SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
Dan heb je iig een hele mooie plek als je later groot bent.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb toch mooi kunnen regelen dat ik er weer bij kom te liggen wanneer het me uitkomt.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is volgens mij niet helemaal random, of wel, Mad?
Dan kan je wat mij betreft best wat vaker flink schudden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik heb uit allerlei album mappen diverse songs bij elkaar geschraapt en die in de autoDJ van Mixxx flink door elkaar geschud...
In welk opzicht?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je wat mij betreft best wat vaker flink schudden.
Nee, het was toeval dat er een hoop zeer fraaie nummers tussen zaten, waaronder Pink Floyd. Beetje sentiment nog.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Andere songs of...?
Ah...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het was toeval dat er een hoop zeer fraaie nummers tussen zaten, waaronder Pink Floyd. Beetje sentiment nog.
Dan liggen we op het ogenblik aardig op 1 lijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Ik heb de songs niet gekozen wegens specifieke redenen, alles is puur op basis van mijn mood op dit moment...
Meestal draai ik bij R49 songs rond een thema en dan ben ik wat beperkter v.w.b. mijn eigen voorkeuren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan liggen we op het ogenblik aardig op 1 lijn.
Moet er nog wel eens aan denken wat een klus het moet zijn geweest om al die jaarmixen die je hebt op te frissen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal draai ik bij R49 songs rond een thema en dan ben ik wat beperkter v.w.b. mijn eigen voorkeuren.
Vind ik soms ook wel prettig, draai ik weer eens wat anders dan wat ik al vaak genoeg draai...
Mwoah, daar zijn tegenwoordig gelukkig heel handige digitale hulpmiddelen voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet er nog wel eens aan denken wat een klus het moet zijn geweest om al die jaarmixen die je hebt op te frissen.
Dus ook echt hoorbaar verschil in de zin van minder ruis en meer detail in hoog?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, daar zijn tegenwoordig gelukkig heel handige digitale hulpmiddelen voor.
Heb er onlangs nog een paar gedraaid hier...
De ruis viel sowieso wel mee, omdat ze van goed bewaarde bronnen afkwamen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus ook echt hoorbaar verschil in de zin van minder ruis en meer detail in hoog?
Nu je dit typt, moet ik aan de DAT recorder denken. Verreweg het beste ooit, maar men koos massaal voor minidisk, terwijl dat bepaalde frequenties oversloeg. Ook dat is nooit echt een heel groot succes geweest. Van CD's vond ik de ADD's het beste klinken. Niet de DDD's.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ruis viel sowieso wel mee, omdat ze van goed bewaarde bronnen afkwamen.
Er zijn daarnaast digitale tools waarbij je het geluidspatroon van een song of opname kan oppikken en dat kan repliceren op een andere geluidsbron. Een soort kopiėren van het klankbeeld van de ene song op een andere song, zeg maar. Dan ben je al een heel eind op weg...
Rammstein?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij staat die ook ergens in de lijst...
Mijn favoriete nummer van haar.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mooie nummers heeft ze toch gemaakt. Naturträne vind ik haar mooiste.
Ik heb een Sony portable DAT recorder gehad, maar die is inmiddels overleden en repareren van die dingen kost goud tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu je dit typt, moet ik aan de DAT recorder denken. Verreweg het beste ooit, maar men koos massaal voor minidisk, terwijl dat bepaalde frequenties oversloeg. Ook dat is nooit echt een heel groot succes geweest. Van CD's vond ik de ADD's het beste klinken. Niet de DDD's.
Net wat jij zegt, als je een beroerde moederband hebt, dan kan je digitaliseren wat je wilt, maar dan is de start al beroerd.
quote:
Die staat zeker in de lijst, zal ik zo wel even promoten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mooie nummers heeft ze toch gemaakt. Naturträne vind ik haar mooiste.
Oooh, dus er waren wel degelijk minidisks die het hele bereik pakten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Sony portable DAT recorder gehad, maar die is inmiddels overleden en repareren van die dingen kost goud tegenwoordig.
Ik heb nog wel een Sony Hi-MD minidisk liggen die wel alle frequenties pakt en waarmee je dan ook op kan nemen in 44.1 Khz WAV-formaat. Maar daar moest je weer speciale minidisks met relatief beperkte capaciteit voor aanschaffen.
[ afbeelding ]
Ik heb ze beide gebruikt voor mijn opnames van concerten, maar gebruik tegenwoordig de Roland Edirol RH-09 met 2 micro cardiod richtmicrofoons.
[ afbeelding ]
Het blijft leuk speelgoed.
Yep, en ook een lekker bereik met die operastem van haar. Alptraum is ook zo'n gaaf nummer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dijk van een stem. Heeft operazanglessen gehad en haar moeder zong ook niet slecht.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat zeker in de lijst, zal ik zo wel even promoten...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dus er waren wel degelijk minidisks die het hele bereik pakten.Zeker mooi speelgoed. Er was simpel mee te werken. Net als een cassettedeck, maar dan beter.
Beware, hierna nog één andere song...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan gaat het knallen hier.
Check.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beware, hierna nog één andere song...
Met rare Rick...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Cheap Trick, paar hits, maar ook meteen hele toffe.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lekker nummer voor ma. Ipv Hey Heyyyyy zal zij wel ijs IJIJIJs zingen.
Hans Vandenburg lijkt wel wat op 'm met dat brilletje en ze hadden ook een toeter:quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat doet me om één of andere reden aan Gruppo Sportivo denken.
Ja ja, present.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Sony portable DAT recorder gehad, maar die is inmiddels overleden en repareren van die dingen kost goud tegenwoordig.
Ik heb nog wel een Sony Hi-MD minidisk liggen die wel alle frequenties pakt en waarmee je dan ook op kan nemen in 44.1 Khz WAV-formaat. Maar daar moest je weer speciale minidisks met relatief beperkte capaciteit voor aanschaffen.
[ afbeelding ]
Ik heb ze beide gebruikt voor mijn opnames van concerten, maar gebruik tegenwoordig de Roland Edirol R-09 met 2 micro cardiod richtmicrofoons.
[ afbeelding ]
Het blijft leuk speelgoed.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hans v/d Burg lijkt wel wat op 'm met dat brilletje en ze hadden ook een toeter:
[ afbeelding ]
Knokschel!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ja, present.
Ik zag mijn naam langskomen
Mijn IP adres had even een intern conflictje.
En een waterscooter, hadden ze die ook?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hans v/d Burg lijkt wel wat op 'm met dat brilletje en ze hadden ook een toeter:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dit is meesterlijk...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef Annagh het volgende:
Skyler vindt dit nummer duidelijk niet fijn. Zit jankend in zijn mand.
Luckyquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
En een waterscooter, hadden ze die ook?Doe jij nog eens even snel een intern IP-conflictje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, Gup doet weer eens stront eigenwijs.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lucky
Ik kan ook weer meedoen in den pret
Thanx!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:40 schreef MadMaster het volgende:
En deze voor Annagh ook maar omhoog gegooid...
Dįt doet weer denken aan Herman Brood & Jules Deelder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Ich hätte Lust mit großen Tieren
Hab' keine Lust es zu riskieren
Hab' keine Lust vom Schnee zu gehen
Hab' keine Lust zu erfrieren, oh
Not againquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe jij nog eens even snel een intern IP-conflictje...
quote:
Hermanquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dįt doet weer denken aan Herman Brood & Jules Deelder.
Die hoes hangt hier op groot formaat aan de muur...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dįt doet weer denken aan Herman Brood & Jules Deelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annaghquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoes hangt hier op groot formaat aan de muur...
Fraai! De muziek en kunst die Herman maakte heb ik wel wat mee. Met Deelder een stuk minder. Hoewel hij vrij duidelijk en lekker kort was met het gedicht voor zijn dochter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
even verbeterdquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:43 schreef Annagh het volgende:
[..]Het is een behoorlijke tijd geleden. Vorig jaar was ik ruim 8 maanden bij mijn ouders, en het is daar niet te doen om lekker naar muziek te luisteren of iets voor jezelf te doen waarbij je niet zo heel veel lawaai kunt gebruiken. En eenmaal thuis was er iedere keer wel iets. Vorige week ben ik voor het eerst dus weer hier langs geweest, en val elke willekeurige dag met mijn neus in de boter met lekkere muziek.
We hebben die zeefdruk een week voor Herman's sprong gekocht, toen we eigenlijk een andere Brood opnieuw wilde laten inlijsten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai! De muziek en kunst die Herman maakte heb ik wel wat mee. Met Deelder een stuk minder. Hoewel hij vrij duidelijk en lekker kort was met het gedicht voor zijn dochter.
Ha ha, die verkoper.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben die zeefdruk een week voor Herman's sprong gekocht, toen we eigenlijk een andere Brood opnieuw wilde laten inlijsten.
De verkoper bood na Herman's sprong het dubbele om hem weer terug te kopen, maar dat hebben we niet gedaan.
De afbeelding moet alleen weer recht in de lijst geplaatst worden, die is in de loop der tijd iets verzakt.
Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel z'n charme hebben...
Berust natuurlijk op waarheidquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaaa, die is leuk verbeterd Knok!
Wat een mooie zeefdruk!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben die zeefdruk een week voor Herman's sprong gekocht, toen we eigenlijk een andere Brood opnieuw wilde laten inlijsten.
De verkoper bood na Herman's sprong het dubbele om hem weer terug te kopen, maar dat hebben we niet gedaan.
De afbeelding moet alleen weer recht in de lijst geplaatst worden, die is in de loop der tijd iets verzakt.
Er is ook nog een aardige garagedeur die door Herman's hand bewerkt is. Dat hangt zo lastig op in de kamer hč.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ha ha, die verkoper.Zou het lekker zo laten hangen.
Als je had gezegd dat het zo hoorde, had ik het ook geloofdquote:
Dat vind ik ook.quote:
Never Be Clever is mijn favoriet, staat ook ergens in de playlist.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is ook nog een aardige garagedeur die door Herman's hand bewerkt is. Dat hangt zo lastig op in de kamer hč.![]()
Saturday night blijft favoriet. Al was het een hit.
Het werk is 3 uur geleden al gedaan, de autoDJ staat boven ad random aan en ik luister in de huiskamer beneden zelf ook vol spanning wat ik nu weer kan verwachten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:59 schreef Annagh het volgende:
Toch wel fijn om zonder oortjes in naar goeie muziek te kunnen luisteren. Wat ga je lekker Mad.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het werk is 3 uur geleden al gedaan, de autoDJ staat boven ad random aan en ik luister in de huiskamer beneden zelf ook vol spanning wat ik nu weer kan verwachten...
Dat artikel was niet nodig geweest om die conclusie te trekken...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:00 schreef knokkels het volgende:
'Roken komt door Neanderthaler-genen'
roken: check
afwijkend slaappatroon: check
eenzaamheid: check
zwaarmoedig: check
Jeuz.. Ik ben gewoon een Neanderthaler
Ik heb net alleen 2 songs wat eerder in de wachtrij geplaatst, verder blijf ik er af.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik wil mijn AutoDJ nog wel eens helpen
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat artikel was niet nodig geweest om die conclusie te trekken...
roken: ketterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:00 schreef knokkels het volgende:
'Roken komt door Neanderthaler-genen'
roken: check
afwijkend slaappatroon: check
eenzaamheid: check
zwaarmoedig: check
Jeuz.. Ik ben gewoon een Neanderthaler
Nog meer dieren in huize Annagh?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:02 schreef Annagh het volgende:
Pup vindt Gaga blijkbaar leuk...hij staat als een malle bij de laptop te kwispelen.
Neanderthalerin?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
roken: ketter
afwijkend slaappatroon: tussen 2:30 en 6:45
eenzaamheid: niet echt
zwaarmoedig: als de manische periode voorbij is
Wat maakt mij dit? nou?nou?nou?
Nope, Skyler is de pup. Een golden van 6 maanden, maar hij groeit zo hard dat hij inmiddels net een Kuvasz is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer dieren in huize Annagh?
Emmentaler?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
roken: ketter
afwijkend slaappatroon: tussen 2:30 en 6:45
eenzaamheid: niet echt
zwaarmoedig: als de manische periode voorbij is
Wat maakt mij dit? nou?nou?nou?
Een .... kaassoort?quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een inwoner van Drenthe...
Emmen ligt niet in een 'tal'. Het ligt op de Hondsrug. Know your geographyquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Emmen ken ik alleen het stadion.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Emmen ligt niet in een 'tal'. Het ligt op de Hondsrug. Know your geography![]()
Muis alleen het station en uiteraard de beste kaasshop daar.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Emmen ken ik alleen het stadion.
In de dierentuin zijn leukere beestenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:09 schreef MadMaster het volgende:
scheeeeeerpquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik Wildlands, het ziekenhuis, de apotheek, een kledingzaakje, een schoenenwinkel, en een verpleeghuis. Verder ken ik Emmen ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fruit??quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg bij deze muziek ineens zin in fruit, terwijl het toch naar snoep neigt.
Mensen zijn ouder geworden, verder merk ik het verschil niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben naar de middelbare school in Emmen geweest. Dat is al wel 25 jaar geleden, en er is heul veul veranderd daar.
Pruimen, denk ik...quote:
De laatste keer dat ik in het centrum van Emmen was, was de Traverse er nog en floreerde de V&D nog.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen zijn ouder geworden, verder merk ik het verschil niet.
Er is inmiddels zoveel gesloten aan winkels dat het er niet meer uit ziet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in het centrum van Emmen was, was de Traverse er nog en floreerde de V&D nog.
Ze hebben Nederland 1, 2, 3 EN RTL4 nu?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben naar de middelbare school in Emmen geweest. Dat is al wel 25 jaar geleden, en er is heul veul veranderd daar.
"Wanneer Emmen riolering krijgt, is nog niet bekend"quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:14 schreef knokkels het volgende:
Ze hebben Nederland 1, 2, 3 EN RTL4 nu?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoes hangt hier op groot formaat aan de muur...
briljant nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Niks mis met een kuiltje in de grond. Groeit spinazie prima op.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wanneer Emmen riolering krijgt, is nog niet bekend"
Dat hoorde ik ook idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is inmiddels zoveel gesloten aan winkels dat het er niet meer uit ziet.
Nee nee, alleen pakken sap bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik zeg het voor de laatste keer hoor: niet bij oranje bolletjes in de buurt komen.
Emma vind ik een rotnummer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee nee, alleen pakken sap bij hoge uitzondering.
Hot Chocolate! Er is geen nummer van ze wat niet leuk is.
Komt er niet. Jullie kunnen de schijt krijgen, aldus de gemeente.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wanneer Emmen riolering krijgt, is nog niet bekend"
Update:quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik Wildlands, het ziekenhuis, de apotheek, een kledingzaakje, een schoenenwinkel, en een verpleeghuis. Verder ken ik Emmen ook niet.
Ook een update: die ken ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Update:
Ik ken de oude dierentuin daar ook.
Banaan met chocolade?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt er niet. Jullie kunnen de schijt krijgen, aldus de gemeente.
Annagh, long time niet gezien.quote:
Vind ik zelf ook, gezellig weerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Annagh, long time niet gezien.
Leuk dat je er weer eens bent.
Ik heb maar even tot ik naar cursus moet. Even muziekjes meepikken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt iedereen ineens uit het riool gekropen?
Niet meer zo lang wegblijven dan.quote:
Ga jij eens heel snel wat Snickers's's's's's's friturenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is net Pasen, ik heb die steen opzij geduwdquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt iedereen ineens uit het riool gekropen?
Heb ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:21 schreef Melting het volgende:
@Mad.... jij hebt toch een iPad?
Zou jij eens willen testen of de Radio49 app werkt.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Het is net Pasen, ik heb die steen opzij geduwd
Er is sinds kort een Radio49 app.quote:
Open Sesame!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Het is net Pasen, ik heb die steen opzij geduwd
Waren helaas omstandigheden dat ik ruim 8 maanden echt niet kon meeluisteren. Zelfs inloggen was een probleem. Maar ik kom nu echt weer regelmatig langs...ik begin Vout te missen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet meer zo lang wegblijven dan.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Waren helaas omstandigheden dat ik ruim 8 maanden echt niet kon meeluisteren. Zelfs inloggen was een probleem. Maar ik kom nu echt weer regelmatig langs...ik begin Vout te missen.
Waar? Hoe? Wat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is sinds kort een Radio49 app.
Is nog niet echt bekend gemaakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar? Hoe? Wat?
Ik moet mijn steen kennelijk ook eens opzij duwen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is sinds kort een Radio49 app.
heb jij een applequote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt Play Store snel
Knokkels.... even je bril opzetten..... IOS app. Binnenkort komt die ook voor Android.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt Play Store snel
Ik download 'm nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is nog niet echt bekend gemaakt.
Is gemaakt door Hiryu.
Was benieuwd of deze werkte en of hij goed werkt..
Nope. Daarom ging ik ook richting Google Play Store. Was benieuwd of die er ook voor Android zou zijnquote:
Goed aan gedaan om even op je te wachten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope. Daarom ging ik ook richting Google Play Store. Was benieuwd of die er ook voor Android zou zijn
quote:
/dev/null, het grote ronde archiefquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Kan je nu ook mailen? Er zit een email-optie in de app.
Zo ja, waar komt dat terecht?
Geen idee.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
In de vissenkom van Gup.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me niet eigenlijk.quote:
Dat typt knok, toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt me niet eigenlijk.
Als je mailt naar R49 dan heeft Hiryu er niets aan.
Ik vermoed het adres vermeld in de OP.
Niet toch?quote:
Oh Rob. Die heeft niet zoveel tijd meer, vrees ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet toch?
Volgens wat ik lees denkt Knok dat de mail bij Hiryu terecht komt.
postvoorgup wordt beheerd door Rob volgens mij.
Boetseer ze!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de paar muziekjes die ik gehoord heb.
Nu douchen en naar cursus. Fijne avond.
Dank je en kalm aan!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
Nee, ik dacht meer in de zin van: Hey, ik heb een foutje ontdekt/op-/aanmerking die ten goede komt aan de Apple app. Ik klik dat emailadres aan om het te delen met de dev. Maar wat Melting zegt, is natuurlijk ook mogelijkquote:
Jij ook een fijne avond.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
sigaren rollen voor gevorderden?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Optie om Gup te resetten voor bepaalde mensen lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer in de zin van: Hey, ik heb een foutje ontdekt/op-/aanmerking die ten goede komt aan de Apple app. Ik klik dat emailadres aan om het te delen met de dev. Maar wat Melting zegt, is natuurlijk ook mogelijk
dan krijg je misschien wel antwoord terugquote:
wij zouden ooit (jaartje of 30 geleden denk ik) met de familie gaan en toen vonden we de toegangsprijs toch wat te gortig en zijn we maar een beetje gaan winkelenquote:
Van de admin of zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
dan krijg je misschien wel antwoord terug
Wildlands heeft ook van die fijne prijzen, dus je kunt ook dan maar beter gaan winkelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij zouden ooit (jaartje of 30 geleden denk ik) met de familie gaan en toen vonden we de toegangsprijs toch wat te gortig en zijn we maar een beetje gaan winkelen
die nobex app ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Die app barst wel van de reclame...
Upscaled misschien?quote:
ja, je weet nooit wat je binnenhaaltquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de admin of zo.
Ik wacht wel even...
Volgens mij is dit een dedicated kopie van de Nobex app.quote:
ik kom er eigenlijk nooit meer in de buurt, verder dan Hoogeveen kom ik niet meer eigenlijk en er gaan ook jaren voorbij dat ik daar niet komquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wildlands heeft ook van die fijne prijzen, dus je kunt ook dan maar beter gaan winkelen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:45 schreef CindieY het volgende:
Ik pak ook nog even 1 of 2 nummertjes mee. Ik hoor dat ik op een goed moment intune
slechte master misschienquote:
Nee, Master slecht. MadMaster braaf.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mad Master inderdaad, denk ik...
Wij zijn maand of wat geleden bij Wildlands geweest met de PV van het werk van hubby. Ik vond het helemaal niks. Wel leuk aangelegd maar behoorlijk klein terrein, dat viel me tegen. En dan aan de zijkant dat uitzicht op die flats.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom er eigenlijk nooit meer in de buurt, verder dan Hoogeveen kom ik niet meer eigenlijk en er gaan ook jaren voorbij dat ik daar niet kom
ik zie tuned nietquote:
ch0000nquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Juist ja, in de app:
Alle rechten voorbehouden aan Nobex Technologies, 2016.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:08 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat ondertussen eens aardappels schillen enzo
![]()
![]()
Oh hmmm, klinkt lekker.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:11 schreef knokkels het volgende:
hmmmmmmmm wordt tijd om mijn chicken madras te gaan opwarmen
Met appel nog wel. Goed dat ik genoeg appel had want ik was mijn sperziebonen vergeten mee te nemen in de winkelquote:
Giechelen over een mop daarentegen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen mop kaas in je giechel schuiven.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Giechelen over een mop daarentegen...Hee peeps!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hee ToTquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef Annagh het volgende:
[..]![]()
Ik durf het haast niet te zeggen, maar er staat ook een bakje nootjes en een paar toastjes brie en paprika.
Prima toch...zolang het maar geen kouwe doperwtjes zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mop kaas en zak gemengde noten is alweer geschiedenis hier. Weinig afwas ook. En macaroni, véél macaroni.
Niet mis met doperwten!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Prima toch...zolang het maar geen kouwe doperwtjes zijn.
Ja ehh ik heb geen kaas hier. Pindakaas wel. Maar dat is het weer net niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ha ToTquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal is lekker.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ehh ik heb geen kaas hier. Pindakaas wel. Maar dat is het weer net niet.
en je moppie is er ook niet ?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ehh ik heb geen kaas hier. Pindakaas wel. Maar dat is het weer net niet.
Oh, dįįr is Gup gebleven...quote:
het zal geen gup zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dįįr is Gup gebleven...
Eet smakelijk
schoffelendequote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eet smakelijk voor de mensen die nog wat voer weg moeten schoffelen.
hebben ze je aanstaande verkering in mootjes gehakt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dįįr is Gup gebleven...
Eet smakelijk
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze je aanstaande verkering in mootjes gehakt?
Ik hoef geen viswijfquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze je aanstaande verkering in mootjes gehakt?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op Skik na alleen maar oké nummers vandaag. Op Skik draaien horen zweepslagen te volgen.
Je blijft er feeling mee houden dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
* spijkerbroek zingt dreuge worst
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je blijft er feeling mee houden dus.
ik kan het nog steeds niet goed fonetisch typen, maar iets met betonpaaltjes....quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
* spijkerbroek zingt dreuge worst
Uiteraard. Drenthe is toch een deel van mijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je blijft er feeling mee houden dus.
Betonpoaltiesquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan het nog steeds niet goed fonetisch typen, maar iets met betonpaaltjes....
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, deurdonderen dan!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fucker!
Kan ik niet eens even lekker rustig mijn rijstbolletjes weghappen...![]()
Woe Yeah!!!
Deed Frank expres.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fucker!
Kan ik niet eens even lekker rustig mijn rijstbolletjes weghappen...![]()
Woe Yeah!!!
Hehehe ja bij deze zou ik normaal een bepaald plaatje posten, maar ben ff aardig naar de klote nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT heeft de radio heul niet aan staan.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja bij deze zou ik normaal een bepaald plaatje posten, maar ben ff aardig naar de klote nu.
Geen ernstige zaken, toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja bij deze zou ik normaal een bepaald plaatje posten, maar ben ff aardig naar de klote nu.
Ah gedoe met dat m'n vriendin wat spulletjes naar kennissen van haar zouden sturen (tegen een normale vergoeding voor verzenden enzo).quote:
Neuh feitelijk luxeproblemen, maar ik leer een aantal Filipijnse mensen wel op een aardig negatieve manier kennen zo.quote:
Ah, duidelijk. Denk niet dat het veel uitmaakt welk land je kiest.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh feitelijk luxeproblemen, maar ik leer een aantal Filipijnse mensen wel op een aardig negatieve manier kennen zo.
Dat ligt gelukkig meer aan die lui zelf, en niet aan jou dan wel jouw chickiequote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh feitelijk luxeproblemen, maar ik leer een aantal Filipijnse mensen wel op een aardig negatieve manier kennen zo.
En ik merk echt dat ik sinds mijn burn-out gewoon heel slecht tegen negativiteit, spanningen en onverwachte zaken kan.
Zo dan!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Fun fact (rumour): Tren (de accordeonist) is ooit gevraagd om bij de Pogues te gaan spelen, maar hij heeft Nee gezegd, omdat hij niet uit Limburg weg wilde.
Karakter!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Fun fact (rumour): Tren (de accordeonist) is ooit gevraagd om bij de Pogues te gaan spelen, maar hij heeft Nee gezegd, omdat hij niet uit Limburg weg wilde.
Irritant. Heel veel mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en doen dan ook nog moeilijk over dat dubbeltje.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:44 schreef ToT het volgende:
Ah gedoe met dat m'n vriendin wat spulletjes naar kennissen van haar zouden sturen (tegen een normale vergoeding voor verzenden enzo).
Sommigen kunnen echt zo fakking lomp en veeleisend zijn. Dit heeft heel veel spanningen en veel te veel werk opgeleverd en sommigen kunnen echt ondankbaar doen.
Hehehe ja we gaan het nu ook rustig aan doen. Lekker kippepootjes eten met krokant laagje, en een bockbiertje er bij enzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Denk niet dat het veel uitmaakt welk land je kiest.Kalm aan, mčn.
Hoeveel moeite kost het nu helemaal om het betreffende dubbeltje éven op te poetsen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Irritant. Heel veel mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en doen dan ook nog moeilijk over dat dubbeltje.
True, maar het heeft wel een erg heftige impact o[ haar gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ligt gelukkig meer aan die lui zelf, en niet aan jou dan wel jouw chickie
Dat soort mensen heb je overal ter wereld. Zelfs *kuch* hier in Nederland.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:47 schreef ToT het volgende:
Hehehe ja we gaan het nu ook rustig aan doen. Lekker kippepootjes eten met krokant laagje, en een bockbiertje er bij enzo.
Maar mijn vriendin geeft zelf sowieso ook aan dat veel mensen in haar land problematisch zijn.
Juist, en als een ander sneller beslist en de ander achter het net vist, heb je de poppen HELEMAAL aan het dansen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Irritant. Heel veel mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en doen dan ook nog moeilijk over dat dubbeltje.
Dat is een beter plan.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja we gaan het nu ook rustig aan doen. Lekker kippepootjes eten met krokant laagje, en een bockbiertje er bij enzo.
Maar mijn vriendin geeft zelf sowieso ook aan dat veel mensen in haar land problematisch zijn.
quote:
True of course.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je overal ter wereld. Zelfs *kuch* hier in Nederland.
Eet smakelijk
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet daar wegwillenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beter plan.Eet smakelijk. Oh en wil je tegen haar zeggen dat ze blij mag zijn dat ze uit dat klotenland weg is?
![]()
Haal d'r dan ook uit de tractie, en zet haar weer met beide benen op de grondquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar het heeft wel een erg heftige impact o[ haar gehad.Ze is er nog steeds ondersteboven van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |