Die hebben het overgenomen, ja. Eigenaren van Sally's waren ook de eigenaar van de Docterquote:
Volgens mij komt er nog wel eens een van die DJ's naar Sally's ervoor. Hoorde dat ze er gisteren ook was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die hebben het overgenomen, ja. Eigenaren van Sally's waren ook de eigenaar van de Docter
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inVroeger had je in Zwolle een kroeg die elke woensdag avond Foute Verzoekjesavond had, ik mis dat
Praktisch al het personeel van de Docter werkt nu bij Sally's. DJ Special Ke aka Kim was dus de dj van foute verzoekjesavond en is ook de dochter van. Tof mens welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog wel eens een van die DJ's naar Sally's ervoor. Hoorde dat ze er gisteren ook was.
Special Kequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Praktisch al het personeel van de Docter werkt nu bij Sally's. DJ Special Ke aka Kim was dus de dj van foute verzoekjesavond en is ook de dochter van. Tof mens wel
Geen idee, zo goed ken ik haar nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Special KeHield ze van cornflakes of keta?
Kim de keta lover.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Special KeHield ze van cornflakes of keta?
Je leeft nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog maar 80GB classificeren en een plaats geven!
* knokkels zet een nieuwe pot koffie
Geoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je leeft nog
Nu kan ik weer rustig slapen.
yeah! plaatje raden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien dat ik weer vanuit de auto meeluister, ben niet thuis...
Ik ben (er) ingetuquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet even een voorprogramma
die zijn altijd slecht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |