abonnement Unibet Coolblue
pi_174346258
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

pi_174346262
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Maar ze reed die route toch niet dagelijks, was geen woon/werk fietsroute voor haar.
Denk verkeerde tijd verkeerde plaats voor die arme schat ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:46 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Mhh nee omdat Anne een toevallig slachtoffer is kan hij dit vrijwel niet hebben geplant, anders zouden ze ook geen jas,fiets,tas hebben gevonden en zou bij het slachtoffer zelf zijn begraven mocht ze op een begraafplaats zijn begraven om ook het bewijs weg te moffelen.
Dus ik geloof niet dat dit het juiste scenario is waar Anne is.
Mijn discussie ging over de begraafplaats en hoevaak er iemand kwam.
pi_174346281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef saviola9 het volgende:
Wat ik ook opvallend vind, is het feit dat de auto gister pas in beslag genomen is. Die moeder wist toch al lang dat haar zoon gebruik maakte van de auto?! Hoezo dat niet aan de politie gemeld?

Genoeg vragen in deze case.. wat een ellende zeg.
Er zijn moeders die hun zonen boven alles willen beschermen..
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:49:41 #4
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:48 schreef Jahnoo het volgende:

[..]


[..]

Mijn discussie ging over de begraafplaats en hoevaak er iemand kwam.
Oh, sorry :@

Dat posten is wel aannemelijk dan ja.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef saviola9 het volgende: Wat ik ook opvallend vind, is het feit dat de auto gister pas in beslag genomen is. Die moeder wist toch al lang dat haar zoon gebruik maakte van de auto?! Hoezo dat niet aan de politie gemeld? Genoeg vragen in deze case.. wat een ellende zeg.
Die terrorist in Brussel vd aanslagen in Parijs kon ook gewoon over straat in z'n buurt, kennelijk gaat de eigen sociale kring boven wat juist is/de wet is. Ik zou het misschien ook wel lastig vinden m'n eigen familie aan te geven (hoewel, in de gegeven situatie dan weer niet - bekend met z'n eerdere gruweldaden)
pi_174346313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:49 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er zijn moeders die hun zonen boven alles willen beschermen..
of het was gewoon bekend en hebben ze daartoe gisteren pas besloten
pi_174346328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:49 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er zijn moeders die hun zonen boven alles willen beschermen..
Helaas wel ja. Het feit dat daar contact was rond die tijd maakt ook dat zij meer zou kunnen weten.
Mocht hij daar 's avonds op verjaardag zijn geweest zal zij wellicht ook verwondingen etc. hebben kunnen waarnemen aan haar zoon ...
pi_174346329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef houdjemond het volgende: [..] Ja, maar als ik dan een dag later doodgegooid wordt met foto's van de fiets en de zaak die speelt had ik dat toch even fijn met lood in mijn schoenen bij oom agent gemeld.
ook als je daarmee verdachte wordt zonder alibi in ontvoering/moordzaak/verkrachtingszaak? Voor je het weet mag je rest van je leven niet meer naar verjaardag van je moeder
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:51:35 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:50 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

of het was gewoon bekend en hebben ze daartoe gisteren pas besloten
Of het "ons" nu pas verteld?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:48 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

[..]

Mijn discussie ging over de begraafplaats en hoevaak er iemand kwam.
Makkelijk te beantwoorden, recente begraafplaatsen waar nog wordt begraven komen er wel dagelijks een paar bezoekers hun nabestaande bezoeken, op oude begraafplaatsen waar niet meer wordt begraven komen zelden nog mensen een graf bezoeken omdat de nabestaande zelf al oud en slecht ter been zijn of ook al zijn overleden.
Werk zelf soms op begraafplaatsen voor onderhoud dus ik kan die vraag wel beantwoorden lijk mij.
pi_174346366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:51 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Makkelijk te beantwoorden, recente begraafplaatsen waar nog wordt begraven komen er wel dagelijks een paar bezoekers hun nabestaande bezoeken, op oude begraafplaatsen waar niet meer wordt begraven komen zelden nog mensen een graf bezoeken omdat de nabestaande zelf al oud en slecht ter been zijn of ook al zijn overleden.
Werk zelf soms op begraafplaatsen voor onderhoud dus ik kan die vraag wel beantwoorden lijk mij.
Zover waren we al.
pi_174346371
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:42:15 Zoektocht nu uur onderweg. Op deze locatie zoeken 65 militairen #AnneFaber https://t.co/xqz83mOeDu reageer retweet


dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:49:06 De militairen zijn van het 45e infanterie bataljon uit Havelte. Staan 2 weken per jaar standby voor nationale onder… https://t.co/cIpOohtYsH reageer retweet
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:53:31 #13
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346374
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ook als je daarmee verdachte wordt zonder alibi in ontvoering/moordzaak/verkrachtingszaak? Voor je het weet mag je rest van je leven niet meer naar verjaardag van je moeder
Als meisje van 1.58 met 45 kilo durf ik dat wel aan denk ik. Geloof niet dat ik daarmee pas in het beeld van een verkrachtende verdachte.
Anders is anoniem melden altijd nog een optie.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef saviola9 het volgende:
Wat ik ook opvallend vind, is het feit dat de auto gister pas in beslag genomen is. Die moeder wist toch al lang dat haar zoon gebruik maakte van de auto?! Hoezo dat niet aan de politie gemeld?

Genoeg vragen in deze case.. wat een ellende zeg.
Ik las dat hij erg verwend was, dus moeders zal er waarschijnlijk alles aan doen dat het lichaam niet wordt gevonden. Zou me niet verbazen als zij direct na zijn aanhouding de auto reeds minutieus heeft schoongemaakt.
pi_174346393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Zover waren we al.
Wat wil je dan nog meer weten ?
pi_174346395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ik las dat hij erg verwend was, dus moeders zal er waarschijnlijk alles aan doen dat het lichaam niet wordt gevonden. Zou me niet verbazen als zij direct na zijn aanhouding de auto reeds minutieus heeft schoongemaakt.
Nogal kort door de bocht om de moeder nu te beschuldigen van betrokkenheid bij Anne's vermissing.. :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346397
Die man krijg je alleen aan het praten als je hem iets te verliezen geeft. Tot op heden, als ie het inderdaad gedaan heeft, heeft ie de touwtjes nog in handen. Vught zou als drukmiddel gebruikt kunnen worden, als ie dan op een afdeling komt waar ie niet beschermt wordt. Zoiets.
pi_174346400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Wat wil je dan nog meer weten ?
Waar Anne is.
pi_174346420
Als hij verslaafd is aan een of ander goedje moeten ze hem eerst half laten afkicken en hem een lijntje beloven als hij gaat praten. >:)
´
pi_174346428
Dat bedrijf waarvan ik de naam niet maag noemen maar die groenvoorziening doet en naast de kliniek zit (vermoedelijk zelfs hetzelfde adres). Zou dat bedrijf ook op begraafplaats werk hebben gehad?
Ik hoop echt dat de politie dit uitzoekt.
Weet je wat ik nl zo raar vind, dat ze pas zondag bij die kliniek gingen zoeken.
Als er zoiets is gebeurt ga je toch als kliniek zijnde dezelfde dag nog kijken wie verlof had. En dan met de achtergrond van verdachte hadden ze vrijdagavond al kunnen zoeken.
Zouden ze elkaar in die kliniek ook niet een beetje de hand boven het hoofd houden?
pi_174346431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef parmezaansebaas het volgende:
Die man krijg je alleen aan het praten als je hem iets te verliezen geeft. Tot op heden, als ie het inderdaad gedaan heeft, heeft ie de touwtjes nog in handen. Vught zou als drukmiddel gebruikt kunnen worden, als ie dan op een afdeling komt waar ie niet beschermt wordt. Zoiets.
Dan doet ie waarschijnlijk zo vervelend dat ie onder de pannen moet.
pi_174346449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Als hij verslaafd is aan een of ander goedje moeten ze hem eerst half laten afkicken en hem een lijntje beloven als hij gaat praten. >:)
En als hij van rubberen badeenden houdt, moeten ze hem er daar een van beloven als hij gaat spreken.

:')
pi_174346465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef parmezaansebaas het volgende:
Die man krijg je alleen aan het praten als je hem iets te verliezen geeft. Tot op heden, als ie het inderdaad gedaan heeft, heeft ie de touwtjes nog in handen. Vught zou als drukmiddel gebruikt kunnen worden, als ie dan op een afdeling komt waar ie niet beschermt wordt. Zoiets.
Z'n moeder arresteren voor medeplichtigheid kan ook als drukmiddel. Hopelijk is hij echt een mama's jongetje, dan gaat hij vast praten om de onschuld van zijn moeder aan te tonen. Maar is dat moreel wel verantwoord?
pi_174346468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef Jojojo1976 het volgende:
Dat bedrijf waarvan ik de naam niet maag noemen maar die groenvoorziening doet en naast de kliniek zit (vermoedelijk zelfs hetzelfde adres). Zou dat bedrijf ook op begraafplaats werk hebben gehad?
Ik hoop echt dat de politie dit uitzoekt.
Weet je wat ik nl zo raar vind, dat ze pas zondag bij die kliniek gingen zoeken.
Als er zoiets is gebeurt ga je toch als kliniek zijnde dezelfde dag nog kijken wie verlof had. En dan met de achtergrond van verdachte hadden ze vrijdagavond al kunnen zoeken.
Zouden ze elkaar in die kliniek ook niet een beetje de hand boven het hoofd houden?
Ze wisten pas zondag dat MP wellicht er iets mee te maken had en gingen hem eerst een dagje schaduwen met hoop dat hij hen naar de vindplaats van Anne zou leiden, maar dit lukte niet dus daarop hebben ze hem opgepakt. Toen begon de zoektocht daar bij de kliniek.

Volkomen logisch wat mij betreft.

Maar volgens een andere user waarvan ik haar naam niet wil noemen, zou ik een clown zijn om de tip om te zoeken bij die begraafplaats aan de politie te geven. Dusja, wie durft?
pi_174346470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

En als hij van rubberen badeenden houdt, moeten ze hem er daar een van beloven als hij gaat spreken.

:')
Kan ook. oO<
´
pi_174346475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef Jojojo1976 het volgende:
Dat bedrijf waarvan ik de naam niet maag noemen maar die groenvoorziening doet en naast de kliniek zit (vermoedelijk zelfs hetzelfde adres). Zou dat bedrijf ook op begraafplaats werk hebben gehad?
Ik hoop echt dat de politie dit uitzoekt.
Weet je wat ik nl zo raar vind, dat ze pas zondag bij die kliniek gingen zoeken.
Als er zoiets is gebeurt ga je toch als kliniek zijnde dezelfde dag nog kijken wie verlof had. En dan met de achtergrond van verdachte hadden ze vrijdagavond al kunnen zoeken.
Zouden ze elkaar in die kliniek ook niet een beetje de hand boven het hoofd houden?
De politie is jullie al 300 stappen voor.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174346476
mgeijtenbeek twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:54:08 Vanmorgen is zoekactie al begonnen. 't landgoed is opgedeeld in sectoren. Iedereen begint op andere plek. #AnneFaber https://t.co/iXNFKAFhuG reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:57:47 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174346478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:55 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Als je niet kunt antwoorden, reageer dan niet. Hier heb ik namelijk niks aan.
Of het helpt boeit niet, het zal een strafzaak onmogelijk maken wegens onrechtmatig verkregen bewijs.
Dan kan hij zeggen waar ze ligt en komt hij er mee weg.
Goed idee lijkt me dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174346481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Waar Anne is.
Niet op een recente begraafplaats ieder geval omdat ook in het weekend daar wel bezoekers komen.
En waar Anne is ? geen idee waar ze nu nog moeten zoeken dan op de fietsroute, wie weet is ze wel gedumpt in een vuilcontainer die de afgelopen week is geleegd en dan kan je zoeken maar haar nooit meer vinden.
pi_174346487
Geen nieuws nog vandaag?
-nee-
pi_174346491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef Jojojo1976 het volgende:
Dat bedrijf waarvan ik de naam niet maag noemen maar die groenvoorziening doet en naast de kliniek zit (vermoedelijk zelfs hetzelfde adres). Zou dat bedrijf ook op begraafplaats werk hebben gehad?
Ik hoop echt dat de politie dit uitzoekt.
Weet je wat ik nl zo raar vind, dat ze pas zondag bij die kliniek gingen zoeken.
Als er zoiets is gebeurt ga je toch als kliniek zijnde dezelfde dag nog kijken wie verlof had. En dan met de achtergrond van verdachte hadden ze vrijdagavond al kunnen zoeken.
Zouden ze elkaar in die kliniek ook niet een beetje de hand boven het hoofd houden?
Als jij nu eens met die andere docus hier afspreekt om vanmiddag en morgen daar alle begraafplaatsen daar in de regio af te zoeken...
pi_174346494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nogal kort door de bocht om de moeder nu te beschuldigen van betrokkenheid bij Anne's vermissing.. :')
Als verdachte betrokken is (is dat eigelijk al zeker en bevestigd??) en zijn moeders auto heeft geleend dan is die moeder toch echt betrokken. Of zij schuld heeft en of verdachte schuld heeft is niet bekend.
pi_174346503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ik las dat hij erg verwend was, dus moeders zal er waarschijnlijk alles aan doen dat het lichaam niet wordt gevonden. Zou me niet verbazen als zij direct na zijn aanhouding de auto reeds minutieus heeft schoongemaakt.
Tja, die vader van joran had mogelijk ook meegeholpen met zijn zoon, toch?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:58:52 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346504
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef Marsenal het volgende:
Geen nieuws nog vandaag?
Lamlul had de auto van mama tot beschikking en die is in beslag genomen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:57 schreef Messina het volgende:

[..]

De politie is jullie al 300 stappen voor.
Dat hoop ik toch Zo!
Weet jij dat zeker Messinna want dan stop ik meteen hoor
pi_174346516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Als verdachte betrokken is (is dat eigelijk al zeker en bevestigd??) en zijn moeders auto heeft geleend dan is die moeder toch echt betrokken. Of zij schuld heeft en of verdachte schuld heeft is niet bekend.
Ja, dat is nogal een verschil. Betrokken of medeschuldig.
pi_174346527
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als jij nu eens met die andere docus hier afspreekt om vanmiddag en morgen daar alle begraafplaatsen daar in de regio af te zoeken...
Oh ik dacht jij wil wel even mee?
pi_174346531
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch Zo!
Weet jij dat zeker Messinna want dan stop ik meteen hoor
Ik weet net zoveel zeker als iedereen hier. ;)

De politie heeft meer informatie dan ze vrijgeven.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174346545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:57 schreef Messina het volgende:

[..]

De politie is jullie al 300 stappen voor.
Ze hebben sowieso veel meer (mogelijke) info, maar 300 stappen? Dan hadden ze haar al lang gevonden en kamden ze niet elke dag zulke grote gebieden uit, zij hebben duidelijk ook maar heel weinig concrete ideeën waar ze zou kunnen zijn, behalve het algemene 'ergens in het bos'
pi_174346554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nogal kort door de bocht om de moeder nu te beschuldigen van betrokkenheid bij Anne's vermissing.. :')
Zijn moeder had de politie maandag al kunnen inlichten over het feit dat haar auto die bewuste dag door hem gebruikt is. Aangezien ze de auto pas vandaag in beslag hebben genomen aan de hand van getuigenverklaringen, wordt het hoog tijd om moeder op te pakken en stevig onder druk te zetten.
pi_174346557
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:59 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Oh ik dacht jij wil wel even mee?
Nee, ik geloof er geen reet van dat ze op een begraafplaats ligt.

Mocht je dat nu nog niet begrijpen...
pi_174346561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:57 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Niet op een recente begraafplaats ieder geval omdat ook in het weekend daar wel bezoekers komen.
En waar Anne is ? geen idee waar ze nu nog moeten zoeken dan op de fietsroute, wie weet is ze wel gedumpt in een vuilcontainer die de afgelopen week is geleegd en dan kan je zoeken maar haar nooit meer vinden.
Zou dat niet opvallen, als ze die vuilcontainer hadden opgehaald?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:01:16 #43
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ze hebben sowieso veel meer (mogelijke) info, maar 300 stappen? Dan hadden ze haar al lang gevonden en kamden ze niet elke dag zulke grote gebieden uit, zij hebben duidelijk ook maar heel weinig concrete ideeën waar ze zou kunnen zijn, behalve het algemene 'ergens in het bos'
Ja en nu is "ergens in het bos" "ergens waar je maar met de auto kan komen" geworden ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Zijn moeder had de politie maandag al kunnen inlichten over het feit dat haar auto die bewuste dag door hem gebruikt is. Aangezien ze de auto pas vandaag in beslag hebben genomen aan de hand van getuigenverklaringen, wordt het hoog tijd om moeder op te pakken en stevig onder druk te zetten.
Dat is helemaal niet bekend dat hij de auto van zijn moeder in bezit had, dat denken wij hier alleen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346580
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346581
Als die auto gebruikt is kan ze in een straal van honderden kilometers liggen. In binnen en buitenland.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:01:52 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174346583
Als de moeder dit heeft achtergehouden mag zij ook meteen in het hokje naast M.P. plaatsnemen.
pi_174346587
Waar is de telefoon voor het laatst gesignaleerd? ik mis een overzicht :(
pi_174346598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:01 schreef warhamstr het volgende:
Waar is de telefoon voor het laatst gesignaleerd? ik mis een overzicht :(
Zie deel 1 ;)
pi_174346601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet bekend dat hij de auto van zijn moeder in bezit had, dat denken wij hier alleen.
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
pi_174346602
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, ik geloof er geen reet van dat ze op een begraafplaats ligt.

Mocht je dat nu nog niet begrijpen...
Ik ben idd wat traag van begrip.
pi_174346615
quote:
Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had op die bewuste vrijdag de 29e?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
mgeijtenbeek twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:54:08 Vanmorgen is zoekactie al begonnen. 't landgoed is opgedeeld in sectoren. Iedereen begint op andere plek. #AnneFaber https://t.co/iXNFKAFhuG reageer retweet
Fantastisch dat ze nu bij de 1e spoorwegovergang zijn begonnen. Daar kon Anne kiezen rechtdoor over de overweg het fietspad langs de Lange Duinen op of rechtsaf de Dolderseweg langs het spoor richting ecoduct. Misschien heeft Anne ook nog op de kaart die daar staat gekeken.
pi_174346627
Ben ik de enige die totaal geen hoop meer heeft wat betreft de zoekacties? Heb het idee dat het belangrijkste nieuws van het bureau af moet gaan komen...
pi_174346640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had?
Of dat de moeder überhaupt wist dat hij haar auto had.
pi_174346649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had?
Ben jij zo iemand die de mainstream media niet gelooft? Dit is BNW niet he.
pi_174346650
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ze hebben sowieso veel meer (mogelijke) info, maar 300 stappen? Dan hadden ze haar al lang gevonden en kamden ze niet elke dag zulke grote gebieden uit, zij hebben duidelijk ook maar heel weinig concrete ideeën waar ze zou kunnen zijn, behalve het algemene 'ergens in het bos'
Ik heb het over informatie vergaren.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174346651
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Robin_fok het volgende:
Ben ik de enige die totaal geen hoop meer heeft wat betreft de zoekacties? Heb het idee dat het belangrijkste nieuws van het bureau af moet gaan komen...
Sowieso als er een auto in het spel was. Frankrijk, België, Duitsland, is allemaal bereikbaar dan. Iedere sloot, kanaal, meer, vijver, bos etc.
Die vind je dan nooit meer terug nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 12:04:58 ]
pi_174346653
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja en nu is "ergens in het bos" "ergens waar je maar met de auto kan komen" geworden ;(
Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.
Sterker nog een kadaver container bij een slager zou helemaal niet opvallen kwa geur.

P.S ik Quote de verkeerde ...geloof ik
pi_174346666
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
pi_174346670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ben jij zo iemand die de mainstream media niet gelooft? Dit is BNW niet he.
Dat ze hem hebben zien rijden in de auto van zijn moeder wil niet zeggen dat hij deze op die vrijdag in bezit had. Derhalve kun je ook niet zo maar gaan wijzen naar die moeder die info achter houdt of zelfs de auto heeft schoongemaakt..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:05:41 #62
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.
Sterker nog een kadaver container bij een slager zou helemaal niet opvallen kwa geur.
Huh?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Please ga ergens anders trollen.
pi_174346685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Misschien moet je even de vorige 64 delen doorspitten.
pi_174346688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Hey, het is onderhand 13 dagen later, doe ff niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:06:23 #66
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Misschien moet je even gaan lezen vanaf het begin beste user.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Deze vragen zijn verder ook niet in elk deel van deze reeks gesteld hoor.
pi_174346716
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Huh?
Quote de verkeerde..excuus
pi_174346717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.
Sterker nog een kadaver container bij een slager zou helemaal niet opvallen kwa geur.

P.S ik Queto de verkeerde ...geloof ik
Het zou allemaal kunnen, maar bewust dumpen in een kadavercontainer bij een slager vind ik nog verder gezocht dan dumpen in een bestaande graf op een begraafplaats.

En klopt.
pi_174346752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:07 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Het zou allemaal kunnen, maar bewust dumpen in een kadavercontainer bij een slager vind ik nog verder gezocht dan dumpen in een bestaande graf op een begraafplaats.

En klopt.
Het blijft allemaal mogelijk zolang ze geen lichaam vinden of de Verdachte gaat niet praten blijft het gissen.
pi_174346771
Excuses als dit al eerder is besproken;

Ligt het Ecoduct waar Anne wellicht heeft gewacht totdat de regen voorbij was op de route naar een station daar in de buurt? (waarvandaan ook treinen naar dr woonplaats van zijn moeder rijden)

Dan is het mogelijk dat M.P daar ook liep onderweg naar het station voor de verjaardag van zijn moeder. En dat ze daar samen hebben gewacht en toen hij zijn kans schoon zag.
pi_174346785
Eigenlijk best wel erg dat we bijna allemaal nu in de vorm typen alsof het vaststaat dat Anne dood is.
pi_174346788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:09 schreef Bozoe het volgende:
Excuses als dit al eerder is besproken;

Ligt het Ecoduct waar Anne wellicht heeft gewacht totdat de regen voorbij was op de route naar een station daar in de buurt? Dan is het mogelijk dat M.P daar ook liep onderweg naar het station voor de verjaardag van zijn moeder. En dat ze daar samen hebben gewacht en toen hij zijn kans schoon zag.
Zijn betrokkenheid is al zo goed als niet meer uit te sluiten dus dit stadium zijn we al voorbij.
pi_174346792
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Als meisje van 1.58 met 45 kilo durf ik dat wel aan denk ik. Geloof niet dat ik daarmee pas in het beeld van een verkrachtende verdachte.
Anders is anoniem melden altijd nog een optie.
probeer je eens te verplaatsen in een ander, tenzij je zelf regelmatig ‘gevonden’ fietsen meneemt natuurlijk. Bv als asielzoeker die de taal niet spreekt of als bewoner van zelfde inrichting in Den Dolder met flink strafblad
pi_174346794
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef 8777 het volgende:

[..]

Of dat de moeder überhaupt wist dat hij haar auto had.
Lijkt me sterk. Ze heeft iig genoeg de tijd gehad om iets door te geven wat ze volgens mij heeft gelaten, anders had men wel eerder geweten dat hij bij haar in de buurt was.
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:11:28 #76
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:09 schreef Bozoe het volgende:
Excuses als dit al eerder is besproken;

Ligt het Ecoduct waar Anne wellicht heeft gewacht totdat de regen voorbij was op de route naar een station daar in de buurt? Dan is het mogelijk dat M.P daar ook liep onderweg naar het station voor de verjaardag van zijn moeder. En dat ze daar samen hebben gewacht en toen hij zijn kans schoon zag.
Die theorie is geopperd ja. Niet de verjaardag maar het schuilen.
Ze hebben daar ook uitvoerig gezocht.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346830
Een duidelijkere foto van P. Opvallende tattoo en gezien het mooie weer op 29 september dus best aannemelijk dat hij in een T-shirt liep:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:12:49 #78
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174346850
Heeft iemand een gedetailleerd overzichtje paraat? Waar hebben ze gezocht? Waar lagen de spullen? Waar was iedereen rond welk tijdstip (wanneer kwam de eerste tip van vermissing binnen, wanneer is de verdachte voor het eerst weer ingecheckt?)
Hebben ze de auto van de verdachte doorzocht op DNA?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:01 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346855
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

probeer je eens te verplaatsen in een ander, tenzij je zelf regelmatig ‘gevonden’ fietsen meneemt natuurlijk. Bv als asielzoeker die de taal niet spreekt of als bewoner van zelfde inrichting in Den Dolder met flink strafblad
Hm, touché, heb je ook weer een goed punt.
Maar voor hetzelfde geld zat er wel degelijk bewijs op die fiets die weer in de richting van M. wijst..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:21 #80
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174346862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Een duidelijkere foto van P. Opvallende tattoo en gezien het mooie weer op 29 september dus best aannemelijk dat hij in een T-shirt liep:

[ afbeelding ]
het regende wist je nog?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174346870
Het lijkt me ook erg onaannemelijk dat het hele dorp hem in moeders auto ziet rondrijden maar moeder er zelf niet van op de hoogte zou zijn
pi_174346882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het regende wist je nog?
Klopt, heb het meer over eerder die dag toen het 23 graden was..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:10 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Zijn betrokkenheid is al zo goed als niet meer uit te sluiten dus dit stadium zijn we al voorbij.
Dat is mijn vraag ook niet. Ik doel meer op een toevallige ontmoeting. Dus impulsieve daad en niet een perfect geplande moord en een graf gebruikt om haar lichaam te dumpen. Dat maakt de kans om haar te vinden wellicht groter.

Uiteraard kan het wel dat hij die dag erna onder het mom van "even een rondje rijden in de auto van moeders" teruggegaan is naar de PD en haar lichaam heeft vervoerd naar een andere locatie.
pi_174346899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Protoplanet het volgende:
Het lijkt me ook erg onaannemelijk dat het hele dorp hem in moeders auto ziet rondrijden maar moeder er zelf niet van op de hoogte zou zijn
Dat rondrijden ging niet specifiek over die vrijdag toch?!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:15:32 #85
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174346915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Klopt, heb het meer over eerder die dag toen het 23 graden was..
maar aangezien je in een auto zit, boeit het niet wat je aan hebt

ik vrees dat anne ligt op een plek ver verwijderd van waar ze haar spullen gevonden hebben..
ze zouden camera's van winkeliers moeten raadplegen waar de persoon mogelijk naar toe gereden kan zijn.. ik heb zo het gevoel dat de politie zeer amateuristisch te werk is gegaan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174346929
De moeder van Anne heeft inmiddeld zelf op haar Facebook bericht gereageerd op de vrouw die naar haar toe kwam vanwege de vrouw in Brazilie. Ze zei "This is another girl".

Ik weet niet of dit inmiddels bekend was. Het was ook een hele vergaande theorie. Maar de vrouw had zeker wel veel van Anne weg.
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:16:18 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174346931
Als hij met de auto heeft rondgereden moet dat toch ook wel redelijk geregistreerd zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174346943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar aangezien je in een auto zit, boeit het niet wat je aan hebt
Dat weten we helemaal niet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174346950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij met de auto heeft rondgereden moet dat toch ook wel redelijk geregistreerd zijn?
Hoezo?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:17:29 #90
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174346953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:16 schreef Robin_fok het volgende:
De moeder van Anne heeft inmiddeld zelf op haar Facebook bericht gereageerd op de vrouw die naar haar toe kwam vanwege de vrouw in Brazilie. Ze zei "This is another girl".

Ik weet niet of dit inmiddels bekend was. Het was ook een hele vergaande theorie. Maar de vrouw had zeker wel veel van Anne weg.
iets meer context graag?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:18:17 #91
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174346970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat weten we helemaal niet.
laten we zo stellen, dat we dat wel zouden "moeten" weten, en dat de politie DNA onderzoek zou moeten verrichten in de auto
hoe anders wil je ongezien een lichaam verplaatsen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174346971
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hm, touché, heb je ook weer een goed punt.
Maar voor hetzelfde geld zat er wel degelijk bewijs op die fiets die weer in de richting van M. wijst..
maar ook die van jou. En Michael gaat jou niet helpen, in tegendeel
pi_174346972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:16 schreef Robin_fok het volgende:
De moeder van Anne heeft inmiddeld zelf op haar Facebook bericht gereageerd op de vrouw die naar haar toe kwam vanwege de vrouw in Brazilie. Ze zei "This is another girl".

Ik weet niet of dit inmiddels bekend was. Het was ook een hele vergaande theorie. Maar de vrouw had zeker wel veel van Anne weg.
Vrouw in Brazilie?
´
pi_174346984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Onnoman het volgende:

[..]

iets meer context graag?
Check even de eerste pagina van #63 volgens mij. Een vrouw was in Brazilie aangetroffen die helemaal verwaarloosd leek. Ze leek heel veel op Anne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Robin_fok op 11-10-2017 12:25:00 ]
pi_174347003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Onnoman het volgende:

[..]

iets meer context graag?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Vrouw in Brazilie?
Een dame had deze foto gelinkt.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=760930647448695&set=a.403141009894329.1073741830.100005953008662
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Onnoman het volgende:

[..]

iets meer context graag?
NWS / Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht #63
pi_174347011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Check even de eerste pagina van #64 volgens mij. Een vrouw was in Brazilie aangetroffen die helemaal verwaarloosd leek. Ze leek heel veel op Anne.
Niet elke blonde vrouw lijkt 'heel veel' op Anne. Maar goed ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:16 schreef Robin_fok het volgende:
De moeder van Anne heeft inmiddeld zelf op haar Facebook bericht gereageerd op de vrouw die naar haar toe kwam vanwege de vrouw in Brazilie. Ze zei "This is another girl".

Ik weet niet of dit inmiddels bekend was. Het was ook een hele vergaande theorie. Maar de vrouw had zeker wel veel van Anne weg.
Hmm, dat die moeder daar op heeft moeten reageren. ☹
pi_174347027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar aangezien je in een auto zit, boeit het niet wat je aan hebt

ik vrees dat anne ligt op een plek ver verwijderd van waar ze haar spullen gevonden hebben..
ze zouden camera's van winkeliers moeten raadplegen waar de persoon mogelijk naar toe gereden kan zijn.. ik heb zo het gevoel dat de politie zeer amateuristisch te werk is gegaan
Denk dat zij al meer bewijs en dingen weten die niet naar buiten worden gebracht i.v.b met het onderzoek die wij nog niet mogen weten.
Maar vond wel dat ze erg lang hebben gewacht met het leger in zetten om te zoeken en ook een beetje Ego om niet de speurhonden in te zetten die zijn aangeboden.
pi_174347028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Check even de eerste pagina van #64 volgens mij. Een vrouw was in Brazilie aangetroffen die helemaal verwaarloosd leek. Ze leek heel veel op Anne.
:')
´
pi_174347035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Niet elke blonde vrouw lijkt 'heel veel' op Anne. Maar goed ;)
Ik heb het over gezichtskenmerken, zeker niet alleen de haarkleur. Zowat iedereen hier vond ze op elkaar lijken.
pi_174347046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Even 64 topics terug
pi_174347050
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Hij mocht ook gewoon weg daar zonder begeleiding, dus waarom niet zelfstandig schoffelen??
Omdat die werkplek een onderdeel is van zijn re-socialisatie. (Lees anders even de website van Altrecht daarover.)

Deze mensen krijgen een "baan" om te leren daarmee om te gaan. Dat heeft weinig nut als daar 0,0 controle over is en de gevangene alleen maar lekker op zijn rug ligt uit te rusten. Vandaar.

Als je kijkt naar psychiatrische ziekenhuizen (zoals Altrecht ook is) dan gaat alles wat enige vorm van gevaar kan opleveren achter slot en grendel. Op de activiteitenbegeleiding zitten de kasten met gereedschap op slot en het lokaal zelf gaat na afloop ook op slot.
Op de gesloten afdelingen gaat vaak zelfs de keuken(kastjes) op slot als er geen begeleiding op kan letten. Ik ken zelfs afdelingen waar de rookwaren en aanstekers achter slot en grendel liggen.

Altrecht mag dan een psychiatrische instelling zijn, MP zat op een forensische afdeling waar gevangenen resocialiseren. Daar krijgen ze volgens Alrecht zelf geleidelijk meer vrijheden gedurende hun verblijf. Maar nog steeds zijn het juridisch gevangenen en geen psychiatrische patiënten.

Overigens heb je ook nog de groep psychiatrische patiënten die gedwongen zijn opgenomen. Ze zitten daar niet allemaal vrijwillig.

Ik mag toch wel aannemen dat de veiligheidsmaatregelen die voor de psychiatrische patiënten gelden, toch zeker ook voor de gevangenen van toepassing zijn?
pi_174347052
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, dat die moeder daar op heeft moeten reageren. ☹
Ja, ik had ook niet gedacht dat ze inmiddels nog al die reacties zou lezen. (als je ziet wat er gepost wordt). Misschien dat ze hiervan op de hoogte is gebracht.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:22:07 #105
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347060
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

maar ook die van jou. En Michael gaat jou niet helpen, in tegendeel
Nee, die zou het eerder mijn kant uitschuiven als het zo uitkomt natuurlijk.
Je hebt gelijk, ik dacht er veels te makkelijk over.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik heb het over gezichtskenmerken, zeker niet alleen de haarkleur. Zowat iedereen hier vond ze op elkaar lijken.
Heel veel / een beetje :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347071
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:22:54 #108
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik heb het over gezichtskenmerken, zeker niet alleen de haarkleur. Zowat iedereen hier vond ze op elkaar lijken.
Ik zie het totaal niet, maar is ook verder niet aan de orde.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Heel veel / een beetje :)
Ik ga toch voor heel veel. Ze had heel veel van haar weg.
pi_174347081
Paar dingen:
Veel inbrekers weten dat je het beste kunt inbreken wanneer het regent, mensen letten niet op, hebben hun hoofd naar beneden. Lopen met een paraplu wat hun zicht belemmert etc. Deze dag, icm met het feit dat ie waarschijnlijk de auto mocht lenen was dus een “goed" moment.

Hij weet dan ook dat het niet handig is om imcriminating materiaal te leggen bij “dump-materiaal”. De spullen die wij gevonden hebben, mochten we vinden. Er is ingecalculeerd dat we deze spullen vroeg of laat gingen vinden. De dump-spullen kunnen eenvoudig worden verklaart, een lichaam wordt lastiger. Dat ligt daar dus niet in de buurt.
pi_174347085
Jezus man, hij had dus waarschijnlijk een auto. Naja, mocht ze daar in hebben gelegen dan kom je daar snel achter lijkt mij op basis van DNA.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:24:00 #112
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Check even de eerste pagina van #64 volgens mij. Een vrouw was in Brazilie aangetroffen die helemaal verwaarloosd leek. Ze leek heel veel op Anne.
staat niks
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:23 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik ga toch voor heel veel. Ze had heel veel van haar weg.
Ik zie het niet zo. Beetje misschien, maar goed. Maakt ook verder niet uit en we kunnen het halve topic ermee vullen verder. Veel! Nee, een beetje! Etcetera :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:51 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Makkelijk te beantwoorden, recente begraafplaatsen waar nog wordt begraven komen er wel dagelijks een paar bezoekers hun nabestaande bezoeken, op oude begraafplaatsen waar niet meer wordt begraven komen zelden nog mensen een graf bezoeken omdat de nabestaande zelf al oud en slecht ter been zijn of ook al zijn overleden.
Werk zelf soms op begraafplaatsen voor onderhoud dus ik kan die vraag wel beantwoorden lijk mij.
Begraafplaats Soesterberg wordt nog gewoon gebruikt.
pi_174347098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:24 schreef Onnoman het volgende:

[..]

staat niks
Het was de eerste pagina van #63, sorry. Maar is hierboven al naar het facebook bericht gelinkt.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:25:11 #116
8781 crew  Frutsel
pi_174347115
Kunnen we dat Brazilië geneuzel weg laten aub... en quote aub niet acht keer dezelfde post van een user die vermoedelijk trollt of gewoon een vraag stelt waarvan je denkt: of je leest de OP of de eerste 64 delen effe. Dat is zo vermoeiend. Negeer het gewoon...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:25:30 #117
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Check even de eerste pagina van #64 volgens mij. Een vrouw was in Brazilie aangetroffen die helemaal verwaarloosd leek. Ze leek heel veel op Anne.
staat niks
quote:
jezus wat een bullshit allemaal zeg
je zou er nog bijna in geloven
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347163


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:27:39 #119
8781 crew  Frutsel
pi_174347174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto maar waar kijk ik naar?
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:27:44 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174347176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Hoezo?
Beelden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174347189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat die werkplek een onderdeel is van zijn re-socialisatie. (Lees anders even de website van Altrecht daarover.)

Deze mensen krijgen een "baan" om te leren daarmee om te gaan. Dat heeft weinig nut als daar 0,0 controle over is en de gevangene alleen maar lekker op zijn rug ligt uit te rusten. Vandaar.

Als je kijkt naar psychiatrische ziekenhuizen (zoals Altrecht ook is) dan gaat alles wat enige vorm van gevaar kan opleveren achter slot en grendel. Op de activiteitenbegeleiding zitten de kasten met gereedschap op slot en het lokaal zelf gaat na afloop ook op slot.
Op de gesloten afdelingen gaat vaak zelfs de keuken(kastjes) op slot als er geen begeleiding op kan letten. Ik ken zelfs afdelingen waar de rookwaren en aanstekers achter slot en grendel liggen.

Altrecht mag dan een psychiatrische instelling zijn, MP zat op een forensische afdeling waar gevangenen resocialiseren. Daar krijgen ze volgens Alrecht zelf geleidelijk meer vrijheden gedurende hun verblijf. Maar nog steeds zijn het juridisch gevangenen en geen psychiatrische patiënten.

Overigens heb je ook nog de groep psychiatrische patiënten die gedwongen zijn opgenomen. Ze zitten daar niet allemaal vrijwillig.

Ik mag toch wel aannemen dat de veiligheidsmaatregelen die voor de psychiatrische patiënten gelden, toch zeker ook voor de gevangenen van toepassing zijn?
Beste ouder1 ik ben het helemaal met je eens maar de discussie gaat nu juist over evt wanbeleid bij de kliniek.
pi_174347198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liiiieff :Y :Y
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:29:02 #123
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je alleen maar respect voor hebben
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347232
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch Zo!
Weet jij dat zeker Messinna want dan stop ik meteen hoor
Ik mag toch hopen dat je geen waanideeën hebt dat jouw posts hier op enige wijze een bijdrage leveren aan het onderzoek?
pi_174347237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat die werkplek een onderdeel is van zijn re-socialisatie. (Lees anders even de website van Altrecht daarover.)

Deze mensen krijgen een "baan" om te leren daarmee om te gaan. Dat heeft weinig nut als daar 0,0 controle over is en de gevangene alleen maar lekker op zijn rug ligt uit te rusten. Vandaar.

Als je kijkt naar psychiatrische ziekenhuizen (zoals Altrecht ook is) dan gaat alles wat enige vorm van gevaar kan opleveren achter slot en grendel. Op de activiteitenbegeleiding zitten de kasten met gereedschap op slot en het lokaal zelf gaat na afloop ook op slot.
Op de gesloten afdelingen gaat vaak zelfs de keuken(kastjes) op slot als er geen begeleiding op kan letten. Ik ken zelfs afdelingen waar de rookwaren en aanstekers achter slot en grendel liggen.

Altrecht mag dan een psychiatrische instelling zijn, MP zat op een forensische afdeling waar gevangenen resocialiseren. Daar krijgen ze volgens Alrecht zelf geleidelijk meer vrijheden gedurende hun verblijf. Maar nog steeds zijn het juridisch gevangenen en geen psychiatrische patiënten.

Overigens heb je ook nog de groep psychiatrische patiënten die gedwongen zijn opgenomen. Ze zitten daar niet allemaal vrijwillig.

Ik mag toch wel aannemen dat de veiligheidsmaatregelen die voor de psychiatrische patiënten gelden, toch zeker ook voor de gevangenen van toepassing zijn?
Of je zelf vrij in- en uit kunt lopen is afhankelijk van je strafrechtelijke maatregel en hoe het met je gaat.

https://www.altrecht.nl/z(...)nsische-psychiatrie/

Aangezien hij aan het resocialiseren was en ook op vrij verlof mocht ga ik er vanuit dat hij niet achter hekken zat overdag en ook niet voortdurend begeleiding bij zich had. Als ze hem zo ingeschat hadden was hij nog niet rijp bevonden voor herintreding in de maatschappij.

Zij vonden hem daar overduidelijk toe in staat.
pi_174347240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn toch dat zelfs mensen in een rolstoel meezoeken. Waarom ook niet? Vind daar weinig lachwekkends aan.
´
pi_174347242
Ik vrees dat Anne Faber verkracht en vermoord is en wellicht ook zelfs weggewerkt is zodat ze heel moeilijk nog te vinden zal zijn.
pi_174347253
De beschikking over een auto maakt heel andere scenario's mogelijk, b.v. dit

Als ze in de auto meegenomen is en de spullen bij het Blookerpark gedumpt zijn, dan zouden ze (of hij) over de Amersfoortseweg richting Spakenburg gegaan kunnen zijn.
Langs McDonalds in HtH dus, de eerste afslag rechts is de Universumlaan op helemaal uitrijden dan kom je in een verlaten bosgebied.
Daar ergens kunnen ze haar gedumpt hebben, je kan dan rechtdoor rijden met de auto dan kom je op een paralelweg van de A28. Dan gewoon verder naar Spakenburg.
In dit gebied dus; Sterrenburg
https://www.google.nl/map(...)372!2d52.1119467!5i1
pi_174347259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je geen waanideeën hebt dat jouw posts hier op enige wijze een bijdrage leveren aan het onderzoek?
Dat heb ik wel anders zou ik hier niet posten.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:31:04 #130
8781 crew  Frutsel
pi_174347261
Dan nog... foto's zonder toevoeging of bron hebben we ook niet veel aan.
Liever wat meer duidelijkheid
pi_174347275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Frutsel het volgende:
Dan nog... foto's zonder toevoeging of bron hebben we ook niet veel aan.
Liever wat meer duidelijkheid
Context, Fruts, Context. Da's 't nieuwe modewoord.
Ja doei.
pi_174347276
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er niet eerder informatie wordt gedeeld: er moeten wel camerabeelden zijn waar Anne op staat. Wat weerhoud de politie ervan om deze niet openbaar te maken: het kan toch leiden tot de gouden tip?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174347282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Wel dapper van hem. :D
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:32:27 #134
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174347286
quote:
ADjanDAD twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:23:02 Passanten attenderen ME op spullen die langs het spoor liggen. Elke tip wordt serieus genomen. #AnneFaber https://t.co/tZuHhqhv01 reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174347295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef Odaiba het volgende:
Ik vrees dat Anne Faber verkracht en vermoord is en wellicht ook zelfs weggewerkt is zodat ze heel moeilijk nog te vinden zal zijn.
No shit Sherlock :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:33:04 #136
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Fijn toch dat zelfs mensen in een rolstoel meezoeken. Waarom ook niet? Vind daar weinig lachwekkends aan.
Precies dit O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347300
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef Grijzemassa het volgende:
De beschikking over een auto maakt heel andere scenario's mogelijk, b.v. dit

Als ze in de auto meegenomen is en de spullen bij het Blookerpark gedumpt zijn, dan zouden ze (of hij) over de Amersfoortseweg richting Spakenburg gegaan kunnen zijn.
Langs McDonalds in HtH dus, de eerste afslag recht is de Universumlaan op helemaal uitrijden dan kom je in een verlaten bosgebied.
Daar ergens kunnen ze haar gedumpt hebben, je kan dan rechtdoor rijden met de auto dan kom je op een paralelweg van de A28. Dan gewoon verder naar Spakenburg.
In dit gebied dus; Sterrenburg
https://www.google.nl/map(...)372!2d52.1119467!5i1
Ja, of ze zijn even naar de Hoge Veluwe gereden. Al dit soort speculaties...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:32 schreef ondeugend het volgende:

[..]

ADjanDAD twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:23:02 Passanten attenderen ME op spullen die langs het spoor liggen. Elke tip wordt serieus genomen. #AnneFaber https://t.co/tZuHhqhv01 reageer retweet
Straks is Anne gewoon neergelegd op het spoor en heeft de trein erop geramd...

Maar dan hadden we dat wel geweten denk ik.
pi_174347304
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Sowieso als er een auto in het spel was. Frankrijk, België, Duitsland, is allemaal bereikbaar dan. Iedere sloot, kanaal, meer, vijver, bos etc.
Die vind je dan nooit meer terug nee.
Dat dus. En daarom hoop ik dat er geen sporen van Anne in de auto worden aangetroffen.
pi_174347305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er niet eerder informatie wordt gedeeld: er moeten wel camerabeelden zijn waar Anne op staat. Wat weerhoud de politie ervan om deze niet openbaar te maken: het kan toch leiden tot de gouden tip?
Die beelden moeten er helemaal niet zijn. Zo vaak passeer je niet een camera in buitengebied.
pi_174347308
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:29:57 Politie zoekt samen met vrijwilligers van rode kruis in het pijnenburgbos in gebied de zoom. Nu pauze #AnneFaber https://t.co/msiP2gs3c9 reageer retweet


dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:23:36 Prikkeldraadhek is geen obstakel voor de militairen #AnneFaber https://t.co/HFGwOaXoZg reageer retweet
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:33:39 #142
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347314
kan iemand een samenvatting maken van de feiten en details die we nu hebben?
bedankt hoor
toedeloe

waar ik zelf namelijk enorm benieuwd naar ben is het volgende:
had de verdachte de beschikking over een auto?
zo ja, was de verdacht met de auto in de buurt van den dolder (tbs kliniek)
zo ja, hoeveel speeltijd had verdachte vanaf het moment dat er niks meer vernomen is van Anne Faber en de eerste melding van vermissing?
Wanneer werd Michael P in verband gebracht met de vermissing van Faber?
Hebben ze de auto onderzocht op DNA?
Hebben ze neerbijgelegen camera's bekeken of de auto langs gereden kan zijn?

jezus wat een prutsers
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:33:41 #143
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Straks is Anne gewoon neergelegd op het spoor en heeft de trein erop geramd...

Maar dan hadden we dat wel geweten denk ik.
Dat merk je wel als machinist ja.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:35:17 #144
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174347350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand een samenvatting maken van de feiten en details die we nu hebben?
bedankt hoor
toedeloe

waar ik zelf namelijk enorm benieuwd naar ben is het volgende:
had de verdachte de beschikking over een auto?
zo ja, was de verdacht met de auto in de buurt van den dolder (tbs kliniek)
zo ja, hoeveel speeltijd had verdachte vanaf het moment dat er niks meer vernomen is van Anne Faber en de eerste melding van vermissing?
Wanneer werd Michael P in verband gebracht met de vermissing van Faber?
Hebben ze de auto onderzocht op DNA?
Hebben ze neerbijgelegen camera's bekeken of de auto langs gereden kan zijn?

jezus wat een prutsers
En jij denkt dat de politie ons om het uur verslag en update komt brengen?
De feiten en vragen zijn na te lezen op politie.nl
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174347355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, of ze zijn even naar de Hoge Veluwe gereden. Al dit soort speculaties...
Onzin reactie, er zijn diverse mensen die hem in Spakenburg waar zijn moeder werkt, hebben zien rijden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:39:08 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174347422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, of ze zijn even naar de Hoge Veluwe gereden. Al dit soort speculaties...
Echt he, misschien is die wel via Groningen naar Maastricht gereden, om dan bij Hoek van Holland de boot naar England te pakken. Net zo plausibel.
pi_174347428
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:29:57 Politie zoekt samen met vrijwilligers van rode kruis in het pijnenburgbos in gebied de zoom. Nu pauze #AnneFaber https://t.co/msiP2gs3c9 reageer retweet
[ afbeelding ]

dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:23:36 Prikkeldraadhek is geen obstakel voor de militairen #AnneFaber https://t.co/HFGwOaXoZg reageer retweet
Prikkeldraad geen obstakel voor militairen...gelukkig zeg, we hebben keiharde bazen in het leger :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174347433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:15 schreef Onnoman het volgende:
ik heb zo het gevoel dat de politie zeer amateuristisch te werk is gegaan
Want achteraf met de kennis van nu hadden ze toen moeten weten dat ze op de camerabeelden hadden moeten zoeken naar de auto van de moeder van MP. MP die toen nog niet eens in beeld was.

Yeah right.
pi_174347442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he, misschien is die wel via Groningen naar Maastricht gereden, om dan bij Hoek van Holland de boot naar England te pakken. Net zo plausibel.
Volgen jullie het nieuws een beetje of zitten jullie te spelen hier?

Volgens de krant hebben diverse getuigen hem in Spakenburg zien rijden in de auto van zijn moeder.
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
pi_174347451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:39 schreef Patroon het volgende:

[..]

Prikkeldraad geen obstakel voor militairen...gelukkig zeg, we hebben keiharde bazen in het leger :')
_O- _O- _O-
pi_174347453
Ik hoop echt dat deze gek haar ergens in een verlaten huisje heeft achtergelaten en dat ze snel wordt gevonden. Hij heeft eerder twee meisjes verkracht en mensen overvallen las ik, maar iemand vermoorden is toch wel van een andere orde. Maar ok, dit zal wel valse hoop zijn.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:41:12 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347470
Zondag kwam informatie binnen bij het rechercheteam, die leidde naar een 27- jarige man. Deze man zat in een forensisch psychiatrische afdeling van een kliniek in Den Dolder. Hoe deze informatie naar de verdachte leidde, wordt nog niet bekend gemaakt. Dat zou het onderzoek kunnen schaden.

ok, kap maar mensen met speculeren.. poltiie wil geen details delen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:41:43 #153
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174347479
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:40 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Volgen jullie het nieuws een beetje of zitten jullie te spelen hier?
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
Dat weet ik / weten we. Alleen al die verzinselen over hoe hij dan wel niet gereden zou kunnen hebben slaan nergens op. Alsof wij weten of die linksaf of rechtsaf zou gaan of uberhaupt wel in de auto heeft gereden en/of terrein is afgeweest. Politie laat terecht niks los ...
pi_174347491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Die beelden moeten er helemaal niet zijn. Zo vaak passeer je niet een camera in buitengebied.
Oneens, genoeg grote kruispunten/ spoorwegovergangen en prive camera die in dat gebied iets gefilmd kunnen hebben.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174347506
In de VS heb je specialisten die dit soort psychopaten ondervragen, zij zijn in staat om zo’n figuur zich belangrijk te laten voelen, en uit trotsheid dan dingen los te laten. Hebben wij in Nederland eigenlijk specialisten die narcistische psychopaten kunnen ondervragen op een tactische manier?

Op de een of andere manier betwijfel ik dat namelijk
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:42:54 #156
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174347511
Wie zegt dat die Michael P alleen heeft gehandeld, misschien heeft die wel hulp gekregen van een andere psycho :')
pi_174347523
Verdachte Michael P.: trouwpartij met Marokkaanse afgeketst

Uit betrouwbare bron verneem ik dat Michael P., verdachte van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber, recent trouwplannen had met een Marokkaanse meisje uit Limburg. Dat is op het laatste moment niet doorgegaan. Wat de reden was, is nog niet bekend. Trouwen op die leeftijd klinkt lichtelijk ouderwets, maar in Marokkaanse gezinnen is ongetrouwd samenwonen nog steeds knap taboe.
[..]
Wat in dit scenario merkwaardig is, is het vinden van de jas en de tas van Anne. Dat de fiets in een vijver wordt gegooid, is plausibel: de kans dat hij daar gevonden zou worden en er dan nog dna-sporen op te vinden zouden zijn, is niet zo groot. Maar iemand die zoveel moeite doet om een lichaam zo goed te verbergen, waarom is die zo slordig met die spullen?
http://www.misdaadjournal(...)rokkaanse-afgeketst/
´
pi_174347524
D
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Oneens, genoeg grote kruispunten/ spoorwegovergangen en prive camera die in dat gebied iets gefilmd kunnen hebben.
Daar ben ik het ook mee eens. Het gaat een grote klus worden, maar de politie moet kunnen achterhalen hoe zijn trajecten met de auto eruit hebben gezien, en waar hij ergens opvallend lang over een bepaalde afstand deed.
pi_174347535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat weet ik / weten we. Alleen al die verzinselen over hoe hij dan wel niet gereden zou kunnen hebben slaan nergens op. Alsof wij weten of die linksaf of rechtsaf zou gaan of uberhaupt wel in de auto heeft gereden en/of terrein is afgeweest. Politie laat terecht niks los ...
Nee we weten niets ook niet of ze bij Berkenlaantje of waar dan ook is.
Het feit dat hij een auto had betekent simpel dat alle scenario's tot nu toe op losse schroeven komen te staan.
pi_174347537
quote:
Lijkt er totaal niet op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174347543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:42 schreef parmezaansebaas het volgende:
In de VS heb je specialisten die dit soort psychopaten ondervragen, zij zijn in staat om zo’n figuur zich belangrijk te laten voelen, en uit trotsheid dan dingen los te laten. Hebben wij in Nederland eigenlijk specialisten die narcistische psychopaten kunnen ondervragen op een tactische manier?

Ja hoor, zeker wel :Y
-nee-
pi_174347545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:42 schreef bijstandboy het volgende:
Wie zegt dat die Michael P alleen heeft gehandeld, misschien heeft die wel hulp gekregen van een andere psycho :')
Zucht. Nogmaals: een handlager van MP had in 2010 hem verklikt dus het zou heel onwaarschijnlijk zijn dat MP opnieuw dezelfde fout zou maken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:20 #163
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174347562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Zucht. Nogmaals: een handlager van MP had in 2010 hem verklikt dus het zou heel onwaarschijnlijk zijn dat Michael opnieuw dezelfde fout zou maken.
Hij verkracht ook tweemaal een vrouw dus dit bewijst al genoeg dat die dwangmatig in herhaling valt :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:36 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174347569
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee we weten niets ook niet of ze bij Berkenlaantje of waar dan ook is.
Het feit dat hij een auto had betekent simpel dat alle scenario's tot nu toe op losse schroeven komen te staan.
Juist, wij zijn het volgens mij ook met elkaar eens dan :) Ging mij vooral even om dat het nutteloos is om kaarten te maken, routes te verzinnen etc. Wij weten gewoon nul komma niks.
pi_174347572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Hij verkracht ook tweemaal een vrouw dus dit bewijst al genoeg dat die dwangmatig in herhaling valt :')
Wat een rare vergelijking. Oprecht.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:44 #166
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lijkt er totaal niet op.
daarnaast, hoe verklaar je dat ze daar terecht is gekomen? Inchecken e.d.?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:54 #167
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174347575
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:40 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Volgen jullie het nieuws een beetje of zitten jullie te spelen hier?

Volgens de krant hebben diverse getuigen hem in Spakenburg zien rijden in de auto van zijn moeder.
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
Het is inderdaad heel verdacht als je met de auto van je moeder rondrijd in de omgeving waar je opgegroeid bent.

9 van de 10 gevallen houd dat in dat er een lijk in een afgelegen bos bij Soesterberg ligt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174347590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel verdacht als je met de auto van je moeder rondrijd in de omgeving waar je opgegroeid bent.

9 van de 10 gevallen houd dat in dat er een lijk in een afgelegen bos bij Soesterberg ligt.
Stop wasting your energy. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174347593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef Onnoman het volgende:

[..]

daarnaast, hoe verklaar je dat ze daar terecht is gekomen? Inchecken e.d.?
Prive vliegtuig, maar deze hele discussie is al gevoerd en blijkt onnodig.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:46:40 #170
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Hij verkracht ook tweemaal een vrouw dus dit bewijst al genoeg dat die dwangmatig in herhaling valt :')
politie houdt niemand zomaar aan als verdachte..
ook middels DNA onderzoek zijn ze tot deze man gekomen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:42 schreef parmezaansebaas het volgende:
In de VS heb je specialisten die dit soort psychopaten ondervragen, zij zijn in staat om zo’n figuur zich belangrijk te laten voelen, en uit trotsheid dan dingen los te laten. Hebben wij in Nederland eigenlijk specialisten die narcistische psychopaten kunnen ondervragen op een tactische manier?

Op de een of andere manier betwijfel ik dat namelijk
Gewoon patrick weer inschakelen, _O_
pi_174347606
De krant heeft dat gehoord van een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. "Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied."

Oke... dus we nemen maar aan dat hij gewoon zelf in de groenvoorziening reed in een karretje en ook die dag vrij was en in de auto van zijn moeder reed volgens getuigen die hem op 29september hebben zien rijden in Spakenburg.

Dus de aannamen dat er een auto bij betrokken is moet haast wel zo zijn en kan Anne in vrijwel heel regio Utrecht liggen verstopt tot aan de Veluwe.
Spijtig maar als de verdachte niet gaat praten dan ben ik heel erg bang dat wordt ze niet meer gevonden en ooit misschien een keer per toeval wordt gevonden door een wandelaar en dergelijke.
Bah... wat een ellende voor de nabestaande.
pi_174347607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

politie houdt niemand zomaar aan als verdachte..
ook middels DNA onderzoek zijn ze tot deze man gekomen
Dat staat niet vast, of ik heb iets gemist.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:47:12 #174
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Prive vliegtuig, maar deze hele discussie is al gevoerd en blijkt onnodig.
mensen kijken teveel films :')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Zucht. Nogmaals: een handlager van MP had in 2010 hem verklikt dus het zou heel onwaarschijnlijk zijn dat MP opnieuw dezelfde fout zou maken.
Dat kwam door de telefoon van die handlanger. Die fout heeft hij iig dus niet nog een keer gemaakt, met de telefoon.
Verder is het onzin om te beredeneren wat zo iemand logisch zou doen.
Dat is kennelijk de behandelaars ook niet gelukt.
pi_174347618
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Onzin reactie, er zijn diverse mensen die hem in Spakenburg waar zijn moeder werkt, hebben zien rijden
op die bewuste vrijdag avond?
zuigen
pi_174347622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:47 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat staat niet vast, of ik heb iets gemist.
Klopt. Het is een logische gedachte, maar we weten niet of ze DNA van hem hebben gevonden.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:47:54 #178
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174347624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking. Oprecht.
Ieder zijn eigen mening toch, vind het eerder raar dat Anne nog niet gevonden is ;(
pi_174347629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking. Oprecht.
Vind ik helemaal niet. Als hij niet leert van straf, waarom dan wel leren van andere slechte ervaringen?
pi_174347634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Of je zelf vrij in- en uit kunt lopen is afhankelijk van je strafrechtelijke maatregel en hoe het met je gaat.

https://www.altrecht.nl/z(...)nsische-psychiatrie/

Aangezien hij aan het resocialiseren was en ook op vrij verlof mocht ga ik er vanuit dat hij niet achter hekken zat overdag en ook niet voortdurend begeleiding bij zich had. Als ze hem zo ingeschat hadden was hij nog niet rijp bevonden voor herintreding in de maatschappij.

Zij vonden hem daar overduidelijk toe in staat.
Het gaat hier in dit deel van de discussie er over of hij een wagentje/karretje en gereedschap vrij ter beschikking zou hebben en daar zonder toezicht 24/7 mee zou kunnen doen en laten wat hij wilde op en buiten het terrein.

Dat lijkt mij uitermate stug.
pi_174347635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er niet eerder informatie wordt gedeeld: er moeten wel camerabeelden zijn waar Anne op staat. Wat weerhoud de politie ervan om deze niet openbaar te maken: het kan toch leiden tot de gouden tip?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Oneens, genoeg grote kruispunten/ spoorwegovergangen en prive camera die in dat gebied iets gefilmd kunnen hebben.
Vanaf het stuk dat je de Soesterduinen in gaat is er vrijwel zeker geen camera meer tot je in Den Dolder bent. Dat is redelijk middle of nowhere.

pi_174347654
Als ie dat wagentje vrij ter beschikking had, met gereedschap en al, zie ik niet in wat ie nog met een auto moest. Lijkt me niet dus.
pi_174347661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Frutsel het volgende:
Dan nog... foto's zonder toevoeging of bron hebben we ook niet veel aan.
Liever wat meer duidelijkheid
Graag ook geen linkdumps: Geef bij het posten even aan waar de link over gaat.
pi_174347676
quote:
5s.gif [b]Op Maar iemand die zoveel moeite doet om een lichaam zo goed te verbergen, waarom is die zo slordig met die spullen?

We weten nog niet of er echt moeite is gedaan om het lichaam te verbergen, en die spullen, misschien heeft hij een ander gevraagd om met de fiets naar HTH te fietsen en daar alles te dumpen.
zuigen
pi_174347689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het gaat hier in dit deel van de discussie er over of hij een wagentje/karretje en gereedschap vrij ter beschikking zou hebben en daar zonder toezicht 24/7 mee zou kunnen doen en laten wat hij wilde op en buiten het terrein.

Dat lijkt mij uitermate stug.
24/7 lijkt mij onwaarschijnlijk, maar veel uren is genoeg. Ik begreep dat hij ergens in Januari naar Den Dolder is gegaan en vanaf dat moment dus in het traject naar meer vrijheid zit. 9 maanden later blijkbaar genoeg vertrouwen opgebouwd om alleen op verlof te mogen.

Gezien de chaos daar durf ik niet te bedenken wat voor vrijheden die begeleiders nog meer gaven aan de mensen die bijna op vrije voet zouden zijn...
pi_174347696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er niet eerder informatie wordt gedeeld: er moeten wel camerabeelden zijn waar Anne op staat. Wat weerhoud de politie ervan om deze niet openbaar te maken: het kan toch leiden tot de gouden tip?
Als de politie die camera beelden aangeboden heeft gekregen (ze hebben daartoe opgeroepen) dan neem ik toch aan dat ze zelf prima in staat zijn om die zelf te bekijken.
pi_174347701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:49 schreef parmezaansebaas het volgende:
Als ie dat wagentje vrij ter beschikking had, met gereedschap en al, zie ik niet in wat ie nog met een auto moest. Lijkt me niet dus.
Zijn moeder was jarig op 29september en hij was een dag vrij om naar haar verjaardag te gaan ?
Dan rij je niet met dat Karretje met gereedschap rond lijk mij.
pi_174347734
"Op Maar iemand die zoveel moeite doet om een lichaam zo goed te verbergen, waarom is die zo slordig met die spullen?".

Hoezo slordig? Ik begin er aardig in te geloven dat hij niets aan het toeval heeft overgelaten, en de spullen die we gevonden hebben, mochten we vinden. Dat was ingecalculeerd, die spullen zijn met een simpel lulverhaal makkelijk te verklaren. Een lichaam wordt lastiger
pi_174347753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:51 schreef RomanMe het volgende:

[..]

9 maanden later blijkbaar genoeg vertrouwen opgebouwd om alleen op verlof te mogen.

Eh, nee. In november is zijn vrijlating. Punt.

Wat fijn juist dat we in Nederland re-integratie hebben. Hoeveel keer vaker zou het misgaan als we langgestrafden na hun straf maar gewoon op straat zouden schoppen?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef gilligan het volgende:

[..]


[..]

Vanaf het stuk dat je de Soesterduinen in gaat is er vrijwel zeker geen camera meer tot je in Den Dolder bent. Dat is redelijk middle of nowhere.

[ afbeelding ]
Voorbij razende treinen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:55:56 #191
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:47 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat staat niet vast, of ik heb iets gemist.
je hebt gelijk..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:53 schreef parmezaansebaas het volgende:
"Op Maar iemand die zoveel moeite doet om een lichaam zo goed te verbergen, waarom is die zo slordig met die spullen?".

Hoezo slordig? Ik begin er aardig in te geloven dat hij niets aan het toeval heeft overgelaten, en de spullen die we gevonden hebben, mochten we vinden. Dat was ingecalculeerd, die spullen zijn met een simpel lulverhaal makkelijk te verklaren. Een lichaam wordt lastiger
Waarom zou je wel een lichaam wegwerken en niet die spullen
Jas /tas kan je verbranden
Fiets parkeer je op
station met een gammel slot..of helemaal niet op slot<---die is dan zo weg
pi_174347787
quote:
Wat fijn juist dat we in Nederland re-integratie hebben.
denk dat dit nu heel anders wordt gezien...zeker als de maatschappij zelf de proeftuin is ...
zuigen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:56:51 #194
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef gilligan het volgende:

[..]

[..]

Vanaf het stuk dat je de Soesterduinen in gaat is er vrijwel zeker geen camera meer tot je in Den Dolder bent. Dat is redelijk middle of nowhere.

[ afbeelding ]
daarom, een tbs kliniek in den dolder midden in het bos :') :') :') :')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:57:58 #195
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:50 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

We weten nog niet of er echt moeite is gedaan om het lichaam te verbergen, en die spullen, misschien heeft hij een ander gevraagd om met de fiets naar HTH te fietsen en daar alles te dumpen.
te onwaarschijnlijk, dit is een onvoorbereidde daad..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347813
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Waarom zou je wel een lichaam wegwerken en niet die spullen
Jas /tas kan je verbranden
Fiets parkeer je op
station met een gammel slot..of helemaal niet op slot<---die is dan zo weg
Daarom steel ik geen fietsen die niet op slot staan. Er is altijd wel wat mee
pi_174347814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand een samenvatting maken van de feiten en details die we nu hebben?
bedankt hoor
toedeloe

waar ik zelf namelijk enorm benieuwd naar ben is het volgende:
had de verdachte de beschikking over een auto?
Zover nu duidelijk had de verdachte zaterdag de beschikking over een auto ivm de verjaardag van zijn moeder
quote:
zo ja, was de verdacht met de auto in de buurt van den dolder (tbs kliniek)
Dat is onbekend. Hij is met die auto gezien in de woonplaats van zijn moeder
quote:
zo ja, hoeveel speeltijd had verdachte vanaf het moment dat er niks meer vernomen is van Anne Faber en de eerste melding van vermissing?
Ongeveer één dag
quote:
Wanneer werd Michael P in verband gebracht met de vermissing van Faber?
Een dag voor hij werd opgepakt. Ze hebben hem eerst geobserveerd in de hoop dat hij hen naar Anne zou leiden
quote:
Hebben ze de auto onderzocht op DNA?
Daar zijn ze meebezig
quote:
Hebben ze neerbijgelegen camera's bekeken of de auto langs gereden kan zijn?
Die hebben ze allemaal opgevraagd ivm de vermissing. Lijkt logisch dat ze die nu opnieuw gaan bekijken opzoek naar die auto.
quote:
jezus wat een prutsers
jezus wat een prutser.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:15 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174347818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Eh, nee. In november is zijn vrijlating. Punt.

Wat fijn juist dat we in Nederland re-integratie hebben. Hoeveel keer vaker zou het misgaan als we langgestrafden na hun straf maar gewoon op straat zouden schoppen?
Re-integratie is prima en goed, maar sommige mensen moeten gewoon nooit meer vrijkomen. Probleem is niet re-integratie, probleem is de wet en de milde straffen.

Iemand die meerdere geweldadige overvallen pleegt en een droom laat uitkomen door twee minderjarige meiden bruut te verkrachten hoort gewoon nooit vrij te komen. Punt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:22 #199
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174347823
ADjanDAD twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:54:59 Langzaam gaat het weer richting Berkenlaantje waar telefoon Anne Faber uit het netwerk ging. #AnneFaber reageer retweet
Toch weer richting daar waar gisteravond door mensen gezocht is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:27 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174347826
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Waarom zou je wel een lichaam wegwerken en niet die spullen
Jas /tas kan je verbranden
Fiets parkeer je op
station met een gammel slot..of helemaal niet op slot<---die is dan zo weg
Toevallig hebben wij dat laatste pas nog op station Amersfoort geprobeerd; na een week had iemand hem op slot gezet en nog een paar dagen later was hij pas weg.
Zo snel gaat dat dus niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174347829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

denk dat dit nu heel anders wordt gezien...zeker als de maatschappij zelf de proeftuin is ...
Er zijn 44.000 verloven per jaar. Hoe vaak gaat het mis?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Eh, nee. In november is zijn vrijlating. Punt.

Wat fijn juist dat we in Nederland re-integratie hebben. Hoeveel keer vaker zou het misgaan als we langgestrafden na hun straf maar gewoon op straat zouden schoppen?
Punt van de meeste mensen is dat dergelijke figuren niet op straat horen. Zeker als je niet meewerkt aan onderzoeken en geen spijt hebt van gruwelijke daden. Niks re-integratie in zo een geval maar levenslang. Het zijn vaak narcisten die enorm genieten van alle aandacht in een instelling en behandelaars makkelijk om de tuin leiden.
pi_174347836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Onnoman het volgende:

[..]

te onwaarschijnlijk, dit is een onvoorbereidde daad..
Hoezo onvoorbereid? Die gast heeft 7 jaar gehad om 'De Perfecte moord' uit te voeren...
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174347838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Waarom zou je wel een lichaam wegwerken en niet die spullen
Jas /tas kan je verbranden
Fiets parkeer je op
station met een gammel slot..of helemaal niet op slot<---die is dan zo weg
Omdat ie een psychopaat is, en de spanning nodig heeft. Het lichaam werk je weg omdat je je daar niet onderuit kunt lullen. Een jas, ach die zag je liggen, je raapte hem op uit nieuwsgierigheid, zo komen de DNA sporen erop. Calculated risk dus denk ik. Of we het zouden vinden of niet, daar kon ie zich wel uit lullen. Als ie dit echt bestudeert heeft "de perfecte moord", dan weet je zonder lichaam, geen zaak.
pi_174347839
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Voorbij razende treinen?
Tussen het fietspad en het spoor zitten ook nog behoorlijke struiken. Als er al wordt gefilmd vanaf een trein dan kan je dat dus nooit zien.

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
pi_174347844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Eh, nee. In november is zijn vrijlating. Punt.

Wat fijn juist dat we in Nederland re-integratie hebben. Hoeveel keer vaker zou het misgaan als we langgestrafden na hun straf maar gewoon op straat zouden schoppen?
Klopt, ik druk me niet handig uit. Ik bedoelde te zeggen dat ik er vanuit ga dat MP veel vrijheden had, omdat zijn vrijheid dichtbij was.

Re-integratie is zeker een goed idee. Hoe we moeten bepalen of iemand daar geschikt voor is vind ik een moeilijke discussie, maar die hoeven we hier niet te voeren.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:59:42 #207
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als de politie die camera beelden aangeboden heeft gekregen (ze hebben daartoe opgeroepen) dan neem ik toch aan dat ze zelf prima in staat zijn om die zelf te bekijken.
ja, maar waarom zouden ze het niet in een vroeg stadium met iedereen delen?
op opsporing verzocht worden ook altijd filmpjes getoond
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef ondeugend het volgende:
ADjanDAD twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:54:59 Langzaam gaat het weer richting Berkenlaantje waar telefoon Anne Faber uit het netwerk ging. #AnneFaber reageer retweet
Toch weer richting daar waar gisteravond door mensen gezocht is
Zou wat zijn als een groepje burgers het eerder wist dan de politie/ME/leger.
pi_174347850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef gilligan het volgende:

Vanaf het stuk dat je de Soesterduinen in gaat is er vrijwel zeker geen camera meer tot je in Den Dolder bent. Dat is redelijk middle of nowhere.

[ afbeelding ]
Een kuil graven in het duingebied de lange duinen lijkt me wel wat makkelijker dan in een bos. Zowiezo met zand valt het daarna niet meer op dat er gegraven is.
pi_174347873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Re-integratie is prima en goed, maar sommige mensen moeten gewoon nooit meer vrijkomen. Probleem is niet re-integratie, probleem is de wet en de milde straffen.

Iemand die meerdere geweldadige overvallen pleegt en een droom laat uitkomen door twee minderjarige meiden bruut te verkrachten hoort gewoon nooit vrij te komen. Punt.
Helemaal mee eens. Of tenminste niet vrij zonder intensieve therapie. Of iemand nu meewerkt aan onderzoek of niet.

Gelukkig kun je tegenwoordig ook TBS krijgen zonder onderzoek. Dus daar is al aan gewerkt ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174347877
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Verdachte Michael P.: trouwpartij met Marokkaanse afgeketst

Uit betrouwbare bron verneem ik dat Michael P., verdachte van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber, recent trouwplannen had met een Marokkaanse meisje uit Limburg. Dat is op het laatste moment niet doorgegaan. Wat de reden was, is nog niet bekend. Trouwen op die leeftijd klinkt lichtelijk ouderwets, maar in Marokkaanse gezinnen is ongetrouwd samenwonen nog steeds knap taboe.
[..]
Wat in dit scenario merkwaardig is, is het vinden van de jas en de tas van Anne. Dat de fiets in een vijver wordt gegooid, is plausibel: de kans dat hij daar gevonden zou worden en er dan nog dna-sporen op te vinden zouden zijn, is niet zo groot. Maar iemand die zoveel moeite doet om een lichaam zo goed te verbergen, waarom is die zo slordig met die spullen?
http://www.misdaadjournal(...)rokkaanse-afgeketst/
Het enige dat ik in dit scenario kan bedenken is dat hij in de tegenovergestelde richting bewust die spullen heeft neergelegd. Het viel me toen wel op dat de politie steeds ging zoeken waar net iets was gevonden. Mocht het zo zijn, heeft het dus wel gewerkt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:01:10 #212
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174347879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Zou wat zijn als een groepje burgers het eerder wist dan de politie/ME/leger.
De groep heeft niets gevonden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174347881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Onnoman het volgende:

[..]

te onwaarschijnlijk, dit is een onvoorbereidde daad..
Tuurlijk, de daad wel, maar de spullen werden pas vanaf dinsdag gevonden, dus wellicht dat dit later is geregeld. Toen de jas werd gevonden was dat raar, die lag immers vrij zichtbaar bij stalletje terwijl er al 3 dagen voorbijgangers waren geweest. Misschien pas maandag avond daar gegooid?
zuigen
pi_174347889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Re-integratie is prima en goed, maar sommige mensen moeten gewoon nooit meer vrijkomen. Probleem is niet re-integratie, probleem is de wet en de milde straffen.

Iemand die meerdere geweldadige overvallen pleegt en een droom laat uitkomen door twee minderjarige meiden bruut te verkrachten hoort gewoon nooit vrij te komen. Punt.
Wat mij betreft zou niet mee werken aan onderzoek zowiezo volledige straf uitzitten zijn. Daarna re-integratie ok, maar niet meewerken en toch 1/3 straf vermindering voor goed gedrag kan ik niet rijmen.
pi_174347890

Familie ondervraagt voorbijgangers op paden in het natuurgebied, op zoek naar getuigen die Anne Faber nog hebben gezien.

--Is dat dezelfde scooter waar de matrashoes op lag?

Sven Simcic en Lynette Rensen uit Gorinchem zoeken voor de tweede dag op rij, ook op eigen initiatief. ,,Onze kleine moesten we ergens onderbrengen. Stel je voor dat we Anne vinden!’’ :') Simcic - mountainbike met gps-tracker op het stuur, paramilitaire outfit - was als marechaussee gestationeerd op de vliegbasis. ,,Daar ligt ze, ik zet er zo 250 euro op. Het is enorm groot en stil en er zijn talloze verstopplekken: shelters, bunkers, een munitiedepot, een ondergrondse gangenstelsel.’’

https://www.gooieneemland(...)-was-hele-dag-buiten
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:01:55 #216
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zover nu duidelijk had de verdachte zaterdag de beschikking over een auto ivm de verjaardag van zijn moeder

[..]

Dat is onbekend. Hij is met die auto gezien in de woonplaats van zijn moeder

[..]

Ongeveer één dag

[..]

Een dag voor hij werd opgepakt. Ze hebben hem eerst geobserveerd in de hoop dat hij hen naar Anne zou leiden

[..]

Daar zijn ze meebezig

[..]

Die hebben ze allemaal opgevraagd ivm de vermissing. Lijkt logisch dat ze die nu opnieuw gaan bekijken opzoek naar die auto.

[..]

jezus wat een prutser.
bedankt maat, maar ik ben wel heel erg benieuwd waarom specifiek deze jongen als hoofdverdachte wordt gezien
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174347893
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toevallig hebben wij dat laatste pas nog op station Amersfoort geprobeerd; na een week had iemand hem op slot gezet en nog een paar dagen later was hij pas weg.
Zo snel gaat dat dus niet.
Hier op station sassenheim worden fietsen gestolen bij de raven
Iedere dag is er wel een melding

Waarom zou je dat eigenlijk proberen??? Wou je van je fiets af?
pi_174347894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:01 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De groep heeft niets gevonden
Nee, maar ze hadden wel eerder het idee dat ze die kant op moesten zoeken. :P
pi_174347895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Zucht. Nogmaals: een handlager van MP had in 2010 hem verklikt dus het zou heel onwaarschijnlijk zijn dat MP opnieuw dezelfde fout zou maken.
Het zal toch ook heel waarschijnlijk zijn dat terwijl je nog je straf "uitzit" van een eerdere dubbele verkrachting, dat je het dan nog een keer doet?

Blijkbaar zijn de acties van MP niet erg waarschijnlijk en ik verwacht ook dat het geen grote denker is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:03:34 #220
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174347915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef aegir_de_viking het volgende:

[..]

Een kuil graven in het duingebied de lange duinen lijkt me wel wat makkelijker dan in een bos. Zowiezo met zand valt het daarna niet meer op dat er gegraven is.
heb je een goed punt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:03:59 #221
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347918
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Er zijn 44.000 verloven per jaar. Hoe vaak gaat het mis?
10% gaat de fout in tijdens verlof las ik ergens van de week.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:47 schreef edje5555 het volgende:
De krant heeft dat gehoord van een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. "Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied."
Terreinbeheerder van welk terrein? Altrecht? Over welk 'gebied' heeft hij het dan? Altrecht?
pi_174347935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]


Sven Simcic en Lynette Rensen uit Gorinchem zoeken voor de tweede dag op rij, ook op eigen initiatief. ,,Onze kleine moesten we ergens onderbrengen. Stel je voor dat we Anne vinden!’’ :') Simcic - mountainbike met gps-tracker op het stuur, paramilitaire outfit - was als marechaussee gestationeerd op de vliegbasis. ,,Daar ligt ze, ik zet er zo 250 euro op. Het is enorm groot en stil en er zijn talloze verstopplekken: shelters, bunkers, een munitiedepot, een ondergrondse gangenstelsel.’’
[ afbeelding ]
https://www.gooieneemland(...)-was-hele-dag-buiten
Die zijn dus gewoon een gezellig dagje uit met een speurtocht :')
pi_174347939
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

10% gaat de fout in tijdens verlof las ik ergens van de week.
Dat zijn er al 4400... Nog best fors, of niet?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:06:01 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:05 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Die zijn dus gewoon een gezellig dagje uit met een speurtocht :')
Broodjes en een pakje sapje mee en gaan. :|W Niet vergeten foto's te maken voor op Facebook natuurlijk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

10% gaat de fout in tijdens verlof las ik ergens van de week.
net als die pedofiel'die boven een kinderdagverblijf woonde....dat verzin je toch niet???
pi_174347959
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:47:05 Het stuk bos waar nu gezocht wordt is een bekende hangplek #AnneFaber https://t.co/7l8xCksn01 reageer retweet
´
pi_174347967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:05 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat zijn er al 4400... Nog best fors, of niet?
Ja, komt omdat er protocollen worden gevolgd en niet gekeken wordt naar of iemand er wel toe in staat is. Als de straftijd er op zit mag je gewoon naar huis, ook al ben je levensgevaarkijk.
pi_174347972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef gilligan het volgende:

[..]

Tussen het fietspad en het spoor zitten ook nog behoorlijke struiken. Als er al wordt gefilmd vanaf een trein dan kan je dat dus nooit zien.

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Iets verderop open zicht op dat fietspad (vlak voor het ecoduct): https://www.google.nl/maps/@52.1453729,5.26211,214m/data=!3m1!1e3

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174347976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Terreinbeheerder van welk terrein? Altrecht? Over welk 'gebied' heeft hij het dan? Altrecht?
Hij had groendienst op Altrecht, dus niet plantsoendienst in gemeente HTH
zuigen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:08:02 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:05 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat zijn er al 4400... Nog best fors, of niet?
Absoluut.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:47:05 Het stuk bos waar nu gezocht wordt is een bekende hangplek #AnneFaber https://t.co/7l8xCksn01 reageer retweet
[ afbeelding ]
Gezellige hangplek. ff bier halen, ben over een uur terug.
pi_174347992
Hij had “perfecte moord” bestudeert he…. Een ontzettend groot deel van zaken wordt opgelost omdat er meerdere daders zijn en er 1 zijn mond voorbij praat. Hij had al eerder zo’n ervaring dus ik geloof niet in meerdere daders.

Je leert dan ook dat een dag met storm perfect is, immers mensen kijken niet rond maar naar de grond. Hebben haast, letten niet op.

Je weet dan ook dat er zonder een lichaam geen zaak is, die jas, tas en fiets mochten gevonden worden. Je legt alleen het lichaam niet in de buurt van de dumpplek, dan zou ie namelijk makkelijk gevonden worden aangezien daar altijd als eerst gezocht wordt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:08:55 #234
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174347994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

net als die pedofiel'die boven een kinderdagverblijf woonde....dat verzin je toch niet???
Walgelijk inderdaad.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174347997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Iets verderop open zicht op dat fietspad (vlak voor het ecoduct): https://www.google.nl/maps/@52.1453729,5.26211,214m/data=!3m1!1e3
Maar dan wordt je nog steeds niet gefilmd toch?
pi_174347998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:01 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bedankt maat, maar ik ben wel heel erg benieuwd waarom specifiek deze jongen als hoofdverdachte wordt gezien
Omdat hij meestal portemonnees van oude vrouwtjes inclusief inhoud bij het politiebureau afgaf en invalide mensen hielp met oversteken.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174347999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:07 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Hij had groendienst op Altrecht, dus niet plantsoendienst in gemeente HTH
Dat weten we dus nog niet zeker.
pi_174348002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:08 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Gezellige hangplek. ff bier halen, ben over een uur terug.
_O-
pi_174348004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Familie ondervraagt voorbijgangers op paden in het natuurgebied, op zoek naar getuigen die Anne Faber nog hebben gezien.

--Is dat dezelfde scooter waar de matrashoes op lag?

Sven Simcic en Lynette Rensen uit Gorinchem zoeken voor de tweede dag op rij, ook op eigen initiatief. ,,Onze kleine moesten we ergens onderbrengen. Stel je voor dat we Anne vinden!’’ :') Simcic - mountainbike met gps-tracker op het stuur, paramilitaire outfit - was als marechaussee gestationeerd op de vliegbasis. ,,Daar ligt ze, ik zet er zo 250 euro op. Het is enorm groot en stil en er zijn talloze verstopplekken: shelters, bunkers, een munitiedepot, een ondergrondse gangenstelsel.’’
[ afbeelding ]
https://www.gooieneemland(...)-was-hele-dag-buiten
Alleen een buideltasje? WAAR IS DE RUGZAK MET BAMMETJES KAAS?!
pi_174348014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
dvndm twitterde op woensdag 11-10-2017 om 12:47:05 Het stuk bos waar nu gezocht wordt is een bekende hangplek #AnneFaber https://t.co/7l8xCksn01 reageer retweet
[ afbeelding ]
Lekker hangen in de bomen zeker of
pi_174348017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:09 schreef gilligan het volgende:

[..]

Maar dan wordt je nog steeds niet gefilmd toch?
Het kan toch? Of gezien door reizigers? Mijn strekking is dat men gewoon heel weinig deelt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 13:10:16 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174348020
Al aanwijzingen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174348024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al aanwijzingen?
De auto van moeders is in beslag genomen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:11:15 #244
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:08 schreef parmezaansebaas het volgende:
Hij had “perfecte moord” bestudeert he…. Een ontzettend groot deel van zaken wordt opgelost omdat er meerdere daders zijn en er 1 zijn mond voorbij praat. Hij had al eerder zo’n ervaring dus ik geloof niet in meerdere daders.

Je leert dan ook dat een dag met storm perfect is, immers mensen kijken niet rond maar naar de grond. Hebben haast, letten niet op.

Je weet dan ook dat er zonder een lichaam geen zaak is, die jas, tas en fiets mochten gevonden worden. Je legt alleen het lichaam niet in de buurt van de dumpplek, dan zou ie namelijk makkelijk gevonden worden aangezien daar altijd als eerst gezocht wordt.
en toch kan je indenken dat het lichaam of:
1. in de grond zit
2. in een plas water
3. verbrand

als je namelijk een lijk hebt wat boven de grond ligt, gaat het stinken.. en geloof me, met dit vochtige weer ruik je een lichaam in ontbinding!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348036
Dit bedoel ik een beetje:

Gerna1966 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 13:07:41 Is het bekend in wat voor auto MP reed? #AnneFaber Handig voor mensen met beveiligingscamera om na te kijken. reageer retweet
Dit zou wat mij betreft gewoon gedeeld moeten worden (type auto, kleur).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174348043
Gisteren met de spontane zoekactie s avonds heeft een particulire hondenclub mee gezocht
Dat zou men van die speciale lijkhonden club signi toch ook kunnen doen?

Goeie training voor de honden lijkt me..

[ Bericht 7% gewijzigd door b_engeltje op 11-10-2017 13:19:03 ]
pi_174348061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren met de spontane zoekactie s avonds heeft een particulire hondenclub mee gezocht
Dat zou men van die speciale lijkhonden club toch ook kunnen doen?
Kunnen ze doen, helaas bekruipt me het gevoel dat ze het niet doen als ze niet officieel worden uitgenodigd.
´
pi_174348069
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kunnen ze doen, helaas bekruipt me het gevoel dat ze het niet doen als ze niet officieel worden uitgenodigd.
Dat zou zonde zijn, iedere poging is er een
pi_174348077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Onnoman het volgende:

[..]

en toch kan je indenken dat het lichaam of:
1. in de grond zit
2. in een plas water

als je namelijk een lijk hebt wat boven de grond ligt, gaat het stinken.. en geloof me, met dit vochtige weer ruik je een lichaam in ontbinding!
Heb je ervaring met ontbindende lijken?

In Rotterdam lag een ontbindend lijk weken of zelfs maanden in de bosjes. Niemand wat geroken.

Ilona Nemeth heeft een jaar in de bosjes gelegen, niemand wat geroken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:15:12 #250
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit bedoel ik een beetje:

Gerna1966 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 13:07:41 Is het bekend in wat voor auto MP reed? #AnneFaber Handig voor mensen met beveiligingscamera om na te kijken. reageer retweet
Dit zou wat mij betreft gewoon gedeeld moeten worden (type auto, kleur).
ook vooral handig voor mensen met een onboard cam..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348085
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat zou zonde zijn, iedere poging is er een
Zeker! Maar ik weet niet of ze wel of niet uit zichzelf zijn gaan zoeken..
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:15:41 #252
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174348088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit bedoel ik een beetje:

Gerna1966 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 13:07:41 Is het bekend in wat voor auto MP reed? #AnneFaber Handig voor mensen met beveiligingscamera om na te kijken. reageer retweet
Dit zou wat mij betreft gewoon gedeeld moeten worden (type auto, kleur).
quote:
Ook geldt dan dat de politie gebonden is aan grote terughoudendheid in het geven van informatie. Ondanks dat het onderzoek doorgaat, komt er daardoor nu weinig nieuwe informatie naar buiten.
Maar ik neem aan dat die gegevens op korte termijn door een journalist wel uitgezocht zijn
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174348089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:14 schreef b-engeltje het volgende:
speciale lijkhonden club
Hemeltje lief zeg :')
pi_174348090
Aanwonende zegt dat het in de avonduren niet pluis is op zandpad langs Dolderseweg. Veel criminaliteit. #AnneFaber
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:16:02 #255
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348093
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je ervaring met ontbindende lijken?

In Rotterdam lag een ontbindend lijk weken of zelfs maanden in de bosjes. Niemand wat geroken.

Ilona Nemeth heeft een jaar in de bosjes gelegen, niemand wat geroken.
bijzonder
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348106
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren met de spontane zoekactie s avonds heeft een particulire hondenclub mee gezocht
Dat zou men van die speciale lijkhonden club toch ook kunnen doen?

Goeie training voor de honden lijkt me..
Die kwamen niet opdagen en hebben al hun social media accounts verwijderd.
pi_174348110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ja, maar waarom zouden ze het niet in een vroeg stadium met iedereen delen?
op opsporing verzocht worden ook altijd filmpjes getoond
Als de dader er op staat en ze naar die dader opzoek zijn ja.

Wat is de meerwaarde nu om een camerabeeld vrij te geven waarop bijvoorbeeld Anne staat die aan het fietsen is?
pi_174348126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als de dader er op staat en ze naar die dader opzoek zijn ja.

Wat is de meerwaarde nu om een camerabeeld vrij te geven waarop bijvoorbeeld Anne staat die aan het fietsen is?
Om haar exacte route te bepalen? Kijken of ze gevolgd wordt? Kijken of ze alleen is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174348135
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:16 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bijzonder
Vandaar mijn vraag. Hoeveel ervaring met ontbindende lijken heb jij?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174348140
Het lijkt wel een spannende film!
pi_174348141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit bedoel ik een beetje:

Gerna1966 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 13:07:41 Is het bekend in wat voor auto MP reed? #AnneFaber Handig voor mensen met beveiligingscamera om na te kijken. reageer retweet
Dit zou wat mij betreft gewoon gedeeld moeten worden (type auto, kleur).
donkere volvo misschien
zuigen
pi_174348155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het kan toch? Of gezien door reizigers? Mijn strekking is dat men gewoon heel weinig deelt.
Als het donker is zonder lampen zie je bijna niks toch als je naar buiten kijkt in een trein?

Dat ze weinig delen is waar, maar wellicht hebben ze ook weinig extra's om te delen.

Nadat ze haar jas hadden gevonden hebben ze nog een grote zoekactie gehouden in de Soesterduinen, wat totaal onlogisch is als ze in Den Dolder zou zijn gefilmd.

Maar de kans is dus aanzienlijk dat ze haar niet hebben gezien op camerabeelden in Den Dolder, maar de verdachte ook niet, omdat die via het ecoduct bij de inrichting kon komen.

Ze vliegen alle kanten op door de bossen wat ook doet vermoeden dat ze nooit tot in Den Dolder is gekomen. Dat zou ook logisch zijn gezien het wegvallen van het mobiele signaal.
pi_174348158
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Hemeltje lief zeg :')
ik wist de naam even niet meer
pi_174348164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit bedoel ik een beetje:

Gerna1966 twitterde op woensdag 11-10-2017 om 13:07:41 Is het bekend in wat voor auto MP reed? #AnneFaber Handig voor mensen met beveiligingscamera om na te kijken. reageer retweet
Dit zou wat mij betreft gewoon gedeeld moeten worden (type auto, kleur).
Ik denk, aangezien de stilte rond de aanhouding, dat die informatie niet meer relevant is. Grote kans dat meneer gewoon de dader is en het lot van Anne al bekend is.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:20:46 #265
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Om haar exacte route te bepalen? Kijken of ze gevolgd wordt? Kijken of ze alleen is?
want de politie is incapabel?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:19 schreef gilligan het volgende:

[..]

Als het donker is zonder lampen zie je bijna niks toch als je naar buiten kijkt in een trein?

Het was helemaal nog niet donker toen ze daar waarschijnlijk langs kwam.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:21:19 #267
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag. Hoeveel ervaring met ontbindende lijken heb jij?
ontbindende muizen :D ervaring
maar ik zie en hoor ook wel eens wat zeg maar
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het was helemaal nog niet donker toen ze daar waarschijnlijk langs kwam.
Het was gewoon redelijk donker, zeker met dat hoosweer en dat bos.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174348181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het was helemaal nog niet donker toen ze daar waarschijnlijk langs kwam.
Half 8 met slecht weer is het volgens mij behoorlijk donker.
pi_174348184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

10% gaat de fout in tijdens verlof las ik ergens van de week.
Goh, is dat zo omhoog sinds 2012? Toen was het nog net iets minder dan een halve procent. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174348188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:11 schreef Onnoman het volgende:

[..]

en toch kan je indenken dat het lichaam of:
1. in de grond zit
2. in een plas water
3. verbrand

als je namelijk een lijk hebt wat boven de grond ligt, gaat het stinken.. en geloof me, met dit vochtige weer ruik je een lichaam in ontbinding!
Als we het mochten vinden, hadden we dat inmiddels wel gedaan denk ik. Deze meneer is berekenend, heeft dit doordacht en weet precies waar ie mee bezig is.

Een lichaam in ontbinding ruik je altijd, je moet het alleen wel herkennen. Zoveel mensen die eenzaam sterven in hun appartement en maanden later pas gevonden worden, dat ruikt ook niet prettig en daar slapen mensen naast.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:22:40 #272
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348195
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je ervaring met ontbindende lijken?

In Rotterdam lag een ontbindend lijk weken of zelfs maanden in de bosjes. Niemand wat geroken.

Ilona Nemeth heeft een jaar in de bosjes gelegen, niemand wat geroken.
Ilona was begraven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174348203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:07 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Hij had groendienst op Altrecht, dus niet plantsoendienst in gemeente HTH
Dat bedoel ik. Dus dat hele gezeur over 'kent terrein als broekzak' . 'karretje/wagentje' en 'gereedschap' slaat helemaal nergens op.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:23:24 #274
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174348210
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je ervaring met ontbindende lijken?

In Rotterdam lag een ontbindend lijk weken of zelfs maanden in de bosjes. Niemand wat geroken.

Ilona Nemeth heeft een jaar in de bosjes gelegen, niemand wat geroken.
Heeft met heel veel andere factoren te maken.
pi_174348213
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ilona was begraven.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174348222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:23 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Nee hoor.
Jawel.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:24:32 #277
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Goh, is dat zo omhoog sinds 2012? Toen was het nog net iets minder dan een halve procent. ;)
Jeugd zelfs 80% procent.

http://www.secjure.nl/201(...)of-levensgevaarlijk/
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:24:44 #278
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174348233
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ilona was begraven.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:23 schreef 1312-FRFC het volgende:

Nee hoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Jawel.
Boeiend. Andere zaak dus offtopic.
pi_174348241
Is dat ecotunneltje met de auto te bereiken?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:25:20 #280
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174348242
Patrick S. had het lijk met ammoniak overgoten en begraven. Geen speurhond die er op reageerde. Had hij eens in CSI gezien.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174348245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:21 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ontbindende muizen :D ervaring
maar ik zie en hoor ook wel eens wat zeg maar
Is hier een keer een muis onder de wielen van een rijdend kastje gekomen en dat lichaampje kwamen we pas een seizoen later tegen, niets geroken daarvan.
I´m back.
pi_174348246
quote:
Dit is geen jeugd-instelling, dus heeft hier niets mee van doen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174348251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

want de politie is incapabel?
oa
zuigen
pi_174348256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:21 schreef gilligan het volgende:

[..]

Half 8 met slecht weer is het volgens mij behoorlijk donker.
Ecoduct, 2 dgn geleden (9 oktober) rond 19:18 uur:



Zelfde avond (9 oktober), iets later, rond 20:00 uur:



Foto's zijn van een journalist RTV Utrecht die op 9 oktober ter plaatse was.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:25:57 #285
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348257
Toch ergens wel jammer.. dat we met zn allen eenzaam achter een computertje zitten teksten terwijl we eigenlijk bij elkaar zouden moeten zitten onder het genot van een kop koffie :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:26:32 #286
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Messina het volgende:

[..]

Dit is geen jeugd-instelling, dus heeft hier niets mee van doen.
Heb het ook over het algemene cijfer, lees; ze gaan vaak de fout in maar we blijven lekker verlof geven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 13:27:26 #287
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174348275
Die foto's zeggen weinig, sorry.

Het is om 20:00 echt niet zo donker dat je niet 50 meter vooruit kan kijken. Het is op een foto altijd donkerder dan werkelijkheid.
pi_174348277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Bayswater het volgende:
Patrick S. had het lijk met ammoniak overgoten en begraven. Geen speurhond die er op reageerde. Had hij eens in CSI gezien.
speculatie
pi_174348278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ecoduct, 2 dgn geleden (9 oktober) rond 19:18 uur:

[ afbeelding ]

Zelfde avond (9 oktober), iets later, rond 20:00 uur:

[ afbeelding ]

Foto's zijn van een journalist RTV Utrecht die op 9 oktober ter plaatse was.
Bij een extreme bui kan het zelfs om 12.00 uur 's middags donker zijn.
pi_174348280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:08 schreef parmezaansebaas het volgende:
Hij had “perfecte moord” bestudeert he…. Een ontzettend groot deel van zaken wordt opgelost omdat er meerdere daders zijn en er 1 zijn mond voorbij praat. Hij had al eerder zo’n ervaring dus ik geloof niet in meerdere daders.
Zou kunnen
quote:
Je leert dan ook dat een dag met storm perfect is, immers mensen kijken niet rond maar naar de grond. Hebben haast, letten niet op.
Wel lastig om precies op zo'n moment en voor je terug moet zijn in de instelling een geschikt slachtoffer te vinden
quote:
Je weet dan ook dat er zonder een lichaam geen zaak is, die jas, tas en fiets mochten gevonden worden. Je legt alleen het lichaam niet in de buurt van de dumpplek, dan zou ie namelijk makkelijk gevonden worden aangezien daar altijd als eerst gezocht wordt.
Als je praat over de perfecte moord dan laat je geen sporen achter, ook geen fiets, jas en tas. Alles wijst er ook op dat die sporen hem genekt hebben door DNA. Staat vast ook in dat boek.

Punt blijft ook: Waarom jas en tas vanaf de weg/fietspad het bos in slingeren en de fiets toch proberen te verbergen in een vijver?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:28:00 #291
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ecoduct, 2 dgn geleden (9 oktober) rond 19:18 uur:

[ afbeelding ]

Zelfde avond (9 oktober), iets later, rond 20:00 uur:

[ afbeelding ]

Foto's zijn van een journalist RTV Utrecht die op 9 oktober ter plaatse was.
en toch weten we niet eens 100% zeker dat ze hier gefietst heeft
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 13:28:07 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174348286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ecoduct, 2 dgn geleden (9 oktober) rond 19:18 uur:

[ afbeelding ]

Zelfde avond (9 oktober), iets later, rond 20:00 uur:

[ afbeelding ]

Foto's zijn van een journalist RTV Utrecht die op 9 oktober ter plaatse was.
Die onderste foto is gewoon mislukt bij de ontwikkeling.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174348292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:27 schreef Kyran het volgende:
Die foto's zeggen weinig, sorry.

Het is om 20:00 echt niet zo donker dat je niet 50 meter vooruit kan kijken. Het is op een foto altijd donkerder dan werkelijkheid.
Nee, maar wel als je met 120km/u voorbij komt gekaast in een helverlichte trein. Wat moet je dan zien?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:29:00 #294
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348297
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die onderste foto is gewoon mislukt bij de ontwikkeling.
hij hield zn hand ervoor :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:29:15 #295
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174348300
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:27 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

speculatie
Nee hoor.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174348301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dus dat hele gezeur over 'kent terrein als broekzak' . 'karretje/wagentje' en 'gereedschap' slaat helemaal nergens op.
mmm, hij zat al maanden op die locatie en kon tot 23.00 's avonds buiten rondgaan, dus zal ook de omgeving wel redelijk gekend hebben.
zuigen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 13:29:32 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174348303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:28 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je met 120km/u voorbij komt kekaast in een helverlichte trein. Wat moet je dan zien?
Oh, als je dat bedoelde heb je inderdaad gelijk :) Sorry, dacht dat je meer vanuit zicht van Anne aan het posten was :)
pi_174348307
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb het ook over het algemene cijfer, lees; ze gaan vaak de fout in maar we blijven lekker verlof geven.
Jeugd-PIJ is niet te vergelijken met TBS. Alsof je Campina-kaas de schuld geeft van schimmel in kaas van Old Amsterdam. Feit is dat ruim 99% van de 44000 jaarlijkse verloven goed gaat.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174348309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nee hoor.
want je kent m.p en dat heeft hij verteld?
pi_174348311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

[..]

en toch weten we niet eens 100% zeker dat ze hier gefietst heeft
Klopt, geloof ik zelf namelijk ook niet in.
pi_174348320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:21 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ontbindende muizen :D ervaring
maar ik zie en hoor ook wel eens wat zeg maar
Dus we moeten jou geloven omdat je weleens wat hoort?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')