SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpgLambo of Rekt
Ik had hem al in de queuequote:
Goed, goed, jij hebt de grootste lul.quote:
Trusten meisquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
* just me sluipt zachtjes het topic uit...
welteruten!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed, goed, jij hebt de grootste lul.
Sjeeses..
Trustenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
Pas op die wijnflessenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
quote:
Truten! :quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
Dank je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:47 schreef svann het volgende:
Ik zie door al de muisjes de kaas niet meer.
Gecondeerd, Lucky.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef just me het volgende:
welteruten!
Van wie was, If you think you're the the bomb, then i am Hiroshima! *BOOM* ook al weer?quote:
Of iets van............. Allebei?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of iets van............. Allebei?![]()
Komt hierna
Dat happy hardcore is niks voor mij.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:50 schreef spijkerbroek het volgende:
In het kader van Random Acts of Poetry Day (7 oktober), een haiku:
vroeg laat in de nacht
knokkels op de radio
spijkerbroek naar bed
Truste
Lucky: fijn dat je er was/bent
Trustequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:50 schreef spijkerbroek het volgende:
vroeg laat in de nacht
knokkels op de radio
spijkerbroek naar bed
Truste
Dank je, sb! Dat geldt net zo goed voor jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:50 schreef spijkerbroek het volgende:
vroeg laat in de nacht
knokkels op de radio
spijkerbroek naar bed
Truste
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:50 schreef spijkerbroek het volgende:
vroeg laat in de nacht
knokkels op de radio
spijkerbroek naar bed
Truste
Heb je d'r nog vaak gehersenspoeld?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis had hier een grote grijns bij gehad, met een biertje bij de hand wat door Fogel gebrouwen had kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:50 schreef spijkerbroek het volgende:
vroeg laat in de nacht
knokkels op de radio
spijkerbroek naar bed
Truste
5 lettergrepen, 7 lettergrepen, 5 lettergrepen. En 11 woorden volgens mij ja. Hmm dan moet ik 18 jaar terugquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je d'r nog vaak gehersenspoeld?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er was geen kruid tegen gewassen. Wat muis in haar koppie had, móest gebeuren. Dat sommige mensen daar geen gehoor aan gaven is jammer, maar zo is het leven.
True that!quote:
Je muzieksmaak was duidelijk anders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er was geen kruid tegen gewassen. Wat muis in haar koppie had, móest gebeuren. Dat sommige mensen daar geen gehoor aan gaven is jammer, maar zo is het leven.
Ik zat net nog wat oude PM's door te lezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet voordat ik ga slapen toch he?quote:
Neuh, dat kwam ook redelijk overeen, alleen koos ik ervoor om live house te mixen. Een uurtje van wat voor genre dan ook, daarna was ze het zat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je muzieksmaak was duidelijk anders.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Thx voor het draaien knokkels
Heb je nog wat van haar recepten mogen overschrijven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je er weer aan toe bent, ben ik heel erg benieuwd wat je zoal draait. Maar... Take your time firstquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat kwam ook redelijk overeen, alleen koos ik ervoor om live house te mixen. Een uurtje van wat voor genre dan ook, daarna was ze het zat.
Dank voor het luisteren okquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef ok01 het volgende:
Ja maar... maar.. als het je uitkomt blijf je jezelf verlengen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet voordat ik ga slapen toch he?
Nog maar een uurtje, is snel over
Slaap lekker okdinges.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef ok01 het volgende:
Doe ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je er weer aan toe bent, ben ik heel erg benieuwd wat je zoal draait. Maar... Take your time first
Ja en ja. Zéker!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je nog wat van haar recepten mogen overschrijven?
Denk dat dit soort geklier ook van haar had moeten doorgaan
Ah ok, ken jullie niet in irl en dan is wat je hoort hier de leidraad waarmee je beeld vormt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat kwam ook redelijk overeen, alleen koos ik ervoor om live house te mixen. Een uurtje van wat voor genre dan ook, daarna was ze het zat.
Heb hier zat, inclusief een hosting pakket van het winkeltje wat we wilden starten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel stom, ik heb wel een recept van Lucky voor frikadellen maar niks van muis
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah ok, ken jullie niet in irl en dan is wat je hoort hier de leidraad waarmee je beeld vormt.
Knokquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
5 lettergrepen, 7 lettergrepen, 5 lettergrepen. En 11 woorden volgens mij ja. Hmm dan moet ik 18 jaar terug
Ik ben opa, mijn pa was vd Laan net te snel af maar wel stuk ouder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zoals jij aankwam met Boiler Room, maar veel meer in je mars hebt.
Dommequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee nee, GAME. Gaat morgen partneren met ESL gaming league.
*kuch* vandaag niet. pinky swearquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar... maar.. als het je uitkomt blijf je jezelf verlengen.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg knok, als je toch bezig bent, zou je dan Blood of an English muffin ook willen draaien?
Jij vroeg Neophyte toch aan?quote:
quote:
Zappa!quote:
Neuh, klopt hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ie te snel gaat.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt het wat langzamer beter.
Oscar? Jij? Hardcore?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het prille begin van ID&T brachten ze een CD uit "The DreamTeam"
Nooit meer kunnen vinden
Yup, maar dat zal misschien morgen wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze
Lekkere deuntjes Knok
Post je straks even de playlist?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels krijgt zin om mee te fluiten met zijn verkeersregelaarsfluitje
Als ie maar komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yup, maar dat zal misschien morgen worden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:19 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet slapne boys, bedankt ovor de tunes knookkels, ik val bijna om
Titjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:19 schreef EggsTC het volgende:
Laters Eggsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:19 schreef EggsTC het volgende:
Ga een keer houthakken dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:20 schreef knokkels het volgende:
Deze heb ik zeker 20 jaar niet gehoord
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een stel wielrenners die vol met Epo een berg op stormen.
Stuiter ze, Eggs en bedankt nog!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:19 schreef EggsTC het volgende:
De wetenschap staat voor niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Inclusief een dozijntje fipronil eieren.
Nog paardjes gekocht Piet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
De wetenschap staat voor niets.
Ben zelf al begonnen met het klonen.
Rustig aan Possiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Laters![]()
Fijne avond allemaal en bedankt voor het draaien zover Vuistje!
Ik zit in mijn element jongen. Woohahquote:
Ik merk dat ik mijn playlist even ga aanpassen aangezien ik dit nét even lekkerder vind dan wat ik had staanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:28 schreef CindieY het volgende:
Ik merk nu al een tijdje dat ik met m'n voeten zit mee te wippen op het ritme
Dank je en welterusten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Laters![]()
Fijne avond allemaal en bedankt voor het draaien zover Vuistje!
knokkels en the Fifth Elementquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit in mijn element jongen. Woohah
Dibsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:33 schreef CindieY het volgende:
Ha, ohjaIk heb dus 2 kaartjes Remember the 90's voor 6 euries
![]()
Ik was kats alweer vergeten dat ik had geboden
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:33 schreef CindieY het volgende:
Ha, ohjaIk heb dus 2 kaartjes Remember the 90's voor 6 euries
![]()
Ik was kats alweer vergeten dat ik had geboden
Nou, ehm...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:31 schreef knokkels het volgende:
Had ik nu maar een koptelefoonhad ik normaal kunnen mixen
Alhoewel ik geen idee heb hoe het klonk, die eerste en laatste keer dat ik live ging hier online spontaan hardcore mixen
![]()
weet jij het nog Lucky? Be brutal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets subtiels met bagpipes wellicht?![]()
L2B's Mixcloud
quote:
Wheheheh hoeveel zijn ze eigenlijk in het echie?quote:
59quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wheheheh hoeveel zijn ze eigenlijk in het echie?
Kennelijk zijn ze 59 euro waard. Ik heb 1 euro geboden en de servicekosten zijn 5 euro.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wheheheh hoeveel zijn ze eigenlijk in het echie?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze 59 euro waard. Ik heb 1 euro geboden en de servicekosten zijn 5 euro.
Ik zei toch, je moet 's nachts bieden op vakantieveilingen
Voor vakantieveilingen, denk ik.quote:
Truste Rafquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm jammer.
Maar ik ga pitten
Wel fijne muziek nu.
Joh, dit is alles behalve gedoe. Accountje aanmaken, 's nachts het symbolische getal van 1 euro bieden op dit soort dingen en dan kun je weer achterover leunen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:42 schreef sig000 het volgende:
Veilingen vind ik teveel gedoe.
Scoor liever een hotelkamer in toffe omgeving voor weinig.
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm jammer.
Maar ik ga pitten
Wel fijne muziek nu.
knokkels, jij zei net met je radiostem dat je best voor was. Gezien ik verwacht nog 2 tickets extra te krijgen, regel je maar watquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:43 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie net dat er een beste kans is dat ik dan bij het Nederlands Mannen Team ben. Basketbal kijken dan wel parkeerbeheer
Welterusten, Raf!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm jammer.
Maar ik ga pitten
Wel fijne muziek nu.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:45 schreef sig000 het volgende:
Soesterduinen was wel lachen, veel secretaressen die met oudere kerel in dikke bak langskwamen daar.
Zat 1e rang op het balkon met dikke joint dat te bekijken.
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:49 schreef knokkels het volgende:
Surprise, surprise... ik kom niet uit met mijn tijd
Ja, ik stem voor een "verleng knop" verdeelt over keuze menu ipv dat handmatige gekutquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:49 schreef knokkels het volgende:
Surprise, surprise... ik kom niet uit met mijn tijd
Geweldige filmquote:
Oh joh, ik heb er heel subtiel al een half uurtje bijgeplakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ik stem voor een "verleng knop" verdeelt over keuze menu ipv dat handmatige gekut
Do you call this Mister Coffee?quote:
Omdat ik het mis en vaak net naar mijn nest ging als jij vlak daarna begon met draaien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen in de zomer meestal dancehall. Hoezo?
Tsja ben een late vogel nu eenmaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik het mis en vaak net naar mijn nest ging als jij vlak daarna begon met draaien.
en nu duurt het nog wel effequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik het mis en vaak net naar mijn nest ging als jij vlak daarna begon met draaien.
Ik ben volgens Sleep As An Android geclassificeerd als een Early Larkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja ben een late vogel nu eenmaal.
Ik heb strak ritme.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben volgens Sleep As An Android geclassificeerd als een Early Lark
Ja ik ben meestal wel rond 8 uur uit mijn bed maar echt van harte gaat dat soms niet
Doooooooooooooon't Fuck With The Knok Chuckquote:
Opgeven is geen optiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, nu ga ik er vandoor, stemmen koning.Thanks mèn!
Ben je klaar meequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:03 schreef sig000 het volgende:
Kluun die schrijvert is een neef van me hoorde ik laatst.
Veel Kluun's als neven?quote:
Hij hep se gekluund!quote:
Twenty4Sevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:02 schreef CindieY het volgende:
Oooooo, knokkels, nog even de line up![]()
Charly Lownoise & Mental Theo
2 brothers on the 4th floor
Party Animals
Twenty 4 Seven
Klubbheads
DJ Coenio
Stage Dancers
Lots of laser
Ik begon me al af te vragen of ik op de negeer-stand stondquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Twenty4SevenWel de originele zangeres hoor
nomnom
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen of ik op de negeer-stand stond
Ik heb het al eerder gezegd, je moet muziek niet op 5.1 afspelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:12 schreef knokkels het volgende:
Mijn surroundspeakers achter beginnen een beetje krakende geluiden te vertonen![]()
Muziek op 5.1.... the horrorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, je moet muziek niet op 5.1 afspelen
wheheh het was een stukje distortion, digitale kraak zeg maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, je moet muziek niet op 5.1 afspelen
Die film stelt echt niks voor bij het boekquote:
Op de maat van de muziek ookquote:
Ik heb nog de nieuwe Stephen King liggen. Moet ik maar eens mee beginnen. Geen idee of ik The Shining in boek hebquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die film stelt echt niks voor bij het boekBoek is tig keer zo eng.
Net voor het outro helemaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op de maat van de muziek ook
Bijna....
Mijn boek is bijna af er komen alleen nog steeds nieuwe hoofdstukken bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die film stelt echt niks voor bij het boekBoek is tig keer zo eng.
Ik verzamel de boekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog de nieuwe Stephen King liggen. Moet ik maar eens mee beginnen. Geen idee of ik The Shining in boek heb
Het is donker daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verzamel de boekenMaar ik heb no way alles en ook echt niet alles gelezen. Shining wel gelezen en om te weten of ik die heb moet ik eerst opstaan
Slaap lekker sjoefquote:
Pet Semataryquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verzamel de boekenMaar ik heb no way alles en ook echt niet alles gelezen. Shining wel gelezen en om te weten of ik die heb moet ik eerst opstaan
Dumaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pet Sematary
Shining
Hearts In Atlantis
The Regulators
softcover, in het Engels
Insomniaquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:31 schreef CindieY het volgende:
Ik was net aan het typen of je er nog minuten bij had gedaan toen Wind of Change er tussendoor kwam.
Nou, ik kan beter ook verstandig doen en m'n bed induiken.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes knokkels
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat richting bed.
Truste lui
Het was weer fijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 03:32 schreef CindieY het volgende:
Maar knokkels, dankjewel johIk verbaas mezelf er over dat ik nog wakker ben
rust voor bij, ik ben wakkerquote:
van mij mag je nog even rustig blijven liggen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik een soort van, mag nog even blijven liggen...
quote:
Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
van mij mag je nog even rustig blijven liggen hoor
ik ga na de koffie mijn koffertje inpakken en dan richting trein
Het was apart, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:48 schreef Melting het volgende:
Was al lang wakker, maar nog even alles teruggelezen wat er nog gezegd is, nadat ik plat ben gegaan.
Dat had je gisteren toch al gedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
van mij mag je nog even rustig blijven liggen hoor
ik ga na de koffie mijn koffertje inpakken en dan richting trein
Ah.... dat verklaart het wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was apart, zeg maar.
En niet alles staat er nog...
niet afgemaakt natuurlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had je gisteren toch al gedaan?
Hoeveel weken ga je op vakantie?quote:
uh.... 2 dagen,1 nachtje dus gos wat moet er veel meequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
uh.... 2 dagen,1 nachtje dus gos wat moet er veel mee![]()
in ieder geval mijn badpak!
lekker straks dat warme water
Sowieso weer de hele dag water overal, da's wat minder...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
uh.... 2 dagen,1 nachtje dus gos wat moet er veel mee![]()
in ieder geval mijn badpak!
lekker straks dat warme water
jammer voor de mensen die plannen buiten de deur haddenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso weer de hele dag water overal, da's wat minder...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso weer de hele dag water overal, da's wat minder...
Ik heb plannen buiten de deur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
jammer voor de mensen die plannen buiten de deur hadden
Voor mensen die planten buiten de deur hebben is het weer minder jammer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voor mensen die planten buiten de deur hebben is het weer minder jammer.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:56 schreef Melting het volgende:
Maar nu eerst even naar de bakker broodjes halen.
Bingo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
Succes met de plannen dan, ondanks het weer.quote:
Wat vindt Peaceman daar van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgenhier is het droog dat hou ik graag zo....
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat vindt Peaceman daar van?
Mogguh
Mogguh livelinkquote:
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |