om de haverklap de ene partij gaan steunen, de Koerden onafhankelijkheid afdwingen, de Soennitische rebellen bij ieder kans weer in opstand komen.quote:
Trigg wat is dit lan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:18 schreef Triggershot het volgende:
Iran is Sjietisch, de Iraakse overheid is grotendeels Sjietisch over het algemeen. Ik verwacht dan ook meer stabiliteit en rust in het land dan het alternatief waarbij Israël en de VS om de haverklap de ene partij gaan steunen, de Koerden onafhankelijkheid afdwingen, de Soennitische rebellen bij ieder kans weer in opstand komen.
Wazz met deese?quote:
Abi, ik zie geen ander uitkomst dan een blijvende slachtpartij daaro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |