En zo te zien ook overal slechte voetballersquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hans Nijland![]()
![]()
![]()
maarja er zijn overal haters![]()
1 slechte/hilarische actie maakt nog geen slechte voetballerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hans Nijland![]()
![]()
![]()
maarja er zijn overal haters![]()
amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 slechte/hilarische actie maakt nog geen slechte voetballer
hilarisch missen voor open doel en dan janken om een pingel, terwijl hij over z'n eigen voeten struikeldequote:
Eerst even blunderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Benieuwd hoe lang Van Breek heel blijft
eerst effe een eigen goalquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Benieuwd hoe lang Van Breek heel blijft
Zie je nergensquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kolkende Kuip zeg, hoor dat Legioen eens losgaan !
enorm inconsistent iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:18 schreef trein2000 het volgende:
Dennis maakt er weer eens een potje van.
Hitler had minder geduld. Die had die keeper al geel gegeven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter Hitler gaat weer los.
Denk eerder een treinkaartje, maar goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hitler had minder geduld. Die had die keeper al geel gegeven.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder een treinkaartje, maar goed
Ik ben een betere scheidsrechter...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Higler is een minder goede scheidsrechter.
1) PEC speelt tactisch beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo staat Feyenoord nog niet voor?
Hoe komt dat? Ook geen kansen gehad?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) PEC speelt tactisch beter
2) Feyenoord speelt als een dweil
nauwelijks kansen, maar wel vakkundig zelf om zeep geholpen... En hoe het kan? Geen idee... Deden ze vaker dit seizoen, hopelijk ook weer een veel betere 2e helftquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ook geen kansen gehad?
Misschien omdat ze er niks van kunnen? Hahaha, wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo staat Feyenoord nog niet voor?
Ach ze zullen zo vlak na rust wel voor komen en dan maar rustig de boel uitspelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nauwelijks kansen, maar wel vakkundig zelf om zeep geholpen... En hoe het kan? Geen idee... Deden ze vaker dit seizoen, hopelijk ook weer een veel betere 2e helft
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er niks van kunnen? Hahaha, wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?
Hoop doet leven, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze zullen zo vlak na rust wel voor komen en dan maar rustig de boel uitspelen.
Ben je de enige, gok ik zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoord
Van mij mogen ze rustig puntjes laten liggen hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoop doet leven, zullen we maar zeggen
Allereerst naar Feyenoord - Shakhtar. Dat wordt ook pijnlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoord
Zal wel gewoon een 0-2/0-3 worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allereerst naar Feyenoord - Shakhtar. Dat wordt ook pijnlijk
Aan de andere kant kon het ook nog wel eens de grappigste klassieker ooit worden... Goed gaat het iig niet zijn, neequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze rustig puntjes laten liggen hoor.
Maar we zullen volgende week wel de allerslechtste Klassieker OOIT krijgen.
Dat roepen we toch al 5 jaar ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kant kon het ook nog wel eens de grappigste klassieker ooit worden... Goed gaat het iig niet zijn, nee
En wanneer heb jij voor het laatst een goede klassieker gezien?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat roepen we toch al 5 jaar ofzo?
Ik kijk in Nederlands voetbal sowieso niet naar goed maar naar vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het laatst een goede klassieker gezien?
Zelfs de vermakelijkheid is sterk achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk in Nederlands voetbal sowieso niet naar goed maar naar vermakelijk.
Keepers die zelf de bal over de lijn trekken zijn idd hilarischquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk in Nederlands voetbal sowieso niet naar goed maar naar vermakelijk.
Ook iets opvallends : steeds vaker zeggen FOX-commentatoren na een wedstrijd : Dit was niet bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de vermakelijkheid is sterk achteruit gegaan.
Ik vind dit seizoen vaak best vermakelijk wat ik zie. Deze wedstrijd is ook best leuk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de vermakelijkheid is sterk achteruit gegaan.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
mexicano en ik zijn blij met een gelijkspel (0-0)
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
hou het maar op 0-0
vind het goed zo
Eigenlijk wel, bril moet weer eens rechtgezet wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. je hoeft niet meer naar de opticien
als je maar niet naar specsavers gaatquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, bril moet weer eens rechtgezet worden
Nope, een goedequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je maar niet naar specsavers gaat
[Volendams stemgeluid]PEARLE PEARLE PEARLE[/Volendams stemgeluid]quote:
Nopequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[Volendams stemgeluid]PEARLE PEARLE PEARLE[/Volendams stemgeluid]
Dan is de Kuip wel erg snel leegquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
tyf op met je pingel tering he
pingel vragen, kaartje krijgen moeten ze introduceren.
Wow wat een geforceerde grap is dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan is de Kuip wel erg snel leeg
het licht is uit bij hem, doe je weinig aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wow wat een geforceerde grap is dit.
Niet zo geforceerd als het spel van Feyenoord deze avondquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wow wat een geforceerde grap is dit.
Jij bent toch voor Zwolle?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het licht is uit bij hem, doe je weinig aan
Ahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd als het spel van Feyenoord deze avond
Wel enigszins sympathisant toch?quote:
yep, toch nog één die wel op letquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel enigszins sympathisant toch?
Jij bent duidelijk gefrustreerd om het zaaddodende voetbal van Feyenoord. Je zou na NAC-thuis toch alweer punten verspelen tegen zo’n kut cluppie..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
Tompsv heeft duidelijk een chromosoompje te kort.
Nee ik ben er blij mee. Groot licht jij wel he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk gefrustreerd om het zaaddodende voetbal van Feyenoord. Je zou na NAC-thuis toch alweer punten verspelen tegen zo’n kut cluppie..
Higler fluit de laatste tijd fantastisch.quote:
ging niet zo SNEL dat schotquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
Toonstra scoort toch alleen in ... oh wacht.
Zie, die snor heeft er 0,0 kijk opquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Higler fluit de laatste tijd fantastisch.
-Johan Derksen
Higler fluit absoluut niet partijdig, gewoon heel slecht. Mistte net een overtreding van Larsson, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende pot van Higler. Laat zich niet intimideren door het schuimbekkende tokkie-legioen.
Idd... Die kansenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwolle is de tweede helft echt dramatisch hoor. Speelt werkelijk waar heel extreem zwak.
Het is dat Feyenoord hem er niet in schiet.
Je hebt altijd 1 zo'n wedstrijd per seizoen (met een heel incompetente aanval nog wel 1 of 2 meer), die moet je uiteindelijk dan toch met 1-0 over de streep zien te trekken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Die kansen... De incompetentie
Vorig seizoen deden ze dat, ik zie het dit seizoen niet meer gebeuren... De magie is vertrokken met Kuijtquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt altijd 1 zo'n wedstrijd per seizoen (met een heel incompetente aanval nog wel 1 of 2 meer), die moet je uiteindelijk dan toch met 1-0 over de streep zien te trekken.
4 had ook volstaan ja. Al was PEC wel lekker overal tijd aan t rekkenquote:
zijn wel nauwelijks blessurebehandelngen geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon terecht met al het tijdrekken
paar wissels icm incompetente arbitragequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn wel nauwelijks blessurebehandelngen geweest natuurlijk
Prima stand inderdaad.quote:
latjetrap danquote:
Ben benieuwd wie er kampioen wordt. De subtoppers blijken toch ook allemaal behoorlijk wisselvallig, dus die kunnen niet met een heel goed seizoen verrassen lijkt me. Zal toch PSV, Ajax of Feyenoord gaan worden.quote:
denk je echt dat psv nog gaat weg zakken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er kampioen wordt. De subtoppers blijken toch ook allemaal behoorlijk wisselvallig, dus die kunnen niet met een heel goed seizoen verrassen lijkt me. Zal toch PSV, Ajax of Feyenoord gaan worden.
Die spelen ook niet goed, Ajax ook niet trouwens. Op dit moment geef ik ze alle drie evenveel kans.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
denk je echt dat psv nog gaat weg zakken?
PSV heeft toch gewoon een kut elftal? Lozano en van Ginkel is niet voldoende om kampioen te worden. middenveld is totaal niet stabiel, defensie is matig. Als ploegen met z'n tienen voor de goal hangen heb je alleen Lozano die daar mogelijk doorheen kan, maar een ploeg kapot spelen kunnen ze ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
denk je echt dat psv nog gaat weg zakken?
Heb nog bijzonder weinig gezien dit seizoen... Eigenlijk alleen Feyenoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spelen ook niet goed, Ajax ook niet trouwens. Op dit moment geef ik ze alle drie evenveel kans.
Dorpsidiootquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een normale trainer wordt Ajax lachend kampioen.
Vergelijk die selectie eens met die van Feyenoord en PSV. Ook qua breedte. (Vooral voorin, achterin is de spoeling inderdaad wat dunner)quote:
Younes en Neres?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergelijk die selectie eens met die van Feyenoord en PSV. Ook qua breedte. (Vooral voorin, achterin is de spoeling inderdaad wat dunner)
Wat is er voorin dan? Cerny en Kluiver als reserves en een falende Younes in de basisquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergelijk die selectie eens met die van Feyenoord en PSV. Ook qua breedte. (Vooral voorin, achterin is de spoeling inderdaad wat dunner)
Neres is wel een goede speler, maar goed dat heeft PSV ook met Lozano.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:51 schreef x3rius het volgende:
[..]
Younes en Neres?schei toch uit man
Ik schat Lozano toch een niveautje hoger inquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres is wel een goede speler, maar goed dat heeft PSV ook met Lozano.
Die is vooral ouder en dus verder in zijn ontwikkeling ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schat Lozano toch een niveautje hoger in
Huilenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
die higler floot als een dorpsgek
feyenoord had een penalty moeten krijgen
Briljante GIF.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dank aan davy
Vroeger keken users als Tag, Stijn, GGMM, JR nog wel naar dit soort potjesquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef x3rius het volgende:
Wat een gruwelijke kutclub is dat PEC, zit echt 0 voetbal in
Oja, en Higler:'):')
Spijtig ja, ik kijk niks vandaagquote:Op zondag 15 oktober 2017 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger keken users als Tag, Stijn, GGMM, JR nog wel naar dit soort potjes
quote:
Wat denk jij, gaat Rashica naar Betis?quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:07 schreef Befbekje het volgende:
Weinig aantrekkelijke pot, tot nu toe..
Vitesse mist een speler die de bal van A naar B brengt.. Heracles ook, trouwens..
Nee, Jørgensen wel.. In de winterstop..quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat denk jij, gaat Rashica naar Betis?
Ja dat wel. Ik hoop op een betere tweede helft.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ze eerst een kans creëren
Oké Maik..quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
lelijk trouwens die blauwe randen op de Heracles shirts.
Het is gewoon een kut club. Zelfs de shirtdesigner verrekt het om er zijn best voor te doen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
lelijk trouwens die blauwe randen op de Heracles shirts.
Mag GGMM hier niet meer posten?quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik zeg: 1-3 voor PSV..
Als ik gelijk heb, mag GGMM weer posten op dit forum.. Dit heb ik met onlogisch besproken..
Heeft ie tbs?quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mag GGMM hier niet meer posten?
Nee, maar als PSV met 1-3 wint dan is 'ie weer welkom op FOK!..quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mag GGMM hier niet meer posten?
Heeft iets te maken met regenbogen en de teletubbies.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:41 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij die debiel gekleurde aanvoerdersbanden uitleggen?
Omdat je vader nog weleens met geweld te maken krijgt..quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:41 schreef Zorro het volgende:
Walgelijk hequote:Op zondag 15 oktober 2017 14:41 schreef Zorro het volgende:
gewoon een heel beperkte voetballer.quote:
Kopte die bal op zich prima in.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon een heel beperkte voetballer.
Had wel een hoop mazzel, en dat terwijl Arias vrij stond.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Stuurt er 2 t bos in hoor met die schijnbeweging
Mwoah, ik denk dat hij en die verdedigers Arias wel gewoon zagen. Vond t best een leuke move.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had wel een hoop mazzel, en dat terwijl Arias vrij stond.
Zit diep.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:52 schreef franske19 het volgende:
Wel opvallend dat VVV nu ineens wel het veld kan sproeien.
zon schijntquote:Op zondag 15 oktober 2017 14:52 schreef franske19 het volgende:
Wel opvallend dat VVV nu ineens wel het veld kan sproeien.
quote:
verdediging is wel weer eens lekquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:05 schreef PSVCL het volgende:
Spelen lekker man
Makkali die een penal geeft aan PSV kan je vergeten
Vind het nog best wel meevallen. Arias die wat aan het schutteren is, dat wel.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verdediging is wel weer eens lek
PSV. en met name Arias, schakelt te langzaam om. Doet ie trouwens altijd.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
al was het te verwachten, VVV balt best aardig mee
Ik hoop dat Luxemburg degradeert.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II mag van mij degraderen, samen met Roda Jc.
Sjaak Swart godquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Luxemburg degradeert.
Mooi om te zien dat je zo meeleeftquote:
Mooi om te zien dat je eens een goede stream hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |