abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174203605
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 02:37:38 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174203612
Drie jaar geleden was er in Austerlitz ook een vermissing, dat is best in de buurt. Ook alleen 1 clue: een achtergelaten auto op een parkeerplaats (dus niet verstopt) met de sleutel er nog in. Wellicht dat het nog iets met elkaar te maken heeft? Ook hier een vermissing, met alleen de clue van de jas die ook vrij open zichtbaar was. Misschien zie ik nu dingen die er niet zijn overigens, ook heel aannemelijk
pi_174203613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:34 schreef Fidji het volgende:

[..]

Stel dat zij ook is overvallen door die 3 mannen, en ze haar spullen afhandig hebben gemaakt (of meer! Haar misbruikt hebben)
Dan zouden ze bv haar spullen ergens neergegooid kunnen hebben als in niet bruikbaar bv.
Ik zou als haar familie zijnde zeker marktplaats afspeuren naar aangeboden omafietsen en een iphone silver s5 was het toch.
Want als die 3 mannen het gedaan hebben, dan zullen ze de gestolen spullen ook snel verkopen.

Zou zij nog in leven zijn, dan had ze vast al iemand kunnen bereiken.
Goeie. Dat kan ja, niet fiets verstopt maar als waardevol object gezien en verkocht. Superdom natuurlijk als ze dat deden, maar dat soort types hebben meestal niet zoveel inzicht.
pi_174203614
quote:
Volgens mij is dat artikel al een paar keer eerder voorbij gekomen en neemt de politie ook dit mee in het onderzoek (als ik me niet vergis).

Maar opvallend, inderdaad...
pi_174203615
quote:
Soest? Daar zou dus zomaar eens een verband kunnen zijn idd
pi_174203618
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:40 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Volgens mij is dat artikel al een paar keer eerder voorbij gekomen en neemt de politie ook dit mee in het onderzoek (als ik me niet vergis).

Maar opvallend, inderdaad...
Inderdaad. Vreemd. Zelfde twee mannen als die die vrouw van 23 bij amersfoort wilden meenemen lijkt me. Ook donkere auto.
pi_174203623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:42 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Inderdaad. Vreemd. Zelfde twee mannen als die die vrouw van 23 bij amersfoort wilden meenemen lijkt me. Ook donkere auto.
Precies...
pi_174203626
quote:
15s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:43 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Precies...
Jammer dat die na meerdere pogingen nog steeds vrij rondrijden.
pi_174203629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:44 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Jammer dat die na meerdere pogingen nog steeds vrij rondrijden.
Er was toen toch ''niets aan de hand'', herinner ik mij.
pi_174203631
Romy en Savannah, was toen ook sprake van dat soort auto's, veel mensen hadden dat gezien.
pi_174203632
Woonde ze samen met haar vriend of woonde ze nog thuis?
pi_174203634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:47 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Niet duidelijk voor zover ik weet. Ook vrij vaak afgevraagd.
pi_174203637
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind haar blik op die laatste selfie toch verontrustend. Misschien wilde de ontvoerder dat ze het thuisfront gerust moest stellen en probeerde ze een teken te geven? V van Volvo?
Of de V van Vrijheid, en zit ze nu in het buitenland. Soms willen mensen zelf verdwijnen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_174203638
Verdomme het zouden maar je laatste momenten zijn zoiets.
pi_174203639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:47 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Hij zei dat hij dacht dat ze bij hem thuis zou komen die avond.
Dus dan zou dit betekenen dat ze niet samenwoonden...
pi_174203640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Of de V van Vrijheid, en zit ze nu in het buitenland. Soms willen mensen zelf verdwijnen.
V van Vendetta kan ook, eerwraak o.i.d.
pi_174203643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja, of gewoon V van vermist.
pi_174203644
Wanneer gaan men een zoektocht organiseren langs deze route. Wie weet vind men iets wat.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174203645
quote:
Ik heb ook geen idee, maar haar vriend heeft wel verklaard dat ze bij hem terug "thuis" zou komen. Dit kun je natuurlijk op verschillende manieren opvatten.

Ik vraag me ook af wie haar, en wanneer, voor het laatst gezien heeft...
pi_174203647
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:42 schreef EternalNow het volgende:

[..]

De vrouw van 23 was iets anders, dat ging om een blanke man van rond de 30, die alleen was en in een grote Volvo reed.
pi_174203650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Fidji het volgende:

[..]

Of ze bestelde 2 biertjes omdat ze bij het stoplicht moest wachten op de voorbijkomende bierfiets.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_174203652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wanneer gaan men een zoektocht organiseren langs deze route. Wie weet vind men iets wat.
Welke route? Haar vermoedelijke fietsroute waren ze al mee begonnen. Aan het eind van de dag ook aan het zoeken bij den dolder en het pad tussen den dolder en berkellaantje. Verder terugzoeken dan dat punt heeft naar mijn idee ook niet heel veel zin. Ja soestduinen zelf zou ik zeker grondig doorzoeken en misschien nog een klein stukje wat binnen die mogelijke afstandsradius van het signaal valt maar niet verder terug dan dat.
pi_174203653
Wat ook apart is ze fietst die route, het regent, meestal vanuit een auto zie je wel eens iemand ploeteren door de regen en denk je, ach wat sneu!

Dus ik denk dat het best heel wat mensen(in een auto) opgevallen moet zijn dat deze jongedame daar gefietst zou hebben.
pi_174203654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Of ze bestelde 2 biertjes omdat ze bij het stoplicht moest wachten op de voorbijkomende bierfiets.
Kijk, dat zijn de betere inzichten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174203656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:52 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

De vrouw van 23 was iets anders, dat ging om een blanke man van rond de 30, die alleen was en in een grote Volvo reed.
Verkeerd meegekregen dan. Zie dat het inderdaad daar om 1 man gaat.
pi_174203661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:53 schreef Fidji het volgende:
Wat ook apart is ze fietst die route, het regent, meestal vanuit een auto zie je wel eens iemand ploeteren door de regen en denk je, ach wat sneu!

Dus ik denk dat het best heel wat mensen(in een auto) opgevallen moet zijn dat deze jongedame daar gefietst zou hebben.
:{ Blijkbaar niet anders was er wel melding van gemaakt.
pi_174203663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:57 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Dus is ze daar wel geweest langs die route...
pi_174203668
Het is trouwens ook best handig om te weten wat hier gespeeld heeft in deze regio. Is ook van belang voor bijvoorbeeld vriendinnen van mij van dezelfde leeftijd. Geen fijn idee dit.
pi_174203669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:47 schreef Fidji het volgende:
Romy en Savannah, was toen ook sprake van dat soort auto's, veel mensen hadden dat gezien.
Daar gaat ie weer.
pi_174203673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:52 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Thanks, je hebt gelijk... Ik was in de veronderstelling dat het in dat geval ook om die twee mannen ging.
pi_174203676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:58 schreef Fidji het volgende:

[..]

Dus is ze daar wel geweest langs die route...
Vind niet dat je dat op basis daarvan kan veronderstellen. Ik denk dat veel mensen toch vooral met zichzelf bezig zijn op de weg en als ze iemand zien fietsen die helemaal natgeregend is. Tja, dat heb je nou eenmaal daar. Er zijn wel meer fietsers doorweekt. Dan de plekken waar mensen met autos haar hebben zien fietsen zijn na berkellaantje pas bij den dolder en verder, en dat zijn allemaal gewoon bewoond gebied. Dat is anders dan dat je iemand in de middle of nowhere zo ziet fietsen.
pi_174203684
Nouja ik ga maar slapen. Hopelijk horen we morgen meer over het onderzoek van de kleding en mogelijke camerabeelden.
pi_174203691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 03:06 schreef EternalNow het volgende:
Nouja ik ga maar slapen. Hopelijk horen we morgen meer over het onderzoek van de kleding en mogelijke camerabeelden.
Truste.

Ik houd je op de hoogte.
pi_174203696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:57 schreef EternalNow het volgende:

[..]

De politie had maandagavond al 300 tips ontvangen, als ik het goed zeg zo uit mijn blote bol. Wie weet wat daar allemaal tussen zit...

De ervaring leert ons dat ze écht alleen het broodnodige met de buitenwereld delen.
pi_174203704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 03:06 schreef EternalNow het volgende:
Wijs besluit. Sweet dreams! :Z
pi_174203887
Waar zit de grap in iemand die verdwenen is?
pi_174203888
Op het internet speculeren is uiteraard veel zinniger.
pi_174203893
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 05:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het is voor mij middenin de nacht verdomme en dan is er een beetje lol op zn plaats.
Ik denk dat een grap soms niet past. Het zal je zus of je moeder zijn.
pi_174203908
Ik moest opeens denken aan de zaak Sybine Jansons, weten jullie dat nog?

Zij is ook in een schemerig bos ontvoerd destijds. Tussen Maarn en Doorn (dader zit vast). Maar haar fiets werd tenminste teruggevonden bij de weg. Een ontvoerder heeft namelijk geen tijd om de fiets ook achterin te gooien. Zeker haar fiets niet, die ruim 20kg woog.

Dus een lift aangeboden gekregen met fiets en al lijkt mij het waarschijnlijkst. De dader heeft de spullen dan gewoon gedumpt op dezelfde route later. Anders waren die spullen echt niet pas 6 dagen na haar verdwijning aangetroffen lijkt mij.

Lijkt me een kille, berekenende dader. Ik zou zeker jonge aantrekkelijke vrouwen adviseren niet alleen door de bossen te gaan fietsen in deze tijd.
pi_174204031
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 05:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het is voor mij middenin de nacht verdomme en dan is er een beetje lol op zn plaats.
in ONZ ben je op je plek
pi_174204046
Misschien gemist, maar zoekt men wel bij het einde van het telefoonsignaal?

Leeg:
Ze geeft erg regelmatig updates. Dan zou je wellicht ook wel gemeld hebben als je mobiel bijna leeg is.

Waterschade:
Kan maar lijkt me niet waarschijnlijk.

Ongeluk:
Dan dus gaan kijken/zoeken op deze locatie.

Kwade zin:
Dan dus gaan kijken/zoeken op deze locatie.

Het punt van de kleding, is niet met zekerheid verbonden in tijd/locatie. Haar traceerbare fietstocht wel. Of in ieder geval meer... imho.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 07:02:57 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174204183
quote:
Dat lijkt mij normaal
  donderdag 5 oktober 2017 @ 07:30:27 #45
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174204318
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ze gaan vaststellen of het haar jas is, dmv haar dna.
Hebben haar ouders/vriend niet al die bevestiging gegeven dan :?
pi_174204333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 05:39 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:
Ik moest opeens denken aan de zaak Sybine Jansons, weten jullie dat nog?

Zij is ook in een schemerig bos ontvoerd destijds. Tussen Maarn en Doorn (dader zit vast). Maar haar fiets werd tenminste teruggevonden bij de weg. Een ontvoerder heeft namelijk geen tijd om de fiets ook achterin te gooien. Zeker haar fiets niet, die ruim 20kg woog.

Dus een lift aangeboden gekregen met fiets en al lijkt mij het waarschijnlijkst. De dader heeft de spullen dan gewoon gedumpt op dezelfde route later. Anders waren die spullen echt niet pas 6 dagen na haar verdwijning aangetroffen lijkt mij.

Lijkt me een kille, berekenende dader. Ik zou zeker jonge aantrekkelijke vrouwen adviseren niet alleen door de bossen te gaan fietsen in deze tijd.
Want verdwijningen van minder aantrekkelijke vrouwen zijn minder erg?
pi_174204353
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:32 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit topic zoveel delen, media aandacht en burger zoek initiatieven had gehad als het een dikke, onaantrekkelijke vrouw van 45 was geweest die in exact dezelfde omstandigheden verdwenen was?

Iemand zei in het vorige deeltje al heel terecht dat al die extra aandacht alleen maar is omdat ze zo knap is.
Iemand anders zei dat ze om haar uiterlijk uitgekozen is. Een lelijke vrouw gebeurt dit echt niet zomaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 08:46:48 ]
pi_174204376
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:36 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit topic zoveel delen, media aandacht en burger zoek initiatieven had gehad als het een dikke, onaantrekkelijke vrouw van 45 was geweest die in exact dezelfde omstandigheden verdwenen was?

Rot toch op. Ga slapen.

Iemand zei in het vorige deeltje al heel terecht dat al die extra aandacht alleen maar is omdat ze zo knap is.
Iemand anders zei dat ze om haar uiterlijk uitgekozen is. Een lelijke vrouw gebeurt dit echt niet zomaar.
Als ik jouw theorie volg zou ik juist onaantrekkelijke vrouwen afraden om door het bos te fietsen. Raak je vermist wordt er niet eens naar je gezocht...
pi_174204381
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ze gaan vaststellen of het haar jas is, dmv haar dna.
Waarom duurt dat eigenlijk zo lang? In een krantenartikel, genoemd in een eerder topic stond zelfs dat er geen DNA van haar beschikbaar is. Misschien moet DNA van haar omgeving uitgesloten worden, om met zekerheid te zeggen wat haar sporen zijn, maar ik heb zoiets eigenlijk nooit eerder gehoord.
pi_174204391
Voor de recherche een zeer interessante case. Ik had meer duidelijkheid verwacht gister.

Dat ze niet gevonden is betekent mi nog niet dat ontvoering waarschijnlijker is. Het gebied is niet reusachtig, maar ze hebben echt nog niet alle plaatsen kunnen doorzoeken. De aanwijzingen zijn minmaal. Zeker als een eventueel lijk verstopt of begraven is vind je dit niet zo snel terug.

Op basis van gevoel en
de feiten vind ik de situatie dat er iets gebeurt is in het bos (verkrachting, moord, wegruimen lijk) het meest waarschijnlijke.

De politie heeft ongetwijfeld meer tips en sporen die ze nog niet in de media hebben gedeeld.
Love is in the air!
pi_174204395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:34 schreef Sherlock78 het volgende:
En dat zou kunnen dat iemand dat gaat doen, maar wie stapt er in hemelsnaam om vijf uur smiddags op de fiets om even dat enorme fietstochtje te gaan doen, helemaal alleen en op een opoefiets. Dat slaat toch nergens op!

Dit slaat in mijn ogen ook nergens op. Toch doen heel veel mensen het. Jouw punt is?

quote:
Dinsdag is er aandacht besteed op opsporing verzocht, maar ze gingen helemaal niet inhoudelijk in op de zaak zoals ze normaal doen. Even heel vluchtig.
Eerder regel dan uitzondering. In de week van een incident een vluchtig item. Uitgebreide items zijn vaak van voorvallen iets langer geleden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 07:43:26 #52
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174204396
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ben altijd zo dom? Hoeveel groene parka’s zijn er verkocht,maar eentje?
Ik hou me niet bezig met de omzet van groene parka's :')
pi_174204410
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:36 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Rot toch op. Ga slapen.

Dit als in verdwijning? Ook zij zag er na die regenbui waarschijnlijk niet op haar charmantst uit.
pi_174204413
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als ik jouw theorie volg zou ik juist onaantrekkelijke vrouwen afraden om door het bos te fietsen. Raak je vermist wordt er niet eens naar je gezocht...
De politie zoekt wel, maar al die media aandacht en burger initiatieven zouden er zeer zeker niet zijn. Er zou sneller aangenomen worden dat het een vrijwillige verdwijning betreft of een zelfdoding, want degene hadt toch niets te verliezen en niemand wil zo eentje aanraken.

Het gaat er bij mij niet in dat je een zware celstraf en wellicht tbs riskeert als vent voor iemand die dat niet waard is (lees: niet seksueel aantrekkelijk is)
pi_174204429
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:45 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

De politie zoekt wel, maar al die media aandacht en burger initiatieven zouden er zeer zeker niet zijn. Er zou sneller aangenomen worden dat het een vrijwillige verdwijning betreft of een zelfdoding, want degene hadt toch niets te verliezen en niemand wil zo eentje aanraken.

Het gaat er bij mij niet in dat je een zware celstraf en wellicht tbs riskeert als vent voor iemand die dat niet waard is (lees: niet seksueel aantrekkelijk is)
De politie kan er weinig aan doen.
pi_174204437
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:45 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Dit als in verdwijning? Ook zij zag er na die regenbui waarschijnlijk niet op haar charmantst uit.
Dan nog zie je wel dat het een slank jong persoon betreft met een extreem mooi gezicht (voor mannen dan, wat ik zo overal lees).
pi_174204444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De politie kan er weinig aan doen.
Nee, klopt. Dit zit in de mens/maatschappij. Natuurlijk zoeken ze vermiste mensen. Zelfs 30plussers en mannen.
pi_174204445
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:45 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Anders wist je het wel, he?
pi_174204451
Dat mensen het wel okay vinden. Iemand die vermist is.
pi_174204456
Wat had ik nou gelezen wat de moordenaar van Ilona Németh had gezegd? Dat ie liever het meisje had gepakt dat voor haar fietste want zij was knapper.
Geef d'r even een trap na joh.
Tap tap tap
pi_174204457
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:50 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Anders wist je het wel, he?
Ben een hetero vrouw 😂

Weet uit ervaring hoe er op je gereageerd wordt als je niet mooi bent en wel een zedendelict hebt doorgemaakt. Van niet geloofd worden tot opmerkingen dat je blij mag zijn dat iemand dat met je wou doen.
pi_174204463
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:52 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Ben een hetero vrouw 😂

Weet uit ervaring hoe er op je gereageerd wordt als je niet mooi bent en wel een zedendelict hebt doorgemaakt. Van niet geloofd worden tot opmerkingen dat je blij mag zijn dat iemand dat met je wou doen.
Niet iedereen denkt raar over jou. Ik hoop dat je dt ook weet.
pi_174204473
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:52 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Ben een hetero vrouw 😂

😂
Verkrachting heeft volgens mij niet zozeer van doen met sex, als wel met macht.
Ik hoop overigens geen persoonlijke ervaring!
pi_174204481
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

In de regen zie je hooguit of iemand slank is. Lijkt me moeilijk om de rest te kunnen zien (alsof het ook relevant is, lelijke mensen worden ook verkracht).
pi_174204482
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:56 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

😂
Verkrachting heeft volgens mij niet zozeer van doen met sex, als wel met macht.
Ik hoop overigens geen persoonlijke ervaring!
Dat blijkt zo te zijn.
pi_174204494
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:57 schreef viceversa het volgende:

[..]

In de regen zie je hooguit of iemand slank is. Lijkt me moeilijk om de rest te kunnen zien (alsof het ook relevant is, lelijke mensen worden ook verkracht).
Wat zeg je nu werkelijk.
pi_174204497
Toch wel sneu dat anderen niet de aandacht krijgen die dit meisje ook krijgt. Sinds de zomer zijn er toch wat vermissingen geweest waar je bijna niks van hebt vernomen.

https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
pi_174204503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:00 schreef HarrieKeen het volgende:
Toch wel sneu dat anderen niet de aandacht krijgen die dit meisje ook krijgt. Sinds de zomer zijn er toch wat vermissingen geweest waar je bijna niks van hebt vernomen.

Dat is inderdaad wel triest.
pi_174204504
quote:

i rest my case.
pi_174204512
quote:

Misschien zijn die onder andere omstandigheden verdwenen.
Al is die verdwijning in ede ook apart.
Tap tap tap
pi_174204538
Heeft hoeveel aandacht zoiets krijgt niet veel meer te maken met hoe actief iemands omgeving gaat zoeken, en hoe vreemd het is dat iemand verdwenen is? :@
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:08:22 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174204548
quote:

Open er een topic over.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:08:32 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174204550
quote:
Goh, ik dacht het al toen ik dat "4 tot 5 uur" geneuzel las.
Wederom een reden om aan bronvermelding te doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 08:53:24 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174204565
quote:

Denk dat het ook het soort verhaal is dat voor aandacht zorgt. Zo ben jij ergens en zo, zonder verklaarbare reden ben jij weg. Had je zus of vriendin kunnen zijn. Klink ik bij de vermissingen iemand aan dan staat bij de eerste:
quote:
Leon wordt sinds 27-02-2017 vermist. Het vermoeden bestaat dat hij naar het buitenland is vertrokken mogelijk naar het Caribisch gebied of Zuid-Oost-Azïë).
Daar is nog een verklaring. Een vertrek naar het buitenland.

Een beetje als deze vrouw. Ook veel aandacht gehad. Onverklaarbare verdwijnen. Had jouw moeder kunnen zijn,....
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:11:30 #75
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174204575
quote:

Mja, Anne lijkt me gewoon een gezonde Nederlandse meid die zonder reden spoorloos van de aardbodem is verdwenen. Die andere mensen die daar op staan lijken allemaal iets te mankeren (lees: psychisch).
pi_174204578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zeg je nu werkelijk.
Dat ik de discussie over haar uiterlijk onzinnig vind.
pi_174204585
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:32 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Hè grote vriend!

Moest ik toch zaterdag bij het horen van deze vermissing, al aan jouw denken.

Lang niet gepost hier op Fok, wel gelurkt in het Daschatopic.

Nou ik ben erg benieuwd naar je posts hier
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:12:57 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174204586
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:12 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat ik de discussie over haar uiterlijk onzinnig vind.
edit: oh, eerst lezen :@
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_174204587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:06 schreef Fripsel het volgende:
Heeft hoeveel aandacht zoiets krijgt niet veel meer te maken met hoe actief iemands omgeving gaat zoeken, en hoe vreemd het is dat iemand verdwenen is? :@
Ja klopt, veel van die mensen op die lijst hebben waarschijnlijk een reden om te verdwijnen. Uiteraard niet allemaal...
pi_174204588
quote:

Andere omstandigheden. Maar ik vraag me met vermissingen, gezien het feit dat het dus vaker voorkomt, altijd wel af waarom ik er niks over hoor. Misschien hangt het ook af van de familie die de publiciteit zoekt? Dat van Anne werd ook ruimschoots gedeeld op FB vlak na de vermissing.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:14:06 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174204594
quote:

Als haar netwerk dit niet zo uitgebreid op social media had weten te delen had de politie nu ook nog amper wat gedaan, en was dit topic nooit geopend.

De social media skills van je omgeving zijn tegenwoordig een groot onderdeel van het krijgen van landelijke aandacht, en zodra die landelijke aandacht er is moet de politie wel.

Aan de andere kant ga je na het verkrijgen van aandacht via social media ook al snel de boeken in als aandachtshoer, en moet je niet raar opkijken als zelfs de doopceel van je overgrootvader gelicht wordt, want als je dat niet wilde had je maar niet de aandacht voor die vermissing moeten zoeken.

Welkom in 2017.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174204625
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:11 schreef NoXia het volgende:

[..]

Mja, Anne lijkt me gewoon een gezonde Nederlandse meid die zonder reden spoorloos van de aardbodem is verdwenen. Die andere mensen die daar op staan lijken allemaal iets te mankeren (lees: psychisch).
Dus als zij bijvoorbeeld in therapie geweest was voor weetikveelwat, hadden ze haar niet gezocht?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:19:29 #83
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174204645
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:16 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Dus als zij bijvoorbeeld in therapie geweest was voor weetikveelwat, hadden ze haar niet gezocht?
Vast wel, maar hadden wij geen topic over haar geopend en zou ze geen landelijke bekendheid hebben gehad.
pi_174204692
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:16 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Alleen is het gewoon vaak zo dat die mensen zelf willen verdwijnen. Dit is gewoon anders en de politie heeft alle reden om te denken dat zij niet vrijwillig is verdwenen.
pi_174204694
quote:

[..]

Nouja, dit is misschien heel crue, maar op het eerste oog ben ik net zo'n leuk blond meisje als zei. Alleen ik heb ptss. Dus wanneer ik verdwijn, en er geen duidelijke aanwijzingen gevonden worden kan ik me voorstellen dat ze ergens ook gaan denken dat ik of mezelf iets heb aangedaan, of dat ik een idioot ben die denkt dat ze ergens opnieuw kan beginnen.. Om er dan zo'n media circus van te gaan maken is toch weer een ander verhaal. En ik kan me ook voorstellen dat je omgeving daar dan minder snel voor kiest dan wanneer je echt met zijn alle thuis zit van ??!!??!!?!??
pi_174204746
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nouja, dit is misschien heel crue, maar op het eerste oog ben ik net zo'n leuk blond meisje als zei. Alleen ik heb ptss. Dus wanneer ik verdwijn, en er geen duidelijke aanwijzingen gevonden worden kan ik me voorstellen dat ze ergens ook gaan denken dat ik of mezelf iets heb aangedaan, of dat ik een idioot ben die denkt dat ze ergens opnieuw kan beginnen.. Om er dan zo'n media circus van te gaan maken is toch weer een ander verhaal. En ik kan me ook voorstellen dat je omgeving daar dan minder snel voor kiest dan wanneer je echt met zijn alle thuis zit van ??!!??!!?!??
Maar als jij daar gefietst had en er is sprake van ontvoering, had de dader jou meegenomen. Het lijkt me niet dat ze jou dan niet waren gaan zoeken vanwege je ptss. Zo wel, is deze maatschappij al krankzinniger dan ik dacht.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:30:19 #87
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174204756
Is er al iets bekend wat de politie vandaag gaat doen?
pi_174204772
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:30 schreef NoXia het volgende:
Ik hoop eindelijk eens gaan zoeken, daar waar de telefoon voor het laatst aangestraald werd.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:32:43 #89
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174204775
quote:

Missing White Woman Syndrome
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:36:59 #90
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174204820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:32 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik hoop eindelijk eens gaan zoeken, daar waar de telefoon voor het laatst aangestraald werd.
^O^
pi_174204906
Anne is gewoon een leuke slimme mooie Nederlandse meid zonder psychische problemen en komt niet uit een gek milieu met drugs of ander onverantwoordelijk gedrag. Haar vermissing is zorgelijk en daarom is er veel aandacht voor. Een aantrekkelijke meid van 16 waarvan we weten dat het een wegloper is en ze bijvoorbeeld in een instelling zit, of een 25jarige met allerlei psychische issues, daar is nauwelijks aandacht voor bij vermissingen. Het heeft vooral te maken met omstandigheden. Ook bij een 45-jarige onaantrekkelijke en dikke vrouw zou er media aandacht voor zijn als haar omgeving hier aandacht voor zou vragen. Zeker!

Verder wil ik aangeven dat ik het heel ongepast vind om hier te spuien over verkrachtingen, ontvoeringen en andere verschrikkelijke onmenselijke zaken. Denk toch aan familieleden, deze gaan googelen en dan..? Dan is dit waar ze op kijken. Is je dierbare vermist en dan zitten ze hier al te gokken op dood, verkracht en onder de grond. Discussiëren over wat wel en niet zo is.

Tis maar wat je wil.
pi_174205008
quote:
Heeft gelukkig niets met huidskleur te maken, alleen met hoe knap een vrouw is.
pi_174205074
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:30 schreef NoXia het volgende:
Ja, tips nalopen en camerabeelden bekijken.

Groot artikel in de Telegraaf van familie Anne.

Politie heeft al bruikbare camerabeelden binnen gekregen.
pi_174205079
edit: blijf maar gewoon weg uit dit topic okay?

[ Bericht 95% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 09:00:38 ]
pi_174205108
Edit post verwijderd
pi_174205138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:44 schreef RedRain het volgende:
Anne is gewoon een leuke slimme mooie Nederlandse meid zonder psychische problemen en komt niet uit een gek milieu met drugs of ander onverantwoordelijk gedrag. Haar vermissing is zorgelijk en daarom is er veel aandacht voor. Een aantrekkelijke meid van 16 waarvan we weten dat het een wegloper is en ze bijvoorbeeld in een instelling zit, of een 25jarige met allerlei psychische issues, daar is nauwelijks aandacht voor bij vermissingen. Het heeft vooral te maken met omstandigheden. Ook bij een 45-jarige onaantrekkelijke en dikke vrouw zou er media aandacht voor zijn als haar omgeving hier aandacht voor zou vragen. Zeker!

Verder wil ik aangeven dat ik het heel ongepast vind om hier te spuien over verkrachtingen, ontvoeringen en andere verschrikkelijke onmenselijke zaken. Denk toch aan familieleden, deze gaan googelen en dan..? Dan is dit waar ze op kijken. Is je dierbare vermist en dan zitten ze hier al te gokken op dood, verkracht en onder de grond. Discussiëren over wat wel en niet zo is.

Tis maar wat je wil.
Als er kleding gevonden is, meer dan alleen een jas, lijken dat soort dingen me geen vergezochte speculatie meer. Helaas.
pi_174205143
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:01 schreef viceversa het volgende:
Edit post verwijderd
ja, hij was gelukkig heel snel. Hoop dat de rest van de bagger van Mata en consorten van afgelopen nacht ook snel verwijderd wordt.
pi_174205177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:32 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Daar roept de familie ook om, die houden ook rekening met diverse scenario's en hopen dat de politie snel het GSM netwerk daar in kaart kan brengen.
pi_174205212
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:42 schreef Landgeld het volgende:
Voor de recherche een zeer interessante case. Ik had meer duidelijkheid verwacht gister.

Dat ze niet gevonden is betekent mi nog niet dat ontvoering waarschijnlijker is. Het gebied is niet reusachtig, maar ze hebben echt nog niet alle plaatsen kunnen doorzoeken. De aanwijzingen zijn minmaal. Zeker als een eventueel lijk verstopt of begraven is vind je dit niet zo snel terug.

Op basis van gevoel en
de feiten vind ik de situatie dat er iets gebeurt is in het bos (verkrachting, moord, wegruimen lijk) het meest waarschijnlijke.

De politie heeft ongetwijfeld meer tips en sporen die ze nog niet in de media hebben gedeeld.
Een vers lijk ruikt een hond ook prima als het begraven is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 09:09:24 ]
pi_174205293
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vreselijk om aan te denken...

Maar de regen maakte het speurhonden misschien lastiger?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:17:24 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174205301
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

welnee
pi_174205313
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt (no pun intended) me niet.
https://www.nytimes.com/2(...)n-a-cadaver-dog.html

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 09:19:15 ]
pi_174205349
Des te langer het duurt voordat ze gevonden word des te meer je ook aan andere scenarios moet gaan denken.

Heeft iemand haar daadwerkelijk nog gezien die middag/avond, we weten dat haar telefoon die route heeft afgelegd maar was zij ook degene die die telefoon bij zich had? Ben benieuwd of ze ergens op camerabeelden te zien is en er dus ook vastgesteld kan worden dat ze die route ook echt zelf gefietst heeft.

Ik ga eigenlijk altijd van het beste uit in mensen maar het zal echt niet de eerste keer zijn waarin een hele alternatieve tijdlijn is gefabriceerd door een dader.
Daarnaast, des te langer het duurt des te groter de kans wordt dat dit iets is waar goed over nagedacht is. Als iemand zoiets in een opwelling doet is de kans veel groter dat er sporen achter gelaten worden en ze snel gevonden wordt dan als dit gepland is geweest.
pi_174205380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:20 schreef TheRacingElf het volgende:
Des te langer het duurt voordat ze gevonden word des te meer je ook aan andere scenarios moet gaan denken.

Heeft iemand haar daadwerkelijk nog gezien die middag/avond, we weten dat haar telefoon die route heeft afgelegd maar was zij ook degene die die telefoon bij zich had? Ben benieuwd of ze ergens op camerabeelden te zien is en er dus ook vastgesteld kan worden dat ze die route ook echt zelf gefietst heeft.

Ik ga eigenlijk altijd van het beste uit in mensen maar het zal echt niet de eerste keer zijn waarin een hele alternatieve tijdlijn is gefabriceerd door een dader.
Daarnaast, des te langer het duurt des te groter de kans wordt dat dit iets is waar goed over nagedacht is. Als iemand zoiets in een opwelling doet is de kans veel groter dat er sporen achter gelaten worden en ze snel gevonden wordt dan als dit gepland is geweest.
En in gedachten houden dat het ook nooit opgelost kan worden.
Kijk naar een zaak als die van Tanja Groen bijvoorbeeld.
pi_174205460
Eerste 48 uur bij vermissingen zijn cruciaal. Daarna wordt het veel lastiger. Helaas is het inderdaad maar de vraag of de zaak wordt opgelost.
pi_174205485
Ze wist dat het slecht weer zou worden. Vragen:
Was ze een avontuurlijk type?
Gebruikte ze medicijnen?
Had ze het weerbericht gelezen?

Wij als meedenkers mogen ook wel wat weten vind ik.
pi_174205487
Dat missing white woman syndrome is ook meer iets voor de VS.
pi_174205489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:28 schreef viceversa het volgende:
Eerste 48 uur bij vermissingen zijn cruciaal. Daarna wordt het veel lastiger. Helaas is het inderdaad maar de vraag of de zaak wordt opgelost.
las in de Telegraaf dat ze bruikbare camerabeelden hebben ontvangen.
pi_174205498
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:30 schreef Loekie1 het volgende:
Gebruikte ze medicijnen?

:')
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:32:04 #110
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174205513
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

las in de Telegraaf dat ze bruikbare camerabeelden hebben ontvangen.
Klopt inderdaad.

quote:
„We zijn dankbaar voor de inzet van de politie tot nu toe”, zegt de familie Faber in een verklaring.

„Daarnaast hebben we de voorbije dagen met vele vrijwilligers in een groot deel van het gebied tussen Soest, Baarn, Soesterberg en Bilthoven gezocht naar sporen die leiden naar Anne. Dat heeft ertoe geleid dat haar jas en camerabeelden zijn gevonden. De inzet van vrijwilligers werpt dus vruchten af.”
Misschien dat we daar vandaag meer over horen.
pi_174205514
Er was echt extreem weer voorspeld. Om dan te gaan fietsen en onderweg selfies te gaan maken, dat vraagt wel om wat uitleg. Over haar persoonlijkheid bijvoorbeeld.
pi_174205539
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:32 schreef Loekie1 het volgende:
Er was echt extreem weer voorspeld. Om dan te gaan fietsen en onderweg selfies te gaan maken, dat vraagt wel om wat uitleg. Over haar persoonlijkheid bijvoorbeeld.
Ooit gehoord van privacy?
pi_174205544
quote:
Gebruikte ze medicijnen?

_O- Cynisch bedoeld toch?
pi_174205550
quote:
Gebruikte ze medicijnen?

Nee hoor, wij hebben niets te vinden.

Delen van berichten, het onder de aandacht houden van de zaak bij zoveel mogelijk mensen, in dit geval users hier, dat is wat je kan doen.

En daarvoor is Fok imo ook een prettige plek, met zijn diversiteit aan users.
pi_174205553
quote:
In de regen fietsen is verdacht? :') _!
pi_174205557
quote:
Extreem weer? :') ja geen mooi weer, maar had ook goede hoop dat het er net langs zou gaan.

Dus zat zelf om 19:30 ook nog in een kano in dezelfde regio. Met een hele hoop andere gekken.
pi_174205567
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Extreem weer? :') ja geen mooi weer, maar had ook goede hoop dat het er net langs zou gaan.

Dus zat zelf om 19:30 ook nog in een kano in dezelfde regio. Met een hele hoop andere gekken.
Inderdaad, het was ook heel zacht vrijdag. Hier was het in ieder geval 23 graden. Lekker weer om te fietsen of te kanoen.
pi_174205578
quote:
Want? Waarom verdient dat uitleg?

Alsof door de regen fietsen en daar een selfie van maken voor haar vriend zo bijzonder is.
pi_174205580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:20 schreef TheRacingElf het volgende:

Ze kunnen adhv gegevens van die selfie zien of deze daar destijds is gemaakt, volgens mij.
pi_174205583
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En in gedachten houden dat het ook nooit opgelost kan worden.
Kijk naar een zaak als die van Tanja Groen bijvoorbeeld.
Grote verschil is dat er tussen beide zaken 25 jaar ontwikkeling en ervaring zit.

Ik heb er groot vertrouwen in dat Anne uiteindelijk gevonden gaat worden.
pi_174205593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Inderdaad, het was ook heel zacht vrijdag. Hier was het in ieder geval 23 graden. Lekker weer om te fietsen of te kanoen.
Toen ik instapte begon het al wel te druppelen, maar dan hoop je dat het daarbij blijft.

Als je je in Nederland laat afschrikken door elke mogelijke regenbui kom je nergens.
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 09:36:59 #122
8781 crew  Frutsel
pi_174205595
quote:
Doe gewoon joh er was niets extreems aan het weer op die dag. 22 graden, mooi weer. Was één van de laatste mooie dagen van het jaar.
pi_174205596
edit: hoeft niet

[ Bericht 95% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 09:37:53 ]
pi_174205607
quote:
Ik heb weleens het idee dat veel mensen die hier schrijven, 60+ en kinderloos zijn. Elke jongere maakt aan de lopende band selfies. Dat is niet vreemd. Een fietstochtje in je eentje ook niet.
pi_174205609
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grote verschil is dat er tussen beide zaken 25 jaar ontwikkeling en ervaring zit.

Ik heb er groot vertrouwen in dat Anne uiteindelijk gevonden gaat worden.
Er zijn ook recente(re) zaken waarbij nooit meer iets werd gevonden.
De kans op vinden is sowieso groter dan niet vinden. Maar dat ligt meer aan de slordigheden van een dader.

Als zij met fiets en al een busje in is gegooid, en dat busje verdwijnt naar Polen of weet ik veel waar....

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 09:43:37 ]
pi_174205614
En zelfs al zou het wel wat zeggen, alsof je een uiteenzetting van haar persoonlijkheid 'verdient'. Ben je mal.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:40:51 #127
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_174205665
quote:
Het is hier niet de VS of het Caribisch gebied met orkanen en Tornados. Er was niet eens een weeralarm dus het valt ook wel weer mee.
En niet iedereen is de hele tijd bezig met het weer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174205666
Informatie eisen als buitenstaander, echt bezopen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174205793
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Toen ik instapte begon het al wel te druppelen, maar dan hoop je dat het daarbij blijft.

Als je je in Nederland laat afschrikken door elke mogelijke regenbui kom je nergens.
eens, en vaak valt het juist wel mee.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:48:58 #130
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_174205816
hebben ze jas al onderzocht op DNA sporen?
pi_174205832
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:48 schreef KingRadler het volgende:
hebben ze jas al onderzocht op DNA sporen?
Dat zullen ze niet vergeten denk ik zo.
Of ze het melden is een tweede.
pi_174205842
https://twitter.com/johnmaes/status/915836502466338816

Dit is toch pure sensatiezucht...Of ligt dat aan mij?

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 09:51:38 ]
pi_174205889
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:50 schreef Blue_note het volgende:

"Kijk mij eens een goed mens zijn"
pi_174205896
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:52 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

"Kijk mij eens een goed mens zijn"
Dat ja.
pi_174206011
quote:

Het is gewoon een obsessie van die mensen, ze zijn blij dat ze iets hebben om zich over te ontfermen, ook al kennen ze die hele Anne totaal niet. Puur voyeurisme.
pi_174206046
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:59 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het is gewoon een obsessie van die mensen, ze zijn blij dat ze iets hebben om zich over te ontfermen, ook al kennen ze die hele Anne totaal niet. Puur voyeurisme.
Net zo tenenkrommend als de algehele verontwaardiging wanneer je zegt dat MH17 heel erg is, maar je er niet van wakker hebt gelegen. Dan ben je een paria, je moet alles tot in je diepe vezels opnemen en rouwen.
pi_174206050
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik heb weleens het idee dat veel mensen die hier schrijven, 60+ en kinderloos zijn. Elke jongere maakt aan de lopende band selfies. Dat is niet vreemd. Een fietstochtje in je eentje ook niet.
Vandaag de dag is alleen fietsen op afgelegen plekken geen slim idee meer. Net zoals voor vreemden de deur open doen. Het kan je leven kosten.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:02:40 #138
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174206069
Iedereen die dat fietsen in je eentje gek vindt, ik deed dat vroeger ook altijd (urenlang op een oude fiets met krantentas). Niets raars aan imo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174206070
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is hier niet de VS of het Caribisch gebied met orkanen en Tornados. Er was niet eens een weeralarm dus het valt ook wel weer mee.
En niet iedereen is de hele tijd bezig met het weer.
Heel merkwaardig dat ze met zo'n weersperspectief alsnog zo'n stuk wilde fietsen...

Een ander had gewoon een alternatief gezogd of gewoon niet??
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:03:07 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:01 schreef Elzies het volgende:

Vandaag de dag is alleen fietsen op afgelegen plekken geen slim idee meer. Net zoals voor vreemden de deur open doen. Het kan je leven kosten.
In welke waanzinnige wereld leef jij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174206105
quote:
11s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

In welke waanzinnige wereld leef jij?
In een wereld waar jonge meiden in bos gelegen gebieden verdwijnen en waar tachtig jarigen in eigen huis worden dood geknuppeld voor wat tientjes en een gouden ring.
pi_174206112
quote:

[..]

Dat is gewoon klinkklare onzin :') de wereld is nooit veilig geweest, maar nu hoor je pas het nieuws uit de buurt. Honderd jaar geleden werd er ook maar wat op los verkracht en gemoord, maar dan had je echt niet gehoord dat iemand uit Utrecht verdwenen was. Ja, misschien een klein kadertje in de krant ofzo.

"In de meeste West-Europese landen zakte het aantal moorden in de twintigste eeuw tot minder dan één per 100.000 inwoners per jaar. Sinds de jaren zeventig zie je een stijging naar zo’n anderhalf. Maar in de Middeleeuwen was een aantal van dertig tot vijftig moorden per 100.000 inwoners per jaar normaal!"
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-11312180-a896560
pi_174206117
quote:

[..]

Onaantrekkelijke vrouwen hebben niets te verliezen bij een verkrachting of vernissing? Niemand wil die aanraken?

Na dit soort opmerkingen kan ik je echt niet meer serieus nemen. Niet alleen is het schokkend en kwetsend en getuigt het van geen enkel inzicht, het is ook nog eens nergens op gebaseerd omdat verkrachting vaak niet over seks met een aantrekkelijik iemand maar over kwetsbaarheid en macht.

Dat je dit serieus hardop durft te verkondigen zeg...
pi_174206126
quote:

[..]

Zelf douche kan je jouw leven kosten door een opgelopen legionella-besmetting. Ook maar niet meer douche?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:06:55 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206129
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:05 schreef Elzies het volgende:

In een wereld waar jonge meiden in bos gelegen gebieden verdwijnen en waar tachtig jarigen in eigen huis worden dood geknuppeld voor wat tientjes en een gouden ring.
Bij bosjes ook.
Man, man. Wat een leven moet je hebben als angsthaas.
pi_174206144
quote:
Ook dit is onzin. Alsof verkrachtingen en moord altijd maar een nuchtere afweging zijn van enerzijds kortstondig genot en anderzijds de boven je hoofd hangende celstraf. Vaak wordt daar helemaal niet over nagedacht of denkt men die straf wel te kunnen ontlopen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:07:43 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:05 schreef Elzies het volgende:

Wel lullig voor die tachtig mensen die op hun verjaardag worden doodgeknuppeld.
pi_174206157
quote:
9s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-
pi_174206163
quote:

[..]

hier wonen heel veel ouderen,die zijn veel te nieuwsgierig om de deur dicht te houden. Dat weten criminelen ook.

Om 22:00 uur gaat de deurbel, doen ze "gewoon" open, hup gouden sieraden weg. Als je ze vervolgens spreekt en ze vraagt of ze iemand verwacht hadden.. Is het antwoord steevast nee.

Bij de jeugd idem, volgens mij denken de meesten dat het hun niet overkomt. Tenzij ze al op jonge leeftijd een ervaring hebben gehad, iemand die lange tijd achter ze reed of een potlood venter. Iets waar ze even van onderdelen indruk waren.
pi_174206169
quote:

[..]

*proest
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174206170
De meeste mensen spiegelen het gedrag van Anne aan dat van zichzelf. Het zou raar zijn dat ze is gaan fietsen omdat er regen op komst zou zijn (wist ze dat uberhaupt), is dat voor iedereen een reden om dan niet te gaan fietsen? Het tijdstip zou vreemd zijn? Waarom? Jij vind het vreemd, Anne misschien niet.

En iedereen lijkt er van uit te gaan dat ze voor haar lol een rondje is gaan fietsen. Iedereen lijkt de mogelijkheid uit het oog verloren dat ze helemaal niet voor de lol ging fietsen maar gewoon een goede reden had omdat ze iets op moest halen? Iets af moest geven? Iemand wilde ontmoeten? Er zijn zoveel mensen die op de fiets stappen als er slecht weer op komst is omdat ze simpelweg ergens heen moeten en geen auto hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174206198
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij bosjes ook.
Man, man. Wat een leven moet je hebben als angsthaas.
Heeft niets met angst te maken maar met het gebruik van het gezonde verstand.

Je gaat toch ook niet geblinddoekt de weg oversteken ervan uitgaande dat je niet wordt overreden?

De kans dat je als jong meisje iets overkomt wanneer je je begeeft in verlaten gebieden is significant aanwezig en daarom onverstandig. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
pi_174206222
quote:

[..]

_O- _O- _O- M'n koffie.
pi_174206228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De meeste mensen spiegelen het gedrag van Anne aan dat van zichzelf. Het zou raar zijn dat ze is gaan fietsen omdat er regen op komst zou zijn (wist ze dat uberhaupt), is dat voor iedereen een reden om dan niet te gaan fietsen? Het tijdstip zou vreemd zijn? Waarom? Jij vind het vreemd, Anne misschien niet.

En iedereen lijkt er van uit te gaan dat ze voor haar lol een rondje is gaan fietsen. Iedereen lijkt de mogelijkheid uit het oog verloren dat ze helemaal niet voor de lol ging fietsen maar gewoon een goede reden had omdat ze iets op moest halen? Iets af moest geven? Iemand wilde ontmoeten? Er zijn zoveel mensen die op de fiets stappen als er slecht weer op komst is omdat ze simpelweg ergens heen moeten en geen auto hebben.
Iemand ontmoeten? Ze heeft toch een vriend?

En hij heeft toch verteld wat ze ging doen?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:11:50 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:10 schreef Elzies het volgende:

Je gaat toch ook niet geblinddoekt de weg oversteken ervan uitgaande dat je niet wordt overreden?

De kans dat je als jong meisje iets overkomt wanneer je je begeeft in verlaten gebieden is significant aanwezig en daarom onverstandig. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Goede vergelijking. Heus.
Je komt over als een enorme angsthaas die bibberend op zijn zolderkamertje zit. Jammer om je zo door angst te laten leiden. Dan mis je veel.
pi_174206235
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:11 schreef hoechst het volgende:

[..]

En hij heeft toch verteld wat ze ging doen?
En als je een vriend hebt ontmoet je geen anderen meer :')
Ben je serieus?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174206238
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:11 schreef hoechst het volgende:
Je mag alleen nog maar met je partner omgaan zodra je een vriend hebt? :? of wat?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 oktober 2017 @ 10:12:32 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174206239
Er is niets vreemds aan dat fietsen. Anders had haar vriend wel anders gereageerd op die "verzopen kat"-foto. Iets van "waarom ga je ook fietsen met zulk weer?" of zo. Hij keek er niet van op dat ze aan het fietsen was. Dus reed ze blijkbaar vaker zo'n tochtje of was ze, zoals iemand hierboven al zei, gewoon met een bepaald doel onderweg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:12:56 #159
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174206247
quote:

[..]

Dus als het regent moet je je huis maar niet meer uitkomen? Wat een onzin. Daarbij, het is een volwassen vrouw. Geen kind.
pi_174206276
quote:

[..]

Verlaten gebieden? We hebben het over een doorgaande wegen en fietspaden tussen Soest en Baarn en Den Dolder, in dit hele gebied rijden hier dagelijks honderden scholieren, ouderen, recreanten, het betreft hier vele doorgaande wegen tussen de verschillende dorpen en steden die hier zijn met veel autoverkeer. Bossen waar veel gewandeld wordt met en zonder honden,

Als je dit al verlaten gebieden wilt noemen raad ik je vooral aan alleen in je eigen winkelstraat te blijven.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:16:06 #161
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174206292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:01 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Als er al sprake is van een misdrijf is dit niet gepland.
De kans is klein dat iemand wist Anne op dat tijdstip daar fietste.

Dan kan ze in een auto getrokken zijn maar dan nog is de kans klein dat er sprake is van een dadergroep die ook nog eens de tegenwoordigheid van geest heeft er een professioneel misdrijf van te maken.

De meeste van dit soort verdwijningen / misdrijven (als het al een misdrijf is) worden vaak gehaast en amateuristisch uitgevoerd en dat de dader niet of pas veel later gepakt wordt is meer geluk - voor de dader - dan wijsheid.
In dit scenario ging ik niet uit van een planning vér vantevoren of een specifiek persoon voor ogen, dan is het willekeurig..ER zijn ook daders , die kunnnen ter plekke iets plannen in korte tijd
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174206335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je mag alleen nog maar met je partner omgaan zodra je een vriend hebt? :? of wat?
Wat een semi hippie gedoe.....
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:19:45 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174206368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Bepaald gedrag wordt nu achteraf alleen maar als 'vreemd' weggezet omdat er iets is gebeurd.

Was ze gewoon op de plek van bestemming aangekomen had niemand zich om fietsen door de regen etc bekommerd. En zo vreemd is het ook niet want ik zie elke dag hele hordes fietsers, zelfs bij stromende regen.
pi_174206373
quote:

Het lijkt mij dat zij met een bepaald doel voor ogen ging fietsen. Ik denk een afspraak.
pi_174206375
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef hoechst het volgende:

[..]

Wat?
pi_174206391
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goede vergelijking. Heus.
Je komt over als een enorme angsthaas die bibberend op zijn zolderkamertje zit. Jammer om je zo door angst te laten leiden. Dan mis je veel.
Ik heb niet eens een zolderkamertje in mijn appartement. Maar ik blijf de dolle fantasievergelijking door sommige deelnemers amusant vinden. _O-

Er bestaat verschil tussen onredelijke angst en het gebruik van het gezonde verstand. Wie zijn tienerdochter doodleuk om half drie 's nachts alleen door een bosrijk gebied laat fietsen na het uitgaan heeft mijnsinziens weinig verstand in het hoofd zitten.
pi_174206398
quote:

[..]

Que?
Ja doei.
pi_174206401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:15 schreef manifold het volgende:

[..]

Verlaten gebieden? We hebben het over een doorgaande wegen en fietspaden tussen Soest en Baarn en Den Dolder, in dit hele gebied rijden hier dagelijks honderden scholieren, ouderen, recreanten, het betreft hier vele doorgaande wegen tussen de verschillende dorpen en steden die hier zijn met veel autoverkeer. Bossen waar veel gewandeld wordt met en zonder honden,

Als je dit al verlaten gebieden wilt noemen raad ik je vooral aan alleen in je eigen winkelstraat te blijven.
Als ik die foto’s van die paadjes die ze genomen zou hebben zie kan ik me toch niet voorstellen dat het daar op een druilerige avond in het donker erg druk is. Om iemand van de fiets te trekken heb je maar een paar seconden nodig. Het lijkt mij ook niet verstandig daar op dat tijdstip in het donker als vrouw alleen te gaan fietsen.
pi_174206405
Ach ik ben ook weleens gewoon doelloos gaan fietsen toen ik een jaar of 20 was, over de hei en door het bos. Toen was het gelukkig wel droog :')
Tap tap tap
pi_174206414
quote:

[..]

Als je een hele beperkte kijk op de wereld hebt heeft het duidelijk geen enkele zin om je te proberen in te leven in de gedachten of beweegredenen van anderen.
pi_174206416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ach ik ben ook weleens gewoon doelloos gaan fietsen toen ik een jaar of 20 was, over de hei en door het bos. Toen was het gelukkig wel droog :')
En je kwam terug :9
pi_174206427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als ik die foto’s van die paadjes die ze genomen zou hebben zie kan ik me toch niet voorstellen dat het daar op een druilerige avond in het donker erg druk is. Om iemand van de fiets te trekken heb je maar een paar seconden nodig. Het lijkt mij ook niet verstandig daar op dat tijdstip in het donker als vrouw alleen te gaan fietsen.
Maar op een gegeven moment moet je wel, want hoe kom je anders op je bestemming? Of wil je elke avond voor het donker thuis zijn? Ik moest vroeger ook een tijdje door een akelig parkje, maar ik had geen keus.
Tap tap tap
pi_174206428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er bestaat verschil tussen onredelijke angst en het gebruik van het gezonde verstand. Wie zijn tienerdochter doodleuk om half drie 's nachts alleen door een bosrijk gebied laat fietsen na het uitgaan heeft mijnsinziens weinig verstand in het hoofd zitten.
Want half drie 's nachts is vergelijkbaar met 19 uur vrijdagavond?
pi_174206444
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En je kwam terug :9
Ik verdwaalde wel, moest m'n moeder bellen om te vragen of zij wist welke kant ik op moest maar ze nam niet op :')
Tap tap tap
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:23:21 #175
438527 MissButterflyy
pi_174206448
quote:

Misschien kende hij haar wel?
pi_174206465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment moet je wel, want hoe kom je anders op je bestemming? Of wil je elke avond voor het donker thuis zijn? Ik moest vroeger ook een tijdje door een akelig parkje, maar ik had geen keus.
JE zou om kunnen rijden. Je maakt mij niet wijs dat een weg door een akelig parkje de enige weg is.
pi_174206482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

JE zou om kunnen rijden. Je maakt mij niet wijs dat een weg door een akelig parkje de enige weg is.
Het was sowieso een klotebuurt dus met omfietsen schoot ik niet heel veel op.
Tap tap tap
pi_174206518
Sommigen gaan hardlopen, paardrijden, wandelen en Anne gaat fietsen. Niks mis mee toch?
pi_174206532
Ik werd vanmorgen door wat "macaroni" weer geattendeerd op de zaak van Dascha.

Velen van jullie geloven misschien dat zij zelfmoord gepleegd heeft, ik niet.

Dascha liep alleen buiten en verloor haar telefoon dik 1,5 uur voor de impact met de trein. Anne verloor haar telefoon ook, Anne was ook alleen. In dezelfde bosrijke omgeving, dik een uur eerder door de woonplaats van Dascha gefietst. Op een vrijdag in het najaar.

Van alle zaken zie ik met deze ook overeenkomsten.
pi_174206535
_O- Wat een hoop gekken trekt dit topic aan trouwens. Als het allemaal niet zo triest was, zou je het nog grappig vinden.
pi_174206538
quote:

[..]

:D :')
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:27:57 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

Dascha liep alleen buiten en verloor haar telefoon dik 1,5 uur voor de impact met de trein. Anne verloor haar telefoon ook, Anne was ook alleen. In dezelfde bosrijke omgeving, dik een uur eerder door de woonplaats van Dascha gefietst. Op een vrijdag in het najaar.

Oh my.
pi_174206580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het was sowieso een klotebuurt dus met omfietsen schoot ik niet heel veel op.
Ik denk dat het in een gemiddelde klotebuurt veiliger is dan in een akelig park of bos. Vrouwen die slachtoffer worden gebeurt dat doorgaans in een buitengebied, niet in rotwijken. Zie Marianne Vaatstra of Andrea Luten.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:28:39 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174206589
De theorieën worden steeds gekker hier.
pi_174206594
quote:

Whut?
pi_174206607
quote:

Anne verloor haar telefoon? Volgens mij is daar niks over bekend.
pi_174206612
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh my.
reactie van cc, check.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:29:35 #188
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174206613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
De theorieën worden steeds gekker hier.
Dan hoort deze er ook bij!

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174206631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Het is een wonder dat je nog leeft :o
pi_174206641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het was om 19 uur nog niet eens donker, je hebt de selfie toch gezien? Nogmaals dit is een gebied dat dagelijks door honderden scholieren, ouderen, forenzen etc doorgefietst wordt, weer of geen weer, daglicht, schemering of donker. Het betreft hier geen no-go zone, of een risicogebied. De kans dat je in de stad iets overkomt overdag of 's avonds is naar mijn mening veel groter.
pi_174206655
quote:

Er zijn veel vergelijkbare zaken van jonge vrouwen die verdwenen in afgelegen bosrijke gebieden en het achteraf niet konden navertellen.

Helaas lopen er veel gestoorde individuen rond in onze samenleving. Dat is geen poging tot angstpraat maar gewoon de gedegen waarheid. Voorkomen is altijd beter dan genezen.
pi_174206661
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het is een wonder dat je nog leeft :o
Met mijn richtingsgevoel wel ja. Ik zou zo'n ANWB-route nooit kunnen fietsen.
Tap tap tap
pi_174206662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:29 schreef maan_man het volgende:

[..]

Anne verloor haar telefoon? Volgens mij is daar niks over bekend.
verliezen zoals kwijtraken, kapot laten vallen of afgenomen worden.
pi_174206688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er zijn veel vergelijkbare zaken van jonge vrouwen die verdwenen in afgelegen bosrijke gebieden en het achteraf niet konden navertellen.

Helaas lopen er veel gestoorde individuen rond in onze samenleving. Dat is geen poging tot angstpraat maar gewoon de gedegen waarheid. Voorkomen is altijd beter dan genezen.
Blijf binnen, sluit de ramen, deuren en neem rolluiken.
En heb angst.
pi_174206701
quote:

[..]

Deze heeft wel wat meer raakvlakken, vind ik. Maar dat is mijn mening.
pi_174206723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:30 schreef manifold het volgende:

[..]

Het was om 19 uur nog niet eens donker, je hebt de selfie toch gezien? Nogmaals dit is een gebied dat dagelijks door honderden scholieren, ouderen, forenzen etc doorgefietst wordt, weer of geen weer, daglicht, schemering of donker. Het betreft hier geen no-go zone, of een risicogebied. De kans dat je in de stad iets overkomt overdag of 's avonds is naar mijn mening veel groter.
De selfie was om 18:50, dat was niet het tijdstip waarop haar toestel uitviel, dat was rond half 8. En in een bos is het dan gewoon donker.

Ik ken overigens geen gevallen van vrouwen die midden in de stad van hun fiets zijn getrokken en verdwenen. Meerdere gevallen van vrouwen die dat is overkomen in buitengebieden.
pi_174206731
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb de basisschool met succes afgerond dus ik ken de betekenis van het woord verliezen. Alleen blijkt nergens uit dat Anne haar telefoon is verloren.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:33:20 #198
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174206738
Bannedbytwitte twitterde op donderdag 05-10-2017 om 10:28:35 @robtikteroplos @BeensSebastiaan EN DIT IS DE REDEN WAAROM ANNE FABER WEL ALLE AANDACHT KRIJGT #ANNEFABER👇🏽👇🏽👇🏽👇🏽👇… https://t.co/THEyR1yCnu reageer retweet
Silvana Simons gespot. :')
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:33:22 #199
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174206742
quote:

[..]

Van dascha is dat een feit, zolang er niets van anne gevonden is blijft dat gissen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:34:10 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174206769
quote:
In dezelfde bosrijke omgeving,
Zitten anders wel flink wat kilometers tussen.
KuikenGuppy
pi_174206772
quote:

[..]

Hij is gevonden begrijp ik?
pi_174206780
Dat is dan weer het nadeel van Netflix, mensen gaan denken dat al die dingen uit die spannende series ook in de echte wereld dagelijks gebeuren.
pi_174206801
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

True. Alleen zoeken ze niet overal en zijn niet overal gewoon.

ME loopt ook in linies zonder honden.
Love is in the air!
pi_174206811
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Whut?
De macaroni gaf haar deze aanwijzing!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:35:56 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206823
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Burdie het volgende:

Zitten anders wel flink wat kilometers tussen.
Nee, nee! Er huist daar iemand in het omvangrijke bos die het op vrouwen voorzien heeft. Hij zet ze op het treinspoor of laat ze selfies maken met een V-teken om ze vervolgens te laten verdwijnen.
pi_174206829
quote:

[..]

Dit is de realiteit.
pi_174206843
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:35 schreef Krollie het volgende:

[..]

De macaroni gaf haar deze aanwijzing!
Is dat de moderne variant van wat vroeger gebeurde met koffiedrab?
pi_174206844
quote:

[..]

Echt? Veel ja? Noem er is een stuk of 5 - 10 uit de afgelopen 2 á 3 jaar dan?
pi_174206847
Haha, wat is dat met die macaroni?
pi_174206871
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Theeblaadjes toch?
Tap tap tap
pi_174206872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is dan weer het nadeel van Netflix, mensen gaan denken dat al die dingen uit die spannende series ook in de echte wereld dagelijks gebeuren.
Dat heeft niks met Netflix te maken, dat gebeurt altijd al.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:38:05 #212
438527 MissButterflyy
pi_174206883
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat het in een gemiddelde klotebuurt veiliger is dan in een akelig park of bos. Vrouwen die slachtoffer worden gebeurt dat doorgaans in een buitengebied, niet in rotwijken. Zie Marianne Vaatstra of Andrea Luten.
De kans is sowieso heeeeel klein dat er echt wat gebeurd. Gewoon lekker doorgaan met in het donker buitenfietsen vrouwen. Laat je niet bang maken.

Er zijn gevaarlijkere dingen. Meer vrouwen die om het leven komen door verkeersongelukken bv.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:38:07 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, wat is dat met die macaroni?
Dat is een andere user die veelvuldig postte in het Dascha-topic dat inmiddels terecht in BNW staat.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:38:18 #214
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174206889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
They don't? :{

Then what's the point?
pi_174206908
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

waarom per se uit de afgelopen 10 jaar?
Het is toch geen onbekend verschijnsel dat er weleens een vrouw van de fiets getrokken en dat dat doorgaans niet midden in de stad gebeurt maar op een wat rustigere plaats zoals een bos.
pi_174206932
quote:

Ah de huis-tuin en keuken FOK! rechercheur in een notendop.

'Het was allebei op een vrijdag in het najaar'.

Ik denk nu met de rillingen over mn rug aan die dag dat ik een keer op een vrijdag mn telefoon kwijt raakte. Met de wijsheid van vandaag die dag dus met een geluk overleefd.

Daarnaast is je hele bewering bijna compleet fout haha.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:39:54 #217
438527 MissButterflyy
pi_174206933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is toch geen onbekend verschijnsel dat er weleens een vrouw van de fiets getrokken en dat dat doorgaans niet midden in de stad gebeurt maar op een wat rustigere plaats zoals een bos.
Ja, en ondertussen gebeurd er 100.0000 keer vaker niks.
:{
pi_174206936
quote:

[..]

Is een usersnaam van een mafketel die hier vanmorgen ineens kwam posten.
pi_174206937
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ah kijk, nu zijn we al van 'veel' naar 'weleens'.

Ja, het gebeurt 'weleens'. Of eigenlijk gebeurt het 'nauwelijks'als je afzet tegen de honderden/duizenden/miljoenen gevallen die goed gaan in al die jaren. Maar schijnbaar moet er achter dit soort zaken altijd een of andere grotere conspiracy zitten, anders worden de zolderkamerdetectives niet voldoende bevredigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 10:40:24 ]
pi_174206947
quote:

[..]

Dat zou kunnen. Ik ben geen gekkie die communiceert met macaroni.
pi_174206961
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

De kans is sowieso heeeeel klein dat er echt wat gebeurd. Gewoon lekker doorgaan met in het donker buitenfietsen vrouwen. Laat je niet bang maken.

Er zijn gevaarlijkere dingen. Meer vrouwen die om het leven komen door verkeersongelukken bv.
Je kan ook wel in het donker buiten fietsen, maar je kunt je natuurlijk afvragen of je in het donker sommige wegen niet beter over kunt slaan e even een kilometertje om kunt fietsen.

Maar als jij lekker wilt fietsen of joggen in een donker bos moet je dat vooral zelf weten. JE bent volwassen neem ik aan.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:41:27 #222
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174206971
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:40 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, het gebeurt 'weleens'. Of eigenlijk gebeurt het 'nauwelijks'als je afzet tegen de honderden/duizenden/miljoenen gevallen die goed gaan in al die jaren. Maar schijnbaar moet er achter dit soort zaken altijd een of andere grotere conspiracy zitten, anders worden de zolderkamerdetectives niet voldoende bevredigd.
Nou en.. laat die mensen lekker, het is hier geen recherche forum waar je compleet met feiten moet komen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174206974
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een andere user die veelvuldig postte in het Dascha-topic dat inmiddels terecht in BNW staat.
Oh, haha, ik dacht dat ze daar dingen in las, net als een soort ziener.
pi_174206979
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Blijft jammer dat het voor jou geen reden is om daar dan weg te blijven. Beetje afgeven op BNW maar er zelf dagelijks posten. Triest figuur ben je dan.
pi_174206986
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De selfie was om 18:50, dat was niet het tijdstip waarop haar toestel uitviel, dat was rond half 8. En in een bos is het dan gewoon donker.

Ik ken overigens geen gevallen van vrouwen die midden in de stad van hun fiets zijn getrokken en verdwenen. Meerdere gevallen van vrouwen die dat is overkomen in buitengebieden.
Alsof verdwijnen het enige is wat je als vrouw overkomen kunt? Dat gaat om maximaal enkele gevallen per jaar als het als zo veel is.

Als dat vor jou reden moet zijn om elk gebied buiten de stad te vermijden moet je dat vooral denken.

Maar om aan te tonen dat je als vrouw in steden ook van alles kunt overkomen:

http://www.hartvannederla(...)verkracht-amsterdam/

http://www.at5.nl/artikel(...)in_lift_slotervaart_

https://www.nu.nl/binnenl(...)plein-eindhoven.html

Eerste google hits na 3 seconden zoeken, dus je kunt er ongetwijfeld zelf veel meer vinden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:42:14 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174206992
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:

Blijft jammer dat het voor jou geen reden is om daar dan weg te blijven. Beetje afgeven op BNW maar er zelf dagelijks posten. Triest figuur ben je dan.
Kusje erop.
pi_174206995
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:40 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik heb het niet over veel gehad. En over conspiracy;;s al helemaal niet, Wat rook je?
pi_174207012
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze heeft wel wat meer raakvlakken, vind ik. Maar dat is mijn mening.
Weet je wat mij opvalt,
Savannah haar fiets is aan het begin van een bospad gevonden dat een zijpad is van de Bunschoterweg.
De spullen van Anne zijn gevonden aan het begin van een bospad dat een zijpad is van de Amersfoortseweg
De Bunschoterweg is het verlengde van de Amersfoortseweg.
https://www.google.nl/map(...)2d52.1118535!3e0!5i1
pi_174207017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Theeblaadjes toch?
Ohja.. |:(
pi_174207026
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, en ondertussen gebeurd er 100.0000 keer vaker niks.
:{
Ja, dat klopt. Daarom doe ik ook nooit mijn autogordel om, meestal als ik auto rij gebeurt er immers niks :')
pi_174207028
We kunnen ook al niet meer in liften en bij stations komen dus?
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:44:20 #232
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174207037
quote:
6s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:43 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Weet je wat mij opvalt,
Savannah haar fiets is aan het begin van een bospad gevonden dat een zijpad is van de Bunschoterweg.
De spullen van Anne zijn gevonden aan het begin van een bospad dat een zijpad is van de Amersfoortseweg
Moordenaar van Savannah is gepakt toch? Ik zie geen verband met deze zaak.
pi_174207041
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, haha, ik dacht dat ze daar dingen in las, net als een soort ziener.
nee joh, die user postte toen alleen in het Daschatopic, met een bijzondere mening en dook vanmorgen hier weer op. Is verder veel online op Fok, als er nieuws is over Dascha. Maar in het topic van Savannah en Romy zag je hem/haar niet.

Ben best benieuwd naar zijn/haar mening over deze zaak.
pi_174207047
quote:

[..]

Afgelopen jaar hadden we er zelfs twee op één dag.
pi_174207052
Hier is een tijdje geleden op zaterdagavond een meisje hardhandig van haar tas beroofd bij de spoorwegovergang. Laat ik dan maar rondjes blijven rijden door een woonwijk tot de bomen omhoog gaan ;(
Tap tap tap
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:45:35 #236
438527 MissButterflyy
pi_174207067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Daarom doe ik ook nooit mijn autogordel om, meestal als ik auto rij gebeurt er immers niks :')
Het zou net als het wettelijk verplicht dragen van een autogordel, vrouwen verboden moeten worden in het donker op eenzame plekken in bos en dergelijke te komen. :')
pi_174207068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Afgelopen jaar hadden we er zelfs twee op één dag.
Nou, vertel. Kom eens met de linkjes dan. En dan 'twee' vind ik nog steeds niet 'veel'.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:46:17 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174207085
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Hier is een tijdje geleden op zaterdagavond een meisje hardhandig van haar tas beroofd bij de spoorwegovergang. Laat ik dan maar rondjes blijven rijden door een woonwijk tot de bomen omhoog gaan ;(
Gewoon geen tas meer meenemen.
KuikenGuppy
pi_174207094
quote:
18s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, nee! Er huist daar iemand in het omvangrijke bos die het op vrouwen voorzien heeft. Hij zet ze op het treinspoor of laat ze selfies maken met een V-teken om ze vervolgens te laten verdwijnen.
Doe toch niet meteen zo maf.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:47:42 #240
438527 MissButterflyy
pi_174207112
Is nu al bevestigd of de gevonden kleding van Anne is of weten we dat ook nog niet zeker?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:48:01 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174207119
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:

Het zou net als het wettelijk verplicht dragen van een autogordel, vrouwen verboden moeten worden in het donker op eenzame plekken in bos en dergelijke te komen. :')
Misschien ook hoofddoekjes laten dragen zodat ze niet als geile uitloksters worden gezien.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:48:12 #242
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174207126
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Is nu al bevestigd of de gevonden kleding van Anne is of weten we dat ook nog niet zeker?
Nee, niets bevestigd.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:48:22 #243
64831 2NutZ
pi_174207128
quote:
15s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het is fuckin' NWS, ik mag toch hopen dat feiten hier de norm zijn, en niet de fantasietjes of amateurpsychologie van mensen als ootjekatootje, El_Matador en Loekie de norm zijn...
Laat ze lekker speculeren man doe niet zo zuur.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174207132
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:44 schreef NoXia het volgende:

[..]

Copycatkiller! Of de echte dader loopt nog vrij rond! Of het is toeval en we weten nog niks.
pi_174207133
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien ook hoofddoekjes laten dragen zodat ze niet als geile uitloksters worden gezien.
Nooit meer zonder kerel naar buiten gaan, boodschappen doen, naar theehuizen gaan enzo. Niet mogen autorijden.
Tap tap tap
pi_174207143
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:44 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hij heeft nog niet bekend. Ook is niet duidelijk geworden of hij alleen gehandeld zou hebben.
Ik vind het toch opvallend die overeenkomsten.
pi_174207148
Hey man, kan iemand me roepen als er nieuws is? Tering.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174207163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Het heeft niks met zuur te maken. Ik vind het nogal ongepast om over een verdwenen meisje te gaan speculeren, zelfs tot het punt waar men vindt recht te hebben op uitleg over haar eventuele geestelijke toestand.

Daarnaast is dit gewoon de plek niet. Speculeren doe je maar lekker in BNW, of in een apart topic.
pi_174207175
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef Lonaa het volgende:
tip: kijk af en toe in de krant!
pi_174207177
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nou, vertel. Kom eens met de linkjes dan. En dan 'twee' vind ik nog steeds niet 'veel'.
Die twee minderjarige meisjes die werden vermoord door leeftijdgenootjes in dezelfde gemeente.

Jij noemt twee moorden op één dag niet veel?

Klaarblijkelijk teveel op Netflix. :')
pi_174207200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Speculeren oké, maar eerst feiten verzinnen, bijvoorbeeld het verlies van een telefoon, om op basis van deze verzonnen feiten te gaan speculeren, is kut.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:51:16 #252
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174207206
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik ken overigens geen gevallen van vrouwen die midden in de stad van hun fiets zijn getrokken en verdwenen.
Ilona Németh
pi_174207209
Misschien heeft ze met iemand afgesproken om met de Noorderzon te verdwijnen.
pi_174207218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:50 schreef maan_man het volgende:

[..]

Speculeren oké, maar eerst feiten verzinnen, bijvoorbeeld het verlies van een telefoon, om op basis van deze verzonnen feiten te gaan speculeren, is kut.
Steeds meer mensen verzinnen hier een verhaal of hypothese, passen er een paar feitjes in en vullen het verhaal verder met eigen hersenspinsels. Gevaarlijke ontwikkeling.
pi_174207223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:41 schreef manifold het volgende:

[..]

Alsof verdwijnen het enige is wat je als vrouw overkomen kunt? Dat gaat om maximaal enkele gevallen per jaar als het als zo veel is.

Als dat vor jou reden moet zijn om elk gebied buiten de stad te vermijden moet je dat vooral denken.

Maar om aan te tonen dat je als vrouw in steden ook van alles kunt overkomen:

http://www.hartvannederla(...)verkracht-amsterdam/

http://www.at5.nl/artikel(...)in_lift_slotervaart_

https://www.nu.nl/binnenl(...)plein-eindhoven.html

Eerste google hits na 3 seconden zoeken, dus je kunt er ongetwijfeld zelf veel meer vinden.
Ik zeg nergens dat je alle buitengebieden moet vermijden.

En volgens mij kunnen alle vrouwen uit je voorbeelden het navertellen. Dat is dus iets anders dan compleet verdwijnen of verkracht en vermoord terug worden gevonden zoals Andrea Luten of Marianne Vaatstra.

Maar ik begrijp dat nuance jouw vreemd is. Als je zegt dat je als vrouw een donker bos beter kunt vermijden moet je in jouw zwart wit wereld alles wat geen stad is vermijden. Als ik zeg dat je als vrouw in de stad minder snel van je fiets getrokken wordt betekent dat in jouw zwart wit wereld dat vrouwen in de stad nooit iets overkomen.

En dan ga je voorbeeldjes posten die iets aan zouden moeten tonen, waarbij je ook nog even vergeet dat er in een stad meer vrouwen rondlopen dan in een bos en dat vrouwen procentueel gezien in de stad minder kans hebben dit te overkomen, zoals je ook gewoon in de statistieken terug kunt zien. Dan heb ik het over als vrouw ergens overvallen worden, en de bosjes in gesleurd worden.

Als er 10 vrouwen in een donker bos zijn en er wordt er 1 verkracht heb je het over 10%. Als er 200.000 vrouwen in een stad wonen en er worden er 25 verkracht heb je het slechts over 0,01%.
pi_174207231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Steeds meer mensen verzinnen hier een verhaal of hypothese, passen er een paar feitjes in en vullen het verhaal verder met eigen hersenspinsels. Gevaarlijke ontwikkeling.
Dat gebeurt altijd in zulke topics als er niets te melden is.
Tap tap tap
pi_174207266
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je bent volwassen, dat mag je lekker zelf bepalen. Of het verstandig is kun je natuurlijk over discussieren.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:53:38 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174207268
quote:
6s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:43 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Weet je wat mij opvalt,
Andere Amersfoortseweg.
De een ligt tussen Bunschoten en Amersfoort, de andere tussen Utrecht en Amersfoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174207295
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het heeft niks met zuur te maken. Ik vind het nogal ongepast om over een verdwenen meisje te gaan speculeren, zelfs tot het punt waar men vindt recht te hebben op uitleg over haar eventuele geestelijke toestand.

Daarnaast is dit gewoon de plek niet. Speculeren doe je maar lekker in BNW, of in een apart topic.
kijk en dit vind ik nu zo achterlijk aan users zoals jij:
Loekie zei dat inderdaad vanmorgen dat ze vond dat ze recht had op info. Blijkbaar las je die post wel. Mijn reactie daarop stond een of twee posten eronder. Waarin stond dat het belachelijk was.

Nu zit je me hier die bagger van Mata vannacht en die onzin van Loekie vanmorgen op mijn bordje te schuiven.

Dacht het ff niet, dame.
pi_174207329
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kijk en dit vind ik nu zo achterlijk aan users zoals jij:
Loekie zei dat inderdaad vanmorgen dat ze vond dat ze recht had op info. Blijkbaar las je die post wel. Mijn reactie daarop stond een of twee posten eronder. Waarin stond dat het belachelijk was.

Nu zit je me hier die bagger van Mata vannacht en die onzin van Loekie vanmorgen op mijn bordje te schuiven.

Dacht het ff niet, dame.
Je doet net zo goed zelf mee met je berichtje over een verloren telefoon om op basis daarvan te speculeren op connecties met een moordzaak.
pi_174207335
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ilona Németh
Ja er zullen er nog meer zijn, maar je bent toch met mij eens dat het vaker in een buitengebied of park gebeurt
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:56:34 #262
438527 MissButterflyy
pi_174207339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je alle buitengebieden moet vermijden.

En volgens mij kunnen alle vrouwen uit je voorbeelden het navertellen. Dat is dus iets anders dan compleet verdwijnen of verkracht en vermoord terug worden gevonden zoals Andrea Luten of Marianne Vaatstra.

Maar ik begrijp dat nuance jouw vreemd is. Als je zegt dat je als vrouw een donker bos beter kunt vermijden moet je in jouw zwart wit wereld alles wat geen stad is vermijden. Als ik zeg dat je als vrouw in de stad minder snel van je fiets getrokken wordt betekent dat in jouw zwart wit wereld dat vrouwen in de stad nooit iets overkomen.

En dan ga je voorbeeldjes posten die iets aan zouden moeten tonen, waarbij je ook nog even vergeet dat er in een stad meer vrouwen rondlopen dan in een bos en dat vrouwen procentueel gezien in de stad minder kans hebben dit te overkomen, zoals je ook gewoon in de statistieken terug kunt zien. Dan heb ik het over als vrouw ergens overvallen worden, en de bosjes in gesleurd worden.

Als er 10 vrouwen in een donker bos zijn en er wordt er 1 verkracht heb je het over 10%. Als er 200.000 vrouwen in een stad wonen en er worden er 25 verkracht heb je het slechts over 0,01%.
:z Alle keren dat ik ben lastiggevallen door een vreemde man was op straat in een stad of tijdens het uitgaan.
Gewoon midden op straat dus of in een café of festival.

Ik ga vaak genoeg wandelen of fietsen hier en woon in een dunbevolkt en bebost gebied. Nooit wat gebeurd.
Stap zelfs zonder angs om 23 uur nog op de fiets van m’n werk naar huis, stuk langs een groot bos. :{w
pi_174207346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Klopt, misschien met een buschauffeur van Arriva in zijn bus. Lekker op kosten van de baas verdwijnen en weet de grote baas van Arriva er ook van af en zit hij in complot.

Misschien ook niet. |:(
pi_174207353
quote:

[..]

Niet per se verkrachtingen of vermissingen, maar in die omgeving zijn toch redelijk wat dingen gebeurt de afgelopen jaren en ook nog veel recenter. Waaronder een aantal pogingen tot ontvoeringen, overvallen (in het bos), lastigvallen van vrouwen (in het bos)
pi_174207359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je doet net zo goed zelf mee met je berichtje over een verloren telefoon.
Die telefoon is weg, welk woord gebruik jij daar dan voor?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:57:50 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174207371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die twee minderjarige meisjes die werden vermoord door leeftijdgenootjes in dezelfde gemeente.

Jij noemt twee moorden op één dag niet veel?

Klaarblijkelijk teveel op Netflix. :')
In dezelfde gemeente? Welke gemeente?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174207375
edit: blijf eens weg ofzo

[ Bericht 51% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:02:45 ]
pi_174207382
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie zegt dat de telefoon weg is?
Batterij was leeg.
pi_174207398
Sinds de film uitgebracht is, denk ik wel eens aan Gone Girl bij dit soort situaties.
pi_174207401
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar o waar is er een betrouwbare bron van het feit dat haar telefoon weg is?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:59:12 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174207420
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:

Stap zelfs zonder angs om 23 uur nog op de fiets van m’n werk naar huis, stuk langs een groot bos. :{w
Idem. En dat is hier dan op het terrein waar zich een psychiatrisch centrum en een tbs-kliniek bevindt.
pi_174207424
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:z Alle keren dat ik ben lastiggevallen door een vreemde man was op straat in een stad of tijdens het uitgaan.
Gewoon midden op straat dus of in een café of festival.

Ik ga vaak genoeg wandelen of fietsen hier en woon in een dunbevolkt en bebost gebied. Nooit wat gebeurd.
Lastigvallen staat voor jou gelijk aan van je fiets gesleurd worden en in de bosjes verkracht en vermoord worden?

Marianne Vaatstra stapte ook zonder angst op haar fiets in de nacht. Dat zegt dus niet zoveel.
pi_174207454
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Als je meer wilt weten ga je lekker bij de politie werken. :W
Echt he, alsof half Nederland nu recht heeft op persoonlijke informatie over haar leven zodat ze weer fijn kunnen speculeren over wat er gebeurt zou kunnen zijn. Het zal je dochter zijn.
pi_174207462
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef Lonaa het volgende:
pi_174207487
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:57 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Niet per se verkrachtingen of vermissingen, maar in die omgeving zijn toch redelijk wat dingen gebeurt de afgelopen jaren en ook nog veel recenter. Waaronder een aantal pogingen tot ontvoeringen, overvallen (in het bos), lastigvallen van vrouwen (in het bos)
Lekker vaag wel. Hoeveel van dat soort dingen denk je dat er op een gemiddelde uitgaansavond gebeuren?

En Ilona Nemeth is een zaak van bijna 14 jaar geleden, als dat dan het enige échte voorbeeld is van iemand die zomaar is verdwenen?

Savannah en dat andere meisje lijkt toch een wat ander geval te zijn, die kenden hun uiteindelijke moordenaars en werden erheen gelokt. Dat was niet een of ander random meisje wat zo van de fiets werd getrokken.

En kom op zeg, Marianne Vaatstra, die zaak is serieus ook al bijna 18 (!) jaar oud hé...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:02:20 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174207498
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Idem. En dat is hier dan op het terrein waar zich een psychiatrisch centrum en een tbs-kliniek bevindt.
Ik lees net dat dat niet meer mag, nou ja, ik ga maar wat leuks doen onder begeleiding van een man (van 6 jaar).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174207499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja geen idee, maar jij insinueert iets op basis van een ontbrekend / onwaar feit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:04:42 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:03:07 #278
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_174207517
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ilona Németh
Die is toch gevonden? En de dader heeft bekend en zit in de gevangenis in Marokko.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:03:14 #279
64831 2NutZ
pi_174207520
quote:

[..]

Wat is er gevaarlijk aan dan? :? rechercheurs gaan niet op FOK! kijken hoor voor onderzoeksfeiten.
Alles wat hier besproken word heeft weinig met het echte onderzoek te maken.
pi_174207525
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Lastigvallen staat voor jou gelijk aan van je fiets gesleurd worden en in de bosjes verkracht en vermoord worden?

Marianne Vaatstra stapte ook zonder angst op haar fiets in de nacht. Dat zegt dus niet zoveel.
Wat mensen proberen duidelijk te maken is dat er overal risico's zijn voor iedereen. Je hebt ongetwijfeld gelijk dat de kans om als Marianna Vaatstra te eindigen groter is wanneer je 's avonds door een weiland fietst. Maar de keren dat dat gebeurt en de kans daarop zo ontzettend veel kleiner is dan andere misdrijven als overvallen worden, lastig gevallen worden, verkracht worden. Zaken die vaker in bewoonde gebieden gebeuren die je ook niet gaat mijden.
pi_174207530
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik lees net dat dat niet meer mag, nou ja, ik ga maar wat leuks doen onder begeleiding van een man (van 6 jaar).
Pas op hoor, geen enkele man is te vertrouwen. :N

:')
pi_174207535
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

beetje gaan vallen over een woordkeuze, sukkeltje.

Volgens mij weet jij precies in welke context ik dat bedoelde.

Triest dat er weer drie pagina's om volgebaggert moeten worden.
Als jij morgen een telefoon waarvan de accu leeg is, als verloren opgeeft bij de verzekering, dan kunnen ze daar echt niet mee lachen.
pi_174207546
edit: opbokken met dit soort antwoorden. Geef gewoon normaal antwoord op vragen die komen op beweringen die je zelf doet.

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:06:26 ]
pi_174207555
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Lekker vaag wel. Hoeveel van dat soort dingen denk je dat er op een gemiddelde uitgaansavond gebeuren?

En Ilona Nemeth is een zaak van bijna 14 jaar geleden, als dat dan het enige échte voorbeeld is van iemand die zomaar is verdwenen?

Savannah en dat andere meisje lijkt toch een wat ander geval te zijn, die kenden hun uiteindelijke moordenaars en werden erheen gelokt. Dat was niet een of ander random meisje wat zo van de fiets werd getrokken.

En kom op zeg, Marianne Vaatstra, die zaak is serieus ook al bijna 18 (!) jaar oud hé...
Ik heb het helemaal niet over die zaken, ik heb het over dingen die max 3 jaar geleden zijn gebeurt en er zijn in de afgelopen paar maanden minstens 3 ontvoeringspogingen geweest in de regio. Ik zal even de linkjes opzoeken met de recente gebeurtenissen. 3 jaar geleden is er in Austerlitz trouwens een man zomaar spoorloos verdwenen, dat is zeker voor iemand met een auto daar niet erg ver vandaan
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:05:08 #285
3542 Gia
User under construction
pi_174207574
quote:

Wat is er gevaarlijk aan?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je bent volwassen, dat mag je lekker zelf bepalen. Of het verstandig is kun je natuurlijk over discussieren.
Precies, een verbod slaat nergens op.
Over het algemeen zijn mannen de dader. Een verbod op mannen in het buitengebied lijkt me dan meer op zijn plaats.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:05:11 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174207577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

edit: zie boven
Ja, maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Welke gemeente bedoel je?

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:06:36 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174207644
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hier vliegen de takken door de lucht, flinke herfststorm.
pi_174207645
edit; te lui om antwoord te geven op de vraag?

[ Bericht 90% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:10:59 ]
pi_174207655
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zegt dat Marianne zich niet liet leiden door irrationele angsten.

Dat het haar toch is overkomen, maar het niet ineens een reële kans.
pi_174207684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:03 schreef maan_man het volgende:

[..]

Als jij morgen een telefoon waarvan de accu leeg is, als verloren opgeeft bij de verzekering, dan kunnen ze daar echt niet mee lachen.
Hey ik ben mn telefoon kwijt, mag ik jouw oplader even lenen :D
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:09:39 #291
3542 Gia
User under construction
pi_174207693
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

Hier vliegen de takken door de lucht, flinke herfststorm.
Hier ook, flinke storm. Weer om lekker binnen te blijven, vandaag.
pi_174207727
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Andere Amersfoortseweg.
De een ligt tussen Bunschoten en Amersfoort, de andere tussen Utrecht en Amersfoort.
Kijk naar het kaartje en vergroot maar uit. Zelfde weg.
pi_174207791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Dan hadden ze dat ondertussen wel geweten op basis van Facebook/telefoon geschiedenis.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:15:44 #294
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174207835
Is er ook nog nieuws of slechts speculatie? De voortgang is nogal moeilijk te volgen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:17:01 #295
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174207873
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:03 schreef Salah-al-Din het volgende:

[..]

Die is toch gevonden? En de dader heeft bekend en zit in de gevangenis in Marokko.
Ja dat klopt. Het punt was dat ze midden in de stad van haar fiets werd getrokken en vermoord.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:17:16 #296
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174207877
graag verwijderen
pi_174207901
edit: zeg dan eens wat nuttigs

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 05-10-2017 11:19:09 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:18:31 #298
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174207906
quote:
Hou op hoor.

Martin Vrijland. :') Die man spoort echt niet.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:19:32 #299
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174207927
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:18 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hou op hoor.

Inderdaad, die man is echt knetter.
graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:19:50 #300
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174207934
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:18 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hou op hoor.

Inderdaad wat een gek
pi_174207937
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan hadden ze dat ondertussen wel geweten op basis van Facebook/telefoon geschiedenis.
Iemand kan een tweede telefoon bezitten. ;)

De kans is vrijwel nul, maar het kan. Laten we hopen dat het zoiets is. Dan is ze alleen een bitch, en geen slachtoffer van een misdrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')