https://www.reddit.com/r/(...)hady_and_a_scam_you/quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:48 schreef smiths het volgende:
btc gold![]()
https://www.reddit.com/r/(...)_a_week_ago_and_the/
Ik dacht dat dat over het Segwitverhaal gingquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef genakt het volgende:
[..]
had je beter moeten luisteren
[..]
[..]
Dan wel door bijkopen. Als je te laat was met verkopen lijkt me dat niet handig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)hady_and_a_scam_you/
Volgens mij weet echt niemand meer wat er aan de hand is
PaniekmarktGoedkoop inslaan de komende dagen/weken
Is al maanden bekendquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over het Segwitverhaal ging.
Maar er komt dus nóg een fork? Nog even en we hebben een complete BTC-bestekset.
Kun jij meer vertellen over alle forks? Of goed lees materiaal geven. Ik heb het hier al een paar keer gevraagd. Maar ik vind alle verhalen gigantisch tegenstrijdig en kom er niet echt uit.quote:
Ik heb helaas te weinig tijd om alle crypto-ontwikkelingen op de voet te volgen, dus dan kan ik wel eens een nieuwtje missen.quote:
Waarsschijnlijk, wat ik doe net zoals met bitcoin cash is alles direct verkopen. Dan weer laag inkopen en de gains pakken en dan optijd eruit weer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb helaas te weinig tijd om alle crypto-ontwikkelingen op de voet te volgen, dus dan kan ik wel eens een nieuwtje missen.
Maar dit zijn net als BCC dus gratis coins die je zsm moet dumpen voor optimale hoeveelheid gratis BTC?
Kort gezegd. Voor elke bitcoin die je op 25 oktober hebt krijg je 1:1 ook een bitcoin gold voor op 1 november.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kun jij meer vertellen over alle forks? Of goed lees materiaal geven. Ik heb het hier al een paar keer gevraagd. Maar ik vind alle verhalen gigantisch tegenstrijdig en kom er niet echt uit.
Ja zo ver was ik al. Maar hoe zit het met de hele NO2X beweging? En dus Bitcoin Gold krijgt Segwit2x en BTC blijft gewoon op core draaien?quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarsschijnlijk, wat ik doe net zoals met bitcoin cash is alles direct verkopen. Dan weer laag inkopen en de gains pakken en dan optijd eruit weer.
[..]
Kort gezegd. Voor elke bitcoin die je op 25 oktober hebt krijg je 1:1 ook een bitcoin gold voor op 1 november.
Als je kijkt naar bijv bcc (fork 1 aug ) zie je dat deze op gegeven moment boven de 1000 euro is geweest dus te verwachten is dat er met bitcoin gold aardig wat geld mee te verdienen is. Grote reden waarom veel alt nu naar beneden gaan en veel mensen in BTC gaan.
Hier opzich wel goede uitleg:
https://www.iex.nl/Bitcoi(...)ij-bitcoin-gold.aspx
Zou wel de vroege dump van alts verklaren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dat hele Bitcoin Gold niet helemaal gevolgd maar wat ik op Reddit las (linkje ergens hierboven) is dat de fork (en dus ook de "snapshot" van balansen) al heeft plaatsgevonden.
Dan heeft het geen nut meer om nu nog BTC te kopen aangezien alleen je saldo op het moment van de fork meetelt.
Mis ik nu zelf iets of heeft de massa dat nog niet door?
Je bedoelt, dat de massa het nog niet doorheeft en denkt dat de fork op 25 oktober plaatsvindt ipv een tijdstip in het verleden?quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zou wel de vroege dump van alts verklaren.
Als het wel al zou hebben plaatsgevonden, en de alts zijn verkocht voor BTC omdat de 'Capture' geweest is. Nu (massaal) dumpen voor de 25e vind ik vrij vroeg.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat de massa het nog niet doorheeft en denkt dat de fork op 25 oktober plaatsvindt ipv een tijdstip in het verleden?
Te weinig over ingelezen en teveel onvolledige informatie of speculatie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al. Maar hoe zit het met de hele NO2X beweging? En dus Bitcoin Gold krijgt Segwit2x en BTC blijft gewoon op core draaien?
Vorige fork gebeurde het al 6 weken van te voren dus vind het zelfs vrij laat...quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als het wel al zou hebben plaatsgevonden, en de alts zijn verkocht voor BTC omdat de 'Capture' geweest is. Nu (massaal) dumpen voor de 25e vind ik vrij vroeg.
Je wou een verbod op verkoop van altcoins instellen, wanneer er binnen 6 maanden een hardfork van Bitcoin plaatsvindt?quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:11 schreef supermercado het volgende:
Dit gaat van kwaad tot erger...
Als mensen over 2 maanden al alts gaan verkopen voor een nieuwe bitcoin die pas 6 maanden later is dan is het einde zoek..
Hier moet echt wat tegen gedaan worden naar mijn idee..
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2057932.1560quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:16 schreef maffemaniak het volgende:
Denken jullie dat NEO nog verder zal dalen? (ofwel: Nu kopen of nog even wachten?)
Zit eraan te denken in te kopen in NEO en Monero.
Wat zouden jullie doen?
Haha tuurlijk niet 😂quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:14 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Je wou een verbod op verkoop van altcoins instellen, wanneer er binnen 6 maanden een hardfork van Bitcoin plaatsvindt?.
Gereguleerde aandelen zijn meer jouw ding, heb ik zo het idee uit je post..
Thanks, ik ga mijn verder inlezen. ik vind het verhaal achter NEO inderdaad wel goed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef supermercado het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2057932.1560
Hier kan je veel lezen over neo.
Neo is een goede munt met een goed verhaal dus stijgen zal hij wel weer alleen de vraag is wanneer.
Hij kan nog flink gaan zakken, zeker met btc gold in aantocht (of al geweest haha dat zou een stunt zijn)
Dan zal ik even wachten op de gratis BTCgold en die daarna meteen verkopen. Heb je meer aan toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is het een idee om juist te wachten tot bitcoin zijn piek bereikt en dan al je BTC wisselen voor alts.
Dan krijg je geen BTCgold, maar kun je wel veul alts voor weinag kopen en je winst pakken wanneer de koers van bitcoin in elkaar knikkert na de fork. Dan wissel je terug van alts naar BTC.
Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:19 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Dan zal ik even wachten op de gratis BTCgold en die daarna meteen verkopen. Heb je meer aan toch?
Owja dast waar ook...quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?
Klinkt als een echte scamcoin.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.
Klopt. Al is iedere ICO in feite ook een pre-mine, met het verschil dat ze het in 1 block pre-minen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klinkt als een echte scamcoin.
Duidelijk. Maar eens even afwachten dan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.
Dat kan alleen als ze al op hun eigen fork zitten aangezien je een blockchain niet achteraf nog kan samenvoegen.
De fork zou dus al plaatsgevonden moeten hebben, de snapshots van de balansen dus ook.
En dat uitgaande van de correctheid van de informatie die ik op Reddit vond over die pre-mine.
Ok, alles op NEO nu.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef fathank het volgende:
Neo pump in 3,2,1
https://www.businessinsid(...)tcoin-tip-neo-china/
E-bike in de verkoop allesquote:
Huis net te koop gezet en nu poffertjes maken!quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef fathank het volgende:
Neo pump in 3,2,1
Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin gaat te gek. Had ik 3 weken geleden maar meer gekocht.
Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef smiths het volgende:
[..]
Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel.
Ja, maar echt doorbreken doet hij dan ook weer net niet. Blijft vaak tussen de ¤ 0,15 en de ¤0,25 hangen... Hopen dat hij een keer door pakt!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Komakie het volgende:
Ripple is ook alweer een tijdje rustig omhoog aan het gaan.
Ben toch wel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren. Gaan elke keer door een dalletje en gaan dan toch weer omhoog.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef fathank het volgende:
Neo pump in 3,2,1
WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.quote:NEO is bovendien efficiënt en betrouwbaar. Het netwerk kan zo’n 10.000 transacties per seconde verwerken, waar ethereum op 15 transacties per seconde blijft steken.
In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.
Bedankt!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:
[..]
[..]
WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.
[..]
In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.
Waves NG zou enkele honderden transacties per seconde moeten aankunnen bij de launch, naar verwachting is dat schaalbaar naar iets meer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:
[..]
[..]
WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.
quote:author=victory1 link=topic=1792451.msg22764627#msg22764627 date=1507558791]
You guys are either living in denial or has been brainwashed that they will build anything substantial that will be used by the mass.
Look at the past newsletters on promised dates for product launch/update. They only barely uphold some promises but did not deliver on the core products,the gaming store look terrible and only had added two games for months. You expect this sort of team to compete against Google?
Ask yourself common sense questions Etc With this progress, is there really more than a hundred people working on the products? Have they even fulfil the ICO promise yet? (swap token tool) Are they just paying money to just join some technology group to create hype? Why is the management team not enthusiastic to face investors anymore?
Jack is a saleman who spout bullshit into something credible even when there is nothing much to show. That is why the management team hire him to stall. Apply some common senses, at least there is some value to your tokens now. Ex-investor know best.
Haha, ik lees die reacties van Jack (van MobileGo) altijd graag.quote:author=Jack Kuveke link=topic=1792451.msg22766550#msg22766550 date=1507561287]
You clearly have made your conclusion. God you're so fucking wrong it's funny. But hey, how about we talk in a year. See where both of us are. We have some of our largest announcements for GameCredits and MobileGo EVER coming. Sergey is meeting dozens of people in the gaming world, he stopped by to update you all like a week and a half ago. He's not avoiding people.
You clearly sold your coins, now move on. Why should anyone believe you anyway? At least I'm transparent. People can see who I am. See who the team is. For all anyone knows you could be a busboy with a couple thousand bucks in crypto. And yet you think your opinion is so valuable that you should be able to sway thousands of investors who have brains and can do their own due diligence. Give us all a break and move on already. If you think it's a scam, good for you. People said IOTA was a scam too, for pretty much the exact same fucking reasons you call us a scam. Good thing plenty of those investors were smart enough to not listen to random anonymous fudders who were upset they weren't up.
(And news flash, of course I'm a salesman. Everyone here knows I'm a salesman, that's part of my job, alongside answering questions and supporting the community. The team hired me over a year ago. When 85% of the people currently working on the project didn't exist. I'm one of the older team members lol.)
1 2 | 17:43:40 +00:00 sell ¤3,969.9 35.47528662 17:47:46 +00:00 buy ¤3,974.0 21.04051914 |
ja, ik bedoelde eigelijk hardware wallet, maar ik zie dat weer iets te snel op enter heb gedruktquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic
Zoiets?
Nee. Ga je gang.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:53 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde eigelijk hardware wallet, maar ik zie dat weer iets te snel op enter heb gedrukt
Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, door de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.quote:
Ik wacht met krommende tenen tot de alts mee gaan liften okay?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef smiths het volgende:
[..]
Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, boven de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.
Ik was ook altijd hardleers. Gewoon zo nu en een deel van je alts omzetten naar BTC.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik ga stilletjes in een hoekje huilen....
Misschien ga ik ook maar door schade en schande leren dan! Ach dit wordt even tandjes op elkaar en hopen dat BTC gewoon goed doorstoot. Dat is voor iedereen beter!quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was ook altijd hardleers. Gewoon zo nu en een deel van je alts omzetten naar BTC.
Ik ga nu ook nog steeds naar beneden in aantal BTC, maar niet meer zoveel als bij de vorige BTC run. Toen kon ik wel janken, mijn waarde in BTC is toen met 50% gedaald. Dat gaat mij nooit meer gebeuren dus ik zorg altijd voor een goede verhouding in mijn portfolio.
Misschien krijgen we een momentje dat btc even een paar dagen rust pakt zodat iedereen weer denkt altmarket is weer terug, dan gaat de btc raket weer aan en is weer alles rood. Zie het niet rooskleurig in voor altcoins op korte termijn, als bitcoin zo hard omhoog gaat heeft het weinig zin om in (veel) altcoins te zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik wacht met krommende tenen tot de alts mee gaan liften okay?
Jup.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef smiths het volgende:
[..]
Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, door de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.
Ben eigenlijk meer aan het traden zonder hefbomen, op tijd uitstappen en op tijd instappen. Gaat de laatste tijd wel aardig goed. Jij gaat long met hefbomen? Ben altijd bang dat door een klein dipje je net het geld kwijt raakt en btc vervolgens doorschiet naar de maan. Net ook weer ff een sell van >500btc om mensen te fucken. Welke platformen gebruik jij voor het btc traden met hefbomen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jup.![]()
Bitcoin longen en je zit goed de komende weken
Zonder hefboom kan ook prima inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:14 schreef smiths het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer aan het traden zonder hefbomen, op tijd uitstappen en op tijd instappen. Gaat de laatste tijd wel aardig goed. Jij gaat long met hefbomen? Ben altijd bang dat door een klein dipje je net het geld kwijt raakt en btc vervolgens doorschiet naar de maan. Net ook weer ff een sell van >500btc om mensen te fucken. Welke platformen gebruik jij voor het btc traden met hefbomen?
Het houdt een keer op hé, dat argument van goedkope Waves aanschaffenquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat de reden ook is, ik ben dankbaar voor de goedkope extra Waves.
Ik heb enkel het idee dat we ze steeds goedkoper kunnen aanschaffen .. Maar wanneer zien we er eens profijt vanquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Het houdt een keer op hé, dat argument van goedkope Waves aanschaffen
Ik heb het nu een keer kunnen gebruiken. Alles staat in het rood, dus nu is een mooi moment om bij te kopen. Voor actief daytraden heb ik te weinig tijd, dus ik koop het toch voor de (middel)lange termijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Het houdt een keer op hé, dat argument van goedkope Waves aanschaffen
Je kunt toch in je trade history kijken op Bittrex? Kun je alles rustig bij houden. En als je een alt kiest in Blockfolio, kun je ook selecteren via waar je hem aangekocht. Kijk er eens rustig naarquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef Nurksis het volgende:
Vraagje: Hoe houden jullie de blockfolio app goed bij?
In mijn geval loopt het toch wat scheef.
Ik heb nu 2x een aankoop gedaan bij Bitonic (makkelijk-beginnner-ideal). Omdat ik nog vrij nieuw ben reken in nog in dollars. En wil ik vooralsnog mijn portfolio waarde in dollars zien.
Echter bij het invoeren van mijn holdings, wil ik graag bittrex als exchange aanhouden, maar hier kan ik dus voor sommige alts alleen xAlt / BTC invullen.
Hoe ik het nu doe: Kijken wat ik aan $ heb uitgegeven, dus euro -> $ berekenen, dan snel op bittrex kijken wat $/BTC verhouding is, om vervolgens in de app in te vullen.
Mocht ik dit dus niet heel snel doen (bijna onmogelijk), dan staat het eigenlijk al niet meer goed in mijn blockfolio. Het gaat nu om hele kleine bedragen, dus kleine afwijkingen, maar voor mijn gevoel moet het makkelijker kunnen.
Tips?
Excel/Googlespreads. Geen idee waarom iemand Blockfolio zou willen gebruiken, als je gewoon api's hebt om price updates te pakken.quote:
Nooit in verdiept, term API opzich zegt mij al zeer weinigquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Excel/Googlespreads. Geen idee waarom iemand Blockfolio zou willen gebruiken, als je gewoon api's hebt om price updates te pakken.
Ja en nee, als ik mijn coins koop via zeg bitonic e.d. is dit niet mogelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:16 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Je kunt toch in je trade history kijken op Bittrex? Kun je alles rustig bij houden. En als je een alt kiest in Blockfolio, kun je ook selecteren via waar je hem aangekocht. Kijk er eens rustig naar. Daarbij kun je in Blockfolio ook je waarde weer laten geven in euro's .. Of IJslandse kronen, of Turkse Lire's, wat je maar wilt
Op dit moment is BTC zo ongeveer de enige die omhoog gaat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Waves echt waarIk begin een beetje klaar te zijn met deze munt. Al maanden geen beweging terwijl de rest naar de top gaat
En daarna in USDT? Daarna weer opnieuw instappen? Of lekker Hodl-en?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef Dicing het volgende:
bitcoin dominance van 53.6%....Dat allemaal dankzij Bitcoin Gold? of Fomo? 2X FUD zou juist alle prijzen moeten drukken lijkt mij...
hoedan ook...laten we door die 5k heenbeuken!
SEPTEMBER OKTOBER IS DE WAVES MAANDquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Waves echt waarIk begin een beetje klaar te zijn met deze munt. Al maanden geen beweging terwijl de rest naar de top gaat
Dat hoor ik al elke maand sinds meiquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SEPTEMBER OKTOBER IS DE WAVES MAAND
Ja maar deze maand is het echt waar!!11!quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat hoor ik al elke maand sinds mei
2018 wordt two-thousand-and-waveteen!quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:u
[..]
SEPTEMBER OKTOBER IS DE WAVES MAAND
ja maar welkequote:
Waarom iedereen hier zo haar op Ed begrijp ik niet helemaal...quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:15 schreef Typisch het volgende:
Ha, ik zie Edje voorbij komen in een telegram groep.
Oh, ik kan zijn input zeker wel waarderen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom iedereen hier zo haar op Ed begrijp ik niet helemaal...
Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:
[ afbeelding ]
Zure mensen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:
[ afbeelding ]
Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.quote:
Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.
Dat gezegd hebbende heb ik nooit het idee gehad dat hij de markt kon verslaan en bestaat zijn business-model uit handelen met andermans geld en subscripties. De resultaten van de *grote test* blijven geheim terwijl hij aangaf hiermee te willen laten zien dat hij beter dan de markt kon handelen.
De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.
En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.quote:"All we need now is a bouncing BTC . Lets see! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af.
[ Bericht 18% gewijzigd door Zith op 10-10-2017 01:02:22 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
2018 wordt two-thousand-and-waveteen!
nu wel weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:35 schreef dimmak het volgende:
Is weinig lol zo aan. Misschien dat ik nog wat bij kan kopen. Maar met deze BTC prijs is dat ook niet echt uitnodigend.
Ed ging anders zelf ook regelmatig los op mensen die het gewoon meer 'uit het handje' op gevoel deden. Dat hielp ook niet echt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:42 schreef Zith het volgende:
[..]
De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.
EDIT: zie bijv zijn laatste contributie bij Tradingview:
https://www.tradingview.c(...)-be-preparing-to-go/
Ging helemaal de andere kant op. "ja maar dat is omdat BTC pumpte", nee - want daar hield hij rekening mee:
[..]
En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.kortom allemaal op zn eigen ego gebaseerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
BT2quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Werd B2X niet al als future aangeboden op Bitfinex? Kan 'm niet vinden op de markt.
China fud werkt niet meer, dan mar Russische fud!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:42 schreef EggsTC het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)aluta-aanbieden.html
Rusland gaat crypto blocken
Thanks. Kan 'm op Bitfinex zelf nog steeds niet vinden maar check 't wel via die link!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
BT2
https://bitinfocharts.com/markets/bitfinex/bt2-btc-1m.html
Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:07 schreef yozd het volgende:
Gisteren is een kooporder van mij afgegaan op bittrex. Nu zie ik dat die gedeeltelijk gevuld is (ongeveer 90%). In het orderscherm staat de order nu nog steeds, terwijl mijn wallet al gevuld is met die 90 procent.
Wat gebeurt er als ik de order die er nu nog staat cancel? Hou ik dan de coins die al in mijn wallet staan? (denk het wel...)
Haha, zou gek zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
rtlz proberrt een btc crash te veroorzaken
https://www.rtlz.nl/beurs(...)oinbeurzen-blokkeren
Nein, rusland probeert dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
rtlz proberrt een btc crash te veroorzaken
https://www.rtlz.nl/beurs(...)oinbeurzen-blokkeren
Blijft laag he, moest hem ff zoeken..quote:
gij staat hoger dan gisteren. Btc geeft geen fucking om moeder Ruslandquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
en het ziet er naar uit dat ze hun zin krijgen
Ja, kijk ze bibberen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
en het ziet er naar uit dat ze hun zin krijgen
Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:11 schreef sandertjuh het volgende:
Gaat nu wel hard richting de 5k.. zou het dan toch?!
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:
First Financial Institution Uses XRP to Solve the Liquidity Problem
In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.
Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.
https://ripple.com/insigh(...)ancial-institutions/
Engelengeduld vriend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!
Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaatquote:
Sorry dat ik geen tijd heb om te hypen. Heb helaas nog alleen tijd om wat feiten te posten. Als er slecht nieuws valt te melden over XRP, dan zal ik mij ook melden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaat
Jup lijkt erop. Vanaf vrijdag blijkbaar. Mijn koreaans is alleen niet zo sterkquote:
Ripple FTW!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft:quote:
En er staan nog wat events op het programma.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:
First Financial Institution Uses XRP to Solve the Liquidity Problem
In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.
Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.
https://ripple.com/insigh(...)ancial-institutions/
Ik wil nog 15% op wavesquote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:52 schreef richolio het volgende:
Ik denk wel dat ik daar nu even uitga, en dan later nog wel weer bekijk.
Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezetquote:
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezet
Nu wil ik op zich wel wachten, maar met een 6% ben ik op zich ook wel content
Maar uiteraard wil ik ook wel een 15% pakken nog
Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersdurf ik ze nog niet weg te doen.
Maar dat wordt volgens mij al wel langer geroepen toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersdurf ik ze nog niet weg te doen.
Snap ik. Daarom heb ik ze ook nogquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken.
Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik snap het sarcasme daarachterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.
Feit is dat Waves (shitcoin xd) al maanden lang minder waard wordt t.o.v. de Bitcoin. Goed, volgens die roadmap gaat er dit kwartaal wel e.e.a. gebeuren. Of dat gevolgen heeft voor de prijs?
Mijn optimistische ik hoopt van wel. Maar waarschijnlijk gebeurt er geen kut.
Ik hoop dat ik er naast zit begin januari, maar ik verwacht dat ie nog altijd rond de 4 à 5 euro zal staan
En BCH -5%quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Alles groen behalve ETH
Als Bitcoin niet zo hoog stond, had ik bijgekocht.
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Zith het volgende:
[..]
En BCH -5%
Maar wie trade daar nou in
Alle alts corrigeren inderdaad weer voor de afgelopen dagen. Hopelijk stoten ze een beetje door en dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Alles groen behalve ETH
Als Bitcoin niet zo hoog stond, had ik bijgekocht.
OKTOBER WavESMAAND!! 1quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
November en december wordt pas echt KNALLEN voor Waves. Lambo alles.quote:
bitcoinS? lucky you!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
Is nog niet officieel geimplementeerd toch? Krijgt nu een stresstest volgens mijquote:
Nee, kan niet meer. Stuur die wallet maar naar mij, ik gooi hem wel weg voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
LSK zou ik niet doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:44 schreef ColeJ het volgende:
Het is allemaal wel lekker gestegen de laatste tijd. Ik zit sterk te twijfelen om mijn hele porto naar FIAT te zetten en over 2 weken weer eens in te stappen.
Huidige porto:
BTC
LSK
WAVES
STR
NEO
ETH
XRP
De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
LSK zou ik niet doen.
De rest heb ik geen idee van.
Hoezo nu omzetten naar Fiat en over 2 weken weer instappen?
Inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.
ik ook, 30usd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
Van Lisk verwacht ik veel, nog voor de jaarwisseling.
Heb net even contact opgenomen met de CEO van bitcoin, ze hebben mij laten weten dat de btc trein nog steeds onderweg is naar de 6k$, echter kan er op sommige stations wat vertraging zijn door mensen die op en afstappen. Moet zeggen, goede klantenservicequote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
Waarom vliegt btc niet door. Ik dacht even dat 5k$ bereikt zou worden
Ja alleen is die rebrand steeds maar uitgesteld, ik hoorde deze week ergens op youtube, maar dat zal wel weer uitgesteld worden.quote:
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Nee, het komt wel goed met Waves, Edje zegt het
https://www.tradingview.c(...)notification_publish
Ethereum heeft zich ook in Zwitserland gevestigd, alles kanquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.
Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn.
Ondertussen blijft hij maar verder zakkenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Nee, het komt wel goed met Waves, Edje zegt het
https://www.tradingview.c(...)notification_publish
Mwah, in hey voorjaar zijn er wat coins enorm richting moon gegaan en daarna is het allemaal weer ingezakt. Maar als je kijkt wat dit jaar per saldo voor rendement heeft opgeleverd op Waves dan is dat niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.
Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn.
Als ik me niet vergis loopt Waves qua prijsontwikkeling nog ver voor op Ethereum, als je beide ICO's als beginpunt neemt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mwah, in hey voorjaar zijn er wat coins enorm richting moon gegaan en daarna is het allemaal weer ingezakt. Maar als je kijkt wat dit jaar per saldo voor rendement heeft opgeleverd op Waves dan is dat niet verkeerd.
Waves/BTC:
[ afbeelding ]
Gek genoeg moppert niemand in dezelfde mate over Ethereum terwijl het koersverloop gelijkaardig is:
ETH/BTC:
[ afbeelding ]
Het gaat me vooral over het (relatieve) koersverloop in de afgelopen maanden. Dat laat een gelijkaardig beeld zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis loopt Waves qua prijsontwikkeling nog ver voor op Ethereum, als je beide ICO's als beginpunt neemt.
En anders januari wel. Waves hodlen 4 LIFEquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Als oktober niet de wavesmaand wordt is november het
Heb je je AE nog? Het is voorlopig billenknijpen of daar wat uit gaat komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gaat me vooral over het (relatieve) koersverloop in de afgelopen maanden. Dat laat een gelijkaardig beeld zien.
Ik heb meer verwachtingen van LISK, maar hodl mn waves ook gewoon ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En anders januari wel. Waves hodlen 4 LIFE
AE heb ik nog, daar kijk ik over 6 tot 12 maanden wel naar. Agrello ben ik uitgestapt met verlies en van Wagerr heb ik de helft verkocht toen die de ICO prijs even aantikte. Verder heb ik wat kleinere plukjes alts geschoven richting BTC. Maar van Waves, Lisk en ETH ben ik afgebleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het je je AE nog? Het is voorlopig billenknijpen of daar wat uit gaat komen.
Dat bestrijd ik ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gaat me vooral over het (relatieve) koersverloop in de afgelopen maanden. Dat laat een gelijkaardig beeld zien.
Jij hebt ze nog?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Licht uit en nooit meer aan doen. Weg ermee.
Neuh. Eigenlijk niet meer sinds Zack weg is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook nog vertrouwen in dus.
Ah oke. Ik ga er ooit nog wel wat kopen omdat ik de naam zo leuk vind.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Eigenlijk niet meer sinds Zack weg is.
Klopt. Toen liep de head-dev weg, gooiden ze al zijn werk overboord, gingen in een andere taal overnieuw beginnen met een andere CTO aan het roer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
3 maanden geleden was het nog the next big thing
Bitcoin is overgewaardeerd door alle hebberige mensen die bitcoin gold willenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
Waarom vliegt btc niet door. Ik dacht even dat 5k$ bereikt zou worden
!RemindMe 1 monthquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Bitcoin is overgewaardeerd door alle hebberige mensen die bitcoin gold willen
Die gaat echt wel weer richting de 3k
Echt he. Don't say I didn't warn you...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
dat is een goede reden voor jou om er geld in te stoppen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
Mensen die hier al gehoord hebben van Universa? Vind het wel goed klinken. ICO is 28 oktober.
Bittrex, gewenning en vertrouwd omdat iedereen die DEX gebruikt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 00:04 schreef supermercado het volgende:
Waar werken jullie liever mee, binance of bittrex?
uh dex? tell me more..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 01:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Bittrex, gewenning en vertrouwd omdat iedereen die DEX gebruikt.
Liever met Binance, maar ik doe het meeste met Bittrex. Die app van Binance is ook top!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 00:04 schreef supermercado het volgende:
Waar werken jullie liever mee, binance of bittrex?
Klopt, de potentie was ook dik, alleen 2 keer gehackt en Zack (Lead-DEV) weg...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Pijnlijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, de potentie was ook dik, alleen 2 keer gehackt en Zack (Lead-DEV) weg...
ziek héquote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:02 schreef roislecxe het volgende:
Met slechts 200 btc mag je jezelf inmiddels miljonair noemen
Deze vraag is denk best vaak gesteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:04 schreef EggsTC het volgende:
waarom heb ik niet als een malle gemined in 2009
De echte test wordt het breken van van de bovenste trendline in de chart die ik net heb gepost.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC moet nu de komende tijd wel doorstoten naar $6500-$7500 anders dan is $5000 geen support en krijgen we mogelijk een flinke pullback naar $1200-$1800. Aldus Tone Vays.
Dat eerste is aannemelijk. Maar terugvallen naar 1200/1800 dollar zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC moet nu de komende tijd wel doorstoten naar $6500-$7500 anders dan is $5000 geen support en krijgen we mogelijk een flinke pullback naar $1200-$1800. Aldus Tone Vays.
Het is moeilijk voor te stellen idd, maar nog niet al te lang geleden zaten we zo laag en er is nooit echt een heftige correctie geweest, alleen een relatief kleine correctie. Daardoor is de support voor $5000 zo belangrijk en alles wat tussen de $1200-5000 zit zo kwetsbaar. Allemaal theoretisch maar goedquote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat eerste is aannemelijk. Maar terugvallen naar 1200/1800 dollar zie ik niet gebeuren.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 10:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat gevoel wanneer 98% portfolio btc is
90% hierquote:
Preciesquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Nu maar wachten tot alle BTC mensen hun winsten in alts gaan stoppen.
quote:
Niet volledig in Waves zittenquote:
Klein verschil is wel dat Waves er iets meer concurrentie bij heeft die rond het zelfde level zit als Ethereum toen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Niet volledig in Waves zitten
Waves ziet er belovend uit als je dat eerste jaar af zet vs het eerste jaar van Ethereum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gast is in ieder geval positief.twitter:CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 11:30:28Next level of parabola in development. global fomo incoming. $BTC will go to 100k - if you want it or not - BTC won… https://t.co/OohdwKBwCk reageer retweet
Mwa 100k gaat nog wel wat jaar durenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
Deze gast is in ieder geval positief.twitter:CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 11:30:28Next level of parabola in development. global fomo incoming. $BTC will go to 100k - if you want it or not - BTC won… https://t.co/OohdwKBwCk reageer retweet
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste echte bearmarket weer komt voor BTC. En dan bedoel ik niet zakken tot 3k.
Nog een crash van 0.5k?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de totale marketcap van het afgelopen jaar. Met mijn onwetende ogen zie ik een klein patroontje.
Na elk dal vrij snel een ATH vanaf april.
Fork?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat bitcoin zo hard is gestegen omdat iedereen vanalles omzet in Bitcoin om weer te profiteren van die fork die eraan zit te komen... Beetje nep die prijsstijging dan of niet?
Bitcoin Gold, ergens eind oktober.. waardeloos naar mijn idee, weer een bitcoin cash achtige kloonquote:
Andere crypto valuta dus? Wat heeft dat te maken met de stijging van gewoon bitcoin.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:15 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Bitcoin Gold, ergens eind oktober.. waardeloos naar mijn idee, weer een bitcoin cash achtige kloon
Omdat iedereen die bitcoin bezit tijdens het uitvoeren van die fork zodat Bitcoin Gold ontstaat (men maakt dan een kloon van bitcoin en geeft die een nieuwe naam) dan automatisch ook Bitcoin Gold kan krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Andere crypto valuta dus? Wat heeft dat te maken met de stijging van gewoon bitcoin.
Zonder die fork was bitcoin ook wel omhoog gegaanquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat bitcoin zo hard is gestegen omdat iedereen vanalles omzet in Bitcoin om weer te profiteren van die fork die eraan zit te komen... Beetje nep die prijsstijging dan of niet?
Mensen proberen altijd redenen te vinden waarom de prijs van iets omhoog/omlaag gaat terwijl er soms gewoon geen reden nodig is. Bitcoin zit nu gewoon in een bullrun en in een bullrun gaan de prijzen omhoog.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed bitcoin is 20% gestegen in waarde in 7 dagen tijd dus dat gaat wel hard. Is daar een specifieke reden voor de vinden? Ik heb geen nieuws gehoord dat zo'n snelle stijging kan veroorzaken, behalve dan nieuws over forks die eraan zitten te komen
Klinkt wel als een goeie avondquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:49 schreef VeX- het volgende:
En ik heb wel eens ¤8k op 1 avond vergooid.![]()
`quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
Van Lisk verwacht ik veel, nog voor de jaarwisseling.
Heeft ie 2 maandjes (ongeveer) terug natuurlijk ook al gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Laten we het hopen.
Zit echt te wachten totdat hij een beetje gaat moonen
Klopt. Van 2 euro naar bijna 6 ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie 2 maandjes (ongeveer) terug natuurlijk ook al gedaan.
De huidige stijging tot boven de 5000 heeft zeker met de aanstaande fork te maken, geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zonder die fork was bitcoin ook wel omhoog gegaan
Ik vind het wel jammer dat ze dit alleen over Bitcoin durven te zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
Je portfolio bestaat voor 100% uit Waves? Ik heb ook vertrouwen in Waves maar all in gaan durf ik ook weer niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Niet volledig in Waves zitten
Waves ziet er veel belovend uit als je dat eerste jaar af zet vs het eerste jaar van Ethereum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je. Zo gek lijkt me dat ineens niet. $5000 was een flinke psychologische drempel. Zou toch geweldig zijn. Hopen dat die hardfork een beetje goed verloopt...quote:
Neuh, niet volledig in Waves.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Je portfolio bestaat voor 100% uit Waves? Ik heb ook vertrouwen in Waves maar all in gaan durf ik ook weer niet.
Gezegd door mij, iemand met een portfolio bestaande uit 50% Waves, 25% Lisk, 15% Neo en 10% Ether.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |