abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:47:14 #1
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357382
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

pi_174357416
Toch niks gevonden, dacht echt dat het vandaag zou lukken. -O-
Koel en donker bewaren
pi_174357419
Wel iets "positiefs" in vrijwel al die eerdere gewelds/zedendelicten (ik heb die uitspraak van de rechtbank vlug gelezen) werden de delicten steeds gepleegd m.b.v. een auto. Ze reden er in rond en kwamen telkens toen op het idee om een beroving/overval/ander feit te plegen - en pleegde dat vervolgens via de auto.

Het feit dat hij nu beschikking heeft gehad over een auto voor 1 of meerdere dagen, dat feit - beschikking over een auto - kan juist NU aanleiding zijn geweest om dus weer in oude patronen te vervallen en een misstap te plegen. En dat die auto dus wel degelijk een rol speelt (ipv wandelend zijn tegengekomen haar en scenario op haar fiets terug naar Den Dolder).
pi_174357437
PolitieUtrecht twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:47:53 #AnneFaber - Zoekacties worden voor nu door duisternis stopgezet. Gebied is afgezet en wordt bewaakt. reageer retweet
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_174357438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:48 schreef RokendeSigaret het volgende:
Wel iets "positiefs" in vrijwel al die eerdere gewelds/zedendelicten (ik heb die uitspraak van de rechtbank vlug gelezen) werden de delicten steeds gepleegd m.b.v. een auto. Ze reden er in rond en kwamen telkens toen op het idee om een beroving/overval/ander feit te plegen - en pleegde dat vervolgens via de auto.

Het feit dat hij nu beschikking heeft gehad over een auto voor 1 of meerdere dagen, dat feit - beschikking over een auto - kan juist NU aanleiding zijn geweest om weer een misstap te plegen. En dat die auto dus wel degelijk een rol speelt (ipv wandelend zijn tegengekomen haar).
voordeel: sterkere case
nadeel: ze kan overal zijn ....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:49:24 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174357441
Kut kut kut, ik had zó gehoopt dat ze haar zouden vinden. Dit gaat op deze manier nog dagen zo niet weken duren. :'( Zo erg voor de familie.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:49:28 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357445
PolitieUtrecht twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:47:53 #AnneFaber - Zoekacties worden voor nu door duisternis stopgezet. Gebied is afgezet en wordt bewaakt. reageer retweet
Nu bevestiging -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174357462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:49 schreef Maraca het volgende:
PolitieUtrecht twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:47:53 #AnneFaber - Zoekacties worden voor nu door duisternis stopgezet. Gebied is afgezet en wordt bewaakt. reageer retweet
Nu bevestiging -O-
Dan is er geen concrete locatie lijkt me.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:50:47 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357481
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dan is er geen concrete locatie lijkt me.
Maar gebied is wel afgezet en wordt bewaakt. Dat hebben ze bij de andere zoeklocaties niet gedaan toch?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174357486
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dan is er geen concrete locatie lijkt me.
andere locaties werden die bewaakt?
Volgens mij niet
pi_174357502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:49 schreef Andromache het volgende:
Kut kut kut, ik had zó gehoopt dat ze haar zouden vinden. Dit gaat op deze manier nog dagen zo niet weken duren. :'( Zo erg voor de familie.
Nu kun je simpelweg geen goed speurwerk doen als je niet exact weet waar je moet zoeken. Ik heb wel goede hoop voor morgen.
pi_174357506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar gebied is wel afgezet en wordt bewaakt. Dat hebben ze bij de andere zoeklocaties niet gedaan toch?
Maar die andere gebieden waren wellicht helemaal doorzocht. Dit is wel een heel groot gebied natuurlijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_174357512
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

andere locaties werden die bewaakt?
Volgens mij niet
Er is een heel gebied afgezet

Dat deden ze bij Blookerpark etc ook hoor
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174357517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar gebied is wel afgezet en wordt bewaakt. Dat hebben ze bij de andere zoeklocaties niet gedaan toch?
Nee maar ik bedoel zeer specifiek. Onder die en die brug, of achter dat en dat huisje.
Dan kun je met lampen heel veel bereiken.
pi_174357526
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

andere locaties werden die bewaakt?
Volgens mij niet
vindplaats jas werd wel bewaakt tot de volgende dag
pi_174357530
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er is een heel gebied afgezet

Dat deden ze bij Blookerpark etc ook hoor
Ja, omdat daar de spullen werden gevonden, dus hier moet er ook iets zijn in ieder geval.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174357544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:49 schreef Andromache het volgende:
Kut kut kut, ik had zó gehoopt dat ze haar zouden vinden. Dit gaat op deze manier nog dagen zo niet weken duren. :'( Zo erg voor de familie.
Zullen we de #200 gaan halen?
pi_174357553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:52 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Ja, omdat daar de spullen werden gevonden, dus hier moet er ook iets zijn in ieder geval.
Ja dat is toch vrij duidelijk?

Jij dacht dat ze hier willekeurig gingen zoeken?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174357556
Dat het nu bewaakt wordt is veelzeggend
pi_174357566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar gebied is wel afgezet en wordt bewaakt. Dat hebben ze bij de andere zoeklocaties niet gedaan toch?
Jawel, ook wel. Huis ter Heide deden ze dat ook
pi_174357576
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja dat is toch vrij duidelijk?

Jij dacht dat ze hier willekeurig gingen zoeken?
Nee, dat zeg ik ook niet haha. Maar bedoel gewoon dat ze daarom het gebied ook afzetten./
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:54:15 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174357587
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel zeer specifiek. Onder die en die brug, of achter dat en dat huisje.
Dan kun je met lampen heel veel bereiken.
Ja dit dacht ik ook.
Waarom helemaal het zoeken staken?
Met lampen kun je nog veel zien. En stel ze is nu nog in leven, en morgen niet meer.

Misschien weten ze wel al 100% zeker dat ze dood is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174357591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:52 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Ja, omdat daar de spullen werden gevonden, dus hier moet er ook iets zijn in ieder geval.
Ben je echt zo dom? Sorry hoor, maar je post zijn echt van laag niveau. Komop. Tuurlijk is er mogelijk iets, anders zouden ze daar niet concreet zoeken. Geen vondst tot nu toe. Nu het donker is bewaken ze het gebied natuurlijk voor morgen. Sporen, een lichaam, bewijs. Er kan vanalles zijn.
Love is in the air!
pi_174357604
Damn, was eventjes weg (en 3 topics verder), nog steeds niet gevonden. ;(
pi_174357610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:54 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom? Sorry hoor, maar je post zijn echt van laag niveau. Komop. Tuurlijk is er mogelijk iets, anders zouden ze daar niet concreet zoeken. Geen vondst tot nu toe. Nu het donker is bewaken ze het gebied natuurlijk voor morgen. Sporen, een lichaam, bewijs. Er kan vanalles zijn.
Joh, ik wist ook wel dat ze hier iets zoeken. Bevestig het alleen maar.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174357613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook niet haha. Maar bedoel gewoon dat ze daarom het gebied ook afzetten./
Je bent niet echt een helder licht of wel?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174357626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja dit dacht ik ook.
Waarom helemaal het zoeken staken?
Met lampen kun je nog veel zien. En stel ze is nu nog in leven, en morgen niet meer.

Misschien weten ze wel al 100% zeker dat ze dood is.
Maar als je eigenlijk toch niet precies weet waar je moet zijn is uitlichten niet te doen.
pi_174357631
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef Protoplanet het volgende:
Dat het nu bewaakt wordt is veelzeggend
Ja of gewoon om te voorkomen dat er niet een bende ltwitteraars denkt het beter te kunnen en vanavond daar sporen komt wissen
pi_174357694
Afzetten doen ze vaker
Bv bij Aaltrecht werd ook een heel gebeid bewaakt
pi_174357708
Is er misschien een link tussen waar M.P die meisjes heeft verkracht en waar Anne mogelijk kan zijn?

Die meisjes kwamen uit Nijkerk toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:57:43 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:57:58 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174357719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:55 schreef parmezaansebaas het volgende:

[..]

Ja of gewoon om te voorkomen dat er niet een bende ltwitteraars denkt het beter te kunnen en vanavond daar sporen komt wissen
Ja lol. Al die mensen die daar met zaklampen gaan zoeken. een familie uitje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174357731
Burgemeester eist duidelijkheid over regime in klinieken

ZEIST - Burgemeester Koos Janssen van Zeist wil van het ministerie van Veiligheid en Justitie weten of regimes in klinieken zoals Altrecht Aventurijn wel kloppen. In die kliniek in Den Dolder (gemeente Zeist) woonde Michael P., die als verdachte vastzit in de vermissingszaak van Anne Faber.




Janssen is vast overtuigd om Den Haag te bevragen over het regime voor klinieken met een forensische psychiatrische afdeling, zoals Aventurijn. „Maar ik denk dat het niet eens nodig zal zijn, want in de samenleving leven dezelfde twee grote vragen. Namelijk: hoe heeft het zover kunnen komen en wie zitten daar eigenlijk?”

Emotioneel gesprek
De vermissing van Anne Faber grijpt Janssen enorm aan. Hij onderhoudt onder meer nauw contact met de familie van de vermiste vrouw uit Utrecht en had vanmiddag een emotioneel gesprek met zo’n 25 bewoners.

„Dat was op ons initiatief. Er was een dwarsdoorsnede van de samenleving en ook mensen die op het terrein van de Willem Arntsz Hoeve wonen”, zei hij in een gesprek met De Telegraaf. Iedereen heeft maar één vurige wens, aldus de burgemeester: dat Anne wordt gevonden.

Tegelijk begrijpt de burgemeester dat er ook kritiek is. Bewoners klaagden tegen deze krant over overlast, zoals dealen, diefstallen en drankgebruik door patiënten van de kliniek. Bovendien worden twee van hen verdacht van een reeks autobranden. „Er moet ruimte zijn voor emotie in zo’n gesprek met bewoners, daar hoeft niemand zich voor te schamen. Maar de snelle oplossing is niet altijd de juiste. In de publieke ruimte zijn we zeer terughoudend met het ophangen van camera’s.”

Wel gaat de gemeente zo snel mogelijk meer mensen aanstellen waar bewoners hun zorgen kunnen delen.
[Telegraaf :W ]
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:58:29 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357734
Wat dieptriest dit -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174357737
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
Is er misschien een link tussen waar M.P die meisjes heeft verkracht en waar Anne mogelijk kan zijn?

Die meisjes kwamen uit Nijkerk toch?
Hij kan er onderweg richting Zeewolde langs hebben gereden
pi_174357756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja lol. Al die mensen die daar met zaklampen gaan zoeken. een familie uitje.
En dan een andere dader die toeslaat op een van deze mensen die gaan zoeken, zitten we met twee delicten :s) :N
pi_174357786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:58 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij kan er onderweg richting Zeewolde langs hebben gereden
No shit sherlock :')
Ik doelde meer op WAAR heeft hij die meisjes verkracht :@
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:00:21 #37
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174357794
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

No shit sherlock :')
Ik doelde meer op WAAR heeft hij die meisjes verkracht :@
Nijkerk ergens in de bosjes.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174357798
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

No shit sherlock :')
Ik doelde meer op WAAR heeft hij die meisjes verkracht :@
Nijkerk, bij sportcomplex.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:00:35 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174357803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat een wazig verhaal :')
Al 30 jaar niet of zelden contact maar wel weten dat z'n neefje van 27 een kutpuber was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174357842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Nijkerk, bij sportcomplex.
Ah. Tzal wel niet dat ze morgen met zijn allen naar Nijkerk moeten verhuizen
pi_174357881
quote:
Hierbij acht de rechtbank de volgende feiten en omstandigheden van belang. Medeverdachte [medeverdachte] reed samen met verdachte en [getuige3] in Nijkerk rond in een auto en vertelde dat hij een overval wilde plegen. [medeverdachte] stapte uit en heeft de afpersing onder bedreiging van een vuurwapen gepleegd. Verdachte stond gedurende de afpersing voor de kentekenplaat van de auto.
quote:
Verdachte reed in zijn eigen auto rond met [medeverdachte] in Nijkerk. [medeverdachte] vertelde verdachte dat hij een afpersing wil plegen. Verdachte parkeerde de auto en [medeverdachte] is uitgestapt, met medeneming van een mes van verdachte. Verdachte heeft de lichten van de auto uitgedaan en is blijven wachten op [medeverdachte]
quote:
Verdachte reed, niet voor de eerste keer, met medeverdachte [medeverdachte] rond in de auto van verdachte en bespraken het plan een afpersing te plegen. De auto werd door verdachte geparkeerd en [medeverdachte] nam een pistool van verdachte mee en zijn fiets die achterin de auto lag. [medeverdachte] is toen naar de plaats van het misdrijf gefietst, terwijl verdachte in de auto op hem wachtte.
quote:
Verdachte reed in zijn auto met medeverdachte [medeverdachte] in Nijkerk rond, toen [medeverdachte] zei een man te willen beroven. Verdachte heeft hierop de auto geparkeerd en [medeverdachte] is uitgestapt, met medeneming van het imitatiepistool van verdachte
Telkens auto in het spel. Nogmaals: ALS hij vrijdag inderdaad de beschikking had over de auto van zijn moeder - dan kan dat best aanleiding zijn geweest weer in de fout te zijn gegaan. Opvallend detail:

quote:
De auto werd door verdachte geparkeerd en [medeverdachte] nam een pistool van verdachte mee en zijn fiets die achterin de auto lag. [medeverdachte] is toen naar de plaats van het misdrijf gefietst, terwijl verdachte in de auto op hem wachtte.
.

Andere optie: toch meerdere daders, 1 dader is op de fiets van Anne van het delict terug naar de kliniek gefietst (en de spullen gedumpt) terwijl MP is doorgereden na afloop met de auto naar Zeewolde naar z'n moeder.

Mahja allemaal speculaties. Het blijft wachten op meer informatie van de politie. In het begin waren ze veel opener (tijdstippen laatste mobiele contact, vondsten etc). Momenteel weinig details om zelf de puzzelstukjes te kunnen plaatsen (wanneer was MP met verlof naar zijn moeder; op welk tijdstip etc heeft de getuige hem daar in Zeewolde geziene tc).
pi_174357891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:52 schreef Nober het volgende:

[..]

Zullen we de #200 gaan halen?
De #231-topics die de Kris & Lisanne reeks telde gaan we op deze manier nog wel verbreken ja.
pi_174357925
Janssen is vast overtuigd om Den Haag te bevragen over het regime voor klinieken met een forensische psychiatrische afdeling, zoals Aventurijn. „Maar ik denk dat het niet eens nodig zal zijn, want in de samenleving leven dezelfde twee grote vragen. Namelijk: hoe heeft het zover kunnen komen en wie zitten daar eigenlijk?”

Nou meneer de burgemeester, het volk vraagt zich dat al jaren af. Wel makkelijk om het wederom af te laten van het volk nu het voor de zoveelste keer een slachtoffer eist! :r
´
pi_174357938
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nijkerk ergens in de bosjes.
hij zit wel vaker in de bosjes dus
zuigen
pi_174357955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:03 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Telkens auto in het spel. Nogmaals: ALS hij vrijdag inderdaad de beschikking had over de auto van zijn moeder - dan kan dat best aanleiding zijn geweest weer in de fout te zijn gegaan. Opvallend detail:

[..]

.

Andere optie: toch meerdere daders, 1 dader is op de fiets van Anne van het delict terug naar de kliniek gefietst (en de spullen gedumpt) terwijl MP is doorgereden na afloop met de auto naar Zeewolde naar z'n moeder.

Mahja allemaal speculaties. Het blijft wachten op meer informatie van de politie. In het begin waren ze veel opener (tijdstippen laatste mobiele contact, vondsten etc). Momenteel weinig details om zelf de puzzelstukjes te kunnen plaatsen (wanneer was MP met verlof naar zijn moeder; op welk tijdstip etc heeft de getuige hem daar in Zeewolde geziene tc).
Interessant detail
Love is in the air!
pi_174357980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:04 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

hij zit wel vaker in de bosjes dus
Hij werkte bij de groenvoorziening :')
Love is in the air!
pi_174358074
Mensen, de politie heeft dit keer niet gezegd dat ze nog niks hebben gevonden. Dat hebben ze elke andere dag wel gezegd toen ze stopten met zoeken. Wat denken jullie hiervan?
pi_174358096
Er is nog een optie;

Stel hij was op vrijdag al bij moeder
Nam daar de auto mee en ging naar zeewolde (getuige)
Toen moest auto terug naar moeder maar ipv rechtstreeks spakenburg eerst via kliniek (om wat voor reden dan ook)
Daar kwam hij het slachtoffer tegen, daar verborgen en fiets en kleding gedumpt. Toen door naar spakenburg.
pi_174358098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef EternalNow het volgende:
Mensen, de politie heeft dit keer niet gezegd dat ze nog niks hebben gevonden. Dat hebben ze elke andere dag wel gezegd toen ze stopten met zoeken. Wat denken jullie hiervan?
het is donker
pi_174358099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al 30 jaar niet of zelden contact maar wel weten dat z'n neefje van 27 een kutpuber was.
EN (op die Google+ pagina met zijn 'kunstwerken'): "Ik heb ook zo’n tien jaar vanaf mijn 18de in een psychiatrische inrichting gezeten."

Tja...

Als je die Google+ pagina doorscrollt word je er heel erg misselijk van. En meneer de 'fotojournalist' neemt zo'n figuur serieus.
pi_174358132
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

het is donker
?
pi_174358152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef EternalNow het volgende:

[..]

?
buiten, bedoelt hij
pi_174358154
in eerste scenario zou het gebeurd zijn in de buurt van knooppunt 50, op fietspad bij de hobbemalaan. Dit kan nog altijd de plaats van delict zijn. Misschien dat de dader, nu met beschikking over een auto, later die avond/nacht of later in dat weekend het haastig opgeborgen lichaam heeft gehaald van HTH en dat naar Zeewolde heeft vervoert om ergens te dumpen? Dat verklaard de plaatsing jas, tas , fiets en het ontbreken van het lichaam nabij plaats delict...
zuigen
pi_174358156
Dat zie ik, dat het donker is
pi_174358159
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:48:32 Politie bevestigt stoppen van zoekactie vandaag. Het gebied wordt -tot de actie weer verder gaat- bewaakt. #AnneFaber reageer retweet
´
pi_174358180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:09 schreef EternalNow het volgende:
Mensen, de politie heeft dit keer niet gezegd dat ze nog niks hebben gevonden. Dat hebben ze elke andere dag wel gezegd toen ze stopten met zoeken. Wat denken jullie hiervan?
Dat is een goeie opmerking. Ik denk eigenlijk dat ze weten dat ze op de goeie plek zitten, misschien wel dat Anne al gevonden is. Ze willen gewoon de tijd nemen om de plek volledig te kunnen onderzoeken in het daglicht. Op het moment dat ze zeggen dat Anne is gevonden zijn ze misschien bang voor veel mensen die op de plek willen afkomen, ondanks dat deze is afgezet. Hopelijk morgen meer.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:12:29 #57
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174358195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

buiten, bedoelt hij
*proest*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174358219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef derek77 het volgende:

[..]

EN (op die Google+ pagina met zijn 'kunstwerken'): "Ik heb ook zo’n tien jaar vanaf mijn 18de in een psychiatrische inrichting gezeten."

Tja...

Als je die Google+ pagina doorscrollt word je er heel erg misselijk van. En meneer de 'fotojournalist' neemt zo'n figuur serieus.
Hij heeft wel humor, zie bv https://lh3.googleusercon(...)884-n-rw/Nijntje.jpg

is dit nu de broer ook van John v T, de zg öntsnappingskoning ?
zuigen
pi_174358225
https://nos.nl/artikel/21(...)-niets-gevonden.html

Zou NOS aannemen dat er niets gevonden is, omdat men vertrekt?
pi_174358231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat is een goeie opmerking. Ik denk eigenlijk dat ze weten dat ze op de goeie plek zitten, misschien wel dat Anne al gevonden is. Ze willen gewoon de tijd nemen om de plek volledig te kunnen onderzoeken in het daglicht. Op het moment dat ze zeggen dat Anne is gevonden zijn ze misschien bang voor veel mensen die op de plek willen afkomen, ondanks dat deze is afgezet. Hopelijk morgen meer.
Precies, en mogelijk eerst met zekerheid vaststellen dat zij het is en de familie kunnen inlichten.
Nouja, we zien het wel. Vond het antwoord van de politie verdacht neutraal over de voortgang.
pi_174358238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat is een goeie opmerking. Ik denk eigenlijk dat ze weten dat ze op de goeie plek zitten, misschien wel dat Anne al gevonden is. Ze willen gewoon de tijd nemen om de plek volledig te kunnen onderzoeken in het daglicht. Op het moment dat ze zeggen dat Anne is gevonden zijn ze misschien bang voor veel mensen die op de plek willen afkomen, ondanks dat deze is afgezet. Hopelijk morgen meer.
Ze hebben daar ook niet echt goed gezocht he. Het is meer oppervlakkig onderzoek geweest (niet met 50 man in een linie stukken land doorploegen). Vandaar dat ze nog niet zeggen dat ze niks gevonden hebben. Zou er niet te veel achter zoeken dat er nog niets is gezegd.
pi_174358256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef Kim-Holland het volgende:
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:48:32 Politie bevestigt stoppen van zoekactie vandaag. Het gebied wordt -tot de actie weer verder gaat- bewaakt. #AnneFaber reageer retweet
was geen duikteam dacht ik, enkel boot,...dus als ze in het water licht..
zuigen
pi_174358281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Ze hebben daar ook niet echt goed gezocht he. Het is weer oppervlakkig onderzoek geweest (niet met 50 man in een linie stukken land doorploegen). Vandaar dat ze nog niet zeggen dat ze niks gevonden hebben.
Klopt, maar elke andere keer dat ze een zoektocht in een gebied half stop moesten zetten omdat het donker werd, zeiden ze altijd dat er nog niks gevonden was. Of heb ik dat mis?
pi_174358291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Precies, en mogelijk eerst met zekerheid vaststellen dat zij het is en de familie kunnen inlichten.
Nouja, we zien het wel. Vond het antwoord van de politie verdacht neutraal over de voortgang.
https://www.politie.nl/ni(...)andaag-gestaakt.html

"De zoektochten van vandaag in Soest en Zeewolde hebben geen concreet resultaat opgeleverd en Anne Faber is nog altijd niet gevonden."

Ik denk dat als ze iets concreets hadden gevonden, dat ze dan wel langer hadden doorgezocht op die plek met lampen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:15:46 #65
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174358307
pauwnl twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:05:12 Vanavond bij #Pauw: @mickvanwely, @JanVlug1, Yvon Jaspers, @JanSmit, Anita Meyer en Martin Kock. Dat en meer, 23.00… https://t.co/WALxVljSIH reageer retweet
Vanavond heeft Mick van Wely het weer over Anne
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174358310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Nuwaren het volgende:

[..]

https://www.politie.nl/ni(...)andaag-gestaakt.html

"De zoektochten van vandaag in Soest en Zeewolde hebben geen concreet resultaat opgeleverd en Anne Faber is nog altijd niet gevonden."

Ik denk dat als ze iets concreets hadden gevonden, dat ze dan wel langer hadden doorgezocht op die plek met lampen.
Ok. Dankje, dat is wel een duidelijkere uitspraak.
pi_174358317
Voor wat betreft het verschil in openheid Politie laatste dgn versus begin van de zaak; nog maar een keer het bericht van vanmiddag:

Terughoudendheid
​Wij realiseren ons dat er veel vragen zijn over deze zaak. De 27-jarige verdachte die maandag 9 oktober is aangehouden, zit in beperking. Hierdoor is de politie gebonden aan een grote terughoudendheid in het geven van informatie over het onderzoek. Daarom kunnen veel vragen niet beantwoord worden."

bron: Politie
pi_174358336
Nog steeds denk ik dat ze gevonden kan zijn.
Maandagmiddag ineens was daar een aanhouding.. voor ons uit het niets.

Politie heeft iig nog nergens gemeld dat er niets gevonden is

Ah inmiddels dus wel?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:17:05 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174358347
kemphaan050 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:15:52 #AnneFaber Waarom vragen ze die kl#@zak die waarschijnlijk betrokken is niet,waar hij haar gelaten heeft? (ipv dure zoekacties)#martelen? reageer retweet
"Oh ja, we kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen.. dat we daar niet aan hebben gedacht 8)7 "
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174358356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Stupidisco het volgende:
Voor wat betreft het verschil in openheid Politie laatste dgn versus begin van de zaak; nog maar een keer het bericht van vanmiddag:

Terughoudendheid
​Wij realiseren ons dat er veel vragen zijn over deze zaak. De 27-jarige verdachte die maandag 9 oktober is aangehouden, zit in beperking. Hierdoor is de politie gebonden aan een grote terughoudendheid in het geven van informatie over het onderzoek. Daarom kunnen veel vragen niet beantwoord worden."

bron: Politie
Ah dank! Dat verklaart idd het verschil een beetje. Sowieso willen ze ook niet dat de advocaat te veel info van buiten lekt naar de verdachte over zijn zaak. Hoe minder hij weet wat er wel/niet gevonden is hoe beter op dit moment nog.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:17:20 #71
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174358359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:16 schreef ondeugend het volgende:
Nog steeds denk ik dat ze gevonden kan zijn.
Maandagmiddag ineens was daar een aanhouding.. voor ons uit het niets.

Politie heeft iig nog nergens gemeld dat er niets gevonden is
"De zoektochten van vandaag in Soest en Zeewolde hebben geen concreet resultaat opgeleverd en Anne Faber is nog altijd niet gevonden."
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:17:35 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174358364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:16 schreef ondeugend het volgende:
Nog steeds denk ik dat ze gevonden kan zijn.
Maandagmiddag ineens was daar een aanhouding.. voor ons uit het niets.

Politie heeft iig nog nergens gemeld dat er niets gevonden is
Dus? Ze zijn natuurlijk ook op de achtergrond bezig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:17:45 #73
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174358368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Maraca het volgende:
kemphaan050 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:15:52 #AnneFaber Waarom vragen ze die kl#@zak die waarschijnlijk betrokken is niet,waar hij haar gelaten heeft? (ipv dure zoekacties)#martelen? reageer retweet
"Oh ja, we kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen.. dat we daar niet aan hebben gedacht 8)7 "
:')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174358378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:10 schreef derek77 het volgende:

[..]

EN (op die Google+ pagina met zijn 'kunstwerken'): "Ik heb ook zo’n tien jaar vanaf mijn 18de in een psychiatrische inrichting gezeten."

Tja...

Als je die Google+ pagina doorscrollt word je er heel erg misselijk van. En meneer de 'fotojournalist' neemt zo'n figuur serieus.
Ik heb even rondgekeken op zijn Facebookpagina. Klinkt echt als een gezellig warm nest waar ze uit komen.

pi_174358394
Effe vraagje: Op welke manier wordt het onderzoek geschaad als bekend wordt gemaakt welke hint of ondervinding heeft geleid tot het zoeken op een specifieke locatie?
pi_174358397
Ik heb dit eigenlijk niet gevolgd, maar wat maakt de verdwijning van deze meid zo bijzonder dat er in korte tijd al 72 delen zijn uitgepoept?

Er verdwijnen toch wel vaker mensen? Klote, maar de realiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 20:18:45 ]
pi_174358412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Maraca het volgende:
pauwnl twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:05:12 Vanavond bij #Pauw: @mickvanwely, @JanVlug1, Yvon Jaspers, @JanSmit, Anita Meyer en Martin Kock. Dat en meer, 23.00… https://t.co/WALxVljSIH reageer retweet
Vanavond heeft Mick van Wely het weer over Anne
Anita Meijer?
´
pi_174358413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dit eigenlijk niet gevolgd, maar wat maakt de verdwijning van deze meid zo bijzonder dat er ni korte tijd al 72 delen zijn uitgepoept?

Er verdwijnen toch wel vaker mensen. Klote, maar de realiteit.
De manier waarop ze verdwenen is, is anders vrij zeldzaam hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174358424
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

"De zoektochten van vandaag in Soest en Zeewolde hebben geen concreet resultaat opgeleverd en Anne Faber is nog altijd niet gevonden."
Ja ik had al ge-edit. tnx
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174358445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Effe vraagje: Op welke manier wordt het onderzoek geschaad als bekend wordt gemaakt welke hint of ondervinding heeft geleid tot het zoeken op een specifieke locatie?
Om de verdachte goed te kunnen verhoren geldt vaak de regel: hoe minder hij weet wat er al wel / niet bekend is hoe beter we hem kunnen bevragen.
pi_174358448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Effe vraagje: Op welke manier wordt het onderzoek geschaad als bekend wordt gemaakt welke hint of ondervinding heeft geleid tot het zoeken op een specifieke locatie?
Dat ligt aan wat die hint of ondervinding was.

Sowieso gelden er veel striktere regels als iemand in beperking zit, ook voor de politie zelf.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:20:56 #82
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174358487
Zometeen laatste nieuws over Anne Faber op SBS6 om 20:30
pi_174358500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:19 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Om de verdachte goed te kunnen verhoren geldt vaak de regel: hoe minder hij weet wat er al wel / niet bekend is hoe beter we hem kunnen bevragen.
Makes sense
pi_174358505
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De manier waarop ze verdwenen is, is anders vrij zeldzaam hoor.
Ik lees in de OP op de fiets tijdens slecht en wellicht zelfs gevaarlijk weer.
Is dat zo heel zeldzaam?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:21:24 #85
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174358509
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Ik heb even rondgekeken op zijn Facebookpagina. Klinkt echt als een gezellig warm nest waar ze uit komen.

[ afbeelding ]
Brrr. Straks zijn M.P. en/of zijn zus nog kinderen van hun opa.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174358514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Maraca het volgende:
kemphaan050 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:15:52 #AnneFaber Waarom vragen ze die kl#@zak die waarschijnlijk betrokken is niet,waar hij haar gelaten heeft? (ipv dure zoekacties)#martelen? reageer retweet
"Oh ja, we kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen.. dat we daar niet aan hebben gedacht 8)7 "
#martelen :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:22:53 #87
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174358560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:15 schreef Stupidisco het volgende:
De 27-jarige verdachte die maandag 9 oktober is aangehouden, zit in beperking
Hij heeft er anders ook eentje...
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174358590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik lees in de OP op de fiets tijdens slecht en wellicht zelfs gevaarlijk weer.
Is dat zo heel zeldzaam?
https://nos.nl/op3/artike(...)faber-is-anders.html

Verder is dit al honderd keer besproken in voorgaande topics, lees gerust even terug :)
pi_174358592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik lees in de OP op de fiets tijdens slecht en wellicht zelfs gevaarlijk weer.
Is dat zo heel zeldzaam?
Ja.
Meeste vermisten verdwijnen zelf en/of komen na een tijdje weertevoorschijn.

Dit komt heel weinig voor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174358610
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:23 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

https://nos.nl/op3/artike(...)faber-is-anders.html

Verder is dit al honderd keer besproken in voorgaande topics, lees gerust even terug :)
Ja, ik ga ff 72 topics doorlezen :')

Maar bedankt voor de link.
pi_174358614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dit eigenlijk niet gevolgd, maar wat maakt de verdwijning van deze meid zo bijzonder dat er in korte tijd al 72 delen zijn uitgepoept?

Er verdwijnen toch wel vaker mensen? Klote, maar de realiteit.
Missing white woman syndrome.

Net als met Natalee Holloway bijvoorbeeld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_174358630
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:25:15 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174358639
ohh we krijgen weer een theorie van jokkebrok zo hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:26:10 #94
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174358672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:20 schreef KingRadler het volgende:
Zometeen laatste nieuws over Anne Faber op SBS6 om 20:30
Het laatste nieuws voor de SBS6-kijker ja.
Net zoals de NOS en RTL ook het laatste nieuws heeft, voor hun kijkers. Wie dit strak volgt op Twitter of FOK! zal dit niks nieuws zijn.

Men (de autoriteiten) zal niet middels een SBS6 het allerlaatste nieuws brengen.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:26:43 #95
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174358692
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

[ afbeelding ]
Slowpoke. :Z
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174358711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

[ afbeelding ]
Vraag me af hoe telegraaf bij deze info komt?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174358752
Dit account is echt bizar:

https://twitter.com/hetlichtpuntje/with_replies

Roept al vanaf 1 oktober dat er gezocht moet worden in de buurt van water. En heeft ook visioenen doorgekregen van potloden. (en je hebt een potlodenkunstwerk in Zeewolde)
Somebody that I used to know
pi_174358765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

[ afbeelding ]
Volgens mij is dit ook echt alleen nog maar door de Telegraaf bericht.
pi_174358775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Brrr. Straks zijn M.P. en/of zijn zus nog kinderen van hun opa.
Hij heeft wel meer kunstwerken er op staan die vrij apart zijn.

De appel valt overigens niet ver van de boom; hij werkt ook bij de plantsoendienst haha.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bozoe op 11-10-2017 20:40:04 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:28:58 #100
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174358782
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Dit account is echt bizar:

https://twitter.com/hetlichtpuntje/with_replies

Roept al vanaf 1 oktober dat er gezocht moet worden in de buurt van water. En heeft ook visioenen doorgekregen van potloden. (en je hebt een potlodenkunstwerk in Zeewolde)
Echt joh ?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:29:00 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174358786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:13 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Hij heeft wel humor, zie bv https://lh3.googleusercon(...)884-n-rw/Nijntje.jpg

is dit nu de broer ook van John v T, de zg öntsnappingskoning ?
Ik denk het eigenlijk niet, want dan zouden ze allebei Johannes als voornaam hebben.
Ik gok op neven, de achternaam komt vaak genoeg voor het dorp van herkomst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:29:38 #102
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174358806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

[ afbeelding ]
Dat gifje O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174358818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:12 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat is een goeie opmerking. Ik denk eigenlijk dat ze weten dat ze op de goeie plek zitten, misschien wel dat Anne al gevonden is. Ze willen gewoon de tijd nemen om de plek volledig te kunnen onderzoeken in het daglicht. Op het moment dat ze zeggen dat Anne is gevonden zijn ze misschien bang voor veel mensen die op de plek willen afkomen, ondanks dat deze is afgezet. Hopelijk morgen meer.
de mogenlijke bloemenzee
pi_174358821
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Dit account is echt bizar:

https://twitter.com/hetlichtpuntje/with_replies

Roept al vanaf 1 oktober dat er gezocht moet worden in de buurt van water. En heeft ook visioenen doorgekregen van potloden. (en je hebt een potlodenkunstwerk in Zeewolde)
Ik liet vandaag een potlood op de grond vallen. Misschien was ze daar mee in de war.
pi_174358859
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Missing white woman syndrome.

Net als met Natalee Holloway bijvoorbeeld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Aha.
En Maddy McCan
pi_174358867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing

[ afbeelding ]
stom plaatje...

Was je alvast op zoek naar een glitter kaarsje...
pi_174358895
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:25 schreef Re het volgende:
ohh we krijgen weer een theorie van jokkebrok zo hoor
Welnee man. :D
pi_174358908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Effe vraagje: Op welke manier wordt het onderzoek geschaad als bekend wordt gemaakt welke hint of ondervinding heeft geleid tot het zoeken op een specifieke locatie?
In het algemeen verlies je daarmee een bewijsmiddel. Het gaat namelijk over daderkennis. Als je kan aantonen dat iemand iets weet dat alleen de dader had kunnen weten dan is dat voor de rechter een sterk bewijsmiddel. Maar als je zoiets in de media publiceert is het niet meer iets dat alleen de dader had kunnen weten en dan ben je dus een bewijsmiddel kwijt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:32:45 #109
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174358913
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:26 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Het laatste nieuws voor de SBS6-kijker ja.
Net zoals de NOS en RTL ook het laatste nieuws heeft, voor hun kijkers. Wie dit strak volgt op Twitter of FOK! zal dit niks nieuws zijn.

Men (de autoriteiten) zal niet middels een SBS6 het allerlaatste nieuws brengen.
Programma is van dezelfde makers vermist van de NPO
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:33:12 #110
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174358924
Kijkt er iemand dat vermissingsprogramma dat nu op SBS lijkt te zijn?
Ik ben allergisch voor SBS
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:33:30 #111
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174358927
Thijs onze niet zo razende reporter _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174358941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef ondeugend het volgende:
Kijkt er iemand dat vermissingsprogramma dat nu op SBS lijkt te zijn?
Ik ben allergisch voor SBS
Ik kijk NPO2.
pi_174358946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef Maraca het volgende:
Thijs onze niet zo razende reporter _O-
THIJSGOD niet op het strandt :'(
pi_174358954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef ondeugend het volgende:
Kijkt er iemand dat vermissingsprogramma dat nu op SBS lijkt te zijn?
Ik ben allergisch voor SBS
Ik durf niet, ben bang dat ik spontaan zin krijg om naar de camping te gaan, en ik haat campings.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:34:31 #115
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174358960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef ondeugend het volgende:
Kijkt er iemand dat vermissingsprogramma dat nu op SBS lijkt te zijn?
Ik ben allergisch voor SBS
Kijken programma was ooit van de NPO
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:34:51 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174358970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

THIJSGOD niet op het strandt :'(
Hij moet naar het vakantiehuisje :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174358979
Een getuige die de verdachte op vrijdag 29 september 2017 op dat recreatiepark bij Zeewolde heeft gezien. Met een tijdstip mag ik aannemen die tot actie leidde op grond van nog andere onderzoeksinformatie.
pi_174358982
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In het algemeen verlies je daarmee een bewijsmiddel. Het gaat namelijk over daderkennis. Als je kan aantonen dat iemand iets weet dat alleen de dader had kunnen weten dan is dat voor de rechter een sterk bewijsmiddel. Maar als je zoiets in de media publiceert is het niet meer iets dat alleen de dader had kunnen weten en dan ben je dus een bewijsmiddel kwijt.
stel dat wij weten dat dit hun reden is, dan weten wij dus ook waarom ze het niet bekend maken. Is het waarschijnlijk genoeg dat het deze reden is, om aan te nemen dat de verdachte wat verteld heeft, of zijn er nog veel meer mogelijke redenen?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:35:07 #119
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174358983
Ze zitten rond de 2400 tips
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:35:59 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359004
Ach gossie, die ouders van Tanja -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359014
och got die ouders van tanja groen dan breekt je hart toch
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:36:47 #122
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174359028
De ouders van Tanja groen zitten er. Die vinden het prachtig dat er zoveel gezocht wordt. Alleen de vader vind het jammer dat dat nooit voor zijn dochter is gedaan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:37:22 #123
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174359043
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:24 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Missing white woman syndrome.

Net als met Natalee Holloway bijvoorbeeld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Misschien ook omdat er bij ‘white women’ meer waarschijnlijkheid is voor lustmoord en dat opschrikt?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174359054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef RobjeGeus het volgende:
De ouders van Tanja groen zitten er. Die vinden het prachtig dat er zoveel gezocht wordt. Alleen de vader vind het jammer dat dat nooit voor zijn dochter is gedaan.
Maar voor zijn dochter was er toch nooit echt een spoor?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174359062
24 jaar en nog niks weten, wat een verdriet
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:38:04 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174359074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef Truus1973 het volgende:
och got die ouders van tanja groen dan breekt je hart toch
Het is ook echt een nachtmerrie waar je nooit meer uitkomt als je kind vermist raakt en nooit gevonden wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:38:08 #127
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174359079
SBS gehalte is errug hoog maar de interesse wint het van het campinggevoel. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174359081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Maraca het volgende:
kemphaan050 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:15:52 #AnneFaber Waarom vragen ze die kl#@zak die waarschijnlijk betrokken is niet,waar hij haar gelaten heeft? (ipv dure zoekacties)#martelen? reageer retweet
"Oh ja, we kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen.. dat we daar niet aan hebben gedacht 8)7 "
meerdere debielen hebbn hier ook al suggestie tot martelen gedaan.
pi_174359086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef RobjeGeus het volgende:
De ouders van Tanja groen zitten er. Die vinden het prachtig dat er zoveel gezocht wordt. Alleen de vader vind het jammer dat dat nooit voor zijn dochter is gedaan.
en waren ook erg weinig aanknopingspunten in die zaak...

En veel minder mogelijkheden.
pi_174359087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:37 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Maar voor zijn dochter was er toch nooit echt een spoor?
nee maar toch zou je dat toch zo vurig wensen?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:38:27 #131
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174359088
Brok in mijn keel hiero. Arme ouders, dat is toch het ergste wat er is, je kind zomaar kwijtraken en nooit weten waar ze is... Goddomme, verschrikkelijk.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:38:41 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is ook echt een nachtmerrie waar je nooit meer uitkomt als je kind vermist raakt en nooit gevonden wordt.
Daarom hoop ik zo dat Anne gevonden wordt. Maakt het verdriet niet minder, maar dit is toch verschrikkelijk -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359109
Verhaal van Hanno van Mil verbaast me nog het meeste, denk ik. Zo bizar.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174359123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:38 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

nee maar toch zou je dat toch zo vurig wensen?
met terugwerkende kracht zeker?

Heeft toch geen zin helaas.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:37 #135
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174359130
Op welke zender is dat te zien?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:50 #136
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174359136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef 1312-FRFC het volgende:
Verhaal van Hanno van Mil verbaast me nog het meeste, denk ik. Zo bizar.
Ook zo bizar inderdaad, heb het destijds ook wel gevolgd... Hoe lang is die eigenlijk al vermist? Ook een paar jaar toch al?
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:51 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359137
Zo dan, op je 11e aan de heroïne :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

met terugwerkende kracht zeker?

Heeft toch geen zin helaas.
nee maar ik denk als je al 24 jaar zoekt dat je realiteit soms geen kut meer boeit, je wilt je kind terug en je wilt dat ze nog steeds net zo zoeken naar haar als nu naar anne, denk ik dan he
pi_174359145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef 1312-FRFC het volgende:
Verhaal van Hanno van Mil verbaast me nog het meeste, denk ik. Zo bizar.
ik heb daar persoonlijk helemaal niets mee.

Hetzelfde voor die Zeeuw.
pi_174359155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Ook zo bizar inderdaad, heb het destijds ook wel gevolgd...
Van de 1 op andere dag zomaar weg, en dan ook auto geparkeerd op route naar werk. Zo bizar.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:41:03 #141
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174359178
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Programma is van dezelfde makers vermist van de NPO
Tis ook de doorzetting op de commercieële. Blijft het feit dat een tv-programma, niet zomaar een primeur krijgt op dit gebied. Eventueel Opsporing Vermist. Maar ook geen baanbrekend nieuws.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174359189
Dat npo2 programma is bizar joh.

Ik zou iig nooit advocaat kunnen zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:42:03 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174359199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:40 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Van de 1 op andere dag zomaar weg, en dan ook auto geparkeerd op route naar werk. Zo bizar.
Ik denk dat hij gewoon verdwenen is (en in een oostblokland zit ofzo), maar over die zaak verschillen we thuis van mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174359212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat ligt aan wat die hint of ondervinding was.

Sowieso gelden er veel striktere regels als iemand in beperking zit, ook voor de politie zelf.
De advocaat van een verdachte wordt natuurlijk ook een soort 'handlanger'. Niet bij het delict, wel om hem te helpen er zo goed mogelijk mee weg te komen... Al klinkt dat platter dan ik het bedoel. Alles wat hij weet wordt gebruik om het verhaal ter verdediging van MP richting te geven. Niet handig.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:42:30 #145
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174359215
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en waren ook erg weinig aanknopingspunten in die zaak...

En veel minder mogelijkheden.
Idd dit en geen sociale media
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:42:52 #146
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174359225
Zullen we anders even verhuizen naar TV
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174359260
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we anders even verhuizen naar TV
Nee, houd je mond
pi_174359295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef RomanMe het volgende:

[..]

De advocaat van een verdachte wordt natuurlijk ook een soort 'handlanger'. Niet bij het delict, wel om hem te helpen er zo goed mogelijk mee weg te komen... Al klinkt dat platter dan ik het bedoel. Alles wat hij weet wordt gebruik om het verhaal ter verdediging van MP richting te geven. Niet handig.
Die heeft toch wel alle details die gebruikt gaan worden tijdens de rechtszaak ;)
pi_174359324
Van deze zaak heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd..
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174359331
deze Michael lijkt slimmer als politie en justitie
hij verkracht meisjes op de lopende band,nu al derde.laat zich niet behandelen
sterker nog ,ze werken doodgewoon aan zijn geleidelijke terugkeer in de maatschappij
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:46:00 #151
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174359339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:44 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Nee, houd je mond
Anders moet deze weer dicht chef, lijkt me niet nodig.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174359376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef A_S_R het volgende:
deze Michael lijkt slimmer als politie en justitie
hij verkracht meisjes op de lopende band,nu al derde.laat zich niet behandelen
sterker nog ,ze werken doodgewoon aan zijn geleidelijke terugkeer in de maatschappij
Justitie heeft weinig keus, in de samenleving gaat hij namelijk toch wel terugkeren.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:47:05 #153
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174359378
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we anders even verhuizen naar TV
Ik zou dat niet onverstandig vinden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:47:21 #154
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174359388
Als men de info van deze auto, en eventueel het gebruik door vermoedelijke dader, zondag had gehad, (1) dan was dit denk ik ook nuttig geweest i.v.m. de uitzending van Opsporing Verzocht op de dinsdag?

Als de moeder heeft geweten dat haar zoon een auto tot haar beschikking had en zij heeft hier niets van doorgegeven aan de politie, (2) kun je haar dan vervolgen omdat ze niets daarover heeft gezegd, aangenomen dat ze dit wist? (Ik krijg zo de indruk dat zij niet echt meewerkt.., maar misschien ben ik de enige..)

Ten tweede als de politie dit niet geweten heeft,(3) is het de politie dan te verwijten als de politie zondag niet direct naar de moeder is gegaan om te vragen naar haar auto, aangenomen dat de politie dit niet meteen heeft gedaan? Het zou toch 2 dagen meer tijd hebben opgeleverd..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174359404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef A_S_R het volgende:
deze Michael lijkt slimmer als politie en justitie
hij verkracht meisjes op de lopende band,nu al derde.laat zich niet behandelen
sterker nog ,ze werken doodgewoon aan zijn geleidelijke terugkeer in de maatschappij
Welke derde?
pi_174359417
quote:
0s.gif [b]Op
hij verkracht meisjes op de lopende band
zo, das best uniek
zuigen
pi_174359433
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Anders moet deze weer dicht chef, lijkt me niet nodig.
Je kunt toch ook een boek gaan lezen?

Cheffin
pi_174359434
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we anders even verhuizen naar TV
Ik kijk ook niet, maar goed, snap het wel dat er hier over gesproken wordt.
´
pi_174359439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef A_S_R het volgende:
deze Michael lijkt slimmer als politie en justitie
hij verkracht meisjes op de lopende band,nu al derde.laat zich niet behandelen
sterker nog ,ze werken doodgewoon aan zijn geleidelijke terugkeer in de maatschappij
:D :D
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:49:01 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik zou dat niet onverstandig vinden
TV / [TV SC #2671] Happy cycling is safe cycling.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

stel dat wij weten dat dit hun reden is, dan weten wij dus ook waarom ze het niet bekend maken. Is het waarschijnlijk genoeg dat het deze reden is, om aan te nemen dat de verdachte wat verteld heeft, of zijn er nog veel meer mogelijke redenen?
Nou ja, als de politie haar overwegingen geheim houdt dan weten wij dat natuurlijk niet. Tenzij je de dader bent natuurlijk en dan kun je hier op gepakt worden. Maar dan moet het niet eerst in de krant gestaan hebben.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:49:51 #162
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174359485
Ik bedoel dus zolang het Anne betreft kan het prima hier.
Maar andere zaken niet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:50:20 #163
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174359503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:48 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Je kunt toch ook een boek gaan lezen?

Cheffin
Heb je nog aanraders qua boeken?

Nee even serieus, snap wel dat er ook hier wordt gepost maar we zijn al 3 zaken verder en dan loopt het weer allemaal door elkaar heen dus het was een goed bedoeld idee.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:50:50 #164
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174359520
quote:
Die titel is echt bijzonder ongelukkig. :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:51:01 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359527
Gaat weer over Anne bij SBS

edit: het ging 2 seconden over Anne
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359528
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:44 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Die heeft toch wel alle details die gebruikt gaan worden tijdens de rechtszaak ;)
Dan wel ja, maar nu niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:51:15 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359533
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Die titel is echt bijzonder ongelukkig. :X
Ik zag het pas toen ik het poste :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef zoekoog het volgende:
Als men de info van deze auto, en eventueel het gebruik door vermoedelijke dader, zondag had gehad, (1) dan was dit denk ik ook nuttig geweest i.v.m. de uitzending van Opsporing Verzocht op de dinsdag?

Als de moeder heeft geweten dat haar zoon een auto tot haar beschikking had en zij heeft hier niets van doorgegeven aan de politie, (2) kun je haar dan vervolgen omdat ze niets daarover heeft gezegd, aangenomen dat ze dit wist? (Ik krijg zo de indruk dat zij niet echt meewerkt.., maar misschien ben ik de enige..)

Ten tweede als de politie dit niet geweten heeft,(3) is het de politie dan te verwijten als de politie zondag niet direct naar de moeder is gegaan om te vragen naar haar auto, aangenomen dat de politie dit niet meteen heeft gedaan? Het zou toch 2 dagen meer tijd hebben opgeleverd..
1: als ze de informatie destijds al hadden en niet naar buiten hebben gebracht zullen ze daar een gegronde reden voor gehad hebben.

2: nee, ze is niet verplicht om dergelijke informatie met de politie te delen.

3: nee.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:51:19 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174359537
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174359539
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef zoekoog het volgende:
Als men de info van deze auto, en eventueel het gebruik door vermoedelijke dader, zondag had gehad, (1) dan was dit denk ik ook nuttig geweest i.v.m. de uitzending van Opsporing Verzocht op de dinsdag?

Als de moeder heeft geweten dat haar zoon een auto tot haar beschikking had en zij heeft hier niets van doorgegeven aan de politie, (2) kun je haar dan vervolgen omdat ze niets daarover heeft gezegd, aangenomen dat ze dit wist? (Ik krijg zo de indruk dat zij niet echt meewerkt.., maar misschien ben ik de enige..)

Ten tweede als de politie dit niet geweten heeft,(3) is het de politie dan te verwijten als de politie zondag niet direct naar de moeder is gegaan om te vragen naar haar auto, aangenomen dat de politie dit niet meteen heeft gedaan? Het zou toch 2 dagen meer tijd hebben opgeleverd..
Wat hecht iedereen toch zoveel waarde aan OpsporingVerzocht? Het is 2017 mensen.

Daarnaast, de politie dingen gaan verwijten. Please denk eens verstandig na. Die verrichten top werk. En jij zit een beetje op je zolderkamer te fokken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174359541
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb je nog aanraders qua boeken?

Nee even serieus, snap wel dat er ook hier wordt gepost maar we zijn al 3 zaken verder en dan loopt het weer allemaal door elkaar heen dus het was een goed bedoeld idee.
Nee vriend
pi_174359555
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, als de politie haar overwegingen geheim houdt dan weten wij dat natuurlijk niet. Tenzij je de dader bent natuurlijk en dan kun je hier op gepakt worden. Maar dan moet het niet eerst in de krant gestaan hebben.
Daarbij zou het ook zomaar kunnen zijn om de stormvloed aan (overbodige) tips in te perken. Zoveel mensen denken ineens rechercheur te zijn, dat bij ieder beetje informatie wat ze vrijgeven er meteen een horde figuren tips begint in te sturen die hoofdzakelijk niet erg goed zijn. Gisteren zelfs een groepje wat dacht het beter te weten en zelf maar op onderzoek ging...
pi_174359627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Andromache het volgende:
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
:')
´
pi_174359646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef A_S_R het volgende:
deze Michael lijkt slimmer als politie en justitie
hij verkracht meisjes op de lopende band,nu al derde.laat zich niet behandelen
sterker nog ,ze werken doodgewoon aan zijn geleidelijke terugkeer in de maatschappij
Op de lopende band nog wel...
pi_174359666
De PH-PXA, Politie Helikopter is weer in het zoekgebied bij Zeewolde aangekomen.
Voorheen Post ID 101472
pi_174359676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef parmezaansebaas het volgende:

[..]

Daarbij zou het ook zomaar kunnen zijn om de stormvloed aan (overbodige) tips in te perken. Zoveel mensen denken ineens rechercheur te zijn, dat bij ieder beetje informatie wat ze vrijgeven er meteen een horde figuren tips begint in te sturen die hoofdzakelijk niet erg goed zijn.
Ik denk dat niet dat ze proberen het aantal tips in te perken. Integendeel: elke tip zal vermoedelijk serieus beoordeeld worden. Het is zeer gebruikelijk om daderinformatie wel geheim te houden omdat je anders het risico loopt dat je een verdachte te pakken hebt maar ‘m niet veroordeeld krijgt omdat wat ooit daderinformatie was nu in de krant heeft gestaan. Dat is volgens mij de belangrijkste reden.
pi_174359679
Verdere info kan ervoor zorgen dat er geen daderkennis meer overblijft.
Dat is een belangrijke factor voor de bewijsvoering.

De politie zal nu alleen verdere bewijs willen over de nu bekende feiten zoals de groene jas, de exacte locatie waar Anne fietste etc.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:55:35 #178
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174359683
Jullie hebben echt tijd teveel... de tering haha
pi_174359693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Andromache het volgende:
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
Ok...
pi_174359697
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Op de lopende band nog wel...
Ik moest lachen.. :')
´
pi_174359715
nog even scenaio #2310040440;

Nu de auto in beeld komt ben ik benieuwd naar de timeline van zijn verlof. Hij kan dus in theorie met de auto op zijn heenweg of terugweg (?) anne vanaf punt selfie gewoon in het vizier hebben gehad en zijn gevolgd tot wieksloterweg of berkenlaan per auto.
pi_174359720
quote:
11s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik moest lachen.. :')
Vierde in de rij? Lopende band erbij!
pi_174359736
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:56 schreef mike83 het volgende:
nog even scenaio #2310040440;

Nu de auto in beeld komt ben ik benieuwd naar de timeline van zijn verlof. Hij kan dus in theorie met de auto op zijn heenweg of terugweg (?) anne vanaf punt selfie gewoon in het vizier hebben gehad en zijn gevolgd tot wieksloterweg of berkenlaan per auto.
We zijn allemáál heel erg nieuwsgierig naar die timeline :-)
pi_174359751
Ook zonder auto for that matter :-)
pi_174359757
Maar we weten dus niks.

- Geen DNA op Anne's spullen en fiets?
- Geen auto gebruikt?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:58:38 #186
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174359761
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

1: als ze de informatie destijds al hadden en niet naar buiten hebben gebracht zullen ze daar een gegronde reden voor gehad hebben.

2: nee, ze is niet verplicht om dergelijke informatie met de politie te delen.

3: nee.
Bedankt voor je constructieve beantwoording. Bij 1. Wat zou daar de gegronde reden van kunnen zijn? Ik bedoel, als ze een auto hadden getoond in combinatie met de persoon M.P. dan zouden kijkers eventueel meer hebben herinnerd. Hoeveel kijkers zullen niet verwacht hebben dat hij een auto tot z'n beschikking had. Als ze dat wel hadden geweten, gaan ze misschien zeggen: Hij heeft een auto gehad, nou zeg ! Dan heb ik hem dus wel gezien in die auto, maar ik dacht dat kan helemaal niet, want hij zit ver weg van hier in een instelling..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:58:44 #187
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174359764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:57 schreef RomanMe het volgende:

[..]

We zijn allemáál heel erg nieuwsgierig naar die timeline :-)
Nee hoor....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:59:27 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359785
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:56:51 Politieheli vloog lange tijd boven Zeewolde, daarna tijd op Schiphol geweest, en nu weer boven Zeewolde aan het vliegen ivm #AnneFaber reageer retweet
Meerdere mensen berichten over een heli :?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:58 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Nee hoor....
Scroll dan vooral verder als we't er over hebben
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:00:23 #190
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174359810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:59 schreef Maraca het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:56:51 Politieheli vloog lange tijd boven Zeewolde, daarna tijd op Schiphol geweest, en nu weer boven Zeewolde aan het vliegen ivm #AnneFaber reageer retweet
Meerdere mensen berichten over een heli :?
Politie mag wel liegen denk ik.
Niks gestaakt
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174359815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Andromache het volgende:
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
Huh wie? En wat moeten we verstaan onder zand opspuiten?
Koel en donker bewaren
pi_174359822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Andromache het volgende:
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
Wat is 'zand opspuiten'? Wie zijn 'ze'?
pi_174359837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:00 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wat is 'zand opspuiten'? Wie zijn 'ze'?
Politie denk ik? Wie zou het anders zijn zo in het donker haha.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174359838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Andromache het volgende:
Het zal toch niet... :{ :{ :r

eldik134 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:41:00 @Politie m.b.t. Anne Faber, zijn jullie op de hoogte dat ze aan de andere kant van Zeewolde zand aan het opspuiten… https://t.co/I4aog7JDSN reageer retweet
Dit soort mensen..

Als je denkt dat iets belangrijk is, bel dan gewoon.
pi_174359841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:59 schreef Maraca het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:56:51 Politieheli vloog lange tijd boven Zeewolde, daarna tijd op Schiphol geweest, en nu weer boven Zeewolde aan het vliegen ivm #AnneFaber reageer retweet
Meerdere mensen berichten over een heli :?
Klopt, vliegt er nu boven..
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:01:17 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174359842
Echt al die theorieen als ze ergens daar in de buurt bezig zijn met iets :')
pi_174359844
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:56:51 Politieheli vloog lange tijd boven Zeewolde, daarna tijd op Schiphol geweest, en nu weer boven Zeewolde aan het vliegen ivm #AnneFaber reageer retweet
Zouden ze stiekem gewoon doorgaan, en was dit een manier om de pers af te schudden? If so, well played.
pi_174359848
nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:36:51 De Mobiele Eenheid bewaakt vannacht het gebied. reageer retweet
´
pi_174359852
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dit soort mensen..

Als je denkt dat iets belangrijk is, bel dan gewoon.
Want twitteren brengt de boodschap niet over? :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:02:11 #200
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359868
quote:
12s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:36:51 De Mobiele Eenheid bewaakt vannacht het gebied. reageer retweet
Ah, ja dat zal het zijn :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174359870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Want twitteren brengt de boodschap niet over? :')
niet zo snel natuurlijk!
pi_174359881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah, ja dat zal het zijn :)
:*
´
pi_174359892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:02 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

niet zo snel natuurlijk!
Juist beter want dan kunnen ze het gewoon in volgorde afhandelen, ipv constant al die onzin aan de telefoon te moeten horen.
pi_174359896
..

[ Bericht 98% gewijzigd door Meaghan op 11-10-2017 21:14:49 ]
pi_174359911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:58 schreef Nober het volgende:
Maar we weten dus niks.

- Geen DNA op Anne's spullen en fiets?
- Geen auto gebruikt?
Idd. Laten we weer terug naar de basis gaan.

Waarom zou MP veel moeite doen om Anne zo goed te verbergen, en onderwijl de rugzak/jas zo te laten slingeren? Wilde MP juist dat het gevonden zou worden dan?

Misschien zijn deze door een ander (mededader) achtergelaten dan MP. We weten ook nog niet eens hoe de politie bij MP terecht is gekomen. Misschien is er wel geen DNA op de rugzak/jas aangetroffen, maar bijv. alleen omdat MP op viel omdat later in de week signalen begonnen op te vallen in zijn gedrag (of omdat hij de betreffende avond te laat van zijn verlof was teruggekomen).] bij de leiding en die de politie getipt hebben.
pi_174359915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Politie denk ik? Wie zou het anders zijn zo in het donker haha.
Nee, tuurlijk niet.
Zand opspuiten is bijv. een strandje ophogen.
pi_174359921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Politie denk ik? Wie zou het anders zijn zo in het donker haha.
Ik weet niet wat 'zand opspuiten' betekent, zou net zo even goed een groepje burgers zijn met de hoop dat ze iets vinden waarmee ze meteen alles verpesten.
pi_174359923
Mijn theorie:

MP Krijgt dag vrij om te gaan naar moeders verjaardag, komt in noodweer terecht, rijdt per ongeluk Anne Faber aan bij de vijver. Hij raakt in paniek omdat hij anders weer in gevangenschap zit en laat haar fiets, jas en tas daar verspreid achter. Rijdt weg met haar in groene volvo en dumpt haar bij haar woonplaats. Politie vind spullen, heeft DNA aangetroffen houdt MP aan en trekt de telefoongegevens na. MP is nogsteeds in shock en ontkent alle vormen van betrokkenheid. Politie kijkt auto na en ziet frontale schade en dna in achterbak. MP blijft ontkennen. Laatste GPS signaal van telefoon van MP is ergens nabij Zeewolde... en daar zijn we.

.....
.....
.....

Onzin natuurlijk :') :') :')
Wil alleen maar aantonen hoe je met een beetje fantasie een (in dit geval onzin)verhaal kan verzinnen en waar dit topic al een week over gaat. Je kunt weinig conclusies trekken omdat we niet alle informatie weten. Puur speculatie, maakt het topic wel interessant om te lezen.

Overigens verschrikkelijk dat we nog steeds geen resultaat heb, laat staan hoe onzeker vrienden en familie is nu.
pi_174359926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Juist beter want dan kunnen ze het gewoon in volgorde afhandelen, ipv constant al die onzin aan de telefoon te moeten horen.
Is toch geen onzin, dat gespuit? Als er een stinkend vogeltje overvliegt, mag dat op Twitter blijven van mij. Daarmee ben ik eht eens
pi_174359940
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dit soort mensen..

Als je denkt dat iets belangrijk is, bel dan gewoon.
Hij schreef dat bericht 11.41 AM, politie reageert minder dan een half uur geleden.., zie ik dat goed?
pi_174359949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:04 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Is toch geen onzin, dat gespuit? Als er een stinkend vogeltje overvliegt, mag dat op Twitter blijven van mij. Daarmee ben ik eht eens
Nee, maar alle andere onzin doel ik op.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:05:37 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174359967
Verrekt :o je kunt dat ding gewoon volgen https://www.radarbox24.com/@52.32522,5.50002,z13
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:05:50 #213
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174359972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:04 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Is toch geen onzin, dat gespuit? Als er een stinkend vogeltje overvliegt, mag dat op Twitter blijven van mij. Daarmee ben ik eht eens
Maar als dat vogeltje overvliegt, hoe weet je dan dat ie stinkt?
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174360001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:05 schreef Maraca het volgende:
Verrekt :o je kunt dat ding gewoon volgen https://www.radarbox24.com/@52.32522,5.50002,z13
Welk ding? :9
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:07:07 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174360002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Welk ding? :9
Helikopter :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:07:23 #216
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174360007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Welk ding? :9
Er vliegt een helikopter bij Zeewolde, die kun je live volgen.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:07:34 #217
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_174360014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:07 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Er vliegt een helicopter bij Zeewolde, die kun je live volgen.
Volgensmij gaat ie weer terug
pi_174360018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:05 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Maar als dat vogeltje overvliegt, hoe weet je dan dat ie stinkt?
Vogels hebben de neiging om twee dingen te doen:
- Ze vliegen hoog in de lucht, omdat ze lekker ruiken en de geur willen bewaren voor zichzelf;
- Ze vliegen laag, omdat ze stinken en willen dat iedereen hier last van heeft.

Dat laatste zul je niet vaak mee maken, maar het is dan ook een opmerkelijk scenario. Ik doe het zelf niet vaak.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:07:49 #219
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174360021
Als ik was uitgegaan van een delict met dader op de fiets of lopend, dan had dader het in z'n eentje kunnen regelen. In het geval van een delict met auto tot beschikking kan hij het ook in z'n eentje hebben gedaan, maar dan sluit ik mededaders of mensen die ervan afwisten/hulp gaven niet uit.
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174360023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Helikopter :P
Cool! Thx.

edit; snap er geen reet van. :@
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:07:56 #221
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174360024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:05 schreef Maraca het volgende:
Verrekt :o je kunt dat ding gewoon volgen https://www.radarbox24.com/@52.32522,5.50002,z13
Ja das altijd handig... als ie crasht :X
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174360037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:03 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat 'zand opspuiten' betekent, zou net zo even goed een groepje burgers zijn met de hoop dat ze iets vinden.
Heel Flevoland is opgespoten zand. Als ze daar inderdaad een aantal meter zand ofzo hebben opgespoten de afgelopen week en ze ligt daar, vergeet dat vinden dan maar. Maar ergens lijkt me dat sterk, dat kan hij eigenlijk niet voorbereid hebben en gezien hoe lang het nu duurt, denk ik wel dat hij dat heeft
pi_174360056
Nederlanders die niet weten wat 'zand opspuiten' is. Gvd. Driekwart van Nederland is 'opgespoten'
pi_174360062
Maar kunnen we er dus nu van uit gaan dat Anne inderdaad vervoerd is in de auto van MP's moeder?
pi_174360072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef warhamstr het volgende:
Nederlanders die niet weten wat 'zand opspuiten' is. Gvd. Driekwart van Nederland is 'opgespoten'
We zijn geen natuurkundige ofzo
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174360083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef Joppiez het volgende:
Maar kunnen we er dus nu van uit gaan dat Anne inderdaad vervoerd is in de auto van MP's moeder?
Lijkt me wel sterk als de auto in beslag is genomen en iedereen ineens met z'n allen naar Zeewolde zijn gegaan.
pi_174360088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

We zijn geen natuurkundige ofzo
Aardrijkskundige is een beter woord.
pi_174360092
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Op de lopende band nog wel...
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:10:19 #229
357044 Budapestenaar
pi_174360096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:00 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wat is 'zand opspuiten'? Wie zijn 'ze'?
Zand opspuiten wil zeggen dat ze iets verhogen door zand te spuiten. Dat doe je bijvoorbeeld met een strand als een storm het heeft vernield.

Deze 'tipgever' wil waarschijnlijk aan de politie duidelijk maken dat het een goede plek zou zijn geweest voor de dader om Anne te begraven. Een beetje zoals iemand begraven op een plek waar een dag later geasfalteerd wordt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:10:56 #230
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174360109
Heli gaat richting Nijkerk :?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174360110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef warhamstr het volgende:
Nederlanders die niet weten wat 'zand opspuiten' is. Gvd. Driekwart van Nederland is 'opgespoten'
Haha het is wat he...

hoewel dat opspuiten ook weer niet zo veel was, meeste is ingepolderd (water eruit pompen ipv zand opspuiten)
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:11:20 #232
357044 Budapestenaar
pi_174360118
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Heli gaat richting Nijkerk :?
Dat zie je uit het raam?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:11:25 #233
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174360121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:03 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Idd. Laten we weer terug naar de basis gaan.

Waarom zou MP veel moeite doen om Anne zo goed te verbergen, en onderwijl de rugzak/jas zo te laten slingeren? Wilde MP juist dat het gevonden zou worden dan?

Weet je wat ik mensen op mijnwerk heb horen zeggen: Stel dat een ander het heeft gedaan op die afdeling waar hij ook zat, maar dat die DNA sporen (haren) etc,.. bij kleding heeft neergelegd, om zo de verdenking op M.P te schuiven..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174360124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef Joppiez het volgende:
Maar kunnen we er dus nu van uit gaan dat Anne inderdaad vervoerd is in de auto van MP's moeder?
Nee
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:11:50 #235
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_174360133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat zie je uit het raam?
https://www.radarbox24.com/flight/ZXP01
pi_174360134
Er zitten hier alleen verveelde huismoekes die hun cupcakes opspuiten met slagroom..snap dat dan. :+
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:11:57 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174360135
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Heli gaat richting Nijkerk :?
Is er al voorbij..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174360139
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat zie je uit het raam?
Damn...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:12:18 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174360147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat zie je uit het raam?
:P veilig achter mijn pc.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174360161
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
pi_174360163
quote:
12s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zitten hier alleen verveelde huismoekes die hun cupcakes opspuiten met slagroom..snap dat dan. :+
Moeke suukerklontje in de koffie.
pi_174360172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zand opspuiten wil zeggen dat ze iets verhogen door zand te spuiten. Dat doe je bijvoorbeeld met een strand als een storm het strand heeft vernield.

Deze 'tipgever' wil waarschijnlijk aan de politie duidelijk maken dat het een goede plek zou zijn geweest voor de dader om Anne te begraven. Een beetje zoals iemand begraven op een plek waar een dag later geasfalteerd wordt.
Ik weet niet hoe dat zand opspuiten in zijn werk gaat, maar ik vraag me af of MP daar wel de tijd en de middelen voor heeft gehad.
pi_174360175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Who cares?!
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:13:49 #244
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_174360192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Nee, deze zoekactie wordt mede mogelijk gemaakt door Albert Heijn, Neckermann en Nationale Nederlanden
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:13:54 #245
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174360196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Weet je wat ik mensen op mijnwerk heb horen zeggen: Stel dat een ander het heeft gedaan op die afdeling waar hij ook zat, maar dat die DNA sporen (haren) etc,.. bij kleding heeft neergelegd, om zo de verdenking op M.P te schuiven..
Ja stel je voor dat iemand die daar werkt dit heeft gedaan en dan de dna sporen bij M.P heeft neergelegd.... dream on...
pi_174360198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Als Anne maar gevonden wordt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:14:01 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174360201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Ja vooral users zonder plaatjes in profielfoto's worden volgend jaar extra belast
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:14:03 #248
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174360202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:03 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

eens hoe de politie bij MP terecht is gekomen. Misschien is er wel geen DNA op de rugzak/jas aangetroffen, maar bijv. alleen omdat MP op viel omdat later in de week signalen begonnen op te vallen in zijn gedrag (of omdat hij de betreffende avond te laat van zijn verlof was teruggekomen).] bij de leiding en die de politie getipt hebben.
Ik sluit mededaders niet uit, als hij het wel heeft gedaan in z'n eentje is het knap gedaan. Zoals jij denkt , ja die gedachtengang is er bij mij ook geweest, dat hij dus zeker wist of voor bijna zeker wist dat zijn sporen er niet op zaten.., maar hij wist niet dat hij wel op andere plekken is gesignaleerd, bijvoorbeeld door camera's of door zijn telefoongebruik, als hij die had..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174360206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Weet je wat ik mensen op mijnwerk heb horen zeggen: Stel dat een ander het heeft gedaan op die afdeling waar hij ook zat, maar dat die DNA sporen (haren) etc,.. bij kleding heeft neergelegd, om zo de verdenking op M.P te schuiven..
Haren is wel lastig, die vallen/waaien er zo af. Of ze moeten echt gepland zijn (maar valt dat niet op?). Denk eerder dat het dna van bloed (of sperma) afkomstig was
pi_174360217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:13 schreef JochemP het volgende:

[..]

Nee, deze zoekactie wordt mede mogelijk gemaakt door Albert Heijn, Neckermann en Nationale Nederlanden
_O-
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:14:33 #251
357044 Budapestenaar
pi_174360218
quote:
12s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zitten hier alleen verveelde huismoekes die hun cupcakes opspuiten met slagroom..snap dat dan. :+
Fokkers weten alleen wat volspuiten is. Van Pornhub....
pi_174360219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
En dan? Wil je dat ze stoppen omdat het te duur wordt?
pi_174360223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Jes. Zoals alles. Daarintegen het regime waar de dwaas inzit die het vermoedelijk heeft gedaan kost ook klauwe met geld.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:14:51 #254
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_174360226
Heli gaat richting Den Dolder
pi_174360228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Politie is per definitie belastinggeld. Ach, uiteindelijk is het schuiven met uren en krijgt iets anders minder aandacht. Bovendien gelijk een goede training.
Somebody that I used to know
pi_174360233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:13 schreef JochemP het volgende:

[..]

Nee, deze zoekactie wordt mede mogelijk gemaakt door Albert Heijn, Neckermann en Nationale Nederlanden
En de VriendenLotterij. Iedereen een gratis fiets.
pi_174360236
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:14 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jes. Zoals alles. Daarintegen het regime waar de dwaas inzit die het vermoedelijk heeft gedaan kost ook klauwe met geld.
Nu snap ik waarom die BTW verhoogd wordt naar 9 procent. Klote MP :'(
pi_174360237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:14 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

En dan? Wil je dat ze stoppen omdat het te duur wordt?
Je kunt beter stoppen met het behandelen van criminelen en een autoband om de nek heen gooien ;)
pi_174360240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Wat anders? Natuurlijk belastinggeld.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:15:33 #260
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_174360245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

En de VriendenLotterij. Iedereen een gratis fiets.
Je moet 'm alleen wel zelf uit de vijver halen
pi_174360253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Wat als het allemaal belastinggeld was?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:15:56 #262
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174360257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Rare vraag.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:16:06 #263
357044 Budapestenaar
pi_174360264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:13 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat zand opspuiten in zijn werk gaat, maar ik vraag me af of MP daar wel de tijd en de middelen voor heeft gehad.
Dat zand opspuiten zal door een bedrijf gedaan worden. Als de dader dat wist kan hij Anne daar onder een laagje zand hebben begraven, wetende dat er daarna een flinke lading zand zou volgen.

Maar dat is allemaal puur theoretisch gespeculeer.
pi_174360272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom die BTW verhoogd wordt naar 9 procent. Klote MP :'(
Mij is wel eens verteld dat een tbser zeker een ton de jaar kost. Ik verwacht dat die onzin in dat dorp ook klauwe met geld kost en nagenoeg niks opleverd.
pi_174360274
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 21:14:26 Morgen overigens geen zoektocht rond Altrecht in Den Dolder. De focus van de zoektocht ligt op natuurgebied Zeewolde. #AnneFaber reageer retweet
pi_174360276
dubbel
pi_174360280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef JochemP het volgende:

[..]

Je moet 'm alleen wel zelf uit de vijver halen
Doekje er overheen, zie je niets van.
pi_174360283
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

En de VriendenLotterij. Iedereen een gratis fiets.
Sorry, maar dat is toch de Postcodeloterij?
pi_174360288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef JochemP het volgende:

[..]

Je moet 'm alleen wel zelf uit de vijver halen
B-)
´
pi_174360293
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:16 schreef Stickwoman het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is toch de Postcodeloterij?
Eén pot nat.
pi_174360297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat zand opspuiten zal door een bedrijf gedaan worden. Als de dader dat wist kan hij Anne daar onder een laagje zand hebben begraven, wetende dat er daarna een flinke lading zand zou volgen.

Maar dat is allemaal puur theoretisch gespeculeer.
Waait dat laagje zand dan niet weg door de wind waarna er een hand uitsteekt ofzo? Dan hadden de zandspuiters het wel opgemerkt neem ik aan.

Er is zoveel mogelijk. ;(
pi_174360301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef JochemP het volgende:

[..]

Je moet 'm alleen wel zelf uit de vijver halen
lul! :')
pi_174360303
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 21:14:26 Morgen overigens geen zoektocht rond Altrecht in Den Dolder. De focus van de zoektocht ligt op natuurgebied Zeewolde. #AnneFaber reageer retweet
Ze zijn er dus wel echt vrij zeker van als ze Altrecht nu links laten liggen.
pi_174360307
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Je kunt beter stoppen met het behandelen van criminelen en een autoband om de nek heen gooien ;)
Overdrijven is ook een kunst. :-) De meeste criminelen verkrachten geen meisjes met trots of werken gewoon mee als ze gepakt zijn.
pi_174360316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:17 schreef parmezaansebaas het volgende:
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 21:14:26 Morgen overigens geen zoektocht rond Altrecht in Den Dolder. De focus van de zoektocht ligt op natuurgebied Zeewolde. #AnneFaber reageer retweet
Ze zijn er dus wel echt vrij zeker van als ze Altrecht nu links laten liggen.
In Altrecht hebben ze natuurlijk ook intensief gezocht al zonder resultaat ...
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:18:09 #276
357044 Budapestenaar
pi_174360318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:17 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Waait dat laagje zand dan niet weg door de wind waarna er een hand uitsteekt ofzo? Dan hadden de zandspuiters het wel opgemerkt neem ik aan.

Er is zoveel mogelijk. ;(
Ik ken het terrein niet. Geen flauw idee.
pi_174360324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:17 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Waait dat laagje zand dan niet weg door de wind waarna er een hand uitsteekt ofzo? Dan hadden de zandspuiters het wel opgemerkt neem ik aan.

Er is zoveel mogelijk. ;(
als je nu geen idee hebt, ga dan ook niet speculeren.
pi_174360330
Heli gaat weer de bossen in. Ze gaan er nog steeds vanuit dat ze niet in een meer ligt.
pi_174360333
heli, waar ga je heen?
pi_174360338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal bekostigd wordt? Zoveel maninzet voor geruime tijd, Allemaal belastinggeld?
Politie is per definitie belastinggeld. Ach, uiteindelijk is het schuiven met uren en krijgt iets anders minder aandacht. Bovendien gelijk een goede training.
quote:
Ik zie hem net over het centrum van Amersfoort heenvliegen :7
Somebody that I used to know
pi_174360341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef chento het volgende:
heli, waar ga je heen?
Effe bidden tot God
pi_174360354
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef warhamstr het volgende:

[..]

als je nu geen idee hebt, ga dan ook niet speculeren.
Man, 72 delen vol met speculaties en vraagtekens, en dan ga je het tegen mij hebben. :')

Ga fietsen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:19:38 #283
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174360356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Heli gaat weer de bossen in. Ze gaan er nog steeds vanuit dat ze niet in een meer ligt.
Als de rotor de bomen maar niet raakt.

:o
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:19:45 #284
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174360359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef chento het volgende:
heli, waar ga je heen?
Maakt gekke bochtjes... Wat gaat ie toch doen.. :?
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174360361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Heli gaat weer de bossen in. Ze gaan er nog steeds vanuit dat ze niet in een meer ligt.
Waar maak je dat uit op?

Kan trouwens goed zijn dat de heli op eigen initiatief zoekslagen aan het maken is. Dat hoeft niet altijd gecoördineerd te worden.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 21:20:29 #286
357044 Budapestenaar
pi_174360374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:19 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Man, 72 delen vol met speculaties en vraagtekens, en dan ga je het tegen mij hebben. :')

Ga fietsen.
Maar wel uitkijken anders moeten we 72 delen vullen over warmhamstr...
pi_174360377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:17 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Waait dat laagje zand dan niet weg door de wind waarna er een hand uitsteekt ofzo? Dan hadden de zandspuiters het wel opgemerkt neem ik aan.

Er is zoveel mogelijk. ;(
Dat zand zal worden opgespoten van de bodem van het ernaast gelegen water. Dat is dus nat en waait niet zomaar weg. En bovendien waait ook niet heel Flevoland weg, het kan ook meer klei achtig zijn dan echt het losse strandzand
pi_174360378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:18 schreef chento het volgende:
heli, waar ga je heen?
Nog ff en ze komen over je zolderkamer gevlogen.. >:)
´
pi_174360381
Heeft de apparatuur aan boord van de heli, waarmee ze proberen te zoeken, overigens wel een boodschap aan het ontbreken van belichting?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:20:53 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174360387
Snap ook niet wat die heli aan het doen is :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174360394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:15 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom die BTW verhoogd wordt naar 9 procent. Klote MP :'(
Wat mij betreft mogen ze lui als MP ook gelijk een nekschot geven. Al 7 jaar geleden in dit geval. Moet je eens kijken hoe veel belastinggeld dat bespaard zou hebben. Als we het blijkbaar prima vinden verkrachters en moordenaars tussen "normaal" volk te laten chillen moeten we ook instaan voor de gevolgen, dus ook financieel.
pi_174360395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:19 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Man, 72 delen vol met speculaties en vraagtekens, en dan ga je het tegen mij hebben. :')

Ga fietsen.
Waarom zoiets vergezochts neerplempen over weggewaaid zand en een zichtbare hand?? Heb je nog voorkeur voor links of rechts?
pi_174360396
De politie helikopter kan ook een andere inzet gekregen hebben tussen door.
Voorheen Post ID 101472
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:21:24 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174360402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:20 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Heeft de apparatuur aan boord van de heli, waarmee ze proberen te zoeken, overigens wel een boodschap aan het ontbreken van belichting?
Afhankelijk van het soort apparatuur niet nee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:21:47 #295
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174360411
de politiehelocopter surveilleert ook dagelijks he. Ze hebben zelfs hun eigen twitteraccount
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174360417
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afhankelijk van het soort apparatuur niet nee.
Kan prima dat ze nog aan het koekeloeren zijn middels warmtebeeldcamera's oid right?
pi_174360433
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:20 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Dat zand zal worden opgespoten van de bodem van het ernaast gelegen water. Dat is dus nat en waait niet zomaar weg. En bovendien waait ook niet heel Flevoland weg, het kan ook meer klei achtig zijn dan echt het losse strandzand
Ah oke, thanks voor deze aardrijkskundeles vanavond. :) Wist het oprecht niet. :@
pi_174360441
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:21 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Waarom zoiets vergezochts neerplempen over weggewaaid zand en een zichtbare hand?? Heb je nog voorkeur voor links of rechts?
Heb je al gefietst?
pi_174360442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:20 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Heeft de apparatuur aan boord van de heli, waarmee ze proberen te zoeken, overigens wel een boodschap aan het ontbreken van belichting?
Als ze infrarood of nachtcamera's gebruiken kun je net zo makkelijk in het donker zoeken, dus die zullen ze wel hebben (infrarood alleen als er iets van warmte is trouwens)
pi_174360461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:22 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Ah oke, thanks voor deze aardrijkskundeles vanavond. :) Wist het oprecht niet. :@
^O^
pi_174360463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef Joppiez het volgende:
Maar kunnen we er dus nu van uit gaan dat Anne inderdaad vervoerd is in de auto van MP's moeder?
Wij kunnen dat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')