ja dat blijkt dus niet zo te werken heb ik hier vanmiddag geleerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de gezellig-Netflix-kijken-onder-een-dekentje-op-de-bank-zonder-bijbedoelingen-versie
Ik heb ook al de eerste mensen uitgenodigd voor kerst avond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah ook wel eens gedaan, al was het de Anti-kerstmeer, paar keer echt een prima tijd gehad.
Oh Lotjequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dat blijkt dus niet zo te werken heb ik hier vanmiddag geleerd.
Zou best kunnen dat het zijn 'wens' was die ze nog in vervulling hebben laten gaan na zijn dood, die details niet meegekregen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat zijn die toko's zelf. Had van der Laan er nou last minute nog een wetje tegen geroggeld of had ik dat verkeerd begrepen?
Dan heb je best wel een beetje onder een steen geleefd volgens mij...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dat is iets dat al vaker is vastgesteld hierquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:01 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Dan heb je best wel een beetje onder een steen geleefd volgens mij...
Is alweer een paar jaar terug hoor, inmiddels doe ik 1 dag de stad in en 1 dag met familie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ook al de eerste mensen uitgenodigd voor kerst avond.
Gelukkig hebben de rest van ons mannen dat soort bijbedoelingen helemaal nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon bedoelingenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de rest van ons mannen dat soort bijbedoelingen helemaal niet
Je moet dingen op FOK! gewoon niet te serieus nemen, en dit is geen lullig bedoelde postquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
Maar doordat ik dus wederom weer met mijn neus op de feiten gedrukt word dat ik afwijk en die communicatie niet begrijp voel ik mij dus knetter onzeker en vertrouw ik niemand meer.
Zou een mooi afscheidskado zijn, want al dat toeristenwinkeltuig is niet best..quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het zijn 'wens' was die ze nog in vervulling hebben laten gaan na zijn dood, die details niet meegekregen.
ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet dingen op FOK! gewoon niet te serieus nemen, en dit is geen lullig bedoelde post.
Dat hoeft nou ook weer niet. Volgens mij is het een term die via social media ineens heel populair is geworden, dus ik kan me best voorstellen dat als jij daar verder nooit op komt, het langs je heen kan gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
Maar doordat ik dus wederom weer met mijn neus op de feiten gedrukt word dat ik afwijk en die communicatie niet begrijp voel ik mij dus knetter onzeker en vertrouw ik niemand meer.
Afglopen paar jaren toch 6 uur geworden denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
O&N valt na middernacht bijna altijd tegen, meestal lig ik rond enen al in bed
Rustig aan, adem in, adem uit. Het is maar een forum.quote:
Je gaat toch ook wel eens met mensen om, dan is het toch allemaal prima? Zo erg is het toch niet dat men je soms voor het lapje houdt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
Moet ook wel anders is er geen taxi/uber te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Afglopen paar jaren toch 6 uur geworden denk ik
het gaat niet om het forum. Het gaat er om dat ik niet weet of ik nu nog wel met hem wil afspreken omdat dat alles knetter ingewikkeld maakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig aan, adem in, adem uit. Het is maar een forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |