Nog minder postersquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je ze niet, dan krijg je een forumban.
You're wrong, maar er zijn gelukkig nog genoeg die hun tepelruimte afstaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog minder posters![]()
Ik maar denken dat vrouwen geen bans zouden krijgen.
Genoeg tepelruimte te vinden in KPD.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
You're wrong, maar er zijn gelukkig nog genoeg die hun tepelruimte afstaan.
Pannenkoekverhaal weer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Genoeg tepelruimte te vinden in KPD.
Dino schijnbaar ook.quote:
Ik had niet moeten terugkomen, maar ik was te zwak.. niet meer te reddenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je bent even verdwenen maar weer op volle kracht terug.
Klaar met daten en weer terug onder haar steen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, je bent even verdwenen maar weer op volle kracht terug.
Juist met daten hoor ik hier te zitten, dat kan ik toch niet alleen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klaar met daten en weer terug onder haar steen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist met daten hoor ik hier te zitten, dat kan ik toch niet alleen.
Dino is nog beschikbaar lees ik net.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Juist met daten hoor ik hier te zitten, dat kan ik toch niet alleen.
Ohwja, die ene date van mij in 6 jaar is inderdaad wel genoeg om dat topic draaiend te houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Waarom is er anders een datingtopic, straks komt dat stil te vallen.
Dino is ook alleen maar leuk met zijn broek aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino is nog beschikbaar lees ik net.
Kom daten danquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, die ene date van mij in 6 jaar is inderdaad wel genoeg om dat topic draaiend te houden
quote:
Leugens. In 2/3 jaar minimaal 2 dates gehad. Maar nee, al zou het wel voor wat nieuw voer kunnen zorgen daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, die ene date van mij in 6 jaar is inderdaad wel genoeg om dat topic draaiend te houden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dino is ook alleen maar leuk met zijn broek aan.
Geloof dat Dino dat zelf graag anders zou zien
Kom ik wel naar utrecht hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog een keer naar Amserdam![]()
1x is de max per jaar hoor (Schiphol telt gelukkig niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |