quote:Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faroër Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechië, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servië, Ierland, Moldavië, Georgië
Groep E: Roemenië, Denemarken, Polen, Montenegro, Armenië, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Slovenië, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Italië, Albanië, Israël, Macedonië, Liechtenstein
Groep H: België, Bosnië & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroatië, IJsland, Oekraïne, Turkije, Finland, Kosovo
quote:Gastheer
Rusland
Noord- en Midden-Amerika
1. Mexico
2. Costa Rica
3.
Europa
1. Engeland
2. Duitsland
3. België
4. Spanje
5. Polen
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Azië
1. Iran
2. Zuid-Korea
3. Japan
4. Saudi-Arabië
Afrika
1. Egypte
2. Nigeria
3.
4.
5.
Zuid-Amerika
1. Brazilië
2.
3.
4.
Play-off duels
1. OFC (Nieuw-Zeeland) v NR 5. CONMEBOL
2. AFC (Syrië/Australië) v CONCACAF
Okquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Als Nederland het WK haalt krijgt de eerste die mij quote een krat Hertog Jan
Alsof er veel kijken vanavondquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 14:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan niet kijken, ik ga gewoon geld verdienen terwijl anderen lekker naar oogaids gaan kijken.
Of ik mis de wedstrijd van het jaar
Veltman eigen goal of zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Zal je zien dat het mirakel plaatsvindt, ze staan in de 90ste minuut met 7-0 voor, en dan in de 92ste minuut wordt het 7-1.
Ik lees overal dat 7-1 ook genoeg zou zijn maar als ik naar de stand kijk snap ik dat echt niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Zal je zien dat het mirakel plaatsvindt, ze staan in de 90ste minuut met 7-0 voor, en dan in de 92ste minuut wordt het 7-1.
Slowakijequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Welk team is op dit moment de slechtste nummer twee?
Zweden heeft er geen zin in denk ik. Sparen voor play offs. Neem geen risicoquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan speel je toch Zweden fulltime pik
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben Rekik en Babel hun tong verloren ofzo?
VBL / [WK-Kwalificatie] Nederland-Zweden. Amsterdam ArenA. Dinsdag 20:45quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:45 schreef KingRadler het volgende:
wat heeft ex Burgemeester van Amsterdam met Oranje te maken?
Jong Oranje niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je zo hands maakt moet je per direct stoppen.
Dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik die oversla.
Portugal speelt wel heel traag. Tot nu toe alleen een goed maar niet moeilijk schot van Bernardo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bus parkeren hebben ze de ploeg ook niet voor. Al was het alleen maar vanwege Djourou![]()
Het is je dag vandaag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bus parkeren hebben ze de ploeg ook niet voor. Al was het alleen maar vanwege Djourou![]()
ITA-IERquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
17 oktober 14:00. De ranking van 16 oktober is de gids.
Bij Sweden - Denmark staat er op het scorebord SWE-DEN en de overgebleven letters zijn DEN-MARK.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
ITA-IER
DEN-ZWE
KRO-GRI
ZWI-NIE
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ik hoop dat de geplaatste landen gewoon allemaal doorgaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
ITA-IER
DEN-ZWE
KRO-GRI
ZWI-NIE
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Moeten een goede coach krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:10 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk is echt tyfusch slecht. Wat presterrn die kut met sat materiaal zeg. Wordt niks dat wk
Leuk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Sweden - Denmark staat er op het scorebord SWE-DEN en de overgebleven letters zijn DEN-MARK.
Genot.
Notering om dat te laten gebeuren zal aan de lage kant zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de geplaatste landen gewoon allemaal doorgaan.
Dit feitje pakken we dan maar mooi weer even mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Sweden - Denmark staat er op het scorebord SWE-DEN en de overgebleven letters zijn DEN-MARK.
Genot.
Called it, trouwens. Helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:52 schreef Tchock het volgende:
Winnen van Zweden en Wit-Rusland is lastig, maar mogelijk. Alleen niet met grote cijfers. Of we het WK (of in elk geval de tweede plaats in de poule...) gaan halen hangt in mijn ogen dus af van de uitslag van ZWE-LUX.
Groep België, Engeland, Nederland pleasequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Waar is het nations league topic?
[ afbeelding ]
Dat wordt zwaar
Daar heb ik net als Italie 0,0 vertrouwen in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten een goede coach krijgen.
Huh hoe komen we in groep 1?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Waar is het nations league topic?
[ afbeelding ]
Dat wordt zwaar
Maar Frankrijk heeft wel een goddelijke selectie, als daar nou een coach kwam die echt durft te voetballenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heb ik net als Italie 0,0 vertrouwen in.
of A omdat de rest zich al via kwalificatie kwalificeert. Schuift dat mooi doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan daarvoor beter in Divisie B zitten zodat je een EK-ticket kan bemachtigen via dat.
Wat doen ze dan als bijvoorbeeld drie landen uit Divisie A die laatste eindigen zich niet plaatsen voor het EK. Wie krijgt dat ticket dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
of A omdat de rest zich al via kwalificatie kwalificeert. Schuift dat mooi door
Ja Belgie ook. Dat zegt niks. Neem ze allebei niet serieus voor de titelquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Frankrijk heeft wel een goddelijke selectie, als daar nou een coach kwam die echt durft te voetballen
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
of A omdat de rest zich al via kwalificatie kwalificeert. Schuift dat mooi door
Wie dan wel nog, je vond Duitsland ook matig toch. Alleen Brazilië en Spanje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Belgie ook. Dat zegt niks. Neem ze allebei niet serieus voor de titel
Jeb. Noteer maar vast. Zoveel sterker dan de rest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie dan wel nog, je vond Duitsland ook matig toch. Alleen Brazilië en Spanje?
je kan wel een goddelijke selectie hebben, maar het moet ook kloppen als team vooral tijdens EK's en WK's. Er is een reden waarom ze kans op kans missen tegen Zweden en Luxemburg om een paar tegenstanders te noemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Frankrijk heeft wel een goddelijke selectie, als daar nou een coach kwam die echt durft te voetballen
Gelukkig hoef je op het WK maar één keer een slechte dag te hebben en dan lig je eruitquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Noteer maar vast. Zoveel sterker dan de rest.
Ja dat kan ook door een coach nemen die de juiste spelers opstelt die de beste klik met elkaar hebben. Maar daar kan jij ook wel wat van maken Roland.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan wel een goddelijke selectie hebben, maar het moet ook kloppen als team vooral tijdens EK's en WK's. Er is een reden waarom ze kans op kans missen tegen Zweden en Luxemburg om een paar tegenstanders te noemen.
ik ben een peoplemanager dat weet je.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook door een coach nemen die de juiste spelers opstelt die de beste klik met elkaar hebben. Maar daar kan jij ook wel wat van maken Roland.
Helaas is er ook weinig alternatief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
naja en je hebt spelers die altijd falen.
Ik noem een vincent janssen
Ja maar de beste wint vaak wel eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je op het WK maar één keer een slechte dag te hebben en dan lig je eruit
Vaak wel, maar bijvoorbeeld Italië in 2006 was vooraf het toernooi ook niet perse de grote favoriet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar de beste wint vaak wel eigenlijk
Dat Italie had een elftal wat bijna allemaal wereldtop was. Snap niet waar die fabel vandaan komt eigenlijk. Milan speelde de CL kapot die jaren met 6 Italianen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bijvoorbeeld Italië in 2006 was vooraf het toernooi ook niet perse de grote favoriet volgens mij.
Maar ben vooral benieuwd welke landen er nog bijkomen, er is een plekje vrij in de halve finales nu Nederland niet meedoet
Man wat was die weer slecht. Brandhout.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
naja en je hebt spelers die altijd falen.
Ik noem een vincent janssen
Mensen fapten meer op de vierkant Kaka-Ronaldinho-Adriano-Dikke Ronaldo . Die moesten het doen . En dan had je ook nog Argentinië met Riquelmegod in vormquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Italie had een elftal wat bijna allemaal wereldtop was. Snap niet waar die fabel vandaan komt eigenlijk. Milan speelde de CL kapot die jaren met 6 Italianen.
twitter:m_wijffelsAD twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 23:42:26#Oranje op de valreep alsnog naar de A-categorie van de Nations League. Dus straks spelen tegen kaliber Duitsland, Spanje. reageer retweet
Toen waren de landen sws veel beter. Niveau is flink gedaald.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen fapten meer op de vierkant Kaka-Ronaldinho-Adriano-Dikke Ronaldo . Die moesten het doen . En dan had je ook nog Argentinië met Riquelmegod in vorm
Nu is het eenheidsworsten-galore waar fysiek belangrijker is dan voetbalquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen waren de landen sws veel beter. Niveau is flink gedaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr -
Pot 1A: Germany, Portugal, Belgium, Spain
Pot 1B: Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Italië
Pot 1C: Polen, IJsland, Kroatië, Nederland
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Italie had een elftal wat bijna allemaal wereldtop was. Snap niet waar die fabel vandaan komt eigenlijk. Milan speelde de CL kapot die jaren met 6 Italianen.
Moderne middenvelders!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is het eenheidsworsten-galore waar fysiek belangrijker is dan voetbal
Ik hoop op een poule Duitsland, België, Nederland.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:m_wijffelsAD twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 23:42:26#Oranje op de valreep alsnog naar de A-categorie van de Nations League. Dus straks spelen tegen kaliber Duitsland, Spanje. reageer retweet
Zeker. Techniek boeit steeds minderquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is het eenheidsworsten-galore waar fysiek belangrijker is dan voetbal
Eerste wedstrijden wel pas september 2018.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een poule Duitsland, België, Nederland.
Best wel deprimerend dat we tot die tijd alleen maar sparring partner zijn voor landen die wel succesvol zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden wel pas september 2018.
Buffon, Zambrotta, Cannavaro , Gattuso (wereldster enkelbijten ) Totti , Del Piero en Pirlo was toch wel genieten hoor. En die Grosso speelde het toernooi van zijn levenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Muah valt toch allemaal ook wel mee. Pirlo werd volgens mij later pas echt goed
Oh die poule kan niet, jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden wel pas september 2018.
Dat elftal had nu wereldkampioen kunnen worden. Allern matige linkshalf. Rest is gewoon top. Pirlo werd niet beter maar werd altijd onderschat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Muah valt toch allemaal ook wel mee. Pirlo werd volgens mij later pas echt goed
Uiteraard zat het elftal goed in elkaar, maar dat van die Fransen daar ook. Boh die Zidane was zo'n god daarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buffon, Zambrotta, Cannavaro , Gattuso (wereldster enkelbijten ) Totti , Del Piero en Pirlo was toch wel genieten hoor. En die Grosso speelde het toernooi van zijn leven
En spelers zoals een Totti , Riquelme , Aimar etc etc worden nu op de vleugels neergezet omdat ze 'niet echt mee verdedigen'quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. Techniek boeit steeds minder
Misschien heb ik wat gemist; maar is er nou al wat bekend over oefeninterlands van NL?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best wel deprimerend dat we tot die tijd alleen maar sparring partner zijn voor landen die wel succesvol zijn.
Ja. We krijgen dus eens Luxemburg op een eindrondequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nog steeds geen van de Nations League.
Klopt het dat er 1 team van Division D zich kwalificeert voor het EK?
Materazzi was ook fenomenaal dat WK. En dan was Maldini er niet eens bijquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buffon, Zambrotta, Cannavaro , Gattuso (wereldster enkelbijten ) Totti , Del Piero en Pirlo was toch wel genieten hoor. En die Grosso speelde het toernooi van zijn leven
Vooraf gaf niemand een stuiver voor Frankrijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard zat het elftal goed in elkaar, maar dat van die Fransen daar ook. Boh die Zidane was zo'n god daar
Ze kunnen dat nu pas inplannen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist; maar is er nou al wat bekend over oefeninterlands van NL?
Maar die was dan ook al 100 jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Materazzi was ook fenomenaal dat WK. En dan was Maldini er niet eens bij
Voor Duitsland ook niet, die zagen het als sprookje toen ze 3e werden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooraf gaf niemand een stuiver voor Frankrijk
Ja, er zijn er twee eind dit jaar. Die doet Advocaat nog. Dan in maart is er weer een oefencampagne met nog ongeveer 2 wedstrijden. Tegenstanders en zo volgt allemaal nog.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist; maar is er nou al wat bekend over oefeninterlands van NL?
Die waren ook veel beter dan nu ja . Dat centrum ook. Tering. Gewoon Trezequet op bankjequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard zat het elftal goed in elkaar, maar dat van die Fransen daar ook. Boh die Zidane was zo'n god daar
Brazilie was juist weer de grote favoriet , maar die gingen weer ten onder aan het hebben van teveel sterren die de bal wilden hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Duitsland ook niet, die zagen het als sprookje toen ze 3e werden.
Brazilië was ook het einde van een generatie
Engeland speelt tegen Brazilië en Duitsland volgende maand (lol)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen dat nu pas inplannen natuurlijk.
Dat weet ik maar ik doelde dus op die tegenstanders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, er zijn er twee eind dit jaar. Die doet Advocaat nog. Dan in maart is er weer een oefencampagne met nog ongeveer 2 wedstrijden. Tegenstanders en zo volgt allemaal nog.
En daarna twee jaar later helemaal weggecounterd door Oranje, wat een wedstrijdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die waren ook veel beter dan nu ja . Dat centrum ook. Tering. Gewoon Trezequet op bankje
Zidane speelde ze toch helemaal zoek in de kwartfinale?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brazilie was juist weer de grote favoriet , maar die gingen weer ten onder aan het hebben van teveel sterren die de bal wilden hebben
Formuleer dan beter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik doelde dus op die tegenstanders.
Hopelijk nu weer. Veel down daar. Toen met Kaka, Carlos en Ronaldinho hadden ze gunfactor. Nu allemaal mongolenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brazilie was juist weer de grote favoriet , maar die gingen weer ten onder aan het hebben van teveel sterren die de bal wilden hebben
Ja die werd opeens wakker mede dankzij een briljante Riberyquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zidane speelde ze toch helemaal zoek in de kwartfinale?
De grootste mongool mogen ze van mij kapot trappen . Toen waren het tenminste geen aanstellers op gestoorde Adriano naquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk nu weer. Veel down daar. Toen met Kaka, Carlos en Ronaldinho hadden ze gunfactor. Nu allemaal mongolen
Neymar gun je een 93+ minuut uitschakeling door Messi of Cavaniquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De grootste mongool mogen ze van mij kapot trappen . Toen waren het tenminste geen aanstellers op gestoorde Adriano na
Uruguay zie ik ook nog wel ver komenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neymar gun je een 93+ minuut uitschakeling door Messi of Cavani
Ik vind Coutinho wel een baasquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk nu weer. Veel down daar. Toen met Kaka, Carlos en Ronaldinho hadden ze gunfactor. Nu allemaal mongolen
Op aangeven van Suarez en dan recht in zijn gezicht juichenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neymar gun je een 93+ minuut uitschakeling door Messi of Cavani
Lekker werk weigeren. Kneusjequote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Coutinho wel een baas
Die mongool mag er ook wel uit worden getrapt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op aangeven van Suarez en dan recht in zijn gezicht juichen
Qua klasse niet echt vergelijkbaar met Ronaldinho en Kakaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Coutinho wel een baas
Dat is de realiteit tegenwoordigquote:
Ik ben nooit echt fan geweest van Kakaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua klasse niet echt vergelijkbaar met Ronaldinho en Kaka
Misschien technisch iets minder maar die man was niet te houden met een klein beetje ruimtequote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de realiteit tegenwoordigZaakwaarnemers met teveel macht
[..]
Ik ben nooit echt fan geweest van KakaRonaldinho wel een baas
Dat heet spelers zonder ballen en geldwolven. Kakagod was heerlijk gelovig altijd. Die schold echt nooit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de realiteit tegenwoordigZaakwaarnemers met teveel macht
[..]
Ik ben nooit echt fan geweest van KakaRonaldinho wel een baas
Ja mensen die zwaar gelovig zijn heb ik nooit veel mee, al had Kaka daar wel een eng verhaal achter waarom hij tot religie is gedreven natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heet spelers zonder ballen en geldwolven. Kakagod was heerlijk gelovig altijd. Die schold echt nooit.
Uiteraard wel een goede speler, maar ik ging niet perse lekker zitten voor een wedstrijd omdat Kaka meedeed. Wat ik dan nu wel een beetje heb met Coutinho.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien technisch iets minder maar die man was niet te houden met een klein beetje ruimte
Als iedereen zoals Kaka was was voetbal tenminste geen sport voor mensen met down geworden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mensen die zwaar gelovig zijn heb ik nooit veel mee, al had Kaka daar wel een eng verhaal achter waarom hij tot religie is gedreven natuurlijk
[..]
Uiteraard wel een goede speler, maar ik ging niet perse lekker zitten voor een wedstrijd omdat Kaka meedeed. Wat ik dan nu wel een beetje heb met Coutinho.
Dan had het een stuk saaier geweest wel met allemaal dezelfde types. Opzich geven enorme randdebielen de sport soms ook kleur als schouwspelquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iedereen zoals Kaka was was voetbal tenminste geen sport voor mensen met down geworden.
Lekker duikelen en naaien. Genot hoor. Geen sport waar zoveel debielen zijn en hoe beter ze zijn hoe debieler vaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had het een stuk saaier geweest wel met allemaal dezelfde types. Opzich geven enorme randdebielen de sport soms ook kleur als schouwspel
Nou bij het darts zitten ook wel behoorlijk wat debielen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker duikelen en naaien. Genot hoor. Geen sport waar zoveel debielen zijn en hoe beter ze zijn hoe debieler vaak.
Daar zijn ze tenminste nog sportief op enkele na. Totaal niet te vergelijken met die downie sport. Geen enkele sport/spel is dat trouwens. Daarom maar voor IJsland juichen. Daar is er nog inhoud te ontdekken. Of Denemarken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou bij het darts zitten ook wel behoorlijk wat debielen.
Vertel?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mensen die zwaar gelovig zijn heb ik nooit veel mee, al had Kaka daar wel een eng verhaal achter waarom hij tot religie is gedreven natuurlijk
[..]
Ben het wel met je eens, maarja dat zijn van die Zuid-Amerikaanse/Zuid-Europese types die alles geoorloofd vinden om te winnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar zijn ze tenminste nog sportief op enkele na. Totaal niet te vergelijken met die downie sport. Geen enkele sport/spel is dat trouwens.
Ooit in een zwembad gedoken wat ondiep bleek en daardoor bijna zijn nek gebroken maar het toch overleefd. Toen hij een puber was ofzo, en daardoor dacht hij dat god hem had gered.quote:
ah, nog nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit in een zwembad gedoken wat ondiep bleek en daardoor bijna zijn nek gebroken maar het toch overleefd. Toen hij een puber was ofzo, en daardoor dacht hij dat god hem had gered.
2 op 4, niet slecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Noord-Ierland v Zwitserland
Kroatië v Griekenland
Denemarken v Ierland
Zweden v Italië
Kroatië v Griekenland?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:12 schreef hafcfan het volgende:
Denemarken- Ierland en Kroatie-Griekenland zijn wel spannend. Zwitserland en Italie gaan simpel door
Return thuis, was dat nog een privilege voor hooggeplaatsten Zwitserland en Italië of toeval? Ierland was in de groepsfase trouwens uit opmerkelijk veel effectiever.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië v Griekenland?
Wel mooi dat Ierland v Denemarken wordt beslist in Ierland.
Misschien moeten ze het vroegere Lotto-balletjessysteem gebruikenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Return thuis, was dat nog een privilege voor hooggeplaatsten Zwitserland en Italië of toeval? Ierland was in de groepsfase trouwens uit opmerkelijk veel effectiever.
Jij denkt zeker weer dat Kroatie simpel wint net zoals tegen IJsland? Zelfs Belgie won er thuis niet van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië v Griekenland?
Wel mooi dat Ierland v Denemarken wordt beslist in Ierland.
Ik zou toch maar oppassen met Ventura.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:12 schreef hafcfan het volgende:
Denemarken- Ierland en Kroatie-Griekenland zijn wel spannend. Zwitserland en Italie gaan simpel door
Zweden kan er echt niks van. Daar win je met 10 man nog van. Al blijft de bal rond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou toch maar oppassen met Ventura.
Unislet geeft Zweden meer kans dan Griekenlandquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zweden kan er echt niks van. Daar win je met 10 man nog van. Al blijft de bal rond.
Hahahahahahahahha lekker voor zwedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Noord-Ierland v Zwitserland
Kroatië v Griekenland
Denemarken v Ierland
Zweden v Italië
dit dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha lekker voor zweden
Al die Zwedo's huilen over pech. Ze staan alleen in de play-offs vanwege geluk. Onterecht afgekeurde goal en hulp van de Franse keeper. Nounou wat een pech.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha lekker voor zweden
Oké dan.quote:Griekenland kan donderdag 9 november in het eerste play-offduel met Kroatië om een WK-ticket niet beschikken over Kostas Manolas.
De FIFA heeft de verdediger van AS Roma voor één wedstrijd geschorst omdat hij op 7 oktober in de groepswedstrijd tegen Cyprus in de laatste minuut bewust een gele kaart pakte door opzichtig tijd te rekken bij een 2-1 voorsprong voor de Grieken.
quote:GK: Gianluigi Buffon (Juventus), Gianluigi Donnarumma (Milan), Mattia Perin (Genoa);
D: Davide Astori (Fiorentina), Andrea Barzagli (Juventus), Leonardo Bonucci (Milan), Giorgio Chiellini (Juventus), Danilo D’Ambrosio (Inter), Matteo Darmian (Manchester United), Daniele Rugani (Juventus), Leonardo Spinazzola (Atalanta), Davide Zappacosta (Chelsea);
M: Federico Bernardeschi (Juventus), Antonio Candreva (Inter), Daniele De Rossi (Roma), Stephan El Shaarawy (Roma), Alessandro Florenzi (Roma), Roberto Gagliardini (Inter), Lorenzo Insigne (Napoli), Jorge Luiz Frello Jorginho (Napoli), Marco Parolo (Lazio), Marco Verratti (Paris Saint Germain);
F: Andrea Belotti (Torino), Eder Citadin Martins (Inter), Manolo Gabbiadini (Southampton), Ciro Immobile (Lazio), Simone Zaza (Valencia).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |