quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had liever de Scorpions gehad
toen was ik 8quote:
Groots met een harde G.quote:
Briljant gitaarwerk. The War on Drugs steekt er wat karig bij af.quote:
Dat kan toch?quote:
Mee eens. Hoorde ik nou goed dat iemand wil dat in alle gemeentes de vlak halfstok gaat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:02 schreef Ferdo het volgende:
Alsof Willem-Alexander himself is overleden...
Naar voor die man, maar overdrijven we niet een beetje?
Niemand minder dan @MinPres zelfs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens. Hoorde ik nou goed dat iemand wil dat in alle gemeentes de vlak halfstok gaat?
Als je naar Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Slimme leestekens uitzetten gaat kan je weer normaal emogiffen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verrassende topsong zeg!
:’) :’) :’)
TT is grote bullshit.quote:
doet het helaas niet (meer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Fred en Robbie op de stream http://178.19.116.3:8063/bonanza_mp3
ik werd toen 2....quote:
alleen als Ruud het doet is het leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:57 schreef Againzender het volgende:
het draaien van kerstliedjes in oktober is zo niet grappig
Om de 'verhalen achter de muziek die daar gemaakt is te ontdekken'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zit Ekdom met Radio 2 in Londen?
Leuk teamuitje. Zag op Instagram dat Frank ook mee is trouwens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij gaat Abbey Road Studios bezoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |