Jij haakt vaak af de laatste tijd valt me op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als darts cabaret wordt, haak ik af.
Je blijft van Anne Faber af.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krav maga black belt vet ja.
Hier is in DRT nog wel wat over terug te vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel maar BMI boven de 25 is gewoon ranzigdik natuurlijk en dan is dat bij hem nog maar 5% van z'n BMI ofzo
Als je een kleine vierduizend euro had ingezet wel ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Had had had...
Als ik gegokt had voor Brazilië - Duitsland 1-7 was ik ook miljonair geweest.
Zelfde voor 10-0 PSV - Feyenoordquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Had had had...
Als ik gegokt had voor Brazilië - Duitsland 1-7 was ik ook miljonair geweest.
Over Henderson's BMI?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier is in DRT nog wel wat over terug te vinden
Je moet altijd kritisch blijven en je eigen geloofwaardigheid niet op het spel zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij haakt vaak af de laatste tijd valt me op.
Eerst Benito, nu dit. Gaat het wel goed?
Als je met deze post een reactie wil uitlokken zul je toch in een grotere vijver moeten vissen.quote:
Had had had...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je een kleine vierduizend euro had ingezet wel ja.
Had een prima vervanger voor Stacey kunnen zijn bij Don en Adquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je met deze post een reactie wil uitlokken zul je toch in een grotere vijver moeten vissen.
Geloofwaardigheid op een forumquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet altijd kritisch blijven en je eigen geloofwaardigheid niet op het spel zetten.
Doe eens even normaal.....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had een prima vervanger voor Stacey kunnen zijn bij Don en Ad
quote:Op zondag 25 december 2016 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Raymond van Barneveld of Michael van Gerwen
Lakeside Country Club of Alexandra Palace
Marcel Maijer of Koert Westerman
Ik kijk het hele jaar door darts of ik kijk alleen het WK
Brendan Dolan of Kim Huybrechts
Darten is een sport of darten is geen sport
RTL7 of SkySports
Dubbel 20 of dubbel 16
Daniella of Charlotte1
Barry Hearn is een zegen voor het darts geweest of was hij er maar nooit ingestapt
Wedstrijden in sets of Wedstrijden in legs
Ik kan Peter Wright niet uitstaan of Ik geniet van Peter Wright
Russ Bray of George Noble
Ik dart zelf niet of ik sta regelmatig te speren
Corey Cadby ja of Corey Cadby nee
Ik heb een of meerdere 9-darters live (op tv) gezien of ik moet mijn eerste rechtstreekse 9-darter nog meemaken
Bagagedragerdarts of aanvallend darten
Dana Verhaegen of Sammi Marsh2
Mijn BMI is lager dan 25 of mijn BMI is hoger dan 25
Roland Scholten of Co Stompé
Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, now Baby give it up of Will Grigg's on fire Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na
Ik geniet van een HOLLANDSE avond of een HOLLANDSE avond kan me gestolen worden
Heywoodu of Tagliano
Ik zit momenteel aan de Hertog Jan. Verder gaat het uitstekend met me.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid op een forumZit je aan de drugs?
Verdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog geen weekend.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de Hertog Jan. Verder gaat het uitstekend met me.
Bier drinken. Wat ben jij voor wijf man. Ik drink een Arabica koffie. Uiteraard een hoge kwaliteit boon die ik in mijn espressomachine heb bewerkt tot een heerlijk bakje koffie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdomme
Nog 100 gram eraf en ik moet de andere optie invullenNetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Verdomme
Nog 100 gram eraf en ik moet de andere optie invullenGoed zo jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Verdomme
Nog 100 gram eraf en ik moet de andere optie invullendikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu kan het nog![]()
SOW, lekker hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt he, wat een wijf!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bier drinken. Wat ben jij voor wijf man.
Oh wacht.quote:Ik drink een Arabica koffie. Uiteraard een hoge kwaliteit boon die ik in mijn espressomachine heb bewerkt tot een heerlijk bakje koffie.
[..]
Verdomme
Nog 100 gram eraf en ik moet de andere optie invullenWat is je doelgewicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Verdomme
Nog 100 gram eraf en ik moet de andere optie invullenBen je gestopt met eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnenquote:
Hoe hoog ben je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnen
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |