Dank uquote:
vet plaatjequote:
quote:
quote:
quote:
Jij loopt er ook zo bij in het weekend?quote:
Ik vind het juist mooier als de gitaren zich wat rustiger houden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:23 schreef CindieY het volgende:
Van mij mogen de [ afbeelding ] nog wel heel wat harder. Maarja, dan houdt het op goth metal te zijn
Als tekst?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij loopt er ook zo bij in het weekend?
Ik zou iets doen met een kettingzaag en vingers die nog maar aan één draadje of zo vast hangen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:30 schreef knokkels het volgende:
Nou ja, binnenkort Halloween. Misschien moet ik daar wel verkeer regelen oid.
Mischien kan ik mezelf wel laten schminken. Maar daar zal wel een regel tegen zijn
quote:
quote:
Waarschijnlijk omdat ze een prooi hebben gevonden om te gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hoe komt het dat al die gasten eruit zien alsof ze een prooi gevonden hebben om te gebruiken?>
nooit te vertrouwen die nichtenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend.![]()
Dan thuis maar aan de drank.
allemaal bukakke op de female lead.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze een prooi hebben gevonden om te gebruiken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
nooit te vertrouwen die nichten![]()
maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg hoor, ben best beetje moe
Vinden wij niet ergquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
schudden met mijn ipad helpt niet helaas
quote:
[..]
[..]
Ik wilde jou al beschuldigen, maar het was inderdaad mijn eigen verdorven geest.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde jou al beschuldigen, maar het was inderdaad mijn eigen verdorven geest.
Gewoon je fantasie gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar waar is Asrai danquote:
quote:
Komt er zo laat nog een bezorger? Daar betaal je dan zeker extra voor?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moet mn vcolume helaas zachter zetten aangezien ik anders de bezorger niet aan hoor bellen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn vcolume werkt niet, ws een typefout.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |