SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor ultiem dartsgenot met "dubbel in, dubbel uit". Met, u verwacht het niet, de titelverdediger Michael van Gerwen. En verder Rob Crossen vies(dikke)(slechte) Adrian Lewis. En ook de in bloedvorm verkerende Mensur Suljovic. Komt dat zien!
RTL is er altijd bij, alleen op maandag en vrijdagavond schakelen ze pas later in. Tevens hopen we allemaal dat Marcel Maijer aan acute bronchitis lijdt.
Ohja en Vincent van der Voort is een kutvent.
U MAD?
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben alle mensen die beweerden nu weg te blijven hun belofte nagehouden?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
King puft alsof hij de marathon heeft gelopen.
#viesmollig
Matig en matigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.
Maar GGMM en Pascalus zijn weg ja.
Is er weer een rel of iets? Flinke bans?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.
Maar GGMM en Pascalus zijn weg ja.
alleen ggmm. Scrummie is intens lafquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben alle mensen die beweerden nu weg te blijven hun belofte nagehouden?
Het maakt mij allemaal maar weinig uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig en matig
Zeer positief nieuws en geen mening
Nee gewoon domme weddenschappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er weer een rel of iets? Flinke bans?
Goed dat die klapjostie van een GGMM weg is.
Heel vbal sc mag wel wegquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal maar weinig uit.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon domme weddenschappen.
Goede kop zeg!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat was nog 1995.
1988
[ afbeelding ]
beiden. Enge kliek wel in vbal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de users die er posten of de SC zelf?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
King moet iets doen aan zijn fysiek
2-3quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
John Henderson v Raymond van Barneveld
Robert Thornton v Daryl Gurney
Simon Whitlock v Benito van de Pas
Mensur Suljovic v Peter Wright
Groetjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zipportal, ik wil je even melden dat deze opmerking nergens op slaat.
Groetjes.
Zeker waarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten is weer leuk zonder brabantse downie
Nu nog Wright weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten is weer leuk zonder brabantse downie
Wright. Aan zijn succes ben je wel gewend. Het succes van Benito mag niet wennen en überhaupt nooit gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor wie ben je in een halve finale Wright-Benito?
Jij hebt iets tegen zigeuners heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wright. Aan zijn succes ben je wel gewend. Het succes van Benito mag niet wennen en überhaupt nooit gebeuren.
Also also also..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen zigeuners heb ik het idee.
Weet je wie ook een hekel had aan zigeuners?
+1 en is geen zigeuner en heeft netjes HBO gedaan. BENITOGODquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Wat is er nou mis met Benito![]()
Die man heeft nog nooit iemand beledig en is niet arrogant.
Stijn is gewoon een debiele act met zijn haat en liefde jegens sommige spelers.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Hele lelijke worpstijl.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een debiele act met zijn haat en liefde jegens sommige spelers.
beledigd*quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
En hij heeft geile tattoosquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+1 en is geen zigeuner en heeft netjes HBO gedaan. BENITOGOD
Inderdaad, dat kijk je gewoon niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wat boeit dat? Met voetbal zeg je toch ook niet hij schiet lelijk of hij loopt raar?
Nee, in de finale.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Komen Barney en Pas elkaar tegen in de halve finale
Kom op, dat is ook onzin. Je mag toch bepaalde voorkeuren hebben, los van nationaliteiten? Meestal ben ik wel voor NEDERLANDERS, maar Benito heb ik he-le-maal niks mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kijk je gewoon niet.
Okeee ,zou mooi zijnquote:
Huh wat ik zeg alleen dat je voetbal überhaupt niet moet kijken in plaats van zeggen dat iemand lelijk voetbalt. Kan mij het verder verrotten of mensen Benito haten of niet johquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, dat is ook onzin. Je mag toch bepaalde voorkeuren hebben, los van nationaliteiten? Meestal ben ik wel voor NEDERLANDERS, maar Benito heb ik he-le-maal niks mee.
Die onzin skip ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:10 schreef PSVCL het volgende:
Barney en Pas de 1e potjes,,zijn ze precies op tijd klaar voor Brazilia - Bolivia
[..]
Okeee ,zou mooi zijn
Oh okequote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat ik zeg alleen dat je voetbal überhaupt niet moet kijken in plaats van zeggen dat iemand lelijk voetbalt. Kan mij het verder verrotten of mensen Benito haten of niet joh
Benito z'n walk-on was veel beterquote:
Schotland-Slowakije is nog wel tof. Verder ook alleen maar aidsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk alleen voor Coutinho..
Vannacht wel een krakertje,
Interland breaks zijn meestal wel aids , zit zelden iets moois tussen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schotland-Slowakije is nog wel tof. Verder ook alleen maar aids
Simon Metslot?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Nu begint Withlock ineens op tops lol
quote:
Mensen die aan voorspellingen doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het leven analyseren
Leven sws
Niemand mist Nederland op het WK.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef bechirti het volgende:
dat onrealistishce chauvinistische gelulbenito gaat er hier af net als nederland niet naar t wk gaat.
En Van Barneveld kan ook wel alvast inpakken, Hendersonquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef bechirti het volgende:
dat onrealistishce chauvinistische gelulbenito gaat er hier af net als nederland niet naar t wk gaat.
Unibet en WilliamHillgodenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die aan voorspellingen doen.
Met een ruime voorsprong tijd voor gallery playdartsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de counter genadeloos toeslaan
Unibetquote:
Zondag Hiddema bij Harry voor jequote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de counter genadeloos toeslaan
Bij de cornervlag tijdrekkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een ruime voorsprong tijd voor gallery playdarts
Genotquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zondag Hiddema bij Harry voor je
Hij komt uit Broabant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benito heeft wel echt een irritante worp
94+ gemiddeld is hele dikke prima jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Staartmans staat ze lekker te raken
toernooiwinnaar*quote:
Wat had Benito moeten doen om dit toch om te draaien?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge"Big Ben geeft geen thuis ghszszshsshhzz ghszzshhsszs" zou Maijer zeggen
Z'n dubbels raken he! Dat is toch het cruciale punt * Dr_Flash doet er nog een paar orgasmatron-gebaren bijquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat had Benito moeten doen om dit toch om te draaien?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Zou hij bij een goed WK ook weer Prumjur Liek halen?
Kan die kut avatar uit?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Z'n dubbels raken he! Dat is toch het cruciale punt * Dr_Flash doet er nog een paar orgasmatron-gebaren bij
Als Dick Advocaat erover ging was hij bij deze geplaatstquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Zou hij bij een goed WK ook weer Prumjur Liek halen?
Zoveel zekerheidjes zijn er dit jaar niet hoorquote:
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Hij doet het met zijn familie.
Aldus Vincent.
Je bedoelt gisteren?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun het Whitlock absoluut![]()
![]()
Maar wat chokete Benito zegDoet een beetje aan Sanne Wevers denken vandaag, maar dan anders
In het hedendaagse darten zijn er geen zekerheidjes meer, iedereen is tegenwoordig gevaarlijk. #zjakwijshedenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoveel zekerheidjes zijn er dit jaar niet hoorEn Whitlock staat al met al geen slecht jaar te gooien
Er zijn geen kleintjes meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het hedendaagse darten zijn er geen zekerheidjes meer, iedereen is tegenwoordig gevaarlijk. #zjakwijsheden
Dan heb je niet lang genoeg gekeken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef TjjWester het volgende:
Hij is irritant, epilepsie opwekkend en hij is nooit compleet.
Nee de complete is 4 keer zo lang, maar van fok mocht hij niet groter zijn. Maar ik zal voor jou even tijdelijk een andere nemenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef TjjWester het volgende:
Hij is irritant, epilepsie opwekkend en hij is nooit compleet.
Gast, hou je op nu?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik twijfel.
Of Febo kijken of even bij de menigte gaan staan die gezellig aan het kijken is naar het dreggen naar Anne Faber.
King - West, Cumbek op z'n bestquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
"Hij gaat proberen om hem vanaf het begin aan te pakken."
Wat is de andere optie, op de counter darten ofzo?
Dan lees het AD maar eens.quote:
Woon je daar ver vandaan dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan lees het AD maar eens.
Er komt steeds meer volk naar de vijver om te kijken naar het dreggen.
Dus jij gaat lekker darts kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan lees het AD maar eens.
Er komt steeds meer volk naar de vijver om te kijken naar het dreggen. Politie moet mensen op afstand houden.
Geef godverdomme gewoon een antwoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IS DIT EEN VERHOOR? BEN IK VERDACHTE?
Is dit een vluchtpoging?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Shit hebben ze echt die fiets gevonden? Ik ben heel even weg.
Ik wil een advocaat, nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef godverdomme gewoon een antwoord.
pl moet terug naar 8quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoveel zekerheidjes zijn er dit jaar niet hoorEn Whitlock staat al met al geen slecht jaar te gooien
watquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ook echt al helemaal aangekleed, met je mongolendingetjes om je arm en pols en helemaal vrolijk en lachend enzo, donder toch op. Ontbijt eet je in je lompe kleren met een halfslaperige kop en tyfushumeur als iemand tegen je aan begint te ouwehoeren
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ook echt al helemaal aangekleed, met je mongolendingetjes om je arm en pols en helemaal vrolijk en lachend enzo, donder toch op. Ontbijt eet je in je lompe kleren met een halfslaperige kop en tyfushumeur als iemand tegen je aan begint te ouwehoeren
Ik ontbijt meestal rond lunchtijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ach in Afrika ontbijten ze helemaal nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontbijt meestal rond lunchtijd.
Daar komt het eten ze gewoon aanvliegen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach in Afrika ontbijten ze helemaal niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Die gaan niet eens tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Gurney wint heel simpel van Barney vrees ik
Dan is hij nog kanslozer tegen Wrightquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gaan niet eens tegen elkaar spelen.
Mwahquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van De Deinende Dekschuit?
kut.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van Het Deinende Dekschuit?
Ok ok ok, ik druip af.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut.
Ten eerste is het DE ~schuit. Ten tweede heb ik nog nooit van een Dekschuit gehoord. Ten derde hebben we al genoeg bijnamen voor Moby Dick.
van het podium misschienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Wordt dit de definitieve doorbraak van Henderson?
Dat is echt beste moment van t jaar. Nog maar ffquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt genot ja.
Sowieso WKgenot
Wat was iedereen toen MAD in dat topic haha.quote:
Hoe hij een ronde eerder ene Philip Taylor de oren waste, mocht er ook zijnquote:
Vorig jaar wel voor het eerst pas dat ik elke wedstrijd gekeken hebquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is echt beste moment van t jaar. Nog maar ff
Thornton moet tegen Feboquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat lult dagobert. Gurney moet wel tegen febo
Afgelopen WK viel wel mee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was iedereen toen MAD in dat topic haha.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat lult dagobert. Gurney moet wel tegen febo
quote:
Dat gaat me dit jaar niet lukken denk ik, vorig jaar wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel voor het eerst pas dat ik elke wedstrijd gekeken heb
Bij mij wel weer denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat me dit jaar niet lukken denk ik, vorig jaar wel natuurlijk
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een walgelijke kutspeler om te zien zeg. Hij heeft ECHT veel gemeen met Kamper Cadby
Barneveld neem ik aan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een walgelijke kutspeler om te zien zeg. Hij heeft ECHT veel gemeen met Kamper Cadby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |