Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Een man vrijwillig met lijm laten kliederen op je lijf?
What could go wrong
En nu?quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef Harmankardon het volgende:
Nieuwe vrouwelijke collega met kind die vier dagen werkt heeft het toch een week volgehouden voordat ze begon te miepen over reistijd, afstand, lastiglastig en kindje niet lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef Harmankardon het volgende:
Nieuwe vrouwelijke collega met kind die vier dagen werkt heeft het toch een week volgehouden voordat ze begon te miepen over reistijd, afstand, lastiglastig en kindje niet lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderen zijn inderdaad niet lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tnx dr Philquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nog een paar voor bij JB op de muur![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt plausibel..quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kindje inleveren en fulltime werken zoals normale mensen. Duidelijke zaak lijkt me.
In Levensweg zijn kinderen geld waard. Kind verkopen klinkt logischer dan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kindje inleveren en fulltime werken zoals normale mensen. Duidelijke zaak lijkt me.
waarheidquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Veel vertrouwen heb je weer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik lees eerst de (succes)verhalen van Fripsel en JB wel.
Omdat dat lang niet het enige is dat we hatenquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef Befbekje het volgende:
Waarom heet deze SC nog niet de Kinderhaat-SC?
Omdat we de mensen die nu al in deze SC zijn en wel kinderen hebben niet willen afschrikken denk ik, want die zijn wel lief.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef Befbekje het volgende:
Waarom heet deze SC nog niet de Kinderhaat-SC?
Mensenquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dat lang niet het enige is dat we haten.
Misschien moet er een speciaal subforum hieromtrent komen..quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat we de mensen die nu al in deze SC zijn en wel kinderen hebben niet willen afschrikken denk ik, want die zijn wel lief.
Goed idee. DM jij Danny?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Misschien moet er een speciaal subforum hieromtrent komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |