En zo te zien ook overal slechte voetballersquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hans Nijland![]()
![]()
![]()
maarja er zijn overal haters![]()
1 slechte/hilarische actie maakt nog geen slechte voetballerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hans Nijland![]()
![]()
![]()
maarja er zijn overal haters![]()
amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 slechte/hilarische actie maakt nog geen slechte voetballer
hilarisch missen voor open doel en dan janken om een pingel, terwijl hij over z'n eigen voeten struikeldequote:
Eerst even blunderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Benieuwd hoe lang Van Breek heel blijft
eerst effe een eigen goalquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Benieuwd hoe lang Van Breek heel blijft
Zie je nergensquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kolkende Kuip zeg, hoor dat Legioen eens losgaan !
enorm inconsistent iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:18 schreef trein2000 het volgende:
Dennis maakt er weer eens een potje van.
Hitler had minder geduld. Die had die keeper al geel gegeven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter Hitler gaat weer los.
Denk eerder een treinkaartje, maar goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hitler had minder geduld. Die had die keeper al geel gegeven.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk eerder een treinkaartje, maar goed
Ik ben een betere scheidsrechter...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Higler is een minder goede scheidsrechter.
1) PEC speelt tactisch beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo staat Feyenoord nog niet voor?
Hoe komt dat? Ook geen kansen gehad?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) PEC speelt tactisch beter
2) Feyenoord speelt als een dweil
nauwelijks kansen, maar wel vakkundig zelf om zeep geholpen... En hoe het kan? Geen idee... Deden ze vaker dit seizoen, hopelijk ook weer een veel betere 2e helftquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ook geen kansen gehad?
Misschien omdat ze er niks van kunnen? Hahaha, wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo staat Feyenoord nog niet voor?
Ach ze zullen zo vlak na rust wel voor komen en dan maar rustig de boel uitspelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nauwelijks kansen, maar wel vakkundig zelf om zeep geholpen... En hoe het kan? Geen idee... Deden ze vaker dit seizoen, hopelijk ook weer een veel betere 2e helft
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er niks van kunnen? Hahaha, wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?
Hoop doet leven, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze zullen zo vlak na rust wel voor komen en dan maar rustig de boel uitspelen.
Ben je de enige, gok ik zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoord
Van mij mogen ze rustig puntjes laten liggen hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoop doet leven, zullen we maar zeggen
Allereerst naar Feyenoord - Shakhtar. Dat wordt ook pijnlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar Man City - Feyenoord
Zal wel gewoon een 0-2/0-3 worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allereerst naar Feyenoord - Shakhtar. Dat wordt ook pijnlijk
Aan de andere kant kon het ook nog wel eens de grappigste klassieker ooit worden... Goed gaat het iig niet zijn, neequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze rustig puntjes laten liggen hoor.
Maar we zullen volgende week wel de allerslechtste Klassieker OOIT krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |