abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 23:29:56 #276
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_205543546
quote:
13s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, je mag dus alleen positief zijn, nou dat is echt des FOK!s idd.

Nou, dat zei sowieso niemand. Daarom zijn de posts voordat het gescheld begon er ook gewoon nog.

Ik heb het wel eens vaker tegen je gezegd: pick your battles. Als een dolle stier elk topic over een film, serie of politiek binnenkomen om weer eens te keer te gaan hoe woke de wereld is, verpest de sfeer enorm. Er zijn al tig topics in NWS, KLB, POL en ook in F&S waar het besproken wordt of is. Dat wil dan nog niet zeggen dat je nergens anders iets kunt benoemen, maar die onderlinge vechtpartijtjes gaan gewoon weg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:36:23 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205543585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:29 schreef Mike het volgende:

[..]
Nou, dat zei sowieso niemand. Daarom zijn de posts voordat het gescheld begon er ook gewoon nog.

Ik heb het wel eens vaker tegen je gezegd: pick your battles. Als een dolle stier elk topic over een film, serie of politiek binnenkomen om weer eens te keer te gaan hoe woke de wereld is, verpest de sfeer enorm. Er zijn al tig topics in NWS, KLB, POL en ook in F&S waar het besproken wordt of is. Dat wil dan nog niet zeggen dat je nergens anders iets kunt benoemen, maar die onderlinge vechtpartijtjes gaan gewoon weg.
Dan moet je het even teruglezen. Ik post niets dols, niets "tekeer" gewoon berichten over de serie. En ja, die zijn negatief, dat is de gangbare mening onder Tolkienfans nou eenmaal. Het gescheld begon niet bij mij, ik moest opkankeren om mijn mening.

Dat er mensen enorm fel op mijn berichten reageren is heel wat anders dan dat IK als een dolle stier het topic inkom, het ging over een activist die toegaf dat er activisme in zit, iets dat niet thuishoort in entertainment.

Als ze geen opmerkingen over woke zijn willen, moeten ze niet woke zijn, dus niet de zaak omdraaien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 23:56:30 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_205543672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan moet je het even teruglezen. Ik post niets dols, niets "tekeer" gewoon berichten over de serie. En ja, die zijn negatief, dat is de gangbare mening onder Tolkienfans nou eenmaal. Het gescheld begon niet bij mij, ik moest opkankeren om mijn mening.

Dat er mensen enorm fel op mijn berichten reageren is heel wat anders dan dat IK als een dolle stier het topic inkom, het ging over een activist die toegaf dat er activisme in zit, iets dat niet thuishoort in entertainment.

Als ze geen opmerkingen over woke zijn willen, moeten ze niet woke zijn, dus niet de zaak omdraaien.
Ik heb ook nergens gezegd dat het gescheld bij jou begon.

En ja, dit vind ik niet echt normaal een topic inkomen:
quote:
Precies mijn hele punt, flikker op met je activisme in mijn entertainment!

Vermaak me en hou je muil adult pretender, je politieke standpunten boeien niemand :').
En zo ging het ook in topics als die van Loki, Star Trek, alle Marvel-films, Doctor Who etc. Iedereen weet ondertussen wel dat je zowat alles kut vindt wat er geproduceerd wordt. Kijk dan gewoon niet en val niet iedereen er de hele tijd mee lastig.

Dat is alleen mijn mening en daarom wordt nog niet opeens alles gecensureerd ofzo, maar die onderlinge ruzies over wel/niet-woke is iedereen al heel lang beu en die verpesten een topic en gaan dus wel weg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:59:44 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205543680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:56 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het gescheld bij jou begon.

En ja, dit vind ik niet echt normaal een topic inkomen:
[..]
En zo ging het ook in topics als die van Loki, Star Trek, alle Marvel-films, Doctor Who etc. Iedereen weet ondertussen wel dat je zowat alles kut vindt wat er geproduceerd wordt. Kijk dan gewoon niet en val niet iedereen er de hele tijd mee lastig.

Dat is alleen mijn mening en daarom wordt nog niet opeens alles gecensureerd ofzo, maar die onderlinge ruzies over wel/niet-woke is iedereen al heel lang beu en die verpesten een topic en gaan dus wel weg.
Eens. HeatWave, je bent een prima kerel maar je verziekt menig topic met je war on woke. Niet kwetsend bedoeld :*
Resistance is futile.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:20:53 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205543754
Meh, ik ben het er niet mee eens. Als shit woke is mag het gewoon woke genoemd worden.

Ik krijg genoeg likes, quotes en bijval elke keer, maar dat wordt weggehaald en dan lijkt het alsof ik de enige Don Quichiote ben ofzo.

De voorbeelden die je post zijn allemaal, met uitgebreide voorbeelden en beargumentatie (dus zeker niet alleen, het is woke en kut) terecht woke genoemd. In bijv Stranger things zie je me niet.

Ik WIL ook helemaal niet overal negatief posten, integendeel, maar ik en miljoenen met mij zijn van mening dat entertainment is overgenomen door activisten, en daar is inmiddels zat bewijs voor gepost dus.

En dat elke keer onderdrukken en alleen maar mooi weer spelen is gewoon censuur. Al ben ik het wel eens dat het niet op gescheld uit hoeft te draaien.

Als Hollywood kapt met woke zijn kap ik met klagen over woke. Tot die tijd zal ik de oorlog tegen woke blijven voeren tot het voorbij is.

Ik wil mijn entertainment, mijn escapeism terug zonder de hele tijd verteld te worden dat 'we" -foben of -isten zijn omdat we graag vermaakt ipv toegepreekt willen worden.

Is het soms vervelend? Vast, maar dat heb ik met elk Tolkien-verkrachtende opmerking vanuit Amazon of de makers van deze abominatie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_206664786
Ms al bekend maar die [ movie ] tag genereert levert wat vreemde links op, zie o.a. OP in F&S / John Wick 4

https://forum.fok.nl/genre/action en https://forum.fok.nl/genre/crime leiden beide naar niks en horen daar ook niet te staan lijkt me. En verder staat er aan het einde een link naar https://forum.fok.nl/ ??
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:01:33 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_206666290
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 19:54 schreef Modus het volgende:
Ms al bekend maar die [ movie ] tag genereert levert wat vreemde links op, zie o.a. OP in F&S / John Wick 4

https://forum.fok.nl/genre/action en https://forum.fok.nl/genre/crime leiden beide naar niks en horen daar ook niet te staan lijkt me. En verder staat er aan het einde een link naar https://forum.fok.nl/ ??
Ik denk dat het het handigste is als we er @Danny even bijroepen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin zondag 13 november 2022 @ 21:36:37 #283
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206666915
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 19:54 schreef Modus het volgende:
Ms al bekend maar die [ movie ] tag genereert levert wat vreemde links op, zie o.a. OP in F&S / John Wick 4

https://forum.fok.nl/genre/action en https://forum.fok.nl/genre/crime leiden beide naar niks en horen daar ook niet te staan lijkt me. En verder staat er aan het einde een link naar https://forum.fok.nl/ ??
Dat horen helemaal geen linkjes te zijn. Kijk ik komende dagen naar ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206753642
Ja hoi, ik heb mezelf net per ongeluk gerapporteerd, wilde eigenlijk mijn post wijzigen.

Sorry voor de niet nodige TR.

:*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206776682
Misschien post 2-6 in het HBO-topic verwijderen als iemand daar zin in- en tijd voor heeft. Het staat nogal onuitnodiged, mea culpa.
anonieme razernist
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 14:51:25 #286
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_206776906
quote:
80s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:35 schreef NoCigar het volgende:
Misschien post 2-6 in het HBO-topic verwijderen als iemand daar zin in- en tijd voor heeft. Het staat nogal onuitnodiged, mea culpa.
Opgeruimd!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_206777572
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:51 schreef Mike het volgende:

[..]
Opgeruimd!
Wünderbar.
anonieme razernist
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 november 2022 @ 20:19:51 #288
862 Arcee
Look closer
pi_206885212
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef Farenji het volgende:

De 12 gezworenen(1957)9crime, drama96Approved14Sidney LumetReginald RoseMartin Balsam, John Fiedler, Lee J. CobbThe jury in a New York City murder trial is frustrated by a single member whose skeptical caution forces them to more carefully consider the evidence before jumping to a hasty verdict
12 angry men. Een film uit 1957, in zwart/wit, over 12 naamloze blanke mannen met stropdassen die gedurende vrijwel de hele film in 1 kamer zitten te discussieren. Tot ik hem vandaag eindelijk zelf keek begreep ik eigenlijk niet zo goed waarom mensen dit een van de beste films ooit konden vinden, maar nu wel. Wat een meesterwerk!
Ai, wat lelijk, die Nederlandse titel. :X @Danny
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 20:46:53 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_206885909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:19 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ai, wat lelijk, die Nederlandse titel. :X @:Danny
Doet die dat automatisch? Wat gek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206888023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:19 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ai, wat lelijk, die Nederlandse titel. :X @:Danny
Ja, vreselijk idd! Op de imdb stond wel de originele titel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 november 2022 @ 23:43:43 #291
862 Arcee
Look closer
pi_206888620
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:46 schreef Karina het volgende:

[..]
Doet die dat automatisch? Wat gek.
quote:
By default IMDb users see titles listed in the language used for release in their country (i.e. US-based users will see films listed under the title used for the North American release, while users browsing the site from France will see titles as they appeared on the French release of those movies etc.)
Als je altijd de originele titels wilt (uiteraard!) moet je denk ik ingelogd zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 december 2022 @ 18:36:09 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207311591
Soaps zijn naar hier verhuist?
Kan gtst topic niet vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 18:48:36 #293
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207311845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soaps zijn naar hier verhuist?
Kan gtst topic niet vinden.
Nee, die zijn naar TV gegaan: TV / [RTL4] GTST #648: Wat staat ons na de zomerstop te wachten?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207451616
wellicht is het handig voor een modje om even de tag te veranderen van deze
F&S / [prime video] Stargate SG-1

Zie nu dat [AMAZON PRIME] wss de meest handige tag is.

Thanks ;)
Do what you love, love what you do!
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 20:37:43 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_207517287
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:29 schreef kree het volgende:
wellicht is het handig voor een modje om even de tag te veranderen van deze
F&S / [AMZON PRIME] Stargate SG-1

Zie nu dat [AMAZON PRIME] wss de meest handige tag is.

Thanks ;)
done
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207522595
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]
done
sorry er miste een A nog in AMAZON :P

beetje typefoutneuker. maargoed :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 10:22:24 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_207522663
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef kree het volgende:

[..]
sorry er miste een A nog in AMAZON :P

beetje typefoutneuker. maargoed :P
Oh wat een sukkel :D aangepast. Excuus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207522882
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef Karina het volgende:

[..]
Oh wat een sukkel :D aangepast. Excuus.
nah joh zie je zo over het hoofd, geen probleem. :)

Thanks
Do what you love, love what you do!
  Admin donderdag 12 januari 2023 @ 11:20:38 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207523332
quote:
Op zaterdag 7 januari 2023 @ 00:29 schreef kree het volgende:
wellicht is het handig voor een modje om even de tag te veranderen van deze
F&S / [AMAZON PRIME] Stargate SG-1

Zie nu dat [AMAZON PRIME] wss de meest handige tag is.

Thanks ;)
Het heet Prime Video (zonder 'Amazon' in de naam), dus het is eigenlijk beter het gewoon te houden wat het was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207530898
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:20 schreef Breuls het volgende:

[..]
Het heet Prime Video (zonder 'Amazon' in de naam), dus het is eigenlijk beter het gewoon te houden wat het was.
Ook goed, wat handig is voor de tag, het maakt mij verder niet uit, maar zag een aantal Amazon prime staan.

Fix het maar zoals jullie het handig vinden ;)
Do what you love, love what you do!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')