het is pas 20:42quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt er zo laat nog een bezorger? Daar betaal je dan zeker extra voor?
12quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je 13,5 bent.
Sorry, maquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je ook niet op de bank gaan liggen.
Na 18.00 komt er bij ons nooit meer een bezorger.quote:
Ja, dan heb je je slaap nog hard nodig.quote:
Voedselbezorger zal het zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 18.00 komt er bij ons nooit meer een bezorger.
Jijquote:
Bij mijn collega is de pizza net bezorgd ipv 60 minuten geledenquote:
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voedselbezorger zal het zijn
Da's met de huidige bandleden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:42 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
ToT.
Theatre of Tragedy.
Ik had je toch heel anders voorgesteldquote:
Maar jij bent er nog.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's met de huidige bandleden.Ik geloof dat slechts 1 van deze personen dit nummer gemaakt heeft!
De rest van de originele band is vertrokken!
Wow, in wat voor gevaarlijk oord woon jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Gat in de markt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
* knokkels neuriet Jon Lajoie's "Voices In My Head"quote:
Heb jij nog collega's?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mijn collega is de pizza net bezorgd ipv 60 minuten geleden
knietje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap, een hoge vrouwenstem en een gruntende mannenstem in één lichaam.
Ja, ik dacht dus aan een pakketbezorgerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, in wat voor gevaarlijk oord woon jij?
ow ja, ex-collega, daarom heeft ie me vast laten zittenquote:
buiksprekerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap, een hoge vrouwenstem en een gruntende mannenstem in één lichaam.
PostNl bezorgt tot een uur of 20/21 geloof ik. Hier zijn ze standaard rond een uur of 18.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus aan een pakketbezorger![]()
Vroeger stond mijn woonplaats inderdaad slecht bekend, maar dat is volgens mij nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |