SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
Denk dat ie ook wel goed is voor een plantage of wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel leuk feitje: Professor Green heeft zowel met Rizzle Kicks als met Miles Kane een nummer opgenomen.
Hij was vroeger dealer jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ie ook wel goed is voor een plantage of wat.
Nu al?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:03 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ervan door
![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
Tot later weer, ok01.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:03 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ervan door
![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
Ja ik moet nog wat dingen doen voor werkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu al?
Wat vroeg allemaal. Denkt iedereen dat het al 10 uur is ofzo?
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet. En we gaan nog niet naar bed, want de was is nog niet klaarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu al?
Wat vroeg allemaal. Denkt iedereen dat het al 10 uur is ofzo?
Oh ja, goed plan wel. Was ophangenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet. En we gaan nog niet naar bed, want de was is nog niet klaar
Trustequote:
Yesquote:
Was Not Was zo meteen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie was precies lang genoeg om de was op te hangen
quote:
Het nummer wel, Bowie zelf niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie was precies lang genoeg om de was op te hangen
Mixxx vindt hem niet meer in mijn archiefquote:
Ook niet die van die rollende steen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mixxx vindt hem niet meer in mijn archief
Van de week eens kijken hoe dat kan.
Die moet ik wel hebben.... snap er niks van...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boom Boom A Ka Laka Laka Boom...
Niet die tekst kopieren, maar zoeken op dinosaur...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die moet ik wel hebben.... snap er niks van...
Vindt ie ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet die tekst kopieren, maar zoeken op dinosaur...
Slakkenspoor...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten Oscar. Dank je wel voor het draaien![]()
Ik sleep me naar bed.
Truste LLquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik sleep me naar bed.
Welterusten, livelink!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik sleep me naar bed.
Gevondenquote:
Moest hem even voorzichtig uit de grond halenquote:
Voor de avond geloven we het wel denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Moet er zo nog geGapt worden of geloven we het wel voor vanavond?
6 uur wekker morgenochtendquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Moet er zo nog geGapt worden of geloven we het wel voor vanavond?
Dan doe ik morgenochtend de opening wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor de avond geloven we het wel denk ik
Tof. Nu is iedereen al zo'n beetje vertrokken, dus heeft weinig zin.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doe ik morgenochtend de opening wel.
Muziek terwijl u nog meurende bent...
Mietjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof. Nu is iedereen al zo'n beetje vertrokken, dus heeft weinig zin.
Dan mag Peaceman de aflossing doen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof. Nu is iedereen al zo'n beetje vertrokken, dus heeft weinig zin.
Hipster to be Square...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mietjes.
* OscarMopperkont heeft een kwartier verlenging toegepast.
Wilde je net bedanken en zag het.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mietjes.
* OscarMopperkont heeft een kwartier verlenging toegepast.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde je net bedanken en zag het.
Had er dan gelijk een half uur van gemaakt, tot 10 uur, ik verwacht dat m'n was dan wel klaar isquote:
Tsss, vooruit dan maar....quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had er dan gelijk een half uur van gemaakt, tot 10 uur, ik verwacht dat m'n was dan wel klaar is
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had er dan gelijk een half uur van gemaakt, tot 10 uur, ik verwacht dat m'n was dan wel klaar is
Breng Oscar nou niet op ideeënquote:
Kan Mixxx ook al niet vindenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
De thee even doorslikken en dan kan dit ook
Heul geen medleyquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
Wat is dit, de Grease medley maar dan maar de nummers helemaal gedraaid?
Contradictio in terminus?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:47 schreef CindieY het volgende:
Zo zonde eigenlijk dat ik gestopt ben met dansen lang lang lang geleden![]()
* CindieY danst nog wat verder
Ik wist niet hoe ik het goed moest verwoordenquote:
Heeft IKEA ze inmiddels niet ingehaald?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar zullen we de grootste inkomstenbron van Zweden hebben.
Al gaat het om niets, toch wel leuk om iemand die de Nederlandse taal beter zou moeten bezigen een keer te kunnen jennenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het goed moest verwoordenmaar ik heb lang gedanst in groepsverband, compleet met optredens en wedstrijden enzo
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
En ik ben er echt al te lang uit om nog een choreografie te kunnen volgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ook....
Die dans ken ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
En ik ben er echt al te lang uit om nog een choreografie te kunnen volgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al gaat het om niets, toch wel leuk om iemand die de Nederlandse taal beter zou moeten bezigen een keer te kunnen jennen
Dat zal wel ja, na al die jaren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft IKEA ze inmiddels niet ingehaald?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg vast bedankt, dat scheelt weer een paar minuten van deze..
Thanks!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Poging 2: Oscar, bedankt weer! Je hebt een hele beste collectie.
Ehm, ja, dan mag het wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks!En thanks!
Verzameling van meer dan 30 jaar.... dus mag ook wel
Jij ook welterusten straks!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor het luisteren allen!
Slaap lekker zo!
Gup laat 'Unknown' zien. Gek. Hebben alle Gapjes Gup gedwongen zich weer te gedragen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat de lijst met verzoekjes afgewerkt worden.
Vanmorgen heb ik Sam op pauze gezet, omdat die paar nummers in een loop bleven staan.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Technisch verhaal. * OscarMopperkont weet waar dit vandaan komt.
Kan er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gup laat 'Unknown' zien. Gek. Hebben alle Gapjes Gup gedwongen zich weer te gedragen?
Jammer dat SAM niet werkt met Linux.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik Sam op pauze gezet, omdat die paar nummers in een loop bleven staan.
Misschien via Wine, maar dan zal het wel weer brak draaien.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jammer dat SAM niet werkt met Linux.
In Frosty stonden vroeger ook nummers. Die konden dienst doen als Gup plat lag.quote:
Duidelijk. Nu hebben we dus 1 nummer wat onafgebroken door blijft lopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In Frosty stonden vroeger ook nummers. Die konden dienst doen als Gup plat lag.
Maar die moest wel aangestuurd worden via Frosty. Echter, die lijst is nu compleet blanco. Dus toen Gup plat lag, had ik DIT nummer geupload, om te kijken of je via die weg tenminste wat anders kon laten horen.
Alleen het nummer staat dus in Frosty, echter is de lijst nog steeds blanco om 1 of andere vage reden.
Dat is me sowieso te zwaarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien via Wine, maar dan zal het wel weer brak draaien.
Een loop van maar 1 nummer. Het wordt er niet beter opquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
En hij hangt nu dus op dat ene nummer
Zie jij die track er wel in staan dan?quote:
Nee, maar ik kan Sam wel weer starten zoals je nu hoort.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie jij die track er wel in staan dan?
Waar draait dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan Sam wel weer starten zoals je nu hoort.
Vaag. Snap niet waarom die lijst weg is. Anders had ik hem kunnen vullen en had die kunnen draaien ipv de fab6quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan Sam wel weer starten zoals je nu hoort.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Zit ik het nog mee te zingen ookIk ga gup uitgooien, m'n was is over enkele minuten klaar. Trusten
Trustenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Zit ik het nog mee te zingen ookIk ga gup uitgooien, m'n was is over enkele minuten klaar. Trusten
Ja, dat kan, maar hoe moet ik nog uitzoeken. Het is vanaf hier te bedienen, maar verder heeft Raf gelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En kan je daar niks aan toevoegen?
Ik ken SAM trouwens niet, dus misschien roep ik onzin...
Dank u en welterusten straks!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Anyway, ik ga morgenochtend proberen de boel te vullen.
U hoort van mij...
Welterusten, Oscar.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat afsluiten
Truste mensen!
Ja, maar het is wel vanaf hier te bedienen. Sam is het probleem hier zo te zien. Traag en geen reactie op het legen van de cue en zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Wel jammer dat ik er niet thuis genoeg in ben.
Had er met alle liefde een hoop tijd in gestopt.
Ik dacht altijd dat Gup bij H. thuis stond
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef peaceman het volgende:
* Dienstmededeling
Morgen overdag zal ik Gap proberen in te vullen. De bedoeling is dat ik m om 8 uur aan ga zetten, daarna moet ik ff een tijdje weg, dus is het hopen dat ie niet vastloopt.
Als ik terug ben zal ik wat gerichter in gaan vullen voor de rest van de dag.
08:00 - 16:00
Gappie
*Einde dienstmededeling
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
GUP IS GEHACKT!
GOEDE MUZIEK NIET VAN DIE 6
Pfff, ik zal nog een keer trollenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Come Back and Stay gaat natuurlijk over die 6 nummers.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pfff, ik zal nog een keer trollen
voor niets zitten voorbereiden danquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, daar begint het wel op te lijken.
Nou nee hoor, je kan het natuurlijk gewoon doorvoeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor niets zitten voorbereiden dan
Gup stopt voor een ECKTE DJquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor niets zitten voorbereiden dan
Detailsquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit wel een kans in dat dat nu niet meer werkt hč.
Echt niet meer?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ik kijk morgenvroeg wel ff![]()
Maar heb al wat klaar staan.
Leuk!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ik kijk morgenvroeg wel ff![]()
Maar heb al wat klaar staan.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wist je dat je 2x emo in je naam hebt?
Oh dat wist ik al wel als lurker.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor diegenen die moemoe niet kennen: moemoe is tof.
Ik wist uit de ONZ tijd dat het een nachtbraker is.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh dat wist ik al wel als lurker.
Net als jij Muis verloren hebt heeft zij Sebasser verloren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik wist uit de ONZ tijd dat het een nachtbraker is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net als jij Muis verloren hebt heeft zij Sebasser verloren.
En kut dit past mij niet.
Alloquote:
De meeste mensen richten zich meer op het moe wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wist je dat je 2x emo in je naam hebt?
No worries.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net als jij Muis verloren hebt heeft zij Sebasser verloren.
En kut dit past mij niet.
Een plaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oh sjip, ik kan hier natuurlijk niet meeposten zonder te weten wat er draait.
Meestal zijn het rondjes, soms ook cirkelsquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:32 schreef moemoe het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi voorbeeld van een joekel van een hit, terwijl het om een erg simpel nummer gaat: Righeira - Vamos a la Playa.
moemoe! Jij hier?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oké, ik ben om.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik eeeh, doe het met deze. In mijn herinnering dan he.
Há 11! Denk het wel dat Gup het nu weer doet. Heb de klok rotatie uitgezet en sindsdien lijkt het weer te werken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Begrijp ik het goed dat Gup weer normaal werkt nu?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há 11! Denk het wel dat Gup het nu weer doet. Heb de klok rotatie uitgezet en sindsdien lijkt het weer te werken.
Ja, dat klopt. Dat nummer draaide ik regelmatig en ik vind het nog steeds erg fraai. Maar de verzoekjes werken op het moment niet, dus moeten we wachten op een DJ die dat in zijn playlist heeft staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:48 schreef moemoe het volgende:
Potverdrie en een paar dubbeltjes.
Ik wilde deze, dit nummer is tof. Volgens mij heb jij die ooit gedraaid Lucky en is het nummer sindsdien bij mijn favo's beland.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe kijkt naar Righeira
Jaja.
Elevenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
moemoe! Jij hier?
De rest ook goedenavond, trouwens
En dat gewoon vóór middernacht al...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eleven.
Af en toe even spieken, yes.
Check.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had de afgelopen dagen helaas weinig tijd voor Radio 49; moest wat andere zaken voorrang geven. Morgen- en zaterdagavond gaat 'm ook niet worden. Maar daarna heb ik een paar dagen vrij.
Ja, ik word ook een jaartje ouderquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat gewoon vóór middernacht al...
Na elf komt twaalf en dan gaat de klok weer verderquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat gewoon vóór middernacht al...
Dordtse mevrouwquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik word ook een jaartje ouder.
Grijze haren?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:54 schreef moemoe het volgende:
Nee hoor grapje, met mijn dubbel ascendant ''tweelingen'' blijf ik natuurlijk altijd jong.
Ze heeft tietenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet.
Nog even en je neemt een normaal dag-nacht-ritme aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Ik heb niet het idee dat Gup erg openstaat voor verzoekjes.... Misschien handig om de wachtrij te wissen en daarna te kijken of het werkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:56 schreef Koen66 het volgende:
maar er staat nog steeds een wachtrij van 64
Verder ben ik wel een angsthaasquote:
Ben er nog steeds niet achter hoe het te wissen is, maar ook dat komt wel goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Ik heb niet het idee dat Gup erg openstaat voor verzoekjes.... Misschien handig om de wachtrij te wissen en daarna te kijken of het werkt.
Eeeh hoor ik daar een elfletterige DJ zich melden?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat nummer draaide ik regelmatig en ik vind het nog steeds erg fraai. Maar de verzoekjes werken op het moment niet, dus moeten we wachten op een DJ die dat in zijn playlist heeft staan.
Mooi toch, first is life en dan ergens in het midden/achterin is daar FOK!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had de afgelopen dagen helaas weinig tijd voor Radio 49; moest wat andere zaken voorrang geven. Morgen- en zaterdagavond gaat 'm ook niet worden. Maar daarna heb ik een paar dagen vrij.
Daar kan ik nog steeds bevestigend op antwoorden, alloquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verder ben ik wel een angsthaas
Hihi, jammer wel.
quote:
Gewoon, zoals het koetje links alleen dan in menselijke vorm en dan zonder vlekken. Ietsjes bruiner ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet.
Radio 49 is voor mij aanzienlijk belangrijker dan FOK!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:00 schreef moemoe het volgende:
Mooi toch, first is life en dan ergens in het midden/achterin is daar FOK!.
een echt leven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radio 49 is voor mij aanzienlijk belangrijker dan FOK!En draaien op Radio 49 is zeker onderdeel van mijn leven. Maar andere dingen, zoals bands, ook.
13 in een dozijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:02 schreef moemoe het volgende:
Gewoon, zoals het koetje links alleen dan in menselijke vorm en dan zonder vlekken. Ietsjes bruiner ook.
ik ben er alweer een tijdje niet geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar kan ik nog steeds bevestigend op antwoorden, allo.
Suggereer je nou dat het makkelijk is haar het bed in te krijgen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Wil je nu al naar bedje toe?
Zonder al te veel gedoe?
Wil je een keer naar de "zoo"
Leg dan je arm om Moemoe
En dan doe je de oogjes toe.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgen al die wazige nummers wissen, dan blijven er pakweg ehm, 12 tracks over.![]()
![]()
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat het makkelijk is haar het bed in te krijgen?![]()
En zo veel andere nummers ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik zie trouwens dat 'Fout Ventje' niet meer in de lijst staat
sommige nummers zijn gewoon cultquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo veel andere nummers ook niet.
Maar er wordt aan gewerkt!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:02 schreef moemoe het volgende:
Gewoon, zoals het koetje links alleen dan in menselijke vorm en dan zonder vlekken. Ietsjes bruiner ook.
sommige mensen denken dat ik een leven heb. Onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook moeilijk te geloven...
Die staat nog steeds op mijn verlanglijst! Al is het alleen maar vanwege de soundtrack door Trijntjequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vond de film Abel toch beter, al heeft het geen drol met dat nummer te maken.
Oh, nooit bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat als je zonder te veel gedoe naar bed wil gaan, dat je daarvoor bij Moemoe moet zijn!
Jawel, wel goed op zich.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en je neemt een normaal dag-nacht-ritme aan.Alles goed verder, hoop ik?
Joh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh, nooit bij stil gestaan.
Dat was niet mijn intentie.
Kijken, écht! Alex van Warmerdam is een beetje vreemd, maar erg goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die staat nog steeds op mijn verlanglijst! Al is het alleen maar vanwege de soundtrack door Trijntje.
Film. Muziek
. Film + muziek
!!!
Moemoe!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
Een cowboy had eens een flinke snee
Hij verbond de wond met een blaadje thee
Het deed hem pijn
Het was niet fijn
Maar zijn moeder vond dit wel oké
quote:
Wild lettuce, gok ik!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat heb je voor thee vanavond, Raf?
Ik zou het omdraaienquote:
Iets met een beetje schimmel lijkt het. Maar thee gaat niet over datum toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat heb je voor thee vanavond, Raf?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Wild lettuce, gok ik!
Of anders kratom!
Niet als het helemaal onder de schimmel zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met een beetje schimmel lijkt het. Maar thee gaat niet over datum toch?
Een beetje van allesquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radio 49 is voor mij aanzienlijk belangrijker dan FOK!En draaien op Radio 49 is zeker onderdeel van mijn leven. Maar andere dingen, zoals bands, ook.
Zie je, de associatie met ''moe'' komt vanzelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Wil je nu al naar bedje toe?
Zonder al te veel gedoe?
Wil je een keer naar de "zoo"
Leg dan je arm om Moemoe
En dan doe je de oogjes toe.
TOTale gekte weer met jou erbijquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat het makkelijk is haar het bed in te krijgen?![]()
Was het leuk daar waar je ook was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er alweer een tijdje niet geweest
Tja, hoe vaak zie je nou een koe? Zeg nou zelf, ze staan niet op het weiland bijeen ofzo.quote:
Zulke grote pupillen bedoel jequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had ik maar zulke mooie blauwe kijkers.
Ik zou het als fenomenaal best lekker gegaande zijnde kunnen omschrijven ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles goed gegaan vanavond, knok?
Bruine ogen kunnen ook mooi zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had ik maar zulke mooie blauwe kijkers.
vergeet groene ogen nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bruine ogen kunnen ook mooi zijn
Wel een beetje redelijke?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit hier aan m'n 3e bockbiertje.
* knokkels neuriet onschuldigquote:
Dat is fraai nieuws.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou het als fenomenaal best lekker gegaande zijnde kunnen omschrijven ..
Abel en Abeltje zijn volgens mij twee verschillende films.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijken, écht! Alex van Warmerdam is een beetje vreemd, maar erg goed.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:18 schreef moemoe het volgende:
Tja, hoe vaak zie je nou een koe? Zeg nou zelf, ze staan niet op het weiland bijeen ofzo.
Wel leuk dat -ie net The KLF met America: What Time Is Love heeft gedraaid, inclusief "moe moe" in de songtekst...quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel leuk dat -ie net The KLF met America: What Time Is Love heeft gedraaid, inclusief "moe moe" in de songtekst...
Ja, daar had ik het over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Abel en Abeltje zijn volgens mij twee verschillende films.
Als ik zo snel kijk dan, jij raadt ''Abel'' uit 1986 aan?
JA! JA! JA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moemoe!
Moet er nog live muziek komen vandaag? Op weg naar huus.. 10 minuten max
Stuk pittiger, meer bitters ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Smaakt erg goed!
Ik hou veel meer van herfstbock als van lentebock.
Moemoe heeft een speciaal verzoek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moemoe!
Moet er nog live muziek komen vandaag? Op weg naar huus.. 10 minuten max
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie hier zoveel koeien, alleen geen moemoe. Die dingen hier zijn veel te dik
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik een Windows update gepland...
2 verschilende idd.. Abel is 12+ en Abeltje 12-quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Abel en Abeltje zijn volgens mij twee verschillende films.
Als ik zo snel kijk dan, jij raadt ''Abel'' uit 1986 aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |