SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 22:24:25 ]
*uitfluiten* dan maar?quote:
Kan je de letters "el" even weghalen in het begin van de OP?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb het plaatje in de OP even veranderd, staat wat mooier zo.
Checkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je de letters "el" even weghalen in het begin van de OP?
quote:
Sowiesoquote:
Siggy zingt ditquote:
ik ook hoor voor de restquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Sowieso![]()
ik heb echt een enorme hekel aan Brian Ferry, sorry.
100% waarheid, dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die is volgens de geruchten ook dood ( en vervangen)
Wat zeiden ze: "ga eens van ons af, raar mens"?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
vanmiddag nog staan dansen op Roxy Music
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
vanmiddag nog staan dansen op Roxy Music
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zeiden ze: "ga eens van ons af, raar mens"?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
100% waarheid, dat.
Net als dat de drummer goed was.
Goede oude tijd dat je nog lp's achterstevoren kon spelen om de verborgen boodschappen te horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die is volgens de geruchten ook dood ( en vervangen)
ik zat aan de radio gekluisterd bij Het Stenen Tijdperkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede oude tijd dat je nog lp's achterstevoren kon spelen om de verborgen boodschappen te horen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weet ik er eindelijk ook eentje, ben jij vanuit de auto nog sneller
Ben net thuis, heb vanaf Tammy Wynette meegeluisterd vanuit de auto...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weet ik er eindelijk ook eentje, ben jij vanuit de auto nog sneller
quote:
Nog minder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie snappen mijn obsessie voor Barry wel met zo'n foto he?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net thuis, heb vanaf Tammy Wynette meegeluisterd vanuit de auto...
Heb jij ook zo'n harige pens?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie snor hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik niet echt. Een behaarde Zweed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je kan dansenquote:
Ik sta eigenlijk altijd wel mee te swingen, stuiteren en te dansen. Er is hier regelmatig een bord ofzo gesneuveld tijdens de afwas en ik heb me ook regelmatig aan de eettafel gestoten en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die stoofpeertjes wijn begint te werken?
Nee, leg uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk altijd wel mee te swingen, stuiteren en te dansen. Er is hier regelmatig een bord ofzo gesneuveld tijdens de afwas en ik heb me ook regelmatig aan de eettafel gestoten en ga zo maar door
muffin?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Al was ik in die tijd meer voor Mo, die keek altijd zo lief. Later begreep ik dat dat zijn alcoholgebruik was
Ik herkende het muziekjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
omdat iedereen z'n stem herkent
Ik ken het ook niet, maar je draait Appie bijna elke week.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je deze zou kennen, eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
quote:
Hoho, zó erg was het ook weer niet hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
da's serieus erg ja. Die naast me zat 'm ook direct mee te zingen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, maar je draait Appie bijna elke week.
Is Oscar Harris al geweest?
die heb ik pas voorgezegdquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Little Jimmy Osmond - Twiddle Dee Twiddle Dum
deze ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's serieus erg ja. Die naast me zat 'm ook direct mee te zingen
Titel kan ik goed keuren. Maar de artiest niet.quote:
Want dood...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel kan ik goed keuren. Maar de artiest niet.
Wut.. Astley??quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:43 schreef Melting het volgende:
Met deze artiest wordt men nog wel eens gerolled.
Goede avond 11.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt nog even een plukje Melting (zijn show dan) mee
Weer wat geleerd. Al zal ik dat waarschijnlijk morgen alweer vergeten zijnquote:
Ik ben blij dat ik het nog weet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Al zal ik dat waarschijnlijk morgen alweer vergeten zijn
Straks het boodschappenlijstje eens doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het nog weet.
Dit is net Max Geheugentrainer voor mij...
ik kon dat vroeger goed, nu minder. Zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks het boodschappenlijstje eens doen.
wat de neuk moet je ook met het boodschappen lijstje van Max als je Symph hebt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kon dat vroeger goed, nu minder. Zal de leeftijd zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Weet iemand trouwens waar Tuned22 is?Al bijna een week niet gezien op FOK! ...
Was dat niet toevallig een kloon van muis?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Weet iemand trouwens waar Tuned22 is?Al bijna een week niet gezien op FOK! ...
Nope.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig een kloon van muis?
Gast...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig een kloon van muis?
ik ben ze pas later gaan waarderen, ze bleven in die tijd net onder mijn radar, ik hoorde ze wel op de radio, maar snapte het toen niet helemaalquote:
Tuned was er volgens mij vorige week vrijdag of zaterdag nog bij.quote:
Dat is geen emmertje meer, maar een flinke emmer.quote:
Nee.quote:
Sinds deze week is mijn verbinding wel geupgrade.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw verbinding is zo veel sneller dan de onze
mijn elpee is in het systeemplafond van een jongerencentrum tercht gekomenquote:
Ik snap sacha welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen emmertje meer, maar een flinke emmer.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn elpee is in het systeemplafond van een jongerencentrum tercht gekomen
Pardon?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Overigens, zijn er nog meer mensen bij wie XiiaLive op een iPad niet meer lekker werkt?
Hoer doet 'ie het niet meer, blijft hangen in de buffering...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds deze week is mijn verbinding wel geupgrade.
Overigens, zijn er nog meer mensen bij wie XiiaLive op een iPad niet meer lekker werkt?
hier werkt dat nog wel prima.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds deze week is mijn verbinding wel geupgrade.
Sky Radio, maar dan nog erger. Voordat het Love Radio werd, had je iets van Hit Radio; dat was wel aardig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Love radio, ooit, soms was dat best fijn
Zal eens rebooten...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier werkt dat nog wel prima.
Dat probeem hadden we vorige week wel een keer
en dan hebben we een truc, dan zetten we daarop xiia uit en op de andere aan en dat werkt dan welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier werkt dat nog wel prima.
Dat probeem hadden we vorige week wel een keer
Klopt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:00 schreef CindieY het volgende:
Trouwens, iedere keer beat it er doorheen precies op dat klop-stukje
joh, overmachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:01 schreef Melting het volgende:
Gup is nog steeds van slag.
Dit zal nog wel even zo blijven, maar we proberen dit de komende maand op te lossen.
Ik denk sowieso dat het goed is dat we eens gaan nadenken over wat we met Gup willen. Bespreken we t.z.t. wel, achter de schermen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:01 schreef Melting het volgende:
Gup is nog steeds van slag.
Dit zal nog wel even zo blijven, maar we proberen dit de komende maand op te lossen.
Blijf je luisteren sacha? 't Zijn maar 6 nummers namelijkquote:
quote:
liegerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijf je luisteren sacha? 't Zijn maar 6 nummers namelijk
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Xiia even opnieuw geïnstalleerd, fixed...
duidelijk verlorenquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn zoon had vannacht een vriendje te logeren. Toen ik naar bed ging om 00.30 waren zij nog wakker en ze waren vast van plan om de hele nacht wakker te blijven. Ze hadden zelfs met hun mentor gewed dat zij de hele nacht wakker zouden blijven.
Kom ik net beneden; zijn beneden alle lichten en de tv aan en liggen zoon en vriendje allebei op de bank te slapen![]()
![]()
Weddenschap verloren zou ik zeggen
quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn zoon had vannacht een vriendje te logeren. Toen ik naar bed ging om 00.30 waren zij nog wakker en ze waren vast van plan om de hele nacht wakker te blijven. Ze hadden zelfs met hun mentor gewed dat zij de hele nacht wakker zouden blijven.
Kom ik net beneden; zijn beneden alle lichten en de tv aan en liggen zoon en vriendje allebei op de bank te slapen![]()
![]()
Duidelijk verloren.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Blijkbaar is bijna iedereen nu F1 liefhebber, sinds Max meedoet, en het goed doet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Bon giorno...
Vanaf 7.00 uur verplicht F1 gekeken aangezien mijn eega dat wilde zien.
Leuk, maar niet helemaal mijn kopje koffie...
Ik niet. Nooit geweest en zal het nooit worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar is bijna iedereen nu F1 liefhebber, sinds Max meedoet, en het goed doet.
Ik kan er geen minuut eerder voor opstaan.
Goedemorgen Mad.
Mijn echtgenote kijkt al jaren, al ver voordat Max in beeld kwam.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar is bijna iedereen nu F1 liefhebber, sinds Max meedoet, en het goed doet.
Ik kan er geen minuut eerder voor opstaan.
Goedemorgen Mad.
Goedemorgen Lucky.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen allen. Boel is gereset hier. Alles werkt zo te zien.
Die hoeveelheid nummers in de wachtrij lijkt ook niet helemaal te kloppen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky.
Michael zegt nog steeds dat ik moet vertrekken, maar we houden het in de gaten.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die hoeveelheid nummers in de wachtrij lijkt ook niet helemaal te kloppen.
Is koffie de voorbereiding?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De rest is uiteraard niet op te lossen met een reset en gaat een tijd duren, maar de voorbereidingen zijn er al.
Sommige mensen hebben die verslaving.quote:
Sterkte Diaan. Hier regent het alweer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
En nu op weg naar het voetbalveld. Het is droog![]()
Gisteren 2x over nat geregend.
Wat een beetje koffie al niet kan doenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De toekomst van Radio 49 in een notendop: 1 onafgebroken jingle te horen in plaats van Gup. In een loop dus. Verzoekjes gaan via een betaal 06 nummer en linken we door naar een piratenzender in Drenthe, waar ze uiteraard alleen smartlappen draaien. Dat lijkt me wel een aardig scenario. 24/7 Vout-achtige toestanden dus. Enige oplossing bestaat dan uit Radio 49 DS's die constant blijven draaien.
Weet je zeker dat het koffie was, Lucky?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De toekomst van Radio 49 in een notendop: 1 onafgebroken jingle te horen in plaats van Gup. In een loop dus. Verzoekjes gaan via een betaal 06 nummer en linken we door naar een piratenzender in Drenthe, waar ze uiteraard alleen smartlappen draaien. Dat lijkt me wel een aardig scenario. 24/7 Vout-achtige toestanden dus. Enige oplossing bestaat dan uit Radio 49 DS's die constant blijven draaien.
Och... laat haar ook een beetje plezier hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef livelink het volgende:
Hoe reageer je als je beneden komt en twee kinderen op de bank ziet slapen?
Ik: heel stil zijn om ze niet wakker te maken
Man: maakt ze meteen wakker(binnen 5 minuten sliepen ze alweer)
15-jarige dochter: pakt haar telefoon en maakt een foto(waarna ik haar dwing om die foto weer te verwijderen voordat ze hem op haar instagram plaatst
)
Ze had hem al bijna geplaatst met als bijschrift "RIP Bank"quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Och... laat haar ook een beetje plezier hebben.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had hem al bijna geplaatst met als bijschrift "RIP Bank"
de eerste race die ik bewust keek, nadat ik vroeger als kind wel eens meekeek met mijn neef, ging Senna dood, dat was best ff schrikken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote kijkt al jaren, al ver voordat Max in beeld kwam.
Ik vind het alleen leuk als ze de boel in de prak rijden...
is het trouwens gelukt met het monteren van de bank of issie nog steeds scheef?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had hem al bijna geplaatst met als bijschrift "RIP Bank"
Bank is nu helemaal rechtquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is het trouwens gelukt met het monteren van de bank of issie nog steeds scheef?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Bank is nu helemaal recht![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
We zijn uiteindelijk met een her geslaagd voor onze ikea-relatietest
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De voor-foto heb ik uiteindelijk ook van de telefoon van mijn dochter verkregen. Die is wel meteen (met vast een of ander hilarisch bijschrift over incompetente ouders) haar vriendenkring rondgegaan.
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De voor-foto heb ik uiteindelijk ook van de telefoon van mijn dochter verkregen. Die is wel meteen (met vast een of ander hilarisch bijschrift over incompetente ouders) haar vriendenkring rondgegaan.
Wordt vervolgd...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De rest is uiteraard niet op te lossen met een reset en gaat een tijd duren, maar de voorbereidingen zijn er al.
Tuurlijk wel.....quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het maar niet richting het noord-oosten gestuurd hebt!
ik zou een aangenamere hobby gaan zoekenquote:Op zondag 8 oktober 2017 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
* Elfletterig moet nog een shitload aan nieuwe muziek luisteren
Het is leuk hoorquote:Op zondag 8 oktober 2017 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou een aangenamere hobby gaan zoeken
Dat is best vaak op zaterdag tussen 21.00 en 23.00.quote:Op zondag 8 oktober 2017 13:54 schreef Koen66 het volgende:
Dammit waarom zie ik nu pas dat er raad je plaatje wasaltijd te laat ik
hmmmm goed puntquote:Op zondag 8 oktober 2017 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is best vaak op zaterdag tussen 21.00 en 23.00.
Gup doet het altijd. Niet wat we willen, maar da's een detail.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gup doet het altijd. Niet wat we willen, maar da's een detail.
Wat voor Gupvervanger?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:30 schreef tailfox het volgende:
Owja en mijn gup vervanger was een slecht idee ??
Worden niet afgespeeld. Er wordt binnenkort naar gekeken.quote:
maar ik voegde net KLF toe en die werd rap gespeeldquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Worden niet afgespeeld. Er wordt binnenkort naar gekeken.
Eentje met een democratisch systeem voor volgende nummer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor Gupvervanger?
En normaal was dit niet zo'n probleem. Alleen door het overlijden van Muis lopen we hier nu tegenaan.
wat doe je er mee? Verkopen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Eentje met een democratisch systeem voor volgende nummer.
werd toen helemaal de grond in geboord.
heeft vriend van mij gemaakt en ik heb het overgekocht
Ik zie nu dat er 3 "nieuwe" nummers gespeeld zijn, buiten de 6 standaard nummers.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik voegde net KLF toe en die werd rap gespeeld
Kun je me eens via pm uitleggen hoe dat werkt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Eentje met een democratisch systeem voor volgende nummer.
werd toen helemaal de grond in geboord.
heeft vriend van mij gemaakt en ik heb het overgekocht
Ook voor een symbolisch bedrag?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb het overgekocht voor een symbolisch bedrag :p zou het graag doorverkopen aan jullie
u heeft een PM.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je me eens via pm uitleggen hoe dat werkt?
ik heb geen bezwaarquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:45 schreef peaceman het volgende:
goedemiddag...
iemand bezwaar als ik mezelf een uurtje of anderhalf inrooster?
QFTquote:
doenquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:45 schreef peaceman het volgende:
goedemiddag...
Ik wel.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:45 schreef peaceman het volgende:
goedemiddag...
moet ik weer helemaal naar de tv lopenquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:49 schreef peaceman het volgende:
15:50 - 17:30 DJ Peaceman op zondagmiddag
waarom?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
moet ik weer helemaal naar de tv lopen
Je hebt toch een stoel op wieltjes?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
moet ik weer helemaal naar de tv lopen
Veul beter geluidquote:
Ja en een speedbump tussen de achter- en voorkamerquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt toch een stoel op wieltjes?
dat is bij Pink Floyd wel fijn jaquote:
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:52 schreef knokkels het volgende:
Ja en een speedbump tussen de achter- en voorkamer
quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk![]()
Gewoon een springschans bouwen en een flinke aanloop nemen.
Wat stoelen op wieltjes en luiheid betreft: een ex-collega (systeembeheer) zei ooit tegen me "ik denk dat ik maar een probleem ga veroorzaken, maar dan wel in de kamer hiernaast, zodat ik er naartoe kan rijden op m'n stoel".
Kill it!quote:
mwoah, vinnutbestquote:Op zondag 8 oktober 2017 15:55 schreef peaceman het volgende:
oei deze mp3 klinkt niet zo heel fijn he?!
beest heeft eieren voor z'n geld gekozen en is vertrokken door de achterdeurquote:
Hij kwam erachter dat ie niet door de ramen naar buiten kon?quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beest heeft eieren voor z'n geld gekozen en is vertrokken door de achterdeur
niet dat ik weet in elk gevalquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Duran Dur.. ohnee, je bent Melting niet..
Ben jij Vout in vermomming?quote:
nee joh... ik draai toch geen Nederlandstalige plaatjes waarvan je blij was dat je ze vergeten was?quote:
Misschien ben jij een DJ met meerdere persoonlijkheden... Weten wij veelquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh... ik draai toch geen Nederlandstalige plaatjes waarvan je blij was dat je ze vergeten was?
dat moet ik even vragen aan de rest...quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien ben jij een DJ met meerdere persoonlijkheden... Weten wij veel
Wellicht moet je je usernaam veranderen naar peacemen.quote:
goed puntquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wellicht moet je je usernaam veranderen naar peacemen.
Of piecemenquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
goed mikken..quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. ik heb nog shoarma in de koelkast. Als ik dat in een wok gooi..?
Zou een koekenpan gebruiken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. ik heb nog shoarma in de koelkast. Als ik dat in een wok gooi..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |