quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kabouter dans op radio 10![]()
Omdat leraren staken "passen ze op de kinderen."
Dus half uur liedjes voor kinderen
Als je iemand anders de schuld kunt geven moet je dat gewoon doenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:22 schreef livelink het volgende:
Lekker. En maakt dat ik me weer lekker jong voel. Ik had het ook wel nodig want bus gemist en nu kom ik te laat voor een belangrijke bespreking. En dat is allemaal de schuld van de lerarenstaking. (ik moet toch iemand de schuld geven)
sjagrijnig k*tweerquote:
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Huisarts is afwezig ivm de lerarenstaking, zo makkelijk kan het dus zijn
huisarts blijft vandaag een dagje thuis omdat de kinderen ivm de staking thuis zijn. Ja, je verzint het nietquote:
Tsja, hier op t werk is het ook relatief rustig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huisarts blijft vandaag een dagje thuis omdat de kinderen ivm de staking thuis zijn. Ja, je verzint het niet
Van harte lekker bij eenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef just me het volgende:
Oh ja, ik trakteer, vandaag 18 jaar op FOK!
[ afbeelding ]
dat vind ik op zich wel humorquote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kabouter dans op radio 10![]()
Omdat leraren staken "passen ze op de kinderen."
Dus half uur liedjes voor kinderen
Hier in huis ook w... owwwwwwwwwwww wachtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hier op t werk is het ook relatief rustig.
wat ben je ook een oldbie hequote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef just me het volgende:
Oh ja, ik trakteer, vandaag 18 jaar op FOK!
[ afbeelding ]
Ja was wel briljant. Heel veel luisteraars stuurden dan ook berichten of ze het vaker willen doen.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen met kinderen
Egoïstisch volk
quote:
Ik heb de koffie al gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |