Maar toch niet zo van kwekenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij om het te decriminaliseren. Amsterdam heeft ook best veel last van wietcriminalitet.
Goede kaart manquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn maar weinig 1'tjes
Arib liet Thieme voor.quote:
Jij mag toch gratis?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
Trein wel weer duurder, dat is wel antigenot.
1, hier..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amsterdammers die Nederlands praten?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die studenten zetten allemaal een accent op het moment dat ze zich inschrijven bij gemeente amsterdamquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Amsterdammers die Nederlands praten?
Amsterdams zal dichter bij Nederlands liggen dan een dialect ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
die studenten zetten allemaal een accent op het moment dat ze zich inschrijven bij gemeente amsterdam
Nee. Ik ben begonnen als cursist he.quote:
JanCees ook maar een 2'tje.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
op wat dialect na wel redelijk nederlands denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JanCees ook maar een 2'tje.
Ook bruh. Maar als er legale kwekers hier zijn om de coffeeshops te bevoorraden in Adam zal de overlast ook minder wordenquote:
Zal straks even zoeken. Niet gezien.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je geen setje maat
ik vroeg dat vanochtend
Moeilijk veel zin in een nakkiequote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar ik ben in Juli en Augustus dus in Colombia mocht er een handeltje worden opgezet voor genotsmiddellen
ik hoorde 3-5 de gramquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moeilijk veel zin in een nakkie
Ik voel je manquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moeilijk veel zin in een nakkie
Ons huurhuis voor die 2 maanden heeft nog 2 slaapkamers plus 2 badkamers over.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:02 schreef Saind het volgende:
[..]
weekje daar zou me sowieso m'n tussenschot kosten
stuur envelop naar mij maatquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar ik ben in Juli en Augustus dus in Colombia mocht er een handeltje worden opgezet voor genotsmiddellen
maatje van mij heeft daar een half jaartje gewoondquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik voel je man
Zit al een week te fienden, echt trek
waarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij heeft daar een half jaartje gewoond
nieuw tussenschotje besteld direct na thuiskomt
beetje zoals saind ooit 100btc betaalde voor een beetje sosquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso laten we al je btc op silkroad spenderen
Ik 13quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje zoals saind ooit 100btc betaalde voor een beetje sos
(lol)
oh ik in medellinquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
colombia, weet niet precies waar
kan het vragen, maar doet weinig voor het verhaal denk ik
Denk dat ons kantoor 40% van de omzet behaalt met de teelt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:01 schreef Saind het volgende:
De illegale hennepteelt in Brabant is in totaal goed voor een jaaromzet van een miljard euro. Rond de zesduizend actieve kwekerijen produceren ruim 340 ton wiet per jaar.
lekker hoor
lolquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Als je in hostels slaapt krijg je gratis sos van toeristen die land uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Mijn portoflio was in BTC 4 x zoveel waard in juni als ik dat vergelijk met nu
Maar goed....Heb het al vaker tegen je gezegd toch? Regelmatig je portfolio opnieuw indelen om een leuke hoeveelheid btc te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minste risico.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 12:08:23 ]
zal ik jou morgen effe helemaal de moeder neuken met fifa?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even sexen
Tot over 3 minuten
Mijn btc is zonder herverdeling van 45 procent naar 83 gegaanquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb het al vaker tegen je gezegd toch? Regelmatig je portfolio opnieuw indelen om een leuke hoeveelheid btc te houden.
Minste risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |