abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174416627
Uitgerekende data:

2017

31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: SilverSjoiis (tweeling, 2 meisjes)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe

2 mei: Elleska
8 mei: L0t..
9 mei: Philomijn
11 mei: DorothyGale
17 mei: Jagartrut
18 mei: ***VitaBella***

3 juni: DagenNachtdromer
4 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door elliebell op 15-10-2017 13:03:30 ]
pi_174416639
Ik was ons al kwijt, dus heb maar even een nieuwe geopend ;)

Maar Songeur oh nee! :o Ik moest stiekem een beetje lachen, maar is natuurlijk ellendig. En nu dan?
pi_174416652
Oh, en nog wijzigingen na vorig topic?
pi_174416894
Ik heb de hele dag al menstruatiekrampen :o En net zag ik wat roodbruine afscheiding in mijn onderbroek en bij afvegen.
Hoeft niks te zeggen, toch? :X
pi_174416990
Songeur, wat klote van je trapgat zeg! En nu?

Je bent 38 weken toch LadyS? Spannend!

Ik heb soortgelijke klachten maar vermoed in mijn geval een blaasontsteking. Zo even langs de HAP. Echt stom dat je pas echt last van dit soort dingen krijgt in het weekend. :')
pi_174417060
Vandaag 37+5 inderdaad, dus qua termijn mag het komen. Jongste is ook met 38+2 geboren.
Maar ik vind het idd spannend :X of ben gewoon bang dat het loos alarm blijkt te zijn, dat kan ook nog :')
pi_174417989
Wilde net een reactie gaan typen, maar dit:

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:13 schreef LuDann het volgende:
Songeur, wat klote van je trapgat zeg! En nu?

Je bent 38 weken toch LadyS? Spannend!
dekt de lading eigenlijk wel exact! :Y

Bwuh, hoop het niet LuDann! :{
pi_174418130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:08 schreef LadyS het volgende:
Ik heb de hele dag al menstruatiekrampen :o En net zag ik wat roodbruine afscheiding in mijn onderbroek en bij afvegen.
Hoeft niks te zeggen, toch? :X
Ohh spannend! Zo begon het bij mij wel, krampen en roze afscheiding (8>
pi_174418182
Ik vind het wel spannend klinken, LadyS, zeker gezien de termijn waarmee je jongste geboren is! :o. Ben benieuwd!

Songeur, wat ontzettend balen. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174418234
Wat spannend LadyS!

Omg Songeur :X ik zou huilen. Heel.veel!
pi_174418487
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:12 schreef Flav het volgende:

[..]

Ohh spannend! Zo begon het bij mij wel, krampen en roze afscheiding (8>
:o
pi_174418515
Hoeveel hebben jullie van alles? Dus hoeveel luierpakjes, en dergelijke dingen.
pi_174419044
Ik snap dat je moest lachen Ellie, dat kan ik nu ook wel haha.

De commode is boven!!! Weliswaar half uit elkaar. Het kon toch. Na tranen heb ik besloten dat dit een goed excuus is om de trap tochmaar te gaan bekleden. Ik wil graag pvc op de trap (heb nu een witte gelakte trap) en nu is de verf niet mooi meer.

We hebben ook onze hele schuur opgeruimd. Met verhuizing een jaar geleden was er heel veel ingezet, nu pas alles netjes gemaakt. Zo fijn! Nu met kruik voor zere rug op de bank.

LadyS wat ontzettend spannend. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen. Maar kan zeer zeker wel.

Lu al bij HAP geweest?
pi_174419482
Ben benieuwd of het doorzet LadyS!

Songeur, wat fijn dat de commode na al die moeite toch bij jullie boven staat. Was het tenminste niet voor niks allemaal!

Ik ben bij de HAP geweest, ik dacht ik ben zo weer weg maar trof een huisarts die nodeloos moeilijk aan het doen was ofzo. Uit de stripjestest bleek geen blaasontsteking, maar die dingen zijn regelmatig negatief bij mij (heb nogal een verleden van urineweginfecties). Nu zat ze heel erg te dubben over wat te doen tot ik voorstelde om het op kweek te zetten. Ik wil namelijk niet zomaar antibiotica gaan slikken. Dus dat gedaan. Even een paar dagen afwachten.

Daarnaast had ze nog een onnavolgbaar verhaal over willen onderzoeken of ik resistent was voor antibiotica omdat ik al 2 kuren gehad heb deze zwangerschap. Maar die waren voor krentenbaard en een ontstoken kies, dus dat had weinig van doen met urineweginfecties. Ik begreep niet helemaal waar ze heen wilde in ieder geval.

Ze was vergeten mijn temperatuur op te nemen, wist vervolgens niet hoe de oorthermometer werkte, dacht dat het zondag was in plaats van zaterdag en wist niet hoe het lab formulier ingevuld moest worden. Ben blij dat dit niet mijn huisarts is. :') Echt 10 minuten langer binnen geweest dan noodzakelijk was.
pi_174420096
Songeur, eind goed, al goed ofzo, maar wel balen dat dit er allemaal voor nodig was zeg! :X

LuDann, hopelijk had de stripjestest gewoon gelijk!
Klinkt inderdaad niet als de meest efficiënte huisarts nee... :X

Volgens mij is de babykamer gewoon zo goed als af! *G*
Het rolgordijntje hangt en de lamp ook O+ hier en daar nog wel wat kleine spulletjes, maar da's vooral aankleding.

En kleding heeft ons mannetje geloof ik ook wel echt genoeg nu :@
3 pakjes/setjes maat 50, 2 in 50/56, 10 in 56 en 9 in 62 O-)
  zondag 15 oktober 2017 @ 07:00:15 #16
386633 Adnap
I love Life !
pi_174426449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:17 schreef twist02 het volgende:
Songeur, eind goed, al goed ofzo, maar wel balen dat dit er allemaal voor nodig was zeg! :X

LuDann, hopelijk had de stripjestest gewoon gelijk!
Klinkt inderdaad niet als de meest efficiënte huisarts nee... :X

Volgens mij is de babykamer gewoon zo goed als af! *G*
Het rolgordijntje hangt en de lamp ook O+ hier en daar nog wel wat kleine spulletjes, maar da's vooral aankleding.

En kleding heeft ons mannetje geloof ik ook wel echt genoeg nu :@
3 pakjes/setjes maat 50, 2 in 50/56, 10 in 56 en 9 in 62 O-)
Das niet veel hoor.. Gingen hier soms 4 of 5 pakjes door op een dag. Spugen, spuitluiers...

/duikt weer weg
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_174426630
Twist, fijn dat alles af is! Geeft een goed gevoel. En ik vind de stash nogal meevallen maar goed, Twix zat bijna 3 maanden in iedere maat dus wij hebben juist extra bijgekocht toen.

Songeur, die commode :o. Maar hé, hij is er! O+.

LuDann, wat een gedoe weer. En die huisarts. :7 Was ze nog heel jong of zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174426655
Oef, sterkte Malteser :*
Make your own kind of music.
pi_174426675
Oh nee Malteser, wat naar. :o. Veel sterkte!

15 pakjes in de kleinste maten vind ik wel behoorlijk veel. :D. Al moet ik toegeven dat ik niet heb geteld hoe veel pakjes Zusje in de kast heeft hangen. :+.
pi_174426883
Poeh Malteser, dat klinkt rottig zeg! Weten ze al hoe het komt? Sterkte daar!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174426885
En heh. :') Mijn lief en ik kochten gisteren onafhankelijk van elkaar deze miniatuuroutfit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en dit bruine autostoeltje:

SPOILER
Arm kind denkt straks dat -ie in 1978 ter wereld komt. :')
pi_174426907
Oh dat pakje O+
Kwak
pi_174426985
Ah nee Malteser! HG? Beterschap!'
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174427035
Ja, HG. Ik spuug sowieso al de hele zwangerschap een keer of 8/10 per dag maar nu werd het te gek.
pi_174427106
Bah malteser, sterkte. Had je dat met twix ook?kan ik me niets meer van herinneren!
pi_174427130
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 09:21 schreef Malteser het volgende:
Ja, HG. Ik spuug sowieso al de hele zwangerschap een keer of 8/10 per dag maar nu werd het te gek.
Beterschap!!
S. 2014
J. 2016
pi_174427138
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah malteser, sterkte. Had je dat met twix ook?kan ik me niets meer van herinneren!
Toen heb ik wel de hele zwangerschap gespuugd maar niet zo extreem als nu. Dank je.
pi_174427264
Minilot, wat een leuk setje :D en de combi met de autostoel is ook leuk :D

Malteser, wat heftig zeg :{
pi_174427339
Beterschap malteser!!
pi_174427411
Sterkte Malteser :* ik hoop dat je snel weer opknapt!
pi_174427732
Ooh nee wat rot Malteser! Hopelijk gaat het snel beter :*

LadyS alles rustig?

Songeur wat fijn dat het toch gelukt is!
pi_174428308
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:30 schreef Mabawa. het volgende:

LadyS alles rustig?

Wel nog gerommel en menstruatiekrampen, maar geen afscheiding meer... dus we wachten maar weer af.
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:11:24 #33
409579 LuDann
All the way
pi_174428409
Jeetje Malteser, wat heftig. :o Veel sterkte en hopelijk gaat het met (andere?) medicatie snel wat beter.
pi_174428694
Malteser, wat heftig!! Heel veel beterschap, hopelijk kunnen ze wat betekenen voor je in het ziekenhuis :*

LadyS, wat doe je nou :o Spannend!!

Songeur, fijn dat de commode toch naar boven kon!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174428792
Dank!

quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:11 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Malteser, wat heftig. :o Veel sterkte en hopelijk gaat het met (andere?) medicatie snel wat beter.
Krijg nu intraveneus Primperan en vocht. Ik slikte Emesafene. Sowieso tot morgen blijven, want ik hou zelf nog niks binnen.
pi_174429007
Oohh Malteser ik moest vanochtend nog aan je denken. Dat ik het bij lange na niet zo zwaar heb als jij en nu lees ik dus dat je met HG bent opgenomen. Ik hoop echt dat je snel weer opknapt. :*
Dit, dat, alles.
pi_174429526
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:52 schreef elliebell het volgende:
Oh, en nog wijzigingen na vorig topic?
Ik krijg een zoontje.

Edit: sorry, niet gezien dat ik hem dicht had gegooid. Kon daarna niet meer op fok.

Malteser, beterschap!
Protège moi de mes désirs.
pi_174429741
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:35 schreef Philomijn het volgende:
Oohh Malteser ik moest vanochtend nog aan je denken. Dat ik het bij lange na niet zo zwaar heb als jij en nu lees ik dus dat je met HG bent opgenomen. Ik hoop echt dat je snel weer opknapt. :*
Maar ik heb het niet zwaarder dan jij of een ander. De een heeft amper kwaaltjes, de ander veel. De een telt meteen aan, de ander na jarenlange mm. De een krijgt nooit een miskraam, de ander vaker wel dan niet. Het is zoals het is. We dealen allemaal met ons eigen verhaal en steunen elkaar daarin en dat is wat telt :*.
pi_174429765
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:15 schreef Malteser het volgende:

[..]

Maar ik heb het niet zwaarder dan jij of een ander. De een heeft amper kwaaltjes, de ander veel. De een telt meteen aan, de ander na jarenlange mm. De een krijgt nooit een miskraam, de ander vaker wel dan niet. Het is zoals het is. We dealen allemaal met ons eigen verhaal en steunen elkaar daarin en dat is wat telt :*.
O+
Lief mens ben je!
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:19:50 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174429812
Wat klote Malteser. Echt onbezorgd zwanger zijn is er voor jou niet bij. Hopelijk kunnen ze wat voor je doen.

Minilot, wat een leuk pakje. Retro, maar ik hou er wel van!

Qua pakjes, hier slaan we maat 50 en maat 50/56 denk ik over. De eerste was 4,5 kilo bij de geboorte en zat na een paar weken al in 62. Dat hoeft natuurlijk niet altijd iets te zeggen over een tweede kind, maar ik waag het er maar op. Mochten er toch kleinere kleertjes nodig zijn, dan zijn die zo gehaald.
pi_174429944
Hier om die reden ook maar weinig maat 50 inderdaad :Y dochter hebben we daar nog een week lang ingepropt maar vraag me achteraf wel af hoe dan :D
Omdat ze tegenwoordig de lengte niet meer zo nauwkeurig meten, zeiden ze dat ze 50cm was, terwijl dat achteraf gezien minstens 53/54 was.

Malteser er blijft jou ook niks bespaard he? ;( Veel sterkte, hoop dat je je snel een klein beetje beter voelt! :*
En je bent een mooi mens jij! :* O+

LadyS spannend! :s)
pi_174429996
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:06 schreef LadyS het volgende:

[..]

Wel nog gerommel en menstruatiekrampen, maar geen afscheiding meer... dus we wachten maar weer af.
Ben benieuwd!
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:39:18 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174430161
Het zou best eens kunnen beginnen LadyS. Vooral omdat je vorige ook zo vroeg is geboren.
pi_174431356
Spannend LadyS!

Malteser wat ontzettend rot. Is niet niks, en je gaat je ook zo rot voelen als je bent uitgedroogd. Hoop dat je snel weer naar huis mag ook! :*

Qua pakjes, onze zoon was 4060 gram bij geboorte maar heeft toch echt 4 weken in maatje 50 gezeten. Dat zegt dus niet altijd wat. Maar ook ik had vantevoren niet veel in die maat, heb veel bijgekocht! Mijn zoontje is nu overigens 2 en zit net in maat 86. Ik zou dus ook niet veel vooruit kopen. Ze kunnen zo onvoorspelbaar groeien.
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:15:14 #45
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174431657
Maat 50 heb ik ook niet echt veel van gekocht. Had nog wel een beetje van oudste dochter maar wilde voor dit meisje ook graag wat nieuws. Dochter had vooral wat meer in 56 en dat heeft ze vrij lang gedragen (in het begin wel met van alles omgeslagen) en dat wil ik deze keer niet. Deze wordt ongeveer van hetzelfde postuur en gewicht geschat als haar oudere zus dus durfde het wel aan om wat extra 50 te kopen :s)
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:17:45 #46
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174431689
Spannend LadyS! Ga je me straks nog voorbij :D

Wat ontzettend balen Malteser! Hopekijk ben je er snel bovenop, dit lijkt me heel zwaar...

Leuk, dat setje en stoeltje zo bij elkaar Minilot!

Fijn dat de commode toch boven aan is gekomen Songeur! Wel heel erg balen van het trapgat... Maar wel een mooie gelegenheid om de trap te bekleden idd!
pi_174431866
Beterschap Malterser!

Hier hadden we vrijdag een gezond klinkend hartje. 150 slagen per minuut sterk O+
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174432598
Hartjes O+

Heb nav bovenstaande even onze pakjes en zo geteld. Ik kom uit op:

quote:
Pakjes
1 x pakje maat 50
1 x complete set maat 50 (voor meisjes.. 🤔)
4 x pakje maar 56
2 x pakje maat 62
2 x pakje maat 62/68
2 x pakje maat 68

3 x pakje 1-3 maand
2 x pakje 3-6 maand

Rompertjes
5 x rompertje maat 50/56
1 x rompertje maat 56
2 x rompertje maat 62
1 x rompertje maat 62/68
1 x rompertje maar 68

Wat is reël, een verdubbeling van alles? :P Pakjes komt wel goed, ik moet vooral rompertjes gaan halen, volgens mij.
pi_174432650
Spannend LadyS! :%

Hé bah Malteser, beterschap :*

Karstman een sterk hartje met 150 slagen per minuut O+ *O*
pi_174435551
quote:

[..]

wauw. Je klinkt echt als een hele wijze vrouw! :@
pi_174435698
Wij hadden niet genoeg maat 50 pakjes bij onze zoon. Natuurlijk eerste pakje uitgezocht en op de eerste dag spuugde hij al vieze bloederige vruchtwater spuug op het geweldige pinguin pakje waar ik al weken van droomde _O- Dus na in paniek de zuster oppiepen want bloed!!!! mijn moeder gebeld en haar een paar extra pakjes laten halen. Dus ik zeg liever te veel dan te weinig :P ;)

Ben best wel op vandaag. Heb de zeven weken gehaald dus dat is cool! En vandaag de verjaardag van onze zoon gevierd, groot succes en de kleine man is flink verwend... gelukkig is het zo'n goed ventje dat er niet genoeg dank je en oh geweldig gezegd konden worden O+
pi_174436806
quote:

[..]

Nou, heel eerlijk gezegd vind ik wel dat jij het zwaar hebt. Het zit je allemaal niet mee. Als ik dat met mezelf vergelijk heb jij het heel zwaar, veel zwaarder dan ik. Ik fiets tot nu toe fluitend door de eerste tien weken..

Weet je, leed vergelijken, daar schiet je niets mee op. Maar, je kunt wel erkennen dat het allemaal flink kut is, en niet zo leuk.

Hoe gaat het nu?
pi_174437479
Ben nog flink beroerd en moet dus nog blijven vannacht.

SPOILER
Jullie berichten zijn lief :*.
pi_174438045
Jeetje Malteser je bent flink uitgedroogd dan, als je na 4 ltr vocht zo weinig hebt geplast.
Heel veel sterkte. Hopelijk slaat de medicatie aan en kan je het binnenhouden. Vandaag 12 weken!

Songeur, wat balen van het trapgat, wel fijn dat de commode uiteindelijk toch bovengekomen is.

LadyS spannend
pi_174439214
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:31 schreef Sethiwe het volgende:
Jeetje Malteser je bent flink uitgedroogd dan, als je na 4 ltr vocht zo weinig hebt geplast.
Heel veel sterkte. Hopelijk slaat de medicatie aan en kan je het binnenhouden. Vandaag 12 weken!

Songeur, wat balen van het trapgat, wel fijn dat de commode uiteindelijk toch bovengekomen is.

LadyS spannend
Toch gaven de bloedwaarden aan dat het wel mee viel en ook zijn er geen ketonen in de urine gevonden. Maar goed, het is zoals het is. En 12 weken inderdaad :)!
pi_174439272
Malteser jeetje zeg. Denk dat het goed is dat je nog even blijft. Hoe niet leuk dat ook is! Sterkte :*

Morgen twintigwekenecho pfffff wat spannend.
pi_174439568
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:17 schreef Songeur het volgende:
Malteser jeetje zeg. Denk dat het goed is dat je nog even blijft. Hoe niet leuk dat ook is! Sterkte :*

Morgen twintigwekenecho pfffff wat spannend.
Ik duim voor je! Hoe laat?
pi_174439726
Fijn dat er geen ketonen zijn gevonden in de urine en de lab-uitslagen meevielen. Zal je zien dat je vannacht veel moet plassen. Zou wel goed zijn, maar 's nachts liever niet te vaak natuurlijk.

Songeur succes morgen.
pi_174440130
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:15 schreef Malteser het volgende:

[..]

Toch gaven de bloedwaarden aan dat het wel mee viel en ook zijn er geen ketonen in de urine gevonden. Maar goed, het is zoals het is. En 12 weken inderdaad :)!
precies op tijd opgenomen dus :)
hopelijk gaat het snel weer beter.
pi_174445045
Zo te horen had je het inderdaad even nodig Malteser! Fijn dat het qua waardes nog oké was, inderdaad een teken dat je er op tijd bij was! :*

Songeur, succes en plezier vandaag!

Vandaag begint m'n vervangster op m'n werk, dus de komende 2 weken vooral veel overdragen zodat ik daarna met een gerust hart met verlof kan! :s)
pi_174447118
LadyS? O-) .
pi_174448544
Ja ik ben ook wel benieuwd naar LadyS!

20-weken echo gehad, alles zag er goed uit. Ik ben zo opgelucht. Alleen ligt de placenta nog altijd laag, Hij ligt net vrij van de baarmoedermond. Met 30 weken een extra echo om te kijken of dit veranderd is. Stiekem vind ik het wel een beetje spannend. Op het moment dat ze het zei hoorde ik niet meer alle keren dat ze 'prachtig' en 'ziet er goed uit' zei maar alleen nog maar 'complicatie' en 'placenta'. Moraal van dit verhaal is gewoon dat kindje helemaal is goedgekeurd! *O*
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 11:57:54 #63
382129 crew  Donna
pi_174448822
Jeetje Malteser, hopelijk gaat het snel beter met je!
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 11:58:16 #64
382129 crew  Donna
pi_174448829
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:45 schreef Songeur het volgende:

20-weken echo gehad, alles zag er goed uit. Ik ben zo opgelucht. Alleen ligt de placenta nog altijd laag, Hij ligt net vrij van de baarmoedermond. Met 30 weken een extra echo om te kijken of dit veranderd is. Stiekem vind ik het wel een beetje spannend. Op het moment dat ze het zei hoorde ik niet meer alle keren dat ze 'prachtig' en 'ziet er goed uit' zei maar alleen nog maar 'complicatie' en 'placenta'. Moraal van dit verhaal is gewoon dat kindje helemaal is goedgekeurd! *O*
Wat fijn! *O*
pi_174448939
quote:

Yes, gefeliciteerd. *O*
pi_174448959
Malteser, gaat het al iets beter? :*
pi_174449243
Niks aan de hand hier }:|
Wel weer de hele nacht die harde buiken met menstruatiekrampen. Ik voel dan soms ook een druk naar beneden toe ofzo. Maar het doet geen pijn, gewoon een zeurend gevoel.

Malteser, hoe is het met jou?

Songeur *O* kindje goedgekeurd *O*. Ben benieuwd wat je placenta gaat doen :{
pi_174449314
Fijn Songeur!! Heb zo aan je gedacht!

quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Malteser, gaat het al iets beter? :*
Nee, nog niet. Ik moet langer blijven.
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:28:55 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_174449368
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wat een domper zeg ;( Laat goed voor je zorgen he! :*
disclaimer
pi_174449422
quote:

[..]

-O-
Werken de medicijnen tegen de misselijkheid wel een beetje?
pi_174452182
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:32 schreef LadyS het volgende:

[..]

-O-
Werken de medicijnen tegen de misselijkheid wel een beetje?
Gisteren wel, toen kon ik zelf weer wat drinken en dat bleef ook binnen. Maar vandaag komt alles weer meteen terug. Dus stapje achteruit tov gisteren.
pi_174452326
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

Gisteren wel, toen kon ik zelf weer wat drinken en dat bleef ook binnen. Maar vandaag komt alles weer meteen terug. Dus stapje achteruit tov gisteren.
Wat klote Malteser -O-
pi_174452354
Malteser, puur en alleen om jou een hart onder de riem te steken heb ik me opgeofferd en een zak soldaat gemaakt op mijn werk. :+

Maar serieus: dat je maar gauw opknapt! :*
pi_174452366
quote:
Moraal van dit verhaal is gewoon dat kindje helemaal is goedgekeurd! *O*
Hoezee! O+
pi_174452468
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:15 schreef minilot het volgende:
Malteser, puur en alleen om jou een hart onder de riem te steken heb ik me opgeofferd en een zak soldaat gemaakt op mijn werk. :+

[ afbeelding ]

_O- O+ :*
pi_174452503
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:15 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

Oh, kunnen we een forum-actie voor Malteser doen waarbij we allemaal een zak maltesers opeten? Die actie steun ik dan heel graag namelijk ^O^
pi_174452528
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:23 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh, kunnen we een forum-actie voor Malteser doen waarbij we allemaal een zak maltesers opeten? Die actie steun ik dan heel graag namelijk ^O^
Ja, ik vind wel dat zij het verdiend heeft dat wij ons even opofferen. :7
pi_174452714
Songeur wat fijn O+ *O*

Malteser :* hopelijk knap je snel op! O+

Oeh, een zak Maltesers lust ik wel :D
pi_174452766
Voel me zo niet zwanger. Bizar. Heb al wel een buikje, zo snel gewoon.
pi_174452841
quote:

[..]

Hmm, wat naar. Beterschap. Heb je hier ook last van gehad bij de zwangerschap van Twix?
pi_174452903
quote:

Even mijn ervaring met je delen. Bij mij constateerden ze met 20 weken een placenta praevia totalis (compleet voor de uitgang dus) en kreeg de mededeling dat het wss een keizersnede zou worden en het een wonder zou zijn als de situatie veranderde.Vervolgens met 26, 30 en 35 weken een check gehad. Met 26 lag hij er nog voor, met 30 weken 7 mm er vanaf en met 35 weken 1,6 cm er vandaan. Conclusie we gaan een natuurlijke bevalling afwachten en proberen, maar wel onder controle van de gynaecoloog, met bloedzakken klaar en risico op alsnog keizersnede.
Uiteindelijk ben ik vlot en soepel bevallen zonder enige complicatie of extra bloedverlies. Heb ik geen gynaecoloog gezien en was ik binnen een paar uurtjes weer thuis.
Dit had ik vooraf niet kunnen dromen. Mijn 20 weken echo was er ook door overschaduwd, en de situatie bleef eigenlijk tot aan de bevalling onzeker. Vond ik erg vervelend, maar je kunt niets dan afwachten.
Uiteindelijk bleek ik een placenta te hebben die uit twee delen bestond (dit werd pas met 30 weken gezien), deze lagen met 20 weken nog tegen elkaar en zijn vervolgens met de baarmoeder mee naar boven gegroeid en dus uitelkaar geschoven.

Gezien jou start situatie heb ik goede hoop voor je dat je placenta nog voldoende zal meegroeien met je baarmoeder en hoop ik dat je je niet te veel zorgen maakt de komende weken!
pi_174453493
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hmm, wat naar. Beterschap. Heb je hier ook last van gehad bij de zwangerschap van Twix?
Wel de hele zwangerschap gespuugd maar niet zo extreem als nu inclusief opname.
pi_174453829
Songeur baby goedgekeurd *O*

En een Malteser forum-actie :D normaal gesproken zou ik daar zo aan meedoen, maar chocolade smaakt me momenteel niet zo ;( dus iemand anders mag mijn zak óók opeten :+

Ik ben ondertussen dagen tot 1e echo aan het aftellen :')
pi_174454037
Ah shit, helemaal verkeerd gedaan vandaag door chocoladepepernoten te eten dus. Morgen in de herkansing voor de Malteser actie. :P

Baby heeft dit weekend een groeispurt gehad gok ik. Buik is ineens oncomfortabel groot. Ben al de hele dag aan het zuchten.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174455396
Ik realiseer me zojuist dat ik het ukkie als excuus kan gebruiken voor aankopen die vooral voor mezelf zijn! Ha!

Ik bedoel: "Bewegende spaghetti met buigzaam skelet" ! O+

Tevens kun je uiteraard niet vroeg genoeg met atheïsme beginnen, dus aankoop is legit. :7 *bestelt*
pi_174455402
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:38 schreef Aure het volgende:
Ik ben ondertussen dagen tot 1e echo aan het aftellen :')
Wanneer mag je? *O*
pi_174455632
Songeur, wat fijn dat de echo goed was, wel nog spannend van de placenta, kan me voorstellen dat je daar toch wel wat spanning van kunt hebben.

Malteser, wat ontzettend balen dat je zo beroerd bent ;(

LadyS, ben benieuwd of het nu toch gauw gaat doorzetten!

Ik geniet van mijn eerste verlofdagen met bonusdochter, het is zo'n heerlijk meisje, ze geeft me zoveel energie O+ en straks hebben we er nog zo een, wat zijn manlief en ik bofkonten bedenk ik me dan.
And you know I might
pi_174455633
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Dus nu zit ik te janken. O+
pi_174455642
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Wanneer mag je? *O*
De 25e pas hoor, duurt nog even :')

En yay voor het spaghettimonster! Ziet er geinig uit :D
pi_174455659
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef Krisvc het volgende:
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Awww wat lief! O+
pi_174455679
quote:

Goeie man! ^O^ Houden maar. 8-)

Hoe gaat het verder met de genezing van je teen momenteel? :*
pi_174455756
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Goeie man! ^O^ Houden maar. 8-)

Hoe gaat het verder met de genezing van je teen momenteel? :*
Prima. Het is eigenlijk vooral heel saai nu. Gewoon de breuk die nu rustig aan het herstellen is. 31 oktober gaat het draadje eruit, tot die tijd is het lopen als een houten plank. Te veel lopen levert echter klachten op, dus zo veel mogelijk rustig aan doen. :)
pi_174456969
quote:

O+
Net wat je soms nodig hebt.
Mijn man zei laatst ook zoiets tegen me. Dat ik lichamelijk heel sterk ben.
Nooit ziek, nooit opgeven of het bijltje erbij neergooien. Ook niet nu ik zwanger ben de boel op werk verwaardelozen etc. Soms wil je dat gewoon even horen. O+
pi_174457004
Minilot omg :o Ik vind dat ding echt ranzig en eng hahahaahhaa _O- Had jij nou ook dat octopussenbehang?

Ohhh Malteser, gekkie, met je lieve berichtje. Ik ben altijd erg van leed-kun-je-niet-met-leed-vergelijken inderdaad... En ja ik heb het zwaar want ik voel me kloteriger dan mijn fitte ik die eerst zes keer per week sportte... Maar ik was misselijk en dacht aan jou en ik dacht: petje af. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat de misselijkheid echt gaat afnemen!

Oh Kriscv wat lief O+ Ik zou ‘m ook houden, die vent van je!

LadyS balen van de pijnlijke krampen }:| Heeft de verloskundige nog iets gezegd in de trant van “het gaat niet lang meer duren”?

Aure geen-zin-in-chocola-boks. Ik moet niets hebben van zoetigheid. Droog en hard/knaagbaar moet het zijn. Crackers :Y) Chips :Y) Patat :Y) En ik weet ook nog zo goed dat ik aftelde tot de eerste echo. Wanneer heb je ‘m? Om Lemijn te quoten “die eerste periode is ook geen fuck aan”. :') _O-

Songeur een goede SEO woeiii!!! Hopelijk gaat die placenta snel verschuiven.

Wij hebben het nieuws dit weekend aan mijn ouders en zus verteld. Chocoladeletters O P A en O M A ingepakt, gegeven, tijdens het uitpakken ohhh haha lekker hoor leuk leuk :+ M’n zus had het gelijk door maar zei niets.
Ik zeg: maak nu de envelop maar open (daar zat de echofoto in). M’n moeders hoofd, priceless HE?!?! _O-
M’n vader: dit lijkt wel een echofoto.
No shit sherlock. :7
Daarna knuffels en blijdschap. :) O+

Vandaag de termijnecho gehad en uitgerekende datum is vastgesteld op 7 mei. vandaag dus precies elf weken. *O* De baby bewoog, zwaaide, kruiste z’n armen voor z’n gezicht, had een boven en onderkaak :o En we hebben het hartje gehoord. O+ Echo werd wel heel snel gemaakt en niet heul mooie plaatjes (van bovenaf dus kan ook niet nub-loeren ;(). Maar ben overgedragen naar de verloskundige en stiekem hoop ok dat zij volgende week nog een mooie echo maakt tijdens de eerste afspraak. :@
Dit, dat, alles.
pi_174457142
Ooooh Philo, 11 weken alweer. Wat gaat dat snel! En wat leuk dat je het zo verteld hebt. Die reacties zijn zo waardevol O+

Kris wat een lieve man, soms kan je dat gewoon even nodig hebben. O+ Frustrerend trouwens dat rustig aandoen. Kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn is!

Minilot, wat is het? of nouja wat doe je ermee? Is het decoratie of? :')

Aure, de 25e dat is nog maar 9 dagen! Bijna O+
pi_174457187
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Nolita het volgende:

[..]

Even mijn ervaring met je delen. Bij mij constateerden ze met 20 weken een placenta praevia totalis (compleet voor de uitgang dus) en kreeg de mededeling dat het wss een keizersnede zou worden en het een wonder zou zijn als de situatie veranderde.Vervolgens met 26, 30 en 35 weken een check gehad. Met 26 lag hij er nog voor, met 30 weken 7 mm er vanaf en met 35 weken 1,6 cm er vandaan. Conclusie we gaan een natuurlijke bevalling afwachten en proberen, maar wel onder controle van de gynaecoloog, met bloedzakken klaar en risico op alsnog keizersnede.
Uiteindelijk ben ik vlot en soepel bevallen zonder enige complicatie of extra bloedverlies. Heb ik geen gynaecoloog gezien en was ik binnen een paar uurtjes weer thuis.
Dit had ik vooraf niet kunnen dromen. Mijn 20 weken echo was er ook door overschaduwd, en de situatie bleef eigenlijk tot aan de bevalling onzeker. Vond ik erg vervelend, maar je kunt niets dan afwachten.
Uiteindelijk bleek ik een placenta te hebben die uit twee delen bestond (dit werd pas met 30 weken gezien), deze lagen met 20 weken nog tegen elkaar en zijn vervolgens met de baarmoeder mee naar boven gegroeid en dus uitelkaar geschoven.

Gezien jou start situatie heb ik goede hoop voor je dat je placenta nog voldoende zal meegroeien met je baarmoeder en hoop ik dat je je niet te veel zorgen maakt de komende weken!
Ik wil je even onwijs bedanken voor deze post! :* De herkenning in gevoel en onzekerheid is fijn. Maar nog meer de goede uitkomst. Inmiddels is het een beetje geland en ga ik me niet direct druk maken om keizersnedes en bloedingen en zien we het wel. Tenminste, dat probeer ik :+

Ik ga gewoon natuurlijk bevallen! Daar ben ik hartstikke goed in, en dat doen we. Zonder gekke dingen en met een gezond babytje. Zo. Nieuwe mantra :Y
pi_174458781
DnD, succes morgen met de echo!

Philomijn, tof van het vertellen en de goede termijnecho.

Krisv, fijn dat je teen op zich goed geneest. En wat een lieve man.
pi_174459070
Philomijn wat leuk hoe jullie het verteld hebben en een goede termijnecho!! *O* *O* O+

Kris hopelijk geneest het zich goed en kun je snel weer normaal lopen :*
pi_174461158
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:50 schreef Malteser het volgende:
DnD, succes morgen met de echo!

Philomijn, tof van het vertellen en de goede termijnecho.

Krisv, fijn dat je teen op zich goed geneest. En wat een lieve man.
goed onthouden! Dank je wel! Ben elke dag meer zenuwachtig... met de bijbehorende eetlust :@ die wens ik jou toe ;) :*
pi_174461540
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

goed onthouden! Dank je wel! Ben elke dag meer zenuwachtig... met de bijbehorende eetlust :@ die wens ik jou toe ;) :*
Hoe laat? Dan duim ik voor je!
pi_174462013
Fijne hoor die echo Philomijn! Hopen dat die van jou net zo goed is DnD

Krisvc, lieve man heb je, ik ga het stripje even jatten voor het moment dat ik hem mogelijk nodig heb O-) . Soms werken dit soort dingen beter dan wat je zelf verzint.
Whiskyplankje
pi_174462449
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe laat? Dan duim ik voor je!
wat lief! half drie.
pi_174462728
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Succes morgen! Mijn duimen draaien O+
pi_174463963
Malteser; Hmm, oke. Hopelijk is dit ook snel over, beterschap!

Kris; wat een lieve man. O+ Altijd fijn als iemand inziet hoe sterk je bent!

DnD; succes vandaag! :*

SPOILER
pi_174464019
Malteser :*
Ik had ook Maltesers gegeten gisteren.

:W voor in de OP, nog heeeeel pril maar mijn UD is (schatting) 28 juni. Vind het doodeng maar laten we maar positief blijven
pi_174464683
Lieve dames.. afgelopen weken was ik al wat minder aanwezig, omdat ik begon met een nieuwe baan. Nu ga ik jullie helaas definitief verlaten. Gisteren bij de 20 weken echo bleek dat onze meisjes zijn overleden in de buik. ;(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_174464698
Oh Jezus, Silver. :'( . Wat een verschrikkelijk bericht. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen. Het klinkt ontzettend loos, maar heel, heel veel sterkte.
pi_174464706
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
Lieve dames.. afgelopen weken was ik al wat minder aanwezig, omdat ik begon met een nieuwe baan. Nu ga ik jullie helaas definitief verlaten. Gisteren bij de 20 weken echo bleek dat onze meisjes zijn overleden in de buik. ;(
wat vreselijk! Heel veel sterkte! :*
pi_174464712
Silver wat een nachtmerrie :o ;(
Heel veel sterkte...
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:18:35 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_174464729
Oh, lieve silver, wat een verschrikkelijk hartverscheurend bericht. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar ik vind het echt heel erg ;(
disclaimer
pi_174464769
Wat vreselijk Silver. ;( Heel veel sterkte gewenst. :*
pi_174464790
Oh Silver, wat vreselijk :'( Heel veel sterkte :*
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:27:21 #113
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_174464799
Silver :* heel veel sterkte.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_174464834
Oh nee Silver :'( wat verschrikkelijk. Heel, heel erg veel sterkte gewenst.

Jezus wat een loze woorden. :'(
pi_174464871
Oh, jemig Silver. Wat ontzettend verschrikkelijk. Daar zijn geen woorden voor. :'( :*
pi_174464888
Wat een verschrikkelijk bericht Silver, wat een nachtmerrie moet dat voor jullie zijn. Heel veel sterkte :*
pi_174464896
Och Silver :'(. Wat verschrikkelijk....
En verder weet ik eigenlijk geen woorden te vinden... :*
pi_174464897
Silver, ik weet even geen woorden. Wat een nieuws, vreselijk. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte :*
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:40:03 #119
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174464918
Silver, wat een vreselijk nieuws 😢. Sterkte 🌟🌟
pi_174464990
Wat verschrikkelijk Silver ;( heel veel sterkte :*
pi_174465067
Jezus silver ;( behalve heel veel sterkte weet ik niets te zeggen...
S. 2014
J. 2016
pi_174465155
:'( Heel veel sterkte Silver!
Whiskyplankje
pi_174465200
Mijn god Silver, wat een nachtmerrie. Heel, heel veel sterkte gewenst. :'(
pi_174465204
Wat vreselijk. Heel veel sterkte Silver :'(
pi_174465274
Oh Silver :'( wat verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte voor jou en je man.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:16:11 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174465289
Wat erg. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:20:54 #127
382129 crew  Donna
pi_174465355
Ik weet niet wat ik moet zeggen, kan geen woorden vinden. Zit met tranen in m'n ogen hier. Enorm veel sterkte toegewenst. :'(
pi_174465360
Oh silver wat een vreselijk nieuws ;(
Heel veel sterkte voor jullie :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:23:00 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_174465382
Silver... :'( Wat verschrikkelijk :'( Sterkte..
pi_174465387
Silver wat een nachtmerrie :'(
Ik ben er stil van.
Heel veel sterkte
pi_174465405
Oh man Silver, wat een verdriet. Sterkte. :*
pi_174465424
Silver! Vreselijk, wat een verdriet, heel veel sterkte!
♥ J & S
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:28:20 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174465440
Oh no Silver, wat verschrikkelijk voor jullie :'(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174465469
Silver, nee! Wat verschrikkelijk.. weet echt niet wat ik moet zeggen.. heel veel sterkte... :'( 💖💖
pi_174465489
Verschrikkelijk Silver, woorden schieten echt tekort. :'(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:41:04 #136
409579 LuDann
All the way
pi_174465614
Nee, wat afschuwelijk Silver... Heel, heel veel sterkte.
pi_174465697
Silver, wat een afschuwelijk nieuws :'( Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je nu voelen, wat een schok.. Woorden schieten tekort.. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies ;( :*
And you know I might
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:59:15 #138
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174465903
Godver Silver :'( ik heb hier geen woorden voor. Wat ongelooflijk. :'(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174465942
Oh nee, Silver, wat vreselijk :'( Heel veel sterkte!!!
pi_174465944
:'( Ooh Silver. Jullie meisjes ;(
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, jeetje.
pi_174466134
Silver wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte :'(
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:14:09 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_174466151
Wat een vreselijk nieuws ;( Heel veel sterkte Silver...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_174466252
Ach Silver, wat vreselijk! ;( Heel erg veel sterkte :*
Tralalalaaa
pi_174466436
Nee toch Silver, wat vreselijk :'( Heel erg veel sterkte!! :*
pi_174466816
Ah Silver, wat vreselijk ;( Wat een verdriet :'(
Heel veel sterkte toegewenst voor jullie :*
pi_174466993
Silver, wat verschrikkelijk. Jullie zo gewenste meisjes! :'(
Heel veel sterkte!
pi_174467002
Oh mijn god Silver wat een schok en wat een verschrikkelijk nieuws. Ik word er koud van. Wat een pijn zul je voelen. Heel veel sterkte :* :*
Dit, dat, alles.
pi_174467011
Wat verschrikkelijk nieuws silver :'( Heel veel sterkte
pi_174467136
Oh god Silver :'( jullie oh zo gewenste meisjes, wat verschrikkelijk :'( ... Heel heel héél veel sterkte! :'( :*
pi_174467182
Verschrikkelijk :'(
Heel veel sterkte Silver en man :*
pi_174467579
Silver en man, wat een hel. :'( Heel heel veel sterkte. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:41:18 #152
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174467671
Wat verschrikkelijk voor jullie ;( Zo veel sneller dan gehoopt je dochters ontmoeten en ze dan nooit verder leren kennen. Heel veel sterkte voor deze dagen en daarna. :*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174467686
Wat vreselijk Silver.. heel erg veel sterkte voor jou en je man. :'( ook ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar vind het echt heel erg voor jullie..
pi_174467702
Wat erg Silver. Heel veel sterkte. ;(
Kwak
pi_174467728
quote:
;( Heel veel sterkte voor jullie. Als ik iets kan doen, schroom niet :*
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:58:53 #156
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_174467983
Silver :'( :'( :'( :'(
Wat een ultieme nachtmerrie :'(
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jou en je man :* ;(
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_174469350
Silver en man heel veel sterkte de komende tijd.
pi_174469524
Ik krijg er kippenvel van. Heel erg veel sterkte. Wat vreselijk.
pi_174469649
Silver :'( heel veel sterkte!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:59:21 #160
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_174470481
Heel veel sterkte toegwenst en verder woordeloos...
If you can dream it, you can do it...
pi_174470743
Ik ontlurk even voor Silver...

Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte en kracht toegewenst :* ;(
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:17:13 #162
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_174470833
Silver wat erg ;(
Veel sterkte voor jullie allemaal.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:34:59 #163
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174471287
Silver wat erg :'( heel veel sterkte!
pi_174471616
Silver nee toch :’(
Wat afgrijselijk. Voor altijd samen, maar niet bij jullie.

Heel veel kracht toegewenst :’(
pi_174471733
Wat onwijs ongelofelijk verdrietig, jullie twee meisjes! :'( en wat een schok. Heel veel sterkte voor jou en je vriend, onvoorstelbaar.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:07:39 #166
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174472037
Oh nee Silver wat een hel... Ik weet niet wat ik moet zeggen behalve ontzettend veel sterkte voor jullie ;(
pi_174472607
Silver en man. Heel veel sterkte.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:44:28 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_174472685
Wat erg. Heel veel sterkte Silver en partner, met dit grote verlies. X
in de haak.
pi_174473946
Oh nee Silver wat erg ;( heel veel sterkte voor jou en je man met dit grote verlies :*
pi_174474036
Wat vreselijk Silver!! Heel veel sterkte voor jullie.
pi_174474132
Godver Silver...! :'( :'(
Wat ontzettend klote zeg! Wat een nachtmerrie moet dat zijn! :'(
pi_174474203
Wat bijzonder om te zien dat iedereen zoveel mee leeft met elkaar O+ O+ _O_
pi_174474890
Och silver, wat afschuwelijk :'( Heel veel sterkte voor jullie.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:12:22 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174475197
Ik ontlurk even om je heel veel sterkte te wensen Silver. Wat onvoorstelbaar akelig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174475918
Silver, wat een vreselijk nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte hiermee :*
pi_174475983
Oh Silver, wat verschrikkelijk. Wat heel erg. Heel veel sterkte. :*
pi_174476108
Jemig, Silver. Wat een nachtmerrie. Ik kan niks anders zeggen dan sterkte, maar dat dekt natuurlijk helemaal niet wat ik zou willen zeggen. :*
pi_174476456
Silver, wat verschrikkelijk voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je man
pi_174476764
Veel sterkte Silver. Wat een nachtmerrie. ;(
pi_174477850
Wat verschrikkelijk Silver, heel veel sterkte voor jullie!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174477879
Oh lieve Silver, wat een afgrijselijk nieuws... :'( Weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
pi_174478025
Wat vreselijk, Silver, heel veel sterkte ;(
pi_174478295
Ach jemig Silver, heel veel sterkte! ;(
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:24:21 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174478520
Heel veel sterkte silver :*
pi_174478567
Silver, wat afschuwelijk. Heel veel sterkte de komende tijd :’(
pi_174478750
;(
Héél veel sterkte nu en altijd om dit verdriet te dragen! :*
pi_174478857
Heel heel erg veel sterkte Silver, wat een schok moet dat geweest zijn ;(. Veel sterkte met alles wat nog komen gaat :*.
pi_174479170
Ach, wat een verlies. Veel sterkte, Silver en ik hoop op goede begeleiding en veel steun uit jullie omgeving. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174479427
Silver jemig wat vreselijk ;( wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie.. heel, heel veel sterkte.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174479532
Silver wat een verschrikkelijke hel! ;( Heel veel sterkte :*
pi_174481185
Nee Silver wat een vreselijk bericht ;( . Wat een verdriet. :* .
pi_174481354
Silver, koude rillingen bij je bericht, wat een vreselijke vreselijke nachtmerrie. ;( sterkte wensen voelt als zón understatement nu. Ik hoop dat je veel steun van familie en vrienden hebt. :'(
pi_174482202
quote:
Silver :* woorden schieten tekort. Wat een nachtmerrie. Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst :*
  Manager PR/Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 00:14:58 #194
269689 crew  Viv
pi_174485979
Silver wat afschuwelijk, vanuit het mooiste wonder ineens in de ergste nachtmerrie terechtgekomen. :'( Heel veel sterkte.
pi_174486814
Silver nee ;(
Hier zijn geen woorden voor, ontzettend veel sterkte voor jullie :*
pi_174486939
Silver, wat verschrikkelijk! Een nachtmerrie
Heel veel sterkte met het verdriet en het verwerken samen. :*
pi_174490755
Lastig om weer over wat anders te beginnen.

Maar, ik doe het toch. Net terug van de gynacoloog. Baby doet het nog steeds goed, nu 10+4! Vruchtzakje dat op de vorige echo te zien was was helemaal weg. Gek is dat, hoe je lichaam dat regelt.
pi_174490842
Inderdaad Jager, fijn dat je goed nieuws hebt gehad!

Ik mag volgende week maandag voor de termijnecho. Volgens de berekening nu ben ik dan 10+3, benieuwd wat de 'echte' termijn dan is.
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 12:11:15 #199
382129 crew  Donna
pi_174490853
Ik weet ook niet goed hoe je weer over iets anders kunt beginnen.

Ik las nog goed nieuws over het paspoort van DUMAN haar man en wat fijn Jagär, weer een goede echo.
pi_174491078
Zolang er de ruimte is om terug te komen op Silver lijkt het me een kwestie van doorpraten over andere dingen. :*

Jagar, fijn dat alles goed was!

Wil iemand het mesje waarmee mijn baby in mijn vagijn aan het steken is afpakken? Venijnige steken vind ik het wat je krijgt van het indalen. :{
pi_174491120
Fijn Jagär :)

En spannend voor Vita, aftellen naar de termijnecho!

Zijn hier Rotterdammers die meedoen aan Generation R Next? Ik vind het wel interessant, maar twijfel nog een beetje.
pi_174491235
Inderdaad, erg lastig om over wat anders te beginnen. M’n gedachten zijn nog steeds bij Silver... 💖

@ ElenaGilbert: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van de mooie tijd.

@ Jagar: wat fijn! 10+4, nog lekker ieniemienie. Wat gaat de tijd toch snel, pff!

@ Donna: inderdaad! Visum is binnen en ticket is geboekt. 27 oktober komt manlief naar Nederland :) , 1 dag voor mijn verjaardag!

@ Kris: Dat mesje heeft de mijne ook, volgens mij. Heb zó een last van bandenpijn! Kon vanochtend niet opstaan en ga nu weer naar huis om thuis te werken. Lopen, zitten, alles doet pijn. :( Hopelijk maken we een groeispurt qua buikomvang. :P

Gister weer een controle gehad bij de vk. Alles was in orde! Hartje klopt sterk en tijdens het luisteren hoorden we hem ook steeds schoppen. Kind zit gewoon geen minuut stil.
pi_174491291
Oh Silver, wat een nachtmerrie. Heel, heel erg veel sterkte en een dikke knuffel :*
E.
pi_174491741
Heel veel sterkte Silver :'(
pi_174492290
Jagar en Duman, fijn dat alles goed was bij de controle!
En Duman, wat een prachtig verjaardagscadeautje zo! O+

Kris, indalen-met-steken-boks }:| kan me van de vorige keer niet herinneren dat het zó venijnig was inderdaad...
Maar hopelijk blijkt vanavond bij de controle dat meneer inderdaad al flink is ingedaald :Y
pi_174494914
Voelt best gek om zo weer door te posten.

Jagar, fijn dat je echo goed was!
DUMAN, heerlijk een beter verjaardagscadeautje kan je niet krijgen denk ik!

Vervelend van het indalen Kris en Twist.

Oh en vergeet ik toch bijna ElenaGilbert te feliciteren met haar zwangerschap *O*

Hier een mega haast ochtend. Toen ik ein-de-lijk nog even snel mijn make-up kon doen, liet ik t potje foundation vallen en zaten er allemaal vlekken in mijn witte blouse. Ik vroeg man snel een andere blouse te halen (van zolder) en hij kwam terug met een die niet babybumpproof was maar ik moest weg want school en werk :X

SPOILER
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 16:02:17 #208
382129 crew  Donna
pi_174494932
quote:
Heb de lekkerbekjes in de koelkast, als ik thuis ben meteen even checken. We zouden ze gisteren al eten, maar toen had ik meer zin in snacks :P
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 16:03:05 #209
382129 crew  Donna
pi_174494944
Haha Songeur, dat bloesje!
pi_174494955
En dan iedereen die er naar kijkt strak aankijken en "Tja, koekjes" antwoorden Songeur :')
pi_174495024
Wat een geweldig blousje!

En bedankt voor de felicitaties O+
SPOILER
6 november intake en eerste echo
pi_174495054
Ik moet ook veel aan Silver denken, wat een vreselijke situatie zitten zij en haar man nu in ;(

Jagar, fijn van de goede echo!

ElenaGilbert, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Duman, wat fijn dat je nu een datum hebt wanneer je man hierheen komt O+ en fijn dat de controle goed was.

Ik ben mijn verlof al goed aan het benutten; weer even alle administratie ordenen die al een tijdje op een stapel lag. Morgen komen ze de klossen al brengen voor het bed dus dat is ook geregeld. Wordt wel hoog dan zeg, ik ben zelf maar 1.63 dus ik hoef nog net niet te klimmen straks ;)
And you know I might
pi_174495167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:08 schreef ElenaGilbert het volgende:
Wat een geweldig blousje!

En bedankt voor de felicitaties O+
SPOILER
6 november intake en eerste echo
Advies? Stop met testen, zwanger ben je met een lichte of donkere streep. En het kan misgaan met een donkere streep en goed met een lichte. Als je urine al iets minder geconcentreerd is heb je al een lichtere streep. En dit is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan :+ Zwanger zijn is in het begin zo ongrijpbaar, spannend, niet concreet.

Oh en verstrooid zijn is herkenbaar! Ik heb int begin aan moeten bellen bij kdv omdat ik de toegangscode niet meer wist, stond daar al 3 minuten te bedenken 8)7
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 17:30:08 #214
382129 crew  Donna
pi_174496393
Helaas onze lekkerbekjes zijn besmet. Gelukkig niet gisteren al gegeten.
pi_174496537
Poeh, gelukkig! :o

SPOILER
pi_174496655
Songeur _O-
  woensdag 18 oktober 2017 @ 17:59:47 #217
409579 LuDann
All the way
pi_174496799
Van harte feliciteerd nog, Elena. Weet niet of ik dat al had gedaan.

Ik ben nogal van slag. Net gehoord dat mijn moeder borstkanker heeft. Pff. Wat staat je wereld op zijn kop dan ineens.
pi_174496869
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:59 schreef LuDann het volgende:

Ik ben nogal van slag. Net gehoord dat mijn moeder borstkanker heeft. Pff. Wat staat je wereld op zijn kop dan ineens.
oh nee meid wat erg! Hou je taai!
pi_174497022
LuDann, wat erg :{ Sterkte!
And you know I might
pi_174497031
Godver zeg, wat een nieuws steeds. :'( Helaas ken ik het gevoel..
Heel veel sterkte voor jou, en ook voor je moeder. 💖
pi_174497241
Och LuDann :'( Sterkte! :*
pi_174497454
Ludann :* . Sterkte!
pi_174497516
Shit zeg, LuDann! ;( hopelijk zijn ze er nog enigszins op tijd bij en is er nog een hoop mogelijk qua behandeling! :*
pi_174497527
Silver :'( :'(

Luu :'( :'(
pi_174497534
NIPT test wel of niet doen?
pi_174497542
LuDann ;( wat een kut nieuws. Sterkte :*
pi_174497575
En is het zo dat als je de NIPT zelf aanvraagt en uit eigen zak betaalt je het geslacht dan ook te weten kan krijgen?
pi_174497621
Lu, nee toch! Wat klote. Is er al een plan van aanpak? :*

Maghrebijnse, wij hebben hem wel laten doen. De keus is persoonlijk. Je betaalt het uit eigen zak, tenzij je medische indicatie hebt. Het geslacht krijg je in Nederland niet te weten.
pi_174497633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:50 schreef Krisvc het volgende:
Lu, nee toch! Wat klote. Is er al een plan van aanpak? :*

Maghrebijnse, wij hebben hem wel laten doen. De keus is persoonlijk. Je betaalt het uit eigen zak, tenzij je medische indicatie hebt. Het geslacht krijg je in Nederland niet te weten.
Aha, duidelijk. Jammer. Ben gewoon nieuwsgierig naar het geslacht. Ik ga de test ook doen. Lijkt me fijn om te weten waar je aan toe bent eventueel...
pi_174497661
LuDan, wat een rotnieuws :'( Heftig zeg.

Maghrebijnse, op de website www.meerovernipt.nl kun je deze en alle andere info vinden! Wel/niet doen blijft een persoonlijke keuze. Maar geslacht hoor je dus niet in Nederland.

Wat een nieuws allemaal de laatste dagen. Werd vandaag ook gebeld door een vriendin dat moeder van een van onze vriendinnen gisteravond is overleden. Zomaar plotseling. Vind dat soort verhalen altijd zo naar, helemaal van slag van.

Een positief nieuwtje is dat ik eindelijk mijn datum heb voor rijexamen! 6 december. Spannend
pi_174497735
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:59 schreef LuDann het volgende:

Shit Lu, wat een rotnieuws! Alsof jouw wereld ineens stilstaat. Sterkte de komende tijd, het zal vast een achtbaan worden...
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 19:03:10 #232
382129 crew  Donna
pi_174497854
Nee LuDann :'(
Veel sterkte voor jullie allen.
pi_174497881
Veel sterkte Lu! Hopelijk is het goed te behandelen! :*
pi_174497943
Ah nee Lu! :'( Heel veel sterkte!!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:31:49 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_174498460
Lu, wat een klotenieuws ;( hopelijk kunnen ze haar goed behandelen. Heel veel sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_174498513
LuDann, heel veel sterkte voor jullie!
pi_174498515
Wat verdrietig Lu ;(

Elena welkom! Gefeliciteerd!
pi_174498741
LuDann, sterkte met dit nieuws. Ik hoop dat ze goed behandeld kan worden. :*
  woensdag 18 oktober 2017 @ 20:06:57 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174499214
Wat naar LuDann. Hopelijk is het goed te behandelen!

Over Nipt, er is al een linkje gegeven. Je moet je echt even goed inlezen, de verloskundige of arts kan je er ook adviseren. Het is niet zo dat je met de Nipt weet waar je aan toe bent (als in, is het gezond of niet). Je weet alleen met vrij grote zekerheid of je kind een drietal syndromen wel of niet heeft. Maar dan nog is het geen diagnose.
pi_174499569
Heel heel erg veel sterkte Silver : (! Het moeilijkste ooit. Inderdaad geen woorden voor : (.

LuDann ook erg veel sterkte, wat schrikken!
pi_174499601
LuDann, wat naar! Is ze er vroeg bij? Wat een klap.

ElenaGilbert, welkom! Heel tof!!

Ik las nog iets over goede echo's, niptoverwegingen en steken in vagijnen.
pi_174499641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:23 schreef Malteser het volgende:
LuDann, wat naar! Is ze er vroeg bij? Wat een klap.

ElenaGilbert, welkom! Heel tof!!

Ik las nog iets over goede echo's, niptoverwegingen en steken in vagijnen.
Hoe is het inmiddels met jou?
pi_174500044
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:25 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Hoe is het inmiddels met jou?
Still in the hospital. Geen verbetering. Kindje doet het wel heel goed!
pi_174500082
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

Still in the hospital. Geen verbetering. Kindje doet het wel heel goed!
Malteser O+
Nog geen verbetering ;( mag nou wel eens klaar zijn. en fijn dat mars/snickers/bounty/bros het goed doet!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 20:42:33 #245
409579 LuDann
All the way
pi_174500123
Bedankt allemaal. We hopen morgen meer te weten, dan is de uitslag van een biopt er. Het is echt even duimen, ze heeft een paar maanden genegeerd dat er iets aan de hand was, druk met de zorg voor mijn vader (die al lange tijd depressief en suïcidaal is).

Malteser, wat rot dat je nog in het ziekenhuis bent. Gelukkig doet je kindje het goed.
pi_174500458
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:42 schreef LuDann het volgende:
Bedankt allemaal. We hopen morgen meer te weten, dan is de uitslag van een biopt er. Het is echt even duimen, ze heeft een paar maanden genegeerd dat er iets aan de hand was, druk met de zorg voor mijn vader (die al lange tijd depressief en suïcidaal is).

Sterkte Ludann! Hopelijk is het te behandelen :*
pi_174500556
Wat een verdrietig nieuws zeg..

Songeur mag voor haar rijexamen super spannend!, succes. Duurt nog best lang :o

Malteser nog steeds geen verbetering, ik open morgen eens een zak maltesers voor je, misschien helpt het :+ Sterkte O+ :*
pi_174501228
Heel veel sterkte LuDann ;( wat een rotnieuws
pi_174503517
Heel veel sterkte LuDann.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:39:05 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_174503725
Sterkte ludann :* hopelijk geen uitzaaiingen en behandelbaar. Ik duim!
disclaimer
pi_174504259
Duimen draaien hier voor je LuDann! :*

BE, ja duurt nog even. Maar was de eerste beschikbare mogelijkheid. Kan er nu wel echt naartoe werken ofzo
pi_174506262
Silver, jullie meisjes. :'( :* Wat intens verdrietig. Alles voelt zo leeg nu om te zeggen. Heel veel sterkte. :*
pi_174506618
Jeetje Lu, wat verschrikkelijk ;( ik wens jullie ontzettend veel sterkte en duim voor een gunstig scenario :*

Malteser, nog geen verbetering :{ daar moet maar snel verandering in komen :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174507346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:52 schreef Songeur het volgende:
Een positief nieuwtje is dat ik eindelijk mijn datum heb voor rijexamen! 6 december. Spannend
Die ga je halen! *O*
pi_174511000
Sterkte LuDann!

Ik vond gisteren uit dat m'n zusje ook zwanger is, en twee dagen verder is dan ik. Wel gek, maar ook leuk!
pi_174511054
Verder ben ik op weg naar Zweden, en is m'n zusje bij peuter thuis. M'n hormonen vonden het niet zo leuk om weg te gaan met een mama huilende peuter...
pi_174511068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte LuDann!

Ik vond gisteren uit dat m'n zusje ook zwanger is, en twee dagen verder is dan ik. Wel gek, maar ook leuk!
Bijzonder! Ben je goed met je zusje?
Mijn zus wilt geen kinderen en ergens vind ik het wel jammer dat dit iets is wat we nooit zullen delen.
pi_174511173
Jeetje Lu, sterkte :*
pi_174511311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte LuDann!

Wauw wat bijzonder. Heel leuk dat jullie dit met elkaar kunnen delen O+
pi_174512336
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bijzonder! Ben je goed met je zusje?
Mijn zus wilt geen kinderen en ergens vind ik het wel jammer dat dit iets is wat we nooit zullen delen.
We kunnen het goed vinden, maar wonen al bijna ons hele volwassene leven met duizend km tussen ons. Dat gaat straks veranderen!
pi_174512453
Sterkte LuDann. :*
Malteser ook sterkte, hou je het nog uit in het ziekenhuis?
Welkom ElenaGilbert. :*
Bijzonder Jagar, zo weinig dagen verschil met je zus.
Volgens mij waren er ook goede echo's. *O*

Kris, die steekjes zijn heel herkenbaar. Gisteren kon ik met moeite het toilet halen, om daar echt verbaasd te zijn dat er zo weinig uit moest. Wel een groot voordeel is dat ik bovenin weer meer ruimte heb.

Sinds gisteren heb ik geen vriendje meer maar een man. O+ O+ O+
pi_174512547
Oh Jagar, wat bijzonder dat te delen met je zus O+

Gefeliciteerd pannekoekenmix *O* hebben jullie een mooie dag gehad?
pi_174512571
Wat bijzonder Jagar! Is het voor haar het eerste kindje?

Pannenkoekenmix, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!

LuDann, is er al meer duidelijkheid over je moeder?

Vanwege het vermoeden van een meelezer kan ik even niet teveel zeggen maar ik lig nog in het ziekenhuis en zie dat voorlopig nog niet veranderen. En ik mis mijn mannen zo....
pi_174512849
Sterkte, LuDann.
Pannenkoekenmix, gefeliciteerd! Was het een mooie dag?
Jagär, wat leuk zeg! Maar vond je dat uit, ja? :P.
Malteser, wat naar dat er nog geen verbetering is. ;(.

Van mij mag die baby wel komen. :+. Vandaag 37+6 dus het zal nog wel even duren, maar ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden: alles staat klaar voor de bevalling, kleertjes zijn gewassen, wieg en co-sleeper zijn opgemaakt, ik ben nog naar de kapper en schoonheidsspecialiste geweest... Nu begint het grote vervelen. :D.
pi_174513370
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, LuDann.
Pannenkoekenmix, gefeliciteerd! Was het een mooie dag?
Jagär, wat leuk zeg! Maar vond je dat uit, ja? :P.
Malteser, wat naar dat er nog geen verbetering is. ;(.

Van mij mag die baby wel komen. :+. Vandaag 37+6 dus het zal nog wel even duren, maar ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden: alles staat klaar voor de bevalling, kleertjes zijn gewassen, wieg en co-sleeper zijn opgemaakt, ik ben nog naar de kapper en schoonheidsspecialiste geweest... Nu begint het grote vervelen. :D.
Zal nog even duren? :+ Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn. :P Kan vanmiddag al beginnen, haha!

En gefeliciteerd Pannenkoekmix!
Sterkte Malteser. Wat een langdurige ellende. ;(
pi_174513606
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zal nog even duren? :+ Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn. :P Kan vanmiddag al beginnen, haha!

En gefeliciteerd Pannenkoekmix!
Sterkte Malteser. Wat een langdurige ellende. ;(
Mijn zoontje is geboren met 40+2, dus ik ga er vanuit dat het nu nog wel twee weken duurt, sowieso!

Oh ja, over mijn angst om deze keer nog sneller te bevallen dan de eerste keer: mijn moeder vertelde dit weekend dat de bevalling van haar oudste (mijn zus) ongeveer 3 uur duurde en op de uitgerekende datum was. Bij mijn broer (16 maanden later) was ze 11 dagen overtijd en duurde de bevalling van 's ochtends vroeg tot het einde van de middag. :D.
pi_174515950
Lieve allemaal, dankjulliewel voor al jullie berichtjes. Ik heb ze tussendoor gelezen, maar had niet de moed en de kracht om te reageren. Gisteren ben ik bevallen van onze 2 dochters; N.ore en J.una O+
Van de eerste wee tot de 2e dochter duurde het 3 uur en daarna nog naar de OK om de laatste restjes placenta er uit te halen. Vanochtend mochten we naar huis, maar bij thuiskomst voelde het zo leeg, hoewel het huis vol zat met familie. De grootste klap moet nog komen, nu is het nog even op de automatische piloot alles regelen voor het afscheid.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_174515962
quote:
17s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:59 schreef SilverSjoiis het volgende:
Lieve allemaal, dankjulliewel voor al jullie berichtjes. Ik heb ze tussendoor gelezen, maar had niet de moed en de kracht om te reageren. Gisteren ben ik bevallen van onze 2 dochters; N.ore en J.una O+
Van de eerste wee tot de 2e dochter duurde het 3 uur en daarna nog naar de OK om de laatste restjes placenta er uit te halen. Vanochtend mochten we naar huis, maar bij thuiskomst voelde het zo leeg, hoewel het huis vol zat met familie. De grootste klap moet nog komen, nu is het nog even op de automatische piloot alles regelen voor het afscheid.
Wat erg, veel sterkte.
pi_174515989
quote:
Wat een prachtige namen O+
Fijn dat de familie er zo voor jullie is.

:*
pi_174516084
Silversjoiis wat een prachtige namen O+ Veel sterkte de komende tijd :* 💖🌟🌟
pi_174516131
quote:
Wat een prachtige namen hebben jullie meisjes. Heel veel succes en sterkte met alles regelen voor het afscheid, en voor de periode die daarna volgt.
pi_174516190
quote:
Wat een mooie namen voor jullie mooie meisjes O+ Heel erg veel sterkte gewenst met al het geregel en de tijd er na om dit grote verlies een plekje te geven.
And you know I might
pi_174516220
quote:
Wat een mooie namen voor jullie meisjes!
Gefeliciteerd met de geboorte van de meisjes die jullie ouders maakten, het blijft een verdrietig iets dat jullie ze niet verder kunnen leren kennen. ;( Sterkte met het herstel, het geregel en alles waarbij je ze moet missen. :*
pi_174516570
Silver: ik word echt verdrietig van je bericht.
Een heel verdrietige stituatie. Jullie hebben mooie namen gekozen voor jullie dochters.
Ik hoop dat jullie een mooi afscheid kunnen regelen en dat jullie dit samen met iedereen die van jullie houdt, dit kunnen verwerken.
Heel veel sterkte. :*
pi_174517318
Silver: wat een prachtige namen voor jullie dochters. Heel veel sterkte bij alles wat er nog komt. :*
pi_174517334
Silver, mooie namen hebben jullie gekozen O+ O+. Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd... :*
pi_174517361
En ik ben inmiddels opgenomen. Weeeer hoge bloeddruk en een spoortje eiwit in de urine. Dus straks wordt er een plan bedacht over hoe nu verder....
Spannend :{
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:58:49 #278
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174517381
Oh lieve Silver ;( omring je met mensen die je steunen, laat goed voor jullie zorgen en neem de ruimte om alles op je eigen tijd te verwerken.

Heel veel kracht en licht jullie kant op :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174517411
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:58 schreef LadyS het volgende:
En ik ben inmiddels opgenomen. Weeeer hoge bloeddruk en een spoortje eiwit in de urine. Dus straks wordt er een plan bedacht over hoe nu verder....
Oh wat spannend! Hopelijk snel duidelijkheid. Succes nog even :*
pi_174517587
Silver, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden. En het is te wreed voor woorden jullie ook meteen te moeten condoleren met dit gigantische verlies ;(
Heel veel sterkte de komende tijd! Pas goed op jezelf! :*
pi_174517610
LadyS, spannend inderdaad! Hopelijk valt het allemaal mee en hebben jullie je kleintje snel! :*
pi_174518105
Silver wat een mooie namen. Heel veel sterkte met dit verlies en het verwerken ervan :*
pi_174518157
Ik kruip onder een steen/neem afscheid hier. Na 6 positieve zwangerschapstesten die niet opliepen had ik zojuist twee negatieve testen..
pi_174518826
Oh silver, wat een prachtige namen. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. De leegte is voelbaar en tegelijkertijd onvoorstelbaar. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst bij het afscheid en alles wat daarna komt.
pi_174518932
LadyS, sterkte!

quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:36 schreef ElenaGilbert het volgende:
Ik kruip onder een steen/neem afscheid hier. Na 6 positieve zwangerschapstesten die niet opliepen had ik zojuist twee negatieve testen..
:*
pi_174519208
Prachtige namen Silver :* ik wens jullie heel veel kracht toe om dit verlies te verwerken...
pi_174519233
quote:
:{

Hopelijk tot snel! :*
pi_174519290
quote:
Nou :{ Hopelijk kom je weer snel terug!

@ Silver: heel veel sterkte deze komende tijd.
pi_174519894
quote:
Oh jee :o Sterkte!

ElenaGilbert, oh nee :{
And you know I might
pi_174520216
quote:
Succes.
Wat betekent eitwit in je urine?
pi_174521520
Dat kan een voorbode zijn van zwangerschapsvergiftiging
pi_174521831
Sterkte LadyS :*

:{ Elena ;(
pi_174522502
Silver, ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie moet voelen. Wat vreselijk oneerlijk. Heel veel sterkte met het afscheid van jullie dochters. En wat hebben jullie ze prachtige namen gegeven! :*

LadyS, wat rot, sterkte!
pi_174523299
Wij hebben een mooie dag gehad gisteren, het gevierd met familie en daarna lekker mijn zijn twee. Al met al was het wel veel te zwaar.

Wat een mooie namen hebben je dochters gekregen Silver. Ik kan me jullie verdriet onmogelijk voorstellen, heel veel sterkte met het afscheid nemen. :*

LadyS dat is niet de bedoeling zo! Hopelijk komt er een plan waar jullie je ook in kunnen vinden.

ElenaGilbert ook sterkte. :*
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:51:31 #295
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174523647
Silver, wat een prachtige namen hebben je dochters gekregen. Sterkte met dit verlies. 🌟🌟
pi_174524096
Silver heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd om alles voor het afscheid te moeten regelen, maar ook voor daarna :*
Wat een prachtige namen hebben je meisjes gekregen.

EG sterkte :*

LadyS spannend, hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je de kleine mag knuffelen en valt de zwangerschapsvergiftiging mee. Sterkte ermee

Malteser wat rot dat je nog steeds in het ziekenhuis moet blijven :*

Ludann sterkte, hopelijk is het goed behandelbaar.
pi_174525295
Silver, gefeliciteerd met jullie dochters en gecondoleerd met dit immense verlies. Wat een leegte. ;( .

LadyS, ik hoop dat het goed met je gaat!
Elena, wat verdrietig. Hopelijk zien we je hier snel weer terug. :*
pi_174525462
Silver, gefeliciteerd met jullie mooie dochters, war hebben jullie ze mooie namen gegeven. Sterkte met alles wat er nog op jullie pad komt.
pi_174526429
Silver gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Wat een prachtige namen hebben ze gekregen. Tevens gecondoleerd en veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende periode :*
pi_174526979
Bloeddruk blijft stijgen, laatste meting was 155/110, dus heb een of andere pil gekregen.
Eerder op de avond is wel al 1cm ontsluiting geconstateerd en nu heb ik een ballonnetje om nog wat extra ontsluiting te krijgen, zodat ze hopelijk morgenochtend mijn vliezen kunnen breken. :o
Straks komt de arts nog en dan proberen te slapen, maar daar zal denk ik niet veel van komen.
pi_174527364
Sterkte LadyS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')