Jouw vader zit in de penopauze, denk ik..quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van mn vader zn fb![]()
Het slaat weer eens nergens op
Omdenkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van mn vader zn fb![]()
Zou het op een stelletje houten plankjes in je huiskamer zettenquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van mn vader zn fb![]()
het was niet tegen jou hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:52 schreef Fripsel het volgende:
Damn you JB.![]()
Hoe minder het overleven word hoe meer het besef komt van wat er allemaal gebeurd is. En dat voelt verdrietig. En dat voelt weer kut want het gaat zoveel beter dus ik moet niet zeuren.
Flinke huiskamer danquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het op een stelletje houten plankjes in je huiskamer zetten
Zo veel ruimte, en tijd, en geld, en piemel. Is absurd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd een show-off die Hosti. Het lijkt wel of hij vakantie heeft.
LoLa toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:18 schreef aeque het volgende:
Wie postte dat hier gisteren van de AH?
https://www.ad.nl/binnenl(...)l-betekent~ac27bad0/
Je gaat lekker met je foto's vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aanschouw mijn blauwe been na mn val van zaterdag:
[ afbeelding ]
Ik zal vast de eerste zijn: Geil!quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Yv geeft de credits aan LoLa terwijl het volgensmij HW was.quote:
Ik was het van dat AH berichtquote:
Iew. Kusje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent echt ziek he?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het op een stelletje houten plankjes in je huiskamer zetten
Puntige knie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |