abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174203605
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 02:37:38 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174203612
Drie jaar geleden was er in Austerlitz ook een vermissing, dat is best in de buurt. Ook alleen 1 clue: een achtergelaten auto op een parkeerplaats (dus niet verstopt) met de sleutel er nog in. Wellicht dat het nog iets met elkaar te maken heeft? Ook hier een vermissing, met alleen de clue van de jas die ook vrij open zichtbaar was. Misschien zie ik nu dingen die er niet zijn overigens, ook heel aannemelijk
pi_174203613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:34 schreef Fidji het volgende:

[..]

Stel dat zij ook is overvallen door die 3 mannen, en ze haar spullen afhandig hebben gemaakt (of meer! Haar misbruikt hebben)
Dan zouden ze bv haar spullen ergens neergegooid kunnen hebben als in niet bruikbaar bv.
Ik zou als haar familie zijnde zeker marktplaats afspeuren naar aangeboden omafietsen en een iphone silver s5 was het toch.
Want als die 3 mannen het gedaan hebben, dan zullen ze de gestolen spullen ook snel verkopen.

Zou zij nog in leven zijn, dan had ze vast al iemand kunnen bereiken.
Goeie. Dat kan ja, niet fiets verstopt maar als waardevol object gezien en verkocht. Superdom natuurlijk als ze dat deden, maar dat soort types hebben meestal niet zoveel inzicht.
pi_174203614
quote:
Volgens mij is dat artikel al een paar keer eerder voorbij gekomen en neemt de politie ook dit mee in het onderzoek (als ik me niet vergis).

Maar opvallend, inderdaad...
pi_174203615
quote:
Soest? Daar zou dus zomaar eens een verband kunnen zijn idd
pi_174203618
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:40 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Volgens mij is dat artikel al een paar keer eerder voorbij gekomen en neemt de politie ook dit mee in het onderzoek (als ik me niet vergis).

Maar opvallend, inderdaad...
Inderdaad. Vreemd. Zelfde twee mannen als die die vrouw van 23 bij amersfoort wilden meenemen lijkt me. Ook donkere auto.
pi_174203623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:42 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Inderdaad. Vreemd. Zelfde twee mannen als die die vrouw van 23 bij amersfoort wilden meenemen lijkt me. Ook donkere auto.
Precies...
pi_174203626
quote:
15s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:43 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Precies...
Jammer dat die na meerdere pogingen nog steeds vrij rondrijden.
pi_174203629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:44 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Jammer dat die na meerdere pogingen nog steeds vrij rondrijden.
Er was toen toch ''niets aan de hand'', herinner ik mij.
pi_174203631
Romy en Savannah, was toen ook sprake van dat soort auto's, veel mensen hadden dat gezien.
pi_174203632
Woonde ze samen met haar vriend of woonde ze nog thuis?
pi_174203634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:47 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Niet duidelijk voor zover ik weet. Ook vrij vaak afgevraagd.
pi_174203637
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind haar blik op die laatste selfie toch verontrustend. Misschien wilde de ontvoerder dat ze het thuisfront gerust moest stellen en probeerde ze een teken te geven? V van Volvo?
Of de V van Vrijheid, en zit ze nu in het buitenland. Soms willen mensen zelf verdwijnen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_174203638
Verdomme het zouden maar je laatste momenten zijn zoiets.
pi_174203639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:47 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Hij zei dat hij dacht dat ze bij hem thuis zou komen die avond.
Dus dan zou dit betekenen dat ze niet samenwoonden...
pi_174203640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Of de V van Vrijheid, en zit ze nu in het buitenland. Soms willen mensen zelf verdwijnen.
V van Vendetta kan ook, eerwraak o.i.d.
pi_174203643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja, of gewoon V van vermist.
pi_174203644
Wanneer gaan men een zoektocht organiseren langs deze route. Wie weet vind men iets wat.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174203645
quote:
Ik heb ook geen idee, maar haar vriend heeft wel verklaard dat ze bij hem terug "thuis" zou komen. Dit kun je natuurlijk op verschillende manieren opvatten.

Ik vraag me ook af wie haar, en wanneer, voor het laatst gezien heeft...
pi_174203647
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:42 schreef EternalNow het volgende:

[..]

De vrouw van 23 was iets anders, dat ging om een blanke man van rond de 30, die alleen was en in een grote Volvo reed.
pi_174203650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:50 schreef Fidji het volgende:

[..]

Of ze bestelde 2 biertjes omdat ze bij het stoplicht moest wachten op de voorbijkomende bierfiets.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_174203652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wanneer gaan men een zoektocht organiseren langs deze route. Wie weet vind men iets wat.
Welke route? Haar vermoedelijke fietsroute waren ze al mee begonnen. Aan het eind van de dag ook aan het zoeken bij den dolder en het pad tussen den dolder en berkellaantje. Verder terugzoeken dan dat punt heeft naar mijn idee ook niet heel veel zin. Ja soestduinen zelf zou ik zeker grondig doorzoeken en misschien nog een klein stukje wat binnen die mogelijke afstandsradius van het signaal valt maar niet verder terug dan dat.
pi_174203653
Wat ook apart is ze fietst die route, het regent, meestal vanuit een auto zie je wel eens iemand ploeteren door de regen en denk je, ach wat sneu!

Dus ik denk dat het best heel wat mensen(in een auto) opgevallen moet zijn dat deze jongedame daar gefietst zou hebben.
pi_174203654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Of ze bestelde 2 biertjes omdat ze bij het stoplicht moest wachten op de voorbijkomende bierfiets.
Kijk, dat zijn de betere inzichten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')