abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2017 @ 20:51:56 #1
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174286876
Beste FOK!,

In een deze week uitgebracht Duits onderzoek zijn 12.000 mensen ondervraagd naar hun seksleven. Ook werd gevraagd naar seks met robots:

quote:
Der Megatrend Digitalisierung spielt auch bei der Frage, mit wem Mann oder Frau Sex haben möchten, eine wichtige Rolle. Inzwischen geben schon ein Drittel der männlichen Befragten an, dass sie Sex mit einem Roboter haben würde, solange es sich echt anfühle. Bei Frauen konnten sich dies hingegen nur 20 Prozent vorstellen.
Oftewel, een derde van alle mannen zou seks met een robot willen, mits het 'echt' aanvoelt.

Naar verwachting zijn dergelijke robots binnen pakweg een decennium realiteit.

Zoals (technologische) vooruitgang pakweg eten en kleding voor iedereen in overvloed beschikbaar heeft gemaakt, zo lijkt dit binnenkort ook met seks te gebeuren.

Groetjes,
2thmx

[ Bericht 7% gewijzigd door STING op 08-10-2017 21:41:11 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174287116
Graag serieuze reacties :7
pi_174287369
Voor seksuele ontlading afhankelijk zijn van een vrouw?
Nou nee.
En seks met een robot moet ik niet aan denken. Misschien iets voor wanhopige mensen.
pi_174287405
Een vrouw die als echt aanvoelt, zonder die zeikerigheid en wispelturigheid?

Ik teken ervoor.
pi_174287407
Ik denk dat dit een uitkomst is voor menig fokker.
<hr>
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:05:46 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_174287415
Op z'n minst wel ns proberen.
:')
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:08:27 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174287531
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:51 schreef 2thmx het volgende:
Het feminisme heeft ons een vrije seksuele moraal opgeleverd, waarbij hedonisme leidend behoort te zijn. Voor vrouwen heeft dit goed uitgepakt, maar voor sommige mannen minder goed. Met seksrobots wordt dit weer rechtgezet. Immers, mannen zijn met deze technologie niet meer van vrouwen afhankelijk voor seksuele ontlading.

Een zegen voor de maatschappij.
Whut?!? 8)7

Maar veel plezier ermee, lekker veel interactie, genegenheid en intermenselijk contact ook ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:10:33 #8
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174287622
Voor geïnteresseerden, hier een mini-docu over seksrobots, inclusief beelden van de modernste exemplaren: https://www.theguardian.c(...)the-sex-robots-video

[ Bericht 32% gewijzigd door 2thmx op 08-10-2017 22:20:05 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174288568
Wat wil je met dit topic zeggen?

Je vindt het allemaal wel heel erg dat mannen niet zomaar op ieder gewenst moment seks kunnen hebben en vrouwen volgens jou wel. Denk je echt dat de wereld zo in elkaar steekt?

Verder: als mannen seks willen met een robot dan moeten ze dat maar lekker doen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:37:23 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174288630
En de andere 2 liegen :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:41:50 #11
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174288751
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:35 schreef lunamatic het volgende:
Wat wil je met dit topic zeggen?
Dat 't m.i. voor zowel mannen als de maatschappij als geheel een gunstige ontwikkeling is. Maar iedereen mag er 't zijne (of hare) over denken ^O^. In de hierboven gelinkte docu komen ook mensen aan 't woord die minder positief zijn over seksrobots.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174289593
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:51 schreef 2thmx het volgende:
Zoals (technologische) vooruitgang pakweg eten en kleding voor iedereen in overvloed beschikbaar heeft gemaakt, zo lijkt dit binnenkort ook met seks te gebeuren.
Een natuurgetrouwe seksrobot heeft (denk ik) straks wel een prijskaartje dat voor menig man niet te betalen is. Dus zal het niet voor iedereen bereikbaar zijn. En wat is een seksrobot nu meer dan een masturbatieseksspeeltje voor technologiefanaten? Zelfs als de seksrobot menselijke karaktereigenschappen krijgt aangeleert, zul je mijns inziens het menselijke contact blijven missen. Het is denk ik een beetje als daten met Siri. Ja, ze praat terug. Maar het is toch geen serieus te nemen alternatief voor een vriendin, scharrel of prostitutiee?
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:10:32 #13
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174289673
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:07 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Een natuurgetrouwe seksrobot heeft (denk ik) straks wel een prijskaartje dat voor menig man niet te betalen is. Dus zal het niet voor iedereen bereikbaar zijn. En wat is een seksrobot nu meer dan een masturbatieseksspeeltje voor technologiefanaten? Zelfs als de seksrobot menselijke karaktereigenschappen krijgt aangeleert, zul je mijns inziens het menselijke contact blijven missen. Het is denk ik een beetje als daten met Siri. Ja, ze praat terug. Maar het is toch geen serieus te nemen alternatief voor een vriendin, scharrel of prostitutiee?
Klopt, de modernste exemplaren kosten $15.000. De eerste pc's waren echter ook vreselijk duur, terwijl tegenwoordig iedereen er probleemloos meerdere kan aanschaffen.

Of 't een vervanging is voor menselijk contact, dat zal vanzelf blijken. Het zou voor anderen een aanvulling op 't seksleven kunnen zijn. Of mogelijk een tijdelijke vervanging wanneer iemand single is of wanneer je vaste partner geen seks wil. Hoe je er ook mee om wil gaan, 't zal m.i. altijd gunstig zijn voor de samenleving.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174289697
Tja ik denk wel dat het een toekomst gaat worden, dit omdat mensen eigenlijk niet meer leren om tijd in iets te steken, de meesten denken voor 12 uur besteld is dezelfde dag in huis.
Een relatie is opbouwen, praten, dingen samen doen, vertrouwen geven en krijgen, daar hebben veel mensen geen tijd meer voor, alles moet zo snel mogelijk.

Dit gaat trouwens vanuit beide kanten, zowel mannen als vrouwen, beiden willen snel snel snel, een moeder met kinderen van 3 verschillende vaders is gewoon geen uitzondering meer.
Mannen die constant afgewezen worden omdat ze te 'opdringerig' zijn is ook geen uitzondering.

Ik denk dat heel veel sociale vaardigheden, respect en opbouwende kwaliteiten langzaam verloren zullen gaan, immers een pop heeft altijd zin, zegt geen nee, heeft het niet over de dingen waarmee ze zit, enige wat je als man moet doen is die flamoes uitspoelen en klaar. Er zal ook wel een sekspop komen voor de vrouw, weet het haast wel zeker. Nee het zal niet mijn keus worden, ik geniet veel van contact met mijn vriend, gewoon de aai even in zijn slaap over mijn arm of dat hij een arm om mij heen doet, dat zal een pop nooit kunnen vervangen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:41 #15
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174289947
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Er zal ook wel een sekspop komen voor de vrouw, weet het haast wel zeker.
Mannelijke seksrobots zijn er al (zie de docu), maar worden nu nog vooral door mannen gekocht.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174290014
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:10 schreef 2thmx het volgende:
Klopt, de modernste exemplaren kosten $15.000. De eerste pc's waren echter ook vreselijk duur, terwijl tegenwoordig iedereen er probleemloos meerdere kan aanschaffen.
Die vergelijking gaat volgens mij niet op. Met een sekspop heb je seks. Niets meer. Een computer daarentegen is voor meerdere dingen inzetbaar. Overigens deel ik ook de opvatting van Fem_LittleLady, al hoop ik dat haar toekomstvoorspelling onjuist zal blijken.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:21:56 #17
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_174290047
In de film Ex Machina had die gast ook een aantal van zulke poppen. Zag er wel aardig uit.
Bedankt Hans.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:22:21 #18
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174290062
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:20 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat volgens mij niet op. Met een sekspop heb je seks. Niets meer. Een computer daarentegen is voor meerdere dingen inzetbaar. Overigens deel ik ook de opvatting van Fem_LittleLady, al hoop ik dat haar toekomstvoorspelling onjuist zal blijken.
Ik bedoelde er slechts mee te zeggen dat elke technologie vanzelf goedkoper wordt naar mate de tijd verstrijkt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174290197
Hoeven we iig niet aan de hoersubsidie te beginnen. ^O^
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:30:08 #20
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174290305
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:21 schreef bascross het volgende:
In de film Ex Machina had die gast ook een aantal van zulke poppen. Zag er wel aardig uit.
Ze zien er realistisch uit inderdaad. Kennelijk zijn ze ook naar eigen voorkeur samen te stellen (althans de duurste robots).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174290550
Ik zou wel willen reageren op dit ontiegelijk domme topic maar dat doe ik maar niet want mijn vorige reactie (ook niet de eerste keer) werd ook verwijderd.

Heerlijk zeg, de wereld waarin we leven.

Ex machina is trouwens een erg goede film, maar dat is weer een heel ander verhaal :)

Welterusten
pi_174290628
Mijn reactie is weg terwijl het wel degelijk serieus bedoeld was. Maar ja fok he, tis net noord korea :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:45:30 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174290669
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat dit een uitkomst de enige optie is voor menig fokker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174290757
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:58 schreef STING het volgende:
Graag serieuze reacties :7
Schopje SEX
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:49:54 #25
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174290808
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Schopje SEX
Geen bezwaar (de OP is toch al verpest), mits de gastmod van dienst daar wegblijft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174290822
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja ik denk wel dat het een toekomst gaat worden, dit omdat mensen eigenlijk niet meer leren om tijd in iets te steken, de meesten denken voor 12 uur besteld is dezelfde dag in huis.
Een relatie is opbouwen, praten, dingen samen doen, vertrouwen geven en krijgen, daar hebben veel mensen geen tijd meer voor, alles moet zo snel mogelijk.

Dit gaat trouwens vanuit beide kanten, zowel mannen als vrouwen, beiden willen snel snel snel, een moeder met kinderen van 3 verschillende vaders is gewoon geen uitzondering meer.
Mannen die constant afgewezen worden omdat ze te 'opdringerig' zijn is ook geen uitzondering.

Ik denk dat heel veel sociale vaardigheden, respect en opbouwende kwaliteiten langzaam verloren zullen gaan, immers een pop heeft altijd zin, zegt geen nee, heeft het niet over de dingen waarmee ze zit, enige wat je als man moet doen is die flamoes uitspoelen en klaar. Er zal ook wel een sekspop komen voor de vrouw, weet het haast wel zeker. Nee het zal niet mijn keus worden, ik geniet veel van contact met mijn vriend, gewoon de aai even in zijn slaap over mijn arm of dat hij een arm om mij heen doet, dat zal een pop nooit kunnen vervangen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:59:44 #27
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174291067
Nu we in de SEX-safespace zijn, zou ik nog aan de OP willen toevoegen dat het feminisme ons een vrije seksuele moraal heeft opgeleverd, waarbij hedonisme leidend behoort te zijn. Voor vrouwen heeft dit goed uitgepakt, maar voor sommige mannen minder goed. Met seksrobots wordt dit weer meer in balans gebracht. Immers, mannen zijn met deze technologie niet meer van vrouwen afhankelijk voor seksuele ontlading.

Waarom? Omdat dat mijn mening is 16.gif.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174314901
Het lijkt me een iets lekkerdere vorm van Fappen, niet meet dan dat. Goede seks heb je nog altijd met een vrouw.

Maar een keer proberen.. Why not
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:02:21 #29
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174319735
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:05 schreef TourOfData het volgende:
Een vrouw die als echt aanvoelt, zonder die zeikerigheid en wispelturigheid?

Ik teken ervoor.
Je kunt ook voor een echte vrouw gaan die niet zeikt of wispelturig is.!
Sweet but not that sweet !
pi_174319844
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Whut?!? 8)7

Maar veel plezier ermee, lekker veel interactie, genegenheid en intermenselijk contact ook ^O^
Is mogelijk. Kijk maar naar Blade Runner.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:31:44 #31
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_174320344
Ik snap dat niet, je krijgt toch gevoelens voor iemand als persoon? Dat kan toch niet met een robot/pop? Maar wel handig voor als je zelf geen seks wil :') 'Nee geen zin gebruik de robot maar.'
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:11:17 #32
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174321244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap dat niet, je krijgt toch gevoelens voor iemand als persoon? Dat kan toch niet met een robot/pop? Maar wel handig voor als je zelf geen seks wil :') 'Nee geen zin gebruik de robot maar.'
Soms wil je gewoon even seks. Als een persoon masturbeert is dat ook niet omdat je zo veel van jezelf houdt :) Ik denk dat je het als een soort masturbatievervanging moet zien en niet als partner vervanging.
pi_174321599
Achja. Zat vrouwen hebben deze met een mechanisch ding dat ze vibrator noemen. Ongetwijfeld zijn er voor vrouwen ook zat opties waar ze interesse in hebben mbt masturbatie of sexy met technologie.

Whatever gets you off. Who cares.
Whatever...
pi_174321656
Het is en blijft een vorm van masturbatie.
Er komt geen genegenheid en liefde en waardering aan te pas. Geen menselijke interactie.
Incels blijven incels, met een suboptimaal uiterlijk.
Er verandert niet echt iets.
Make my day!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:35:16 #35
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174321737
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:29 schreef agter het volgende:
Het is en blijft een vorm van masturbatie.
Er komt geen genegenheid en liefde en waardering aan te pas. Geen menselijke interactie.
Incels blijven incels, met een suboptimaal uiterlijk.
Er verandert niet echt iets.
al zullen er in Japan vast weer tientallen mannen met hun pop willen trouwen :P
pi_174321746
Dit onderzoek gaat wel over Duitse vrouwen en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
pi_174321871
Niet van echt te onderscheiden? Hell yes
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174321893
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Je kunt ook voor een echte vrouw gaan die niet zeikt of wispelturig is.!
Bestaan die?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174321896
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Je kunt ook voor een echte vrouw gaan die niet zeikt of wispelturig is.!
Die vrouwen bestaan niet. Dat is geen aanval op vrouwen, maar niemand is perfect. Binnen een relatie ga je nou eenmaal irritaties hebben.

Het lastige is dat je van tevoren nooit een geïnformeerde beslissing kunt nemen. Deels omdat je verliefd bent, deels omdat de ander zich beter voordoet dan ze is.

Voordeel (en daarmee nadeel voor de maatschappij als geheel) is dat je dat bij zo'n seksrobot nooit zult hebben.
pi_174322413
Nog een voordeel: incels zullen hun suboptimale genen niet doorgeven.
Make my day!
pi_174323150
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:43 schreef Fatoeman het volgende:
Mijn reactie is weg terwijl het wel degelijk serieus bedoeld was. Maar ja fok he, tis net noord korea :')
Over een donkere vrouwelijke robot?
5 Ferrari's op videoband!
pi_174323421
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:21 schreef agter het volgende:
Nog een voordeel: incels zullen hun suboptimale genen niet doorgeven.
Doen ze sowieso niet. Het scheelt hooguit wat schietpartijen.
pi_174323825
Ik heb geen sex nodig want ik heb liefde zonder sex met mijn grote en kleiner teddyberen op bed en nu op mij schoot.
Veel ontspannende dan die robot en her voordeliger.

Dus liefde kan ook zelfs met teddyberen gewoon.

En robot is alleen maar sex

Zo op de bank en even duim in de mond met duimlapje en grote beer vast en val even in slaap
pi_174324613
Ik denk dat dit nog best wel eens groot kan worden.

De gemiddelde vrouw wordt tegenwoordig zo overspoeld met aandacht en aanbiedingen van mannelijke vlees, dat de eisen van vrouwen flink zijn gestegen. Een steeds kleinere groep goed uitziende mannen met status, neukt het grootste gedeelte van de vrouwen. Er komen steeds meer mannen aan de kant te staan. Uithuwelijken doen we hier niet, maar ook lange vaste stabiele relaties vanaf relatief jonge leeftijd (18-25) zoals hier altijd de 'standaard' is geweest, komt niet veel meer voor.

Voor de gemiddelde man is een gemiddelde vrouw ook goed genoeg. Voor een gemiddelde vrouw zijn alleen de beste mannen nog goed genoeg. Ze 'settelen' letterlijk niet meer voor less. Dit gaat een flinke impact hebben op onze samenleving. Het gezien was in de generatie van onze ouders nog de hoeksteen van de samenleving, maar zal bij de generatie die nu 20 is niet meer zo zijn.

Er valt niemand persoonlijk hiervoor te beschuldigen en ik begrijp goed dat vrouwen alleen nog maar de prins op het witte paard willen. Wetende dat je vrijwel alle mannen kunt krijgen, al is het maar voor één keertje, doet veel met je. Als ik elke dag aanbod kreeg van vrouwen die me z.s.m. willen neuken, dan zou ik ook alleen maar voor de top 10% gaan. Daarnaast brachten mannen vroeger nog wat onmisbare zaken met hen mee zoals geld, bescherming, een huis, etc.
Tegenwoordig zijn vrouwen niet meer afhankelijk van een man voor deze zaken, de overheid regelt dat nu allemaal voor ze en daarnaast hebben ze zelf goedbetaalde banen.

Mark my words. 60-70% van de mannen komt nu al lastig aan een vrouw, maar dit zal alleen maar erger en erger gaan worden. Bij de generatie die nu opgroeit wordt het waarschijnlijk wel duidelijk dat veel mannen gewoon als restafval worden beschouwd. Onzichtbaar voor de onafhankelijke, sterke vrouwen met een Tinder, Facebook en Instagram account die dagelijks horen hoe geweldig ze wel niet zijn.

Behalve dan als ze wat ouder worden en realiseren dat hun seksuele marktwaarde begint te dalen en ze, hopelijk, toch nog een kinderwens hebben die gerealiseerd moet worden. Dan wordt een gedeelte van de onzichtbare mannen toch ineens zichtbaar. Maar dan is de schade al niet meer te herstellen en dit zijn geen gezonde relaties.

In Japan is dit al een stuk verder en je ziet waar dit toe leidt. Mannen die zich maar storten op andere dingen dan relaties. Ze geven het op. Gamen, zuipen en zelfs trouwen met hun kussen of pop.

Vrijwel iedere cultuur en beschaving wist lang geleden al dat een maatschappij niet goed kan functioneren met grote percentages vrijgezelle en gefrustreerde mannen en dat vrouwen afhankelijk moesten blijven van mannen. Nu we die factor hebben verwijderd hebben we ons voortbestaan in gevaar gebracht.

We krijgen nog maar 1.6 kind per koppel en zijn dus al aan het uitsterven als ras en als inheemse Nederlander. Onze overheden weten dit, maar zijn te afhankelijk gemaakt van de extra inkomsten van werkende vrouwen. Dus nu importeren ze maar lekker veel moslims. Die maken nog wel veel kinderen. Korte termijnvisies, dat wel. De problemen komen later wel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:20:58 #45
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174324739
Westworld! :Y
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:21:54 #46
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174324756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:13 schreef matigeuser het volgende:
Behalve dan als ze wat ouder worden en realiseren dat hun seksuele marktwaarde begint te dalen en ze, hopelijk, toch nog een kinderwens hebben die gerealiseerd moet worden. Dan wordt een gedeelte van de onzichtbare mannen toch ineens zichtbaar. Maar dan is de schade al niet meer te herstellen en dit zijn geen gezonde relaties.
Precies goed verwoord, de hele reactie _O_.

Zou er nog aan toe willen voegen dat elke verstandige man hier niet mee instemt, i.e. geen vrouw huwt die hem als sekspartner nooit heeft zien staan, maar nu wel als huwelijkspartner wil gebruiken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174325152
Ach als er andere mensen met robots spelen en ik met teddyberen speelt en daar mij plezier mee beleef maar dan zonder sex En daar ook ontspannen en duimend met lapje mee slaap

Dan word het begrip kinderlijk zijn en infantilisme ook steeds relatiever.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:56:15 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174325354
60/70% van de mannen komt lastig aan de vrouw????? Echt, waar haal je het vandaan matige user???

En dan Japan aanhalen alsof dat een gelijkende situatie is, echt, Jezus op een stokje zeg...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174325362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:13 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat dit nog best wel eens groot kan worden.


We krijgen nog maar 1.6 kind per koppel en zijn dus al aan het uitsterven
Heel goed . Lijkt mij een Goede zaak als de mens de aarde weer terug geeft aan
de natuur want er leven veel meer soorten op de wereld dan alleen mensen en die hoeven niet om menselijke belangen
van de aarde te verdwijnen.
Laten wij verstandig zijn als mens door middel van het stoppen van voortplanting
de mens vrijwillig te doen uitsterven. Dus niet met gewelddadig zijn. Wie leeft heeft het recht om met alle medische zorg zeer oud te worden . Bovendien in landen met hogere sterfte cijfer door gebrek aan medische ziekenhuizen en genezing worden er veel meer mensen geboren . Juist daar fokken mensen als muizen . Dus dat de medische geneeskunde voor over bevolking zorgt is allang achterhaalt.

Wat eenmaal tot leven is gekomen heeft daar ook alle terecht toe .

Op deze website staat meer.

Ik persoonlijk ben liever voor 80% terug dringen.

http://vhemt.org/nindex.htm


.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 10-10-2017 15:03:29 ]
pi_174325594
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:56 schreef Ageplay-jongetje het volgende:

[..]

Heel goed . Lijkt mij een Goede zaak als de mens de aarde weer terug geeft aan
de natuur want er leven veel meer soorten op de wereld dan alleen mensen en die hoeven niet om menselijke belangen
van de aarde te verdwijnen.
Laten wij verstandig zijn als mens door middel van het stoppen van voortplanting
de mens vrijwillig te doen uitsterven. Dus niet met gewelddadig zijn. Wie leeft heeft hwt recht om met alle medische zorg zeer oud te worden .

Wat eenmaal tot leven is gekomen heeft daar ook alle terecht toe .

Op deze website staat meer.

Ik persoonlijk ben liever voor 80% terug dringen.

http://vhemt.org/nindex.htm

.
Ja, de aarde is overbevolkt als we op deze manier blijven consumeren. Maar, dit geldt niet voor Europa of Noord Amerika.



Daar zitten de echte problemen. En tel Afrika er maar bij.

Daarbij is ons systeem helaas gebaseerd op groei. Of in ieder geval een vergelijkbare bevolking. Minder mensen is niet goed voor de economie.

Maar waar het al helemaal niet goed voor is, is voor het voorbestaan van onze cultuur en ons ras. Aangezien de rest van de wereld fokt als konijnen én die ook nog eens graag naar Europa willen komen, is het juist nu belangrijk dat we hier wél kinderen blijven maken. In ieder geval 2.1 per koppel zodat we niet op een natuurlijke manier uitsterven. En zo geven we onze politici ook geen enkel excuus om nog meer islam naar ons continent te halen.

Je hoeft geen racist te zijn om het jammer te vinden als er straks geen Nederlander, Duitser, Italiaan of Zweed meer bestaat en de daarbijbehorende cultuur en het uiterlijk van de mensen verloren is gegaan en veranderd is een gemixt volk bestaand uit mensen die er allemaal hetzelfde uitzien en ook nog eens islamitisch geworden zijn.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:08:36 #51
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174325620
't Topic gaat over seksrobots, niet over teddyberen/ageplay of overbevolking. Terug ontopic svp.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174325719
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Precies goed verwoord, de hele reactie _O_.

Zou er nog aan toe willen voegen dat elke verstandige man hier niet mee instemt, i.e. geen vrouw huwt die hem als sekspartner nooit heeft zien staan, maar nu wel als huwelijkspartner wil gebruiken.
Ja, dat is natuurlijk wel makkelijk gezegd. Als je als man al 20 jaar gefrustreerd bent en depressief doordat je totaal onzichtbaar was voor het vrouwelijke geslacht en je jezelf suf hebt gerukt en gezopen en dan komt er ineens een vrouw in je leven die je alles geeft waarvan je hebt gedroomd... Zeg dan maar eens nee uit principe. Voor veel mensen is met iemand samen zijn, hoe matig die relatie dan ook is, nog altijd beter dan je hele leven alleen zijn. Daarnaast hebben ook veel mannen stiekem een kinderwens en zo kun je in ieder geval toch een groot gedeelte van je 'to-do-list' afstrepen.

Uiteraard bloedt het seksleven wel snel dood en wordt mevrouw snel dik en neemt ze een kortpittig kapsel uit wraak en als teken dat ze baalt van haar huidige partner en leventje en droomt ze daarnaast nog regelmatig over haar avonturen met de alfa mannetjes in haar onbezonnen jongere jaren, maar ja. Alleen is ook maar alleen.
pi_174325903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
60/70% van de mannen komt lastig aan de vrouw????? Echt, waar haal je het vandaan matige user???

En dan Japan aanhalen alsof dat een gelijkende situatie is, echt, Jezus op een stokje zeg...
Qua percentages lul ik maar wat. Maar ik geloof dat het richting die kant gaat als we zo doorgaan, vooral voor de generatie die nu aan het puberen is.

Maar makkelijk voor mannen is het nu ook al niet. Waarom denk je dat er zoveel initiatieven zijn zoals 'MGTOW' (men going their own way), pick-up-artists, websites waar mannen 'game' leren (hoe ze vrouwen moeten versieren), sekslijnen, pornowebsites, etc.

Het is gewoon een feit dat een vrouwelijke 5 makkelijk 100 matches per dag op Tinder kan halen en een mannelijke 5 nog geen 2. De verhoudingen zijn zoek geraakt.
De gemiddelde man moet alles uit de kast halen om überhaubt af en toe een vrouw aan de haak te kunnen slaan. De gemiddelde vrouw hoeft alleen maar haar bed uit te komen.

In mijn generatie (ben rond de 30), hebben veel mannelijke vrienden en kennissen nog wel een relatie (ook heel veel niet), maar ik verwacht dat dit bij de volgende generatie veel moeilijker gaat worden. De vrouwen van mijn leeftijd zijn nog niet opgegroeid met hun smartphone aan hun hand gelijmd.

En ja, zoals ik ook al schreef, uiteindelijk komt die relatie er voor veel mannen toch wel. Uiteindelijk wil een vrouw toch dat gezinnetje, maar dat is natuurlijk niet echt ideaal te noemen voor de man. Vooral niet in zijn jongere jaren.

Japan is inderdaad geen 1 op 1 vergelijking. Maar je ziet daar wel wat er gebeurt als mannen massaal te weinig seks hebben. Knetter, knettergek worden ze ervan.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:21:03 #54
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174325928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:13 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat dit nog best wel eens groot kan worden.

De gemiddelde vrouw wordt tegenwoordig zo overspoeld met aandacht en aanbiedingen van mannelijke vlees, dat de eisen van vrouwen flink zijn gestegen. Een steeds kleinere groep goed uitziende mannen met status, neukt het grootste gedeelte van de vrouwen. Er komen steeds meer mannen aan de kant te staan. Uithuwelijken doen we hier niet, maar ook lange vaste stabiele relaties vanaf relatief jonge leeftijd (18-25) zoals hier altijd de 'standaard' is geweest, komt niet veel meer voor.

Voor de gemiddelde man is een gemiddelde vrouw ook goed genoeg. Voor een gemiddelde vrouw zijn alleen de beste mannen nog goed genoeg. Ze 'settelen' letterlijk niet meer voor less. Dit gaat een flinke impact hebben op onze samenleving. Het gezien was in de generatie van onze ouders nog de hoeksteen van de samenleving, maar zal bij de generatie die nu 20 is niet meer zo zijn.

Er valt niemand persoonlijk hiervoor te beschuldigen en ik begrijp goed dat vrouwen alleen nog maar de prins op het witte paard willen. Wetende dat je vrijwel alle mannen kunt krijgen, al is het maar voor één keertje, doet veel met je. Als ik elke dag aanbod kreeg van vrouwen die me z.s.m. willen neuken, dan zou ik ook alleen maar voor de top 10% gaan. Daarnaast brachten mannen vroeger nog wat onmisbare zaken met hen mee zoals geld, bescherming, een huis, etc.
Tegenwoordig zijn vrouwen niet meer afhankelijk van een man voor deze zaken, de overheid regelt dat nu allemaal voor ze en daarnaast hebben ze zelf goedbetaalde banen.

Mark my words. 60-70% van de mannen komt nu al lastig aan een vrouw, maar dit zal alleen maar erger en erger gaan worden. Bij de generatie die nu opgroeit wordt het waarschijnlijk wel duidelijk dat veel mannen gewoon als restafval worden beschouwd. Onzichtbaar voor de onafhankelijke, sterke vrouwen met een Tinder, Facebook en Instagram account die dagelijks horen hoe geweldig ze wel niet zijn.

Behalve dan als ze wat ouder worden en realiseren dat hun seksuele marktwaarde begint te dalen en ze, hopelijk, toch nog een kinderwens hebben die gerealiseerd moet worden. Dan wordt een gedeelte van de onzichtbare mannen toch ineens zichtbaar. Maar dan is de schade al niet meer te herstellen en dit zijn geen gezonde relaties.
😱😱😱 OMFG. als dit de gedachte is van de gemiddelde fokker... Ik hoop het echt niet!
Dit is geen realistische kijk op de wereld van relaties tussen man en vrouw.
Nee een maakbare wereld met robots is wensbaar? 😫😖 dan sterven we niet uit!!
Sweet but not that sweet !
pi_174325931
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:08 schreef 2thmx het volgende:
't Topic gaat over seksrobots, niet over teddyberen/ageplay of overbevolking. Terug ontopic svp.
Ok ik heb mijn zegje gedaan en ik houd erover op :P

Op zich zijn mogelijke verklaringen natuurlijk wel ontopic. Het is nogal een vreemd fenomeen om je pik in een koude robot te duwen die kreunt op commando. Daar moet een verklaring voor zijn.
pi_174325971
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

😱😱😱 OMFG. als dit de gedachte is van de gemiddelde fokker... Ik hoop het echt niet!
Dit is geen realistische kijk op de wereld van relaties tussen man en vrouw.
Nee een maakbare wereld met robots is wensbaar? 😫😖 dan sterven we niet uit!!
Ik hoor graag van jou wat dan wel een realistische kijk is op de relaties tussen man en vrouw, vooral anno 2017 en in de toekomst.

Daarnaast is een wereld met seksrobots helemaal niet wensbaar. Als je dat uit mijn verhaal haalt dan heb je er niks van begrepen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:23:27 #57
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174325993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Qua percentages lul ik maar wat. Maar ik geloof dat het richting die kant gaat als we zo doorgaan, vooral voor de generatie die nu aan het puberen is.

Maar makkelijk voor mannen is het nu ook al niet. Waarom denk je dat er zoveel initiatieven zijn zoals 'MGTOW' (men going their own way), pick-up-artists, websites waar mannen 'game' leren (hoe ze vrouwen moeten versieren), sekslijnen, pornowebsites, etc.

Het is gewoon een feit dat een vrouwelijke 5 makkelijk 100 matches per dag op Tinder kan halen en een mannelijke 5 nog geen 2. De verhoudingen zijn zoek geraakt.
De gemiddelde man moet alles uit de kast halen om überhaubt af en toe een vrouw aan de haak te kunnen slaan. De gemiddelde vrouw hoeft alleen maar haar bed uit te komen.

In mijn generatie (ben rond de 30), hebben veel mannelijke vrienden en kennissen nog wel een relatie (ook heel veel niet), maar ik verwacht dat dit bij de volgende generatie veel moeilijker gaat worden. De vrouwen van mijn leeftijd zijn nog niet opgegroeid met hun smartphone aan hun hand gelijmd.

En ja, zoals ik ook al schreef, uiteindelijk komt die relatie er voor veel mannen toch wel. Uiteindelijk wil een vrouw toch dat gezinnetje, maar dat is natuurlijk niet echt ideaal te noemen voor de man. Vooral niet in zijn jongere jaren.

Japan is inderdaad geen 1 op 1 vergelijking. Maar je ziet daar wel wat er gebeurt als mannen massaal te weinig seks hebben. Knetter, knettergek worden ze ervan.
Ja en wat willen die 100 mannen van je juist casual sex geen gezeur met relaties vraag me dus echt af of het aan de vrouwen ligt.
Een vrouw wil maar 1 ding dat er moeite voor haar gedaan word !!
En dat is de meeste mannen teveel moeite en dan noemen jullie ons vrouwen veeleisend.
Sweet but not that sweet !
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:24:43 #58
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174326016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ok ik heb mijn zegje gedaan en ik houd erover op :P

Op zich zijn mogelijke verklaringen natuurlijk wel ontopic. Het is nogal een vreemd fenomeen om je pik in een koude robot te duwen die kreunt op commando. Daar moet een verklaring voor zijn.
Kijk even m'n post hierboven
Sweet but not that sweet !
pi_174326142
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja en wat willen die 100 mannen van je juist casual sex geen gezeur met relaties vraag me dus echt af of het aan de vrouwen ligt.
Een vrouw wil maar 1 ding dat er moeite voor haar gedaan word !!
En dat is de meeste mannen teveel moeite en dan noemen jullie ons vrouwen veeleisend.
Ik zeg nergens dat het aan de vrouwen ligt. Wat een individuele kijk op zaken heb jij zeg. Ik verklaar dingen vanuit de maatschappij.

Ja, vrouwen willen inderdaad dat een man moeite voor ze doet, maar dan wel een knappe, lange, verzorgde, ambitieuze man met geld en middelen of op de weg daar naartoe. De minder knappe mannen die net zo veel of meer moeite voor vrouwen willen doen, worden niet als potentiële (seksuele) partner gezien.

Volgens vrouwen ligt het altijd aan mannen. Volgens mij ligt het niet aan een van beide seksen, maar aan de hedendaagse indeling van de maatschappij. We hebben de balans tussen man en vrouw verstoord. Vrouwen zijn niet meer afhankelijk van de man, maar van de overheid. Mannen zijn simpelweg niet meer 'nodig'. De verschillen tussen mannen en vrouwen zijn kleiner geworden. Zowel fysiek als mentaal. En dat, in combinatie met technologie zoals het internet, facebook, online daten, etc hebben gewoon impact binnen de relationele sfeer. En daarmee verklaar ik de onvrede van vele mannen die er toe leidt dat blijkbaar 1 op de 3 mannen wel een seksrobot wil.

Als je daar wat over wilt zeggen, dan hoor ik graag je onderbouwde input. Alles persoonlijk opvatten of wat roepen over mannen (of vrouwen), daar heeft niemand wat aan.
pi_174326153
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:51 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,

In een deze week uitgebracht Duits onderzoek zijn 12.000 mensen ondervraagd naar hun seksleven. Ook werd gevraagd naar seks met robots:

[..]

Oftewel, een derde van alle mannen zou seks met een robot willen, mits het 'echt' aanvoelt.

Naar verwachting zijn dergelijke robots binnen pakweg een decennium realiteit.

Zoals (technologische) vooruitgang pakweg eten en kleding voor iedereen in overvloed beschikbaar heeft gemaakt, zo lijkt dit binnenkort ook met seks te gebeuren.

Groetjes,
2thmx
Nee want ik wil geen virussen oplopen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:40:36 #61
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174326338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:30 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het aan de vrouwen ligt. Wat een individuele kijk op zaken heb jij zeg. Ik verklaar dingen vanuit de maatschappij.

Ja, vrouwen willen inderdaad dat een man moeite voor ze doet, maar dan wel een knappe, lange, verzorgde, ambitieuze man met geld en middelen of op de weg daar naartoe. De minder knappe mannen die net zo veel of meer moeite voor vrouwen willen doen, worden niet als potentiële (seksuele) partner gezien.

Volgens vrouwen ligt het altijd aan mannen. Volgens mij ligt het niet aan een van beide seksen, maar aan de hedendaagse indeling van de maatschappij. We hebben de balans tussen man en vrouw verstoord. Vrouwen zijn niet meer afhankelijk van de man, maar van de overheid. De verschillen tussen mannen en vrouwen zijn kleiner geworden. Zowel fysiek als mentaal. En dat, in combinatie met technologie zoals het internet, facebook, online daten, etc hebben gewoon impact binnen de relationele sfeer. En daarmee verklaar ik de onvrede van vele mannen die er toe leidt dat blijkbaar 1 op de 3 mannen wel een seksrobot wilt.

Als je daar wat over wilt zeggen, dan hoor ik graag je onderbouwde input. Alles persoonlijk opvatten of wat roepen over mannen (of vrouwen), daar heeft niemand wat aan.
Nou nou wist niet dat je kwaad werd!
De kijk op relaties en waarom er zoveel "onknappe" mannen er nog vrijgezel zijn.
Is ook een mening je kunt niet stellen dat het zo is evengoed kan ik ook alleen mijn persoonlijke mening geven.
Die vorm ik doormiddel van m'n eigen ervaringen of wat ik om mij heen zie.
En dat heeft dus niks te maken met knap zijn of niet... Of succesvol of niet.
De moeite ...de jacht is tegenwoordig anders geworden mede door tinder/dating sites.
Het is een wegwerp maatschappij, moeite doen om een relatie werkende te houden is er ook te weinig.
En dan vind ik sexrobots geen wenselijke ontwikkeling er vind veel te weinig menselijke verdieping plaats dat gaat met de komst van robots alleen maar verergeren.
Als mannen dan zo omhoog zitten zou ik liever zien dat ze naar een prostituee of callgirl te gaan. ( als we het hebben over ongecompliceerde casual sex)
Sweet but not that sweet !
pi_174326470
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Nou nou wist niet dat je kwaad werd!
De kijk op relaties en waarom er zoveel "onknappe" mannen er nog vrijgezel zijn.
Is ook een mening je kunt niet stellen dat het zo is evengoed kan ik ook alleen mijn persoonlijke mening geven.
Die vorm ik doormiddel van m'n eigen ervaringen of wat ik om mij heen zie.
En dat heeft dus niks te maken met knap zijn of niet... Of succesvol of niet.
De moeite ...de jacht is tegenwoordig anders geworden mede door tinder/dating sites.
Het is een wegwerp maatschappij, moeite doen om een relatie werkende te houden is er ook te weinig.
En dan vind ik sexrobots geen wenselijke ontwikkeling er vind veel te weinig menselijke verdieping plaats dat gaat met de komst van robots alleen maar verergeren.
Als mannen dan zo omhoog zitten zou ik liever zien dat ze naar een prostituee of callgirl te gaan. ( als we het hebben over ongecompliceerde casual sex)
Ik denk dat we kunnen stellen dat zowel mannen als vrouwen er niet gelukkiger op zijn geworden met de jaren. En dit is volledig te danken aan allerlei eerder genoemde uitvindingen die onze levens onnatuurlijker hebben gemaakt. Zowel mannen als vrouwen krijgen dus niet meer wat ze eigenlijk willen.

En of mannen nou porno kijken, hun stofzuiger neuken, een robot of een prostituee vind ik zelf dan minder interessant. Het zijn allemaal uitingen van hetzelfde probleem. Het grootste gedeelte van de mannen is seksueel gefrustreerd. Het grootste gedeelte van de vrouwen is op relatiegebied gefrustreerd.

Het is tijd om terug naar de basis te gaan denk ik.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:50:01 #63
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174326492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:48 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik denk dat we kunnen stellen dat zowel mannen als vrouwen er niet gelukkiger op zijn geworden met de jaren. En dit is volledig te danken aan allerlei eerder genoemde uitvindingen die onze levens onnatuurlijker hebben gemaakt. Zowel mannen als vrouwen krijgen dus niet meer wat ze eigenlijk willen.

En of mannen nou porno kijken, hun stofzuiger neuken, een robot of een prostituee vind ik zelf dan minder interessant. Het zijn allemaal uitingen van hetzelfde probleem. Het grootste gedeelte van de mannen is seksueel gefrustreerd. Het grootste gedeelte van de vrouwen is op relatiegebied gefrustreerd.

Het is tijd om terug naar de basis te gaan denk ik.
Kijk end of story zijn we het toch eens.
Sweet but not that sweet !
pi_174326635
Goed initiatief. Vrouwen voegen verder toch eigenlijk weinig toe.

Maar wie doet dan de opvoeding? :o
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:59:14 #65
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174326674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:30 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het aan de vrouwen ligt. Wat een individuele kijk op zaken heb jij zeg. Ik verklaar dingen vanuit de maatschappij.

Ja, vrouwen willen inderdaad dat een man moeite voor ze doet, maar dan wel een knappe, lange, verzorgde, ambitieuze man met geld en middelen of op de weg daar naartoe. De minder knappe mannen die net zo veel of meer moeite voor vrouwen willen doen, worden niet als potentiële (seksuele) partner gezien.

Volgens vrouwen ligt het altijd aan mannen. Volgens mij ligt het niet aan een van beide seksen, maar aan de hedendaagse indeling van de maatschappij. We hebben de balans tussen man en vrouw verstoord. Vrouwen zijn niet meer afhankelijk van de man, maar van de overheid. Mannen zijn simpelweg niet meer 'nodig'. De verschillen tussen mannen en vrouwen zijn kleiner geworden. Zowel fysiek als mentaal. En dat, in combinatie met technologie zoals het internet, facebook, online daten, etc hebben gewoon impact binnen de relationele sfeer. En daarmee verklaar ik de onvrede van vele mannen die er toe leidt dat blijkbaar 1 op de 3 mannen wel een seksrobot wil.

Als je daar wat over wilt zeggen, dan hoor ik graag je onderbouwde input. Alles persoonlijk opvatten of wat roepen over mannen (of vrouwen), daar heeft niemand wat aan.
De balans is verstoord omdat vrouwen een keuze hebben.... Owwwwkeee.

Wat je mist in je idee is dat 100+ jaar geleden 1 op de 3 mannen ook wel best het met een robot hadden willen doen als die er toen waren. Het is namelijk niet dat seks afdwingen bij mensen die minder te zeggen hadden, prostitutie e.d. toen zo zeldzaam waren. Kortom, mannen toen ook al stevig gebruik wilde maken van 'makkelijke' seks zonder verdere gevolgen voor hun.

Dat allemaal terwijl de 'balans' toen nog helemaal niet verstoord was, om in je eigen termologie te blijven...

Wat je ook vergeet in die termologie van je is dat in dat geromantiseerde verleden van je meer mannen langs de zijlijn bleven staan. Nu nogsteeds op veel plekken op de wereld trouwens. Want geen gezin kunnen onderhouden en/of voldoende macht hebben om af te kunnen dwingen betekende gewoon geen vrouw kunnen krijgen.
In die tijd en nu op plekken waar dat nog zo is geld dat het maar een zeer klein deel van de mannen is die succesvol zijn en kunnen pakken wat ze willen pakken. Voor het gros gold en geld juist jouw angstbeeld.

In deze tijd en deze maatschappij is het juist voor die minder succesvolle/knappe man makkelijker. Het Contactveld is breder, veel meer mensen om uit te kiezen en te kijken of het overeen komt. Veel minder afhankelijk van status, de vrouwen hoeven niet meer via de man te (over)leven en hebben dus de luxe om iemand te kiezen om wie hij is ipv om wat hij op tafel kan leggen qua onderhoud.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:01:30 #66
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174326720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
60/70% van de mannen komt lastig aan de vrouw????? Echt, waar haal je het vandaan matige user???

En dan Japan aanhalen alsof dat een gelijkende situatie is, echt, Jezus op een stokje zeg...
Nee, maar zo'n android is natuurlijk wel fijn als je een brute rape fantasie hebt om maar iets te noemen. >:)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:03:43 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174326771
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee, maar zo'n android is natuurlijk wel fijn als je een brute rape fantasie hebt om maar iets te noemen. >:)
Oh, niks tegen seksspeeltjes hoor. Ook geen ver ontwikkelde zoals zo'n seksrobot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174330174
kunnen de robots het ook met elkaar doen?
Make my day!
pi_174332366
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee, maar zo'n android is natuurlijk wel fijn als je een brute rape fantasie hebt om maar iets te noemen. >:)
En dan is er een fout in de code en dan word je geraped?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:33:45 #70
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174333348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:05 schreef Horzula het volgende:

[..]

En dan is er een fout in de code en dan word je geraped?
Af en toe je grenzen verleggen is heel gezond. ^O^
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:58:33 #71
441859 crew  Lenny77
pi_174337054
Ik merk daar eigenijk niet veel van, dat vrouwen het zo makkelijk voor het kiezen hebben. En zelfs als dat zo was, dan zijn er niet veel die de hele tijd aan de neuk willen zijn. Integendeel. Vaak willen vrouwen gewoon een leuke relatie en zijn ze niet op zoek naar gewone, vrijblijvende sex. Dat is probleem 1.
Probleem 2 wat sommige mannen hier vermelden, heeft 2 kanten. Ik geloof best dat het er niet makkelijker op is geworden en dat deze huidige maatschappij niet goed is voor gezinnen. Kinderen worden door vreemden opgevoed en vrouwen voelen zich schuldig. Vroeger had je het hele huis aan de kant en stond de verse soep op tafel als iedereen thuis kwam. Nu is het chaos, het huis is een puinhoop en vaak is iedereen te moe om nog degelijk te koken en samen te zitten. Nog maar te zwijgen over hele kleine kinderen die je om 6 u uit bed moet plukken om ze bij de opvang te droppen.
De andere zijde is dat de vrouw vroeger echt maar een arm schaapje was. Enkel goed voor het huishouden en je zak te legen. Je had al een goede man als ie niet zoop en je geen slaag gaf. Je had totaal geen keuze om je te ontwikkelen, je mocht niets. Zelfs je eigen partner kiezen zat er niet in. Nu kan je wel zeggen dat dit wel prettig voor de man was, maar als je eerlijk bent, dan verdient een vrouw dat leven ook niet.
Over Ts: het is duidelijk dat jij een heel negatief beeld over vrouwen hebt. In jouw ogen zijn ze niets waard. Neem de vagina weg en niemand wil nog omgaan met een vrouw (je eigen woorden). Maar voor je frustratie zijn ze natuurlijk wel goed genoeg! Je vindt ze duidelijk ook dom want je voelt je hersendood als je de hele dag grapjes tegen hun moet vertellen om ze in bed te lullen. Kortom: Jij wil gewoon een knap wijf die meteen voor je gaat klaar liggen met de benen open, je zaad lozen en weer weg lopen. Je wilt iets maar wil er geen moeite voor doen.
En ook al beweer je van niet: ja, wij vrouwen voelen dat wel.
Even on topic: ik heb niets tegen die robots. Lijkt me een super geil iets om mee te experimenteren. Maar meer dan een speeltje kan ik er niet in zien. Dus het blijft een vorm van masturbatie en gaan de gefrustreerden dus gefrustreerd blijven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:39:30 #72
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174349540
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
Ik merk daar eigenijk niet veel van, dat vrouwen het zo makkelijk voor het kiezen hebben. En zelfs als dat zo was, dan zijn er niet veel die de hele tijd aan de neuk willen zijn. Integendeel. Vaak willen vrouwen gewoon een leuke relatie en zijn ze niet op zoek naar gewone, vrijblijvende sex. Dat is probleem 1.
Probleem 2 wat sommige mannen hier vermelden, heeft 2 kanten. Ik geloof best dat het er niet makkelijker op is geworden en dat deze huidige maatschappij niet goed is voor gezinnen. Kinderen worden door vreemden opgevoed en vrouwen voelen zich schuldig. Vroeger had je het hele huis aan de kant en stond de verse soep op tafel als iedereen thuis kwam. Nu is het chaos, het huis is een puinhoop en vaak is iedereen te moe om nog degelijk te koken en samen te zitten. Nog maar te zwijgen over hele kleine kinderen die je om 6 u uit bed moet plukken om ze bij de opvang te droppen.
De andere zijde is dat de vrouw vroeger echt maar een arm schaapje was. Enkel goed voor het huishouden en je zak te legen. Je had al een goede man als ie niet zoop en je geen slaag gaf. Je had totaal geen keuze om je te ontwikkelen, je mocht niets. Zelfs je eigen partner kiezen zat er niet in. Nu kan je wel zeggen dat dit wel prettig voor de man was, maar als je eerlijk bent, dan verdient een vrouw dat leven ook niet.
Over Ts: het is duidelijk dat jij een heel negatief beeld over vrouwen hebt. In jouw ogen zijn ze niets waard. Neem de vagina weg en niemand wil nog omgaan met een vrouw (je eigen woorden). Maar voor je frustratie zijn ze natuurlijk wel goed genoeg! Je vindt ze duidelijk ook dom want je voelt je hersendood als je de hele dag grapjes tegen hun moet vertellen om ze in bed te lullen. Kortom: Jij wil gewoon een knap wijf die meteen voor je gaat klaar liggen met de benen open, je zaad lozen en weer weg lopen. Je wilt iets maar wil er geen moeite voor doen.
En ook al beweer je van niet: ja, wij vrouwen voelen dat wel.
Even on topic: ik heb niets tegen die robots. Lijkt me een super geil iets om mee te experimenteren. Maar meer dan een speeltje kan ik er niet in zien. Dus het blijft een vorm van masturbatie en gaan de gefrustreerden dus gefrustreerd blijven.
Amen Lenny !
Sweet but not that sweet !
pi_174350460
Sex met een robot lijkt me echt helemaal, maar dan ook echt helemaal niks. Ik geniet eigenlijk pas van sex als ik mijn vriendin zie genieten, het samenspel eigenlijk. Terwijl je bezig bent elkaar verder en verder opgeilen totdat je het beide niet meer houdt.

Natuurlijk heb ik soms wel eens zin om snel mijn zak te legen, maar dan ruk ik even een paar minuten en dan weer verder. Om daar een robot voor uit de kast te moeten halen, en na afloop te moeten schoonmaken is veel te veel moeite. :D
pi_174350661
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
Ik merk daar eigenijk niet veel van, dat vrouwen het zo makkelijk voor het kiezen hebben.
Naar mijn idee ligt er toch een kleine drempel op contact leggen.... Beetje small talk is wel leuk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174351405
Ik zou dat pas willen op het moment dat seks met een robot niet te onderscheiden is van seks met een mens maar ik verwacht niet dat we dat tijdens mijn leven nog mee gaan maken. Ik zal het dus bij vrouwen van vlees en bloed houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 16:13:21 #76
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174351654
Noord Korea gaat de mannelijke versies van die robots natuurlijk hacken zodat ze verkrachtend de steden door trekken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174351673
Voor een vluggertje wel handig, maar ik verwacht niet echt intense sekspartijen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 16:18:40 #78
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174351778
Wat ik eigenlijk leuker zou vinden is een robot die bier kan halen, dingen kan opruimen, etc. Daarnaast kun je natuurlijk sexfuncties inbouwen maar niet als belangrijkste feature.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 16:21:06 #79
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174351837
Zo werkt het

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174352031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou dat pas willen op het moment dat seks met een robot niet te onderscheiden is van seks met een mens maar ik verwacht niet dat we dat tijdens mijn leven nog mee gaan maken. Ik zal het dus bij vrouwen van vlees en bloed houden.
Onderschat de macht van porno niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174352041
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef SeLang het volgende:
Zo werkt het

[ afbeelding ]
Geyl
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 16:48:19 #82
78918 SeLang
Black swans matter
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:59:07 #83
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174354086
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef SeLang het volgende:
Zo werkt het

[ afbeelding ]
Dat pijltje maakt het wel af, er staat nog net niet "insert here" :')
pi_174366931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Over een donkere vrouwelijke robot?
Nee, dat het voor kansloze nerdjes was :') _O-

Maar een donkere vrouwtje robot zou ik ook niet doen, ik heb liever een echt donker vrouwtje O+
pi_174366962
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:21 schreef SeLang het volgende:
Zo werkt het

[ afbeelding ]
Daar moet je sex mee hebben?
Alsjeblieft zeg. ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174366970
quote:
Er zit geen leven in hun ogen. Dat is toch wel het minste wat je mag verwachten van een sexpartner. Toch? :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174368839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Er zit geen leven in hun ogen. Dat is toch wel het minste wat je mag verwachten van een sexpartner. Toch? :)
Krijg er idd necrofiele gevoelens bij. Niet mijn ding. :D
Make my day!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:53:07 #88
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174374180
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:58 schreef agter het volgende:

[..]

Krijg er idd necrofiele gevoelens bij. Niet mijn ding. :D
Zou wat zijn als het andersom was! :P
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:53:37 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174414837
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:35 schreef lunamatic het volgende:
Wat wil je met dit topic zeggen?

Je vindt het allemaal wel heel erg dat mannen niet zomaar op ieder gewenst moment seks kunnen hebben en vrouwen volgens jou wel. Denk je echt dat de wereld zo in elkaar steekt?

Verder: als mannen seks willen met een robot dan moeten ze dat maar lekker doen.
Juist. Als wij mannen, of vrouwen, een sexrobot willen, dan laat ons dat doen. Al dat betuttel van overheid, kerken en "professionals". Opvalend is dat de ethiek psychologe die erg tegen sex robots gekant is zelf zo lelijk is als de pest /zie dat filmpje in de link hierbovenn ergens geplaatst). Tja, daar ligt het probleem, de angst van vrouwen om niet meer te kunnen beslissen (de touwtjes in hand te kunnen houden) wanneer er sex is. Want de man heeft dan een alternatief. De vrouwen die geen zin in sex hebben zullen hun man wel zo een sexrobot kado doen met zijn verjaardag, of onder de Kerstboom.

Kijk dames, het is eigenlijk heel simpel: doen jullie gewoon meer sexen met mannen, en niet alleen de knapste bad boys en natuurlijk de rijke mannen. Dan zouden al veel minder mannen een sexrobot willen.

Wat mij persoonlijk betreft: zolang er op een vrouw geen knop zit om het geluid af te zetten zal ik altijd liever een sexrobot hebben. Zodat ik al dat domme gezever niet hoef aan te horen.

Sorry vrouwen, maar jullie verliezen jullie positie aan de techniek.
Stofzuiger, wasmachines, afwasmachines, strijkvrije textielen, kant en klaar maaltijden en een magnetron thuis. Robots geprogrammeerd als de ideale verpleger, bejaardenverzorger, babysit en kinderverzorger. Boodschappen doen per internet en thuis bezorgd.

Nu, jullie wilden emancipatie. Binnenkort, met de sexrobots, is de volledige emancipatie bereikt. Wij mannen hebben jullie niet meer nodig. Mogen jullie geheel zelfstandig en onafhankelijk helemaal voor jezelf zorgen want ons mannen hebben jullie niets meer te bieden. En dan blijft er nagenoeg niks meer over, want zo leuk zijn jullie nou ook weer niet.
Straks heb je supersexrobots uit Japan of Korea met 7 jaar garantie voor bedragen waar je nog geen kleine bruiloft voor hebt.

Ik ben al oud, maar ik hoop dat ik de dag mag meemaken dat mannen met hun lekkere sexrobots gewoon op het terras kunnen zitten, knuffelen, hij een pilsje en zij van een vers opgeladen batterij-tje geniet!
Dan (pas) zullen mannen en vrouwen echt gelijk zijn aan mekaar. Vrouwen zijn dan niet meer afhankelijk van een man om te overleven, en de man niet meer van een vrouw die maar een pluspunt heeft voor hem: de mogelijkheid tot sex. Misschien dat we dan ook de mensheid kunnen opsplitsen, bv de mannen met hun sexbots naar Mars. En dan daar ... eindelijk rust en geen gezeiver en gezeur meer aan je hoofd .... Zalig!

B:)B c_/ :O :z

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 14-10-2017 15:01:06 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 16 oktober 2017 @ 14:15:45 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174451232
"Je kunt beter een robot hebben die sext als een beest als een vrouw die sext als een robot" zei mij ooit eens een heel -sexueel ervaren- man op leeftijd!

:Y ^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174485864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Qua percentages lul ik maar wat. Maar ik geloof dat het richting die kant gaat als we zo doorgaan, vooral voor de generatie die nu aan het puberen is.

Maar makkelijk voor mannen is het nu ook al niet. Waarom denk je dat er zoveel initiatieven zijn zoals 'MGTOW' (men going their own way), pick-up-artists, websites waar mannen 'game' leren (hoe ze vrouwen moeten versieren), sekslijnen, pornowebsites, etc.

Het is gewoon een feit dat een vrouwelijke 5 makkelijk 100 matches per dag op Tinder kan halen en een mannelijke 5 nog geen 2. De verhoudingen zijn zoek geraakt.
De gemiddelde man moet alles uit de kast halen om überhaubt af en toe een vrouw aan de haak te kunnen slaan. De gemiddelde vrouw hoeft alleen maar haar bed uit te komen.

In mijn generatie (ben rond de 30), hebben veel mannelijke vrienden en kennissen nog wel een relatie (ook heel veel niet), maar ik verwacht dat dit bij de volgende generatie veel moeilijker gaat worden. De vrouwen van mijn leeftijd zijn nog niet opgegroeid met hun smartphone aan hun hand gelijmd.

En ja, zoals ik ook al schreef, uiteindelijk komt die relatie er voor veel mannen toch wel. Uiteindelijk wil een vrouw toch dat gezinnetje, maar dat is natuurlijk niet echt ideaal te noemen voor de man. Vooral niet in zijn jongere jaren.
Ik wil helemaal geen gezin, ik kan niet wachten totdat er ook realistische mannelijke robots zijn. Het zal zeker overbevolking aanpakken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174486249
Ik hoop op een combinatie van VR en levensechte robots, dat je een foto van iemand die je kent in kan voeren en de computer haar voor je genereert, en t dan net is alsof je met haar neukt
pi_174490687
Zijn er ook mannelijke robots, zo ja wat vinden vrouwen daar van?
pi_174490828
Kijk trouwens eens de anime serie Chobits.
pi_174498823
tja
seks en seks en seks
het woord liefde en gezelligeheid is vandaag de dag er niet meer

komt door het levens druk en prestaties .

laten we eerlijk zijn.
zoals de man en vrouw naar een dag werken dood moe thuis het gezijk van je partner te horen of seks te hebben omdat een van de twee eens een keer zin heeft.


nope
vrouwen denken dat ze sterk zijn maar dat zijn ze niet .
een vrouw wil graag dat opgevangen word door haar man als ze thuis is.
zelfde dat de man dat ook wil.
helaas door tijd druk en anderen zooi in de wereld staat dat op een laag pitje.

geen wonder dat mensen die niet werken
en of een van de twee wel werkt .
dat er kinderen zijn in die groep .


de maatschappij heeft de relatie dus zeker wel verstoort.
dus zo robot omdat je partner geen zin heeft uit de kast te halen is misschien een optie ?

probleem van mensen is ook dat als geen tijd is door druk om seks te hebben gaat je er ook minder omgeven .
of juist meer en dat je de frustratie niet kwijd kan en gekke dingen gaat doen
pi_174506232
Ooit eens een film gezien, dat denk ik dan. Een slechte droom kan het ook nog zomaar zijn. Je komt een 'hoerenkeet' in, je besteld de 'robot' naar wens (koffer met jouw fantasie)is een computerprogramma aangepast aan jouw perversiteit, je trekt de handschoenen aan en doet de VR bril op je kop en het speciale ding op je leuter..
Toen ging het computerpogramma de mist in...
Gaat vast en zeker leuk worden..
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:26:27 #98
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174506258
pi_174546846
TS blijkt gewoon in Duitsland al terecht te kunnen.
pi_174547016
Nouja, wellicht helpt het om bij sommigen de druk van de ketel te halen.
Whatever...
pi_174547334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sorry vrouwen, maar jullie verliezen jullie positie aan de techniek.
Stofzuiger, wasmachines, afwasmachines, strijkvrije textielen, kant en klaar maaltijden en een magnetron thuis. Robots geprogrammeerd als de ideale verpleger, bejaardenverzorger, babysit en kinderverzorger. Boodschappen doen per internet en thuis bezorgd.

Sorry, maar onze positie? Wie zegt dat ik als vrouw bovengenoemde dingen graag doe? Als die rollen + sex inderdaad alles is wat jij als nuttig ziet in een vrouw, dan by all means, ga lekker je gang met die seksrobots.

Heb er verder ook niets op tegen hoor, zolang iedereen maar gelukkig is, maar ik vind het een beetje cru dat je denkt dat vrouwen alleen maar een soort van verzorgende rol kunnen hebben en afhankelijk zouden moeten zijn van hun man en als dat niet meer zo is dan stappen we maar over op seksrobots...

Ach en als wij vrouwen ons dan allemaal zo eenzaam en verlaten voelen dan gaan we uiteindelijk vanzelf wel op zoek naar andere creatieve oplossingen op het gebied van seks ;)
pi_174551419
^ Er is toch niks nieuws aan dat vrouwen ingeruild worden voor een nieuw (mo)delletje?
pi_174554732
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:13 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat dit nog best wel eens groot kan worden.

De gemiddelde vrouw wordt tegenwoordig zo overspoeld met aandacht en aanbiedingen van mannelijke vlees, dat de eisen van vrouwen flink zijn gestegen. Een steeds kleinere groep goed uitziende mannen met status, neukt het grootste gedeelte van de vrouwen. Er komen steeds meer mannen aan de kant te staan. Uithuwelijken doen we hier niet, maar ook lange vaste stabiele relaties vanaf relatief jonge leeftijd (18-25) zoals hier altijd de 'standaard' is geweest, komt niet veel meer voor.

Voor de gemiddelde man is een gemiddelde vrouw ook goed genoeg. Voor een gemiddelde vrouw zijn alleen de beste mannen nog goed genoeg. Ze 'settelen' letterlijk niet meer voor less. Dit gaat een flinke impact hebben op onze samenleving. Het gezien was in de generatie van onze ouders nog de hoeksteen van de samenleving, maar zal bij de generatie die nu 20 is niet meer zo zijn.

Er valt niemand persoonlijk hiervoor te beschuldigen en ik begrijp goed dat vrouwen alleen nog maar de prins op het witte paard willen. Wetende dat je vrijwel alle mannen kunt krijgen, al is het maar voor één keertje, doet veel met je. Als ik elke dag aanbod kreeg van vrouwen die me z.s.m. willen neuken, dan zou ik ook alleen maar voor de top 10% gaan. Daarnaast brachten mannen vroeger nog wat onmisbare zaken met hen mee zoals geld, bescherming, een huis, etc.
Tegenwoordig zijn vrouwen niet meer afhankelijk van een man voor deze zaken, de overheid regelt dat nu allemaal voor ze en daarnaast hebben ze zelf goedbetaalde banen.

Mark my words. 60-70% van de mannen komt nu al lastig aan een vrouw, maar dit zal alleen maar erger en erger gaan worden. Bij de generatie die nu opgroeit wordt het waarschijnlijk wel duidelijk dat veel mannen gewoon als restafval worden beschouwd. Onzichtbaar voor de onafhankelijke, sterke vrouwen met een Tinder, Facebook en Instagram account die dagelijks horen hoe geweldig ze wel niet zijn.

Behalve dan als ze wat ouder worden en realiseren dat hun seksuele marktwaarde begint te dalen en ze, hopelijk, toch nog een kinderwens hebben die gerealiseerd moet worden. Dan wordt een gedeelte van de onzichtbare mannen toch ineens zichtbaar. Maar dan is de schade al niet meer te herstellen en dit zijn geen gezonde relaties.

In Japan is dit al een stuk verder en je ziet waar dit toe leidt. Mannen die zich maar storten op andere dingen dan relaties. Ze geven het op. Gamen, zuipen en zelfs trouwen met hun kussen of pop.

Vrijwel iedere cultuur en beschaving wist lang geleden al dat een maatschappij niet goed kan functioneren met grote percentages vrijgezelle en gefrustreerde mannen en dat vrouwen afhankelijk moesten blijven van mannen. Nu we die factor hebben verwijderd hebben we ons voortbestaan in gevaar gebracht.

We krijgen nog maar 1.6 kind per koppel en zijn dus al aan het uitsterven als ras en als inheemse Nederlander. Onze overheden weten dit, maar zijn te afhankelijk gemaakt van de extra inkomsten van werkende vrouwen. Dus nu importeren ze maar lekker veel moslims. Die maken nog wel veel kinderen. Korte termijnvisies, dat wel. De problemen komen later wel.
We hebben weer gelachen zeg _O-

Gewoon zelf ook geen lelijke vrouwen aandacht geven en feministes ook niet. Lost het probleem vanzelf op ;)
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:53:21 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174563135
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:38 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Sorry, maar onze positie? Wie zegt dat ik als vrouw bovengenoemde dingen graag doe? Als die rollen + sex inderdaad alles is wat jij als nuttig ziet in een vrouw, dan by all means, ga lekker je gang met die seksrobots.

Heb er verder ook niets op tegen hoor, zolang iedereen maar gelukkig is, maar ik vind het een beetje cru dat je denkt dat vrouwen alleen maar een soort van verzorgende rol kunnen hebben en afhankelijk zouden moeten zijn van hun man en als dat niet meer zo is dan stappen we maar over op seksrobots...

Ach en als wij vrouwen ons dan allemaal zo eenzaam en verlaten voelen dan gaan we uiteindelijk vanzelf wel op zoek naar andere creatieve oplossingen op het gebied van seks ;)
Zeker ga ik lekker mijn gang met die sexbots. Dat zijn dingen, dei krijgen geen hoofdpijn, geen "periodes" en geen praatjes. En robots doen niet liegen of manipuleren uit zichzelf. In tegenstelling tot ....
En af en toe aan de oplader en ze zijn ook nooit te moe .....

Ja, en gaan jullie maar fijn op zoek naar andere creatieve oplossingen. Zag laatst in het internet al een creatieve oplossing, een vrouw die een "relatie" onder hield met een Deense Dog. Hij is toch zo lief, zei ze, en hij begrijpt precies waar ik behoefte aan heb. In zijn ogen zie ik zijn liefde voor mij. En het verzorgend aspect (financieel en zo) daar zorgt de staat wel voor. Behalve die creatief leiding gevende vrouwen in al die topfuncties, en dan voornamelijk bij de staat en wel door de "positieve discriminatie" die daar voor vrouwen geldt.

:G :R ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174574241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zeker ga ik lekker mijn gang met die sexbots. Dat zijn dingen, dei krijgen geen hoofdpijn, geen "periodes" en geen praatjes. En robots doen niet liegen of manipuleren uit zichzelf. In tegenstelling tot ....
En af en toe aan de oplader en ze zijn ook nooit te moe .....

Ja, en gaan jullie maar fijn op zoek naar andere creatieve oplossingen. Zag laatst in het internet al een creatieve oplossing, een vrouw die een "relatie" onder hield met een Deense Dog. Hij is toch zo lief, zei ze, en hij begrijpt precies waar ik behoefte aan heb. In zijn ogen zie ik zijn liefde voor mij. En het verzorgend aspect (financieel en zo) daar zorgt de staat wel voor. Behalve die creatief leiding gevende vrouwen in al die topfuncties, en dan voornamelijk bij de staat en wel door de "positieve discriminatie" die daar voor vrouwen geldt.

:G :R ~O>
Leesfok, de man die schijt heeft aan wat anderen vinden en gewoon de man in huis is _O_
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:42:58 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174587102
Juist Fatoeman. het testostoron is running around in my brain.
Laatst nog voor de spermabank een testje gehad vann mijn sperma, bleek dat mijn sperma voor 78% uit testosteron bestaat!
Hehehe _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174590724
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:09 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Leesfok, de man die schijt heeft aan wat anderen vinden en gewoon de man in huis is _O_
Jeee man met een /deense dog dat is nep?
onderzoekende server
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:11:47 #108
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174593668
quote:
16s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:59 schreef 2thmx het volgende:
Nu we in de SEX-safespace zijn, zou ik nog aan de OP willen toevoegen dat het feminisme ons een vrije seksuele moraal heeft opgeleverd, waarbij hedonisme leidend behoort te zijn. Voor vrouwen heeft dit goed uitgepakt, maar voor sommige mannen minder goed. Met seksrobots wordt dit weer meer in balans gebracht. Immers, mannen zijn met deze technologie niet meer van vrouwen afhankelijk voor seksuele ontlading.

Waarom? Omdat dat mijn mening is [ afbeelding ].
Je mankeert wat aan je handjes ofzo? :?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174594109
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Juist Fatoeman. het testostoron is running around in my brain.
Laatst nog voor de spermabank een testje gehad vann mijn sperma, bleek dat mijn sperma voor 78% uit testosteron bestaat!
Hehehe _O- _O- _O-
_O_
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:09:49 #110
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174600981
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je mankeert wat aan je handjes ofzo? :?
Dat is niet te vergelijken! Een goede sexbot heeft bv minimaal 7 tongen, maat XL, die je op meerdere gewenste erotische plekjes tegelijk likken.
Veel mensen hebben ook niks aan hun voeten of benen, en toch rijden ze een auto.
De techniek en het gemak en het genot en plezier dat die techniek kan geven .. dient de mens!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:34:41 #111
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174601344
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken! Een goede sexbot heeft bv minimaal 7 tongen, maat XL, die je op meerdere gewenste erotische plekjes tegelijk likken.
Veel mensen hebben ook niks aan hun voeten of benen, en toch rijden ze een auto.
De techniek en het gemak en het genot en plezier dat die techniek kan geven .. dient de mens!
Lees even het vetgedrukte. Niemand is afhankelijk van een ander voor een seksuele ontlading.
Daar reageerde ik op.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:37:53 #112
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_174601393
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je mankeert wat aan je handjes ofzo? :?
Zouden pedo's ook genoegen nemen met kinder-robots?
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:54:03 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174601684
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Lees even het vetgedrukte. Niemand is afhankelijk van een ander voor een seksuele ontlading.
Daar reageerde ik op.
Ah zo, excuses, had niet teruggelezen, reageerde alleen op die laatste bijdrage van jou.

Geef mij zelf de :G
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:57:41 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174601754
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:37 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Zouden pedo's ook genoegen nemen met kinder-robots?
Weet niet of je het als grap bedoelt maar het zou wel erg goed zijn als het zo was. Zou een hoop ellende kunnen besparen. Nog een pluspunt voor sexbots!

Ooit die (nederlandse) documentaire gezien over dat robotje (nog geen halve meter hoog om de doelgroep niet bang te maken) die ingezet wordt bij oude mensen als gezelschaps "iets"? Zelfs de ouderen die er aanvankelijk negatief tegenover stonden vonden het na een week samen met het robotje eigenlijk wel leuk.

Tuurlijk is het allemaal surrogaat maar als je niets hebt is iets beter dan niets!
Wat heeft men in de oorlog niet allemaal gerookt of koffie van gebrouwen .....

c_/ c_/

[ Bericht 19% gewijzigd door LeesFoknl op 23-10-2017 13:05:51 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174603364
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Weet niet of je het als grap bedoelt maar het zou wel erg goed zijn als het zo was. Zou een hoop ellende kunnen besparen. Nog een pluspunt voor sexbots!

Ooit die (nederlandse) documentaire gezien over dat robotje (nog geen halve meter hoog om de doelgroep niet bang te maken) die ingezet wordt bij oude mensen als gezelschaps "iets"? Zelfs de ouderen die er aanvankelijk negatief tegenover stonden vonden het na een week samen met het robotje eigenlijk wel leuk.

Tuurlijk is het allemaal surrogaat maar als je niets hebt is iets beter dan niets!
Wat heeft men in de oorlog niet allemaal gerookt of koffie van gebrouwen .....

c_/ c_/
Ja dat bedoel ik ook, is wel de vraag of en pedo, met een kinder-robot tevreden zal kunnen worden gesteld. Zo ja dan zijn die waarschijnlijk toch te duur. De tijd zal het moeten uit wijzen.
.
onderzoekende server
pi_174603778
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:37 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Zouden pedo's ook genoegen nemen met kinder-robots?
Ik durf met zekerheid te zeggen dat die verboden zouden/gaan worden, als seksbots eenmaal een beetje integreren in onze maatschappij.
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:08:34 #117
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174604894
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:20 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik durf met zekerheid te zeggen dat die verboden zouden/gaan worden, als seksbots eenmaal een beetje integreren in onze maatschappij.
Als het zou helpen om van echte kinderen af te blijven zou ik tegen zo'n verbod zijn.
Ben alleen bang dat het niet zal helpen. Zo zijn er ook onderzoeken geweest of nep kinderporno zou helpen van echte kinderporno en kindermisbruik af te blijven. Het antwoord daarop was nee. Het tegenovergestelde gebeurde eerder.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:03:09 #118
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174606308
Nep kinderporno?
Hoe is dat dan (gemaakt)?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:26:19 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174606950
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Nep kinderporno?
Hoe is dat dan (gemaakt)?
Animatie. En dan zo echt mogelijk lijkend.

Zoals deze bot die ingezet wordt om gebruikers van kinderporno opgenomen sporen:


Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:17:40 #120
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174608273
Is dat nou animatie of een pop / robot? Vind er in geen enkel opzicht wat aan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:27:41 #121
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174608476
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:
Is dat nou animatie of een pop / robot? Vind er in geen enkel opzicht wat aan.
Animatie.

Wordt(werd?) Ingezet op het dark web om zoekers naar kinderporno uit te lokken. Heeft meer dan 10.000 mannen gelokt in een maand of 2 tijd.

Het is maar een vb. Door terres des hommes op de markt gezet wat jaren terug.
Maar hopenlijk vindt je er idd niets aan, als het goed is zal het kind gedeelte je af schrikken. En dat je nu weet dat het nep is betekend dat je anders kijkt ernaar dan wanneer je dat niet weet (en bewegend beeld voor je krijgt).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174609441
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als het zou helpen om van echte kinderen af te blijven zou ik tegen zo'n verbod zijn.
Ben alleen bang dat het niet zal helpen. Zo zijn er ook onderzoeken geweest of nep kinderporno zou helpen van echte kinderporno en kindermisbruik af te blijven. Het antwoord daarop was nee. Het tegenovergestelde gebeurde eerder.
Heb je daar een bron van?
pi_174678654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zeker ga ik lekker mijn gang met die sexbots. Dat zijn dingen, dei krijgen geen hoofdpijn, geen "periodes" en geen praatjes. En robots doen niet liegen of manipuleren uit zichzelf. In tegenstelling tot ....
En af en toe aan de oplader en ze zijn ook nooit te moe .....

Ja, en gaan jullie maar fijn op zoek naar andere creatieve oplossingen. Zag laatst in het internet al een creatieve oplossing, een vrouw die een "relatie" onder hield met een Deense Dog. Hij is toch zo lief, zei ze, en hij begrijpt precies waar ik behoefte aan heb. In zijn ogen zie ik zijn liefde voor mij. En het verzorgend aspect (financieel en zo) daar zorgt de staat wel voor. Behalve die creatief leiding gevende vrouwen in al die topfuncties, en dan voornamelijk bij de staat en wel door de "positieve discriminatie" die daar voor vrouwen geldt.

:G :R ~O>
Toch lijkt me niet dat een seksrobot een vrouw helemaal kan vervangen? Gewoon het feit dat je weet dat het een robot is en niet een vrouw die echt op je geilt, lijkt me afdoen aan de ervaring. Dan is het meer een soort hele goede porno toch? Of zie ik dat nou verkeerd?

Verder denk ik vooral dat mannen zich bedreigd voelen door het feit dat vrouwen ineens dezelfde posities gaan innemen als mannen. Er studeren meer vrouwen dan mannen, vrouwelijk studenten doen het vaak beter, langzaam komen er meer vrouwen in "mannenberoepen", en veel vrouwen hebben geen vent meer nodig om financieel rond te komen. Als je dan als man een paar keer afgewezen wordt door een vrouw is het makkelijk om te roepen dat je vrouwen helemaal niet meer nodig hebt en alles toch beter is met een seksrobot, ligt het tenminste niet aan je eigen persoonlijkheid...

Verder snap ik het wel hoor. In veel dingen loopt de porno-industrie gek genoeg voorop technish gezien. Lijkt me dat dat ook prima kan gelden voor VR en menselijke robots. EN als je daar als man geil van wordt, dan is dat in principe niet heel anders dan porno. En verder moet natuurlijk gewoon iedereen doen waar hij/zij zelf blij van wordt.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:04:32 #124
460494 naoomx
pi_174684376
Verbaast me niks, aangezien de ideale vrouw van de gemiddelde man het toonbeeld van perfectie, maar niet van persoonlijkheid/menselijkheid/hoe je het ook wilt noemen is...

EDIT: En ja, ik denk dat wanneer de kans om seks te hebben met een goede seksrobot zich aandient en er geen taboe (meer) op ligt wel nog een stuk meer dan 1/3 van de mannen hierop "ja" zou zeggen..

En vrouwen ook overigens, wanneer er een keertje een robot met de eigenschappen van de "perfecte alfaman" gecreëerd worden, zeker wanneer de robot in kwestie een "harem" van mensenvrouwen gekregen heeft
pi_174707733
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:35 schreef lunamatic het volgende:
Wat wil je met dit topic zeggen?

Je vindt het allemaal wel heel erg dat mannen niet zomaar op ieder gewenst moment seks kunnen hebben en vrouwen volgens jou wel. Denk je echt dat de wereld zo in elkaar steekt?

Verder: als mannen seks willen met een robot dan moeten ze dat maar lekker doen.
Vrouwen werken al jaren met techniek..
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:04:45 #126
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_174708799
Gewoon eens proberen toch. 1/3e is maar weinig.
:')
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:17:23 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174708936
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:15 schreef Adept het volgende:

[..]

Vrouwen werken al jaren met techniek..
Alhoewel ik graag techniek mag gebruiken bij mijn momentjes voor mezelf om het zo maar te zeggen zie ik mezelf niet snel een robot daarvoor gebruiken.
Zou wel nieuwsgierig zijn en het een keertje willen proberen, maar het lijkt me sterk dat ik zelf zo'n robot zou willen hebben voor regelmatig gebruik.

Een schoonmaak robot daarintegen, die zou ik gelijk aanschaffen ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174708995
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alhoewel ik graag techniek mag gebruiken bij mijn momentjes voor mezelf om het zo maar te zeggen zie ik mezelf niet snel een robot daarvoor gebruiken.
Zou wel nieuwsgierig zijn en het een keertje willen proberen, maar het lijkt me sterk dat ik zelf zo'n robot zou willen hebben voor regelmatig gebruik.

Een schoonmaak robot daarintegen, die zou ik gelijk aanschaffen ;)
Na de eerste angst zie ik bijna alle vrouwen wel hard genomen worden door de onvermoeibare male robot. Zo simpel zal het zijn :P

En de vrouwen zullen ook de early adopters zijn, zoals ze altijd al geweest zijn.

Simpelweg ook omdat de vrouw een bijna onverzadigbare seksuele kant heeft, en mannen niet.. De meeste mannen zijn snel klaar en dus verzadigt.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:28:58 #129
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174709038
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:22 schreef Adept het volgende:

En de vrouwen zullen ook de early adopters zijn, zoals ze altijd al geweest zijn.
Dat klopt. Een elektrische dildo is in feite al een hele rudimentaire sexrobot 0.1
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174709078
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:22 schreef Adept het volgende:

[..]

Na de eerste angst zie ik bijna alle vrouwen wel hard genomen worden door de onvermoeibare male robot. Zo simpel zal het zijn :P

En de vrouwen zullen ook de early adopters zijn, zoals ze altijd al geweest zijn.

Simpelweg ook omdat de vrouw een bijna onverzadigbare seksuele kant heeft, en mannen niet.. De meeste mannen zijn snel klaar en dus verzadigt.
Sommige vrouwen. En die zullen de early adopters zijn.

Er zitten enorme verschillen in sexualisering tussen vrouwen. Voor zover ik kan inschatten veel groter dan bij mannen. Die willen in feite graag elke dag neuken, op een enkeling na. Die wil 2x of meer.

Terwijl er vrouwen zijn die 5x per dag willen. 1x per week. Snel en heftig, lang en zacht. Of gewoon onverzadigbaar zijn. Ik heb van alle vrouwen die ik heb gehad toch bijna geen gelijkenis gezien.

Van degene die wilde worden vastgebonden tot het meisje dat niet klaarkwam, behalve als je haar hele lichaam een uur de aandacht gaf (dat helpt sowieso).

Overigens.zullen er ook zat mannen zijn die zo'n bot zouden kopen. Er zijn er genoeg die niet echt in beeld komen bij de meeste vrouwen. Ideale oplossing voor hen om toch iets te krijgen dat meer op echte SeX lijkt.
Whatever...
pi_174728100
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sommige vrouwen. En die zullen de early adopters zijn.

Er zitten enorme verschillen in sexualisering tussen vrouwen. Voor zover ik kan inschatten veel groter dan bij mannen. Die willen in feite graag elke dag neuken, op een enkeling na. Die wil 2x of meer.

Terwijl er vrouwen zijn die 5x per dag willen. 1x per week. Snel en heftig, lang en zacht. Of gewoon onverzadigbaar zijn. Ik heb van alle vrouwen die ik heb gehad toch bijna geen gelijkenis gezien.

Van degene die wilde worden vastgebonden tot het meisje dat niet klaarkwam, behalve als je haar hele lichaam een uur de aandacht gaf (dat helpt sowieso).

Overigens.zullen er ook zat mannen zijn die zo'n bot zouden kopen. Er zijn er genoeg die niet echt in beeld komen bij de meeste vrouwen. Ideale oplossing voor hen om toch iets te krijgen dat meer op echte SeX lijkt.
Mee eens, voor de mensen die weinig tot niets aan sexualiteit kunnen beleven is het een uitkomst, die behoefte is er nu eenmaal en wil bevredigt worden.

Bij vrouwen speelt er doorgaans ook een psychologische factor mee of de vrouw in kwestie die kant van zichzelf kent en heeft toegelaten, maar in de basis, dus fysiologisch gezien praktisch allemaal hetzelfde.

Er hangt best een groot taboe omheen, en dan meer voor vrouwen nog als mannen.

Überhaupt is seksualiteit nog steeds een taboe in wezen, en steeds vaker weggeduwd in plaats van onderzocht.. Al zou je anders verwachten in onze sexueel getinte cultuur.
  User die overal opduikt 2022 zondag 29 oktober 2017 @ 04:59:08 #132
186611 Haags
pi_174728112
moet er niet aan denken
Zonder wrijving geen glans
pi_174728124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:28 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat klopt. Een elektrische dildo is in feite al een hele rudimentaire sexrobot 0.1
Tegenwoordig zijn er toch ook al halve mannenlichamen om op te rijden, fuckmachines, en vast nog meer. Dus die robot is de logische volgende stap.

Alleen vraag ik mij op den duur wel af in hoeverre dit effect heeft op de sexuele relaties tussen een echte man en vrouw? Oneindige prestaties en vibraties tegenover de gemiddelde man is geen vergelijk.. En de intimiteit en bonding vanuit sexualiteit lijkt zowiezo al retour te hebben genomen.

Al met al lijkt het mij een schadelijk effect te kunnen hebben.
  zondag 29 oktober 2017 @ 05:23:55 #134
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174728182
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:20 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat volgens mij niet op. Met een sekspop heb je seks. Niets meer. Een computer daarentegen is voor meerdere dingen inzetbaar. Overigens deel ik ook de opvatting van Fem_LittleLady, al hoop ik dat haar toekomstvoorspelling onjuist zal blijken.
In het nummer Yours Truly, 2095 van ELO (album Time) is sprake van een robotvrouw die alles kan en "ook een telefoon is". Dus wie weet. Dat je met een telefoon anoniem met anderen kunt discussiëren en plaatjes van je poes kunt delen hadden we bij de introductie van de telefoon ook niet voorzien.

Dat "het echt aanvoelt" is een cruciale toevoeging. Want wat wil dat zeggen als je daarin ook een psychische component meeneemt? Seks heeft ook een psychische kant en of het daar echt aanvoelt als je weet dat je het met een levenloos ding doet betwijfel ik. Het genot zit toch ook deels in het idee dat jij je partner laat genieten en dat je weet dat je partner zich voor je openstelt om jou te laten genieten.
  zondag 29 oktober 2017 @ 05:27:46 #135
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174728197
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:01 schreef Adept het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er toch ook al halve mannenlichamen om op te rijden, fuckmachines, en vast nog meer. Dus die robot is de logische volgende stap.

Alleen vraag ik mij op den duur wel af in hoeverre dit effect heeft op de sexuele relaties tussen een echte man en vrouw? Oneindige prestaties en vibraties tegenover de gemiddelde man is geen vergelijk.. En de intimiteit en bonding vanuit sexualiteit lijkt zowiezo al retour te hebben genomen.

Al met al lijkt het mij een schadelijk effect te kunnen hebben.
Zo'n robot gebruik je om van de jeuk af te komen. Voor echte intimiteit heb je een echt mens nodig.
pi_174728235
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zo'n robot gebruik je om van de jeuk af te komen. Voor echte intimiteit heb je een echt mens nodig.
Ga je zo geen scheiding creëren tussen sexualiteit en intimiteit? Even met manlief knuffelen en zoenen, en dan hups de robot erachter, en manlief toekijken :P

Vooral ook omdat de daad en prestaties voornamelijk een mechanische daad zijn, zeker voor vrouwen. De man is op een gegeven moment zo inferieur aan machines dat terugschakelen voor een vrouw amper de moeite nog is. Het schijnt ook zo te zijn bij vrouwen dat een overweldigende sexuale ervaring in wezen imprinted wordt, en zodoende de maatstaf voor volgende encounters, en dit kan een hellende vlak worden op den duur.
  zondag 29 oktober 2017 @ 05:54:47 #137
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174728284
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:39 schreef Adept het volgende:

[..]

Ga je zo geen scheiding creëren tussen sexualiteit en intimiteit? Even met manlief knuffelen en zoenen, en dan hups de robot erachter, en manlief toekijken :P
Juist niet. De robot als ersatz voor mastuberen, niet voor intimiteit (met seks).

Je gaat toch ook niet met je partner knuffelen en dan mastuberen omdat dat lekkerder is 8)7
pi_174729275
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Juist niet. De robot als ersatz voor mastuberen, niet voor intimiteit (met seks).

Je gaat toch ook niet met je partner knuffelen en dan mastuberen omdat dat lekkerder is 8)7
Tenzij robomate exact de juiste lengte en breedte heeft, posities en intensiteit leerbaar is via kreun gedrag en vochtigheid en hartslag monitoring.

Maargoed, die 5 minuten van Henk zijn altijd te prefereren, met een beetje fantasie kom je een heel eind :P
pi_174730160
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:01 schreef Adept het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er toch ook al halve mannenlichamen om op te rijden, fuckmachines, en vast nog meer. Dus die robot is de logische volgende stap.

Alleen vraag ik mij op den duur wel af in hoeverre dit effect heeft op de sexuele relaties tussen een echte man en vrouw? Oneindige prestaties en vibraties tegenover de gemiddelde man is geen vergelijk.. En de intimiteit en bonding vanuit sexualiteit lijkt zowiezo al retour te hebben genomen.

Al met al lijkt het mij een schadelijk effect te kunnen hebben.
Die zijn er, maar volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die die thuis hebben staan. :P Dus ik denk dat het voor de grote meerderheid wel meevalt hoe logisch de stap is naar zo'n robot.
pi_174730234
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:20 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Die zijn er, maar volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die die thuis hebben staan. :P Dus ik denk dat het voor de grote meerderheid wel meevalt hoe logisch de stap is naar zo'n robot.
Geef het wat tijd :P
pi_174731750
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:20 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Die zijn er, maar volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die die thuis hebben staan. :P Dus ik denk dat het voor de grote meerderheid wel meevalt hoe logisch de stap is naar zo'n robot.
Het aantal vibrators en dildo's daarentegen....
Whatever...
pi_174735819
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:53 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het aantal vibrators en dildo's daarentegen....
Vibrators vooral en die hebben als meerwaarde de clitorale stimulatie waar een man niet tegenop kan. Maar die hebben ook het voordeel dat je deze ook samen met je sekspartner kan gebruiken om zo ook de intimiteit te ervaren. Dat ontbreekt bij zo'n robot.
  zondag 29 oktober 2017 @ 16:39:44 #143
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174737202
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Vibrators vooral en die hebben als meerwaarde de clitorale stimulatie waar een man niet tegenop kan. Maar die hebben ook het voordeel dat je deze ook samen met je sekspartner kan gebruiken om zo ook de intimiteit te ervaren. Dat ontbreekt bij zo'n robot.
Waarom niet een trio??? Probleem Vd extra dame erbij vinden ook opgelost !
Sweet but not that sweet !
pi_174737250
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Vibrators vooral en die hebben als meerwaarde de clitorale stimulatie waar een man niet tegenop kan. Maar die hebben ook het voordeel dat je deze ook samen met je sekspartner kan gebruiken om zo ook de intimiteit te ervaren. Dat ontbreekt bij zo'n robot.
Mwoah. Er zijn veel vrouwen die uiteindelijk die vibrator ook voor vaginale stimulatie gebruiken. Sterker nog. De meesten houden er echt wel van om geneukt te worden. Alleen wel goed, lang genoeg emmer moet meer gebeuren dan neuken alleen. Reken maar dat ze daar met die robots rekening mee houden.
Whatever...
pi_174738958
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Waarom niet een trio??? Probleem Vd extra dame erbij vinden ook opgelost !
Het ging nu even over de mannelijke variant voor vrouwen en ik denk eigenlijk dat daar vanuit zowel mannen als vrouwen niet heel veel animo voor zou zijn om die erbij te betrekken.

Wat de vrouwelijke variant betreft kan ik me voorstellen dat het een uitkomst is voor de zoveel gezochte extra dame. Alleen vraag ik me toch af of zo'n robot, waarvan je weet dat, als deze al reageert op bepaalde stimulatie, het puur voorgeprogrammeerd is, dat wat gezocht wordt voldoende bevredigend nabootst.

quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mwoah. Er zijn veel vrouwen die uiteindelijk die vibrator ook voor vaginale stimulatie gebruiken. Sterker nog. De meesten houden er echt wel van om geneukt te worden. Alleen wel goed, lang genoeg emmer moet meer gebeuren dan neuken alleen. Reken maar dat ze daar met die robots rekening mee houden.
Natuurlijk worden veel vrouwen graag geneukt, maar dat is niet het punt waarop een man niet tegen de vibrator opkan. Dat is de clitorale stimulatie. Voor wat het neuken betreft zou zo'n fuck machine het bijvoorbeeld wel winnen, maar gezien die geen gemeengoed zijn lijkt dat niet leidend.
  zondag 29 oktober 2017 @ 18:24:15 #146
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174739466
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 17:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het ging nu even over de mannelijke variant voor vrouwen en ik denk eigenlijk dat daar vanuit zowel mannen als vrouwen niet heel veel animo voor zou zijn om die erbij te betrekken.

Wat de vrouwelijke variant betreft kan ik me voorstellen dat het een uitkomst is voor de zoveel gezochte extra dame. Alleen vraag ik me toch af of zo'n robot, waarvan je weet dat, als deze al reageert op bepaalde stimulatie, het puur voorgeprogrammeerd is, dat wat gezocht wordt voldoende bevredigend nabootst.

[..]

Natuurlijk worden veel vrouwen graag geneukt, maar dat is niet het punt waarop een man niet tegen de vibrator opkan. Dat is de clitorale stimulatie. Voor wat het neuken betreft zou zo'n fuck machine het bijvoorbeeld wel winnen, maar gezien die geen gemeengoed zijn lijkt dat niet leidend.
Ik denk links of rechtsom er altijd surrogaat zal blijven maar niks overstijgt menselijke interactie het vult het slechts aan in sommige gevallen.
Sweet but not that sweet !
pi_174739708
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 18:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik denk links of rechtsom er altijd surrogaat zal blijven maar niks overstijgt menselijke interactie het vult het slechts aan in sommige gevallen.
Dat denk ik ook en aangezien zo'n robot best prijzig gaat zijn denk ik dat het een niche zal blijven.
  zondag 29 oktober 2017 @ 19:11:02 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174740496
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Waarom niet een trio??? Probleem Vd extra dame erbij vinden ook opgelost !
Een genderneutrale seksrobot voor hem en haar? :? ):O
  zondag 29 oktober 2017 @ 19:13:33 #149
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174740567
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:16 schreef Adept het volgende:

[..]

Tenzij robomate exact de juiste lengte en breedte heeft, posities en intensiteit leerbaar is via kreun gedrag en vochtigheid en hartslag monitoring.

Maargoed, die 5 minuten van Henk zijn altijd te prefereren, met een beetje fantasie kom je een heel eind :P
Welnee, die vrouwen willen gewoon hun mannie een beetje vertroetelen en in ruil lief gevonden worden, cadeautjes en aandacht krijgen. Dat doet een robot niet.
pi_174750583
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welnee, die vrouwen willen gewoon hun mannie een beetje vertroetelen en in ruil lief gevonden worden, cadeautjes en aandacht krijgen. Dat doet een robot niet.
True, al ken ik zelf geen een vrouw die dit doet.
pi_174751469
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welnee, die vrouwen willen gewoon hun mannie een beetje vertroetelen en in ruil lief gevonden worden, cadeautjes en aandacht krijgen. Dat doet een robot niet.
Zeker. Dat willen ze ook vast. Naast eindeloze orgasmes van die robot.

Okee ook niet allemaal. Maar ik vermoed dat meer vrouwen baat zouden hebben bij zo'n robot dan mannen.
Whatever...
pi_174751646
Ik heb nog een tweedehands te koop. Ben erop uitgekeken.

Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_174790787
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..] Maar dan moet die robot toch kunnen neuken??

Zeker. Dat willen ze ook vast. Naast eindeloze orgasmes van die robot.

Okee ook niet allemaal. Maar ik vermoed dat meer vrouwen baat zouden hebben bij zo'n robot dan mannen.
onderzoekende server
pi_174792395
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:27 schreef chat-free het volgende:

[..]

Jee dat is wel wat gecompliceerder dan een stilliggende ontvankelijke vrouw.
onderzoekende server
  woensdag 1 november 2017 @ 17:08:51 #155
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174806449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:54 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Toch lijkt me niet dat een seksrobot een vrouw helemaal kan vervangen? Gewoon het feit dat je weet dat het een robot is en niet een vrouw die echt op je geilt, lijkt me afdoen aan de ervaring. Dan is het meer een soort hele goede porno toch? Of zie ik dat nou verkeerd?

Ja, mannen hier, "geilen!" jullie vrouwen op je? En vrouwen, geilen jullie op jullie mannen? En tot welke leeftijd, tot hoeveel jaar samen, geilen jullie op je man?
Wat veel romantische filmpjes gezien zoals die miljonair met die hoer.

Ik denk dat als die sexbots straks heel goed zijn, betaalbaar zijn, vrouwen dit straks zelf als Kerstgeschenk onder de Kerstboom leggen!
Denk dat de iets oudere Fokkers hier dit zullen beamen.
Intimiteit ... die kun je ook in een relatie hebben zonder sex, of in een relatie waarin de man zijn sexbot heeft en de vrouw eventueel ook de hare. Liefde tonen betreedt een heel nieuwe dimensie, zo in de zin van: schat ik zag het lampje van je sexbot knipperen dat de batterij opgeladen moest worden. Heb hem voor je ingestoken. De batterij zal nu wel vol zijn. ..... Wat een schat is hij / zij toch, zo lief en attent!
Begrijp niet dat zulke jonge mensen hier zo weinig inzicht in de toekomst hebben.

Jullie weten helemaal niet wat liefde is. En vrouwen al helemaal niet. Met al hun jaloersheid. Zelf spelen ze met poppen vanaf hun derde. Papapop, mamapop, babypop, en als de man dan ook met een pop wilt spelen dan komen: 1-de lelijke vrouwen 2- de streng en fundamentalistisch gelovende gelovigen en 3. de feministen die aanzien dat ze hun macht over de man (dmv manipuleren met toestaan, weigeren en uitbuiten van de natuurlijke - 16 tot 20 x zoveel testosteron als een vrouw - instincten en behoeftes van een man) verliezen, in het geweer!

}:| }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 01-11-2017 17:32:10 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 1 november 2017 @ 17:17:09 #156
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174806588
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:01 schreef Adept het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er toch ook al halve mannenlichamen om op te rijden, fuckmachines, en vast nog meer. Dus die robot is de logische volgende stap.

Fuckmachine ... 150 USD

https://www.sexmachines.c(...)jaculating-110-p.asp
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 1 november 2017 @ 17:30:35 #157
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174806812
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker. Dat willen ze ook vast. Naast eindeloze orgasmes van die robot.

Okee ook niet allemaal. Maar ik vermoed dat meer vrouwen baat zouden hebben bij zo'n robot dan mannen.
Ja, dat weet iedere knappe man, mannelijke stripper enz. Op het onmenselijke af! Multiple orgasmes, tig keren klaarkomen achter mekaar, squirten (of hoe heet dat). Gang bangen, een vrouwending. Hoe moet een man nou een elftal vrouwen neuken. Maar een vrouw kan wel een 11 tal mannen neuken. Een uur lang gebeft worden. Dat soort dingen.
De gemiddelde man is al "heel gelukkig" met een paar minuutjes strelen en dan 5 minuutjes blowjob. Valt dan meestal als een blok in slaap. Denk echt dat het qua seksuliteit vooral iets voor vrouwen is, die sexbots. Las ook al dat de mannelijke sexbots die voor vrouwen bedoeld zijn op krachtstroom (sterkere stroom voor bv industrie machines) aangesloten moeten worden. Dat begint al bij de beroemde / beruchte Hitachi vibrator uit Amerika. Gelukkig heeft EU nu al een tegenhanger die dus wel goedgekeurd is voor de EU nl. de Fairy.

En nert als de smartphone, de laptop en de tv, ook op een sexrobot zit een start en een uitknopje

B-) *O* .
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 1 november 2017 @ 17:31:15 #158
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174806831
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:26 schreef Draconian het volgende:
Ik heb nog een tweedehands te koop. Ben erop uitgekeken.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Dank oe wel _O_
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 1 november 2017 @ 17:34:07 #159
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174806884
Misverstand, sorry!

[ Bericht 98% gewijzigd door LeesFoknl op 02-11-2017 11:43:54 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174819962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:30 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dat weet iedere knappe man, mannelijke stripper enz. Op het onmenselijke af! Multiple orgasmes, tig keren klaarkomen achter mekaar, squirten (of hoe heet dat). Gang bangen, een vrouwending. Hoe moet een man nou een elftal vrouwen neuken. Maar een vrouw kan wel een 11 tal mannen neuken. Een uur lang gebeft worden. Dat soort dingen.
De gemiddelde man is al "heel gelukkig" met een paar minuutjes strelen en dan 5 minuutjes blowjob. Valt dan meestal als een blok in slaap. Denk echt dat het qua seksuliteit vooral iets voor vrouwen is, die sexbots. Las ook al dat de mannelijke sexbots die voor vrouwen bedoeld zijn op krachtstroom (sterkere stroom voor bv industrie machines) aangesloten moeten worden. Dat begint al bij de beroemde / beruchte Hitachi vibrator uit Amerika. Gelukkig heeft EU nu al een tegenhanger die dus wel goedgekeurd is voor de EU nl. de Fairy.

En nert als de smartphone, de laptop en de tv, ook op een sexrobot zit een start en een uitknopje

B-) *O* .
Overdrijven is ook een vak. Maar inderdaad, als je bij een vrouw de remming eraf weet te halen, dan schuilt er in vrijwel allemaal een sexueel beest. In iede rgeval wel in mijn ervaring. Al zijn ze zeker niet allemaal zoals jij schrijft.
Whatever...
  donderdag 2 november 2017 @ 11:32:48 #161
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174821491
Juist! Met de nadruk op beest. Op zijn Limburgs, een sleufbieske (gleufbeestje). Helemaal dol, ooit een wild zwijn gezien dat aanvalt? Nou, zo ongeveer, maar dan een vrouw !!


Ongeveer vanaf halverwege het filmpje.

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 2 november 2017 @ 11:41:35 #162
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174821668
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

. Maar inderdaad, als je bij een vrouw de remming eraf weet te halen, dan schuilt er in vrijwel allemaal een sexueel beest. In iede rgeval wel in mijn ervaring.
Jongen, breek mij de bek niet open !! Tis me wat ... dat zwijn hierboven is er niks tegen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 2 november 2017 @ 12:02:26 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_174822059
Zou mooi zijn als het de seksindustrie overbodig maakt, omdat daar nog veel onderdrukking en mensenhandel in zit. Zelf zou ik het uit meer wetenschappelijke interesse best een keer willen proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat het ooit een substituut voor het echie zal zijn.

Ik maak me wel wat zorgen over de mogelijke ramificaties (buiten een kleinere seksindustrie om). Uit onderzoek blijkt dat de empatische vaardigheden van mensen sinds 2000 met gemiddeld zo'n veertig procent zijn gekelderd. Gemiddeld, want er zitten uitschieters bij. Het internet maakt jezelf inleven in een ander overbodig. Contact gaat alleen via wat dramatische woorden in een tekst en je hoeft de ander niet in de ogen te kijken. Die types zie je regelmatig hier op fok. Half sociopatische boze blanke mannen die hun zolderkamer niet meer afkomen uit angst voor de complotten van de elitaire buitenwereld. Kun je je voorstellen dat ze helemaal niet meer met vrouwen hoeven te praten? Dat hun contactgestoorde wereld ze ook nog eens aggrandiseert met de illusie van seks met een supermodel? Thierry Baudet voor minister president 2020-2060.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174827791
Zijn seks robots beperkt tot de weergave van mensen?
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:31:54 #165
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174861829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:02 schreef speknek het volgende:
Zou mooi zijn als het de seksindustrie overbodig maakt, omdat daar nog veel onderdrukking en mensenhandel in zit. Zelf zou ik het uit meer wetenschappelijke interesse best een keer willen proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat het ooit een substituut voor het echie zal zijn.

Beetje vaag bovenstaande, mr. Speknek. Eerstens is heel veel een substituut voor "het echte". De radio is bv het substituut voor het lijfelijk bezoeken van een concert. De telefoon is een substituut van een persoonlijk gesprek.
En tweedens, Speknek, en nu wordt het interessant, hoeveel zaken zijn niet als (minderwaardig) substituut begonnen en zie wat er uit gegroeid is. Het eerste automobiel, als substituut van de hondenkar en de paardenkar. En kijk nu, het substituut is uitgegroeid tot iets dat honderden malen beter is dan dat waar het oorspronkelijk voor staat. Ga jij eens met een paaard en wagen van Maastricht naar het oktoberfest in München. Nou, dan kom je begin december aan! Met een beetje normale auto tank je een keer, en rijdt met 120-130 km per uur op je gemak in max. 7 uurtjes erheen.
Wij kunnen niet vliegen zoals vogels, toen is iemand (was het niet Pegasus of een andere sus) begonnen met vleugels te maken. Paar duizend jaar later de eerste "vlieg"tuigen die meer hupten dan vlogen en die slechts 25 mtr ver kwamen. En nu. Met een snelheid van rond de 1000 km per uur vlieg ik de halve wereld rond in minder dan een dag! Denk niet dat er een vogel is die dat kan verbeteren (overigens verder alle respekt voor vogels. De meeste kunnen goed vliegen. Alleen rare vogels kunnen dat niet zoals struisvogels?).
Maar terugkomend op het topic. Ik denk dat, en zeker op termijn, de sexbot een prettigere ervaring geeft als echte sex. Daar in mee nemend dat wij mannen ook niet allen de allermooiste vrouwen kunnen uitzoeken. Een sexbot koop je, bv met een set wisselhoofden, wisselvagina´s enz. Er zullen er komen die uit hun neusgaten een heel dunne nevel sproeien, een mix van viagra en hallucinerende middelen, die je knalgeil maken en tegelijkertijd jou de ervaring geven dat je orgasme 20 minuten duur t ipv 20 seconden. En daar zou Truus van 2 huizen verder tegen op moeten kunnen. Haha. Het is slechts een kwestie van tijd (en geld dat zal wel zo blijven).

Ik kan hun komst nauwelijks afwachten. Ik oefen alvast met de stofzuiger !!

:Y :Y :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 05-11-2017 04:00:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:39:40 #166
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174861938
:Y :Y :Y


Wat is dan nou weer, aggrandiseert? Wil je indruk maken, soms een woordenboek voor je 16-de verjaardag gekregen? dacht je dat wij geen moeilijke woorden kennen. Nou, hier dan: applaudiseert. Klinkt bijna het zelfde.
En hier nog een voor scrabble: pedopyrofiilatilist. Iemand die postzegels verzamelt van mensen die kinderen in de fik steken.

[ Bericht 33% gewijzigd door LeesFoknl op 05-11-2017 04:00:54 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:47:11 #167
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174862048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:44 schreef snelwandelaar het volgende:
Zijn seks robots beperkt tot de weergave van mensen?
Dat is nog eens een prima opmerking. Natuurlijk, heel logisch. Ben je bv eeen natuurvriend en ook nog wat softie aangelegd koop je een sexbot in de vorm van een koalabeer, of van een inktvis of dolfijn. Een vrouw die dol is op auto´s neemt een sexbot in de vorm van een oldtimer en laat zich door de versnellingspook klaar "stoten". Of natuurlijk allerlei fantasie wezens, aliens en zo. De mogelijkheden zijn onbeperkt !
Ik denk dat Fok.nl heel goed als raadgevend instituut voor de producenten van sexbots zou kunnen fungeren. Denk ook dat er hier genoeg proefpersonen zitten om prototypes uit te proberen!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-11-2017 04:01:44 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174866568
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat is nog eens een prima opmerking. Natuurlijk, heel logisch. Ben je bv eeen natuurvriend en ook nog wat softie aangelegd koop je een sexbot in de vorm van een koalabeer, of van een inktvis of dolfijn. Een vrouw die dol is op auto´s neemt een sexbot in de vorm van een oldtimer en laat zich door de versnellingspook klaar "stomen". Of natuurlijk allerlei fantasie wezens, aliens en zo. De mgelijkheden zijn onbeperkt !
Ik denk dat Fok.nl heel goed als raadgevend instituut voor de producenten van sexbots zou kunnen fungeren. Denk ook dat er hier genoeg proefpersonen zitten om prototypes uit te proberen!
Er zijn inderdaad ook mensen die het met dieren o.a. honden doen.. Dus ik vraag me af of er ook en robot reu aan zal komen. of zou deze te ingewikkeld zijn om te vervaardigen..
onderzoekende server
  zondag 5 november 2017 @ 04:05:30 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174876795
Neen hoor, is niet ingewikkeld. Zag ook al bij een speelgoedzaak van die kleine roze hondjes met een lange staart waar de afstandsbediening aan zat. Die kon blaffen en voor en achter uit gaan. En daar gaat het toch voornamelijk om, die voor en achterwaartse beweging. Wat zwaardere motor erin en een accu van een heftruck en klaar.

*O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 5 november 2017 @ 04:30:34 #170
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174876843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:44 schreef snelwandelaar het volgende:
Zijn seks robots beperkt tot de weergave van mensen?
Als je kijkt naar regelgeving/wetten dan blijkt bijvoorbeeld dat in een virtuele wereld volwassenen met een kinderavatar geen virtuele seks mogen hebben omdat dat pedofilie zou stimuleren.
Als je dat idee doortrekt zou een robot dus alleen een volwassen mens mogen nabootsen.
  zondag 5 november 2017 @ 04:32:12 #171
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174876848
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:26 schreef Draconian het volgende:
Ik heb nog een tweedehands te koop. Ben erop uitgekeken.

[ afbeelding ]
Platte seks krijgt nieuwe dimensies 8)7
pi_174876849
wist ik al
  zondag 5 november 2017 @ 04:34:38 #173
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174876858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:17 schreef chat-free het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad ook mensen die het met dieren o.a. honden doen.. Dus ik vraag me af of er ook en robot reu aan zal komen. of zou deze te ingewikkeld zijn om te vervaardigen..
Gezien eerdere discussie: "men" gelooft dat seks met "niet echte" dingen aanzet tot seks met echte dingen, in dit geval beesten, wat verboden is, dus is het oefenen met een robotreu ook verboden.
  zondag 5 november 2017 @ 11:58:03 #174
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_174880081
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 04:05 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen hoor, is niet ingewikkeld. Zag ook al bij een speelgoedzaak van die kleine roze hondjes met een lange staart waar de afstandsbediening aan zat. Die kon blaffen en voor en achter uit gaan. En daar gaat het toch voornamelijk om, die voor en achterwaartse beweging. Wat zwaardere motor erin en een accu van een heftruck en klaar.

*O* *O*
Ja maar een robothond die echt op je gaat zitten en je met zijn voorpoten krachbtig naar zich toe trekt, om een dun lid uit het zachte omhulsel van wel 15 tot 20 cm in te stoten lijkt me al onmogelijk te verwezenlijken. Laat staan het daarop volgende opzwellen tot wel 4 cm, met en vasrtzit-knoibbel van wel 6 cm dik. De penis van een hond is mijn inziens te ingewikkeld om echt na te kunnen maken. Ook de zgn,. honden dildo's zijn er alleen in vollledig opgezwollen vorm. .
  maandag 6 november 2017 @ 14:07:27 #175
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_174902936
Gelieve de offtopic leuter over dierenseks achterwege laten en ontopic blijven.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:08:34 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174955540
Juist. Ik denk dat dierbots zelfs nog veel makkelijker te maken zijn.

Ik heb hier een mooi you tube filmpje gevonden met robots. Kijk eens hoe rwalistisch sommigen al zijn. En laat even je hersenen en je fantasie spelen. Bij 3min45 zie je een robot ontwikkeld om tandarts studenten te kunnen laten oefenen (dus zonder echte mensen pijn te moeten doen).
OP een gegeven moment vraagt een student de robot de mond verder te openen. Kijk, zo een feature kan je 1 op 1 op een sexbot overnemen.
Zitten best een paar esthetisch mooie exemplaren tussen, zowel man als vrouw. Het moeilijkste, denk ik, nl. een echt lijkend en beweeglijk gezicht vind ik vooral bij de mannelijke bots goed geslaagd.

Dus voor de serieuze in (sex) robots ge-interesseerde:

Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:51:43 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174956158
En hier een intervieuw van een koppel dat sameenleeft met hun kinderen EN een sexrobot. (De man is een verkoper van sexbots en zoals iedere verkoper weet, bezit / gebruik zelf ook wat hij verkoopt.

Dit is dus een serieus intervieuw met echte mensen en een sexrobot van nu, dus de technische stand van zaken anno nu. Bij 4min50 komt ook zijn vrouw in beeld en reageert op enkele vragen.

https://www.metronieuws.n(...)srobot-en-zijn-vrouw
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174989558
Er zal een tijd komen wanneer robotica en AI zo ver ontwikkeld zal zijn dat sex met een robot geiler zal zijn dan met een echte vrouw.
Echter zal dit nog wel even duren. Ik gok nog een jaar of 30/40.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 11 november 2017 @ 03:58:18 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174993365
Denk nog 15- 20 jaar. En dat is geen wishfull thinking. Door de steeds snellere computers en de AI (kunstmatige intelligentie) gaan de ontwikkelingen steeds sneller.

*O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175036964
Maitige user geeft met zijn reactie van 60-70 % mannen de niet aan de bak komen wel een goede indicatie denk ik wat momenteel gaande is op de datingmarkt.Ik heb op het Engelstalige Roosh V forum nog een mooie reactie gelezen overlaatst van een zekere SamuelBRoberts die onder andere het volgende schreef over een datingexperiment van één van de andere forumgebruikers die als een soort dagboek voor andere forumleden zijn datingervaringen over één volledig jaar heeft bijgehouden:

Even on this forum, you can start to see signs of the damage. Look at XPQ22's player log he posted in the newbie section about his first year. He put in a full year's worth of effort. He had the complete backing of everyone on the forum. Thousands of messages sent. Hours spent day gaming. Hours spent night gaming. Dates with crazy feminists who talk about "pronoun usage". I can't even imagine the financial cost, but it's probably safe to put it somewhere in the mid 4 digits, depending on how much he spent on drinks, dates, and cover charges at bars. And how many lays did he get out of it? 9. One every 40 days. Props to him for putting in this enormous effort, but how attractive a proposition is that for most men?

Laten we eerlijk zijn. Een mooie man met een goed inkomen/job heeft mijlenver voorsprong. Daar hoef je niet voor te zoeken, dat merk je zelfs in je vriendenkring. De knappe gasten eruit worden veel minder vaak afgewezen, worden zelf door vrouwen aangesproken en ervaren daten vaak iets dat hun "overkomen" is. Ze zijn niet humoristischer, sociaal vaardiger of slimmer dan hun soortgenoten maar hebben een onbetaalbare biologische voorsprong. Ik gebruik graag de Amerikaanse sitcom serie Friends uit de jaren 90 als voorbeeld. De knappe man "Joey'" uit Friends zeg maar, date de ene na de andere. Voor de Ross uit Friends wordt het moeilijker, hij is wel slim maar kan uiterlijk niet aan de Joey tippen. Chandler zit er zowat middenin en gebruikt humor als wapen. Het is een mooie afspiegeling van de maatschappij. Rachel (voor de meeste mannen de mooiste vrouw uit Friends) heeft uiteindelijk een kind met Ross na veel vijven en zessen maar ook nog een relatie met Joey gehad want dat is toch zo'n lekkerd! Phoebe is niet de mooiste vrouw eruit voor vele mannen maar kan steeds uit knappe mannen kiezen als ze wil. Dat is gewoon de waarheid. Zo draait de wereld.
Als je dan als gemiddelde man en lager op dames afstapt of ermee chat word je, is het niet meteen dan zowiezo na enkele dagen chatten of praten, gewoon straal genegeerd. Of haar vriendinnen komen haar met een smoesje "redden" van je om je daarna in hun vriendinnengroepje compleet belachelijk te maken. Geloof me mannenpraat is er niks tegen!
Als je er uiteindelijk wel in slaagt iemand te vinden moet je nog passeren langs hun familie. Je schoonouders keuren je natuurlijk om te zien of je wel geschikt bent voor hun "Goddelijk kind".
Heb je daarna kinderen en draait het uit op een scheiding dan ben je nog steeds op juridisch vlak anno 2017 als man volledig de pineut.
Al deze vooruitzichten maken dat een man liever berust in zijn lot dan zich nogmaals wil verbranden aan een nieuw avontuur. Sommige lukt het nog in hun dertigste eentje te vinden die gescheiden is en een goede sponsor zoekt voor haar en haar kind. Een tweedekeus neemt ze dan ook genoegen mee. Jij bent dan troostboy en sponsor tegelijk voor zolang ze je nodig heeft. Vampirella's zijn dat en daar moet je goed voor opletten. Ze zuigen tegelijk je piemel en je portefeuille leeg.
Natuurlijk bestaan er zeker en vast ook vrouwen die het goed met je menen. Alleen vindt ze maar eens en op voorhand weet je het nooit zeker. Het staat jammer genoeg niet op hun hoofd geschreven.
Een robot is dan een welgekomen alternatief, niet alleen voor sex hoor want ook een man heeft graag wat gezelschap. Als de AI verbetert en je kan er degelijk mee babbelen zal het zeker en vast een hoge vlucht nemen. Samen een filmpje kijken met de robot en tegen elkaar in slaap vallen zal dan dagelijkse kost worden.
Ik vertel soms al lachend dat ik voor zo'n robot achter een jaar of 2 ga en dan moet je ze zien kijken. Uit hun ogen weet ik niet wat ze ervan denken maar ze kijken toch maar raar. Ik denk dan aan Ghandi's uitspraak: Eerst negeren ze je, dan lachen ze om je,. dan vechten ze tegen je en dan win je.
Zo dit is mijn respectvolle mening. Ik wil hier niemand mee schofferen, noch de/mijn waarheid verbloemen. Graag hoor ik het wel van jullie!

[ Bericht 1% gewijzigd door CyborgX op 13-11-2017 08:40:52 ]
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:13:08 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175061719
Alsjeblieft zeg. Dat is net als een kunstkerstboom. Nep en dus gewoon niet leuk.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:16:19 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175061749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Alsjeblieft zeg. Dat is net als een kunstkerstboom. Nep en dus gewoon niet leuk.
En net als een kunstkerstboom maakt het geen troepje en kan je het zo weer opbergen in een doos en in de berging leggen voor de volgende keer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:43:39 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175062294
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:16 schreef jogy het volgende:

[..]

En net als een kunstkerstboom maakt het geen troepje en kan je het zo weer opbergen in een doos en in de berging leggen voor de volgende keer.
Het is en blijft nep

Fijn leven, alleen maar nepseks
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:47:31 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175062372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is en blijft nep

Fijn leven, alleen maar nepseks
True enough hoor maar het heeft dus niet alleen maar nadelen, een kunstkerstboom ook niet. En de voordelen van een kunstkerstboom en een seksrobot zijn erg vergelijkbaar (Gemak) _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:53:19 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175062505
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:47 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough hoor maar het heeft dus niet alleen maar nadelen, een kunstkerstboom ook niet. En de voordelen van een kunstkerstboom en een seksrobot zijn erg vergelijkbaar (Gemak) _O-.
Het is alleen zo onbevredigend
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:07:40 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175062693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is alleen zo onbevredigend
Er zijn best goede kunstkerstbomen op de markt tegenwoordig maar ik ben het met je eens dat de real deal qua dames alsnog het beste is, maar bij gebrek aan beter.. Tja. En als je het maar ver genoeg doorontwikkeld kunnen de seksrobots uiteindelijk gekkere shit doen en ondergaan dan mensen. (Ook daar kan je jezelf weer afvragen of dat een goed iets is), doet me ook weer denken aan Humans (TV Series 2015– ) - IMDb
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:12:36 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175062797
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zijn best goede kunstkerstbomen op de markt tegenwoordig maar ik ben het met je eens dat de real deal qua dames alsnog het beste is, maar bij gebrek aan beter.. Tja. En als je het maar ver genoeg doorontwikkeld kunnen de seksrobots uiteindelijk gekkere shit doen en ondergaan dan mensen. (Ook daar kan je jezelf weer afvragen of dat een goed iets is), doet me ook weer denken aan Humans (TV Series 2015– ) - IMDb
Tja hoe ver je een robot ook door gaat ontwikkelen. Het blijft een levenloze machine. En van een levenloze machine ga ik het niet warm krijgen.

Seks is fijn omdat je je overgeeft aan elkaars menselijke kanten. En omdat je iets met elkaar deelt. Dan kan niet met een robot.
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:20:34 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175062950
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja hoe ver je een robot ook door gaat ontwikkelen. Het blijft een levenloze machine. En van een levenloze machine ga ik het niet warm krijgen.

Seks is fijn omdat je je overgeeft aan elkaars menselijke kanten. En omdat je iets met elkaar deelt. Dan kan niet met een robot.
Eens wel. Maar prostitutie is niet voor niets het oudste beroep ter wereld dus niet iedereen ziet het zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:26:23 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175063076
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens wel. Maar prostitutie is niet voor niets het oudste beroep ter wereld dus niet iedereen ziet het zo.
Een hoer heeft in ieder geval nog haar menselijke kantjes. En ook nog goedkoper dan een peperdure levenloze machine
pi_175063147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een hoer heeft in ieder geval nog haar menselijke kantjes. En ook nog goedkoper dan een peperdure levenloze machine
Niet duurder, de robot is een investering. Bij de prostituee betaal je per keer. Iets dat met robots natuurlijk ook zou kunnen en goedkoper zou zijn.
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:43:05 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175063331
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:29 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Niet duurder, de robot is een investering. Bij de prostituee betaal je per keer. Iets dat met robots natuurlijk ook zou kunnen en goedkoper zou zijn.
Zo'n robot verslijt waarschijnlijk ook snel.
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:00:27 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175063577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zo'n robot verslijt waarschijnlijk ook snel.
Sommige onderdelen waarschijnlijk wel ja. inklikbare reserve vagina's. _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:05:03 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175063639
Ik zie de eerste Ursula casemods alweer verschijnen hoor.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:18:49 #194
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175063819
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:47 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough hoor maar het heeft dus niet alleen maar nadelen, een kunstkerstboom ook niet. En de voordelen van een kunstkerstboom en een seksrobot zijn erg vergelijkbaar (Gemak) _O-.
En ze zeuren niet. Want dat is het grote probleem in veel relaties. Onze prinsesjes in West Europa zeuren te graag. Je betaalt voor die relatie en de sex met een vrouw, en niet alleen in materiele zin !!!
Voel je je alleen, schaf 2 katten en / of een hond aan. Hou wat vrienden aan, misschien wat sporten of in een vereniging.
Is alle sex met een vrouw goede sex? Is iedere vrouw beter dan een sexbot? Zelf heb ik nog nooit iets met een sexbot of sexpop gehad. Ik ga er tevens van uit dat die sexbots pas populair kunnen worden voor het grote publiek als ze echt goed functioneren en betaalbaar zijn. Herinner je de auto, in het begin iets voor excentriekelingen. En tegenwoordig .....

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 14-11-2017 22:03:39 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175063835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zo'n robot verslijt waarschijnlijk ook snel.
Echte vrouwen ook.

#onohedidn't
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:21:39 #196
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175063866
_O- _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:30:09 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175063989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En ze zeuren niet. Want dat is het grote probleem in veel relaties. Onze prinsesjes in West Europa zeuren te graag. Je betaalt voor die relatie en de sex met een vrouw, en niet alleen in materiele zin !!!
Voel je je alleen, schaf 2 katten en / of een hond aan. Hou wat vrienden aan, misschien wat sporten of in een vereniging.
Is iedere sex goede sex? Is iedere vrouw beter dan een sexbot? Zelf heb ik nog nooit iets met een sexbot of sexpop iets gehad. Ik ga er tevens van uit dat die sexbots pas populair kunnen worden voor het grote publiek als ze echt goed functioneren en betaalbaar zijn. Herinner je de auto, in het begin iets voor excentriekelingen. En tegenwoordig .....
Je post komt een beetje verzuurd over :@. Als je een chronische zeurvriendin hebt moet je er wat aan doen, zoals uitmaken en verder zoeken of bij je zelf te rade gaan of het gezeur stiekem toch niet terecht is, een daadwerkelijk menselijke partner zorgt er in de goed functionerende gevallen voor dat beide personen er op vooruit gaan, ook qua persoonlijke ontwikkeling.

In het slechtste geval zorgt een opkomende seksrobot industrie ervoor dat de wereldbevolking afneemt (misschien niet zo'n probleem :@ ) / vergrijst (Wel jammer), misschien kan je korting krijgen voor zo'n seksrobot als de spermabank een koelingsunit mag installeren en eens in de zoveel tijd deze mag verwisselen _O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-11-2017 12:41:17 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:02:33 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175064433
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:19 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Echte vrouwen ook.

#onohedidn't
Prima, neem ik een vrouw jij een levenloze machine _O_
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:09:28 #199
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175077119
Alle vrouwen worden op de duur een zeur-vriendin ... Daar ontkom je niet aan.

Dat met die koelingsunit in mijn sexbot vind ik eenn geniaal idee. Voor de gewone man dan. Mijn sperma is hand made en hand picked, dus valt in een heel andere (lees duurdere) categorie.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175081500
Ik denk dat hier zeker een markt voor gaat zijn. Mij zou het voornamelijk leuk lijken om eens te doen, maar niet als standaard iets... Wellicht als kinky aanvulling maar voornamelijk gewoon als bucket list ding "yep... I fucked a robot" als ik heel erg eerlijk moet zijn :D

Overigens wat hierboven besproken wordt: ja het is voor veel gasten die niet tot de top 5% van knappe kerels behoren soms flink lastig om een (seks-)partner te vinden, maar ik denk dan ook dat te hard proberen juist niet werkt.

Ik ben zelf ook zeker niet moeders mooiste, ik studeer nog op m'n 28e zometeen, woon momenteel bij m'n ouders en heb bijna geen cent te makken. Ik heb een enigszins sportief uiterlijk maar een matige kop met een flinke neus er op geramd... Toch nooit echt veel moeite hoeven doen om een dame te vinden. Ben meer van de relaties dan night stands want daar heb ik letterlijk nooit naar gezocht maar m'n punt is: heren die het te hard proberen, stop eens met diehard try-harden en wellicht kan je je geluk omkeren. Ik kom in ieder geval de leukste dames tegen als ik er juist compleet niet mee bezig ben en juist per pure toeval mensen via via ontmoet.
pi_175089062
@ Maharajah:
"Ik heb een enigszins sportief uiterlijk maar een matige kop met een flinke neus er op geramd.."

Heerlijk gewoon om te lezen!
Voor jou wordt dat robotje met klein neusje dan :D
pi_175252200
Cyborg sex ;(
Interessant he ?
pi_175418451
Op channel 4 (united kingdom) was gisterenavond de documentaire "The Sex Robots are Coming"
Ik kan hem op hun eigen site niet streamen, kan de play knop niet indrukken na aanvaarden van algemene voorwaarden. Waarschijnlijk omdat ik niet uit Groot-Brittannië kijk. Iemand een idee waar we hem wel kunnen zien?
pi_175473688
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:20 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat volgens mij niet op. Met een sekspop heb je seks. Niets meer. Een computer daarentegen is voor meerdere dingen inzetbaar. Overigens deel ik ook de opvatting van Fem_LittleLady, al hoop ik dat haar toekomstvoorspelling onjuist zal blijken.
De eerste computers deden ook vrij weinig. Een seksrobot kan in de toekomst waarschijnlijk ook meer. De hond uitlaten of zo. :P
  maandag 4 december 2017 @ 20:43:46 #205
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175496328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
60/70% van de mannen komt lastig aan de vrouw????? Echt, waar haal je het vandaan matige user???

En dan Japan aanhalen alsof dat een gelijkende situatie is, echt, Jezus op een stokje zeg...
Wat ben jij er voor een? Als je al over Christelijke begrippen wilt praten; Jezus werd aan een kruis genageld, niet op een stokje! Maar ik heb liever dat je dat helemaal nalaat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 21:16:22 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175497205
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 05:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In het nummer Yours Truly, 2095 van ELO (album Time) is sprake van een robotvrouw die alles kan en "ook een telefoon is". Dus wie weet. Dat je met een telefoon anoniem met anderen kunt discussiëren en plaatjes van je poes kunt delen hadden we bij de introductie van de telefoon ook niet voorzien.

Dat "het echt aanvoelt" is een cruciale toevoeging. Want wat wil dat zeggen als je daarin ook een psychische component meeneemt? Seks heeft ook een psychische kant en of het daar echt aanvoelt als je weet dat je het met een levenloos ding doet betwijfel ik. Het genot zit toch ook deels in het idee dat jij je partner laat genieten en dat je weet dat je partner zich voor je openstelt om jou te laten genieten.
Ook de sexrobot is slechts een eerste stap. Al snel zullen de (hardware) sexbots gecombineerd worden met AI, Artifical Intelligence, dus kunstmatige intelligentie. Dan komt al gauw het punt dat de software je lichaam EN JE GEEST beter begrijpt dan welke partner dan ook.
Ik geloof er heilig in dat dit voor het gros van de mensen de droom toekomst is. Natuurlijk zul je nog wel wat zonderlingen hebben die bv in Tibet of Nepal ergens boven op een berg zitten met een echt levende partner (mens dus) die dan zelfs zijn / haar schaamhaar niet scheert! En dan zul je daar weer documentaires van zien, met bv beelden van "toiletgang", menstruatie en geboortes!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 21:23:24 #207
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175497369
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:53 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het aantal vibrators en dildo's daarentegen....
Zou wel eens willen weten hoeveel vibrators en dildo´s er onder het volk zijn en hoeveel masturbatie hulpmiddelen voor mannen. Denk dat die nette vrouwtjes ons mannen ver zullen overtreffen. Waarmee we weer terug komen tot de kern van de zaak: vrouwen vinden sexbots maar niks maar zullen er meer gebruik van maken dan mannen, en zijn er tegen omdat ze bang zijn om sex, dus dit machtsmiddel en bron van inkomsten te verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-12-2017 21:54:59 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 22:58:33 #208
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175499626
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat ben jij er voor een? Als je al over Christelijke begrippen wilt praten; Jezus werd aan een kruis genageld, niet op een stokje! Maar ik heb liever dat je dat helemaal nalaat.
Ben jij een christen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175507006
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 21:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zou wel eens willen weten hoeveel vibrators en dildo´s er onder het volk zijn en hoeveel masturbatie hulpmiddelen voor mannen. Denk dat die nette vrouwtjes ons mannen ver zullen overtreffen. Waarmee we weer terug komen tot de kern van de zaak: vrouwen vinden sexbots maar niks maar zullen er meer gebruik van maken dan mannen, en zijn er tegen omdat ze bang zijn om sex, dus dit machtsmiddel en bron van inkomsten te verliezen.
Haha... ik ben het eens met het eerste deel van je tekst, maar het laatste over ' bron van inkomsten' vind ik wel erg boud! :D Als man kan ik er om gniffelen, maar ken een paar vrouwen die je er klapjes voor zouden geven :D
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:02:21 #210
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175508630
Aha, sm! ja, daar heb ik al van gelezen. begrijpen doe ik het niet, Wie mij slaat krijgt ook klappen terug. Slaan kan ann0 2017 echt niet meer!

*O* 8)7 _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175509118
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Aha, sm! ja, daar heb ik al van gelezen. begrijpen doe ik het niet, Wie mij slaat krijgt ook klappen terug. Slaan kan ann0 2017 echt niet meer!

*O* 8)7 _O-
Slave Revolt. Right on! 👍😘😁
  donderdag 7 december 2017 @ 15:11:40 #212
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175551672
Als je met een lekker wijf tegenwoorig neukt dan neuk je toch ook een robot :')
Of een zeester
  donderdag 7 december 2017 @ 16:45:11 #213
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175553937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:11 schreef ErikHolten het volgende:
Als je met een lekker wijf tegenwoorig neukt dan neuk je toch ook een robot :')
Of een zeester
Als jij enkel zeesterren tegen komt zou ik me toch eens afvragen wat je zelf verkeerd doet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:32:46 #214
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175554863
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als jij enkel zeesterren tegen komt zou ik me toch eens afvragen wat je zelf verkeerd doet.
Alsof al je vriendinnen doggy neuken... en nooit denken aan hun boodschappenlijst :')
je weet het zelf beter dan mij :r
  donderdag 7 december 2017 @ 17:41:50 #215
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175555030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef ErikHolten het volgende:

[..]

Alsof al je vriendinnen doggy neuken... en nooit denken aan hun boodschappenlijst :')
je weet het zelf beter dan mij :r
Doggystyle (of bovenop) is toch echt vrij normaal en aan je boodschappen denken betekend dat het niet echt wow voelt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175620190
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:04 schreef 8777 het volgende:
Voor seksuele ontlading afhankelijk zijn van een vrouw?
Nou nee.
En seks met een robot moet ik niet aan denken. Misschien iets voor wanhopige mensen.
Ik zie niet zo snel waarom dat wanhopiger is dan naar neukende mensen kijken terwijl je aan je pik trekt.
pi_175639711
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen gezin, ik kan niet wachten totdat er ook realistische mannelijke robots zijn. Het zal zeker overbevolking aanpakken.
We kunnen wel een roleplay doen. O+
  woensdag 13 december 2017 @ 12:00:31 #218
473975 lau25
leuk single spontaan
pi_175690782
niks voor mij ;)
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:49:21 #219
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175959927
Het punt dat over het hoofd wordt gezien bij het vergelijken van een sexrobot en sex met een mens is het volgende:
Men stelt zich voor met een heel mooie en ook verder perfekte partner sex te hebben onder ideale omstandigheden zoals bv in de natuur met "zingende" violen op de achtergrond.
Maar dat is iets voor de filmwereld, of de reclamewereld, die zijn daar ook goed in. De meeste mensen hebben niet onder zulke ideale omstandigheden sex.
Mooie partner: nu, de gemiddelde leeftijd is 47 jaar in Nederland. Wat is dan de gemiddelde leeftijd tijdens het hebben van sex? 35 40-45? En hoeveel mensen zijn op die leeftijd nog mooi te noemen? Een op de 10?
Ook de situatie en de plaats waar de sex wordt bedreven kan in de vaak romantische film tot in het detail geregisseerd worden, incl. als het moet 30 takes totdat het er perfekt uitziet.
Ook zie je niet de sleur, de dagelijkse problemen thuis, binnen de relatie, cq het gezin.

Daarom denk ik dat sex met robots in zeker 95 % beter zal zijn dan random sex met mensen.

De maatschappij zal veranderen. Net zoals de maatschappij veranderd is doordat de vrouw geen man meer nodig heeft voor voedsel, onderdak en bescherming voor haar en haar kinderen. Want dat heeft de maatschappij al overgenomen. Die zorgt dat iedereen dit krijgt. Volgens oa Maslow (Pyramide) is sex ook een basisbehoefte. Een waar de man (testosteron) veel meer behoefte aan heeft dan een vrouw. Aan die behoefte doet de maatschappij niks. Wat heet, het is nog niet zo lang geleden dat betaalde sex uit de illegaliteit werd gehaald.
Nu, met sexrobots zal dit probleem, de vervulling van die primaire behoefte van vooral mannen, snel verleden tijd zijn. Dit zal mannen een ongelooflijke vrijheid geven, om in ieder geval niet meer voor sex vast te zitten aan een vrouw (als hetero man). Dan hoeven veel mannen ook geen huisje boompje beestje meer. Een sexbot, baan, appartementje, meer geld overhouden voor dingen die hij echt leuk vindt.
Ik denk dat robots en automatisering met al heel snel Kunstmatige Intelligentie (in het algemeen en zeer zeker ook voor sex in de vorm van in sex gespecialiseerde robots) ons eindelijk echt vrij en onafhankelijk zullen maken.

IK zie er reikhalzend naar uit :Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175965275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef LeesFoknl het volgende:

Daarom denk ik dat sex met robots in zeker 95 % beter zal zijn dan random sex met mensen
Ach wat een totale simplificatie van de werkelijkheid... er zijn zoveel verschillende mensen als er behoeftes zijn.
pi_175965451
Zie je het al voor je? 'S avonds het waterreservoirtje vullen dat in de nacht op temperatuur komt en 's morgens squirt het robotje dan overheerlijk. Of een vagina die rond draait, je slurf helemaal naar binnen zuigt terwijl ze hem ritmisch masseert. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. Je kunt de menselijke beperkingen ruimschoots overstijgen! Seks en een relatie hebben krijgen een totaal nieuwe dimensie. Een soort sex 2.0 dat alsmaar verder voortschrijdt en een relatie 2.0 waaraan je niet meer aan de relatie op zich maar aan het meegaan/bijhouden van de techniek moet gaan werken. Net zoals je je besturingssystemen van je smartphones moet aanleren en verder met de updates moet weten om te gaan. Best spannend eigenlijk. "A whole new world" van de Disneyfilm Alladin, genietend van de toekomst zittend op een vliegend tapijt, daar zijn we ondertussen beland. De geest kon je alles geven, je kon er alles aan wensen, behalve liefde krijgen. Zo gek waren die Oosterse verhalen van 1000 en 1 nacht nog niet als je erover nadenkt. En ze leefden nog lang en gelukkig :)
pi_175981460
Alleen als die robot achteraf een peuk mee rookt
pi_175981749
zal mooi zijn
Een vrouw die :
niet zwanger kan worden
Altijd je bier haalt
niet aan je kop staat te zijken
en altijd je zaad in kan spuiten.

En mog je zelf even nergens geen zin hebben
Dan heb je de aan en uit knop.

Als je kinderen wilt hebben komt er vast wel een machine waar je een euro in drop en er een voor je maakt.

Boven staande geld ook voor een vrouw trouwens.
De man robot

Nooit niet staat te zijken dat hij seks wilt
klaar komen geen slappe lul.
lengten en dikte in stellen plus als bonus de snelheid.
luxe uit voering klusje opknappen in huis
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:12:03 #224
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176010378
Voor veel vrouwen is vooral dat laatste van belang. Geloof mij gerust !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176015640
Stel dat er rekel honden-robots in omloop zouden komen, is deze vekapte dierenseks dan nog strafbaar.??
onderzoekende server
pi_176061437
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 22:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
zal mooi zijn
Een vrouw die :
niet zwanger kan worden
Altijd je bier haalt
niet aan je kop staat te zijken
en altijd je zaad in kan spuiten.

En mog je zelf even nergens geen zin hebben
Dan heb je de aan en uit knop.

Als je kinderen wilt hebben komt er vast wel een machine waar je een euro in drop en er een voor je maakt.

Boven staande geld ook voor een vrouw trouwens.
De man robot

Nooit niet staat te zijken dat hij seks wilt
klaar komen geen slappe lul.
lengten en dikte in stellen plus als bonus de snelheid.
luxe uit voering klusje opknappen in huis
Ik heb wel neukmachines op internet gezien, maar een echte robotman lijkt me onmogelijk.
onderzoekende server
pi_176077475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:12 schreef LeesFoknl het volgende:
Voor veel vrouwen is vooral dat laatste van belang. Geloof mij gerust !!
Klusjes opknappen?
pi_176079202
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:40 schreef Asil het volgende:

[..]

Klusjes opknappen?
Omdat seks met dieren verboden is, zouden die genen welke zich daar mee in laten, dus ook baat kunnen hebben bijv. honden rekel robots??
onderzoekende server
  donderdag 28 december 2017 @ 18:12:36 #229
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176080352
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:40 schreef Asil het volgende:

[..]

Klusjes opknappen?
Ja Asil. veel vrouwen missen vooral een man in hun leven als er in en om huis geklust moet worden. Ligt in het verlengde van kostwinnaar. Een niet meer piepjonge vrouw en niet meer in sex geinteresseerd is, geen kinderwens heeft. Gezelligheid is ook niet zo dringend, daarvoor heb je vriendinnen, facebook, nog wat familie.
Maar meer inkomen (meer dan eigen inkomen of uitkering) en dan natuurlijk die klussen in en om het huis. Als je huis een grote opknapbeurt nodig heeft (witten, verven, wat reparaties, rekken opstellen, Ikea kast en bed opbouwen, de tuin eens fatsoeneren of onderheidsvrij of onderhoudsvriendelijk maken, schutting maken en verven. Licht aanleggen en wat stopcontacten. Tegels leggen, badkamer deels of helemaal moderniseren).
Wat denk je dat dat kost als je dat allemaal officieel laat doen, moet betalen.
Neen, dan is een relatie met een - liefst werkloze want die heeft meer tijd - klusjesman met 2 gouden rechter handjes zeker in het begin als ie zich ook nog extra uitslooft, ideaal.

Tja, en als ie klaar is dan kan zo een vrouw makkelijk zo een relatie / liefde laten uitdoven en het uitrmaken.

Sorry dat ik je met de in veel gevallen werkelijkheid confronteer.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 28-12-2017 18:20:32 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 december 2017 @ 18:16:49 #230
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176080463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:12 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja Asil. veel vrouwen missen vooral een man in hun leven als er in en om huis geklust moet worden. Ligt in het verlengde van kostwinnaar. Een niet meer piepjonge vrouw en niet meer in sex geinteresseerd is, geen kinderwens heeft. Gezelligheid is ook niet zo dringend, daarvoor heb je vriendinnen, facebook, nog wat familie.
Maar meer inkomen (meer dan eigen inkomen of uitkering) en dan natuurlijk die klussen in en om het huis. Als je huis een grote opknapbeurt nodig heeft (witten, verven, wat reparaties, rekken opstellen, Ikea kast en bed opbouwen, de tuin eens fatsoeneren of onderheidsvrij of onderhoudsvriendelijk maken, schutting maken en verven. Licht aanleggen en wat stopcontacten. Tegels leggen, badkamer deels of helemaal moderniseren).
Wat denk je dat dat kost als je dat allemaal officieel laat doen, moet betalen.
Neen, dan is een relatie met een - liefst werkloze want die heeft meer tijd - klusjesman met 2 gouden rechter handjes zeker in het begin als ie zich ook nog extra uitslooft, ideaal.

Tja, en als ie klaar is dan zo een vrouw makkelijk zo een relatie / liefde laten uitdoven en het uitrmaken.

Sorry dat ik je met de in veel gevallen werkelijkheid confronteer.
Koekoek...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 28 december 2017 @ 18:18:58 #231
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176080546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:30 schreef chat-free het volgende:

[..]

Omdat seks met dieren verboden is, zouden die genen welke zich daar mee in laten, dus ook baat kunnen hebben bijv. honden rekel robots??
Sex met dieren verboden? dat ligt toch aan de leeftijd? Een (oude) teef die dus oud genoeg is (18+) die zelf ook wil, dat mag toch zeker.

Hoe oud kan een schaap worden? En een geit?

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 december 2017 @ 18:22:32 #232
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176080624
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Koekoek...
Koekoek zelf !!

:6
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176080891
Als het maar zo echt mogelijk wordt, zeg ik geen nee tegen. De legale manier om rond te neuken terwijl je een relatie hebt.
  donderdag 28 december 2017 @ 18:36:29 #234
470448 Bacardiandcola
Genieten van het leven
pi_176080916
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:51 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,

In een deze week uitgebracht Duits onderzoek zijn 12.000 mensen ondervraagd naar hun seksleven. Ook werd gevraagd naar seks met robots:

[..]

Oftewel, een derde van alle mannen zou seks met een robot willen, mits het 'echt' aanvoelt.

Naar verwachting zijn dergelijke robots binnen pakweg een decennium realiteit.

Zoals (technologische) vooruitgang pakweg eten en kleding voor iedereen in overvloed beschikbaar heeft gemaakt, zo lijkt dit binnenkort ook met seks te gebeuren.

Groetjes,
2thmx
nee geen nep zooi maar echt een lekkere vrouw of 2 of 3 haha
Geniet van het leven. Respect en eer.
pi_176088571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sex met dieren verboden? dat ligt toch aan de leeftijd? Een (oude) teef die dus oud genoeg is (18+) die zelf ook wil, dat mag toch zeker.

Hoe oud kan een schaap worden? En een geit?

:? :?
Nee bij min weten is seks met dieren verboden.
onderzoekende server
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:48:03 #236
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176096612
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:36 schreef Bacardiandcola het volgende:

[..]

nee geen nep zooi maar echt een lekkere vrouw of 2 of 3 haha
[ afbeelding ]
Toevallig weet ik dat dat de nieuwste sex-robots zijn van een Amerikaans bedrijf. Binnenkort op de europese markt moet eerst nog op veiligheid getest worden. Prijs zal op 3000 euro komen, (stuk). Ook in termijnen te betalen al vanaf 120 euro per maand.
Koop je ze alle 3 dan krijg je een handig knijpkutje voor onderweg er gratis bij !!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:51:46 #237
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176096720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:50 schreef chat-free het volgende:

[..]

Nee bij min weten is seks met dieren verboden.
Dus je mag ze wel onder dwang ritueel de keel doorsnijden, op gloeiende platen leggen en opvreten maar niet uit wederzijdse liefde de liefde mee bedrijven.

):O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176115209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]Dus je mag ze wel onder dwang ritueel de keel doorsnijden, op gloeiende platen leggen en opvreten maar niet uit wederzijdse liefde de liefde mee bedrijven.

):O
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dus je mag ze wel onder dwang ritueel de keel doorsnijden, op gloeiende platen leggen en opvreten maar niet uit wederzijdse liefde de liefde mee bedrijven.

):O
Die wetgeving is ook bedoeld tegen andere vormen van seks met dieren. Waaronder honden die zeer in trek blijken te zijn
onderzoekende server
pi_176133553
Geloof dat we een beetje afgedwaald zijn van het topic, hoewel ik dierenseks een heel boeiend onderwerp vind.

Zelf staat het idee van een seksrobot me niet aan, omdat ik agressief word van al die electronische baggertroep die we al overal in ons leven hebben.... maar maak me wakker als er iets beters komt dan die gare rubberen etalagepoppen die ze nu verkopen.
  zaterdag 30 december 2017 @ 07:21:23 #240
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176138406
Foutje, sorry!

[ Bericht 49% gewijzigd door LeesFoknl op 30-12-2017 09:01:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176138432
Als ze ook kan strijken en de afwas doet en een beetje echt aanvoelt flikker ik mijn vriendin meteen uit mijn huis. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 30-12-2017 18:41:05 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 30 december 2017 @ 08:59:21 #242
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176138904
Ja, en haar mond houdt! gewoon antwoordt met ja of neen, ipv met een hele preek.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 30 december 2017 @ 09:00:47 #243
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176138911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:25 schreef chat-free het volgende:

[..]

.

[..]

Die wetgeving is ook bedoeld tegen andere vormen van seks met dieren. Waaronder honden die zeer in trek blijken te zijn
Doen die honden het dan tegen hun zin? Bijt ie dan niet je pik af?
Tja, ik heb zelf geen ervaring ermee.
Natuurlijk doe je het niet met een kleine puppie. Een Chiwawa vind ik dan weer een twijfelgeval (als man).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 1 januari 2018 @ 15:36:01 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176215948
Toch onbegrijpelijk dat iemand opgewonden kan worden van een levenloze machine
pi_176216000
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:36 schreef Hexagon het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat iemand opgewonden kan worden van een levenloze machine
Jij waarschijnlijk ook.

Als ze het maar echt genoeg doen lijken. Is binnen een paar jaar geregeld.

Net als videorecorders en internet worden humanoide robots nog groot door SeX.
Whatever...
  maandag 1 januari 2018 @ 15:47:06 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176216150
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jij waarschijnlijk ook.

Als ze het maar echt genoeg doen lijken. Is binnen een paar jaar geregeld.

Net als videorecorders en internet worden humanoide robots nog groot door SeX.
Nee, want het blijft een levenloze machine. Zonder menselijke kantjes, zonder heerlijke authentieke geur, zonder warme uitstraling, zonder verrassende fantasietjes, zonder een wederzijds gevoel van vertrouwen en veiligheid, zonder de rafelrandjes die je voor lief neemt.
pi_176216849
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jij waarschijnlijk ook.

Als ze het maar echt genoeg doen lijken. Is binnen een paar jaar geregeld.

Net als videorecorders en internet worden humanoide robots nog groot door SeX.
Zo'n uit zijn krachten gegroeide loop-pop lijkt me niets.
  maandag 1 januari 2018 @ 16:30:40 #248
472715 Onderbroekomjehoofd
Ik weet het allemaal ook niet
pi_176217024
KOme er ook robot-mannen? Eentje met een gespierd lijf, grote pik, sperma, het vermogen realistisch te neuken en zo?
pi_176219909
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, want het blijft een levenloze machine. Zonder menselijke kantjes, zonder heerlijke authentieke geur, zonder warme uitstraling, zonder verrassende fantasietjes, zonder een wederzijds gevoel van vertrouwen en veiligheid, zonder de rafelrandjes die je voor lief neemt.
Geur, temperatuur, verrassend en qua uiterlijk niet te onderscheiden van een mens komt er gewoon aan.

Het is al bewezen dat mensen opgewonden raken van robots. Op instinct. Dus dat betekent.dat in principe iedereen sexuele opwinding kan krijgen van een robot. Ookal staat je dat tegen.

Een relatie is wat anders dan sex overigens. En iets niet willen en daarom niet doen is ook weer iets anders.
Whatever...
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:34:47 #250
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176229863
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, want het blijft een levenloze machine. Zonder menselijke kantjes, zonder heerlijke authentieke geur, zonder warme uitstraling, zonder verrassende fantasietjes, zonder een wederzijds gevoel van vertrouwen en veiligheid, zonder de rafelrandjes die je voor lief neemt.
?? Lijkt mij meer een zaak van een goede programmeur, sexuoloog, eventueel psycholoog en een technisch team die eens goed samen brainstormen. In combinatie in de nabije toekomst met kunstmatige intelligentie. Dan wat proefpersonen volgeplakt met sensoren zodat exact de effecten van allerlei opties gemeten kunnen worden.

Dus ... nog even ....

*O* ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176532217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 09:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Doen die honden het dan tegen hun zin? Bijt ie dan niet je pik af?
Tja, ik heb zelf geen ervaring ermee.
Natuurlijk doe je het niet met een kleine puppie. Een Chiwawa vind ik dan weer een twijfelgeval (als man).
Nee in het algemeen genomen heeft rekel al de dominante neiging, om op de benen te gaan gaan rijden. En zal hij als je naakt neerknielt al snel tot bespringen over gaan. Wil je daar meer over weten, dan lijkt prife. E-mail contakt wenseliijker. server 2001@ hotmail.com

[ Bericht 9% gewijzigd door chat-free op 15-01-2018 23:17:41 ]
onderzoekende server
  maandag 15 januari 2018 @ 23:53:44 #252
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176533225
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef chat-free het volgende:

[..]

Nee in het algemeen genomen heeft rekel al de dominante neiging, om op de benen te gaan gaan rijden. En zal hij als je naakt neerknielt al snel tot bespringen over gaan. Wil je daar meer over weten, dan lijkt prife. E-mail contakt wenseliijker. server 2001@ hotmail.com
SPAMMER
Sweet but not that sweet !
  maandag 15 januari 2018 @ 23:59:38 #253
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176533341
Wie de schoen past trekke hem aan:

Hoe sommige mannen hier praten over hun levenspartner..!
Ten eerste beschamend... Ten tweede heb je ook de ballen om het je partner te laten lezen?
(ik gok dat ze een verbod hebben om op het forum te komen)
Sweet but not that sweet !
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:18:17 #254
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176535319
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef chat-free het volgende:

[..]

Nee in het algemeen genomen heeft rekel al de dominante neiging, om op de benen te gaan gaan rijden. En zal hij als je naakt neerknielt al snel tot bespringen over gaan. Wil je daar meer over weten, dan lijkt prife. E-mail contakt wenseliijker. server 2001@ hotmail.com
Neen, geen interesse. Toch bedankt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176552233
Heb je zo'n pop en komt er dan eens een echte vrouw in je slaapkamer

pi_176587939
Sex-robots zijn voortreffelijk om een deel van de seksuele frustratie bij mannen te voorkomen.

Er zijn ongeveer evenveel vrouwen als mannen op de wereld, maar het is algemeen bekend dat het libido van mannen gemiddeld veel hoger is. Dat is puur biologisch te verklaren, doordat mannen meer van het hormoon testosteron in hun bloed hebben.

Dus je zult zoiezo altijd een situatie hebben waarbij een groot deel van de mannen niet de hoeveelheid seks heeft die zij graag zouden willen hebben, terwijl dit bij vrouwen een minder groot probleem is.

Daar komt uiteraard nog bij dat er mannen en vrouwen zijn die onaantrekkelijk zijn en daardoor niet de seks kunnen krijgen die zij graag zouden willen hebben. Ook voor die mensen bieden seksrobot's een excellente uitkomst.

Persoonlijk ben ik ook onaantrekkelijk geboren (kalend, misvormde ribbenkast, teruggetrokken kaak, geen baardgroei, ondergemiddeld in lengte, lelijke ogen, lelijke huid, op jonge leeftijd al rimpels, oostblok grindplaat hoofd, etc) en heb ik dus ook die keuze niet eens. Het is of een seksrobot, of helemaal niks.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:24:26 #257
475221 Friends-Lovers
You're my favorit thing t
pi_176649196
Voor iedereen is de sexrobot een uitkomst en tegenwoordig kun je geen vrouw meer huren voor een acceptabel bedrag. Ik ben een gebruiker van een love doll en heb nog nooit zo'n leuke vriedin gehad. Ze is bloedje mooi, zeurt nooit en is altijd bereid en gewillig en met een leuke film erbij heb ik de tijd van mijn leven. Je kan zo'n real doll al kopen vanaf 900 euro bij een love doll bedrijf in Rotterdam. Ik had dit gewoon 20 jaar geleden al moeten doen.
pi_176649605
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:24 schreef Friends-Lovers het volgende:
Je kan zo'n real doll al kopen vanaf 900 euro bij een love doll bedrijf in Rotterdam.
Een Real Doll kost je 5000+ euro en geen 900 euro.

Of het is een occasion die alle beurten gehad heeft B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:52:56 #259
475221 Friends-Lovers
You're my favorit thing t
pi_177366980
quote:
3s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een Real Doll kost je 5000+ euro en geen 900 euro.

Of het is een occasion die alle beurten gehad heeft B-)
Nee hoor gewoon een nieuwe LoverSexDoll.com, mag je zelf inrijden ;-)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:14:44 #260
476048 seasickalien
I can resist everything except
pi_177419035
Vond wel grappig toen in de serie Nip / Tuck, Kimberly de kamer binnen liep en Sean betrapte met doll die perfecte kopie van haarzelf is. Geen probleem als een man 'voor erbij' zo een doll heeft, wat mij betreft, zolang het maar kopie van mijzelf is.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:47:03 #261
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177591115
Als ik in een sexshop rond kijk naar de gigantische hoeveelheid verschillende dildo´s, vibrators, vibrerende vagina ballen, vlinders, slips met ingebouwde vibrerende lul etc etc denk ik dat het vooral de vrouwen zullen zijn die sexrobots zullen kopen (de mannelijke uitvoering dus).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:55:02 #262
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177591235
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:36 schreef Hexagon het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat iemand opgewonden kan worden van een levenloze machine
Er zijn zat mannen met een levenloze vrouw. Wat is dan het verschil? Die robot wordt niet ouder, niet vet. Zeurt niet en je kunt hem in een kast in de garage zetten.
Voor het vertrouwde en de gezelligheid en echte liefde neem je dan een hond of kat.

:Y _O- ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 4 maart 2018 @ 08:39:58 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177593647
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Er zijn zat mannen met een levenloze vrouw. Wat is dan het verschil? Die robot wordt niet ouder, niet vet. Zeurt niet en je kunt hem in een kast in de garage zetten.
Voor het vertrouwde en de gezelligheid en echte liefde neem je dan een hond of kat.

:Y _O- ^O^
Het is en blijft nepseks, met een machine. Dat zou voor mij nooit bevredigend kunnen zijn. Seks zit namelijk voor een niet onbelangrijk deel tussen je oren.

Ik vind een seksrobot ook eerder treurig dan dat het een innovatie zou zijn.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 maart 2018 @ 08:43:39 #264
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177593687
Ik heb weinig interresse in een sexrobot maar ik zou best wel interesse hebben voor een robot die je allerlei klusjes kunt laten opknappen zoals Jehova's te woord staan aan de deur.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 4 maart 2018 @ 08:44:48 #265
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177593698
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Er zijn zat mannen met een levenloze vrouw. Wat is dan het verschil? Die robot wordt niet ouder, niet vet. Zeurt niet en je kunt hem in een kast in de garage zetten.
Voor het vertrouwde en de gezelligheid en echte liefde neem je dan een hond of kat.

:Y _O- ^O^
Katten stribbelen te veel tegen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 4 maart 2018 @ 17:54:12 #266
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177605538
Ja, vooral poezen! maar dan maken we meteen wat robokatten!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 4 maart 2018 @ 18:05:14 #267
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177605814
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, want het blijft een levenloze machine. Zonder menselijke kantjes, zonder heerlijke authentieke geur, zonder warme uitstraling, zonder verrassende fantasietjes, zonder een wederzijds gevoel van vertrouwen en veiligheid, zonder de rafelrandjes die je voor lief neemt.
Authentieke geur, tis wat, heb je in je (Peugeot) auto al.
Verwarming en warme uitstraling ook.
Fantasietjes, ik sla er de complete kama sutra in op en alle massage handboeken van de wereld incl. tantra lange ling massage.
Ik vertrouw machines, en dat hoeft niet wederzijds te zijn, kan mij wat interesseren of die machine mij vertrouwt of niet.
Rafelrandjes kun je ook programmeren.

Ik denk dat jij na een nachtje ook om bent!

:Y :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177605897
Wat een gare vraagstelling ook. Alsof het zo verbazingwekkend is dat mensen best eens iets zouden willen proberen. Als de seksrobot zodanig in ontwikkeling is dat het lichamelijk aanvoelt als een 'echte' vrouw dan zou ik ook best een poging willen wagen. Maar voor een serieuze relatie heb je toch echt een daadwerkelijk vrouwwezen nodig.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 maart 2018 @ 18:37:37 #269
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177606524
Ach, welke nerd heeft er nou niet in zijn puberteit een fap-machine geknutseld van Fishertechik?

:@
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177606580
In de toekomst heb je geeneens een speciale seksrobot nodig. Iedereen heeft dan zo'n ai die alles voor je regelt en als je geil ben kan je er ook nog overheen als je het kinderslot eraf haalt.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:55:48 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177620142
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Authentieke geur, tis wat, heb je in je (Peugeot) auto al.
Verwarming en warme uitstraling ook.
Fantasietjes, ik sla er de complete kama sutra in op en alle massage handboeken van de wereld incl. tantra lange ling massage.
Ik vertrouw machines, en dat hoeft niet wederzijds te zijn, kan mij wat interesseren of die machine mij vertrouwt of niet.
Rafelrandjes kun je ook programmeren.

Ik denk dat jij na een nachtje ook om bent!

:Y :Y
Nog een keertje: "HET IS NEP!"

Kennelijk is seks voor jou iets puur mechanisch dat je kunt nabootsen met een levenloze machine. Voor mij spelen er psychologische aspecten mee die enkel door een echt mens te maken zijn.
pi_177620699
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weinig interresse in een sexrobot maar ik zou best wel interesse hebben voor een robot die je allerlei klusjes kunt laten opknappen zoals Jehova's te woord staan aan de deur.
Ik moet zeggen dat seks ook wel erg laag op m'n lijstje staat van dingen waar ik een robot voor zou willen hebben. Huishoudelijke klusjes daarentegen :Y
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:10:46 #273
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177634998
Een robot nep-sex?
Denk nou eens echt na. Heb je er enig idee van hoe veel kunst en vliegwerk erbij komt kijken als een vrouw zich mooi maakt. De stap naar een robot is dan niet eens meer zo groot. En ... al draagt een aap een gouden ring ....... Zo een robot is beslist fantastisch mooi, zeker als je haar bestelt maar jouw smaak.
Bv. kleur ogen, kleur en lengte haren, lengte lichaam. formaat borsten, schaamlippen of schaamlappen. De huidskleur (kunt zelfs blauw nemen als je graag Avatar (film) ziet).

En dan de sex zelf. UIt veel onderzoeken die oa Viva, Margriet Cosmolian en Libelle onder haar vrouwelijke lezers heeft gehouden blijkt dan nagenoeg iedere vrouw het orgasme simuleert. Bij haar eigen man dan. Niet als ze vreemd gaat met de een of andere bad-boy. Maar dus wel als ze het met haar eigen man/ huisvader doet.
Als ik er zo een heb die begint te kreunen dan zeg ik meteen, als je dat voor mij doet, laat het gerust. Of ik zeg; heb je wat veel pornootjes gezien.

Dit soort uitingingen, psychologisch, liefde romantiek, zijn (in mijn ogen) ... so naief!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177635017
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog een keertje: "HET IS NEP!"

Kennelijk is seks voor jou iets puur mechanisch dat je kunt nabootsen met een levenloze machine. Voor mij spelen er psychologische aspecten mee die enkel door een echt mens te maken zijn.
Porno kijken op een scherm is ook "nep", in de zin dat het pixels zijn die lijken op een 2d weergave van iets echts. Het brein is makkelijk om de tuin te leiden en dus kun je daar makkelijk opgewonden van raken en bij masturberen.

Ik denk dat seks niet gelijk iets "mechanisch" hoeft te zijn om na te kunnen bootsen; ons brein is miljoenen jaren ontwikkeld en in geen van die ontwikkelingen is er rekening gehouden met beeldschermen of robots. Mits goed gesimuleerd zullen dus dezelfde neuronen actief worden in je brein, dezelfde positieve stofjes zullen zich activeren om je te belonen voor seks, wat een biologisch nut heeft.

Kleine disclaimer is dat ik ook wel snap wat de meerwaarde is van liefde en gevoel bij seks. Maar just saying - je kunt er ook van genieten voor de handeling die het is, zonder die factoren.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:54:33 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177637793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:10 schreef LeesFoknl het volgende:
Een robot nep-sex?
Denk nou eens echt na. Heb je er enig idee van hoe veel kunst en vliegwerk erbij komt kijken als een vrouw zich mooi maakt. De stap naar een robot is dan niet eens meer zo groot. En ... al draagt een aap een gouden ring ....... Zo een robot is beslist fantastisch mooi, zeker als je haar bestelt maar jouw smaak.
Bv. kleur ogen, kleur en lengte haren, lengte lichaam. formaat borsten, schaamlippen of schaamlappen. De huidskleur (kunt zelfs blauw nemen als je graag Avatar (film) ziet).

En dan de sex zelf. UIt veel onderzoeken die oa Viva, Margriet Cosmolian en Libelle onder haar vrouwelijke lezers heeft gehouden blijkt dan nagenoeg iedere vrouw het orgasme simuleert. Bij haar eigen man dan. Niet als ze vreemd gaat met de een of andere bad-boy. Maar dus wel als ze het met haar eigen man/ huisvader doet.
Als ik er zo een heb die begint te kreunen dan zeg ik meteen, als je dat voor mij doet, laat het gerust. Of ik zeg; heb je wat veel pornootjes gezien.

Dit soort uitingingen, psychologisch, liefde romantiek, zijn (in mijn ogen) ... so naief!
Prima als seks voor jou iets mechanisch is dat je kunstmatig kunt nabootsen. Maar het idee dat het nepseks is met een levenloze machine zal voor mij altijd in de weg staan om er van te kunnen genieten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:16 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Porno kijken op een scherm is ook "nep", in de zin dat het pixels zijn die lijken op een 2d weergave van iets echts. Het brein is makkelijk om de tuin te leiden en dus kun je daar makkelijk opgewonden van raken en bij masturberen.
En omdat porno nep is zal het ook nooit tot 100% bevrediging leiden. Waarom hebben we anders zoveel gefrustreerde maagden hier?

quote:
Ik denk dat seks niet gelijk iets "mechanisch" hoeft te zijn om na te kunnen bootsen; ons brein is miljoenen jaren ontwikkeld en in geen van die ontwikkelingen is er rekening gehouden met beeldschermen of robots. Mits goed gesimuleerd zullen dus dezelfde neuronen actief worden in je brein, dezelfde positieve stofjes zullen zich activeren om je te belonen voor seks, wat een biologisch nut heeft.

Kleine disclaimer is dat ik ook wel snap wat de meerwaarde is van liefde en gevoel bij seks. Maar just saying - je kunt er ook van genieten voor de handeling die het is, zonder die factoren.
De handelingen kunnen wellicht precies hetzelfde zijn maar de psychische facotr blijft ook meespelen. Je wordt ook niet van ieder willekeurig persoon opgewonden terwijl de seks precies hetzelfde doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 06-03-2018 11:01:24 ]
pi_177638688
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En omdat porno nep is zal het ook nooit tot 100% bevrediging leiden. Waarom hebben we anders zoveel gefrustreerde maagden hier?
Waar je discussie met Spanky begon was na je opmerking dat je het opmerkelijk vindt dat iemand opgewonden kan worden van een levenloze machine. Dat is wat anders dan 100% bevrediging, omdat 100% voor ieder weer iets anders betekent. Maar porno, alsook dit soort robots, zouden zeker mensen kunnen opwinden, ook al zijn ze niet echt. Zit hardwired in onze biologie om een bepaalde fysieke reactie te hebben op bepaalde stimuli. Nogmaals de "100% bevrediging" is lastig om over te praten omdat dat voor vele mensen vele betekenissen kan hebben. Maar, als het gaat om je seksleven, dan is er inderdaad vrijwel altijd behoefte aan een mentale connectie. Daarom zie ik dit meer als een vorm van masturberen. Je hoeft ook geen goed gesprek te hebben met je vibrator.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 22:49:25 #277
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177652494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En omdat porno nep is zal het ook nooit tot 100% bevrediging leiden. Waarom hebben we anders zoveel gefrustreerde maagden hier?

Omdat die nog geen goede sexbot hebben. Denk zo gauw die te koop zijn of te leasen of te huren voor lage prijzen Fok.nl wel kan opdoeken!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177935811
Weet ik ook al wat ik met mijn bonus ga coppen
Get right witcha
pi_177936139

Dit is momenteel de de meest levensechte Animatronic. Best freaky.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:15:00 #280
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177936331
1 op de 3 mannen willen seks met een robot
2 op de 3 mannen willen ook seks met een robot maar willen dat vervolgens voor zich houden
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177936345
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 17:15 schreef SpecialK het volgende:
1 op de 3 mannen willen seks met een robot
2 op de 3 mannen willen ook seks met een robot maar willen dat vervolgens voor zich houden
:')
Get right witcha
pi_177936488
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 17:15 schreef SpecialK het volgende:
1 op de 3 mannen willen seks met een robot
2 op de 3 mannen willen ook seks met een robot maar willen dat vervolgens voor zich houden
Lekker die robotpunani vernederen

Nee maar ik zou het wel eens willen proberen, maar the real deal is toch wel beter lijkt me
pi_177988456
Robots hebben geen geur/zweet/feromonen
  zondag 25 maart 2018 @ 13:20:06 #284
476915 PointerMitch
jong, sportief, gezellig
pi_178075455
zou het wel een keer willen proberen, maar ik denk dat sex met een echt persoon veel beter is...
it's nice to be important, but it's more important to be nice
  vrijdag 30 maart 2018 @ 00:25:21 #285
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178184315
Niet veralgemeniseren.
Ook niet in de vergelijking.

een goedkoop sexrobotje van chinese makelijk bv een soort opgebouwde stofzuiger is wat anders dan het duurste type en uitvoering van een top electronisch concern, ontwikkeld door een team van specialisten op allerlei gebied.

En dat geldt ook voor vrouwen, ook daar is wel enig verschil in.

Zetten we die beiden op een balans, dan komt er ergens een punt waar de balans doorslaat. Naar beide zijden mogelijk. Waar die (bepaalde) vrouw de betere is, en waar je toch de sexbot prefereert. En dan is er nog de eigen smaak die meespeelt.

Denk dat het een zegen is voor de mensheid. Al die vrouwen die klagen over de man fijn een sexbot (een vibrator met een lichaam eraan). En mannen die in al dat "gedoe" geen zin hebben en
gewoon een avond goede solosex met een bot willen en daarna het voetbal kijken en niet zeiveren over de bijna mystieke ervaring die "zij" al dan niet gehad heeft.
Heb je de pech dat je sexbot wel zo geprogrammeerd is, trek je gewoon de stekker eruit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_178326192
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op z'n minst wel ns proberen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:20 schreef PointerMitch het volgende:
zou het wel een keer willen proberen, maar ik denk dat sex met een echt persoon veel beter is...
Zo dacht ik er ook over, gewoon om te kijken waar de commotie over gaat. Krijgen we dan op de wallen een extra hoekje met de "Robot" mania? Of iets dergelijks?
Redacted
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')