ja maar welkequote:
Waarom iedereen hier zo haar op Ed begrijp ik niet helemaal...quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:15 schreef Typisch het volgende:
Ha, ik zie Edje voorbij komen in een telegram groep.
Oh, ik kan zijn input zeker wel waarderen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom iedereen hier zo haar op Ed begrijp ik niet helemaal...
Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:
[ afbeelding ]
Zure mensen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kerel heeft 16k Twitter volgers en ook op Tradingview staat ie hoog aangeschreven:
[ afbeelding ]
Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.quote:
Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vond zijn contributies altijd leuk om te lezen.
Dat gezegd hebbende heb ik nooit het idee gehad dat hij de markt kon verslaan en bestaat zijn business-model uit handelen met andermans geld en subscripties. De resultaten van de *grote test* blijven geheim terwijl hij aangaf hiermee te willen laten zien dat hij beter dan de markt kon handelen.
De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook niets meer delen als ik hier praktisch weggepest zou zijn.
En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.quote:"All we need now is a bouncing BTC . Lets see! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af.
[ Bericht 18% gewijzigd door Zith op 10-10-2017 01:02:22 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
2018 wordt two-thousand-and-waveteen!
nu wel weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:35 schreef dimmak het volgende:
Is weinig lol zo aan. Misschien dat ik nog wat bij kan kopen. Maar met deze BTC prijs is dat ook niet echt uitnodigend.
Ed ging anders zelf ook regelmatig los op mensen die het gewoon meer 'uit het handje' op gevoel deden. Dat hielp ook niet echt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:42 schreef Zith het volgende:
[..]
De kritiek op hem destijds was dat zijn grafieken bijna nooit goed waren terwijl hij wel met veel zekerheid erover sprak. Die kritiek zou hij makkelijk kunnen weerleggen.met resultaten, is nooit gebeurd. Wat wel vreemd is aangezien zijn hele business-model bestaat uit het claimen dat zijn advies waardevol is.
EDIT: zie bijv zijn laatste contributie bij Tradingview:
https://www.tradingview.c(...)-be-preparing-to-go/
Ging helemaal de andere kant op. "ja maar dat is omdat BTC pumpte", nee - want daar hield hij rekening mee:
[..]
En die daarvoor: https://www.tradingview.c(...)long-ABC-correction/ Of daarvoor: https://www.tradingview.c(...)ight-break-out-soon/ ...... heb de laatste 10 charts bekeken en bijna allemaal zijn fout. Je zou maar op zijn advies handelen.kortom allemaal op zn eigen ego gebaseerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, zoals ik al zei vond ik het leuk om zn analyses te lezen - maar hij postte met veel overtuiging en kon het niet hebben als mensen hem erop aanspraken wanneer het fout is (terwijl hij met veel overtuiging sprak, en anderen erop aanviel als ze het niet begrepen of het er niet mee eens waren). Dat vond hij wegpesten en om de paar maanden ging hij weer dramatisch van FOK af.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
BT2quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Werd B2X niet al als future aangeboden op Bitfinex? Kan 'm niet vinden op de markt.
China fud werkt niet meer, dan mar Russische fud!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:42 schreef EggsTC het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)aluta-aanbieden.html
Rusland gaat crypto blocken
Thanks. Kan 'm op Bitfinex zelf nog steeds niet vinden maar check 't wel via die link!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
BT2
https://bitinfocharts.com/markets/bitfinex/bt2-btc-1m.html
Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:07 schreef yozd het volgende:
Gisteren is een kooporder van mij afgegaan op bittrex. Nu zie ik dat die gedeeltelijk gevuld is (ongeveer 90%). In het orderscherm staat de order nu nog steeds, terwijl mijn wallet al gevuld is met die 90 procent.
Wat gebeurt er als ik de order die er nu nog staat cancel? Hou ik dan de coins die al in mijn wallet staan? (denk het wel...)
Haha, zou gek zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ja, die blijven staan. Beetje raar anders, ze kunnen geen trades terug draaien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
rtlz proberrt een btc crash te veroorzaken
https://www.rtlz.nl/beurs(...)oinbeurzen-blokkeren
Nein, rusland probeert dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Oscar. het volgende:
rtlz proberrt een btc crash te veroorzaken
https://www.rtlz.nl/beurs(...)oinbeurzen-blokkeren
Blijft laag he, moest hem ff zoeken..quote:
gij staat hoger dan gisteren. Btc geeft geen fucking om moeder Ruslandquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
en het ziet er naar uit dat ze hun zin krijgen
Ja, kijk ze bibberen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
en het ziet er naar uit dat ze hun zin krijgen
Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:11 schreef sandertjuh het volgende:
Gaat nu wel hard richting de 5k.. zou het dan toch?!
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:
First Financial Institution Uses XRP to Solve the Liquidity Problem
In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.
Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.
https://ripple.com/insigh(...)ancial-institutions/
Engelengeduld vriend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!
Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaatquote:
Sorry dat ik geen tijd heb om te hypen. Heb helaas nog alleen tijd om wat feiten te posten. Als er slecht nieuws valt te melden over XRP, dan zal ik mij ook melden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waveys-boys posten tenminste ook als het kut gaat
Jup lijkt erop. Vanaf vrijdag blijkbaar. Mijn koreaans is alleen niet zo sterkquote:
Ripple FTW!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah de Ripple shills komen weer onder hun steen vandaan gekropen!
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft:quote:
En er staan nog wat events op het programma.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef Mand het volgende:
First Financial Institution Uses XRP to Solve the Liquidity Problem
In a precedent-setting moment, Cuallix became the first worldwide institution to use xRapid — Ripple’s solution that utilizes XRP as a liquidity tool — to reduce the cost of sending cross-border payments from the U.S. to Mexico.
Cuallix moved to the forefront of digital payments by using digital assets to remove the inefficiencies and red tape associated with processing and sourcing liquidity.
https://ripple.com/insigh(...)ancial-institutions/
Ik wil nog 15% op wavesquote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:52 schreef richolio het volgende:
Ik denk wel dat ik daar nu even uitga, en dan later nog wel weer bekijk.
Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezetquote:
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had vannacht/gister 13%, maar had geen buy order gezet
Nu wil ik op zich wel wachten, maar met een 6% ben ik op zich ook wel content
Maar uiteraard wil ik ook wel een 15% pakken nog
Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersdurf ik ze nog niet weg te doen.
Maar dat wordt volgens mij al wel langer geroepen toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op een of andere manier, door de oktober = wavesmaand roepersdurf ik ze nog niet weg te doen.
Snap ik. Daarom heb ik ze ook nogquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waves is een longterm hold. Als je wil daytaden zou ik ergens anders kijken.
Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik snap het sarcasme daarachterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is meer sarcasme. Vorige maand zou de waves maand zijn.
Feit is dat Waves (shitcoin xd) al maanden lang minder waard wordt t.o.v. de Bitcoin. Goed, volgens die roadmap gaat er dit kwartaal wel e.e.a. gebeuren. Of dat gevolgen heeft voor de prijs?
Mijn optimistische ik hoopt van wel. Maar waarschijnlijk gebeurt er geen kut.
Ik hoop dat ik er naast zit begin januari, maar ik verwacht dat ie nog altijd rond de 4 à 5 euro zal staan
En BCH -5%quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Alles groen behalve ETH
Als Bitcoin niet zo hoog stond, had ik bijgekocht.
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Zith het volgende:
[..]
En BCH -5%
Maar wie trade daar nou in
Alle alts corrigeren inderdaad weer voor de afgelopen dagen. Hopelijk stoten ze een beetje door en dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Alles groen behalve ETH
Als Bitcoin niet zo hoog stond, had ik bijgekocht.
OKTOBER WavESMAAND!! 1quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
November en december wordt pas echt KNALLEN voor Waves. Lambo alles.quote:
bitcoinS? lucky you!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
Is nog niet officieel geimplementeerd toch? Krijgt nu een stresstest volgens mijquote:
Nee, kan niet meer. Stuur die wallet maar naar mij, ik gooi hem wel weg voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:59 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik heb nog bitcoins gevonden in een oude multibit wallet. Kan ik deze nog veilig versturen vanuit deze wallet? Gezien de gestopt support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
LSK zou ik niet doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:44 schreef ColeJ het volgende:
Het is allemaal wel lekker gestegen de laatste tijd. Ik zit sterk te twijfelen om mijn hele porto naar FIAT te zetten en over 2 weken weer eens in te stappen.
Huidige porto:
BTC
LSK
WAVES
STR
NEO
ETH
XRP
De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
LSK zou ik niet doen.
De rest heb ik geen idee van.
Hoezo nu omzetten naar Fiat en over 2 weken weer instappen?
Inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De markt proberen te timen, kan alleen maar goed gaan.
ik ook, 30usd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
Van Lisk verwacht ik veel, nog voor de jaarwisseling.
Heb net even contact opgenomen met de CEO van bitcoin, ze hebben mij laten weten dat de btc trein nog steeds onderweg is naar de 6k$, echter kan er op sommige stations wat vertraging zijn door mensen die op en afstappen. Moet zeggen, goede klantenservicequote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
Waarom vliegt btc niet door. Ik dacht even dat 5k$ bereikt zou worden
Ja alleen is die rebrand steeds maar uitgesteld, ik hoorde deze week ergens op youtube, maar dat zal wel weer uitgesteld worden.quote:
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Nee, het komt wel goed met Waves, Edje zegt het
https://www.tradingview.c(...)notification_publish
Ethereum heeft zich ook in Zwitserland gevestigd, alles kanquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.
Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn.
Ondertussen blijft hij maar verder zakkenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Oscar. het volgende:
Nee, het komt wel goed met Waves, Edje zegt het
https://www.tradingview.c(...)notification_publish
Mwah, in hey voorjaar zijn er wat coins enorm richting moon gegaan en daarna is het allemaal weer ingezakt. Maar als je kijkt wat dit jaar per saldo voor rendement heeft opgeleverd op Waves dan is dat niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik help het hem hopen maar ik hoor nu al sinds mensheugnis dat Waves 'binnenkort' omhoog gaat.
Het is allemaal onzin gebleken. Waves lijkt wel vervloekt. Nu alleen nog een Russia ban en dan zou het plaatje compleet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |