SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor ultiem dartsgenot met "dubbel in, dubbel uit". Met, u verwacht het niet, de titelverdediger Michael van Gerwen. En verder Rob Crossen vies(dikke)(slechte) Adrian Lewis. En ook de in bloedvorm verkerende Mensur Suljovic. Komt dat zien!
RTL is er altijd bij, alleen op maandag en vrijdagavond schakelen ze pas later in. Tevens hopen we allemaal dat Marcel Maijer aan acute bronchitis lijdt.
Ohja en Vincent van der Voort is een kutvent.
U MAD?
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben alle mensen die beweerden nu weg te blijven hun belofte nagehouden?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
King puft alsof hij de marathon heeft gelopen.
#viesmollig
Matig en matigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.
Maar GGMM en Pascalus zijn weg ja.
Is er weer een rel of iets? Flinke bans?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie en Befbekje zijn alweer terug.
Maar GGMM en Pascalus zijn weg ja.
alleen ggmm. Scrummie is intens lafquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben alle mensen die beweerden nu weg te blijven hun belofte nagehouden?
Het maakt mij allemaal maar weinig uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig en matig
Zeer positief nieuws en geen mening
Nee gewoon domme weddenschappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er weer een rel of iets? Flinke bans?
Goed dat die klapjostie van een GGMM weg is.
Heel vbal sc mag wel wegquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal maar weinig uit.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon domme weddenschappen.
Goede kop zeg!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat was nog 1995.
1988
[ afbeelding ]
beiden. Enge kliek wel in vbal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de users die er posten of de SC zelf?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
King moet iets doen aan zijn fysiek
2-3quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
John Henderson v Raymond van Barneveld
Robert Thornton v Daryl Gurney
Simon Whitlock v Benito van de Pas
Mensur Suljovic v Peter Wright
Groetjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zipportal, ik wil je even melden dat deze opmerking nergens op slaat.
Groetjes.
Zeker waarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten is weer leuk zonder brabantse downie
Nu nog Wright weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten is weer leuk zonder brabantse downie
Wright. Aan zijn succes ben je wel gewend. Het succes van Benito mag niet wennen en überhaupt nooit gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor wie ben je in een halve finale Wright-Benito?
Jij hebt iets tegen zigeuners heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wright. Aan zijn succes ben je wel gewend. Het succes van Benito mag niet wennen en überhaupt nooit gebeuren.
Also also also..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen zigeuners heb ik het idee.
Weet je wie ook een hekel had aan zigeuners?
+1 en is geen zigeuner en heeft netjes HBO gedaan. BENITOGODquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Wat is er nou mis met Benito![]()
Die man heeft nog nooit iemand beledig en is niet arrogant.
Stijn is gewoon een debiele act met zijn haat en liefde jegens sommige spelers.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Hele lelijke worpstijl.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een debiele act met zijn haat en liefde jegens sommige spelers.
beledigd*quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
En hij heeft geile tattoosquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+1 en is geen zigeuner en heeft netjes HBO gedaan. BENITOGOD
Inderdaad, dat kijk je gewoon niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wat boeit dat? Met voetbal zeg je toch ook niet hij schiet lelijk of hij loopt raar?
Nee, in de finale.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Komen Barney en Pas elkaar tegen in de halve finale
Kom op, dat is ook onzin. Je mag toch bepaalde voorkeuren hebben, los van nationaliteiten? Meestal ben ik wel voor NEDERLANDERS, maar Benito heb ik he-le-maal niks mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kijk je gewoon niet.
Okeee ,zou mooi zijnquote:
Huh wat ik zeg alleen dat je voetbal überhaupt niet moet kijken in plaats van zeggen dat iemand lelijk voetbalt. Kan mij het verder verrotten of mensen Benito haten of niet johquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, dat is ook onzin. Je mag toch bepaalde voorkeuren hebben, los van nationaliteiten? Meestal ben ik wel voor NEDERLANDERS, maar Benito heb ik he-le-maal niks mee.
Die onzin skip ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:10 schreef PSVCL het volgende:
Barney en Pas de 1e potjes,,zijn ze precies op tijd klaar voor Brazilia - Bolivia
[..]
Okeee ,zou mooi zijn
Oh okequote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat ik zeg alleen dat je voetbal überhaupt niet moet kijken in plaats van zeggen dat iemand lelijk voetbalt. Kan mij het verder verrotten of mensen Benito haten of niet joh
Benito z'n walk-on was veel beterquote:
Schotland-Slowakije is nog wel tof. Verder ook alleen maar aidsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk alleen voor Coutinho..
Vannacht wel een krakertje,
Interland breaks zijn meestal wel aids , zit zelden iets moois tussen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schotland-Slowakije is nog wel tof. Verder ook alleen maar aids
Simon Metslot?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Nu begint Withlock ineens op tops lol
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |