SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Wok like an Egyptian..quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:32 schreef knokkels het volgende:
Zou een koekenpan gebruiken.
Smaakt toch anders uit een wok
Dit klinkt als ... uh... ze staan op de OST van Donnie Darko.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:33 schreef peaceman het volgende:
benieuwd of iemand de artiest, die hierna komt, kent zonder shazam oid te gebruiken..
nee de band die ik nu draai...quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit klinkt als ... uh... ze staan op de OST van Donnie Darko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerdere zin impliceerde dat iedereen zomaar kunnen draaien.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Geen idee. Beetje een zemelstem. Ik hou niet van zemelstemmen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:37 schreef peaceman het volgende:
Iemand al enig idee welke band dit kan zijn?
Ik zou Ray ook in het kolenhok stoppen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:38 schreef knokkels het volgende:
Error 502 Ray ID: 3aa7325cd0132c3c • 2017-10-08 06:55:49 UTC
Bad gateway
* knokkels spanks bad gateway and puts it to bed without supper
Oh, okee, had ik niet verwacht.quote:
Ik vind Marcel een prima zanger eigenlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, okee, had ik niet verwacht.
Maar goed, zemelstem
Oh, ik zeg ook niet dat hij een slechte zanger is. Ik bedoelde dat ik vind dat hij in dit liedje een zemelstem heeft, en ik hou daar niet vanquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Marcel een prima zanger eigenlijk.
Ah oke.. Ik vind het wel een lekker nummer en ik was de eerste keer dat ik het nummer ook stomverbaasd dat het Di-rect was.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat hij een slechte zanger is. Ik bedoelde dat ik vind dat hij in dit liedje een zemelstem heeft, en ik hou daar niet van
zemelen zijn wel goed voor de stoelgang, begreep ik?quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat hij een slechte zanger is. Ik bedoelde dat ik vind dat hij in dit liedje een zemelstem heeft, en ik hou daar niet van
ik zou het niet direct zelf opzetten, maar ik heb ze een keer op TV gehoord in de nieuwe bezetting (toen nieuw) en ik dacht: "mwoah, best te doen" ... "En dat was het allerlaatste nummer van Di-Rect!"quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke.. Ik vind het wel een lekker nummer en ik was de eerste keer dat ik het nummer ook stomverbaasd dat het Di-rect was.
Pleit voor ze dat ze meerdere genres aankunnen.
wij zijn vorig jaar naar een optreden geweest en dat was eigenlijk wel heel erg goed.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik zou het niet direct zelf opzetten, maar ik heb ze een keer op TV gehoord in de nieuwe bezetting (toen nieuw) en ik dacht: "mwoah, best te doen" ... "En dat was het allerlaatste nummer van Di-Rect!"
Ho effe?![]()
Ja dat dus.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zijn vorig jaar naar een optreden geweest en dat was eigenlijk wel heel erg goed.
Ik onderschrijf deze postquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind ze niet slecht, maar ook weer niet goed genoeg om ze bewust op te zetten of om naar een concert te gaan. Dan zijn er wel andere bands waar ik meer plezier aan beleef.
quote:
Klinkt lekkerquote:
Hey! ToTquote:
Ik gelukkig niet, want aan dat nummer heb ik echt een hekel gekregen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
Geen idee waarom, maar ik denk Oasis - Wonderwall bij deze
Ik had er altijd al een hekel aan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, want aan dat nummer heb ik echt een hekel gekregen.
Same here; het is echt wel een mooi nummer, maar het is toentertijd echt doodgedraaid.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ja we hebben altijd de Mike Flower Pops nogquote:Op zondag 8 oktober 2017 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here; het is echt wel een mooi nummer, maar het is toentertijd echt doodgedraaid.En hij maar drammen over dat het een veel kleinere hit was geworden dan het kon zijn, omdat die Mike Flower Pops er een parodie op had gemaakt!
GMTAquote:Op zondag 8 oktober 2017 17:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja we hebben altijd de Mike Flower Pops nog
Als ik slaap?quote:
nope... eindtune dit he?!quote:
Owjaquote:
nu gup neem ik aan.. ik moet wegquote:
quote:
quote:Programma van vandaag
17:39 - 19:40 DJ Knokkels - De Vooravond In
livelinkquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef livelink het volgende:
Een hoog Eminem-gehalte de laatste tijd. Maar je hoort mij niet klagen![]()
Ik vind het echt leuk dat je er de laatste tijd weer zo vaak bentquote:
Ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk dat je er de laatste tijd weer zo vaak bent
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk dat je er de laatste tijd weer zo vaak bent
Van mij hoef je niet zenuwachtig te worden, hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:14 schreef knokkels het volgende:
Heb ik nou een fanbaseuitbreiding gehad?
* knokkels wordt zenuwachtig ende verlegen
pfoeiquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet zenuwachtig te worden, hoor.
Die cake is veel te lief voor dit liedje. Hij laat zijn meisje gewoon heel alleen. Daar helpt geen cake tegen.quote:
Maar het is chocoladecakequote:Op zondag 8 oktober 2017 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Die cake is veel te lief voor dit liedje. Hij laat zijn meisje gewoon heel alleen. Daar helpt geen cake tegen.
quote:
Koffie met chocoladetonen. Freakin' aaaaaaaaaawesoooooooooooomequote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij houdt haast nog meer van chocolade dan van koffie, onze knokkels
Lijkt jouw asbak op een koffiekopje? Of is dit het gevolg van een structureel slaaptekort?quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:35 schreef knokkels het volgende:
ik wilde koffie inschenken. Tot zover: Puik plan.
Alleen schonk ik het bijna in de asbak
Of multitasken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt jouw asbak op een koffiekopje? Of is dit het gevolg van een structureel slaaptekort?
Ongeveer half zo groot en even zo breed, maar meestal staat mijn koffiemok rechts van me. Nu was dat mijn asbak. Gevalletje gewenningquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt jouw asbak op een koffiekopje? Of is dit het gevolg van een structureel slaaptekort?
dat kan ik heulnie tochquote:
Zo dan, die is wel scherpquote:
quote:
Dat is me wat al te laat. Ik zat om 07.00 al beneden. Dat was me dan eigenlijk wat te vroeg.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:45 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik werd om 12 uur wakker. Om daarna om 15 uur het licht te zien
Ik was dan ook om 5 uur 's nachts A Good American aan het kijken. Leuke docu. Zou ik eigenlijk eens overdag moeten zien. Kan ik het einde meekrijgen enzoquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is me wat al te laat. Ik zat om 07.00 al beneden. Dat was me dan eigenlijk wat te vroeg.
Bij mij ook twaalf uur. Gister was een drukke dag en ik ben totaal geen ochtendmens. Maar ik af en toe van die dagen dat ik uit mijzelf er ook ineens om 7 uur uit ben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is me wat al te laat. Ik zat om 07.00 al beneden. Dat was me dan eigenlijk wat te vroeg.
Ik ook wel.. Ik gebruik Sleep As An Android (integratie met Philips Hue, dus Wake-Up Lightquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bij mij ook twaalf uur. Gister was een drukke dag en ik ben totaal geen ochtendmens. Maar ik af en toe van die dagen dat ik uit mijzelf er ook ineens om 7 uur uit ben.
jodiumpillen ingenomen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn vanmiddag even lekker gaan uitwaaien in de duinen bij Petten, heerlijk, moeten we echt vaker doen.
Klinkt goed. Af en toe baal ik zo dat wij geen auto hebben. Dit soort uitjes is bijna niet te doen als je met het OV moet. Althans niet even makkelijk spontaan. Dan moet je eigenlijk de dag ervoor de reis al hebben uitgestippeld. En ik ben niet zo'n planner.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn vanmiddag even lekker gaan uitwaaien in de duinen bij Petten, heerlijk, moeten we echt vaker doen.
Of superdicht bij het strand wonenquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Af en toe baal ik zo dat wij geen auto hebben. Dit soort uitjes is bijna niet te doen als je met het OV moet. Althans niet even makkelijk spontaan. Dan moet je eigenlijk de dag ervoor de reis al hebben uitgestippeld. En ik ben niet zo'n planner.
Ja, dat is waar. Dat lijkt me soms best wel lekker, ja.quote:
kan ik me goed voorstellen. In Utrecht en Woerden liep ik binnen een paar minuten de natuur in om lekker te gaan wandelen, hier moet je toch net ff een stukje met de autoquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Af en toe baal ik zo dat wij geen auto hebben. Dit soort uitjes is bijna niet te doen als je met het OV moet. Althans niet even makkelijk spontaan. Dan moet je eigenlijk de dag ervoor de reis al hebben uitgestippeld. En ik ben niet zo'n planner.
Daar heb je apps voor gelukkigquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hmm... ik ga hier de brug over, loop de weg over en ik loop in de duinen. 20 minuten later ben ik aan het strandquote:
En doe je dat ook regelmatig?quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm... ik ga hier de brug over, loop de weg over en ik loop in de duinen. 20 minuten later ben ik aan het strand
nee, want dan ontdekt hij weer dat z'n sleutels binnen liggen en moet hij weer terug om te gaan klimmenquote:
Hij kan ook eerst naar het strand gaan en daarna pas klimmen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, want dan ontdekt hij weer dat z'n sleutels binnen liggen en moet hij weer terug om te gaan klimmen
quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, want dan ontdekt hij weer dat z'n sleutels binnen liggen en moet hij weer terug om te gaan klimmen
Ik ga er wel eens heen jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan ook eerst naar het strand gaan en daarna pas klimmen.
quote:
quote:The Hee Bee Gee Bees were a pop group formed initially to parody the Bee Gees towards the close of their sequence of high-pitched, disco-style hits. The 'band' consisted of the three Cribb (Gibb) brothers; Garry (Barry), Norris (Maurice) and Dobbin (Robin), performed respectively by Angus Deayton, Michael Fenton Stevens, and Philip Pope. The name of group was a reference to both the Bee Gees and the expression "heebie-jeebies".
Their first single "Meaningless Songs (in Very High Voices)", written by Pope and Richard Curtis, was released by Original Records in 1980 and reached number two in the Australian singles chart and made an appearance on the UK Indie Charts.
Two albums were subsequently released under the Hee Bee Gee Bees name, featuring parodies of various pop groups that had originally been featured in the Radio Active radio series, where all three of the comedians were cast members. Tracks included parodies of Supertramp ("Scatological Song" by Supertrash), Michael Jackson ("Up the Wall" by Jack Michaelson), Status Quo ("Boring Song" by Status Quid), The Police ("Too Depressed to Commit Suicide" by The PeeCees), David Bowie ("Quite Ahead of My Time" by David Bowwow), Gary Numan ("Are Trains Electric?" by Gary Inhuman) and others. The albums were recorded in the Strawberry Studios in Stockport, and featured 10cc and Sad Café studio musicians. The music was written by Pope, with lyrics by Deayton and other Radio Active scriptwriters.
Fenton Stevens was also a cast member on Spitting Image and later sang lead on their UK number one hit, "The Chicken Song", also co-written and produced by Pope.
Kon ook niet uitblijvenquote:
Je vergeet jezelf te verlengen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:19 schreef knokkels het volgende:
* knokkels checkt rooster nog even.. Oeh.. ik heb nog tijd
Ik heb nog even tijd..quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf te verlengen.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog even tijd..![]()
Zal ik... zal ik?
Luckyyyyyyyyy
quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf te verlengen.
^^^quote:
foei...quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:29 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet stiekem dingen met het rooster
Dan heb je de Feestmuziek niet gehoordquote:
Die draaide ik niet, dat was Vout die gechanneld werdquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je de Feestmuziek niet gehoord
Immerquote:
Lees het al, op een prima tijdstip binnengekomen dus.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je de Feestmuziek niet gehoord
Nouquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lees het al, op een prima tijdstip binnengekomen dus.
Madquote:
> 2 weken aanwezig: Checkquote:
Angsthaas => checkquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
> 2 weken aanwezig: Check
Leuk meepostend: Check
Bekend met de luitjes hier: Check
DM robdriessen: Oeh! Ik wil ook draaien! Not Check?
Het valt best wel mee, beetje plaatjes aanklikken en zo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Angsthaas => check
Ik zou het eens bij CindieY proberen. Volgens mij is zij wel een potentiele kandidaat.
Duoshow bij DJ Knokkels dan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Angsthaas => check
Ik zou het eens bij CindieY proberen. Volgens mij is zij wel een potentiele kandidaat.
Welnee.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:44 schreef livelink het volgende:
Misschien moet ik ook les bij Tailfox nemen?
Tenzij je zo'n nummer hebt waar geen eind aan lijkt te komen. Zo'nquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Iedereen kan een song aan en uit zetten.
Dat laatste gaat nog automatisch ook...
altijd een goeie hoor. heb nog mensen nodig die mijn teachingmethode wilt testenquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:44 schreef livelink het volgende:
Misschien moet ik ook les bij Tailfox nemen?
Uiteindelijk eindigen ze allemaal...quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n nummer hebt waar geen eind aan lijkt te komen. Zo'n [ afbeelding ]
nummer zeg maar. Maar da's meer psychologisch
*proest*quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen slaapt rond dat tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |