Dit. Ik zie wel vaker jonge vrouwen alleen fietsen in het donker op afgelegen verlaten stukken. Niet heel vaak, maar wel regelmatig. Al die keren gebeurt er ook niks.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:23 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Of ze ziet geen gevaar, gaat natuurlijk ook 99 van de 100 keer goed.
Dat gebeurt bij sommige bedrijven dagelijks.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef Jojojo1976 het volgende:
Zou het vaak voorkomen dat de brandweer drie keer moet uitrukken op een avond op hetzelfde adres?
Ik zou graag van de brandweer willen weten wat de reden was van dat automatische brandalarm.
Beter zoekacties tegelijkertijd en ondertussen andere plannen maken. Dan gebeurt er tenminste nog iets en als er iets gevonden kan worden is de kans groter dat het ook gevonden wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, ik snap ook wel dat de politie met de handen in het haar zit als ze niet aanzienlijk meer info hebben dan het publiek heeft. Je weet gewoon bijzonder weinig; het is gewoon wachten tot iemand iets ontdekt wat het onderzoek verder kan helpen.
Je kan dan wel random overal zoekacties gaan houden, maar dat heeft ook geen zin.
Bliksem inslag?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef Jojojo1976 het volgende:
Zou het vaak voorkomen dat de brandweer drie keer moet uitrukken op een avond op hetzelfde adres?
Ik zou graag van de brandweer willen weten wat de reden was van dat automatische brandalarm.
Arresteren niet, maar gewoon een gesprek mee aanknopen omdat hij een geschiedenis heeft van het lastigvallen van vrouwen precies op die plek? Lijkt me hartstikke toegestaan! Geeft overigens ook aan dat het prima binnen het bereik van het azc valt, dus het zo wegstrepen van 'het is te ver' vind ik niet correct. Het zijn ook niet de drukste mensen natuurlijk, die kunnen makkelijk een lange wandeling maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat mag gelukkig niet zonder redelijke verdenking.
De politie waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:17 schreef theDutcher het volgende:
"Of de politie een dezer dagen weer een zoekactie op touw gaat zetten, is nog niet bekend. Jens: ,,Morgenochtend gaan we eerst kijken wat de zoekacties van vandaag hebben opgeleverd. Daarna gaan we een plan maken.''
Tik...tak...tik...tak...
Pfff, heb er weinig vertrouwen meer in
Wel aan de andere kant van het spoor en een instantie voor geestelijke gezondheidszorg, dus het verbaast me niet als ze daar vaker een brandalarm hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Niet direct de fietsroute maar wel parallel daaraan.
Dat is toch absoluut niks qua afstand in een dergelijke situatie? Alles binnen een 10-20km afstand kan vrij bekend terrein zijn voor een lokaal iemandquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de plek waar die jas gevonden is?
Net riepen mensen al dat die McDonalds niet "aan de overkant" is maar 900 meter verderop, de plek waar die jongen vrouwen lastig viel is nog verder weg....
Stel dat ze ontvoerd is door aliens, kans is net zo groot.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:31 schreef zoekoog het volgende:
Stel er zijn meerdere daders.. en ze splitsen zich, de één heeft dat mobieltje en gaat een dwaalspoor uitzetten, de andere gaat en hele andere kant op met Anne...En dan denkt de politie dat zij daar gefietst heeft, maar is dat helemaal niet waar..
Ja joh, maar als er binnen 10-20 km een AZC is dan moeten de bewoners daarvan dus ondervraagd worden?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Dat is toch absoluut niks qua afstand in een dergelijke situatie? Alles binnen een 10-20km afstand kan vrij bekend terrein zijn voor een lokaal iemand
Je zou eens moeten weten..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef Jojojo1976 het volgende:
Hoogstens 500 meter is die mcdonalds er vanaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Dat is toch absoluut niks qua afstand in een dergelijke situatie? Alles binnen een 10-20km afstand kan vrij bekend terrein zijn voor een lokaal iemand
Dan eerst maar invallen bij Eleos/De Fontein. +/- 300 meter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:35 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Hoogstens 500 meter is die mcdonalds er vanaf.
Volgens maps al 600 meter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:35 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Hoogstens 500 meter is die mcdonalds er vanaf.
Welnee, Frank vd Goot doet het voor minder..en niet onbelangrijk; hij woont op steenworp afstand, mocht hij nodig zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:36 schreef zomer86 het volgende:
De politie weet gewoon niks, dus dan wordt het moeilijk zoeken. Veel van dit onderzoek gaat in mijn ogen afhangen van het NFI.
Ik lees dat ook als politie, maar dat mag dan niet dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:36 schreef zomer86 het volgende:
De politie weet gewoon niks, dus dan wordt het moeilijk zoeken. Veel van dit onderzoek gaat in mijn ogen afhangen van het NFI.
Ik snap dat ze niet random overal zoekacties gaan houden, maar ,bij mijn weten, hebben zo nog lang niet het hele gebied langs de waarschijnlijke fiets route onderzocht...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, ik snap ook wel dat de politie met de handen in het haar zit als ze niet aanzienlijk meer info hebben dan het publiek heeft. Je weet gewoon bijzonder weinig; het is gewoon wachten tot iemand iets ontdekt wat het onderzoek verder kan helpen.
Je kan dan wel random overal zoekacties gaan houden, maar dat heeft ook geen zin.
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel dat voor die jongen of een ander lokaal iemand die wegen daar waarschijnlijk bekend terrein zijn en of het nou letterlijk op dezelfde plek was op verderop op het pad, dat maakt dan allemaal niet zoveel uit. Als iemand dan een geschiedenis heeft van het lastigvallen van vrouwen in die buurt, dan ondervraag je die. Dus nee, niet het hele azc, die hebben er (zolang het tegendeel niet bewezen is) niks mee te makenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, maar als er binnen 10-20 km een AZC is dan moeten de bewoners daarvan dus ondervraagd worden?
Het Pieter Baan Centrum is ook binnen 10-20 km van de toe nu toe bekende locaties, en nu?
Maar goed, als alles en iedereen in een straal van 10-20 km ondervraagd moet worden dan zie ik ze wel verschijnen.
Kun je dat even quoten? Volgens mij was de route niet langer dan 40 km hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:19 schreef Fidji het volgende:
Ik las ergens dat iemand schreef dat die route die zij fietste echt absurd ver weg was, en wel 4 a 5 uur zou duren op een normale fiets.
Waarom zou een vrouw dit om 17:00 uur gaan ondernemen?
Wees maar naief, Als er daders zijn, dan zijn het geen domme kereltjes geweest, wel volstrekte malloten, maar die kunnen zeker wel iets bedenken.., waardoor het zo perfect wordt.. Ik onderschat deze daders niet in ieder geval..jij wel kennelijk..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stel dat ze ontvoerd is door aliens, kans is net zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |