Snap niet wat daar raar aan is. Ik ben bezorgd en het is in de buurt. Ik weet dat het waarschijnlijk niet echt iets gaat opleveren maar beter dan thuis zitten en niks doen. Zijn gewoon wegen waar andere mensen lopen, hun hond uitlaten etc. Er waren trouwens erg weinig mensen, ook weer een bevestiging hoe makkelijk het is om daar iets uit te halen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het valt niet mee.![]()
Iig geval ga ik geen blokje om bij en tijdens een zoekactie, gefixeerd op reacties tijdens de zoektocht. Naar wat? wie?
Daar had ik de info ook vandaan ivm reistijd, dacht dat deze link niet mocht op fok vandaarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:00 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
http://www.martinvrijland(...)sing-van-anne-faber/
interessante link, lees ook even de reacties..vooral de vrouw die de emails had gestuurd naar aanleiding van dit artikel.
Ik ben GEEN haar beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer lekker impliciet aan het verwijten, dan ben je wel een hele haar beter. Geen idee wat nu weer precies, maar is vast niet de moeite waard om terug te lezen.
Martin Vrijlandquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:00 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
interessante link, lees ook even de reacties..vooral de vrouw die de emails had gestuurd naar aanleiding van dit artikel.
Als er al sprake is van een misdrijf is dit niet gepland.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:31 schreef zoekoog het volgende:
Stel er zijn meerdere daders.. en ze splitsen zich, de één heeft dat mobieltje en gaat een dwaalspoor uitzetten, de andere gaat en hele andere kant op met Anne...En dan denkt de politie dat zij daar gefietst heeft, maar is dat helemaal niet waar..
Is niet onmogelijk dat ze haar nog gaan vinden in die omgeving..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar nog gaan vinden in die omgeving waar ze nu zoeken.
Ik denk dat Anne Faber ook verantwoordelijk is voor 9/11.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:00 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
En waar is Anne dan gebleven? Ik denk dan eerder aan een auto of busje waar de fiets achterin is gegooid.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of de dader is weggefietst op haar fiets en heeft m ergens in de plomp gegooid.
Ergens in t bos in dat geval.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:03 schreef Meaghan het volgende:
[..]
En waar is Anne dan gebleven? Ik denk dan eerder aan een auto of busje waar de fiets achterin is gegooid.
Pff ja dit artikel kwam ik ook tegen. Ik ga er eigenlijk niet eens inhoudelijk op in.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:02 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Anne Faber ook verantwoordelijk is voor 9/11.
Als een bekende haar ophaalde kan dat ook het geval zijn...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:03 schreef Meaghan het volgende:
[..]
En waar is Anne dan gebleven? Ik denk dan eerder aan een auto of busje waar de fiets achterin is gegooid.
Moet jij niet in KLB zitten?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ietsje beter toch in jouw ogen? Beetje hypocriet anders en zo ben je vast niet.
Ok.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
sommige reacties zijn ver gezocht inderdaad, maar die emails van die vrouw vond ik toch wel interessant.
Had ze ook nog toevallig een ID ingescand naar meneer Vrijland?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
sommige reacties zijn ver gezocht inderdaad, maar die emails van die vrouw vond ik toch wel interessant.
Bwah maar vrijdag vermist en het is nu woensdag avond. Dat is wel erg lang.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is niet onmogelijk dat ze haar nog gaan vinden in die omgeving..
De man is een totale idioot, op het misdadige af, hou dat soort ellende lekker buiten NWS, daar is BNW voor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
sommige reacties zijn ver gezocht, maar die 1e email van die vrouw vond ik toch wel interessant. de 2de mail...is een beetje vaag inderdaad(conspiracy achtig)
Je moet mensen als Martin Vrijland geen podium geven, die onzin hoeft niet verder verspreid te worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
sommige reacties zijn ver gezocht inderdaad, maar die emails van die vrouw vond ik toch wel interessant. de eerste deel vd de mail dan, de 2de mail...is een beetje vaag inderdaad![]()
Ditquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De man is een totale idioot, op het misdadige af, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |