Ik ben idd wat traag van begrip.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof er geen reet van dat ze op een begraafplaats ligt.
Mocht je dat nu nog niet begrijpen...
Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had op die bewuste vrijdag de 29e?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
Fantastisch dat ze nu bij de 1e spoorwegovergang zijn begonnen. Daar kon Anne kiezen rechtdoor over de overweg het fietspad langs de Lange Duinen op of rechtsaf de Dolderseweg langs het spoor richting ecoduct. Misschien heeft Anne ook nog op de kaart die daar staat gekeken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:mgeijtenbeek twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:54:08Vanmorgen is zoekactie al begonnen. 't landgoed is opgedeeld in sectoren. Iedereen begint op andere plek. #AnneFaber https://t.co/iXNFKAFhuG reageer retweet
Of dat de moeder überhaupt wist dat hij haar auto had.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had?
Ben jij zo iemand die de mainstream media niet gelooft? Dit is BNW niet he.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dus? Dat zegt toch niets over de gedachte dat hij de auto van de moeder in bezit had?
Ik heb het over informatie vergaren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso veel meer (mogelijke) info, maar 300 stappen? Dan hadden ze haar al lang gevonden en kamden ze niet elke dag zulke grote gebieden uit, zij hebben duidelijk ook maar heel weinig concrete ideeën waar ze zou kunnen zijn, behalve het algemene 'ergens in het bos'
Sowieso als er een auto in het spel was. Frankrijk, België, Duitsland, is allemaal bereikbaar dan. Iedere sloot, kanaal, meer, vijver, bos etc.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:03 schreef Robin_fok het volgende:
Ben ik de enige die totaal geen hoop meer heeft wat betreft de zoekacties? Heb het idee dat het belangrijkste nieuws van het bureau af moet gaan komen...
Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en nu is "ergens in het bos" "ergens waar je maar met de auto kan komen" geworden
Dat ze hem hebben zien rijden in de auto van zijn moeder wil niet zeggen dat hij deze op die vrijdag in bezit had. Derhalve kun je ook niet zo maar gaan wijzen naar die moeder die info achter houdt of zelfs de auto heeft schoongemaakt..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die de mainstream media niet gelooft? Dit is BNW niet he.
Huh?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.
Sterker nog een kadaver container bij een slager zou helemaal niet opvallen kwa geur.
Please ga ergens anders trollen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Misschien moet je even de vorige 64 delen doorspitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Hoe lang was die fietsroute? Deed ze dit soort routes vaker? Waarom begint een volwassene met een rugzak om op een niet echte tourfiets met naderend rotweer aan een fietsroute?
Hey, het is onderhand 13 dagen later, doe ff niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Misschien moet je even gaan lezen vanaf het begin beste user.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Deze vragen zijn verder ook niet in elk deel van deze reeks gesteld hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef warhamstr het volgende:
Het zou allemaal kunnen, maar bewust dumpen in een kadavercontainer bij een slager vind ik nog verder gezocht dan dumpen in een bestaande graf op een begraafplaats.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor vuilcontainer het is , een container van 5 kub of 15kub die gestort wordt merk je weinig van een lichaam die er eventueel tussen zit en al zeker niet als het een groenafval container is dan valt een ontbindend lichaam ook niet op door de stank die het rottend groen afgeeft.
Sterker nog een kadaver container bij een slager zou helemaal niet opvallen kwa geur.
P.S ik Queto de verkeerde ...geloof ik
Het blijft allemaal mogelijk zolang ze geen lichaam vinden of de Verdachte gaat niet praten blijft het gissen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:07 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Het zou allemaal kunnen, maar bewust dumpen in een kadavercontainer bij een slager vind ik nog verder gezocht dan dumpen in een bestaande graf op een begraafplaats.
En klopt.
Zijn betrokkenheid is al zo goed als niet meer uit te sluiten dus dit stadium zijn we al voorbij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:09 schreef Bozoe het volgende:
Excuses als dit al eerder is besproken;
Ligt het Ecoduct waar Anne wellicht heeft gewacht totdat de regen voorbij was op de route naar een station daar in de buurt? Dan is het mogelijk dat M.P daar ook liep onderweg naar het station voor de verjaardag van zijn moeder. En dat ze daar samen hebben gewacht en toen hij zijn kans schoon zag.
probeer je eens te verplaatsen in een ander, tenzij je zelf regelmatig ‘gevonden’ fietsen meneemt natuurlijk. Bv als asielzoeker die de taal niet spreekt of als bewoner van zelfde inrichting in Den Dolder met flink strafbladquote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als meisje van 1.58 met 45 kilo durf ik dat wel aan denk ik. Geloof niet dat ik daarmee pas in het beeld van een verkrachtende verdachte.
Anders is anoniem melden altijd nog een optie.
Lijkt me sterk. Ze heeft iig genoeg de tijd gehad om iets door te geven wat ze volgens mij heeft gelaten, anders had men wel eerder geweten dat hij bij haar in de buurt was.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef 8777 het volgende:
[..]
Of dat de moeder überhaupt wist dat hij haar auto had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |