Als je naar Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Slimme leestekens uitzetten gaat kan je weer normaal emogiffen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verrassende topsong zeg!
:’) :’) :’)
TT is grote bullshit.quote:
doet het helaas niet (meer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Fred en Robbie op de stream http://178.19.116.3:8063/bonanza_mp3
ik werd toen 2....quote:
alleen als Ruud het doet is het leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:57 schreef Againzender het volgende:
het draaien van kerstliedjes in oktober is zo niet grappig
Om de 'verhalen achter de muziek die daar gemaakt is te ontdekken'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zit Ekdom met Radio 2 in Londen?
Leuk teamuitje. Zag op Instagram dat Frank ook mee is trouwens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij gaat Abbey Road Studios bezoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
volgens mij kan iedere boerenlul met een beetje geld Abbey Road afhuren voor een opneemsessiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:15 schreef Cee het volgende:
En Vriend Van de Show Jonathan Jeremiah komt iedere dag langs.
Verder mogen luisteraars tips insturen want redacties zijn lui.![]()
Abbey Road bezoeken is logisch maar slaat eigenlijk nergens op want zelfs Guus Meeuwis nam er een plaat op dus hoe Londens is dat? Hoop dus op z’n minst dat die week gericht is op muziek UIT Londen (e.o.) in plaats van muziek die in Londen is opgenomen door artiesten uit alle windstreken.
Weer aan den arbeit?quote:
Nee woensdag pas weerquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee woensdag pas weer
Maar wel ff in m’n oude ritme proberen te komen alvast dus lekker op tijd op
Zo ff sporten
True. Dit nummer vind ik ook maar middelmaat. Alleen de "You can't start a fire"-lijntjes zijn heerlijk.quote:
The Riverquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Daar vind ik echt geen zak aan. Net als POOOORN in the USAquote:
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.
Komt vooral door de film dat ik hem goed vind.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:19 schreef Bronson het volgende:
If I could tuuuuurrrnnnn,
Tuuurrrnn back the hands of time.
Goeie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.
B52's hebben beter, maar wel een lekker nummertje al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik wel het vervelendste liedje van Kensington denk ik. We won't go to war, oh dat past niet helemaal.
Doen we toch lekker We won't go to wa-ha-ha-ha-oh-oh-ha-ha-ha-hahar
Niet mee eens?quote:
Zekers wel! Maar ik heb zo'n afkeer van Kensington dat ik gewoon wijselijk mijn mond houd. Anders wordt het er niet gezelliger op in dit topic.quote:
Ik vind sommige nummers wel aardig, kan wel een beetje door de stem heen luisteren. Maar alles lijkt op elkaar en ze worden zo vaak gedraaid...quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zekers wel! Maar ik heb zo'n afkeer van Kensington dat ik gewoon wijselijk mijn mond houd. Anders wordt het er niet gezelliger op in dit topic.
Vind ik wel een ok liedje, maar ook niet meer dan dat inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:16 schreef cosmick het volgende:
Dat Malibu komt me ook behoorlijk de strot uit. Nietserigheid ++++++.
Desondanks Editors.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je de shuffle niet voor nodig, maar onder druk van z'n vrouw.. nouja.
Als Radiohead zou komen zou ik het ook wel gewoon aan zetten.
Valt me wel mee dat ze ondanks al die naaktfoto's wel in staat is een hitje te maken iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel een ok liedje, maar ook niet meer dan dat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |