abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:48:24 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174296170
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174296177
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:07:43 #3
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174296527
quote:
https://www.reddit.com/r/(...)hady_and_a_scam_you/

Volgens mij weet echt niemand meer wat er aan de hand is _O-

Paniekmarkt :') Goedkoop inslaan de komende dagen/weken
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 11:15:36 #4
42184 crew  DaMart
pi_174296664
quote:
8s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef genakt het volgende:

[..]

had je beter moeten luisteren :D

[..]

[..]

Ik dacht dat dat over het Segwitverhaal ging :D.

Maar er komt dus nóg een fork? Nog even en we hebben een complete BTC-bestekset _O-.
pi_174296855
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)hady_and_a_scam_you/

Volgens mij weet echt niemand meer wat er aan de hand is _O-

Paniekmarkt :') Goedkoop inslaan de komende dagen/weken
Dan wel door bijkopen. Als je te laat was met verkopen lijkt me dat niet handig.
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:43:16 #6
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174297181
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:15 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat over het Segwitverhaal ging :D.

Maar er komt dus nóg een fork? Nog even en we hebben een complete BTC-bestekset _O-.
Is al maanden bekend :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174297292
quote:
8s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef genakt het volgende:

[..]

Kun jij meer vertellen over alle forks? Of goed lees materiaal geven. Ik heb het hier al een paar keer gevraagd. Maar ik vind alle verhalen gigantisch tegenstrijdig en kom er niet echt uit.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 11:56:00 #8
42184 crew  DaMart
pi_174297524
quote:
8s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef genakt het volgende:

[..]

Ik heb helaas te weinig tijd om alle crypto-ontwikkelingen op de voet te volgen, dus dan kan ik wel eens een nieuwtje missen.

Maar dit zijn net als BCC dus gratis coins die je zsm moet dumpen voor optimale hoeveelheid gratis BTC?
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:00:10 #9
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174297641
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb helaas te weinig tijd om alle crypto-ontwikkelingen op de voet te volgen, dus dan kan ik wel eens een nieuwtje missen.

Maar dit zijn net als BCC dus gratis coins die je zsm moet dumpen voor optimale hoeveelheid gratis BTC?
Waarsschijnlijk, wat ik doe net zoals met bitcoin cash is alles direct verkopen. Dan weer laag inkopen en de gains pakken en dan optijd eruit weer.

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kun jij meer vertellen over alle forks? Of goed lees materiaal geven. Ik heb het hier al een paar keer gevraagd. Maar ik vind alle verhalen gigantisch tegenstrijdig en kom er niet echt uit.
Kort gezegd. Voor elke bitcoin die je op 25 oktober hebt krijg je 1:1 ook een bitcoin gold voor op 1 november.

Als je kijkt naar bijv bcc (fork 1 aug ) zie je dat deze op gegeven moment boven de 1000 euro is geweest dus te verwachten is dat er met bitcoin gold aardig wat geld mee te verdienen is. Grote reden waarom veel alt nu naar beneden gaan en veel mensen in BTC gaan.

Hier opzich wel goede uitleg:
https://www.iex.nl/Bitcoi(...)ij-bitcoin-gold.aspx
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174297766
quote:
8s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:00 schreef genakt het volgende:

[..]

Waarsschijnlijk, wat ik doe net zoals met bitcoin cash is alles direct verkopen. Dan weer laag inkopen en de gains pakken en dan optijd eruit weer.

[..]

Kort gezegd. Voor elke bitcoin die je op 25 oktober hebt krijg je 1:1 ook een bitcoin gold voor op 1 november.

Als je kijkt naar bijv bcc (fork 1 aug ) zie je dat deze op gegeven moment boven de 1000 euro is geweest dus te verwachten is dat er met bitcoin gold aardig wat geld mee te verdienen is. Grote reden waarom veel alt nu naar beneden gaan en veel mensen in BTC gaan.

Hier opzich wel goede uitleg:
https://www.iex.nl/Bitcoi(...)ij-bitcoin-gold.aspx
Ja zo ver was ik al. Maar hoe zit het met de hele NO2X beweging? En dus Bitcoin Gold krijgt Segwit2x en BTC blijft gewoon op core draaien?
pi_174297829
Ik heb dat hele Bitcoin Gold niet helemaal gevolgd maar wat ik op Reddit las (linkje ergens hierboven) is dat de fork (en dus ook de "snapshot" van balansen) al heeft plaatsgevonden.

Dan heeft het geen nut meer om nu nog BTC te kopen aangezien alleen je saldo op het moment van de fork meetelt.

Mis ik nu zelf iets of heeft de massa dat nog niet door?

Verder vorken ze maar een eind weg :P
pi_174297853
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dat hele Bitcoin Gold niet helemaal gevolgd maar wat ik op Reddit las (linkje ergens hierboven) is dat de fork (en dus ook de "snapshot" van balansen) al heeft plaatsgevonden.

Dan heeft het geen nut meer om nu nog BTC te kopen aangezien alleen je saldo op het moment van de fork meetelt.

Mis ik nu zelf iets of heeft de massa dat nog niet door?
Zou wel de vroege dump van alts verklaren.
pi_174297895
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zou wel de vroege dump van alts verklaren.
Je bedoelt, dat de massa het nog niet doorheeft en denkt dat de fork op 25 oktober plaatsvindt ipv een tijdstip in het verleden?
pi_174297949
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bedoelt, dat de massa het nog niet doorheeft en denkt dat de fork op 25 oktober plaatsvindt ipv een tijdstip in het verleden?
Als het wel al zou hebben plaatsgevonden, en de alts zijn verkocht voor BTC omdat de 'Capture' geweest is. Nu (massaal) dumpen voor de 25e vind ik vrij vroeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 12:14:07 ]
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:16:07 #15
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174298008
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik al. Maar hoe zit het met de hele NO2X beweging? En dus Bitcoin Gold krijgt Segwit2x en BTC blijft gewoon op core draaien?
Te weinig over ingelezen en teveel onvolledige informatie of speculatie.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:16:24 #16
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_174298012
Denken jullie dat NEO nog verder zal dalen? (ofwel: Nu kopen of nog even wachten?)

Zit eraan te denken in te kopen in NEO en Monero.
Wat zouden jullie doen?
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:16:31 #17
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174298014
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als het wel al zou hebben plaatsgevonden, en de alts zijn verkocht voor BTC omdat de 'Capture' geweest is. Nu (massaal) dumpen voor de 25e vind ik vrij vroeg.
Vorige fork gebeurde het al 6 weken van te voren dus vind het zelfs vrij laat...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 oktober 2017 @ 12:36:40 #18
163650 Greys
pi_174298459
En hoe je dan die BTGold krijgt dat wordt weer een gepiel met wachten tot er een wallet is waarmee je kunt splitsen oid? :{ Zoals je met elektron je BCH kon krijgen. Wanneer komt daar meer info over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174299200
Dit gaat van kwaad tot erger...
Als mensen over 2 maanden al alts gaan verkopen voor een nieuwe bitcoin die pas 6 maanden later is dan is het einde zoek..

Hier moet echt wat tegen gedaan worden naar mijn idee..
pi_174299260
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:11 schreef supermercado het volgende:
Dit gaat van kwaad tot erger...
Als mensen over 2 maanden al alts gaan verkopen voor een nieuwe bitcoin die pas 6 maanden later is dan is het einde zoek..

Hier moet echt wat tegen gedaan worden naar mijn idee..
Je wou een verbod op verkoop van altcoins instellen, wanneer er binnen 6 maanden een hardfork van Bitcoin plaatsvindt? :').

Gereguleerde aandelen zijn meer jouw ding, heb ik zo het idee uit je post..
pi_174299316
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:16 schreef maffemaniak het volgende:
Denken jullie dat NEO nog verder zal dalen? (ofwel: Nu kopen of nog even wachten?)

Zit eraan te denken in te kopen in NEO en Monero.
Wat zouden jullie doen?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2057932.1560

Hier kan je veel lezen over neo.
Neo is een goede munt met een goed verhaal dus stijgen zal hij wel weer alleen de vraag is wanneer.
Hij kan nog flink gaan zakken, zeker met btc gold in aantocht (of al geweest haha dat zou een stunt zijn)
pi_174299365
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:14 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Je wou een verbod op verkoop van altcoins instellen, wanneer er binnen 6 maanden een hardfork van Bitcoin plaatsvindt? :').

Gereguleerde aandelen zijn meer jouw ding, heb ik zo het idee uit je post..
Haha tuurlijk niet 😂
Waar ik op doel is dat er rust moet komen op het bitcoin netwerk en dat ze niet altijd maar weer nieuwe ideeën gaan uitbrengen om de 2 maanden.
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:23:15 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174299450
Is het een idee om juist te wachten tot bitcoin zijn piek bereikt en dan al je BTC wisselen voor alts.

Dan krijg je geen BTCgold, maar kun je wel veul alts voor weinag kopen en je winst pakken wanneer de koers van bitcoin in elkaar knikkert na de fork. Dan wissel je terug van alts naar BTC.
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:36:32 #24
235465 maffemaniak
pi_174299787
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef supermercado het volgende:

[..]

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2057932.1560

Hier kan je veel lezen over neo.
Neo is een goede munt met een goed verhaal dus stijgen zal hij wel weer alleen de vraag is wanneer.
Hij kan nog flink gaan zakken, zeker met btc gold in aantocht (of al geweest haha dat zou een stunt zijn)
Thanks, ik ga mijn verder inlezen. ik vind het verhaal achter NEO inderdaad wel goed.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:19:02 #25
235465 maffemaniak
pi_174300578
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is het een idee om juist te wachten tot bitcoin zijn piek bereikt en dan al je BTC wisselen voor alts.

Dan krijg je geen BTCgold, maar kun je wel veul alts voor weinag kopen en je winst pakken wanneer de koers van bitcoin in elkaar knikkert na de fork. Dan wissel je terug van alts naar BTC.
Dan zal ik even wachten op de gratis BTCgold en die daarna meteen verkopen. Heb je meer aan toch?
pi_174300623
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:19 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Dan zal ik even wachten op de gratis BTCgold en die daarna meteen verkopen. Heb je meer aan toch?
Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:27:47 #27
235465 maffemaniak
pi_174300722
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
Owja dast waar ook... :7
pi_174301079
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?
pi_174301152
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?
Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.

Dat kan alleen als ze al op hun eigen fork zitten aangezien je een blockchain niet achteraf nog kan samenvoegen.

De fork zou dus al plaatsgevonden moeten hebben, de snapshots van de balansen dus ook.

En dat uitgaande van de correctheid van de informatie die ik op Reddit vond over die pre-mine.
pi_174301181
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klinkt als een echte scamcoin.
pi_174301222
De koersen van alts gaan nu best weer snel back to normal overigens.
pi_174301232
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klinkt als een echte scamcoin.
Klopt. Al is iedere ICO in feite ook een pre-mine, met het verschil dat ze het in 1 block pre-minen.

Op zich is er niet zoveel mis met pre-minen zolang je er een project mee wil financieren dat iets bijdraagt en niet gemakkelijk op een andere manier te financieren is.

Zit de wereld te wachten op een ASIC proof Bitcoin fork?
Ze hadden ook hun eigen coin kunnen beginnen vanaf block 0.

Nu liften ze mee op de populariteit van Bitcoin en doen ze alsof ze de wereld gaan verbeteren door ASIC mining onmogelijk te maken.

Uiteraard is daar ook wel weer een ASIC voor te maken ;)

Als je erg complotdenkerig bent zou je zelfs kunnen zeggen dat ze misschien eerst al een ASIC hebben ontworpen voor hun coin, die ze alleen zelf kunnen inzetten. De rest mag dan met GPU's minen en de restjes oprapen :P
pi_174301238
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan alleen als ze al op hun eigen fork zitten aangezien je een blockchain niet achteraf nog kan samenvoegen.

De fork zou dus al plaatsgevonden moeten hebben, de snapshots van de balansen dus ook.

En dat uitgaande van de correctheid van de informatie die ik op Reddit vond over die pre-mine.
Duidelijk. Maar eens even afwachten dan.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:23 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174301837
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174301911
Wat vinden jullie van Nexus? Ik vind dat ze aardig leuk bezig zijn met mooie plannen, maar de koers valt toch vies tegen de afgelopen maand. :'(
pi_174302312
quote:
Ok, alles op NEO nu. :D
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:44:19 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174302507
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ok, alles op NEO nu. :D
E-bike in de verkoop alles
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174302630
Lekker de BTC gold scam pakken ja tog?
pi_174303322
quote:
Huis net te koop gezet en nu poffertjes maken!
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:27:58 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174303464
Ripple is ook alweer een tijdje rustig omhoog aan het gaan.
Ben toch wel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren. Gaan elke keer door een dalletje en gaan dan toch weer omhoog.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:39:39 #41
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174303733
Bitcoin gaat te gek. Had ik 3 weken geleden maar meer gekocht. ;(
pi_174303853
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin gaat te gek. Had ik 3 weken geleden maar meer gekocht. ;(
Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel. ;)
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:45:20 #43
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174303932
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef smiths het volgende:

[..]

Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel. ;)
Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:47:10 #44
235465 maffemaniak
pi_174303998
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Komakie het volgende:
Ripple is ook alweer een tijdje rustig omhoog aan het gaan.
Ben toch wel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren. Gaan elke keer door een dalletje en gaan dan toch weer omhoog.
Ja, maar echt doorbreken doet hij dan ook weer net niet. Blijft vaak tussen de ¤ 0,15 en de ¤0,25 hangen... Hopen dat hij een keer door pakt! :)
pi_174304293
quote:
quote:
NEO is bovendien efficiënt en betrouwbaar. Het netwerk kan zo’n 10.000 transacties per seconde verwerken, waar ethereum op 15 transacties per seconde blijft steken.
WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.

quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.
In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:07:51 #46
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174304622
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:

[..]

[..]

WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.

[..]

In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.
Bedankt!
pi_174304916
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:

[..]

[..]

Waves NG zou enkele honderden transacties per seconde moeten aankunnen bij de launch, naar verwachting is dat schaalbaar naar iets meer.

NEO werkt met DPoS waarbij gekozen nodes de blokken genereren waardoor in de praktijk zo'n 1000 transacties per seconde mogelijk zijn. Ik heb begrepen dat daar een hele lage lag bij is maar dat het minder de-centraal is dan bij Waves waar iedereen een eigen node (met of zonder pool) kan starten.

Afijn, lastig te vergelijken aangezien ik NEO ook niet zo goed ken en dus moet teruggrijpen op wat ik op Reddit gelezen heb.

In de praktijk zal Waves NG voor de nabije in ieder geval ruim voldoende zijn om alle transacties vlot af te handelen, waar de oude techniek met 100 transacties per minuut echt tegen z'n limieten aanliep.

Lisk schijnt ook voldoende schaalbaar te zijn, ondanks de lage limiet van 2,5 TPS die ze nu heeft.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:16:21 #48
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174304962
Oceanlab zit nu ook op Tidex. Hoop dat er nog meer exchanges volgen en we weer omhoog gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174305217
quote:
author=victory1 link=topic=1792451.msg22764627#msg22764627 date=1507558791]
You guys are either living in denial or has been brainwashed that they will build anything substantial that will be used by the mass.

Look at the past newsletters on promised dates for product launch/update. They only barely uphold some promises but did not deliver on the core products,the gaming store look terrible and only had added two games for months. You expect this sort of team to compete against Google?

Ask yourself common sense questions Etc With this progress, is there really more than a hundred people working on the products? Have they even fulfil the ICO promise yet? (swap token tool) Are they just paying money to just join some technology group to create hype? Why is the management team not enthusiastic to face investors anymore?

Jack is a saleman who spout bullshit into something credible even when there is nothing much to show. That is why the management team hire him to stall. Apply some common senses, at least there is some value to your tokens now. Ex-investor know best.
quote:
author=Jack Kuveke link=topic=1792451.msg22766550#msg22766550 date=1507561287]

You clearly have made your conclusion. God you're so fucking wrong it's funny. But hey, how about we talk in a year. See where both of us are. We have some of our largest announcements for GameCredits and MobileGo EVER coming. Sergey is meeting dozens of people in the gaming world, he stopped by to update you all like a week and a half ago. He's not avoiding people.

You clearly sold your coins, now move on. Why should anyone believe you anyway? At least I'm transparent. People can see who I am. See who the team is. For all anyone knows you could be a busboy with a couple thousand bucks in crypto. And yet you think your opinion is so valuable that you should be able to sway thousands of investors who have brains and can do their own due diligence. Give us all a break and move on already. If you think it's a scam, good for you. People said IOTA was a scam too, for pretty much the exact same fucking reasons you call us a scam. Good thing plenty of those investors were smart enough to not listen to random anonymous fudders who were upset they weren't up.

(And news flash, of course I'm a salesman. Everyone here knows I'm a salesman, that's part of my job, alongside answering questions and supporting the community. The team hired me over a year ago. When 85% of the people currently working on the project didn't exist. I'm one of the older team members lol.)
Haha, ik lees die reacties van Jack (van MobileGo) altijd graag.
pi_174307734
Wow, van een uitgestorven topicreeks naar een tijdelijk subforum. Ik weet niet wat ik zie.

Ik kocht ETH toen het 80 cent was. Ik ben crypto rich. AMA!
Ron Paul 2012
pi_174308245
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:50 schreef Faeroer het volgende:
Lekker de BTC gold scam pakken ja tog?
Te laat :P
pi_174308723
dopecoin, cannabiscoin, hempcoin :')
  Eindredactie Games maandag 9 oktober 2017 @ 19:30:19 #53
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174308891
hadden we al een hardware topic ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:46:07 #54
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174309394
Volgens mij gaan we vandaag de 4k halen *O*
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:48:04 #55
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174309437
1
2
17:43:40 +00:00    sell    ¤3,969.9    35.47528662
17:47:46 +00:00    buy    ¤3,974.0    21.04051914
Welke van deze 2 zorgt voor een daling in de koers?

sell of buy?
pi_174309573
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:30 schreef Oscar. het volgende:
hadden we al een hardware topic ?
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic

Zoiets?
  Eindredactie Games maandag 9 oktober 2017 @ 19:53:05 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174309595
quote:
ja, ik bedoelde eigelijk hardware wallet, maar ik zie dat weer iets te snel op enter heb gedrukt :P
pi_174309597
Bijna ath :9~
pi_174309627
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja, ik bedoelde eigelijk hardware wallet, maar ik zie dat weer iets te snel op enter heb gedrukt :P
Nee. Ga je gang.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:56:23 #60
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174309678

zou het dan niet :o
pi_174309795

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 20:00:46 ]
pi_174309852
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Kunst ^O^
pi_174309870
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stilletjes in een hoekje huilen....
pi_174309874
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:53 schreef brombeer_ het volgende:
Bijna ath :9~
Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, door de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.
pi_174309879
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:46 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij gaan we vandaag de 4k halen *O*
Volgens mij zijn we er hoor ... *O*
pi_174309903
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef smiths het volgende:

[..]

Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, boven de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.
Ik wacht met krommende tenen tot de alts mee gaan liften okay? ;)
pi_174309936
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ik ga stilletjes in een hoekje huilen....
Ik was ook altijd hardleers. Gewoon zo nu en een deel van je alts omzetten naar BTC.

Ik ga nu ook nog steeds naar beneden in aantal BTC, maar niet meer zoveel als bij de vorige BTC run. Toen kon ik wel janken, mijn waarde in BTC is toen met 50% gedaald. Dat gaat mij nooit meer gebeuren dus ik zorg altijd voor een goede verhouding in mijn portfolio.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 20:05:14 ]
pi_174309974
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik was ook altijd hardleers. Gewoon zo nu en een deel van je alts omzetten naar BTC.

Ik ga nu ook nog steeds naar beneden in aantal BTC, maar niet meer zoveel als bij de vorige BTC run. Toen kon ik wel janken, mijn waarde in BTC is toen met 50% gedaald. Dat gaat mij nooit meer gebeuren dus ik zorg altijd voor een goede verhouding in mijn portfolio.
Misschien ga ik ook maar door schade en schande leren dan! Ach dit wordt even tandjes op elkaar en hopen dat BTC gewoon goed doorstoot. Dat is voor iedereen beter!
pi_174310036
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ik wacht met krommende tenen tot de alts mee gaan liften okay? ;)
Misschien krijgen we een momentje dat btc even een paar dagen rust pakt zodat iedereen weer denkt altmarket is weer terug, dan gaat de btc raket weer aan en is weer alles rood. Zie het niet rooskleurig in voor altcoins op korte termijn, als bitcoin zo hard omhoog gaat heeft het weinig zin om in (veel) altcoins te zitten.
pi_174310047
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:03 schreef smiths het volgende:

[..]

Had al zo een gevoel dat deze rising wedge ook weer naar boven zou gaan uitbreken, door de 4700 en nu moon. Doet me denken aan een paar maanden terug, beste om in btc te zitten.
Jup. ;)
Bitcoin longen en je zit goed de komende weken
pi_174310260
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:07 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Jup. ;)
Bitcoin longen en je zit goed de komende weken
Ben eigenlijk meer aan het traden zonder hefbomen, op tijd uitstappen en op tijd instappen. Gaat de laatste tijd wel aardig goed. Jij gaat long met hefbomen? Ben altijd bang dat door een klein dipje je net het geld kwijt raakt en btc vervolgens doorschiet naar de maan. Net ook weer ff een sell van >500btc om mensen te fucken. Welke platformen gebruik jij voor het btc traden met hefbomen?
pi_174310272
Ach ik heb een commit gedaan aan een aantal projecten waar ik vertrouwen in heb. Maakt dit soort momenten niet minder zuur, maar anderzijds zie ik over 2 jaar wel hoe de vlag ervoor hangt.
pi_174310399
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:14 schreef smiths het volgende:

[..]

Ben eigenlijk meer aan het traden zonder hefbomen, op tijd uitstappen en op tijd instappen. Gaat de laatste tijd wel aardig goed. Jij gaat long met hefbomen? Ben altijd bang dat door een klein dipje je net het geld kwijt raakt en btc vervolgens doorschiet naar de maan. Net ook weer ff een sell van >500btc om mensen te fucken. Welke platformen gebruik jij voor het btc traden met hefbomen?
Zonder hefboom kan ook prima inderdaad.

Ikzelf gebruik Okex, voorheen okcoin, voor het handelen met leverage. Ze hebben daar 10x en 20x. En inderdaad het is wel risky business. Ik heb mijn nodige margin calls ook wel gehad in de loop der jaren. Maar daar tegenover staat dat je ook bizarre winsten kunt maken natuurlijk :)
pi_174311547
Guys, wat vinden jullie van UBIQ?
pi_174311558
WAAROM IS WAVES ZO SLECHT BEZIG :(
pi_174311665
Korea ATH *O*

pi_174312090
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:52 schreef vigen98 het volgende:
Zeg dat.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 21:08:47 #78
42184 crew  DaMart
pi_174312119
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:52 schreef vigen98 het volgende:
Wat de reden ook is, ik ben dankbaar voor de goedkope extra Waves :D.
pi_174312144
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat de reden ook is, ik ben dankbaar voor de goedkope extra Waves :D.
Het houdt een keer op hé, dat argument van goedkope Waves aanschaffen ;)
pi_174312176
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:09 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik heb enkel het idee dat we ze steeds goedkoper kunnen aanschaffen .. Maar wanneer zien we er eens profijt van :P
pi_174312249
Vraagje: Hoe houden jullie de blockfolio app goed bij?

In mijn geval loopt het toch wat scheef.

Ik heb nu 2x een aankoop gedaan bij Bitonic (makkelijk-beginnner-ideal). Omdat ik nog vrij nieuw ben reken in nog in dollars. En wil ik vooralsnog mijn portfolio waarde in dollars zien.

Echter bij het invoeren van mijn holdings, wil ik graag bittrex als exchange aanhouden, maar hier kan ik dus voor sommige alts alleen xAlt / BTC invullen.
Hoe ik het nu doe: Kijken wat ik aan $ heb uitgegeven, dus euro -> $ berekenen, dan snel op bittrex kijken wat $/BTC verhouding is, om vervolgens in de app in te vullen.

Mocht ik dit dus niet heel snel doen (bijna onmogelijk), dan staat het eigenlijk al niet meer goed in mijn blockfolio. Het gaat nu om hele kleine bedragen, dus kleine afwijkingen, maar voor mijn gevoel moet het makkelijker kunnen.

Tips?
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 21:13:47 #82
42184 crew  DaMart
pi_174312331
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:09 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik heb het nu een keer kunnen gebruiken. Alles staat in het rood, dus nu is een mooi moment om bij te kopen. Voor actief daytraden heb ik te weinig tijd, dus ik koop het toch voor de (middel)lange termijn :).
pi_174312410
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef Nurksis het volgende:
Vraagje: Hoe houden jullie de blockfolio app goed bij?

In mijn geval loopt het toch wat scheef.

Ik heb nu 2x een aankoop gedaan bij Bitonic (makkelijk-beginnner-ideal). Omdat ik nog vrij nieuw ben reken in nog in dollars. En wil ik vooralsnog mijn portfolio waarde in dollars zien.

Echter bij het invoeren van mijn holdings, wil ik graag bittrex als exchange aanhouden, maar hier kan ik dus voor sommige alts alleen xAlt / BTC invullen.
Hoe ik het nu doe: Kijken wat ik aan $ heb uitgegeven, dus euro -> $ berekenen, dan snel op bittrex kijken wat $/BTC verhouding is, om vervolgens in de app in te vullen.

Mocht ik dit dus niet heel snel doen (bijna onmogelijk), dan staat het eigenlijk al niet meer goed in mijn blockfolio. Het gaat nu om hele kleine bedragen, dus kleine afwijkingen, maar voor mijn gevoel moet het makkelijker kunnen.

Tips?
Je kunt toch in je trade history kijken op Bittrex? Kun je alles rustig bij houden. En als je een alt kiest in Blockfolio, kun je ook selecteren via waar je hem aangekocht. Kijk er eens rustig naar ;). Daarbij kun je in Blockfolio ook je waarde weer laten geven in euro's .. Of IJslandse kronen, of Turkse Lire's, wat je maar wilt ;)
pi_174312747
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef Nurksis het volgende:
Tips?
Excel/Googlespreads. Geen idee waarom iemand Blockfolio zou willen gebruiken, als je gewoon api's hebt om price updates te pakken.
pi_174312865
$5k vandaag
pi_174312939
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:30 schreef Atlantis- het volgende:
$5k vandaag
Zit er wel in ja :Y
pi_174313021
ik zie het wel gebeuren ja! <3
pi_174313047
?
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:30 schreef Atlantis- het volgende:
$5k vandaag
?? Bitcoin? :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 21:36:35 ]
pi_174313091
Waves echt waar :') Ik begin een beetje klaar te zijn met deze munt. Al maanden geen beweging terwijl de rest naar de top gaat :')
pi_174313109
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Excel/Googlespreads. Geen idee waarom iemand Blockfolio zou willen gebruiken, als je gewoon api's hebt om price updates te pakken.
Nooit in verdiept, term API opzich zegt mij al zeer weinig ;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:16 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Je kunt toch in je trade history kijken op Bittrex? Kun je alles rustig bij houden. En als je een alt kiest in Blockfolio, kun je ook selecteren via waar je hem aangekocht. Kijk er eens rustig naar ;). Daarbij kun je in Blockfolio ook je waarde weer laten geven in euro's .. Of IJslandse kronen, of Turkse Lire's, wat je maar wilt ;)
Ja en nee, als ik mijn coins koop via zeg bitonic e.d. is dit niet mogelijk.
De waarde naar euro had ik idd ook al gevonden :)
pi_174313112
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Waves echt waar :') Ik begin een beetje klaar te zijn met deze munt. Al maanden geen beweging terwijl de rest naar de top gaat :')
Op dit moment is BTC zo ongeveer de enige die omhoog gaat.
pi_174313223
bitcoin dominance van 53.6%....Dat allemaal dankzij Bitcoin Gold? of Fomo? 2X FUD zou juist alle prijzen moeten drukken lijkt mij...

hoedan ook...laten we door die 5k heenbeuken!
pi_174313285
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef Dicing het volgende:
bitcoin dominance van 53.6%....Dat allemaal dankzij Bitcoin Gold? of Fomo? 2X FUD zou juist alle prijzen moeten drukken lijkt mij...

hoedan ook...laten we door die 5k heenbeuken!
En daarna in USDT? Daarna weer opnieuw instappen? Of lekker Hodl-en?
pi_174313306
Minstens 6k komende weken. Dus zou lekker holden.

Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 21:47:48 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174313367
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef vigen98 het volgende:
SEPTEMBER OKTOBER IS DE WAVES MAAND
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174313465
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat hoor ik al elke maand sinds mei ;(
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 21:53:02 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174313539
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat hoor ik al elke maand sinds mei ;(
Ja maar deze maand is het echt waar!!11!
4045
onlogisch
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:56:48 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174313659
Ik koop nu lekker goedkoop alts van mijn BTC. Als BTC een dip krijgt na de fork dan stijgen de alts procentueel lekker hard :)

Als de fork al is gebeurd heeft het toch weinig nut om nu BTC te hodlen lijkt me.
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:08:04 #99
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174314018
Ik ben ook uit Waves. Te veel coins met een DEX zijn van Bittrex gekicked de laatste tijd...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174314544
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:u

[..]

2018 wordt two-thousand-and-waveteen!
pi_174314613
BTC gaat echt lekker

Jammer dat dit ten koste van de alts gaat, sta al -25% t.o.v. 4 dagen geleden
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:27:30 #102
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174314695
Vandaag alts inkopen _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 22:32:56 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174314882
Au :X
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games maandag 9 oktober 2017 @ 22:39:09 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174315014
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef richolio het volgende:
Vandaag alts inkopen _O_
ja maar welke
pi_174315537
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja maar welke
bitcoin :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 23:05:09 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174315821
Tip: als alts niet meer mee gaan, is het tijd om uit Bitcoin te gaan ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174315962
Kwam net dit artikel tegen via Tweakers.
pi_174316052
Ha, ik zie Edje voorbij komen in een telegram groep.
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:34:55 #109
236839 TimKuik
pi_174316521
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:15 schreef Typisch het volgende:
Ha, ik zie Edje voorbij komen in een telegram groep.
Waarom iedereen hier zo haar op Ed begrijp ik niet helemaal...

Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:

pi_174316537
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:

[ afbeelding ]
Oh, ik kan zijn input zeker wel waarderen hoor.

Het is jammer dat hij voordat dit forum open ging geloof ik al weg ging. Had hem er graag bij gehad in een TA topic ofzo.
pi_174316665
btc baby
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 23:44:35 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174316687
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zure mensen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:37:35 #113
230491 Zith
pls tip
pi_174317228
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zure mensen.
Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.

Dat gezegd hebbende heb ik nooit het idee gehad dat hij de markt kon verslaan en bestaat zijn business-model uit handelen met andermans geld en subscripties. De resultaten van de *grote test* blijven geheim terwijl hij aangaf hiermee te willen laten zien dat hij beter dan de markt kon handelen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:38:52 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174317236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.

Dat gezegd hebbende heb ik nooit het idee gehad dat hij de markt kon verslaan en bestaat zijn business-model uit handelen met andermans geld en subscripties. De resultaten van de *grote test* blijven geheim terwijl hij aangaf hiermee te willen laten zien dat hij beter dan de markt kon handelen.
Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:42:20 #115
230491 Zith
pls tip
pi_174317267
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.
De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.

EDIT: zie bijv zijn laatste contributie bij Tradingview:

https://www.tradingview.c(...)-be-preparing-to-go/

Ging helemaal de andere kant op. "ja maar dat is omdat BTC pumpte", nee - want daar hield hij rekening mee:

quote:
"All we need now is a bouncing BTC . Lets see! "
En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af. :{

[ Bericht 18% gewijzigd door Zith op 10-10-2017 01:02:22 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174318378
Is weinig lol zo aan. Misschien dat ik nog wat bij kan kopen. Maar met deze BTC prijs is dat ook niet echt uitnodigend. :P
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:56:04 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174318500
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

2018 wordt two-thousand-and-waveteen!
:D
4045
onlogisch
pi_174319245
Je kan elke grafiek en tekening prachtig aan elkaar praten, maar kloppen doet het niet en dat viel wellicht op?
pi_174319369
Zijn hier meer mensen die weleens een coin als custom token hebben toegevoegd aan MEW? Ik heb dat nu gedaan bij OMG en Wanchain, maar die tweede verdwijnt de hele tijd nadat ik 'm toegevoegd heb.

Is hier een oplossing voor?
pi_174319706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 07:35 schreef dimmak het volgende:
Is weinig lol zo aan. Misschien dat ik nog wat bij kan kopen. Maar met deze BTC prijs is dat ook niet echt uitnodigend. :P
nu wel weer :D
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:40:00 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174320582
Tussen alle rode cijfers door, doet Aeon het best ok trouwens. ^O^ Ik hoop dat deze coin Monero achteraan kan gaan, want hij houdt de schade in mijn blockfolio nu redelijk beperkt :P
pi_174321695
Zou Waves NG vandaag niet uitkomen?
pi_174321861
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ed ging anders zelf ook regelmatig los op mensen die het gewoon meer 'uit het handje' op gevoel deden. Dat hielp ook niet echt.
pi_174321867
Lambo of Rekt
pi_174321929
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:42 schreef Zith het volgende:

[..]

De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.

EDIT: zie bijv zijn laatste contributie bij Tradingview:

https://www.tradingview.c(...)-be-preparing-to-go/

Ging helemaal de andere kant op. "ja maar dat is omdat BTC pumpte", nee - want daar hield hij rekening mee:

[..]

En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af. :{

kortom allemaal op zn eigen ego gebaseerd ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174322626
Werd B2X niet al als future aangeboden op Bitfinex? Kan 'm niet vinden op de markt.
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:43:06 #127
230491 Zith
pls tip
pi_174322822
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Werd B2X niet al als future aangeboden op Bitfinex? Kan 'm niet vinden op de markt.
BT2
https://bitinfocharts.com/markets/bitfinex/bt2-btc-1m.html
pi_174323334
quote:
China fud werkt niet meer, dan mar Russische fud! _O-
pi_174323551
quote:
Thanks. Kan 'm op Bitfinex zelf nog steeds niet vinden maar check 't wel via die link!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:07:57 #130
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_174325605
Gisteren is een kooporder van mij afgegaan op bittrex. Nu zie ik dat die gedeeltelijk gevuld is (ongeveer 90%). In het orderscherm staat de order nu nog steeds, terwijl mijn wallet al gevuld is met die 90 procent.
Wat gebeurt er als ik de order die er nu nog staat cancel? Hou ik dan de coins die al in mijn wallet staan? (denk het wel...)
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:10:14 #131
236839 TimKuik
pi_174325658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:07 schreef yozd het volgende:
Gisteren is een kooporder van mij afgegaan op bittrex. Nu zie ik dat die gedeeltelijk gevuld is (ongeveer 90%). In het orderscherm staat de order nu nog steeds, terwijl mijn wallet al gevuld is met die 90 procent.
Wat gebeurt er als ik de order die er nu nog staat cancel? Hou ik dan de coins die al in mijn wallet staan? (denk het wel...)
Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:12:38 #132
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_174325704
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.
Haha, zou gek zijn inderdaad...
Was een beetje rare een vraag misschien, maar beter safe than sorry. Het bleek achteraf een mooie deal zo, zou zonde zijn als ik de coins nu kwijt zou raken door het cancellen :) .
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  Eindredactie Games dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:13:54 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174325747
rtlz proberrt een btc crash te veroorzaken :')
https://www.rtlz.nl/beurs(...)oinbeurzen-blokkeren
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:28:48 #134
236839 TimKuik
pi_174326108
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
:')

Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:32:16 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174326180
Gewoon FUD, niks aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174327202
Putin had toch een paar maanden terug een gesprek gehad met Vitalik en Sasha? Meende dat Rusland juist meer crypto wou gaan gebruiken/accepteren. Beetje tegenstrijdig als Rusland crypto zou gaan verbieden. Een banktopman doet een uitspraak, de media pakt het op en gebruikt meteen de woorden als 'verbod' want daar krijg je meer clicks mee. Mooi om te zien dat de markt hier niet op reageert.

[ Bericht 4% gewijzigd door smiths op 10-10-2017 16:46:04 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:08:39 #137
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174328256
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
Nein, rusland probeert dat.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:08:54 #138
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174328264
en het ziet er naar uit dat ze hun zin krijgen :'(
pi_174329691
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:52 schreef Typisch het volgende:
Guys, wat vinden jullie van UBIQ?
Blijft laag he, moest hem ff zoeken..
Maar ook die gaat wel weer omhoog ooit. Hoop het voor een vriend van me aangezien die flink verlies heeft zo.
  Eindredactie Games dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:05:21 #140
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174330521
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
gij staat hoger dan gisteren. Btc geeft geen fucking om moeder Rusland
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:26:27 #141
163650 Greys
pi_174331169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
Ja, kijk ze bibberen!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:30:19 #142
230491 Zith
pls tip
pi_174331305
Btc :o

Jammer dat m'n waves niet meestijgt :'(
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:44:34 #143
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174331719
Nu stijgt ie weer hoor *O*
pi_174332572
Gaat nu wel hard richting de 5k.. zou het dan toch?!
pi_174336420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:11 schreef sandertjuh het volgende:
Gaat nu wel hard richting de 5k.. zou het dan toch?!
Zou leuk zijn!

Over Waves gesproken, ik durf ze maar niet te verkopen.....
pi_174338776
First Financial Institution Uses XRP to Solve the Liquidity Problem

In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.

Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.

https://ripple.com/insigh(...)ancial-institutions/
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_174341077
Bitcoin gaat hard onderuit zo.
pi_174341309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:

In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.

Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.

Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!
pi_174341563
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Engelengeduld vriend.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 08:12:10 #150
230491 Zith
pls tip
pi_174343029
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Mand het volgende:

[..]

Engelengeduld vriend.
Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaat :P
pi_174343054
En alles lijkt weer in alts te worden omgezet. Het patroon is zeer herkenbaar.
pi_174343299
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaat :P
Sorry dat ik geen tijd heb om te hypen. Heb helaas nog alleen tijd om wat feiten te posten. Als er slecht nieuws valt te melden over XRP, dan zal ik mij ook melden.
pi_174343938
Gaat lekker met Ripple :-)

Ik ben benieuwd wat ze te melden hebben bij dat congres (16 - 19 October 2017) in Toronto.
https://swell.ripple.com/

Dit valt samen met een ander groot money transmitter event in Toronto, namelijk https://www.sibos.com/ dus Ripple zal wel met belangrijk nieuw komen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:58:45 #154
236839 TimKuik
pi_174344315
OMG op de Koreaanse exchanges? :o
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:22:56 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174344696
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef TimKuik het volgende:
OMG op de Koreaanse exchanges? :o
Jup lijkt erop. Vanaf vrijdag blijkbaar. Mijn koreaans is alleen niet zo sterk :')

http://gall.dcinside.com/(...)oin&no=401035&page=1

OMG schiet in ieder geval wel omhoog, snel instappen voor een flinke gain dus _O_
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:27:13 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174344762
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ripple FTW!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_174345433
Waarom gaat Ripple zo lekker/
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:23:51 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174345730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:09 schreef ColeJ het volgende:
Waarom gaat Ripple zo lekker/
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:

En er staan nog wat events op het programma.
Ik ben benieuwd wat Ripple gaat doen. Het is 1 van de weinige munten waarvan de techniek (niet de munt) al echt een heel duidelijk doel heeft. De munt kan daar op mee liften.

Enige probleem is dat gedoe dat de makers nog een groot gedeelte van de voorraad hebben.
pi_174346182
Het is allemaal wel lekker gestegen de laatste tijd. Ik zit sterk te twijfelen om mijn hele porto naar FIAT te zetten en over 2 weken weer eens in te stappen.

Huidige porto:

BTC
LSK
WAVES
STR
NEO
ETH
XRP
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:52:07 #160
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174346343
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja maar welke
Ripple, NEO
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:52:56 #161
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174346364
Ik denk wel dat ik daar nu even uitga, en dan later nog wel weer bekijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174346405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:52 schreef richolio het volgende:
Ik denk wel dat ik daar nu even uitga, en dan later nog wel weer bekijk.
Ik wil nog 15% op waves >:)
pi_174346424
Waves had ik op $7 weg moeten doen :'(
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:12:38 #164
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174346844
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik wil nog 15% op waves >:)
Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezet :'(

Nu wil ik op zich wel wachten, maar met een 6% ben ik op zich ook wel content

Maar uiteraard wil ik ook wel een 15% pakken nog :7
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174346865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:12 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezet :'(

Nu wil ik op zich wel wachten, maar met een 6% ben ik op zich ook wel content

Maar uiteraard wil ik ook wel een 15% pakken nog :7
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepers :P durf ik ze nog niet weg te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 12:13:32 ]
pi_174346967
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepers :P durf ik ze nog niet weg te doen.
Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken. :+
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:18:31 #167
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174346976
quote:

[..]

Maar dat wordt volgens mij al wel langer geroepen toch?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174346994
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken. :+
Snap ik. Daarom heb ik ze ook nog ;). Traden doe ik niet met Waves idd.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:25:48 #169
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174347129
eth :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:46:32 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174347591
quote:

[..]

Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.
Feit is dat Waves (shitcoin xd) al maanden lang minder waard wordt t.o.v. de Bitcoin. Goed, volgens die roadmap gaat er dit kwartaal wel e.e.a. gebeuren. Of dat gevolgen heeft voor de prijs?

Mijn optimistische ik hoopt van wel. Maar waarschijnlijk gebeurt er geen kut.
Ik hoop dat ik er naast zit begin januari, maar ik verwacht dat ie nog altijd rond de 4 à 5 euro zal staan :)
4045
onlogisch
pi_174347619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.
Feit is dat Waves (shitcoin xd) al maanden lang minder waard wordt t.o.v. de Bitcoin. Goed, volgens die roadmap gaat er dit kwartaal wel e.e.a. gebeuren. Of dat gevolgen heeft voor de prijs?

Mijn optimistische ik hoopt van wel. Maar waarschijnlijk gebeurt er geen kut.
Ik hoop dat ik er naast zit begin januari, maar ik verwacht dat ie nog altijd rond de 4 à 5 euro zal staan :)
Ik snap het sarcasme daarachter ;) .
Maar door wat jij ook al aangeeft heb ik toch een soort FOMO.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:48:35 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174347638
Alles groen behalve ETH :')

Als Bitcoin niet zo hoog stond, had ik bijgekocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 12:59:06 #173
230491 Zith
pls tip
pi_174347837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:

En BCH -5%

Maar wie trade daar nou in :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 12:59:46 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174347849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Zith het volgende:

[..]

En BCH -5%

Maar wie trade daar nou in :')
Wat is dat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:19:35 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174348151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:

Alle alts corrigeren inderdaad weer voor de afgelopen dagen. Hopelijk stoten ze een beetje door en dan...

pi_174348551
quote:

[..]

OKTOBER WavESMAAND!! 1
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:46:12 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_174348586
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

OKTOBER WavESMAAND!! 1
November en december wordt pas echt KNALLEN voor Waves. Lambo alles.
pi_174348804
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
pi_174348970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
bitcoinS? lucky you!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:52:30 #181
94080 VeX-
pi_174349823
Echte gamechanger die Waves-ng.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:06:41 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174350123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:52 schreef VeX- het volgende:
Echte gamechanger die Waves-ng.
Is nog niet officieel geimplementeerd toch? Krijgt nu een stresstest volgens mij
pi_174350149
Als oktober niet de waves maand blijkt, wordt november op zéker de waves maand!!

Ik kijk stiekem met een schuin oog naar lisk :@
Lambo of Rekt
pi_174350286
Ach, in april zat ie nog onder de 50 cent hé die Waves.

Dat jullie er niet bij waren bij de x10 kan die coin niet zoveel aan doen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:05:26 #185
236839 TimKuik
pi_174351470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Nee, kan niet meer. Stuur die wallet maar naar mij, ik gooi hem wel weg voor je. :Y

SPOILER
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:38:00 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174352209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:44 schreef ColeJ het volgende:
Het is allemaal wel lekker gestegen de laatste tijd. Ik zit sterk te twijfelen om mijn hele porto naar FIAT te zetten en over 2 weken weer eens in te stappen.

Huidige porto:

BTC
LSK
WAVES
STR
NEO
ETH
XRP
LSK zou ik niet doen.
De rest heb ik geen idee van.

Hoezo nu omzetten naar Fiat en over 2 weken weer instappen?
pi_174352240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

LSK zou ik niet doen.
De rest heb ik geen idee van.

Hoezo nu omzetten naar Fiat en over 2 weken weer instappen?
De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.
pi_174352383
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.
Inderdaad :7
pi_174353573
LISK zou ik ook niet doen, al zijn ze weer heel vaag over die rebrand...
Lambo of Rekt
pi_174354540
Van Lisk verwacht ik veel, nog voor de jaarwisseling.
pi_174354603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
ik ook, 30usd.
Lambo of Rekt
pi_174354625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik ook, 30usd.
December wordt Lisk maand :P
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:20:30 #193
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174354636
Waarom vliegt btc niet door. Ik dacht even dat 5k$ bereikt zou worden
pi_174355049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
Heb net even contact opgenomen met de CEO van bitcoin, ze hebben mij laten weten dat de btc trein nog steeds onderweg is naar de 6k$, echter kan er op sommige stations wat vertraging zijn door mensen die op en afstappen. Moet zeggen, goede klantenservice

[ Bericht 0% gewijzigd door smiths op 11-10-2017 18:45:18 ]
pi_174355225
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

December wordt Lisk maand :P

Ja alleen is die rebrand steeds maar uitgesteld, ik hoorde deze week ergens op youtube, maar dat zal wel weer uitgesteld worden.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games woensdag 11 oktober 2017 @ 19:28:16 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174356712
Nee, het komt wel goed met Waves, Edje zegt het :Y
https://www.tradingview.c(...)notification_publish
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:45:42 #197
94080 VeX-
pi_174357331
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.

Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn. :P
pi_174357569
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.

Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn. :P
Ethereum heeft zich ook in Zwitserland gevestigd, alles kan ;)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:57:30 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174357705
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Ondertussen blijft hij maar verder zakken :P

Inkakken is bijpakken toch? Zo maar wat vertcoin omzetten naar waves nu ze zo laag staan. Of nog even wachten hoe diep hij zakt.
pi_174357749
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:

[..]

Mwah, in hey voorjaar zijn er wat coins enorm richting moon gegaan en daarna is het allemaal weer ingezakt. Maar als je kijkt wat dit jaar per saldo voor rendement heeft opgeleverd op Waves dan is dat niet verkeerd.
Waves/BTC:

Gek genoeg moppert niemand in dezelfde mate over Ethereum terwijl het koersverloop gelijkaardig is:
ETH/BTC:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:59:53 ]
pi_174358417
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mwah, in hey voorjaar zijn er wat coins enorm richting moon gegaan en daarna is het allemaal weer ingezakt. Maar als je kijkt wat dit jaar per saldo voor rendement heeft opgeleverd op Waves dan is dat niet verkeerd.
Waves/BTC:
[ afbeelding ]

Gek genoeg moppert niemand in dezelfde mate over Ethereum terwijl het koersverloop gelijkaardig is:
ETH/BTC:
[ afbeelding ]
Als ik me niet vergis loopt Waves qua prijsontwikkeling nog ver voor op Ethereum, als je beide ICO's als beginpunt neemt.
pi_174359168
Als oktober niet de wavesmaand wordt is november het :7
Lambo of Rekt
pi_174359206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis loopt Waves qua prijsontwikkeling nog ver voor op Ethereum, als je beide ICO's als beginpunt neemt.
Het gaat me vooral over het (relatieve) koersverloop in de afgelopen maanden. Dat laat een gelijkaardig beeld zien.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:43:19 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_174359238
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Als oktober niet de wavesmaand wordt is november het :7
En anders januari wel. Waves hodlen 4 LIFE
pi_174359246
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het gaat me vooral over het (relatieve) koersverloop in de afgelopen maanden. Dat laat een gelijkaardig beeld zien.
Heb je je AE nog? Het is voorlopig billenknijpen of daar wat uit gaat komen.
Lambo of Rekt
pi_174359293
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En anders januari wel. Waves hodlen 4 LIFE
Ik heb meer verwachtingen van LISK, maar hodl mn waves ook gewoon ja.
Lambo of Rekt
pi_174359352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het je je AE nog? Het is voorlopig billenknijpen of daar wat uit gaat komen.
AE heb ik nog, daar kijk ik over 6 tot 12 maanden wel naar. Agrello ben ik uitgestapt met verlies en van Wagerr heb ik de helft verkocht toen die de ICO prijs even aantikte. Verder heb ik wat kleinere plukjes alts geschoven richting BTC. Maar van Waves, Lisk en ETH ben ik afgebleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 20:47:09 ]
pi_174359412
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik ook niet ;)
pi_174359604
AE is wel dood ja
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174360314
AE?

Ah, AEternity neem ik aan.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 21:19:10 ]
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:21:01 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
AE is wel dood ja
Yep.

Licht uit en nooit meer aan doen. Weg ermee.
4045
onlogisch
pi_174360406
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Yep.

Licht uit en nooit meer aan doen. Weg ermee.
Jij hebt ze nog?
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:22:07 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360420
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij hebt ze nog?
Jazeker.
4045
onlogisch
pi_174360435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jazeker.
Jij hebt er dan ook nog vertrouwen in dus :).
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:23:25 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij hebt er dan ook nog vertrouwen in dus :).
Neuh. Eigenlijk niet meer sinds Zack weg is.
4045
onlogisch
pi_174360466
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Neuh. Eigenlijk niet meer sinds Zack weg is.
Ah oke. Ik ga er ooit nog wel wat kopen omdat ik de naam zo leuk vind.
pi_174360474
quote:
AE is wel dood ja
3 maanden geleden was het nog the next big thing
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:24:27 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360477
Maargoed, ik had ze voor een redelijk goede prijs. Dus ik hou ze maar. Overigens moet ik ze nog wel altijd collecten :') Maar heb mn pass phrase. Dus ze lopen niet weg :+
4045
onlogisch
pi_174360973
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:24 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Klopt. Toen liep de head-dev weg, gooiden ze al zijn werk overboord, gingen in een andere taal overnieuw beginnen met een andere CTO aan het roer.

Deaud dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174362110
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin is overgewaardeerd door alle hebberige mensen die bitcoin gold willen

Die gaat echt wel weer richting de 3k
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 22:27:06 #221
230491 Zith
pls tip
pi_174362127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Bitcoin is overgewaardeerd door alle hebberige mensen die bitcoin gold willen

Die gaat echt wel weer richting de 3k
!RemindMe 1 month
pi_174362362
quote:
AE is wel dood ja
waarom?

ocl gaat weer lekker
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:39:38 #223
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_174362467
Mensen die hier al gehoord hebben van Universa? Vind het wel goed klinken. ICO is 28 oktober.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_174364438
quote:

[..]

Echt he. Don't say I didn't warn you...
pi_174364450
Waar werken jullie liever mee, binance of bittrex?
pi_174365124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
Mensen die hier al gehoord hebben van Universa? Vind het wel goed klinken. ICO is 28 oktober.
dat is een goede reden voor jou om er geld in te stoppen?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:28:38 #227
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174365274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 00:04 schreef supermercado het volgende:
Bittrex, gewenning en vertrouwd omdat iedereen die DEX gebruikt.
pi_174365409
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Bittrex, gewenning en vertrouwd omdat iedereen die DEX gebruikt.
uh dex? tell me more..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 03:15:21 #229
pi_174365644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:53 schreef supermercado het volgende:

[..]

uh dex? tell me more..
ex*
pi_174366041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 00:04 schreef supermercado het volgende:
Liever met Binance, maar ik doe het meeste met Bittrex. Die app van Binance is ook top!
pi_174367226
quote:

[..]

Klopt, de potentie was ook dik, alleen 2 keer gehackt en Zack (Lead-DEV) weg...
Lambo of Rekt
pi_174367326
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, de potentie was ook dik, alleen 2 keer gehackt en Zack (Lead-DEV) weg...
Pijnlijk...
pi_174367507
5k bitchesss!
pi_174367515
BTC ATH!! *O*
pi_174367601
Met slechts 200 btc mag je jezelf inmiddels miljonair noemen :{
Forcefield City Bewoner
pi_174367616
Damn .. het gaat weer hard met BTC!
pi_174367623
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:02 schreef roislecxe het volgende:
Met slechts 200 btc mag je jezelf inmiddels miljonair noemen :{
ziek hé :D
pi_174367636
waarom heb ik niet als een malle gemined in 2009 ;(
Lambo of Rekt
pi_174367694
Nu de alts nog. :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 10:09:20 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174367721
Godverdomme tyfus klote !@#$!@#$!@$$ ETH :|W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174367742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:04 schreef EggsTC het volgende:
waarom heb ik niet als een malle gemined in 2009 ;(
Deze vraag is denk best vaak gesteld.
pi_174367757

6k in het vizier :)
pi_174367795
BTC moet nu de komende tijd wel doorstoten naar $6500-$7500 anders dan is $5000 geen support en krijgen we mogelijk een flinke pullback naar $1200-$1800. Aldus Tone Vays.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174367849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC moet nu de komende tijd wel doorstoten naar $6500-$7500 anders dan is $5000 geen support en krijgen we mogelijk een flinke pullback naar $1200-$1800. Aldus Tone Vays.
De echte test wordt het breken van van de bovenste trendline in de chart die ik net heb gepost.
Zou me verbazen als hij nog onder de 5k komt eerlijk gezegd.
pi_174367856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat eerste is aannemelijk. Maar terugvallen naar 1200/1800 dollar zie ik niet gebeuren.
pi_174367955
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat eerste is aannemelijk. Maar terugvallen naar 1200/1800 dollar zie ik niet gebeuren.
Het is moeilijk voor te stellen idd, maar nog niet al te lang geleden zaten we zo laag en er is nooit echt een heftige correctie geweest, alleen een relatief kleine correctie. Daardoor is de support voor $5000 zo belangrijk en alles wat tussen de $1200-5000 zit zo kwetsbaar. Allemaal theoretisch maar goed :P
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 10:23:40 #247
230491 Zith
pls tip
pi_174368017
Jeeeeetje
pi_174368066
Geen resistance, dus hij vliegt door nu, maar dit gaat niet lang goed...
Lambo of Rekt
pi_174368148
Dat isn een heftige knal boven de 5000$ ineens.

Nu wel balen met alleen Alts in mijn portofolio :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_174368217
Dat gevoel wanneer80% portfolio btc is
pi_174368301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat gevoel wanneer 98% portfolio btc is
:)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 10:46:55 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174368593
Lekker hoor mannen :) Ik heb op dit moment alleen alts, dus mijn blockfolio klapt op dit moment volledig in elkaar _O-
pi_174368606
De mijne is redelijk gemixt haha. Overall dus geen winsten.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 10:50:37 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174368676
De lekkere stijging die mijn influxcoin meemaakte is binnen een uurtje volledig weggevaagd :P Beetje jammer zo
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 10:50:53 #255
230491 Zith
pls tip
pi_174368685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:33 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

:)
90% hier :)
pi_174368896
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:50 schreef Zith het volgende:

[..]

90% hier :)
Nice! :)
pi_174369086
0% hier. mooi moment om alts bij te kopen.
pi_174369459
Gadverdamme, waarom heb ik maar een halve bitcoin :') Niemand heeft vertrouwen in alts meer
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:29:56 #259
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_174369542
Verdorrie, ik doe nu al een maandje of 2 handelen in crypto munten, tot nu toe alles maar in een dalende trend gezien.. ik heb alles in alts zitten en heb geleidelijk aan wat bijgekocht tijdens het zakken.

Nu geen btc meer over om alts bij te kopen maar om nou btc bij te kopen heeft ook niet veel nut nu die eur/dollar prijs ook stijgt van de BTC.
PSN-ID: SoliD_S
pi_174369559
Nu maar wachten tot alle BTC mensen hun winsten in alts gaan stoppen :). _O_
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:32:50 #261
94080 VeX-
pi_174369621
Waarde van mn Waves in btc is nu in korte tijd gehalveerd. Ga je nog iets verder dan is dat zelfs 1/3e. Altijd lekker. :') :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 11:35:49 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174369698
Niet 100% in ETH zitten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174369775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:35 schreef Nattekat het volgende:
pi_174369888
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002018452

Bij Binance krijg je dus ook BTG, naast je BTC.
pi_174369897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Nu maar wachten tot alle BTC mensen hun winsten in alts gaan stoppen :). _O_
Precies :)
Zie mn neo`s al gaan, Eind oktober begin november is Neo maand!
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 11:46:11 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174369941
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:38 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Niet volledig in Waves zitten :')

Waves ziet er veel belovend uit als je dat eerste jaar af zet vs het eerste jaar van Ethereum

4045
onlogisch
pi_174369981
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Waves ziet er belovend uit als je dat eerste jaar af zet vs het eerste jaar van Ethereum

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Klein verschil is wel dat Waves er iets meer concurrentie bij heeft die rond het zelfde level zit als Ethereum toen.

Maar ik heb wel vertrouwen in Waves. Al is het maar omdat Sasha ook heel erg gefocust is op samenwerken met al bestaande instanties. Dat is in crypto misschien een vies woord, maar regulering is bijna onvermijdelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 11:49:10 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:49:35 #268
94080 VeX-
pi_174370005
Eth en BTC wegdoen voor fiat was zo'n beetje de grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt.

En ik heb wel eens ¤8k op 1 avond vergooid. :P :')
pi_174370069
CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 11:30:28 Next level of parabola in development. global fomo incoming. $BTC will go to 100k - if you want it or not - BTC won… https://t.co/OohdwKBwCk reageer retweet
Deze gast is in ieder geval positief.
pi_174370144
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 11:30:28 Next level of parabola in development. global fomo incoming. $BTC will go to 100k - if you want it or not - BTC won… https://t.co/OohdwKBwCk reageer retweet
Mwa 100k gaat nog wel wat jaar duren :P Maar ook ik denk dat 100k er misschien ooit wel in gaat zitten

Ik bedoel we hoeven nog maar 20x over de kop te gaan ;)
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 11:56:32 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174370183
Ben benieuwd wanneer de eerste echte bearmarket weer komt voor BTC. En dan bedoel ik niet zakken tot 3k.
4045
onlogisch
pi_174370270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste echte bearmarket weer komt voor BTC. En dan bedoel ik niet zakken tot 3k.

Dit is de totale marketcap van het afgelopen jaar. Met mijn onwetende ogen zie ik een klein patroontje. :+

Na elk dal vrij snel een ATH vanaf april.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 12:00:41 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:06:44 #273
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174370426
Ik keek zojuist naar bitcoin

Ik geloofde mn ogen niet _O_
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:28 #274
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174370459
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is de totale marketcap van het afgelopen jaar. Met mijn onwetende ogen zie ik een klein patroontje. :+

Na elk dal vrij snel een ATH vanaf april.
Nog een crash van 0.5k? ;(
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 12:11:47 #275
230491 Zith
pls tip
pi_174370533
Sowieso gaat bitcorn naar de 100k$ 8-)
pi_174370566
Ik denk dat bitcoin zo hard is gestegen omdat iedereen vanalles omzet in Bitcoin om weer te profiteren van die fork die eraan zit te komen... Beetje nep die prijsstijging dan of niet?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:14:33 #277
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174370586
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat bitcoin zo hard is gestegen omdat iedereen vanalles omzet in Bitcoin om weer te profiteren van die fork die eraan zit te komen... Beetje nep die prijsstijging dan of niet?
Fork?
pi_174370603
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:14 schreef _--_ het volgende:

[..]

Fork?
Bitcoin Gold, ergens eind oktober.. waardeloos naar mijn idee, weer een bitcoin cash achtige kloon
pi_174370624
November is de wavesmaand.
Lambo of Rekt
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:14 #280
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174370643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:15 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Bitcoin Gold, ergens eind oktober.. waardeloos naar mijn idee, weer een bitcoin cash achtige kloon
Andere crypto valuta dus? Wat heeft dat te maken met de stijging van gewoon bitcoin.
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:15 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174370644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:16 schreef EggsTC het volgende:
Zie spoiler.
4045
onlogisch
pi_174370695
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef _--_ het volgende:

[..]

Andere crypto valuta dus? Wat heeft dat te maken met de stijging van gewoon bitcoin.
Omdat iedereen die bitcoin bezit tijdens het uitvoeren van die fork zodat Bitcoin Gold ontstaat (men maakt dan een kloon van bitcoin en geeft die een nieuwe naam) dan automatisch ook Bitcoin Gold kan krijgen.
Heb jij dus 2 Bitcoins, dan heb je straks ook 2 Bitcoin Gold
Daarvoor moet je wel op de datum van de fork bitcoin bezitten. Misschien dat iedereen daarom even alles omzet in Bitcoin en na de fork het weer terug zet naar altcoins. Vandaar misschien de prijsstijging op dit moment
pi_174370698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef metallicelmo het volgende:
Zonder die fork was bitcoin ook wel omhoog gegaan
pi_174370710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef Zith het volgende:
Sowieso 8-) 8-)
Daarom holden 4life
pi_174370729
Maargoed bitcoin is 20% gestegen in waarde in 7 dagen tijd dus dat gaat wel hard. Is daar een specifieke reden voor de vinden? Ik heb geen nieuws gehoord dat zo'n snelle stijging kan veroorzaken, behalve dan nieuws over forks die eraan zitten te komen
pi_174370746
Het bizarre is ook dat ik er totaal niet van op kijk dat de prijs zo hoog is. Ik vind hem eigenlijk nog laag haha
pi_174370835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed bitcoin is 20% gestegen in waarde in 7 dagen tijd dus dat gaat wel hard. Is daar een specifieke reden voor de vinden? Ik heb geen nieuws gehoord dat zo'n snelle stijging kan veroorzaken, behalve dan nieuws over forks die eraan zitten te komen
Mensen proberen altijd redenen te vinden waarom de prijs van iets omhoog/omlaag gaat terwijl er soms gewoon geen reden nodig is. Bitcoin zit nu gewoon in een bullrun en in een bullrun gaan de prijzen omhoog.

Enige reden die ik kan verzinnen is TA. TA geeft gewoon simpelweg aan dat de prijs omhoog gaat of er nou slecht of goed nieuws is
pi_174372248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:49 schreef VeX- het volgende:
En ik heb wel eens ¤8k op 1 avond vergooid. :P :')
Klinkt wel als een goeie avond 8-)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:59:14 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174372919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
`
Laten we het hopen.
Zit echt te wachten totdat hij een beetje gaat moonen :)
pi_174372963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

`
Laten we het hopen.
Zit echt te wachten totdat hij een beetje gaat moonen :)
Heeft ie 2 maandjes (ongeveer) terug natuurlijk ook al gedaan.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:11:39 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174373211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heeft ie 2 maandjes (ongeveer) terug natuurlijk ook al gedaan.
Klopt. Van 2 euro naar bijna 6 ofzo.
Deze keer van 4.5 naar 50 euro?

:P
pi_174373221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Zonder die fork was bitcoin ook wel omhoog gegaan
De huidige stijging tot boven de 5000 heeft zeker met de aanstaande fork te maken, geen twijfel mogelijk.

Het is simpelweg gratis geld net als bij bitcoincash.
٩๏̯͡๏)۶
pi_174373256
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:16 schreef EggsTC het volgende:
oktber ook
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:14:50 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174373289
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze dit alleen over Bitcoin durven te zeggen.
Hoe verwachten ze het met Ethereum te gaan. Of andere coins?
pi_174373525
quote:
ETH coin met beste fundamentals, maar echt... all in gaan op een coin :') :') :')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:28:18 #296
pi_174373567
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Waves ziet er veel belovend uit als je dat eerste jaar af zet vs het eerste jaar van Ethereum

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je portfolio bestaat voor 100% uit Waves? Ik heb ook vertrouwen in Waves maar all in gaan durf ik ook weer niet.

Gezegd door mij, iemand met een portfolio bestaande uit 50% Waves, 25% Lisk, 15% Neo en 10% Ether :').
pi_174373578
quote:
Weet je. Zo gek lijkt me dat ineens niet. $5000 was een flinke psychologische drempel. Zou toch geweldig zijn. Hopen dat die hardfork een beetje goed verloopt...
pi_174373586
quote:
bit corn
pi_174373598
wat is er trouwens met stratis aan de hand , heb er hoop over gelezen, maar gaat die kapot of?
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 14:32:47 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174373659
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Je portfolio bestaat voor 100% uit Waves? Ik heb ook vertrouwen in Waves maar all in gaan durf ik ook weer niet.

Gezegd door mij, iemand met een portfolio bestaande uit 50% Waves, 25% Lisk, 15% Neo en 10% Ether :').
Neuh, niet volledig in Waves.

Waves
Ethereum
Aeternity
Wagerr
Signatum
4045
onlogisch
pi_174374023
Wauw, gemiddeld 2 miljard dollar aan volume per 24 uur voor Bitcoin..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')