Geef godverdomme gewoon een antwoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IS DIT EEN VERHOOR? BEN IK VERDACHTE?
Is dit een vluchtpoging?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Shit hebben ze echt die fiets gevonden? Ik ben heel even weg.
Ik wil een advocaat, nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef godverdomme gewoon een antwoord.
pl moet terug naar 8quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoveel zekerheidjes zijn er dit jaar niet hoorEn Whitlock staat al met al geen slecht jaar te gooien
watquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ook echt al helemaal aangekleed, met je mongolendingetjes om je arm en pols en helemaal vrolijk en lachend enzo, donder toch op. Ontbijt eet je in je lompe kleren met een halfslaperige kop en tyfushumeur als iemand tegen je aan begint te ouwehoeren
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ook echt al helemaal aangekleed, met je mongolendingetjes om je arm en pols en helemaal vrolijk en lachend enzo, donder toch op. Ontbijt eet je in je lompe kleren met een halfslaperige kop en tyfushumeur als iemand tegen je aan begint te ouwehoeren
Ik ontbijt meestal rond lunchtijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ach in Afrika ontbijten ze helemaal nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontbijt meestal rond lunchtijd.
Daar komt het eten ze gewoon aanvliegen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach in Afrika ontbijten ze helemaal niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Die gaan niet eens tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Gurney wint heel simpel van Barney vrees ik
Dan is hij nog kanslozer tegen Wrightquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gaan niet eens tegen elkaar spelen.
Mwahquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van De Deinende Dekschuit?
kut.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van Het Deinende Dekschuit?
Ok ok ok, ik druip af.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut.
Ten eerste is het DE ~schuit. Ten tweede heb ik nog nooit van een Dekschuit gehoord. Ten derde hebben we al genoeg bijnamen voor Moby Dick.
van het podium misschienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Wordt dit de definitieve doorbraak van Henderson?
Dat is echt beste moment van t jaar. Nog maar ffquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt genot ja.
Sowieso WKgenot
Wat was iedereen toen MAD in dat topic haha.quote:
Hoe hij een ronde eerder ene Philip Taylor de oren waste, mocht er ook zijnquote:
Vorig jaar wel voor het eerst pas dat ik elke wedstrijd gekeken hebquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is echt beste moment van t jaar. Nog maar ff
Thornton moet tegen Feboquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat lult dagobert. Gurney moet wel tegen febo
Afgelopen WK viel wel mee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was iedereen toen MAD in dat topic haha.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat lult dagobert. Gurney moet wel tegen febo
quote:
Dat gaat me dit jaar niet lukken denk ik, vorig jaar wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel voor het eerst pas dat ik elke wedstrijd gekeken heb
Bij mij wel weer denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat me dit jaar niet lukken denk ik, vorig jaar wel natuurlijk
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een walgelijke kutspeler om te zien zeg. Hij heeft ECHT veel gemeen met Kamper Cadby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |