SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kon lucky mobiel niet quoten...
Wilde zeggen:
Daar heb je Gappertje, rare Gappertje
Dat was jij toch? Closet earlyhardcorefanaatquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kon lucky mobiel niet quoten...
Wilde zeggen:
Daar heb je Gappertje, rare Gappertje
Dat is mijn jingle...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu horen jullie het ook eens van een ander: obey me!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef MadMaster het volgende:
En dan zo meteen:
19:00 - 21:00
Henk is al in kerstsfeer en zet z'n piek in de top!
Dit ja!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, dankjewel voor al die uren toffe muziek, man!
ik zit nergens meequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef MadMaster het volgende:
En dan zo meteen:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, dankjewel voor al die uren toffe muziek, man!
Met dank aan autoDJ van Mixxx...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef MadMaster het volgende:
En dan zo meteen:
Dat is fijn nieuws!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Van de 240 geselecteerde songs zijn er maar 57 gedraaid.
GAP kan nog wel eens gevoed worden...
Ik heb er nog zo'n 180.000 stuks.quote:
Maar jij hebt wel op Play gedruktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan autoDJ van Mixxx...
Dank voor de deuntjes Madquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan autoDJ van Mixxx...
Ghèhehe!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef ToT het volgende:
Ze zingen dit zo voluit dat ik me altijd visualiseer dat ze keirood aanlopen tijdens het zingen!
Kan je mij jouw gebruiksaanwijzing eens faxen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik hou van Kerstmis, alleen gaat het ergens rond 25 en 26 december altijd fout met mijn kerstgevoel.
Het had wel wat, die speciale Frank Vibratie uitvoering.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo'n 180.000 stuks.
Alhoewel er van Maffia Frankie waarschijnlijk wel wat zullen sneuvelen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Door dit nummer heb ik nu alweer zin in januari. Dan is de kerstmuziekellende weer voorbij.
Er zijn nog 500 wachtenden voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je mij jouw gebruiksaanwijzing eens faxen?
Ik zat te eten en hoorde het.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het had wel wat, die speciale Frank Vibratie uitvoering.
Ah jullie vieren het vandaag?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik hou van Kerstmis, alleen gaat het ergens rond 25 en 26 december altijd fout met mijn kerstgevoel.
een vrouw met gebruiksaanwijzing: Hoaxquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je mij jouw gebruiksaanwijzing eens faxen?
Ik trek geen nummertje...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn nog 500 wachtenden voor je.
het volgende nummer ga je ook niet missenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer mis ik niet, ik ken het ook niet
Zat ook even raar te kijken, want dat is de 1e x ooit bij jouw muziek dat het te horen was.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat te eten en hoorde het.
Ik hoopte dat het mijn tablet was, maar de andere tablet hikte ook.
Met mijn chopsticks in de aanslag maar naar boven gerend om jullie uit je lijden te verlossen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer mis ik niet, ik ken het ook niet
Meestal krijg ik in de zomer juist een aanval. En dan zit ik lekker kerstfilms te kijken.quote:
Niet eentje inderdaad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een vrouw met gebruiksaanwijzing: Hoax
Dat blind uploaden naar GUP is hiermee ook van de baan...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat ook even raar te kijken, want dat is de 1e x ooit bij jouw muziek dat het te horen was.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eentje inderdaad.
[ afbeelding ]
kun jij dan zien dat een track kapot is?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blind uploaden naar GUP is hiermee ook van de baan...
Mijn collectie bestaat uit enkele honderden housenummers en zelfs daar vind ik nog wel eens tags die niet kloppen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blind uploaden naar GUP is hiermee ook van de baan...
Nu net gedaan!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat laat je je vriendin zeker niet lezen?
Nee, daarom juist...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
kun jij dan zien dat een track kapot is?
Vet goed
Die kent al die regels al. Dit is waarom ToT's chickie moest bijbetalen voor de bagagequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat laat je je vriendin zeker niet lezen?
Ik ken dit nummer en het vorige niet eensquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan mijn hersenen weer, compleet in de knoop.
Maar dit mist toch geen hond?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kent al die regels al. Dit is waarom ToT's chickie moest bijbetalen voor de bagage
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kent al die regels al. Dit is waarom ToT's chickie moest bijbetalen voor de bagage
Tags zijn nog tot daar aan toe, maar hele happen weg uit een MP3 is wel heel irritant...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn collectie bestaat uit enkele honderden housenummers en zelfs daar vind ik nog wel eens tags die niet kloppen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eentje inderdaad.
[ afbeelding ]
Nee, dit niet...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, een beetje geoefend oog kan best zien in bijvoorbeeld Audacity of CoolEditPro, dat er iets niet klopt. Voortaan luister ik het ook eerst helemaal af.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
kun jij dan zien dat een track kapot is?
Vet goed
Dat euhh gebeurt mij ook nog wel eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn collectie bestaat uit enkele honderden housenummers en zelfs daar vind ik nog wel eens tags die niet kloppen.
Dat zag ik wel in Mixxx toen ik eenmaal boven was, maar toen was het leed al geleden...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, een beetje geoefend oog kan best zien in bijvoorbeeld Audacity of CoolEditPro, dat er iets niet klopt. Voortaan luister ik het ook eerst helemaal af.
Die is sinds dit jaar aan ball and chain gelegd toch?quote:
Yours is no Disgrace, mag ik hopen.quote:
dit mis ik idd niet. niets bijzonders.. alhoewel het natuurlijk minder irritant is dan pakweg Blof, Marco B...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Pink - Family Portraitquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yours is no Disgrace, mag ik hopen.
Anders kan ik over 10 minuten inschakelen.
Vanaf 13.30 uur vele...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een legendarische classic gemist?
John en Yoko..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een legendarische classic gemist?
nog 2 minuten I've seen all good peoplequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yours is no Disgrace, mag ik hopen.
Anders kan ik over 10 minuten inschakelen.
Ja, oké, maar jij hebt een bibliotheek waar geen einde aan komt, dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat euhh gebeurt mij ook nog wel eens.
Ach ja, hier staan er geen lijfstraffen op.
*zet ID3 tag inconsistentie bij het lijstje antwoorden op:"Wat is er nou met jouw vingers gebeurd? "
Ja okee, dat wel. Maar aan de tracknaam/bestandsnaam weer niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, een beetje geoefend oog kan best zien in bijvoorbeeld Audacity of CoolEditPro, dat er iets niet klopt. Voortaan luister ik het ook eerst helemaal af.
The Ballad of? Da's wel een fijne Beatleplaat.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja okee, dat wel. Maar aan de tracknaam/bestandsnaam weer niet.
Alhoewe; Frank_Sinatra_-_LA_Is_My_Lady{Jeffzmooooooooooooozixmaaaaaaaaaaaaadnezz}.mp3 enkele red flags laat opgaan
Ik hoor het. Naar goed Top 2000 gebruik mute ik hem evenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog 2 minuten I've seen all good people
*proest*quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor het. Naar goed Top 2000 gebruik mute ik hem even
Hmmmm... ehhh ja daar heb je wel een punt :"+quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, oké, maar jij hebt een bibliotheek waar geen einde aan komt, dat is een heel ander verhaal.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor het. Naar goed Top 2000 gebruik mute ik hem even
Heb je dat gedoe met die audiodrivers ooit nog voor elkaar gekregen? Denk het wel, want het klonk de laatste keren prima.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm... ehhh ja daar heb je wel een punt :"+
Ik mute tijdens de Top eigenlijk nooit. Misschien dat ik het dit jaar doe bij The Sound of Silence.quote:
Met Bowie?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit vind ik dus echt een bout nummer
Maar dat komt denk ik ook door die verschrikkelijke cover van Bowie met Lennon
Die ging ook effe op mute.quote:
Bij die verschrikkelijke cover neem ik aan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mute tijdens de Top eigenlijk nooit. Misschien dat ik het dit jaar doe bij The Sound of Silence.
Op het Young Americans album. Past er ook helemaal niet tussen, al die soul nummersquote:
Nee, dit was hipquote:
Ja, vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij die verschrikkelijke cover neem ik aan?
en hij wordt nu al voor de tweede keer binnen een kwartier gedraaidquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer mee te luisteren en te posten, maar Lennon is beetje opstandig en werkt niet echt mee. Ik ga maar even bij hem zitten en samen met hem tv kijken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en hij wordt nu al voor de tweede keer binnen een kwartier gedraaid
Lennon!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer mee te luisteren en te posten, maar Lennon is beetje opstandig en werkt niet echt mee. Ik ga maar even bij hem zitten en samen met hem tv kijken.
Nooit geweten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op het Young Americans album. Past er ook helemaal niet tussen, al die soul nummers
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon!
We gaan niet mam's avond lopen verkloten!
Vanaf nu gedraag je je!
Of moeten we je soms even laten dingesen?
[..]
Lennon!
Vanaf nu gedraag je je!
Bij dezequote:
[..]
Lennon!
Vanaf nu gedraag je je!
Das wel een embarrassmentquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat dit niet in de Top 2000?_____!!!!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is er iemand hier die 1 nummer van Madness niet trekt?
Vast wel, maar die zijn gekquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee joh!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind elk liedje van Madness ook gewoon hetzelfde.
En beetje wel, maar niet van na hun eerste album.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef livelink het volgende:
Een beetje Madness hoort natuurlijk wel thuis in de top2000
Ja, maar dat geldt voor zoveel bands. Coldplay, Blof, Kensington....om er maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind elk liedje van Madness ook gewoon hetzelfde.
Niet specifiek, maar ik vind Madness gewoon niet echt boeiend en 1 liedje vat hun oeuvre wel samenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat toevallig dit nummer?
Ja en daar staat al zoveel van in de Top 2000, dus dat liedje van Madness hoeft er niet in 8 uitvoeringen in van mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor zoveel bands. Coldplay, Blof, Kensington....om er maar een paar te noemen.
Ik trek er zoveel niet, altijd een haat-/liefde gehad met ze...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan loop je even naar bovenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan zit de dj boven en ik beneden, zo kan er niet gedanst worden natuurlijk
Dat laatste ben ik met je eens. Ska/ pop vermenging klonk wel tof verder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar ik vind Madness gewoon niet echt boeiend en 1 liedje vat hun oeuvre wel samen
Geen stairway to heaven in huis?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
dat wordt wat lastig jaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Kom hier danquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
er loopt een draadje over de trap, levensgevaarlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan loop je even naar boven
wel in huis, maar die staat er nog wel in...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen stairway to heaven in huis?
Kan je niet een soort trekpop maken met een stuk touw?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind Our House trouwens wel echt een lekker nummer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Ska/ pop vermenging klonk wel tof verder.
One Step Beyond en Nightboat to Cairo (en de rest van het eerste album) waren nog leuk, daarna werd het stukken minder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Ska/ pop vermenging klonk wel tof verder.
In het midden van de straat. Ja, lekker vrolijk nummer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Our House trouwens wel echt een lekker nummer.
is ook een fijn nummerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Our House trouwens wel echt een lekker nummer.
Marco heeft te druk met fotograferen, die kon niet optreden vanavondquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind het origineel van Marco Borsato toch mooier.
Sja, ik zit er wel over te typen, maar nu ik erover nadenk ken ik volgens mij alleen dat 1e album van ze.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
One Step Beyond en Nightboat to Cairo (en de rest van het eerste album) waren nog leuk, daarna werd het stukken minder.
Net alsof ze van alles wat wilde en daardoor werd het net niks...
Maar alleen vanwege die eerstgenoemde songs ga ik wel naar een concert van ze.
Kaiser Chiefs idem dito...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik zit er wel over te typen, maar nu ik erover nadenk ken ik volgens mij alleen dat 1e album van ze.Net als UB40. Zelfde verhaal.
Nou ja! En hij woont hier zo vlakbij toch? Had makkelijk even langs kunnen wippen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marco heeft te druk met fotograferen, die kon niet optreden vanavond
OK, dan niet...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De clip was ook leuk van One Step Beyond.
Ja, inderdaad ....quote:
Eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat, stond dit er ooit in? Prima dattie er uit is gedonderd
Die was toch naakt ingezongen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Walk like an E... oh wacht.
Love is not a competition, but I'm winning (van KC) is tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaiser Chiefs vind ik echt weinig aan. Oh My God en Never Miss a Beat zijn wel geinig, maar je kunt beter Franz Ferdinand of de eerste plaat van Maximo Park luisteren.
Of, natuurlijk, Pulp
luister dan naar de dj, is Tony van Spandau Balletquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ....
Henk zit zeker weer met z'n vinger op die LP
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toch naakt ingezongen?
(ik oefen alvast jongens)
Deze versiequote:
Zal wel terugkomen. Wat mij betreft is Refugee erin wel voldoende.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat, stond dit er ooit in? Prima dattie er uit is gedonderd
Oja! Vergeten. Die is ook tof ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love is not a competition, but I'm winning (van KC) is tof.
Dan liever toch Employment van Kaiser Chiefs...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaiser Chiefs vind ik echt weinig aan. Oh My God en Never Miss a Beat zijn wel geinig, maar je kunt beter Franz Ferdinand of de eerste plaat van Maximo Park luisteren.
Of, natuurlijk, Pulp
Oh, die heeft er niks goeds mee gedaan....quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
luister dan naar de dj, is Tony van Spandau Ballet
quote:
Mary Janes last dancequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel terugkomen. Wat mij betreft is Refugee erin wel voldoende.
+1quote:
is dit Tom Petty wel zelf?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Eerdaags maar eens de bezem door mijn mp3 collectie halen
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toch naakt ingezongen?
(ik oefen alvast jongens)
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef livelink het volgende:
Deze is mooi, maar ik ga toch voor Learning to Fly.
Mijn jongste moest een gedicht schrijven voor school en ik ben het nu aan het uittypen. Erg donker gedicht met veel dood en een kernreactor en nog wat pissebedden.
Eén strofe wil ik jullie niet onthouden
"Mensen komen en gaan,
maar in het veen blijf je altijd bestaan"
Nee, dat was Tony Hadley.quote:
Het was in ieder geval niet John Mayer zover ik weet.quote:
ow dat heb ik niet gehoordquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan ook gemeld vooraf...
er luistert ook niemand naar de dj he?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan ook gemeld vooraf...
Mijn jongste moest een gedicht schrijven voor school en ik ben het nu aan het uittypen. Erg donker gedicht met veel dood en een kernreactor en nog wat pissebedden.
"Mensen komen en gaan,
Hmm wat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er luistert ook niemand naar de dj he?
"Mensen komen en gaan,
Naast jouw handleiding wil ik ook een tegel van je dochter...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef livelink het volgende:
"Mensen komen en gaan,
de jongste is de jongen, niet het meisjequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast jouw handleiding wil ik ook een tegel van je dochter...
Mja, om nou het vrouwendeel op me te nemen.....quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, semi-karaoke versie dit...
Schrijft een jongen zulke teksten?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de jongste is de jongen, niet het meisje
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijft een jongen zulke teksten?
Ik bestel de tegel af...
Niet zo stoer, je mocht willen dat je een vrouwendeel op je kon nemen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, om nou het vrouwendeel op me te nemen.....
Ik dacht dat jij heel graag vrouwendelen op je neemt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, om nou het vrouwendeel op me te nemen.....
Veenlijken FTW!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijft een jongen zulke teksten?
Ik bestel de tegel af...
wel een mooi liedjequote:
Daar doe ik hier geen uitspraken overquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo stoer, je mocht willen dat je een vrouwendeel op je kon nemen...
meisjesdelen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel graag vrouwendelen op je neemt?
Ander soort vrouwendelenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel graag vrouwendelen op je neemt?
Dat doe je al vaak genoeg, dus nu hoeft het inderdaad niet...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doe ik hier geen uitspraken over
quote:
Dit was mijn zoon. Hij moest ook een keer een gedicht schrijven over luisteren (daar had de leerkracht vast een goede reden voorquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast jouw handleiding wil ik ook een tegel van je dochter...
Weet je zeker dat hij niet stiekem wiet rookt..?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was mijn zoon. Hij moest ook een keer een gedicht schrijven over luisteren (daar had de leerkracht vast een goede reden voor)
Dat begon zo:
"Ik luister, jij luistert
Jij luistert, ik luister
Het luisterelfje komt en fluistert
iets in je oor."
Als je goed zoekt, heeft hij af en toe zijn poëtische momenten.
Elfje zat vast op een paddo...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was mijn zoon. Hij moest ook een keer een gedicht schrijven over luisteren (daar had de leerkracht vast een goede reden voor)
Dat begon zo:
Jij luistert, ik luister
iets in je oor."
Dat was dus enkele jaren eerder?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat begon zo:
Jij luistert, ik luister
iets in je oor."
quote:
Dat zou ik hopelijk wel ruiken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet stiekem wiet rookt..?
Ja, klopt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was dus enkele jaren eerder?
het is dan ook een bijzonder kind.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat begon zo:
Jij luistert, ik luister
iets in je oor."
Te oud voor de top 2000.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:37 schreef ToT het volgende:
Wut?
Ook een mooie, maar die ander afgekapt?
er liggen nieuwe batterijen naast de muis, weet je nog?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Mijn muis vond van niet
Soms word ik daar zo moe van
meteen gedaan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er liggen nieuwe batterijen naast de muis, weet je nog?
Ok dan ok!quote:
Die zitten nu in zijn fietslamp.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er liggen nieuwe batterijen naast de muis, weet je nog?
nu nog een fietsquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zitten nu in zijn fietslamp.
hij heeft geen fietsquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zitten nu in zijn fietslamp.
en ik wil graag wat verdienequote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik sta nu hier voor de vitrine
quote:
FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2017quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kerstactie R49 2017: vouwfiets voor Symph.
Een fiets die in een doos past. Pfoeh, moeilijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2017
nog een paar keer achteruit er overheen rijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een fiets die in een doos past. Pfoeh, moeilijk.
Vouwfiets past makkelijk!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een fiets die in een doos past. Pfoeh, moeilijk.
welke?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoeft voor mij dan weer niet. Kan 20 andere platen in het genre noemen die ik beter vind.
Dat. Vorige nummer was erg leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoeft voor mij dan weer niet. Kan 20 andere platen in het genre noemen die ik beter vind.
(Wel liever deze dan Oktober van Blof)
Godsamme.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vouwfiets past makkelijk!
En als je het andere soort "doos" bedoelt, dan is het een vrouwfiets
Fixed.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Wel liever deze dan alles van Blof)
Ik ga geen kwartier typen, maar de duidelijkste vind ik All of My Heart.quote:
Achterop.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij moet gewoon mijn fiets laten fixen, dan kan hij weer fietsen, voor mij is het toch geen optie meer
tja jij zegt dat je er zo 20 kan noemenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga geen kwartier typen, maar de duidelijkste vind ik All of My Heart.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vouwfiets past makkelijk!
En als je het andere soort "doos" bedoelt, dan is het een vrouwfiets
Noemen, niet typen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja jij zegt dat je er zo 20 kan noemen
Dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
harder praten dan, ik heb je niet kunnen verstaan
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE
Roept bij mij wel echt het top 2000 gevoel op.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oscar, uw enige echte zij(k)lijncommentator.... snapt ook wel waarom deze er uit ligt.....
Platen die er niet meer in staan nog een keer horen vind ik wel leuk. Maar hoeft niet elke week inderdaad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Maarre...
Het is de eerste helft van oktober en nu al de eerste Top2000 show hier.
De Top2000 is voor mij alleen leuk als 'ie gedraaid wordt en even daarna, de rest van het jaar is er toch genoeg anders te verzinnen...?
* OscarMopperkont zit er aan te denken om tijdens de Top2000 een youtube livestream te doen met commentaarquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roept bij mij wel echt het top 2000 gevoel op.
komt door Mexi met z'n topicquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Maarre...
De Top2000 is voor mij alleen leuk als 'ie gedraaid wordt en even daarna, de rest van het jaar is er toch genoeg anders te verzinnen...?
Het ontneemt je wel de adem.quote:
Doner? Shoarma?quote:
Na de Top2000 is dat ook wel leuk, de gemisten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Platen die er niet meer in staan nog een keer horen vind ik wel leuk. Maar hoeft niet elke week inderdaad.
Van sommige nummers snap je niet dat het ooit hits geweest zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het ontneemt je wel de adem.
het eerste topic is er alquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Maarre...
Dat snap je tegenwoordig nog minderquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van sommige nummers snap je niet dat het ooit hits geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |