abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174422508
Gisteren is het uit de hand gelopen. Ik belde hem in de nacht, nadat hij appte dat hij thuis was. Privé. Dit was voor hem de druppel. Voor ik kon uitleggen waarom ik privé belde (gewoon fout, dacht dat het juist op privé zat en blijkbaar niet zo was, dus juist op privé gezet) had hij opgehangen. Waarna hij begon met hoer, hoer hoer, kut van je moeder.... ik heb toen rustig gezegd dat ik hem morgen, nadat hij afgekoeld zat, wel vertel waarom ik blijkbaar privé belde en dat gewoon een foutje was. Hij heeft me vervolgens geblokt. Ik heb het gelaten, maar het zit me dwars. Dus net mijn schoonmoeder gebeld en die schrok hier van. Ze heeft hem gebeld (maar niks gezegd over de ruzie) en gevraagd naar mij. Hij zei toen doodnormaal dat het goed gaat met me.

Ben mentaal kapot. Gewoon kapot.
pi_174422550
Wat heb ik net gelezen?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:12:47 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422554
Waar ben je nu dan? Hij heeft je toch niet geslagen? :{
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174422580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waar ben je nu dan? Hij heeft je toch niet geslagen? :{
Thuis. In Nederland. Dit is allemaal via de telefoon gebeurd. Heb zijn moeder net gesproken en gewoon geklaagd en keihard lopen janken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 22:13:35 ]
pi_174422602
Als je geen troll bent is dit je verdiende loon.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:14:30 #6
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422605
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Thuis. In Nederland. Dit is allemaal via de telefoon gebeurd. Heb zijn moeder net gesproken en gewoon geklaagd en keihard lopen janken.
Maar je man zit in Marrokko?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:14:32 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422607
Nou meid. En waarom mag je je echtgenoot niet privé bellen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174422610
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef nostra het volgende:
Als je geen troll bent is dit je verdiende loon.
Waarom is dit mijn verdiende loon?
pi_174422625
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Maar je man zit in Marrokko?
Nee, hij zit momenteel niet in Marokko. Doet er verder ook niet toe. Hij flipte omdat ik privé belde.
pi_174422645
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou meid. En waarom mag je je echtgenoot niet privé bellen?
Ik ken zijn ziekelijke gedachtegang. Hij dacht waarschijnlijk dat ik tussen 12 en 3 uur in de nacht (laatste keer dat ik hem belde was 23:55 en toen wel met nummer) met mannen aan bellen was. Het is gewoon ziek.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:16:38 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik denk dat het misging toen je overnachtte in hetzelfde huis als hij. Want toen moest je op stel en sprong met hem trouwen.
pi_174422672
quote:

[..]

Dat weet je dondersgoed.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_174422700
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat het misging toen je overnachtte in hetzelfde huis als hij. Want toen moest je op stel en sprong met hem trouwen.
Ja, moest van mijn familie. Ik heb zijn moeder net gesproken en die zei heb geduld. Hij is gewoon snel agressief en begint dan te schelden.
pi_174422709
Soms kan ik mij nog iets voorstellen dat vrouwen in een lange relatie zo onder de plak zitten/ onderdrukt worden dat ze niet meer wegdurven.

Maar jij :')
Hell To The Liars
pi_174422715
quote:

[..]

Door je verneukte opvattingen over relaties, huwelijk, liefde en daaraan gekoppeld je zucht naar materialisme. Die je allen met hand en tand verdedigt.

En ja, dat is niet geheel je eigen schuld; een gedeelte komt natuurlijk door je omgeving / de mensen om je heen.

Maar toch blijf je er steeds zelf weer voor kiezen. Terwijl je genoeg andere opties hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174422726
WAAROM BLIJF JE BIJ DEZE EIKEL?
Lief zijn werkt bij jou niet dus vandaar de hoofdletters. Waarom moppie? Wat heeft deze kerel jou te bieden?
Ik ben ook jaloers en bezitterig maar jouw vent haalt mij in op deze zaken, waarom sta je dat toe schatje? Je bent toch een sterke onafhankelijke vrouw? Waarom?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:18:19 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, moest van mijn familie. Ik heb zijn moeder net gesproken en die zei heb geduld. Hij is gewoon snel agressief en begint dan te schelden.
Maar je moest niet in hetzelfde huis overnachten. In jouw wereld is dit hoe jij nu op de blaren moet zitten.
pi_174422735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef Droopie het volgende:
Soms kan ik mij nog iets voorstellen dat vrouwen in een lange relatie zo onder de plak zitten/ onderdrukt worden dat ze niet meer wegdurven.

Maar jij :')
Weet je wat het is, Droopie.. en nu ga ik eerlijk zijn. Hij geeft me altijd de schuld dat ik fout zit. Alles is mijn schuld. Ik ben de slechte. Gisteren noemde hij mij ook al oude.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:18:35 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174422742
quote:

Moest je ook zwanger worden van je familie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174422764
Ik vind het toch wel een prestatie op zich... Als troll zijnde hele topics volgelult krijgen.
pi_174422767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Door je verneukte opvattingen over relaties, huwelijk, liefde en daaraan gekoppeld je zucht naar materialisme. Die je allen met hand en tand verdedigt.

En ja, dat is niet geheel je eigen schuld; een gedeelte komt natuurlijk door je omgeving / de mensen om je heen.

Maar toch blijf je er steeds zelf weer voor kiezen. Terwijl je genoeg andere opties hebt.
Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.
pi_174422770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Weet je wat het is, Droopie.. en nu ga ik eerlijk zijn. Hij geeft me altijd de schuld dat ik fout zit. Alles is mijn schuld. Ik ben de slechte. Gisteren noemde hij mij ook al oude.
En wat let je om gewoon je spullen te pakken en weg te gaan?
Hell To The Liars
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:19:50 #23
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422780
quote:

[..]

Tja het is niet echt iets waar Marokkanen bekend om staan hé?
pi_174422783
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je moest niet in hetzelfde huis overnachten. In jouw wereld is dit hoe jij nu op de blaren moet zitten.
Onzin. Wist ik toen hoe ziek hij is?
pi_174422787
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef 8777 het volgende:
WAAROM BLIJF JE BIJ DEZE EIKEL?
Lief zijn werkt bij jou niet dus vandaar de hoofdletters. Waarom moppie? Wat heeft deze kerel jou te bieden?
Ik ben ook jaloers en bezitterig maar jouw vent haalt mij in op deze zaken, waarom sta je dat toe schatje? Je bent toch een sterke onafhankelijke vrouw? Waarom?
Ze heeft de keuze (of iig de opties) om een sterke onafhankelijke vrouw te zijn, maar kiest er steeds weer voor om een slaafse voetveeg te zijn. Want cultuur ofzo. Plus dat hele decadente en materialistische 'ik wil een trophy-wife zijn' gedoe, vanuit een of andere ego-trip.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:07 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174422788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

Materialisme heeft daar niks te maken. Hij is niet rijk. Ik had een beter inkomen dan hem. Daar was het mij niet om te doen bij hem.
Het was zijn karakter dat ‘t ‘m deed?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:23 #27
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174422799
Another day, another drama.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:20:44 #28
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422808
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

Eerwraak wss.
pi_174422813
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
pi_174422821
Lief dagboek...
pi_174422823
quote:

[..]

Om wat dan wel? Hij klinkt als een vervelende lul.
pi_174422831
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was zijn karakter dat ‘t ‘m deed?
In het begin was hij lief. Heel lief, gul en netjes. Nu scheld hij bij elke ruzie met hoer.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:21:51 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422841
quote:

[..]

Onzin. Wist ik toen hoe ziek hij is?
Niks onzin! Kom me niet aan met die onzin. Het was jouw eigen keuze om in die situatie te komen terwijl je nog helemaal niet wist wat voor man het was.

Speel toch niet steeds de vermoorde onschuld, meid! Op deze manier ga je altijd slachtoffer zijn.
pi_174422850
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Maar ik ben het zat. Ik kan niet meer. Ik heb in paniek om 3 uur in de nacht met Montelly zitten telefoneren. Ik was helemaal in paniek en tranen.. hij heeft me echt beetje kunnen bedaren. Dit is ook gewoon niet goed voor me, maar ik weet het echt niet meer.
Pak je koffers en ga.
pi_174422853
quote:

[..]

Dus dan is het alleen maar de angst om niet te voldoen aan de door anderen opgelegde normen, terwijl je volgens mij zelf dondergoed weet dat je in zo'n relatie (waarin je niet elkaars gelijke bent en dat nooit zal worden) niet gelukkig zal zijn?
pi_174422861
Het klinkt alsof je bang voor hem bent.
-nee-
pi_174422885
:O
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_174422918
quote:

[..]

4 vd 5 mensen zei doe het niet Maghrebijnse, in het begin oprecht.
Maar hoe langer je stoer bleef doen en hoe vaker je neerkeek op andere mensen, des te meer mensen begonnen te gniffelen om jouw situatie.

Nu ben jij niet het slachtoffer, je ongeboren kind wordt het slachtoffer. Dat maakt het zo sneu.

Ga naar een fokking psycholoog en gebruik je hersens..

En gooi niet alles op het internet
Hell To The Liars
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:25:19 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174422945
Montelly? Is dat een FOK!ker? Die laat zich gebruiken als schouder om tegen uit te huilen? Heeft mr. Maghrebijnse ook nog gewoon goede reden voor zijn achterdocht?
pi_174422955
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze heeft de keuze (of iig de opties) om een sterke onafhankelijke vrouw te zijn, maar kiest er steeds weer voor om een slaafse voetveeg te zijn. Want cultuur ofzo. Plus dat hele decadente en materialistische 'ik wil een trophy-wife zijn' gedoe, vanuit een of andere ego-trip.
Gewoon schijt hebben aan cultuur, cultuur maakt niet echt gelukkig en zo fantastisch is cultuur nou ook weer niet.
En ja, ze doet dit allemaal zelf.
pi_174422957
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Het klinkt eerder als een sprookjesboek.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174422966
Dus die Montelly is stiekem gewoon je fuckboy, en je man moet het maar met een gebruikte oester doen. Logisch dat hij je hoer noemt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:27:56 #43
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174422999
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Montelly? Is dat een FOK!ker? Die laat zich gebruiken als schouder om tegen uit te huilen? Heeft mr. Maghrebijnse ook nog gewoon goede reden voor zijn achterdocht?
A shoulder to cry on... :D
pi_174423008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ken zijn ziekelijke gedachtegang. Hij dacht waarschijnlijk dat ik tussen 12 en 3 uur in de nacht (laatste keer dat ik hem belde was 23:55 en toen wel met nummer) met mannen aan bellen was. Het is gewoon ziek.
quote:

[..]

Had hij bijna gelijk. Het was alleen niet tussen 12 en 3, maar na 3 uur?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174423030
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef 8777 het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan cultuur, cultuur maakt niet echt gelukkig en zo fantastisch is cultuur nou ook weer niet.
En ja, ze doet dit allemaal zelf.
Njah ik snap dat dat in haar positie natuurlijk hartstikke moeilijk is, want (een groot deel van?) haar familie zweert wel bij die cultuur, en de normen die ermee gepaard gaan. Maar het mag inmiddels toch wel overduidelijk zijn dat die shit voor haar niet werkt.

En dan krijg je dus een situatie waarin ze in een huwelijk en zwangerschap gepusht wordt, enerzijds onder druk van haar familie / omgeving, anderzijds vanuit de aangeprate angst dat ze 'anders nooit meer een man vindt'.

Dus ik zou het 'ze laat het zichzelf aan doen' noemen.
pi_174423036
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

A shoulder to cry on... :D
Grab her by the pussy!
pi_174423052
Magh, doe dit jezelf nou niet allemaal aan
pi_174423062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Njah ik snap dat dat in haar positie natuurlijk hartstikke moeilijk is, want (een groot deel van?) haar familie zweert wel bij die cultuur, en de normen die ermee gepaard gaan. Maar het mag inmiddels toch wel overduidelijk zijn dat die shit voor haar niet werkt.

En dan krijg je dus een situatie waarin ze in een huwelijk en zwangerschap gepusht wordt, enerzijds onder druk van haar familie / omgeving, anderzijds vanuit de aangeprate angst dat ze 'anders nooit meer een man vindt'.

Dus ik zou het 'ze laat het zichzelf aan doen' noemen.
Ja dit.
Vind het oprecht zielig eigenlijk.
pi_174423246
Jezelf ooit eens laten testen op borderline TS?
Drama queen dat je bent...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174423248
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja dit.
Vind het oprecht zielig eigenlijk.
Aan de ene kant zeker, maar het deel waar ze dus zelf verantwoordelijk voor is, lijkt me echt pure naiviteit en domheid vanuit haar kant.

Neem dat overnachten bij die man nou. Zij vindt dat dat gewoon moet kunnen; overnachten bij een man die je amper kent. Velen van ons zouden dat met haar eens zijn. Zij moet gewoon de vrijheid hebben om dat zelf te kunnen bepalen, zonder dat daar druk of consequenties van anderen aan vast zitten.

Maar als je toch weet dat je familie dan vindt dat je meteen met die gast moet trouwen, dan laat je dat toch verdomme uit je hoofd zolang je in Marokko bent?

Ze zegt te willen leven volgens Marokkaanse normen en waarden. Haar acties laten sterk het tegenovergestelde zien; ze wil de vrijheden van een Westerse / Nederlandse vrouw. Haar woorden kiezen voor die Marokkaanse normen en waarden en verdedigen ze vurig (tot op een punt waarop ze zelfs geen niet-moslim als partner wilt). Haar familie pust haar in die richting. Zij gaat daar (iig wanneer ze met familie is) slaafs in mee. Maar ze wordt er overduidelijk niet gelukkig van. En toch kiest ze er steeds weer op nieuw voor om aan dat gedoe mee te doen.

Één grote clusterfuck.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:40:26 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174423442
quote:

[..]

Ok, wellicht is status het betere woord. Jij wilt een bepaald aanzien van anderen; oa het hebben van een 'goede man', een voor de buitenwereld 'goed huwelijk' (wat je belangrijker lijkt te vinden dan daadwerkelijke liefde binnen het huwelijk) maar ook een bepaalde welvaart.

En je daadwerkelijke partnerkeuze is daar totaal ondergeschikt aan.

En dat vind ik, en volgens mij wij allemaal hier, echt compleet belachelijk. Totale waanzin.
pi_174423465
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef Marsenal het volgende:
Terecht
Whatever...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:44:55 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174423476
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef devlinmr het volgende:
Wat heb ik net gelezen?
De actuele aflevering van de dagelijkse Maghreb-soap.
Kan ieman die zooi niet reeksen? Ik loop me blind te zoeken naar alle delen :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 14-10-2017 23:00:32 ]
pi_174423537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Aan de ene kant zeker, maar het deel waar ze dus zelf verantwoordelijk voor is, lijkt me echt pure naiviteit en domheid vanuit haar kant.

Neem dat overnachten bij die man nou. Zij vindt dat dat gewoon moet kunnen; overnachten bij een man die je amper kent. Velen van ons zouden dat met haar eens zijn. Zij moet gewoon de vrijheid hebben om dat zelf te kunnen bepalen, zonder dat daar druk of consequenties van anderen aan vast zitten.

Maar als je toch weet dat je familie dan vindt dat je meteen met die gast moet trouwen, dan laat je dat toch verdomme uit je hoofd zolang je in Marokko bent?

Ze zegt te willen leven volgens Marokkaanse normen en waarden. Haar acties laten sterk het tegenovergestelde zien; ze wil de vrijheden van een Westerse / Nederlandse vrouw. Haar woorden kiezen voor die Marokkaanse normen en waarden en verdedigen ze vurig (tot op een punt waarop ze zelfs geen niet-moslim als partner wilt). Haar familie pust haar in die richting. Zij gaat daar (iig wanneer ze met familie is) slaafs in mee. Maar ze wordt er overduidelijk niet gelukkig van. En toch kiest ze er steeds weer op nieuw voor om aan dat gedoe mee te doen.

Één grote clusterfuck.
Je hebt gelijk, ook ik vind dit een beetje vreemd en ongelooflijk. Ik bedoel: WAAROM?
Is die cultuur zo sterk en onbuigzaam?
pi_174423560
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Terecht
Die gast is mssn wel een gevaar, haar cultuur ook, maar zij is zelf een groter gevaar voor zichzelf blijkt maar weer.
Hell To The Liars
pi_174423568
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:47 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ook ik vind dit een beetje vreemd en ongelooflijk. Ik bedoel: WAAROM?
Is die cultuur zo sterk en onbuigzaam?
Op beiden; geen flauw idee.
pi_174423574
Niet zielig doen. Je trouwt na 3 weken, en vindt het nu raar dat je hem eigenlijk helemaal niet kent? En zwanger. Anticonceptie was echt totaaaal onmogelijk?
Je bent echt zo ontzettend dom bezig. Als je nu nog terug gaat naar Marokko is mijn laatste restje medeleven op.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:51:37 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174423637
Kan deze overduidelijke trollkloon niet eens weg? Zo vermoeiend elke keer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174423652
Is dit de drugsdealende mensenhandelaar? Nah wat een verrassing dat hij zo reageert!
pi_174423653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:51 schreef HeatWave het volgende:
Kan deze overduidelijke trollkloon niet eens weg? Zo vermoeiend elke keer.
is het niet, post regelmatig foto's van zichzelf
pi_174423672
Dan verdwijnt ze ergens in een huis . Veilig beschermd tegen andere mannen en de buitenwereld.

Maar misschien hoeft hij haar echt niet meer en dan mag ze elke avond met een paar klanten neuken om de kost voor haar en kind te verdienen.
Whatever...
pi_174423679
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:48 schreef mootie het volgende:
Niet zielig doen. Je trouwt na 3 weken, en vindt het nu raar dat je hem eigenlijk helemaal niet kent? En zwanger. Anticonceptie was echt totaaaal onmogelijk?
Je bent echt zo ontzettend dom bezig. Als je nu nog terug gaat naar Marokko is mijn laatste restje medeleven op.
Precies weer zo'n perfect voorbeeld van hoe ze dit toch echt zichzelf aan doet.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:53:18 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174423687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:52 schreef Elvi het volgende:
Is dit de drugsdealende mensenhandelaar? Nah wat een verrassing dat hij zo reageert!
Nee, die had ze gedumpt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:53:19 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174423689
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:52 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

is het niet, post regelmatig foto's van zichzelf
Ja, dus, dan hoeven deze idiote verzonnen verhalen niet waar te zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174423697
quote:

[..]

Hoe enorm mislukt en zielig is je leven dan.
Nee.
pi_174423713
Oh nou word die helemaal leuk _O-
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:54:24 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174423715
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:53 schreef HeteKoffie het volgende:

[..]

Hoe enorm mislukt en zielig is je leven dan.
Dit is Maghrebijnse haar kloon. Dit even ter informatie.
pi_174423718
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Op beiden; geen flauw idee.
Ik ook niet. Maar als ik een zwangere vrouw zou zijn was ik allang pleitte geweest.
pi_174423721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dus, dan hoeven deze idiote verzonnen verhalen niet waar te zijn :').
jij hebt teveel vertrouwen in de mensheid. Dit soort mensen bestaan echt vrees ik :P
pi_174423726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:52 schreef Elvi het volgende:
volgens mij was dat een ander.
pi_174423739
Hč, gezellig.
Ja doei.
pi_174423745
Meid, kun je niet bellen met vriendinnen of zo. Je weet allang wat wij van je knotsgekke situatie vinden. Je hebt hier zelf voor gekozen, ondanks talrijke waarschuwingen. De enige die je voor erger kunnen behoeden zijn je vrienden en familie. Niet fokkers.
pi_174423752
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is Maghrebijnse haar kloon. Dit even ter informatie.
:')
pi_174423778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:55 schreef viceversa het volgende:
Meid, kun je niet bellen met vriendinnen of zo. Je weet allang wat wij van je knotsgekke situatie vinden. Je hebt hier zelf voor gekozen, ondanks talrijke waarschuwingen. De enige die je voor erger kunnen behoeden zijn je vrienden en familie. Niet fokkers.
Haha, haar familie?

Als er één groep mensen is naar wie ze absoluut nooit meer naar moet luisteren ...

Je hebt het nu over mensen die haar zeggen dat ze na 3 dagen met een onbekende man moet trouwen.
pi_174423786
quote:

[..]

Omdat je alle adviezen en tig waarschuwingen van ons negeert. :')

Trouwen met iemand die je net kent...

Nou ja, gelukkig ben je maar een troll.
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:57:35 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174423815
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Haha, haar familie?

Als er één groep mensen is naar wie ze absoluut nooit meer naar moet luisteren ...

Je hebt het nu over mensen die haar zeggen dat ze na 3 dagen met een onbekende man moet trouwen.
Goed punt. Maar goed, naar ons luistert ze ook niet. Dus waarom dan die topics? Hoe aandachtsgeil kun je zijn.
pi_174423903
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:58 schreef viceversa het volgende:

[..]

Goed punt. Maar goed, naar ons luistert ze ook niet. Dus waarom dan die topics? Hoe aandachtsgeil kun je zijn.
Ik weet ook niet wat het is.
pi_174423950
Hoeft niet voor de aandacht te zijn, misschien is het wel code-taal voor de Marokkaanse mafia... Zul je zien dat er dadelijk iemand omgelegd word ;(
pi_174423977
Ik hoop ook echt dat TS geen dochter krijgt. Een zoon krijgt misschien nog de vrijheid om zijn eigen weg te gaan. Maar een dochter zal zeer waarschijnlijk vast komen te zitten in dezelfde achterlijkheid, en daar de rest van haar leven gevangen blijven.
pi_174424001
Ga je nou voor elke uitbarsting van hem een topic openen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174424008
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:58 schreef viceversa het volgende:

[..]

Gewoon een briljante troll
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:08:53 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174424073
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gewoon een briljante troll
Matige trol. Herhaling van zetten. In grote mate voorspelbaar.

Vroeger kwam je op FOK! nog wel eens briljante trollen tegen, maar zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
pi_174424133
Ga dan eens bij hem weg :')

Nu komt er elke dag een nieuw hoofdstuk met die man

Maar zelf weten of je dit leven met hem prettiger vindt dan single zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 23:12:17 ]
pi_174424158
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vroeger kwam je op FOK! nog wel eens briljante trollen tegen, maar zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
1. Is ze een troll zou je haar moeten verbieden om hier in R&P een podium te geven.

2. Is ze geen troll zou je haar in bescherming moeten na zoveel tijd, ze is nogal beinvloedbaar en naief.

3. Het is geen discussie, maar een dagboek. Laat haar lekker met Montelly of andere fokkers bellen.

ps. Montelly, je bent geen hulpverlener en ze heeft gewoon hulp nodig als ze geen kloon is.
Dit meisje is niet bestand tegen het normale leven met haar psyche.
Hell To The Liars
pi_174424162
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mwoah qua materiaal is deze best wel goed. Doet moeite om flink veel foto's van die chick te posten. Moet wel een bekende van deze persoon zijn. Ben benieuwd wanneer deze troll ontmasker gaat worden a la Monopoly
pi_174424185
Ze is geen troll. Wij zijn echt.
Nee.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:14:55 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174424200
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:11 schreef Protoplanet het volgende:
Kennie he? Ze is mocro en zwanger, dus mag ze niet scheiden.

Zal wel op moord uitlopen, deze catch-22.

*popcorn pakt*
pi_174424211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:11 schreef Protoplanet het volgende:

Nu komt er elke dag een nieuw hoofdstuk met die man

Maar zelf weten of je dit leven met hem prettiger vindt dan single zijn.
Heel simpel nu ook. Gewoon in Nederland blijven.
Maar nu volgt er vast een verhaal over schande voor de familie etc. etc.
pi_174424223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef HeteKoffie het volgende:
Ze is geen troll. Wij zijn echt.
Wij? Schizofrenie?
pi_174424231
Oh, die kan ook nog. Dat ze door haar hormonen wat overdreven reageerde.
pi_174424240
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Heel simpel nu ook. Gewoon in Nederland blijven.
Maar nu volgt er vast een verhaal over schande voor de familie etc. etc.
Ja inderdaad

Waarbij ze zich niet realiseert dat een familie die haar dwingt om na 1 dag met iemand te trouwen weinig goeds voor je kan betekenen
pi_174424261
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wij? Schizofrenie?
Is geen schizofrenie, dat noemen we als ze echt zo zou zijn een meerdere persoonlijkheid stoornis.
pi_174424265
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ja inderdaad

Waarbij ze zich niet realiseert dat een familie die haar dwingt om na 1 dag met iemand te trouwen weinig goeds voor je kan betekenen
Meh, deze troll blijft teveel in een verhaallijn hangen.
pi_174424294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh, deze troll blijft teveel in een verhaallijn hangen.
Ja, ik twijfel ook

De FA's zouden eens - voor zover ze dat kunnen - moeten onderzoeken of dit echt een troll is en zo ja, een permban geven. Walgelijk hoe zij anders met gevoelens van medeforummers speelt. Ik vind het namelijk oprecht sneu voor haar en toekomstig kind.
pi_174424330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:19 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel ook

De FA's zouden eens - voor zover ze dat kunnen - moeten onderzoeken of dit echt een troll is en zo ja, een permban geven. Walgelijk hoe zij anders met gevoelens van medeforummers speelt. Ik vind het namelijk oprecht sneu voor haar en toekomstig kind.
Dit soort dingen zouden je niet mogen raken vooral omdat het geschreven word opeen forum welke openlijke toegankelijk is voor alles en iedereen.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:21:23 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174424342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mwoah qua materiaal is deze best wel goed. Doet moeite om flink veel foto's van die chick te posten. Moet wel een bekende van deze persoon zijn. Ben benieuwd wanneer deze troll ontmasker gaat worden a la Monopoly
Monopoly ontmaskerd als trol? Heb ik wat gemist?
pi_174424347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:19 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel ook

Eens. Dat zij zo dom is, ok, vind ik best sneu. Als het allemaal waar is.
Maar een kind... Ook wel ziek om een zwangerschap te verzinnen. En ook ziek om een kind te willen in een dergelijke relatie.
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:22:00 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174424355
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wij? Schizofrenie?
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: