Mja ik ga als mijn moedervlek weg is toch beginnen met een voorzichtige zonnebankkuurquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, is waarschijnlijk ook de oorzaak van winterdepressie.
De meningen zijn helaas wel erg verdeeld wat een goede hoeveelheid is. Sommigen vinden dat je zelfs naar de 15.000 IU moet om dezelfde hoeveelheid te krijgen van een gezonde dosis zonlicht. Maar tricky.
Vrijdagavond? Wat gaan jullie precies doen? DM mag ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat er een paar mensen wel gaan. Buurmeisje en ik gaan iigIk blijf niet heel laat want ik ga met OV.
je zei niet echt nee toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb ik gisteren toch al antwoord op gegeven koentje?
Wat drinken bij een cocktailbar waar ze een of andere cocktail verkopen die bij ons nostalgische gevoelens ophaalt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrijdagavond? Wat gaan jullie precies doen?
Lekker nieuwe moedervlekken kweken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik ga als mijn moedervlek weg is toch beginnen met een voorzichtige zonnebankkuur
ik zei ik ga wel maar blijf niet lang want OVquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei niet echt nee toch?
Maar het is me iets te vaag
Dat is dan wel het voordeel, dat je het tergende proces van zwanger willen worden en dat het niet lukt niet door hoeft te maken, dat is ook hels.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Het was een naar proces om door te gaan en ik heb me daardoor nooit volledig vrouw gevoeld (ben geen trans hoor). Gelukkig wist ik het jong, want ik ga het ook gewoon nooit proberen
jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker nieuwe moedervlekken kweken.
Je zei net zelf toch dat je geen vitamine D aanmaakt door zonlicht?
wohquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat drinken bij een cocktailbar waar ze een of andere cocktail verkopen die bij ons nostalgische gevoelens ophaalt.
want bruin kleurtjequote:Op maandag 9 oktober 2017 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zou een zonnebank dan verstandig zijn?
Optisch mooier?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeeman..quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:49 schreef Faxie het volgende:
Waar kan ik een doek kopen om een bandana van te maken?
Zou ik geen uitspraak over durven doenquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
actieve stof 20 microgram cholecalciferol, overeenkomend met 800 IE (Internationale Eenheden) vitamine D3.
Geen idee of dat veel of weinig is?
Dus max. 1.000 IU volgens de Nederlandse wet en 4.000 IU volgens de Europese richtlijnen.quote:De Europese voedselveiligheidsautoriteit (EFSA) adviseert daarom maximaal 100 microgram vitamine D per dag voor volwassenen. In de Nederlandse wet is vastgelegd dat een voedingssupplement maximaal 25 microgram mag bevatten.
Action? Wehkamp? Wibra? Otto?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:49 schreef Faxie het volgende:
Waar kan ik een doek kopen om een bandana van te maken?
Bij een speciale 'Vitamine D' zonnebank?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik ga als mijn moedervlek weg is toch beginnen met een voorzichtige zonnebankkuur
Ik las het in de context van de vitamine d.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]om te voorkomen dat ik mijzelf van kant maak in de winter
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Bij een speciale 'Vitamine D' zonnebank?
Nouja ik kom toch verdomd veel buiten met paard en hond en veel wandelen (al jaren) en toch te kort.. Het is mij allemaal een raadsel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zou ik geen uitspraak over durven doen
RIVM zegt iig:
[..]
Dus max. 1.000 IU volgens de Nederlandse wet en 4.000 IU volgens de Europese richtlijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |