http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten![]()
Loopafstandquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Protoplanet het volgende:
Hoe ver is de instelling verwijderd van laatste telefoonsignaal?![]()
Dit wordt dus het terrein van Altrecht uitkammen?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Niet ver.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Protoplanet het volgende:
Hoe ver is de instelling verwijderd van laatste telefoonsignaal?graag verwijderen![]()
Mag waarschijnlijk zo vaak buiten rondlopen dat hij de omgeving en al haar geheimen goed uit zijn hoofd weetquote:![]()
![]()
Damn.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
twitter:JeroenvdVeer twitterde op maandag 09-10-2017 om 16:52:5527-jarige verdachte was sinds zondag in beeld. Werd een dag 'geschaduwd' door de politie. Die hoopte spoor naar #AnneFaber te ontdekken. reageer retweet
![]()
De kans wordt wel groter dat ze daar in de buurt moet zijn, die gast kan nooit heel ver van die instelling zijn gekomen denk ik zo. Of had ie verlof?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:52 schreef Andromache het volgende:
Dit wordt dus het terrein van Altrecht uitkammen?![]()
Vervroegde vrijlating is gelukkig al geschraptquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:53 schreef Protoplanet het volgende:
Ik ga ervan uit dat - nu met het rechtse kabinet - de verlofregelingen ernstig op de schop gaan![]()
Verlof is aannemelijk. Het was immers Vrijdagquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De kans wordt wel groter dat ze daar in de buurt moet zijn, die gast kan nooit heel ver van die instelling zijn gekomen denk ik zo. Of had ie verlof?![]()
Hoppa, verdachte aangehouden! Lekker, dus wel uit zo'n kliniek. Maar wacht, 'hij zit zijn straf uit'. Sinds wanneer mag je vrij rondlopen op die klinieken, dit is toch achterlijk?
nm, hij heeft hem uitgezeten.![]()
Deze postquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben nu de route aan het aflopen die ze gefietst heeft. Dat bospad zelf waar kleding is gevonden, is uiteraard afgesloten. Daar kom ik ook niet. Gewoon de normale wegen aflopen en kijken of er iets opvallends is.
Nou je gelooft het niet maar ik begon met lopen daar op de Hobbemalaan, straat parallel aan dat bospad en grenzend aan dat bos, en ik werd al na een paar minuten geconfronteerd met een man die bedreigend naar me deed. Heel roepen naar mij: wat is jouw probleem wat is jouw probleem? Fuck you fuck you!
Steeds omdraaien en kijken en dan verder lopen.
Heb dit gelijk aan de politie gemeld ergens verderop in dat gebied. Is waarschijnlijk een bekende bij hun die uit een richting komt daar. Ze lieten een foto zien van de achterkant van een man en die leek er wel erg op.
Maargoed toch voor de zekerheid een melding gemaakt.
En gelijk de indruk dat het een vreemde omgeving is daar. Als zulke mensen daar gewoon rondlopen. Natuurlijk moet ik geen conclusies trekken maar wel interessant om erover na te denken.
Goed, ik loop nog een tijdje door. Echt bizar te weten dat ze hier (waarschijnlijk) voor het laatst gefietst heeft. Wat is er met haar gebeurd...![]()
Ik denk dat ze nu wel snel gevonden gaat worden.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Triest, zo triest.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
10 km toch nog?quote:
En 4 km van Blooker.
Dus lijkt er niet op dat er wat bij de laatste signaal gebeurt is maar gewoon in het park."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
weekendverlof?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoppa, verdachte aangehouden! Lekker, dus wel uit zo'n kliniek. Maar wacht, 'hij zit zijn straf uit'. Sinds wanneer mag je vrij rondlopen op die klinieken, dit is toch achterlijk?![]()
Lekker een debiel vrij rond laten lopen.
Nederland
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoop het echt..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ze nu wel snel gevonden gaat worden.![]()
Ik hoop dat het vrije gebruik van internet gaat verdwijnen in zulke klinieken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:53 schreef Protoplanet het volgende:
Ik ga ervan uit dat - nu met het rechtse kabinet - de verlofregelingen ernstig op de schop gaan![]()
Denk ik ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ze nu wel snel gevonden gaat worden.
Alleen niet levend.
Ik geloof best dat als de politie Anne beslist wilde vinden, dus door alles overhoop te halen, ze haar vast al wel gevonden zouden hebben. Maar ze doen alles heel voorzichtig in verband met bewijs + groot gebied = te begrijpen dat ze nog niet gevonden is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De kans wordt wel groter dat ze daar in de buurt moet zijn, die gast kan nooit heel ver van die instelling zijn gekomen denk ik zo. Of had ie verlof?![]()
Tering.quote:
Zou was zijn als het om dezelfde dude gaat.
Gezien de politie een foto had zou je bijna denken van wel."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
De man zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten. Hij was zoals de politie het omschrijft, „geleidelijk aan het terugkeren in de samenleving.”
Jaja"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Alleen niet levend.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zou wat zijn!quote:And everything under the sun is in tune
Maar dit is toch niets nieuws? Je hoort toch best vaak bij dit soort ''moorden'' dat het een wandelende gek is van een of ander centrum in de buurt? Dit speelt al jaren volgens mij.![]()
Uhm, hij had zijn straf uitgezeten, nu enkel kliniek voor terugkeer naar maatschappij...nou, dat kan hij vergeten,quote:![]()
Ziek als ik er nu zo over begin na te denken. Omdat zo'n lul een 'tweede kans verdiend' is er dus nu waarschijnlijk een onschuldig meisje dood (en verkracht). Gewoon weg stoppen voor het leven die gasten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nou iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tering.
Zou was zijn als het om dezelfde dude gaat.
Gezien de politie een foto had zou je bijna denken van wel.And everything under the sun is in tune
Nja dat vind ik wel effe minder belangrijk. Ik snap waar je heen wil, maar daarmee pak je niet de oorzaak aan, maar een gevolg.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vrije gebruik van internet gaat verdwijnen in zulke klinieken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat doen we in de kliniek?
In Den Dolder hebben we onze kliniek. Deze kliniek bestaat uit verschillende onderdelen. De belangrijkste delen zijn de forensisch psychiatrische kliniek Roosenburg en de forensisch psychiatrische kliniek Wier.
Roosenburg is een forensisch psychiatrische afdeling (afgekort: FPA). Hier kun je worden opgenomen als dit past bij je strafrechtelijke maatregel of wanneer je gezondheidstoestand dit vereist. Roosenburg is een beveiligde kliniek. De beveiliging bestaat bijvoorbeeld uit hekken en een aantal gesloten deuren. Het belangrijkste stuk beveiliging komt door het contact tussen degene die bij ons in behandeling is en de medewerkers.
Het verblijf in de kliniek maakt mogelijk dat er veel wordt gedaan aan behandeling en het werken aan toekomstperspectief. We maken daarvoor gebruik van voorzieningen in de kliniek en verder op het terrein waar de kliniek staat.
Of je zelf vrij in- en uit kunt lopen is afhankelijk van je strafrechtelijke maatregel en hoe het met je gaat.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Maar dit is toch niets nieuws? Je hoort toch best vaak bij dit soort ''moorden'' dat het een wandelende gek is van een of ander centrum in de buurt? Dit speelt al jaren volgens mij.![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Welkom in Nederland. Wat mij betreft mogen we hier toch wel even zaken wat rationeler gaan beoordelen. Deze mislukking van 27 jaar heeft - naast het feit een verknipte verkrachter te zijn - waarschijnlijk de economische toegevoegde waarde van een aardappel. Dit soort gasten moet je gewoon preventief afschieten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoppa, verdachte aangehouden! Lekker, dus wel uit zo'n kliniek. Maar wacht, 'hij zit zijn straf uit'. Sinds wanneer mag je vrij rondlopen op die klinieken, dit is toch achterlijk?
nm, hij heeft hem uitgezeten.![]()
Je weet helemaal niet of ze dood is (oke de kans is wel groot) en ook niet of ze verkracht isquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ziek als ik er nu zo over begin na te denken. Omdat zo'n lul een 'tweede kans verdiend' is er dus nu waarschijnlijk een onschuldig meisje dood (en verkracht). Gewoon weg stoppen voor het leven die gasten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:58:07 ]![]()
De wier is geen gesloten afdeling
Of semi open
Jmo"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Echt cliche een gek uit een tbs kliniek in een afgelegen bos gebied.
Als je uit dat pad komt en vanaf waar die jas lag aan het einde van dat pad oversteekt naar het parkje waar de fiets in de vijver lag en dan naar het noorden waar de tas lag dan ga je ook weer in de richting van waar dat signaal verloren was.![]()
En dan te bedenken dat sommige mensen levenslang niet in Nederland willen, gatverdamme, dit soort achterlijke mensen die constant maar dit soort shit veroorzaken.
Waarom nog een x de fout ingaan, jezus christus? Je hebt al straf gehad, kap dan gewoon. Kan dat nooit begrijpen, een diefstal meerdere maal plegen oke, maar niet als je al zedendeliquent bent, dan mag je voor mijn part levenslang krijgen. Je wordt het zo langzamerhand wel zat met 'Jaaa maar ik had vroeger psychische problemen'...![]()
Die zal nu wel levenslang krijgen, denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Wel een TBS'er waarschijnlijk.
TBS'ers mogen op onbegeleid 'proefverlof'.
In Groningen was paar weken geleden ook iemand die weer de fout in ging.![]()
Hier kan ik ook zo boos om worden he. Ze weten waar zo'n mongool toe in staat is, zit een straf uit en krijgt gewoon de mogelijkheid om het nogmaals te doen. Terugkeren in de samenleven mn reet ja, dit soort zou je nooit meer de kans moeten geven om ook maar op enige manier mee te doen aan de samenleving, die kans hebben ze al lang verspeeld! Maarja slappe D66 rechtertjes die schoffelen ook al een hele zware straf vinden...quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoppa, verdachte aangehouden! Lekker, dus wel uit zo'n kliniek. Maar wacht, 'hij zit zijn straf uit'. Sinds wanneer mag je vrij rondlopen op die klinieken, dit is toch achterlijk?![]()
Snap ik. Toch mag wmb hier zeker naar gekeken worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dat vind ik wel effe minder belangrijk. Ik snap waar je heen wil, maar daarmee pak je niet de oorzaak aan, maar een gevolg.![]()
Dat is wel je onderbuikgevoel wat speelt. En het zou niet de eerste keer zijn dat dat blijkt gebeurd te zijn. En als dat zo is heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ze dood is (oke de kans is wel groot) en ook niet of ze verkracht is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee joh. Dit soort shit gebeurt wel vaker, en dan is er ook geen rel.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier ben ik zeer benieuwd naar.quote:Welke informatie naar hem leidde wil politiewoordvoerder Bernhard Jens niet zeggen.![]()
Natuurlijk, mijn onderbuikgevoel zegt dat ook maar ik vind het zo knap om het maar als feit te gaan lopen roepen terwijl het meisje nog niet eens gevonden is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel je onderbuikgevoel wat speelt. En het zou niet de eerste keer zijn dat dat blijkt gebeurd te zijn. En als dat zo is heeft hij wel gelijk.![]()
![]()
Dat is dus waar vroeger de Willem Arntzhoeve zat. Iemand zei hier dat dat niet meer bestond maar er zijn dus nog afdelingen overgebleven.![]()
ja dus meer vrijheid; dus het weekend naar huisquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uhm, hij had zijn straf uitgezeten, nu enkel kliniek voor terugkeer naar maatschappij...nou, dat kan hij vergeten,![]()
Ja ik weet dat de Tweeter niet helemaal 100 is maar ze kan met de informatie die we hebben zeer zeker op of vlakbij het STATION gedumpt zijn. Dat komt overeen met dat ecoduct wat daar vlakbij is etc.twitter:GAADGNsw1ae85Nn twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 21:57:13@rtvutrecht Hallo @rtvutrecht ik weet waar Anne is in den Dolder bij stadion melden Tom aan RTV Utrecht straks meer op RTV Utrecht reageer retweet
![]()
Daarom zeg ik ook waarschijnlijk. Ik zet mijn spaargeld er eerder op dat het wel zo is dan dat het niet zo is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ze dood is (oke de kans is wel groot) en ook niet of ze verkracht isI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daarom werden die militairen dus teruggeroepen uit Den Dolder. Zodat de media daar ook weer vertrok en politie ongestoord (uit het oog van de camera's) een arrestatie kon doen.![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Dit iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef Stupidisco het volgende:
Daarom werden die militairen dus teruggeroepen uit Den Dolder. Zodat de media daar ook weer vertrok en politie ongestoord (uit het oog van de camera's) een arrestatie kon doen.![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Oh zo inderdaad, ja superkutquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
ja dus meer vrijheid; dus het weekend naar huis![]()
Als ie in zo'n kliniek/instelling heeft gezeten is er van alles van hem bekend, DNA/vingerafdrukken. Lijkt me wel makkelijke conclusie dat die laatste twee naar hem hebben geleid.quote:![]()
Pfff wat kan ik kwaad worden om zo'n bericht. Uit professionele ervaring weet ik dat er een heleboel gevaarlijke mensen in zo'n kliniek zitten en door gebrek aan personeel en/of financiering niet de juiste behandeling krijgen en/of verplaatst worden naar ambulante hulpverlening. In 9/10 gevallen is het wachten totdat zo'n persoon weer de fout in gaan.
Wat maakt mij dit kwaad zeg, dit grijpt me écht aan.![]()
Bijna wel. Ik ben voor. Hoeven we dit nooit meer mee te maken,quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Jullie willen iedereen nu met een straf levenslang vastzetten?![]()
blijkt des te meer dat mensen op de verkeerde plekken de verkeerde diagnoses geven en de verkeerde keuzes makenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Jullie willen iedereen nu met een straf levenslang vastzetten?
een ezel stoot zich niet 2keer aan dezelfde steen
net als met els borst.. ook in die regioAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik vind dat TBS wel te losjes is, hoe vaak je wel niet hoort dat een TBS'er opnieuw iets flikt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Jullie willen iedereen nu met een straf levenslang vastzetten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe zouden ze hem op het spoor zijn gekomen? Naar telefoongegevens hebben gekeken van mensen die daar in de buurt waren rond deze tijd? Zou niet weten hoe ze hem anders zouden hebben op kunnen sporen. Of hij moet op beeld hebben gestaan ergens, bijvoorbeeld weglopend vanaf de plek van de rugzak die avond, of misschien zelfs wel fietsend met haar spullen![]()
Een medewerker van de kliniek die M gebeld heeft, dat ga je natuurlijk niet zeggen, sterker nog, de herkomst is bij M helemaal niet duidelijk.quote:
Ik kom zo precies door het bos bij Altrecht. Bah.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Nee maar ze mogen hier die straffen gerust hoger maken hoor en wat strenger zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Nee, doodstraf terug.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Jullie willen iedereen nu met een straf levenslang vastzetten?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
DNA. Hij was al veroordeeld etc.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Hoe zouden ze hem op het spoor zijn gekomen? Naar telefoongegevens hebben gekeken van mensen die daar in de buurt waren rond deze tijd? Zou niet weten hoe ze hem anders zouden hebben op kunnen sporen. Of hij moet op beeld hebben gestaan ergens, bijvoorbeeld weglopend vanaf de plek van de rugzak die avond, of misschien zelfs wel fietsend met haar spullen![]()
En een golden retriever.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Benieuwd of de verdachte een groene Volvo heeft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zei het je toch. Mensen in die instellingen werden gewoon extra gemonitord op vreemd/afwijkend verdrag.
En mensen maar zeuren dat het AZC of de Instelling niet werd meegepakt in het onderzoek.![]()
DNA/vingerafdrukken, of wellicht Anne's telefoon gaan gebruiken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Vind ik moeilijk, kun je niet meer terugdraaien.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat ze alle personen in die instelling en omgeving hebben gescreend, dan wel goed in de gaten werden gehoudenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
- Mobiele gegevensquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Hoe zouden ze hem op het spoor zijn gekomen? Naar telefoongegevens hebben gekeken van mensen die daar in de buurt waren rond deze tijd? Zou niet weten hoe ze hem anders zouden hebben op kunnen sporen. Of hij moet op beeld hebben gestaan ergens, bijvoorbeeld weglopend vanaf de plek van de rugzak die avond, of misschien zelfs wel fietsend met haar spullen
- Camerabeelden
- DNA
- Andere sporen (schoenafdruk?)
Of gewoon uit noodzaak alle TBS'ers uit de kliniek gescreent en gecheckt. Wie weet zat er 1tje bijv. hele dag op FOK in dit topic verkeerde hints te geven.
PS is Klaas al online geweest?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Is die telefoon gevonden dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
DNA/vingerafdrukken, of wellicht Anne's telefoon gaan gebruiken?![]()
De Wier, heb ik geloof ik donderdag hier genoemd met een uitspraak van de rechter dat hier zedendelinquenten zaten. Met bus 59 was het gebied rond de vijver (en noordelijker) eenvoudig te bereiken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
Dat is dus waar vroeger de Willem Arntzhoeve zat. Iemand zei hier dat dat niet meer bestond maar er zijn dus nog afdelingen overgebleven.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Volgens mij zei de politie al vanaf dag 1 dat daar op zou worden gelet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Ik zei het je toch. Mensen in die instellingen werden gewoon extra gemonitord op vreemd/afwijkend verdrag.
En mensen maar zeuren dat het AZC of de Instelling niet werd meegepakt in het onderzoek.graag verwijderen![]()
Je bent me voor Tiesquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle personen in die instelling en omgeving hebben gescreend, dan wel goed in de gaten werden gehouden
graag op anoniem![]()
Van iedereen die een keer aangehouden wordt zijn de vingerafdrukken bekend. Dna ook van heel veel daders, ook van een winkeldiefstalletje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als ie in zo'n kliniek/instelling heeft gezeten is er van alles van hem bekend, DNA/vingerafdrukken. Lijkt me wel makkelijke conclusie dat die laatste twee naar hem hebben geleid.![]()
nee, lijkt mij dat deze persoon niet de beschikking heeft over gemotoriseerd vervoer. Maar onderzoek komt nu in een stroomversnelling want je hebt een veel beperkte gebied waar nu met foto dader zijn route in kaart kan worden gebracht. Ik zet nu in op het gebied fornheselaan fietspad in oostelijke richting naar beaufortlaan-berkenlaan -dolderseweg en ook noordelik vd spoorlijn misschien op loopafstand van die instelling. Waar bevindt die instelling zich nu? Noordelijk vd spoorlaan op de distelvlinder?![]()
Oja, wat een giller weer ditquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef Zipportal het volgende:
En mensen maar zeuren dat het AZC of de Instelling niet werd meegepakt in het onderzoek.
HET IS IEMAND UIT HET AZC
- FOK!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
DNA, vingerafdrukken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:01 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Nee, maar als de verdachte die heeft en is gaan gebruiken, hebben ze signalen gekregen van haar telefoon.quote:![]()
Nee hoor, pener, zak en handjes er af is genoeg.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Jullie willen iedereen nu met een straf levenslang vastzetten?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Leuke fietsroute, vooral voor jonge dames:
Willem Arntsz Hoeve ontdekken via fiets- en wandelroute
Wandel- en fietsroute De Verbazing over het terrein van de Willem Arntsz Hoeve in Den Dolder is, met hulp van cliënten van Altrecht, in ere hersteld. De route moet inzicht geven in het vroegere en huidige gebruik van de gebouwen op de Willem Arntsz Hoeve.
https://www.ad.nl/utrecht(...)andelroute~abef62d0/![]()
Ik denk DNA inderdaad, als hij al eerder een straf heeft uigezeten, natuurlijk kan het zijn dat tips wel degelijk iemand gezien hebben, dat kliniek is gecontacteerd en derhalve gekeken naar de mensen die allemaal verlof hadden en dichtbij woonden..![]()
Tja, hadden ze meteen de vrijdag ook al kunnen bedenken, althans agenten die bekend zijn in die streek, lijkt me. Alhoewel het toen al te laat was wrs.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef Zipportal het volgende:
En mensen maar zeuren dat het AZC of de Instelling niet werd meegepakt in het onderzoek.I´m back.![]()
Misschien is het die mensen opgevallen dat hij zich als enige laat op de avond weer terug was.graag verwijderen![]()
Maar ja, gewoon nooit in de buurt van een kliniek komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmm, maar het lichaam. Vergeet het maar, geweldsdelicten..jezus christus man, geen goed afloop denk ik...maybe in haar huis als hij echt zo gestoord is.![]()
Als trofeequote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Als het nou niet zo'n slimme verdachte/dader is dan vinden ze wellicht nog spullen bij hem ook.![]()
Kan best een paar mensen bedenken die niet meer verdienen dan dat hoor, maargoed dat is mijn mening.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ecoduct moet ze dus gepakt zijn ongeveer. Dan is het logisch dat ze nu gaan kijken rondom het station Den Dolder of bij het centrum. Daar moet ze liggen kan haast niet anders met de info die we nu hebben.![]()
In haar huis?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef Gregor1994 het volgende:
Hmm, maar het lichaam. Vergeet het maar, geweldsdelicten..jezus christus man, geen goed afloop denk ik...maybe in haar huis als hij echt zo gestoord is.![]()
![]()
Zo gaat dat met bepaalde psychiatrische aandoeningen. Een psychopaat bijvoorbeeld zal niet leren van straf. Gedragsveranderingen kunnen bij zulke figuren hooguit plaatsvinden door positieve beloning (belonen van goed gedrag).quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:58 schreef Gregor1994 het volgende:
En dan te bedenken dat sommige mensen levenslang niet in Nederland willen, gatverdamme, dit soort achterlijke mensen die constant maar dit soort shit veroorzaken.
Waarom nog een x de fout ingaan, jezus christus? Je hebt al straf gehad, kap dan gewoon. Kan dat nooit begrijpen, een diefstal meerdere maal plegen oke, maar niet als je al zedendeliquent bent, dan mag je voor mijn part levenslang krijgen. Je wordt het zo langzamerhand wel zat met 'Jaaa maar ik had vroeger psychische problemen'...![]()
Ja, precies. Toen een journalist eerder aan Jens vroeg of er naast het DNA van Anne ook ander DNA op de jas was aangetroffen, zei Jens dat hij daar "in het kader van het onderzoek niets over kon en wilde vertellen". Ik had toen al een vermoeden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik denk DNA inderdaad, als hij al eerder een straf heeft uigezeten, natuurlijk kan het zijn dat tips wel degelijk iemand gezien hebben, dat kliniek is gecontacteerd en derhalve gekeken naar de mensen die allemaal verlof hadden en dichtbij woonden..
Misschien is het een combinatie van aanwijzingen, dat kan natuurlijk ook.![]()
Nee, maar het gaat al voor de zoveelste keer fout met het huidige softe beleid en dat moet veranderen. Dat hele verlof en begeleidingssysteem moet op de schop, en tot die tijd 0 tbs'ers nog op verlof.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:00 schreef zomer86 het volgende:
Een giller? Van jou moest iedereen normaal doen, omdat WE (mensen in dit topic) bezig waren de zaak op te lossen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Oja, wat een giller weer dit
HET IS IEMAND UIT HET AZC
- FOK!![]()
![]()
Slaat nergens op dat je daar rekening mee moet houden, maar inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, gewoon nooit in de buurt van een kliniek komen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik mis Klaasgod waar is hijquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een giller? Van jou moest iedereen normaal doen, omdat WE (mensen in dit topic) bezig waren de zaak op te lossen.graag op anoniem![]()
Nouja ik ben er nog nooit in de buurt geweest en ik ben nooit verdwenenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat je daar minimaal 50 km uit de buurt van moet blijven.
dus in zoverre![]()
Die hele boshoek daar moeten ze nuken. Zit vol met TBSérs en AZCérs in die oude villa's
Ongelukje op de vliegbasis, kraait geen haan na.Wie dit leest is gek![]()
Volgens mij hebben ze er twee dagen over gedaan om door middel van DNA te bevestigen dat de jas van Anne was. Dat werd vrijdag bekend. Die jas zou daarna wel onderzocht zijn op DNA van anderen. Als zo'n onderzoek twee(?) dagen duurt lijkt het me inderdaad een logische tijdlijn als de politie zegt dat de verdachte sinds zondag werd geschaduwd, wellicht op basis van aangetroffen DNA.![]()
Net als de verdachte van dood van Savannah. Gewoon al haar spullen mee naar je slaapkamer nemen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Als het nou niet zo'n slimme verdachte/dader is dan vinden ze wellicht nog spullen bij hem ook.![]()
![]()
gelukkig leven we nog Saind gelukkigquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik ben er nog nooit in de buurt geweest en ik ben nooit verdwenen
dus in zoverre
altijd uitkijken je weet het maar nooitgraag op anoniem![]()
Mee eens verder, maar ik zou mijn dochtertje daar niet meer laten rondrijden hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat je daar rekening mee moet houden, maar inderdaad.
Ja, dan heeft het dus geen enkele zin om de schuld op asielzoekers te willen schuivenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een giller? Van jou moest iedereen normaal doen, omdat WE (mensen in dit topic) bezig waren de zaak op te lossen.![]()
Zonde van het bos.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die hele boshoek daar moeten ze nuken. Zit vol met TBSérs en AZCérs in die oude villa's
Ongelukje op de vliegbasis, kraait geen haan na.For great justice!![]()
Zoiets bedenk je toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef Loekie1 het volgende:
Leuke fietsroute, vooral voor jonge dames:
Willem Arntsz Hoeve ontdekken via fiets- en wandelroute
Wandel- en fietsroute De Verbazing over het terrein van de Willem Arntsz Hoeve in Den Dolder is, met hulp van cliënten van Altrecht, in ere hersteld. De route moet inzicht geven in het vroegere en huidige gebruik van de gebouwen op de Willem Arntsz Hoeve.
https://www.ad.nl/utrecht(...)andelroute~abef62d0/Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Dan mag je in Groningen de voltallige DUO en de Belastingdienst wel ontruimen. De Van Mesdagkliniek zit daarnaast, trouwens ook direct naast een woonwijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat je daar rekening mee moet houden, maar inderdaad.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Had hij dat gedaan dan, jezusquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Net als de verdachte van dood van Savannah. Gewoon al haar spullen mee naar je slaapkamer nemen.
Dat was er toch ook eentje die niet helemaal 100 was?![]()
Kan best. Gister lekte uit dat ze daar naar op zoek waren, lekker irritant als je hem wilt schaduwen en hij door die berichtgeving wegblijft. Misschien vandaag wel gemeld dat dat was nagetrokken en er niks mee te maken had, in de hoop dat ie nog in de buurt rond zou gaan kijken en toen dat niet gebeurde hem maar gearresteerd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Benieuwd of de verdachte een groene Volvo heeft![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ongelukje op de vliegbasis, kraait geen haan na.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
In zijn huis natuurlijkquote:maar goed geweldsdelicten plegen en zedendelicten...voorspelt niets goeds. Wat belachelijk zeg. Met name omdat ze helemaal niet zo psychisch gestoord zijn.
Als iemand echt psychisch gestoord is dan maakt hij dat lijk beter vindbaar, gooit hij geen fiets in de sloot maar maakt hij veel meer fouten..deze mensen weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Gatverdammez![]()
Leuke!quote:
Ik baseerde mij op Zipportal, die zegt altijd dat jij daar rondhangt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je zou je dochter bijna een vuurwapen gaan geven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens verder, maar ik zou mijn dochtertje daar niet meer laten rondrijden hoorI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wel goed verstopt dan want langer dan een week bij een station dat moet iemand toch opvallen en/of ruiken. En hangen er geen camera's bij dat station?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ecoduct moet ze dus gepakt zijn ongeveer. Dan is het logisch dat ze nu gaan kijken rondom het station Den Dolder of bij het centrum. Daar moet ze liggen kan haast niet anders met de info die we nu hebben.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Oh hij was op proefverlof
AD.nl"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Is dat zo? Poepz0rGod.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke!
Ik baseerde mij op Zipportal, die zegt altijd dat jij daar rondhangt.![]()
Ik las dat daar een soort van bunkertjes waren? Misschien dat ze daarin is gedumpt zou kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wel goed verstopt dan want langer dan een week bij een station dat moet iemand toch opvallen en/of ruiken. En hangen er geen camera's bij dat station?![]()
Maar dan alsnog wel voor altijd het risico dat ze getriggered worden door een mooi meisje dat helemaal alleen fietst, denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
[..]
Zo gaat dat met bepaalde psychiatrische aandoeningen. Een psychopaat bijvoorbeeld zal niet leren van straf. Gedragsveranderingen kunnen bij zulke figuren hooguit plaatsvinden door positieve beloning (belonen van goed gedrag).Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Hahaha Kingfloplandquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicanobakker hoort daar zeker niet bij pik![]()
![]()
In de spiegel misschien.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eternal was juist degene die hem is tegengekomen![]()
dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eternal was juist degene die hem is tegengekomen![]()
Zou me niet verbazen. Ik heb gehoord dat hij komt uit een incestfamilie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke!
Ik baseerde mij op Zipportal, die zegt altijd dat jij daar rondhangt.graag op anoniem![]()
Komt gewoon door de zieligheidsindustrie in dit land. Al die psychologen moeten aan het werk blijven ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ongelukje op de vliegbasis, kraait geen haan na.
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijkheid hadden/hebben over deze knaap zich nog in de spiegel kunnen aanschouwen. Vast wel, het ligt tenslotte altijd aan iemand of iets anders.![]()
![]()
Ik snap deze zin niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef Nobu het volgende:
Wat fijn toch dat elke agressieve gek een zeshonderdste kans krijgt, nu Anne nog.![]()
Voor mijn part krijgen dit soort mensen nog steeds zenders om te achterhalen wat ze een hele dag doen, gewoon locatiebepaling.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maar dan alsnog wel voor altijd het risico dat ze getriggered worden door een mooi meisje dat helemaal alleen fietst, denk ik.![]()
Ik snap niet dat zo'n kliniek zulke mensen na 18.00 nog buiten laat...of was hij al eerder naar buiten maar viel hij op omdat hij niet op tijd terugkeerde.![]()
Hadden ik en Zipportalgod al in topic 20 ofzo aangehaald. Was het meest logische ook, wel triest dit.quote:![]()
Hahahaha, die laatste zin. Geniaal. Zou me overigens ook niet verbazen, gekke theorieën en zo aggresief worden tegen mensen met een andere meningquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
- Mobiele gegevens
- Camerabeelden
- DNA
- Andere sporen (schoenafdruk?)
Of gewoon uit noodzaak alle TBS'ers uit de kliniek gescreent en gecheckt. Wie weet zat er 1tje bijv. hele dag op FOK in dit topic verkeerde hints te geven.
PS is Klaas al online geweest?![]()
Zo'n gedragsverandering is voor zover ik gelezen heb met name in het gevang. Zo leren ze bijvoorbeeld niet de hersens van bewakers op te eten, als ze worden beloond met een lolly wanneer ze dat niet doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maar dan alsnog wel voor altijd het risico dat ze getriggered worden door een mooi meisje dat helemaal alleen fietst, denk ik.![]()
wel blij dat ik per direct geen verdachte meer ben op fokAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Bedankt dat je mij steunt in deze tijden Rolandquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicanobakker hoort daar zeker niet bij pikJe bent een echte vriend.
Ze was gewoon haar hobby aan het beoefenen er valt haar niets te verwijten als iemand haar dan wat aandoet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef zomer86 het volgende:
Hoe dom kun je ook zijn om dicht in de buurt van zo'n gesticht te fietsen. Anne was echt slecht voorbereid.![]()
Ik ben toch benieuwd of het gerelateerd is aan die tweet shit. Ik las gisteren dat de username van die troll leidde naar een adres in de buurt en dat ook die gegevens gedeeld zijn met politie.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Denk jij ja. ik heb je al doorgegeven bij de AIVD.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Onnoman het volgende:
wel blij dat ik per direct geen verdachte meer ben op fokgraag op anoniem![]()
En hij gaat natuurlijk weer geen levenslang krijgen, want geen moord, want geen voorbedachte rade, want hij kwam haar toevallig tegen waardoor hij opeens helemaal gek werd![]()
![]()
Er wordt toch nog onderzocht wat zn betrokkenheid is... alsnog. Zoals verwacht. Mocht hij het zijn mag ie snel zeggen waar ze is.![]()
Peter R De Vries wrijft al in zijn handjes. Die zit vanavond weer lekker in wat uitzendingkjes en maar cashen genot.![]()
ik heb ooit iemand gekend die woonde letterlijk naast die kliniek
loop je in hun tuin was een half bos is, loop je zo tegen een hek aan van 3 meter hoogAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Kunnen jullie de laatste inlogtijd van Klaas nakijken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij steunt in deze tijden RolandJe bent een echte vriend.
Wie dit leest is gek![]()
Straks is het die klapmongool die hier een paar jaar geleden liep te schreeuwen dat ie recht had op seks a la Rodger Elliot en dat ie vaak naar Hoog Catherijne ging om vrouwen aan te spreken/lastig te vallen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok er zijn nog steeds enkele fokkers die ik ook verdenk in een kliniek te verblijven niet online geweest.
Graag melden:
- klaasweetalles
- b_engeltje
wie mis ik nog
Die was ook ziek in zijn bovenkamer. Syndroom ofzo?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
De man zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
waarom dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk jij ja. ik heb je al doorgegeven bij de AIVD.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Onnoman het volgende:
ik heb ooit iemand gekend die woonde letterlijk naast dat kliniek
loop je in hun tuin was een half bos is, loop je zo tegen een hek aan van 3 meter hooggraag op anoniem![]()
Kan maar zo onder een tap gezet zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden ik en Zipportalgod al in topic 20 ofzo aangehaald. Was het meest logische ook, wel triest dit.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
De man zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten
... dus 27 jaar, lange straf, en delictEN
Hoeveel mensen/families zou die al pijn gedaan hebben?![]()
Op een vrijdag,dan is er ook weinig personeel in zo'n kliniek vanwege het weekend. Misschien had hij ook geen medicatie ingenomen of was aan het afbouwen van medicatie.. etc. etc.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Captainp00face het volgende:
https://twitter.com/WLaumans/status/917406674448801792
Embedden lukt niet helemaal.twitter:WLaumans twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:09:30Kliniek is afgezet door politie. #annefaber https://t.co/89JAOjHEzG reageer retweet
![]()
![]()
ik weet meer dan jij weetquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik heb ooit iemand gekend die woonde in Vlaardingenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Onnoman het volgende:
ik heb ooit iemand gekend die woonde letterlijk naast dat kliniek
loop je in hun tuin was een half bos is, loop je zo tegen een hek aan van 3 meter hoog
Stond ook een hek in de straat![]()
Alberto Stegeman ook weer. Die gaat inbreken in elk Nederlands gesticht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Peter R De Vries wrijft al in zijn handjes. Die zit vanavond weer lekker in wat uitzendingkjes en maar cashen genot.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Copy link to tweet en dan in het invoervak hier de twitter icoontjes kiezenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Captainp00face het volgende:
https://twitter.com/WLaumans/status/917406674448801792
Embedden lukt niet helemaal.And everything under the sun is in tune
Geen probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij steunt in deze tijden RolandJe bent een echte vriend.
graag op anoniem![]()
Soort Sobibor?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand gekend die woonde in Vlaardingen
Stond ook een hek in de straat![]()
Ik ben geen admin, maar ik zal Tagliano even hoogstpersoonlijk op deze zaak zettenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kunnen jullie de laatste inlogtijd van Klaas nakijken?
Meer de bedoeling van je zin.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is inderdaad een matige zin, maar zo onduidelijk is 'ie nu ook weer niet.
Suggereer je dat er een necromancer bijgehaald wordt ofzo?![]()
Ach. Het verbaast me niks als deze gozer straks nog als nanny wordt geplaatst als onderdeel van een reintegratietraject. Tenslotte, we zijn in Nederlandquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Gregor1994 het volgende:
En hij gaat natuurlijk weer geen levenslang krijgen, want geen moord, want geen voorbedachte rade, want hij kwam haar toevallig tegen waardoor hij opeens helemaal gek werd![]()
![]()
Idd, alsof iedereen gaat uitzoeken of er psychiatrische instellingen in de buurt zijn bij het uitstippelen van een fietsroute. Met die logica kunnen ze zelfs de ANWB de schuld geven, het was hun route.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ze was gewoon haar hobby aan het beoefenen er valt haar niets te verwijten als iemand haar dan wat aandoet.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Ze moeten zulke gestichten niet in het bos zetten. Laat ze maar verrroten in een weiland. Heb je er ook goed zicht op.![]()
Ah, thanks!quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Copy link to tweet en dan in het invoervak hier de twitter icoontjes kiezen![]()
Dat is wel een financiele strop.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:WLaumans twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:09:30Kliniek is afgezet door politie. #annefaber https://t.co/89JAOjHEzG reageer retweet
Mag overigens wel hopen - mits hij de dader is - dat zijn hulpverlener ook berecht word aan medeplichtigheid c.q. verkeerde conclusie dat hij wel beter zou zijn etc.![]()
Dat lijkt mij juist niet toch? Ivm camerabeelden en professionals die snel zien dat zij daar niet hoort?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef Gregor1994 het volgende:
Oh mijn god, ze ligt toch niet begraven bij dat fucking kliniek![]()
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Denk het niet, zou opvallenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef Gregor1994 het volgende:
Oh mijn god, ze ligt toch niet begraven bij dat fucking kliniekAnd everything under the sun is in tune
Wil je nu een sticker?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden ik en Zipportalgod al in topic 20 ofzo aangehaald. Was het meest logische ook, wel triest dit.![]()
bel de woutenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef Gregor1994 het volgende:
Oh mijn god, ze ligt toch niet begraven bij dat fucking kliniekAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Misschien telefoonstraling, onder een tap gezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Lag haar kapotte achterlicht bij de kliniek, of hoe zijn ze hem op het spoor gekomen?![]()
Vindt het vooral bijzonder dat ie 27 is en in een traject zit om terug te keren naar de maatschappij... maar wel al een lange straf heeft gehad. 2 jaar schoffelen bij de gemeente als taakstraf ofzo? Dat is tegenwoordig een lange straf dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef Kyran het volgende:
De man zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten
... dus 27 jaar, lange straf, en delictEN
Hoeveel mensen/families zou die al pijn gedaan hebben?
Of het is er een die zich op 15e al vergreep aan het buurmeisje van 8.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ja helemaal als bij bv vrijdag te laat thuis was ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
Mag overigens wel hopen - mits hij de dader is - dat zijn hulpverlener ook berecht word aan medeplichtigheid c.q. verkeerde conclusie dat hij wel beter zou zijn etc.
Sowieso mag ik hopen dat die kliniek eerst zelf nog naar de politie is gestapt met de mededeling dat ze wat zedendelinquenten hadden die wellicht verdacht zouden kunnen zijn."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
onbewoond eiland.. nog beterquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Ze moeten zulke gestichten niet in het bos zetten. Laat ze maar verrroten in een weiland. Heb je er ook goed zicht op.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Rob Geus ook. Die gaat kijken hoe schoon de keukens en kamers zijn van ieder gesticht. Daarna komt SBS6 nog met een nieuw programma 'Help, mijn zoon zit in een gesticht'.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Alberto Stegeman ook weer. Die gaat inbreken in elk Nederlands gesticht.graag verwijderen![]()
Over 10 of 20 jaar waarschijnlijk weer een nieuwe kans..quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef Gregor1994 het volgende:
Dat vraag ik me af. Wat moet degene of degenen die hem proefverlof hebben toegestaan nu voelen en denken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
Mag overigens wel hopen - mits hij de dader is - dat zijn hulpverlener ook berecht word aan medeplichtigheid c.q. verkeerde conclusie dat hij wel beter zou zijn etc.
Zou je daar ooit overheen komen?![]()
Denk gewoon dat ze bij 1 van die bunkers ligt bij dat ecoduct.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Heeft waarschijnlijk al het een en ander op zijn kerfstok, is een zedendelinquent he..quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Lag haar kapotte achterlicht bij de kliniek, of hoe zijn ze hem op het spoor gekomen?
De gevonden spullen van Anne hebben waarschijnlijk vingerafdrukken en DNA van deze jongen.![]()
Ga fietsen, met dat achterlicht van jequote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Lag haar kapotte achterlicht bij de kliniek, of hoe zijn ze hem op het spoor gekomen?![]()
![]()
Straffen van 5 jaar zijn al lang in dit flutlandje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vindt het vooral bijzonder dat ie 27 is en in een traject zit om terug te keren naar de maatschappij... maar wel al een lange straf heeft gehad. 2 jaar schoffelen bij de gemeente als taakstraf ofzo? Dat is tegenwoordig een lange straf dan?
Of het is er een die zich op 15e al vergreep aan het buurmeisje van 8.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je googled naar: tbs + moord + verlof schrik je je dood.
Sommige hulpverleners gaan ook nog met ze naar bed, waardoor je kan concluderen dat de verkeerde mensen daar werken.![]()
Ze zouden een soort wet moeten maken waardoor je zo'n hele wijk kunt afluisteren eigenlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
je zou toch denken dat zo een figuur 24/7 wordt gevolgd
alleen in Nederland dit![]()
Ja dat is het risico van het vak en daar worden ze ook naar betaald. Het is niet een foutje. Het is hoogstwaarschijnlijk een totaal verkeerd eindrapport over hun patient.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Wat moet degene of degenen die hem proefverlof hebben toegestaan nu voelen en denken.
Zou je daar ooit overheen komen?![]()
vrijdagavond gebeurt, persoon krijgt weekendverlof en gaat misschien per fiets of lopend via een bospad bij het station wandelen, komt anne tegen die vanuit soest fietsend aankomt en slaat toe. Maar dader heeft natuurlijk verlof en gaat met een bus (bij amerfoorsteweg=????) naar zijn bestemming. Nadat hij haar heeft vermoord dumpt hij in de richting van zijn reis de spullen rondom het park. Lijkt mij dat als zijn foto wordt getoond er bellen gaan rinkelen bij getuigen, busschauffeurs, en dat er nu camerabeelden zijn . Deze psycho heeft gewoon in hth rondgefietst met alle risico s van dien want hij is niet lekker in zn bovenkamer natuurlijk![]()
dan wel onder het eiland ... of eerder gezegd 70 meter onder de zee spiegel met dat soort luiquote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
In Nederland ben je binnen 10 jaar weer vrij man, misschien zelfs veel eerder i.v.m. goed gedrag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vindt het vooral bijzonder dat ie 27 is en in een traject zit om terug te keren naar de maatschappij... maar wel al een lange straf heeft gehad. 2 jaar schoffelen bij de gemeente als taakstraf ofzo? Dat is tegenwoordig een lange straf dan?
Of het is er een die zich op 15e al vergreep aan het buurmeisje van 8.graag op anoniem![]()
:’)quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zouden een soort wet moeten maken waardoor je zo'n hele wijk kunt afluisteren eigenlijk![]()
twitter:WLaumans twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:13:00Fietspad ANWB- route (nr. 95) loopt pal voor de deur van de kliniek langs. https://t.co/3hkKal5gOr reageer retweet
![]()
![]()
ja idd.. iets van enkelband ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
je zou toch denken dat zo een figuur 24/7 wordt gevolgd
alleen in Nederland dit
de tering.. dr moeten mensen echt teringhard gefaald hebben
kan niet anders
als het mijn dochter was de tering jongen..
hoe kwaad word je dan?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
+1 Dan heeft die Tom die syndroom van down gast op Twitter toch gelijk. Die tweette dat vandeweek al.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef 1312-FRFC het volgende:
Denk gewoon dat ze bij 1 van die bunkers ligt bij dat ecoduct.![]()
en verwekkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Sommige hulpverleners gaan ook nog met ze naar bed, waardoor je kan concluderen dat de verkeerde mensen daar werken.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ziet er niet echt streng beveiligd uit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WLaumans twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:13:00Fietspad ANWB- route (nr. 95) loopt pal voor de deur van de kliniek langs. https://t.co/3hkKal5gOr reageer retweet
Als hij als minderjarige al met justitie in aanraking was gekomen, dan was hij al vrij geweest. Goed had-ie daarna weer wat kunnen uitvreten en weer vast hebben kunnen zitten, maar dan laat je zo iemand toch niet op proefverlof oid gaan en zeker al niet onbegeleid, lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Of het is er een die zich op 15e al vergreep aan het buurmeisje van 8.I´m back.![]()
https://sleepwet.nlquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zouden een soort wet moeten maken waardoor je zo'n hele wijk kunt afluisteren eigenlijkAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Man man manquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WLaumans twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:13:00Fietspad ANWB- route (nr. 95) loopt pal voor de deur van de kliniek langs. https://t.co/3hkKal5gOr reageer retweet
![]()
Niet op proefverlof? Maar wanneer laat je hem dan wel vrij?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij als minderjarige al met justitie in aanraking was gekomen, dan was hij al vrij geweest. Goed had-ie daarna weer wat kunnen uitvreten en weer vast hebben kunnen zitten, maar dan laat je zo iemand toch niet op proefverlof oid gaan en zeker al niet onbegeleid, lijkt me.graag verwijderen![]()
De proefverlof-fase is de laatste fase voor (voorwaardelijke) beëindiging van de TBS-maatregel. De TBS'er kan in die fase zelfs zelfstandig buiten de kliniek wonen. Het is dan ook niet meer de kliniek die toezicht houdt, maar de reclassering.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef RokendeSigaret het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kliniek zulke mensen na 18.00 nog buiten laat...of was hij al eerder naar buiten maar viel hij op omdat hij niet op tijd terugkeerde.![]()
Ja en de hele set up dus gewoon niet werkt. Die mensen moeten gewoon van de maatschappij weg gehouden worden. Beste tussen 6 planken 4 meter onder de grond.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Sommige hulpverleners gaan ook nog met ze naar bed, waardoor je kan concluderen dat de verkeerde mensen daar werken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mijn schoonvader heeft een misbruiker aangereden. Die had een familielid misbruikt. Wilde hem nog kapot schoppen maar kon zich gelukkig inhouden. Maar idd dit soort shit damn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja idd.. iets van enkelband ofzo
kan niet anders
hoe kwaad word je dan?![]()
dan ga je met stoelen gooien zoals deze manquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan niet anders
hoe kwaad word je dan?
graag op anoniem![]()
Lijkt mij inderdaad erg verstandig. En dat dan 3 jaar bewaren. Dan had je dit allemaal voorkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zouden een soort wet moeten maken waardoor je zo'n hele wijk kunt afluisteren eigenlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ANWB-fietsroute langs een kliniek? Dat is toch ook niet gezond of wel?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
die gasten die er werken moeten zelf behandeld wordenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Mr.Ping het volgende:
De website van Altrecht flipt al helemaal!
de tering.. wat voor een hippies wonen daar?
Das toch werkelijk waar UNGLAUBLICHAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Vandaar dat MVG zo mank loopt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een misbruiker aangereden. Die had een familielid misbruikt. Wilde hem nog kapot schoppen maar kon zich gelukkig inhouden. Maar idd dit soort shit damn.![]()
Als het mijn dochter was geweest dan schoot ik die jongen zelf wel af.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan niet anders
hoe kwaad word je dan?Mits onomstotelijk bewezen
![]()
Ecoduct en die bunkers dat is het meest logische nu. Fuck man ik hoop echt dat ze nog leeftquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Loekie1 het volgende:
Dat chaletpark zullen ze nu wel doorzocht hebben.![]()
![]()
Niet onbegeleid, lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niet op proefverlof? Maar wanneer laat je hem dan wel vrij?I´m back.![]()
Dan is je schoonvader ook niet helemaal lekker in zijn bovenkamerquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een misbruiker aangereden. Die had een familielid misbruikt. Wilde hem nog kapot schoppen maar kon zich gelukkig inhouden. Maar idd dit soort shit damn.![]()
Oventje in.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja en de hele set up dus gewoon niet werkt. Die mensen moeten gewoon van de maatschappij weg gehouden worden. Beste tussen 6 planken 4 meter onder de grond.![]()
Fietsen is best gezond.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef 1312-FRFC het volgende:
ANWB-fietsroute langs een kliniek? Dat is toch ook niet gezond of wel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je dat bospad uitkomt, dan ben je vlakbij. Het is ook de omgeving waar de telefoon voor het laatst contact maakte.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef Gregor1994 het volgende:
Oh fuck, die anwb route is daar dus wel?graag verwijderen![]()
niet binnen 20 jaar in ieder geval.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niet op proefverlof? Maar wanneer laat je hem dan wel vrij?graag op anoniem![]()
Ik zou een groot snipergeweer kopen ff op afstand loeren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan ga je met stoelen gooien zoals deze man![]()
![]()
anwb route langs een tbs kliniek?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef Gregor1994 het volgende:
Oh fuck, die anwb route is daar dus wel?
WTFAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Net of iemand op proefverlof aan een touw van 100 meter zit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Saind het volgende:
Zou je het bestuur van de ANWB verantwoordelijk kunnen stellen voor een moordWie dit leest is gek![]()
Hadden wij dit niet opgemerkt?
Fietspad ANWB- route (nr. 95) loopt pal voor de deur van de kliniek langs. https://t.co/3hkKal5gOrLove is in the air!![]()
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan niet anders
hoe kwaad word je dan?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.graag op anoniem![]()
me 2quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Damn je wordt er wel erg verdrietig van als je nagaat wat haar overkomen is.....![]()
Iemand een idee of de ANWB-route 95 voor de deur van de kliniek langs gaat?
Dat is algemeen bekend...je ziet het wel weer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die gasten die er werken moeten zelf behandeld worden
de tering.. wat voor een hippies wonen daar?
Das toch werkelijk waar UNGLAUBLICH![]()
Ja zoiets inderdaad en die hulpverlener erbijquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.![]()
Ja, vanaf de vijver had hij allemaal kleine stukjes van het achterlicht laten vallen, net zoals Hans en Grietje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef Mr.Ping het volgende:
![]()
Ja, zeker triest.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dus ze kan daar wel liggen, hoe verklaar je het dan met die fiets. Dan is ze omgebracht en vervolgens is hij naar een vijver gefietst waarvan hij dacht dat niemand het zou vinden maw, hij is op de route teruggereden of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Als je dat bospad uitkomt, dan ben je vlakbij. Het is ook de omgeving waar de telefoon voor het laatst contact maakte.![]()
Dat gaat wel een beetje ver, niet?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad en die hulpverlener erbijYour theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Even mezelf quoten hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bestaat deze jeugdinrichting nog? Comment op dat HJK blog lijkt me nog niet zo vergezocht eigenlijk.![]()
Die is verantwoordelijk zo simpel is het.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje ver, niet?![]()
Misschien is het verstandig jou ook preventief vast te zetten....quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.![]()
Geloof me, er lopen meer gekken vrij dan dat er opgesloten zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.
Kom je wel eens op de FOK frontpage?Wie dit leest is gek![]()
Ja zoiets inderdaad en die hulpverlener erbij
[/quote]
[quote]Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad en die hulpverlener erbij
juist die hulpverlener , die knul kan er niets aan doen dat die van het padje af is maar die "hulpverleners" wel"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Mensen zeiden wel iets over klinieken, maar volgens mij andere klinieken dan die. Jezus man, wat kut, ze wist het echt niet...quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Landgeld het volgende:
Hadden wij dit niet opgemerkt?
Fietspad ANWB- route (nr. 95) loopt pal voor de deur van de kliniek langs. https://t.co/3hkKal5gOr
Ze zoeken verkeerd, ze ligt bij dat fucking kliniek![]()
maar waar zou hij haar lichaam dan hebben gedumpt en hoe hebben ze dat dan niet gevonden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
met of zonder medisch personeel?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou oprecht helemaal leip worden. Eerst wachten tot die lul vrij is en hem helemaal overhoop steken om vervolgens die hele stichting af te branden met die gekken er in.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Misschien in een water in de buurt?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar waar zou hij haar lichaam dan hebben gedumpt en hoe hebben ze dat dan niet gevonden?![]()
vraag ik me ook afquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar waar zou hij haar lichaam dan hebben gedumpt en hoe hebben ze dat dan niet gevonden?graag op anoniem![]()
Is er ergens een rivier of water in de buurt? Behalve dan die vijver waar al gezocht is..quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar waar zou hij haar lichaam dan hebben gedumpt en hoe hebben ze dat dan niet gevonden?![]()
Omdat hij bij dat tering kliniek natuurlijk ligt, gewoon begraven, ze gaan nu echt zoeken daar hoop ikquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee jij met je ACAB onzinquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef 1312-FRFC het volgende:
ANWB-fietsroute langs een kliniek? Dat is toch ook niet gezond of wel?![]()
![]()
Meest logische plekken imo zijn de bunkers bij dat ecoduct, of in dat meertje bij dat ecoduct.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Oké aai over de bol, tik op de vingers: 'Niet meer doen hé'. Zetten we hem in een speciale inrichting waar hij met goed gedrag af en toe een weekend verlof krijgtquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje ver, niet?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Misschien gedroeg hij zich wel perfect, lijkt me dat je die lui toch compleet voor de gek kan houden. Je zegt toch gewoon wat ze willen horen en af en toe een iets ander antwoord ertussen, zodat je niet helemaal als een heilige overkomt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
[..]
juist die hulpverlener , die knul kan er niets aan doen dat die van het padje af is maar die "hulpverleners" welgraag verwijderen![]()
Kun je aangeven waar het ecodukt op die kaart is?quote:
Dat halen mensen nu aan in posts, gewoon even als een visualN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Een vijver bijvoorbeeld? Goeie!quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien in een water in de buurt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft hij toch allemaal goed weggewerkt dan, ik had zo'n gestoorde patiënt iets slordiger verwacht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |