77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnenquote:
Hoe hoog ben je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnen
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
77.5, lig nog altijd precies op koers om dat voor de kerst te halen, kan ik me dan mooi ff naar de 90 vreten en opnieuw beginnen
Ik kom geen gram aan. Weeg al jaren hetzelfde, terwijl ik ondergewicht heb (ik moet 5 tot 10 kilo aan komen) maar niets werkt. Das helemaal kut ouwe reus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo zwaar johquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viesdunquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom geen gram aan. Weeg al jaren hetzelfde, terwijl ik ondergewicht heb (ik moet 5 tot 10 kilo aan komen) maar niets werkt. Das helemaal kut ouwe reus.
Lol Roel van Velzen gespotquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt Nederlandser dan 'hoe hoog ben je', dus antwoord ik hier maar op: 1.82m
Hoe jong ben je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begonnen met meer bewegen dan alleen eten en fappen
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Drie kwartier later maar; hoi Tagliano.
Kom je uit Sobibor?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom geen gram aan. Weeg al jaren hetzelfde, terwijl ik ondergewicht heb (ik moet 5 tot 10 kilo aan komen) maar niets werkt. Das helemaal kut ouwe reus.
Dat zou ik wel tof vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Straks wint Thornton weer de Grand Prix
Wil jij ophouden met het uitslaan van wartaalquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Straks wint Thornton weer de Grand Prix
Eet 3000 kcal per dag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Liefst niet Wright eik, die gun ik het ook wel maar het is nu zo open dat een outsider moet winnenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik wel tof vinden
Maar liever Henderson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |