quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:23 schreef bloempjuh het volgende:
Als ik de stok vandaag haal, komt 'ie weer in omgeving Den Bosch uit. Over twee weken ben ik pas weer buiten deze omgeving. Sorry, Stok, je moet nog even volhouden in de regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon omgeving Den Bosch doen, ik pik en dan wel weer opquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:23 schreef bloempjuh het volgende:
Als ik de stok vandaag haal, komt 'ie weer in omgeving Den Bosch uit. Over twee weken ben ik pas weer buiten deze omgeving. Sorry, Stok, je moet nog even volhouden in de regen.
Of ik. Nu nog vakantie...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
gewoon omgeving Den Bosch doen, ik pik en dan wel weer op
Heb bewust een zonnige blauwisch achtig lucht foto gedaan.. Op deze druiligere grijze dag..quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer van dat grapje, ik dacht dat ik daadwerkelijk de stok in de buurt had
tr met gewenste titel erin.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
kan een mod even de titel aanpassen?
Groetjes aan 'ons mam'! Ik ga 'm niet ophalen, sorry. Iets teveel op mijn planningquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:27 schreef Dactylus het volgende:
Hij ligt er een week. 😇
Morgen haal ik hem op. En daarna zien we het wel weer. 😎
Relatief dichtbij ja. Berlicum en M'rode zijn zo goed als één dorpquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:55 schreef Dactylus het volgende:
Stok ligt overigens dicht bij waar ik hem eerder ook haalde 😅
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste drie liggen ver weg maar wel dicht bij elkaar. Kijken wanneer we daar aan toe geraken... Veel plezier met deze!... and I hope it's not bothering you.
Danku!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:52 schreef bloempjuh het volgende:
Dactylus, wat ben jij goed bezig zeg!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:40 schreef Dactylus het volgende:
Weer thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste drie liggen ver weg maar wel dicht bij elkaar. Kijken wanneer we daar aan toe geraken... Veel plezier met deze!
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:06 schreef Maanvis het volgende:
Not done om iemands huis/boerderij te fotograferen vind ik als omgevingsfoto.
Niemand zit te wachten op een X-factor party van FOK!stoktoeristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |