SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 22:24:25 ]
*uitfluiten* dan maar?quote:
Kan je de letters "el" even weghalen in het begin van de OP?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb het plaatje in de OP even veranderd, staat wat mooier zo.
Checkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je de letters "el" even weghalen in het begin van de OP?
quote:
Sowiesoquote:
Siggy zingt ditquote:
ik ook hoor voor de restquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Sowieso![]()
ik heb echt een enorme hekel aan Brian Ferry, sorry.
100% waarheid, dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die is volgens de geruchten ook dood ( en vervangen)
Wat zeiden ze: "ga eens van ons af, raar mens"?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
vanmiddag nog staan dansen op Roxy Music
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
vanmiddag nog staan dansen op Roxy Music
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zeiden ze: "ga eens van ons af, raar mens"?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
100% waarheid, dat.
Net als dat de drummer goed was.
Goede oude tijd dat je nog lp's achterstevoren kon spelen om de verborgen boodschappen te horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die is volgens de geruchten ook dood ( en vervangen)
ik zat aan de radio gekluisterd bij Het Stenen Tijdperkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede oude tijd dat je nog lp's achterstevoren kon spelen om de verborgen boodschappen te horen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weet ik er eindelijk ook eentje, ben jij vanuit de auto nog sneller
Ben net thuis, heb vanaf Tammy Wynette meegeluisterd vanuit de auto...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weet ik er eindelijk ook eentje, ben jij vanuit de auto nog sneller
quote:
Nog minder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie snappen mijn obsessie voor Barry wel met zo'n foto he?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net thuis, heb vanaf Tammy Wynette meegeluisterd vanuit de auto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |